هرچند آیندهٔ شورلت کامارو چندان مشخص نیست و حتی ساخت نسخهٔ Z28 نسل فعلی آنهم لغو شده اما شرکت Specialty Vehicle Engineering متوقف نشده و کامارو ینکو Stage II مدل ۲۰۲۰ را معرفی کرده است. این خودرو که بر اساس کامارو SS با پکیج 1LE ساخته شده است، از همان موتور ۶.۲ لیتری V8 استفاده میکند که البته حجم آن به ۶.۸ لیتر افزایش پیدا کرده است؛ اما SVE در اینجا متوقف نشده و موتور را به میللنگ فولادی فورجکاری شده، پیستونهای آلومینیومی فورجکاری شده، سرسیلندرهای جریان بالای CNC و یک سوپرشارژر عملکرد بالا هم مجهز کرده است.
علاوه بر این، سیستم سوخترسانی و انژکتورهای خودرو نیز ارتقاء پیدا کرده است. به لطف همهٔ این تغییرات، حالا این پیشرانه ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۸۶ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. انتقال این نیروی عظیم نیز توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی صورت میگیرد اما SVE هنوز مشخصات عملکردی کامارو ینکو مدل ۲۰۲۰ را اعلام نکرده است.
ازآنجاییکه این مدل بر اساس کامارو SS 1LE ساخته شده، به سیستم کنترل سواری مغناطیسی و دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی مجهز است. علاوه بر این، سیستم تعلیق با تنظیم عملکردی و سیستم خنککنندهٔ سنگین که شامل خنککنندهٔ روغن، رادیاتور دوقلو، خنککنندهٔ گیربکس و خنککنندهٔ دیفرانسیل میشود هم برای کامارو ینکو در نظر گرفته شده است؛ اما علاوه بر ارتقاء عملکرد، SVE با رینگهای ۲۰ اینچی آلیاژی که با لاستیکهای عملکردی میشلن PS4S پوشیده شدهاند به همراه کالیپرهای ترمز قرمزرنگ Yenko و کاپوت فیبر کربنی با دریچهای بزرگ، به ظاهر این کامارو نیز نمای منحصربهفردی بخشیده است.
تغییرات داخلی کامارو ینکو اما جزئی هستند و صرفاً شمارهٔ ساخت خودرو و کفپوشهای دوختهشده برای آن در نظر گرفته شده است. دیگر ویژگیهای داخلی برجستهٔ این کاماروی قدرتمند نیز شامل پشتسریهای دوختهشده، پارکابیهای ینکو و سوئیچ خاص میشود. از کامارو ینکو Stage II مدل ۲۰۲۰ تنها ۵۰ دستگاه تولید میشود و قیمت پایهٔ آن از ۶۹ هزار دلار آغاز میگردد.
محمد
۲۲ تیر ۱۳۹۸من که دوستش دارم
فقط گیربکس ۶ سرعته دستی کم نیست واسه ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت؟؟؟
.
تعداد دنده های بیشتر
برای عملکرد قویتر با این موتور سرکش،
مناسبتر نیست؟؟؟
car lover
۲۲ تیر ۱۳۹۸فک کنم بیشتر ب دور موتور و اینا ربط داشته باشه که افزایش دنده بازدهو بیشتر کنه
حالا اگه غلط میگم بگین ک بدونم ن ک فقط دیس کنین
حسین دهمرد
۲۳ تیر ۱۳۹۸بنظر منکه با این گشتاور عظیم حتی میتونی دنده یک رو هم حذف کنی.موقع حرکت مستقیم بندازی ۲ و هیچ فشاری هم به سیستم نمیاد.همه سازنده ها دنده دستی بیشتر از ۶ سرعته رو حذف کردن بخاطر اینکه رانندگی زیادی پیچیده میشد بعضی مواقع دنده رو اشتباهی تعویض میکردن مثلا طرف از ۴ مستقیما مینداخته ۷.و حتما باید به دنده نگاه میکردی / حتی پورشه هم حذفش کرده.
OMID
۲۲ تیر ۱۳۹۸گیربکس دستی از شیش سرعت بیشتر مسخره میشه
عملا همش داری دنده عوض میکنی
Habib
۲۳ تیر ۱۳۹۸پس بوگاتی چیه که عملا داری پرواز میکنی با۴۳۲ کیلومتر بر ساعت سرعتش
Abbas
۲۲ تیر ۱۳۹۸یه غول به تمام معنا،دارم صداشو تو مخم تجسم میکنم فقط،واقعا حیفه که حتی یکی از این سه گانه ی مقدس(موستانگ،کامارو و چلنجر)بخوان توقف تولید بشن