مدلهای تاهو و سابربن SUVهای غولپیکر و فول سایز شورولت هستند که پکیجهای مختلفی چون رالی، ردلاین و نیمهشب (Midnight) برای آنها ارائه میشود و بنابراین از لحاظ پکیجهای ظاهری هیچ کمبودی ندارند. حال شورولت پکیج جدیدی را بنام RST برای تاهو و سابربن ارائه کرده که یک پکیج اسپرت است؛ اما این کیت RST فقط یک تریم اسپرت ظاهری نیست و تغییرات بیشتری را در این دو SUV اعمال کرده است. مطمئناً در این پکیج اسپرت موارد ضروری مانند رینگهای بزرگ و عناصر ظاهری مشکیرنگ وجود دارند اما RST موارد دیگری را هم به همراه دارد.
در این پکیج اسپرت برای هر دو مدل تاهو و سابربن یک سیستم اگزوز جدید Borla ارائه شده است که نهتنها وعدهٔ صدای بهتر را داده است بلکه ۲۸ درصد جریان اگزوز بهتری را هم فراهم میکند که درنتیجه موجب افزایش ۷ تا ۱۰ اسب بخار قدرت میگردد. علاوه بر این، برای ترمزهای جلو هم کالیپرهای شش پیستونهٔ قرمزرنگ برمبو در نظر گرفته شده که روی دیسکهای غولپیکر ۱۶ اینچی قرار میگیرند.
اما غیر از اینها، همانطور که در ابتدا اشاره شد، پکیج RST در ظاهر نیز با انجام تغییرات جامعی، نمای اسپرتی را نیز به تاهو و سابربن بخشیده است. این تغییرات شامل جلوپنجرهٔ مشکی براق با قاب همرنگ بدنه، ریلهای سقف مشکیرنگ، آرمهای سفارشی و رینگهای اسپرت ۲۲ اینچی با لاستیکهای بریجستون میشود. تا اینجا تمامی این ویژگیها مشترکاً برای هر دو مدل تاهو و سابربن ارائه شده است؛ اما فقط برای تاهو RST یک پکیج عملکردی سفارشی هم در نظر گرفته شده است که شامل پیشرانهٔ قدرتمندتر ۶.۲ لیتری میشود.
احتمالاً اطلاع دارید که خانوادهٔ SUVهای فول سایز جنرال موتورز شامل مدلهای شورولت تاهو، شورولت سابربن، جیامسی یوکان، جیامسی یوکان دنالی و کادیلاک اسکالید میشود. تا پیشازاین، برای مدلهای تاهو، سابربن و یوکان که اعضای ارزانقیمتتر این خانوادهٔ محسوب میشوند، یک پیشرانهٔ ۵.۳ لیتری V8 با ۳۵۵ اسب بخار قدرت ارائه میشد و فقط دو عضو لوکس خانواده یعنی یوکان دنالی و اسکالید با پیشرانهٔ قویتر ۶.۲ لیتری V8 متعلق به شورولت کوروت عرضه میشدند.
اما حالا در این پکیج عملکردی قابل سفارش برای تاهو RST، این موتور برای تاهو هم در دسترس است. این نیروگاه ۶.۲ لیتری V8 تنفس طبیعی ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۵ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این نیرو صرفاً توسط یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک انتقال یافته و تاهو RST را به یک موشک غولپیکر سه ردیفهٔ بدنه روی شاسی تبدیل میکند که میتواند در تنها ۵.۷ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برساند. عددی که برای خودرویی با بیش از ۲.۶ تن وزن شگفتآور است.
اما این پکیج عملکردی سفارشی، غیر از پیشرانه، سیستم کنترل سواری مغناطیسی جنرال موتورز را هم به تاهو RST اضافه میکند که این یعنی رفتار جادهای و کیفیت سواری این SUV فول سایز اسپرت نیز عالی خواهد بود. این در حالی است که تاهو RST میتواند تا نزدیک به ۴ تن بار را هم یدک بکشد؛ اما خبر بد اینکه شورولت این پکیج عملکردی را فقط برای تاهو در نظر گرفته و آنرا برای بزرگترین فرزندش یعنی سابربن ارائه نمیکند. البته مطمئناً سابربن RST هم مانند تاهو به سیستم اگزوز جدید، رینگهای اسپرت و تغییرات ظاهری مجهز خواهد بود اما ارتقاء عملکرد نخواهد داشت.
