حتی مهندسان شورولت میگویند از دیدن پرفورمنس کوروت C8 سورپرایز شدهاند…
اطلاعات رسمی تائید میکنند که شورولت کوروت استینگری کوپه ۲۰۲۰ مجهز به پکیج Z51 شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۹ ثانیهای داشته و میتواند مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۱.۲ ثانیه و با سرعت ۱۹۵ کیلومتر در ساعت طی کند. حتی بدون وجود این پکیج نیز کوروت جدید شتاب ۳ ثانیهای داشته و مسافت ۴۰۰ متر را در همان زمان ۱۱.۲ ثانیه و با سرعت ۱۹۸ کیلومتر در ساعت طی میکند. این خودروساز آمریکایی هنوز مشخصات و پرفورمنس مدل روباز را اعلام نکرده اما احتمالاً این نسخه چند دهم ثانیهای کندتر از برادر کوپه خواهد بود چراکه مکانیسم سقف آن باعث سنگینتر شدنش میشود.
شورولت میگوید کوروت استینگری کوپه جدید سریعترین مدل پایه در تاریخ برند است. الکس مکدونالد مدیر پرفورمنس محصولات شورولت میگوید: “پرفورمنس استینگری ۲۰۲۰ از انتظارات ما بسیار بهتر بوده است.”
اگرچه پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری جدید کوروت همان حجم پیشرانه LT1 قبلی را دارد اما مهندسان شرکت دگرگونی اساسی را در آن انجام دادهاند. مایک کوکیبا دستیار مهندس ارشد پیشرانههای بلوک کوچک شورولت گفته است: “این پیشرانه نه LT2 است و نه LT1.2.”
تغییرات اصلی این پیشرانه شامل میل بادامکهای اصلاح شدهای که زمان بالا رفتن سوپاپ را افزایش میدهند. این پیشرانه از طریق منیفولد جذب جدیدی تنفس میکند. همچنین سیستم اگزوز جدید آن از هدرزهای متمایزی سود برده است.
نیروگاه آهنین کوروت جدید سیستم روغنکاری خشک داشته و سه پمپ هم وظیفه هماهنگی با شتاب جانبی ۱.۲۵ جی را بر عهده دارند.
همکار این پیشرانه گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه و سفارشیای است که ساخت کمپانی مشهور Tremec میباشد. این گیربکس ساختار یکپارچهای داشته و در خود دیفرانسیل، سیستمهای کنترلی، حسگرها، سیستم روغنکاری و خنککنندگی را جای داده است. اگر مالکان خواهان شنیدن صدای بیشتری از اگزوز باشند باید دو پدال شیفتر پشت فرمان را بکشند تا دور پیشرانه بالا رفته و هیجان زیادی را تجربه کنند.
گیربکس هم سه حالت رانندگی دارد که حالت تور آرام ترین و نرمترین آنهاست. در حالت اسپورت بر گیرایی خودرو افزوده میشود و در حالت پیست نیز روی حداکثر پرفورمنس تأکید شده است.
کوروت C8 با تأخیر به دست مشتریان خواهد رسید زیرا به خاطر اعتصابات کارگری، عرضه این خودرو تا فوریه ۲۰۲۰ به تعویق افتاده است.
Amir.ferrari
۲۰ آبان ۱۳۹۸میخواید بگید نمیدونستید ۶۵۰ اسب بخار داره؟!? خیلی کلکید،ولی به دور از هرگونه شوخی و طعنه به شخصه از سه تا خودرو آمریکایی تا به امروز خوشم اومده،یکی همین c8 هسته و دوتای دیگه هم یکیش تراک هاوک و یکی دیگشم اویاتور، بقیه رو حال نکردم…
MOHAMMAD.DEMON
۲۰ آبان ۱۳۹۸انتظار هم نداریم شما یه نفر از ماشین آمریکایی خوشت بیاد
ضمنا اون قدرتی که اعلام کرد اون مجله همچنان زیر سواله و به گفته متخصصین این انجین نمیتونه اون مقدار قدرت تولید کنه یعنی از لحاظ علمی ممکن نیست
یه چیز دیگه همون جور که پورشه قدرت واقعیش بیشتراز اعلامی هست و همچنین بی ام و سوپرا
این قضیه برا کوروت هم هست منتها کمتر از اون چیزی که فکرش رو میکنی
و یه چیز دیگه گیریم ۶۵۰ اسب باشه باز چیزی ازش کم نمیشه
OMID
۲۰ آبان ۱۳۹۸اگه 650 اسب باشه اتفاقا ارزشش بیشتر میشه
650اسب با 60 هزار تا
Amir.ferrari
۲۰ آبان ۱۳۹۸خاله زنکای سایت،شما کار و بار ندارید همش پلاسید زیر کامنتای بقیه ??
