درحالیکه همه منتظر معرفی نسل جدید شورولت کوروت پیشرانه وسط هستند، این خودروساز آمریکایی اقدام به معرفی نسخههای سفارشی نسل فعلی این خودرو میکند. همین چند روز پیش بود که نسخهی سری رانندگان کوروت در دیتونا و برای بازار آمریکا معرفی شد و حالا هم نوبت به بازار اروپا رسیده که نسخهی نهایی کوروت فعلی را دریافت کند.
اگر به یاد داشته باشید جنرال موتورز برنامههای خود برای خروج برند شورولت از بازار اروپا را در پایان سال ۲۰۱۳ اعلام کرد اما این برنامه با برخی استثناها همچون کوروت و کامارو همراه بود. کوروت هماکنون نسخهای سفارشی داشته که بهترین ادای احترام به هفتمین نسل این خودرو محسوب میشود. این خودرو منحصراً به فرم کوپه و با تریم های گرند اسپورت و Z06 در دسترس بوده و میتوان رنگهای بدنهی خاکستری یا نارنجی را برای او انتخاب کرد.
لیست تجهیزات رفاهی و ایمنی کوروت فاینال ادیشن کاملاً پر و پیمان بوده و شامل مواردی همچون ترمزهای سرامیک کربنی برمبو با کالیپرهای خاکستری و رینگهای مشکی براق میباشد. پکیج آئرودینامیک این خودرو نیز از اسپلیتر جلو و رکابهای جانبی فیبر کربنی تشکیل شده است. در مدل گرند اسپورت شاهد طرح مشکی روی گلگیرها خواهید بود.
این تغییرات به کابین هم سرایت کردهاند، جایی که کوروت نسخه نهایی از صندلیهای اسپورت مسابقهای و پکیج فیبر کربنی بهره میبرد. به منظور تمایز هرچه بیشتر این خودرو، شورولت ضبط کنندهی دادههای پرفورمنس، چرم ناپای مشکی و جیر را در کابین بکار برده است.
قیمت مدل فاینال ادیشن گرند اسپورت در آلمان از ۱۱۶۵۰۰ یورو آغاز میشود درحالیکه برای مدل Z06 باید ۱۳۹۵۰۰ یورو پرداخت کرد.
بهروزرسانی: برخی رسانهها با شورولت تماس گرفتهاند تا پاسخ این سؤال که آیا C7 اروپا پس از تولید نسخهی فاینال ادیشن بازنشسته خواهد شد یا خیر را به دست آورند که البته شورولت گفته اینگونه نخواهد بود. یکی از مدیران این شرکت در اروپا گفته است:
ما در حال فروش نسخههای استاندارد استینگری، گرند اسپورت و Z06 در اروپا به همراه نسخهی فاینال ادیشن خواهیم بود. نسخهی نهایی کوروت آخرینمدل سفارشی C7 در اروپا خواهد بود.
Mohammad
۱۲ بهمن ۱۳۹۷اگه قرار باشه یه نسخه از بین نسخه های مختلف کوروت رو بخرم بیشک نسخه استاندارد رو میخرم و اونجور که دوس دارم ادیتش میکنم
ماشین های اسپورت امریکایی قابلیت شخصی سازی زیادی به خاطر وجود قطعات زیاد افتر مارکت در بازار دارند و این محبوبیت این ماشین هارو نشون میده
جنگجوی بی ادعا
Mohammad
۱۲ بهمن ۱۳۹۷تازه یه نگاه به قیمتش هم بکنیم در اروپا بد نیست
واقعا چقدر بی انصافا این اروپایی ها توان رقابت از لحاظ قیمت رو ندارند بعد چنین تعرفه هایی میزارن که شاید بتونن رقابت کنن به قول دوستمون اروپا تبلیغاتی بیش نیست
Reza
۱۳ بهمن ۱۳۹۷فرقش اینه که اروپایی ها خودرو میسازن
ونوم اف ۵
۱۲ بهمن ۱۳۹۷قیمت کوروت رو ببینید در اروپا چقدر هست تا متوجه بشید چه تعرفه ای رو اروپایی ها میبندن به ماشین امریکایی
شایان
۱۲ بهمن ۱۳۹۷البته این کوروت تولید اروپا نیست اون بی ام و اون بنز و ماشینای ژاپنی و کره ای که تو آمریکان همه تولید خوده آمریکان کارگرای امریکایی دارن میسازنشون نکته جالبش اینه پارسال بی ام و بیشترین صادراتو از آمریکا داشته نه یه برند آمریکایی
یانکی
۱۲ بهمن ۱۳۹۷امید کارم اون عده که طعنه میزنن چرا آمریکاییها تو اروپا فروش ندارن متوجه شده باشن.با این پول یعنی 140 هزار یورو تو آمریکا 2 zo6 میشه خرید.ترامپ باید زودتر یه کاری بکنه اروپاییها خیلی هار شدن.
M
۱۲ بهمن ۱۳۹۷حداقل با این قیمت اصلااااا نمی ارزه !
با پول یه Z06 چرا یه R8 یا با یه خورده بیشتر یه هوراکان پایه یا یه AMG GTR نخرم؟
mohammad
۱۳ بهمن ۱۳۹۷مردم اروپا حتی با این تعرفه و این قیمت چون این ماشینو دوس دارن میخرنش و به خودروهای اروپایی ترجیحش میدن…
parsa
۱۳ بهمن ۱۳۹۷چون یه امریکایی باز اینکارو نمیکنه،شما ار۸ بخر داش گلم
Jdm
۱۳ بهمن ۱۳۹۷چون قیمت تک تک اینایی که گفتی تو اروپا از کوروت با اختلاف بیشتره و کوروت ثابت کرده میتونه با سوپراسپورتای دوبرابره قیمت خودش رقابت کنه
Omid622
۱۵ بهمن ۱۳۹۷چرا این کوروت گرون شده
همون حول وحوش ۷۰ هزار دلار میبود بهتر میبود