بنابراین، هرچند این پکیج اسپرت RST برای هر دو مدل تاهو و سابربن ارائه شده است اما در سابربن فقط شامل تریم اسپرت بیرونی و سیستم اگزوز جدید میشود درحالیکه در تاهو با ارائهٔ پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری، ارتقاء عملکرد را هم به همراه دارد. بدین ترتیب شورولت تاهو RST به رقیب بسیار سرسختی برای دوج دورانگو SRT تبدیل خواهد شد. تاهو و سابربن RST در اواخر سال جاری به بازار عرضه خواهند شد و قیمت آنها نیز در زمانی نزدیک به عرضه اعلام میگردد.
Madjid
۱۹ فروردین ۱۳۹۶.
عجب غولیه این ماشین ، شورلت سابربن پیرترین اتومبیل در حال تولید در جهانه ، از سال ۱۹۳۵ داره تولید میشه ، هر نسلش دوست داشتنی تر از قبلی …
(ali (CHEVY NOVA
۱۹ فروردین ۱۳۹۶یه ماشین بسیار عالی از شورولت
بنازم به ابهت این ماشین
(ali (CHEVY NOVA
۱۹ فروردین ۱۳۹۶در مورد سابربن یه نکته بگم
محصولات وانت و شاسی بلند شورولت و جی ام سی در گذشته همیشه با هم مشترک بودن و تنها اسمهاشون با هم تفاوت داشت
مثلا(( شورولت بلیزر)) و(( جی ام سی جیمی)) که کاملا یکسان بودن و فقط لوگوهاشون با هم فرق داشت
یا(( شورولت الکامینو)) و ((جی ام سی کابالرو)) که هر 2 کاملا شبیه هم بودن
اما نکته ای که در خصوص سابربن هست اینکه هم شورولت هم جی ام سی از نام سابربن استفاده میکردن و سعی نکردن در این محصول که بزرگ ترین ساخته ی خودشون بود از 2 نام مختلف استفاده کنن
از بزرگ ترین و قوی ترین موتورهای استفاده شده در سابربن میشه موتور454 رو نام برد که 7/5 لیتر حجمش هست
Germany
۱۹ فروردین ۱۳۹۶علی جان دیگه اینقدر از خوبی های ماشین های قدیمی آمریکایی حرف زدی که خودتم باورت شده که خوب بودن آخه چرا اینقدر در مورد ماشین های امریکایی بزرگ نمایی می کنی در حالی که چیز خیلی شاخی نبودن و نیستن همیشه از گذشته پر افتخار خودروسازی آمریکا حرف می زنی و هرگز واقعیت ها رو بیان نمی کنی مثلا از اسمت معلومه که طرفدار شورلت نوا هستی همین شورلت نوایی که طرفدارشی و ادعا می کنی که داریش چرا واقعیت ها رو در موردش بیان نمی کنی همین شورلت نوا مدل دنده دستیش چون پمپ کلاچ نداره کلاجش اینقدر سفته که کمر آدمو خورد می کنه و ممکنه این کمر درد همیشه با آدم بمونه و از بین نره این مشکل سفتی کلاج هم اصلا قابل حل شدن نیست مصرف سوختش توی شهر در هر صد کیلومتر نزدیک بیست لیتره شایدم بیشتر باشه الان تو ماشین های جدید تعداد دنده ها رو افزایش می دن که مصرف سوخت بیاد پایین ولی شورت نوا سه دنده ای و چهار دنده ای داره و اگه وزن زیاد ماشین و حجم موتور رو هم در نظر بگیریم به هیچ وجه امکان نداره که مصرف سوخت پایین تری داشته باشه ترمزهای خیلی ضعیفی داره به دلیل کیفیت پایین ماشین های آمریکایی که همیشه کیفیتشون پایین بوده استهلاک لاستیک و لنت ترمز و فنربندی و چیزهای دیگه خیلی بالاست وزن بلای این ماشین ها با استهلاک بیشتر این جور قطعات رابطه مستقیم داره سیستم بخاریش که کلا چیزی نگم بهتره چون اصلا گرمای قابل توجهی نداره همه چیزشون