Car lover
۲۰ آبان ۱۳۹۸اگه ده تا کار کثیف تو دنیا وجود داشته باشه
یکیش اینه که ی چرت و پرتی بگی
منتظر وابش وایسی
ولی کسی ک جوابتو میده رو مسخره کنی
این کار از گرون فروشی پورشه رو ۹۱۱ هم کثیف تره
OMID
۲۰ آبان ۱۳۹۸والا اونی که یک سره پلاسه داخل اینجا تویی
و اونی خاله زنکه که داخل پست بلاود هوند به کوئنیگزگ میپره
کلا تو همه پستا ع.قد.ای بودنتو باید نشون بدی
و داداش بیکار اونیه که تو تو.ه.ماتش در روسیه زندگی میکنه و جنسیس داره:)
در صورتی که اونقدر بیکاره که ده هزار اکانت با اسم آرمان ،مسکوبیچ،سانمارتین و …. میسازه
JDM
۲۰ آبان ۱۳۹۸این حرف هارو موقعی میزدی که کمپانی اروپایی قدرت رو کم تر از میزان واقعی اعلام میکردن
اون موقع کجا بودی!
ولی حالا چون کمتر اعلام شده از کوروت بدت میاد!!
در ضمن تا حالا چندین مجله معتبر این عدد 650 رو زیره سوال بردن و گفتن همچین چیزی امکان نداره
ایمان
۲۰ آبان ۱۳۹۸منتظر نسخه پرفورمنس کوروت هستیم
رقابتش با فورد GT دیدن داره
علیx76
۲۰ آبان ۱۳۹۸من شدیدا علاقه دارم موتور بلک وینگ کادیلاک با یه موتور برقی ترکیب شه و بزارنش رو C8
میخوام ببینم چجوری همه رو زخمی میکنه
Alireza
۲۰ آبان ۱۳۹۸روبازش خیلی جذابه لامصب واقعا بهش میاد
OMID
۲۰ آبان ۱۳۹۸واقعا با 60هزار دلار هیچ چیز بهتری نمیشه خرید
Mohammad
۲۰ آبان ۱۳۹۸عشقه….
Saeed
۲۰ آبان ۱۳۹۸پدال جان یه درخواست دارم
لطفا کیفیت عکس پروفایل رو افزایش بدید
من Log in کردم تو سایتتون و دیدم کیفیت عکس پروفایلم خیلی پایین اومده واسه همین Log out کردم
خیلی ممنون میشم
JDM
۲۰ آبان ۱۳۹۸داداش چطور تو سایت عضو نشیدی ولی تونستی عکس واسه پروفایلت بذاری؟
علیرضا
۲۰ آبان ۱۳۹۸سایت گراوتار که ادرسش پایین همین مطلب هم هست .
Saeed
۲۰ آبان ۱۳۹۸من اول رفتم تو گراواتار تصویر پروفایل گذاشتم
که البته یک پروسهی وقت گیری بود
بعد لاگ این کردم دیدم کیفیت پروفایلم پایین اومده واسه همین لاگ اوت کردم
همین الان پروفایل OMID رو نگاه کن..
یه دونه برنج سفید میبینی
ولی وقتی لاگ اوت کنه،
تصویر کونیگزگ جسکو رو خیلی واضح و با کیفیت میبینی
JDM
۲۱ آبان ۱۳۹۸اها.دمتون گرم رفقا بابت راهنمایی
Elmiraj
۲۰ آبان ۱۳۹۸اصلا هیچ جوره قابل درک نیست که چجوری این همه قدرت ، زیبایی ، کیفیت و پرفورمنس را در ۶۰ هزار دلار جای دادن…!!!!!
بی شک ارزشمند ترین ماشینی هست که دنیای خودرو تا به حال به خود دیده….
در پیست Road & Truck هم کررا S را شکست داده و تا این جای کار یک-یک در پیست برابر اند .
Mohammad amin
۲۰ آبان ۱۳۹۸واقعا این ماشین شاهکاره
دانیال_Surrey،England
۲۰ آبان ۱۳۹۸ببینم میتونی عینه 720s خیلیا رو بسوزونی یا نه.
تا الان که درصده زیادی موفق بوده.
فقط خدا کنه زمانی نسخه zr1 بیاد که 7xxlt هم اومده باشه تا رقابت جذابی ببینیم.
احمدرضا
۲۰ آبان ۱۳۹۸یک شاهکارساخته شده این از اون ماشینای افسانه ای میشه