شایعات مربوط به جدایی شورولت از کوروت و تبدیل شدن این نام افسانهای به برندی جداگانه برای اولین بار نیست که منتشر میشود. هر از گاهی چنین خبری به گوش میرسد و معمولاً زمانی که شورولت آمادهی معرفی نسل جدید کوروت میشود این خبرها پررنگتر از هر زمان دیگری هستند. با معرفی نسل جدید کوروت C8 2020، شایعات بازهم در فضای مجازی پیچیدهاند. بنا به گزارش اتوویک به نقل از منابع موثق، کوروت در نهایت به یک برند تبدیل خواهد شد.
گفته میشود برند کوروت احتمالاً محصولات سدان و شاسیبلند خود را با استفاده از زیرساخت محصولات کادیلاک عرضه خواهد کرد. احتمالات زیادی برای آیندهی برند کوروت وجود دارد ولی تاکنون هیچیک از مقامات جنرال موتورز این خبرها را تائید نکردهاند.
همین چند هفتهی پیش بود که باب لوتز یکی از مدیران ارشد و اسبق جنرال موتورز گفته بود این خودروساز باید با تولید شاسیبلند کوروت این نام را به سطح بالای بازار برساند و با پورشه کاین رقابت کند. لوتز میگوید دلیل این کار عدم توانایی کادیلاک در عرضهی خودروهای بسیار گران است اما کوروت بهراحتی میتواند خودرویی ۱۰۰ هزار دلاری عرضه کند و مشتریان نیز آن را خواهند خرید. از نظر لوتز، چنین خودرویی باید یک شاسیبلند قوی با طراحی ظاهری و داخلی زیبا و پرفورمنسی بیرقیب باشد.
ارش
۳۱ تیر ۱۳۹۸عصر طلایی صنعت خودرو محصولات الکتریکی ،هیبریدی، بنزینی و…تبدیل سوپر اسپرتها به شاسی بلندها و ورود هایپر کارها همکاری تنگاتنگ صنایع خودروسازی با غولهای الکترونیک ?البته ما هم در عصر حجر طلایی خودمون به سر میبریم فرغونهای چهار چرخ با فرمول کاهش قطعات خودرو همراه با تحویل ماشین دیگر به جای ماشین ثبت نامی و پدیده عجیب هجوم مردم برای ثبت نام .
محمد
۳۱ تیر ۱۳۹۸و مونتاژ موتور یه ماشین روی بدنه یه ماشین از یه برند دیگه
با انواع جراحیهای پلاستیک در جهت کاهش آپشن (به قول عزیزان)
یا ایمنی(به قول صنعت خودرو)
با تبدیل ترمزهای دیسکی به کاسهای
و حذف رینگ
و حذف زه
و حذف پخش خودرو
و…
sina7
۳۱ تیر ۱۳۹۸آگهی های 206 رو ببینید
3 دسته شدن
ضبط دار و سنسور دار(۲ تا 5میلیون گرون تر-جالبه که ضبط خوب خودت بخوای بندازی 1 تومن هم نمیشه سنسور هم تهش 500 تومنه تازه این ضبطی که روشه 50 هزارتومن هم نمی ارزه)
ضبط دار و بدون سنسور
بدون ضبط و سنسور که اینارو بازم گرون تر از قیمت کارخونه میدن =))))
از همه جالب تر اینجاس که به شدت استقبال میشه!
Ali.usa
۳۱ تیر ۱۳۹۸امریکا به یک شرکت که فقط سوپراسپوت تولید کنه نیاز داره و این حرکت به نظر من عالی میشه
کورت همیشه خوب بوده خدای از نسل یک تا الانش که هشتشه رو نگا کنید نسل به نسلش شاهکار
Elmiraj
۳۱ تیر ۱۳۹۸این که کوروت از شورولت جدا بشه و به برند خاص جنرالموتورز برای تولید سوپر اسپرت تبدیل بشه بدون شک پیامدهای مثبتی در پی خواهد داشت و باعث پیشرفت کوروت می شه ، البته به شرطی که فقط همین یه کوروت تولید بشه و اصالت نام کوروت با سدان و SUV زیر سوال نره…!!!!
.
به نظر من GM به راحتی این توانایی و داره که کلاس کنونی کادیلاک را به یک پله لوکس تر ارتقا بده ، چون کادیلاک ثابت کرده توانایی ساخت سدان و SUV های لوکس و عملکردی را داره و جایگاه فعلیش بیشتر به بیوک میاد تا کادیلاک……
Hemichan
۳۱ تیر ۱۳۹۸ولی میتونه به نفع هردو برند باشه
هم کوروت تخصصی به یه اسپرت تبدیل میشه
هم کامارو به عنوان ماسل کار اصلی جنرال موتورز از زیر سایه کورت در میاد و میتونه به عنوان قدرتمندترین محصول شرکت باشه
مثل کرایسلر و فورد که قدرتمندترین محصولشون ماسل کارشونه
که هرچند بعییده ازینکارا بکنه
مثلا کاماروی ۸۰۰ اسبی ..
آرش آمریکایی
۳۱ تیر ۱۳۹۸قبلا کرایسلر میخواست با srt همین کار رو بکنه ولی نشد
بنظر من اگه برند کادیلاک رو ارتقاء بدن خیلی بهتره
اگه کوروت بخواد یه برند جدا بشه باید بره تو محدوده گرند تور ها و اسپرت و سوپراسپرت یا حتی اگه شد هایپر کار لوکس
از طرفی کادیلاک شانسش برا ارتقاء کم میشه
پاشایی
۳۱ تیر ۱۳۹۸بزرگترین اشتباه جنرال موتورز خواهد بود
کادیلاک به اندازه کافی گذشته خوب داره که الهام بگیره و یه برند لوکس سطح بالا باشه و بمونه ولی کادیلاک بیشتر از اروپائیها داره تقلید میکنه اگر به اصالت آمریکایی خودش برگرده بهتره البته به این معنی نیست بره همون اونهارو بسازه باید الهام بگیره
سجاد
۳۱ تیر ۱۳۹۸به نظر من که خیلی عالی میشه
مثال های فوق موفق تو این زمینه زیاده و امیدورام کروت هم یکی از اونا باشه
مثل اس ار تی و هلکت
با کاین رقابت کنه :))))))))))))))))))))))))))))))