به کنار و بوی گند اگزوز و روغن ریزیشون هم به کنار که اصلا درست شدنی نیست قطعه یدکی و مکانیکشون هم به راحتی و هر جایی پیدا نمیشه و همش حرفه که میگن به راحتی قطعات و مانیکش پیدا می شه یا مشکل فرمان پذیری دارن که یکی از دلایلش وزن زیاد ماشینه جوری که وقتی سر یه پیچ فرمان رو می چرخونی ماشین باز می خواد مستقیم بره و خیلی از این قبیل مشکلات که تا حالا نشنیدم تو بیای و واقعیت ها رو بگی یا همش میای و می گی آمریکا داره دوباره به دوران اوجش برمیگرده آخه یکی نیست بگه که چه دوران اوجی چه آشی چه کشکی آمریکا تا بوده همین بوده تازه در گذشته بدتر هم بوده جوری می گید داره به دوران طلایی شبیه به گذشته بر می گرده که کسی نمی دونه فکر می کنه در گذشته ماشین ها ی آمریکایی بهتر از ماشین های آلمانی بودن اگه بری و در مورد خودروهایی مثل فورد موستانگ یا کامارو یا چلنجر چند دهه قبل تحقیق کنی می بینی که چه چیزهای در مورد کیفیت خیلی پایینشون نگفتن و کلی مشکلات دیگه پس خواهشن این حرفا رو تموم کنید آمریکا در گذشته از اینی که هست خیلی بدتر بوده و هیچ زمانی ماشین های آمریکایی در حد ماشین های آلمانی نبودن فکر کافیه یه بار سوار یه بنز اس کلاس یا بی ام و سری هفت بشی و بعد سوار ماشین های آمریکایی بشی تا تفاوت رو از ته دل احساس کنی
حسین
۱۹ فروردین ۱۳۹۶کارمارو و موستانگ یک نسل قبل مشکل هندلینگ داشتن که حالا بهتر شه البته آمریکایی دوستان خوششون نمیاد چلنجرم که ساخته شده واسه خط مستقیم پیچ نمیدونه چیه کوروت تو آمریکاییا هندینگش خوبه که به امثال بی ام دبلیو هم نزدیک نمیشه چه برسه بقیه آلمانیا مخصوصا پورشه واسه همینه آمریکاییا درگ ریسینگ و نسکار و ایندی دوست دارن چون هندلینگ ماشین توشون معنایی نداره فقط باید سریع باشی اونم تو خط مستقیم
Machine
۱۹ فروردین ۱۳۹۶در برتری خودروسازان آمریکا در گذشته همین بس که جنرال موتورز برای چندین دهه پرفروشترین خودروساز دنیا بود و فورد مدل T هم بعنوان خودروی قرن بیستم انتخاب شد! اونم توسط هیئاتی از حرفهایترین کارشانسان حوزۀ خودرو.
البته من نمیخوام بگم خودروسازان آمریکایی کاملاً بیعیب بودن ولی اینطور استدلال کردن یعنی با نگاه به یه ماشین اقتصادی سطح پایین ارزون قیمت مثل شورلت نوا بخوایم کل صنعت خودروسازی آمریکا رو داوری کنیم نه تنها هرگز درست نیست که خندهدار هم هست.
برای نمونه افتخارات کادیلاک مثل اختراع سیستم استارت برقی، ساخت اولین موتور هشت سیلندر دنیا، ساخت اولین موتور دوازده سیلندر و… اینقدر زیاد هست که نمیشه کُلش رو اینجا بیان کرد. کادیلاک دورانی برترین خودروساز لوکس دنیا بود که حتی با رولزرویس مقایسه میشد. خودروسازان آمریکایی در گذشته جایگاهی داشتن که ژاپنیها آرزو داشتن به نزدیکش برسند. پس شما هم از این استدلالهای بیخود دست بردارین و آلمان رو خدای صنعت خودروسازی ندونین هرچند که هرگز نمیشه منکر پیشینۀ درخشان آلمان تو صنعت خودروسازی شد. بنابراین بطور مطلق نمیشه هیچ کشوری رو بهترین یا بدترین خودروساز دنیا دونست.
