هماکنون با تنها ۳۷,۹۰۰ دلار میتوان یک دستگاه شورلت کامارو SS با ۴۵۵ اسب بخار قدرت، شتاب صفرتاصد تنها ۴.۱ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۶۵ کیلومتر در ساعت را خریداری کرد؛ اما اگر فکر میکنید حتی این قیمت هم کمی دور از دسترس است، نگران نباشید چراکه ممکن است شورلت نسخهٔ ارزانتری از این ماسل کار را در آیندهای نزدیک ارائه کند.
رئیس بخش تولیدات شورلت آقای «Mark Ruess» در مصاحبه با Automotive News گفته است که این شرکت قصد دارد یک نسخهٔ ارزانقیمتتر از کامارو SS را برای تحتفشار قرار دادن فورد موستانگ GT و دوج چلنجر تولید کند. برای مقایسه، هماکنون موستانگ GT با ۴۳۵ اسب بخار قدرت، با قیمت پایهٔ ۳۵ هزار دلار به فروش میرسد درحالیکه قیمت پایهٔ دوج چلنجر با ۳۷۵ اسب بخار قدرت از ۳۳ هزار دلار آغاز میشود.
وی در این رابطه گفته است:
«من معتقدم که ما باید با حذف برخی از آپشنهای کامارو SS قیمت پایهٔ آنرا کاهش دهیم زیرا هماکنون کسانی که خواهان یک کاماروی V8 هستند، مجبورند آنرا با تمامی آپشنها خریداری کنند که این امر قیمت این خودرو را افزایش داده است. این در حالی است که موستانگ و دیگر خودروهای این کلاس قیمت پایهٔ کمتری دارند و بنابراین احتمالاً این برای ما یک فرصت خواهد بود که با حذف برخی از آپشنهای کامارو قیمت پایهٔ آنرا حتی به پایینتر از رقبا برسانیم».
بااینحال هماکنون نیز خریدارانی که به آخرین گزینهٔ پیشرانههای کامارو یعنی موتور V8 علاقهمند نباشند میتوانند مدل پایه را انتخاب کنند که مجهز به پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با ۲۷۵ اسب بخار قدرت است و قیمت پایهٔ آن از ۲۶,۹۰۰ دلار آغاز میشود. موتور بعدی یک نمونهٔ ۳.۶ لیتری V6 تنفس طبیعی قویتر است که با قیمت پایهٔ ۲۹,۳۹۵ دلار عرضه شده و ۳۳۵ اسب بخار قدرت دارد.
بااینحال قیمت ۳۷ هزار دلاری کامارو SS در برابر پرچمدار این خانواده یعنی مدل ZL1 کاملاً ارزان محسوب میشود چراکه قیمت پایهٔ این نسخه از ۶۱,۱۴۰ دلار آغاز میشود. البته با پرداخت این مبلغ صاحب یک کامارو ZL1 جدید با پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ خواهید شد که ۶۵۰ اسب بخار قدرت دارد. تمامی این قدرت عظیم از طریق یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک به چرخهای عقب منتقل میشود و ماشین را ظرف تنها ۳.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت میرساند.
PaRHaM
۲۲ مرداد ۱۳۹۶چهره ZL1 رو خیلی دوس دارم❤
دیگه اگه تهش 1LE اضافه شه ک عالیه!??❤?
A.B
۲۲ مرداد ۱۳۹۶خدایا ما با 37 هزار دلار باید تو ایران سوار النترا بشیم؟؟؟!!!!!آها هیچی نگم خودت میدونی!!!
سامان اذری
۲۲ مرداد ۱۳۹۶شخصا کامارو و چلنجر رو.تو یه حد دوس دارم
بعد تو رده پایینتر ماستنگ رو
(نظر شخصی)
نوید جهرمی
۲۲ مرداد ۱۳۹۶سامان جون تجربه رانندگی با اینا رو نداشتی؟
MAHDI . TUNING
۲۲ مرداد ۱۳۹۶نظر منم
اول چلنجر و کامارو بعد موستانگ
ونوم اف ۵
۲۲ مرداد ۱۳۹۶برا ماسل بهترین چیز یه موتور ۸ سیلندره حالا اپشن هم هر کی هر چی دوست داشت سفارش بده افرین شوی
شایان
۲۲ مرداد ۱۳۹۶منو شما که عشق آمریکایی هستیم اگه چلنجرو کناره کامارو دیده باشین کامارو مثل اسباب بازیه چلنجر هیولاییه برا خودش بنظرم آخرین ماسل واقعیه
Amir Schumacher
۲۲ مرداد ۱۳۹۶موافقم !
فقط کسایی که چلنجر دیدن میفهمن چی میگی.
شایان
۲۲ مرداد ۱۳۹۶من خودم عاشق کاماروعم حتی چن سال پیش یدونه کامارو 75 هم داشتم خیلی دوسش داشتم الانم عاشق کاماروعم تا اینکه توی کیش این دوتا رو کنار هم دیدم و اونجا فهمیدم ماسل کار یعنی چی!!!
(ali(chevy nova
۲۲ مرداد ۱۳۹۶دس خوش شورولت
حال کردم
علی
۲۲ مرداد ۱۳۹۶سلام
دوستان واسه ام وی ام x33 چه لاستیک با چه اندازه ای بندازم???
MAHDI . TUNING
۲۲ مرداد ۱۳۹۶بزرگ نزار که تو سربالایی از خجالتت درمیاد
Amir Schumacher
۲۲ مرداد ۱۳۹۶.
جزو ماشین هائیه که خیلی دوست دارم داشته باشمش.
مَرده ، با شکوه و با هیبت.
دوست داشتنی
حمیدرضا
۲۳ مرداد ۱۳۹۶همشون خوشگلن و جالبه هرکدوم یه رخ خاص دارن ولی مدل شیش سیلندرش خیلی قدرتمنده نسبت به هشت تنفس طبیعیش من این چهره کامارو رو خیلی دوست دارم
محمد
۲۳ مرداد ۱۳۹۶من الان دو ساله کامارو 2013 RS مشکی با کیت بدنه ZL1 دارم.البته توی منطقه آزاد اروند
طراحی و ابهت کامارو بی نظیره، دوستان باید از نزدیک ببینین تا به حرفم پی ببرین.
از لحاظ فنی بهترین نیست ولی هندلینگ عالی و کیفیت قطعاتش رضایت بخشه.
یه کوپه فوق العاده پر جذبه و مردونه.س
به نظر من بهترین طراحی کامارو تا امروز همین ZL1-2013 بوده.البته این نظر خیلی از کارشناسای خودروییه.
جواد
۱۰ شهریور ۱۳۹۶سلام
من عاشقه ماشین آمریکایی هستم ولی بااین قیمتایی که اینجا تو ایران میفروشن فکر کنم باید این آرزو رو به گور ببرم عاشقتم رویای ابدی