بازوی آلمانی شورولت، برای مسابقات رسمی FIA پکیج آیرودینامیکی ویژه ای برای شورولت کوروت C7 GT3 تدارک دیده است. کوروت استینگ ری توانسته کلیه مجوزهای لازم برای شرکت در این مسابقات را نیز بدست آورد.
کالاوی (Callaway) از سال ۲۰۰۶ و با تبدیل شورولت کوروت Z06 به Z06.R مسابقه ای و در طول هفت سال تبدیل به موفقترین تیم حاضر در مسابقات GT3 شد. بنابراین تعجبی ندارد که شورولت باز هم به این شرکت اعتماد کرده است. تاکنون از سفره ماهی (C7 Corvette Stingray) جدید کوروت ۱۰ دستگاه ساخته شده تا در سه مسابقه اروپایی مورد استفاده قرار گیرند. قیمت هر دستگاه از کوروت استینگ ری کالاوی حدود ۳۱۰ هزار دلار اعلام شده است.
کیت بدنه آیرودینامیکی با نیروی فشاری و داون فورس بالا، چهره ای خشن و مردانه به این شبه فراری آمریکایی بخشیده است. موتور استاندارد V8 این خودرو کمی بیش از ۴۵۰ اسب بخار نیرو تولید میکند که برای شتاب گرفتن کمتر از ۴ ثانیه ای آن تا سرعت صد کیلومتر کافیست. شتاب G این ماشین نیز بیش از یک جی اعلام شده است.
feri 007
۶ مرداد ۱۳۹۲واقعیت قشنگ تر از این ماشین پیدا میشه؟نه خدایی یه نگاه بهش بنداز ببین چقدر در طراحی قویه.به به به.یه بچه 5 ساله عقلش از مسیح بیشتره.امریکایی هستن دیگه انتظار دیگه ای نداشتم
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۶ مرداد ۱۳۹۲درود.باز هم المان.باز هم غول خودرو سازیه دنیا.فری تو که طرفدار المان بودی؟؟؟
V12
feri 007
۶ مرداد ۱۳۹۲میلاد جون هنوزم عاشق آلمانم… اصلا یه جوری شده که شب خواب میبینم یه بی ام و M3 انداختم توی یه اتوبان بدون محدودیت سرعت دارم 300 تا باهاش میرم… ولی نمیدونم چرا آخر خوابم ماشین منحرف میشه و بدجوری تصادف میکنم… بعد یهو از خواب میپرم… دوباره فردا شب روز از نو روزی از نو… همون قضایا تکرار میشه!!!
حالا همه باهم یکصدا بگین:
♥زنده باد آلمان و ماشیناش♥
Arash66
۶ مرداد ۱۳۹۲اتفاقا چون امریکایی هست، پس مالی نیست …!
اصغر آقا
۶ مرداد ۱۳۹۲دوباره تو حرف زدی؟
کیانوش
۷ مرداد ۱۳۹۲آرش تو دیگه چرا؟؟؟؟؟
Sadjad97
۱۶ خرداد ۱۳۹۳بابا صاحب نظر
رضا
۶ مرداد ۱۳۹۲کوروت و وایپر ماشینای خوبین ولی خیلی کار داره که بخوان به اسطوره هایی مثل لامبو و فراری برسن…
AMIR1992
۶ مرداد ۱۳۹۲اینو چطور ساختن که هنوز بعد از 50سال هنوز جز بهترین هاست . به این میگن شاهکار.
Kayhan
۶ مرداد ۱۳۹۲راستش ماشین ساختن با این روش خیلی کار سختی نیست، هنر اینه که از یه موتور 1 لیتری 125 اسب بخار قدرت بکشی بیرون، از یه موتور 5.5 لیتری 578 اسب بخار قدرت بکشی بیرون، نه مثل کوروت از 6.2 لیتر فقط 440 اسب بخار. یا یه موتور 3 لیتری بسازی که 320 اسب بخار قدرت داشته باشه و فقط صدی 8 لیتر بسوزونه. البته نمیشه این رو هم قراموش کرد ماشینی مثل کوروت واقعا قیمت کمی داره نسبت به رقبا ولی شما یه لحظه تکنولوژی این کوروت رو با فورد مقایسه کنین، مقایسه با اروپا بماند که تکنولوژی استفاده شده تو یه لاستیک فراری ده برابر کل تکنولوژی کوروته!
کیانوش
۷ مرداد ۱۳۹۲کیهان کاملا غبر منطقی با آمار من در آوردی!!!!
Arash66
۷ مرداد ۱۳۹۲کیانوش جان حقیقت، از امریکا امریکایی خوشم نمیاد، فقط بلدن زور بگن همه چیز رو گنده کنن …
آخه این ماشیناشون در حد اروپایی نیست …
کیانوش
۷ مرداد ۱۳۹۲ولی جدا از همه چی من دیوونه این مدل رینگم!!!