مطمئناً آلمان، آمریکا و ژاپن همواره برترین سازندگان خودرو در جهان بوده و هستند.
Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD
۱۹ فروردین ۱۳۹۶اقایون
این حرفای الکی و دروغ رو به کی میزنید؟؟
اینجا ما تازه کار یا بچه نیستیم
فکر میکنی ما از روزی به دنیا اومدیم امریکایی باز بودیم؟؟
شما بدون شک و قطعا تا حالا با چشم خودت امریکایی ندیدی
اقایی که از روی بی اطلاعاتی میگی امریکایی کیفیت نداره شما برو کوییک بخر باشه گلم و از کیفیت لذت ببر
هنوز که هنوزه ماشینای امریکایی قدیمی تو خیابونا هستن اما خبری از المانی که هم سن اونا باشه نیست
حالا کدوم بی کیفیته؟؟ معلومه که المانی چون عمری ندارن
شما برو مناطق ازاد ببین المانی بیشتر سوار میشن یا امریکایی؟؟
اقایی که میگی هندلینگ امریکایی بده برو فیلم چارجر رو ببین که با 220 تا سرعت عربا نتونستن چپش کنن
برو یکم مطالعه کن
الان المان تو افرود جلوی امریکا جرعت حرف زدن نداره
شما که میگی ترمز امریکایی ضعیفه ثابت کن
در ضمن شورلت کامارو 1975 مصرف 11 لیتری و سرعت 254 کیلومتری داره چرا اینو نمیگی؟
هر وقت المان تونست طراح استخدام کنه و جرعت طراحی ظاهر جدید برای پورشه و بنز و bmw که همشون یه شکلن رو انجام بده شما بیا حرف بزن
(ali (CHEVY NOVA
۲۰ فروردین ۱۳۹۶Germany
خودت شروع کردی
منتظر کامنت من باش
آرش آمریکایی
۲۰ فروردین ۱۳۹۶چی میگید برادرای من
اصن آمریکایی سوار شدی تاحالا
اصن هندلینگش رو نمیتونی با هیچی دیگه مقایسه کنی
تا دهه 70 اصن حکمران بلامنازع دنییا بود ماشین آمریکایی تو دهه 80 و 90 بخاطر بحران آمریکا و جنگ تو یکی از بزرگترین ذخایر نفتی دنیا ( جنگ تحمیلی ایران و عراق ) که بحران نفتی رو تو سراسر دنیا تا 20 بعدشم بوجود اورد ماشینای آمریکایی کم قدرت و کم کیفیت شدن که تو 10 سال اخیر ورق دوباره داره به سمتشون بر میگرده
یه بنده خدایی به نام کاربری gt تو اون مطلب که راجع به فورد rs و amg a10 بود میگفت آره من بیشتر ماشینای دنیا رو سوار شدم و … حالا متاسفانه کامنتش رو دیر خوندم و بیشتر کامنتای منم پدال حذف کرده بود و اینجا هم نمیشه جوابشو کامل داد
اما شما کلیپ مقایسه رو ببینید طرف موقع روندن بنز به یه سری چیزایی که ازش خوشش نمیاد اشاره میکنه اما موقع روندن فورد اصن هیجانش رو ببینید خودتون قضائت کنید هندلینگ ماشین آمریکایی رو
بهترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت = American cars
Tohid Molaey
۲۰ فروردین ۱۳۹۶این حرفایی که شما عرض کردی تا حدودی منم باهات موافقم ولی وقتی میگیم یه خودرو خوبه باید ببینیم در چه شرایطی خوبه؟ Sکلاس و سری 7 جزو گرون ترین خودروهای دنیا(خودروهای دست ساز مساله شون جداس )هستن ولی خودروهای آمریکایی واقعا نسبت به قیمتش ون خیلی خوبن درسته که بعضی از دوستان زیاده روی میکنن علتش هم عدم ورود خودروهای آمریکایی هستش که مردم زیاد از معایبشون و اینکه استهلاکشون بالاس خبر ندارن،نمونه اش تو همین مناطق آزاد بعضی از خودروها(شورولت،300C)از پا دراومدن و به علت هزینه زیاد تعمیر و قطعات صاحباشون ولشون کردن یه گوشه خاک میخوره، کرایسلری که گفتم تو کیشه که صاحبش دردو دل میکرد
پرهام
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ب شدت منتظر
Escalade v
هستم!
ونوم اف ۵
۱۹ فروردین ۱۳۹۶به این میگن اس یو وی عکس اول ادم رو به وجد میاره
(ali (CHEVY NOVA
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ونوم جون کاملا درست میگی خیلی ماشین مقتدری هستش
اما از لحاظ ابهت و قلدری زیر سایه پدر بزرگش یعنی بلیزر هست
هنوز هر موقع که یه بلیزر از نزدیک میبینم از اون ظاهر مردونه و خشنش خشکم میزنه
من هامرH 2 از نزدیک دیدم اما هنوزم برام ابهت بلیزر یه چیزه دیگس
Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD
۲۰ فروردین ۱۳۹۶داش علی بلیزر حرف نداره
بعضی وقتا که میریم افرود (با پاژن یکی از اشنا ها ) یکی از رفیقاش بلیزر داره شده ما یه جاهایی گیر کنیم اما اون هرگز و ابدا جایی گیر کنه
همیشه امداد رسان ما هست تو این 5 سالی که افرود میریم بلیزر یه جاهایی میره که به فکرم هم نمیرسه ولی کمبود قطعاتش یکم مشکله در عوضش خراب هم نمیشه
نمیدونم این ماشینو چطور ساختن که اینجوری میره
بعد یه عده میان ماشینای المانی که برای خرید از سوپر مارکت و جلوی مدرسه ها چرخیدن ساخته شده رو با امریکایی مقایسه میکنن
تو گروه افرود سواری ما فقط ژاپنی و امریکایی و انگلیسی هست و المانی وجود نداره چون اصلا قدرت ساختن ماشین واقعی رو ندارن
MB
۲۰ فروردین ۱۳۹۶دلیلش اینه که تو اون گروهتون قدرت خرید ماشین واقعی که بنز G class هست،ندارید
Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD
۲۰ فروردین ۱۳۹۶رفیق
شما قدرت خرید داری؟
هامر تو افرود بهتر از g class هست
شما اگه خر پولی برو بخر
افرود غیر امریکایی هم لندروور که از بنز سر تره
یه چیز دیگه
افرود خوراک منه و بیشتر از هر چیزی افرود بلدم زمانی که بچه بودم با پاترول بابام میرفتیم
خودرویی که معرفی کردی خوبه ولی دست یافتنی نیست
تو ایران جای اون پرادو یا لندکروزر گزینه بهتری هست (برای شما که پول داری و قدرت خریدش داری) امریکایی هم نیستن که شما دشمنی با ما امریکایی بازا و ماشینای امریکایی داری
همون بلیزر هم بنزو قورت میده شما ندیدی که
Mahdi DODGE
۱۹ فروردین ۱۳۹۶SUV یعنی این
به افتخار شورلت میخوام Chevrolet رو به اسمم اضاف کنم
(ali (CHEVY NOVA
۱۹ فروردین ۱۳۹۶داش مهدی خیلی حال کردم با این حرکتت که شورولت رو به اسمت اضافه کردی
البته بهتره همیشه اسم شورولت و فورد و دوج که مثل برادران دالتون هستن کنار هم باشه
شما تو اسمت نام دوج و شورولت هست اما فورد رو کم داره اسمت
در کل دمت گرم
Mahdi DODGE & CHEVROLET
۱۹ فروردین ۱۳۹۶اره راست میگی ولی منتظر بودم یه خبر توپ از فورد برسه و بعد اضاف کنم
ولی حالا پیشکش این کارو میکنم
امره Emrah
۱۹ فروردین ۱۳۹۶دعوا نکنید نه آمریکا نه اروپا فقط ژاپن
Parsa