شروین
۷ مرداد ۱۳۹۲نمیدونم چرا اون لامبو و فراری به نظر بعضی ها اسطوره هیچ وقت تو پیست حریف کروت و وایپر به نظر بعضی ها ماشینای خوب نمیشن!! فقط رو کاغذ گنده ادعا می کنن و تو عمل هیچی…
به قول شاعر: در شعله نرقصیدی، پروانه چه می دانی؟
لطفا کسایی که از ماشینای امریکایی چیزی نمیدونن نظر ندن و برن بچسبن به همون بی ام دبلیو و لامبو و فراری و پورشه
Arash66
۷ مرداد ۱۳۹۲آخه تو ایی که همه چی میدونی، میگم امرکایی ها طرفدارانشون فقط بلدن حرف بزنن اینه ها ….
آخه تو داری سابقه فراری، پورش رو با این امرکایی ها مقایسه میکنی، نکن برادر نکن !
رضا
۷ مرداد ۱۳۹۲آقا شروین گل با سلام…
میدونم مستقیما منظورتون من بودم ولی باید بگم من برای حرفم دلیل دارم…
اولا من خودم طرفدار خودروهای امریکایی و کلا muscle car ام و واقعا موستانگ و کامارو رو دوست دارم…
دوما من آدم تعصبی نیستم،چون خودم طرفدار امریکایی ام بگم تو همه ی سبک ها ماشین امریکایی بهتره…
دوما شما از کی شنیدی که لامبو و فراری نمی تونن حریف کوروت و وایپر بشن؟
شما کدوم کوروت و وایپر رو سراغ داری که بتونه تو پیست حریف لامبو Aventador و فراری FF بشه؟
درسته کوروت و وایپر خوب نیستن بلکه عالین ولی باید بپذیریم که در دنیای سوپراسپرت ها پایین تر از لامبو و فراری قرار می گیرند.البته به نظرم کوروت می تونه از مک لارن MP4 بهتر باشه…
اگه شورولت به همین روند سعودی ادامه بده قطعا کوروت می تونه بهترین باشه…
اگر دوج هم به فکر باشه وایپر هم قطعا بهترین میشه…
ماشین فقط امریکایی…
شروین
۷ مرداد ۱۳۹۲کدوم سابقه برادر؟ 10 سال دیر تر تولید شدنشون رو میگی نکنه!!!! بعدم شما از نظر قبلی ایی که دادی داری میگی از امریکایی ها خوشت نمیاد. پس حرفی نمی مونه.
رامین
۷ مرداد ۱۳۹۲کوروت هیچگاه نتونست در بین برندهای خوش نام دنیا جایی برای خودش باز کنه. طراحی متوسط در کنار مشخصات فنی نه چندان عالی تنها به عنوان یک اتومبیل نسبتا خوب ازش ساخته…
شروین
۷ مرداد ۱۳۹۲بین ایرانیا که چشم بسته میگن آقا فقط لامبو بله! اما تو دنیا نه خیر.
شروین
۷ مرداد ۱۳۹۲رضا جان اگه واقعا طرفدار ماشین امریکایی هستی تو ویکی پدیا سرچ کن نوربرگ رینگ که پیستیه که همه روش ادعا دارن. ببین کدوم مدل فراری یا لامبو یا مک لارن یا پورشه رکوردی بهتر از 7:12 وایپر و 7:19 کروت زدن؟ اگه زده باشن من تسلیمم.
شروین
۷ مرداد ۱۳۹۲راستی یادم رفت بگم علیک سلام داش رضا گل ;)
شروین
۷ مرداد ۱۳۹۲اینم لینکش
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times
رضا
۷ مرداد ۱۳۹۲راس میگی ها شروین جون چطوری شد؟
شوخی شوخی جدی شد!!!
تازه اون کوروت C6 بود اگه C7 بود چی؟
وایپر رو بگو!!!
ممنون از شما شروین جان…
در عجبم!!!
شروین
۷ مرداد ۱۳۹۲تو پیست وایپر بهترینه. حتی بهتر از کروت. به شرطی که دست راننده ایی باشه که واقعا حرفه ایی باشه. چرا که قابلیت های وایپر از حرفه ایی ترین راننده ها هم بیشتره. در اختیار گرفتن بهینه ی گشتاور عظیم وایپر رمز پیروزی و شکست راننده هاست.
رضا
۷ مرداد ۱۳۹۲شروین جان در مورد نوربرگ رینگ آلمانی چیز هایی شنیدم و فکر کنم الان رکورد دارش پاگانی باشه…
ولی من اگه بخوام درگ ببینم درگ تایمز رو ترجیح می دم…
چون کاملا منصفانه و برابر انجام میشه…
به هر حال نمیشه گفت که چی میشه…
باید ببینیم امسال کی می تونه رکورد هنسی ونوم رو بزنه…
شروین
۷ مرداد ۱۳۹۲الان با قدرت بیشتر و دلیل بیشتر میگی فقط ماشین امریکایی. فداتم داش رضا.
مهدي
۱۲ مرداد ۱۳۹۳تأ به حال هیج نوع فراری در مقایسه معتبر نتونسته حریف کوروت زد ار وان بشه . تازه سیستم ترمز کوروت شماره یک دنیا هست .