۱۹ فروردین ۱۳۹۶نکات جالب توجهی که بهش اشاره کردین،کسی که بچه دار میشه،بچش خوب یا بد بچشه و اون دوستش داره،کسی که امریکایی بازه ماشین واسش مثه بچش میمونه،دوما درجواب شمایی که میگی هندلینگ شون به بی ام و نمیرسه چه برسه به پورش و بقیه المانیها،اگه اطلاعات داشتی میدونستی بی ام و سنگ محک سدان های اسپرت و شاسی بلندای هم رده x3هستشو و از نظر هندلین تو تاپ گیر دیدم که جرمی کلارکسون هندلینگ بی ام و 1m رو با کیمن مقایسه میکرد با اینکه نه هم دوره بودن نه هم رده.گیریم تمام مشکلاتی که گفتی امریکایی ها داشته باشن و این نشون دهنده علاقه علی اقا به امریکایی هاست که با این مشکلات کنار میاد و شمام اگه امریکایی سوار شده باشی این حرفارو نمی زنی،بنده هم سوار شدم هم پدرم قبلا کاپریس کلاسیک داشت،سیاست ساختش با المانیها فرق داره و نباید در مقابل اونا قرار بگیره بجز بعضی موارد،شک ندارم جناب عالی به موستانگ میگی ماسل کار یا چلنجر و کامارو،در حالی که اگه اینقدی که میگی اطلاعاتت بالا باشه در باره امریکایی ها میدونستی ماشینی مثل چارجر اون زمانی که بصورت کوپه تولید میشدماسل کار یود کامارو ماستنگ در واقع پونی کار هستن.اگه چنابعالی علاقه ای به امریکایی ها نداری مجبور نیستی زیر پست های مربوط بهش نظر مزخرف بدی و میتونی رد شی بری.به قران خستمون شد از بس یه عده هی چرت و پرت گفتن درباره هر برندی نه فقط امریکایی ها خستمون شد.اگه علاقه ای نداری پس با کامنتهی چرتتون وقت اعصاب مارو تلف و خورد نکنین.
با تشکر ببخشید طولانی شد لازم دونستم اینارو بگم
كوروش
۱۹ فروردین ۱۳۹۶اووووووف
خیلی غوله
ali
۲۰ فروردین ۱۳۹۶آلمان آمریکا ژاپن هیچوقت ماشین آشغال دست مشتری نمیدن
رامکال
۲۱ فروردین ۱۳۹۶درسته آلمان و ژاپن هیچ وقت چنین کاری رو نمیکنند وگرنه بنز در ژاپن و آمریکا پرفروشترین نمیشد+لکسوس و آئودی و ب ام و.
همچنین تویوتا و هوندا هم در رده خودشون دارند توی آمریکا طوفان به پا میکنند.
آفرین به این دو کشور.
hamid.hellcat
۲۰ فروردین ۱۳۹۶در عکس اول به نظر میاد پهنای لاستیک ها برای این جانور عظیم الجثه کمه. از شورلت بعید بود.
محمدرضا
۲۰ فروردین ۱۳۹۶شیفتر دنده چقد بزرگه !
Tohid Molaey
۲۰ فروردین ۱۳۹۶خودروهای آمریکایی مزیت بزرگشون نسبت به آلمانی ها قیمت خوبشون هستش چون مردم کم درآمد میتونن بخرن، تو ماشینای آمریکایی SUVهای بزرگ آمریکایی و کوروت واقعن خوبن ،ماسل کارها هم چون ارزونن میخرن فروش اصلی GM تو آمریکا و چین هستش(تقریبا 70-80درصد )تو آمریکا مشتریان خودروهای آمریکایی عبارتند از:پلیس،تاکسی،موسسات اتومبیل کرایه،ایالت های مرکزی و غربی (کم درآمدها )هستند والا تو ایالت های مرفه ژاپنی و آلمانی حرف اول رو میزنن
Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD
۲۰ فروردین ۱۳۹۶تو ایالت های مرفه مثل کالیفرنیا بیشترش امریکایی
بعدش شرکتای لوکس ساز انگلیسی و ژاپنی ها هست
در ضمن امریکایی ها ماشینای بزرگ و هیکلی دوست دارن و نمیان مینی های المانو بخرن
اونا پیکاپ ها و شاسی بلندای عظیم خودشون رو بیشتر میخرن در مورد کانادا هم همینطوره
تو امریکا المان حرف اخرو میزنه
Tohid Molaey
۲۱ فروردین ۱۳۹۶SUV های سایز بزرگ و وانت ها فرق میکنه قضیه اش اینا تو کل دنیا محبوبن همچنین کوروت چون رقیب سوپر اسپرت هاس.
Tohid Molaey
۲۱ فروردین ۱۳۹۶دوست عزیز اشتباه میکنی تو کالیفرنیا اول ژاپنی دوم آلمانی بعد آمریکایی هستش،تو ایالت هایی مثل میشیگان(مهد خودروسازی آمریکا )و ایالت های mid -West(مرکز و غرب میانی )چون درآمدشون کمتره آمریکایی ها پرطرفدارن،ولی همون طور که گفتم شاسی بلند ها و وانت ها و کوروت همه جا طرفدار دارن خودمم عاشقشونم.
رامکال
۲۱ فروردین ۱۳۹۶آره دیگه بنز و ب ام و لکسوس و آئودی آخرند.
احتمالا جدول رو سر وته گرفته بودی.
آرش آمریکایی
۲۰ فروردین ۱۳۹۶خطاب به آقای tohid
تو آلمان هم موستانگ پر فروش ترین کوپس
Tohid Molaey
۲۱ فروردین ۱۳۹۶البته پرفروش ترین اسپرت وارداتی،چون قیمتش نصف نمونه های مشابه دیگه اس.
رامکال
۲۱ فروردین ۱۳۹۶این حرفی رو که میزنی سند هم دارد؟
اگر آره در چند سال این اتفاق افتاده؟
اتفاقا چند وقت پیش توی یکی از جداول فروش که پدال منتشر کرده بود چنین حرفی نقض شد.
ROHAM
۲۰ فروردین ۱۳۹۶آرش آمریکایی عزیز
من خودم علاقه زیادی به ماشین آمریکایی دارم
ولی جهت اطلاعت باید بگم هندلینگ فقط چپ نکردن نیست . شما هرچی فیلم آمریکایی ( به خصوص دهه هفتاد و هشتاد ) میبینی همیشه صدای جیغ لاستیک توش تا آسمون میره و این یعنی هندلینگ بد که البته این داستان تو فیلمای اروپایی کمتر هست.
این شاید به خاطر نیاز داخلی کشورشون بوده ، اینکه آمریکا پر از جاده های باز و صافه که خیلی هندلینگ ماشین به چالش کشیده نمیشه ولی تو اروپا شرایط فرق میکنه و به خاطر جاده های پر پیچ و خم بحث هندلینگ بیشتر مورد توجه بوده
و شما Germany عزیز
خوشت بیاد یا نه آمریکایی ها برای حدود یک قرن حرف اول رو تو بحث اتومبیل میزدن
زمانی که کادیلاک و غیره بهترین ماشین های دنیا رو میساختن اصلا حرف مصرف سوخت نبود.
اصلا این ماشین ها واسه قشر کم توان مالی طراحی نشده بودن ، من هیچ کادیلاک سواری رو نمیشناسم بگه حیف مصرف سوختش زیاده!!!
بله امثال نوا تو آمریکایی ها بود ولی امثال سویل هم وجود داشت
تو اروپا هم همین داستان بود ولی اروپایی ها ماشیناشون فقط جنبه اقتصادی قوی ای داشت ، که البته تو این دوران بحث اقتصادی حرف اول رو میزنه اما حتی لوکس ترین اروپایی ها باز هم حرف اول و آخرشون اقتصادی بودن بود.
مثل این میمونه شما بگی ویرون به درد نمیخوره چون تو 13 دقیقه تخت گاز باکش خالی میشه!!!
ADAK
۲۰ فروردین ۱۳۹۶فول سایز فقط امریکایی
والسلام .
ساسی
۴ اردیبهشت ۱۳۹۶من این ماشین از نزدیک دیدم واقاع زیبا پر ابهت و دل رباست.طرف داشت ماشینو پارک میکرد. حرکت چرخهای ماشین به شکل عجیبی نرم روون رو زمین حرکت میکرد.