مجله معتبر موتور ترند فرصت تست پرفورمنس نسخه تولیدی شورولت کوروت استینگری ۲۰۲۰ را داشته و نتایج به دست آمده واقعاً احساسبرانگیز هستند.
تقریباً همه میدانیم که کوروت استینگری جدید از پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۴۹۵ اسب بخاری و گشتاور ۶۳۷ نیوتون متری استفاده میکند. واضح است که چنین قدرت و گشتاوری باعث ایجاد رکوردهای پرفورمنس خوبی خواهد شد اما موتور ترند میگوید این خودرو کمی سریعتر از آن چیزی بوده که انتظارش میرفت.
موتور ترند توانسته با کوروت جدید و در حالتی که لانچ کنترل فعال بوده شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت ۲.۸ ثانیهای را ثبت کند. این خودرو مسافت ۴۰۰ متر را نیز در زمان ۱۱.۱ ثانیه و با سرعت ۱۹۸.۲ کیلومتر بر ساعت طی کرده که بسیار تحسینبرانگیز است.
از نظر ترمز نیز کوروت جدید عملکرد برجستهای داشته و فاصلهی موردنیاز برای ترمز گرفتن از سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت تا صفر فقط ۲۹.۵ متر بوده است. البته موتور ترند اذعان میکند ترمزها عملکرد خطی کافی نداشتهاند.
کوروت در تست هندلینگ مسیر ۸ شکل نیز زمان ۲۳.۳ ثانیه و شتاب جانبی متوسط ۰.۹ جی را بر جای گذاشته که این رکورد با لامبورگینی آونتادور، ب ام و M5 F90 و فراری ۸۱۲ سوپرفست برابری میکند. البته این خودرو یک ثانیه کامل کندتر از زمان ثبت شده توسط کوروت گرند اسپورت نسل هفتم ظاهر شده است. دلیل آن نیز کم فرمانی کوروت جدید در میانه پیچ بوده که باعث شده این خودرو کمی کند باشد.
[دانلود ویدئو]
Hamidreza
۲۲ اسفند ۱۳۹۸اگه یه کوروت بسازن با تکنولوژی c8 (البته موتور جلو باشه پس در حد c8 سریع نمیشه بدون تیون) و داخلی و c8 اما بدنش c6 ZO6 با شه عالیه
فقط به اینا نگاه کنین
https://wallpaperaccess.com/full/95272.jpg
https://wallpaperaccess.com/full/95282.jpg
Elmiraj
۲۲ اسفند ۱۳۹۸با ۴۹۵ اسب بخار قدرت و ۷۱ هزار دلار قیمت :
شتاب ۲.۸ ثانیه
۴۰۰ متر در ۱۱.۱ ثانیه
شایع هست که Zo6 بیش از ۷۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت…!!!
محمد
۲۲ اسفند ۱۳۹۸بالاترین ارزش خرید در برابر قیمت پرداختی
ممد ژانگولر
۲۲ اسفند ۱۳۹۸دقیقا درست میگی از نظر ارزش خرید ولی من هنوزم به کوروت قبلی خیلی ارادت دارم ، خداییش کوروت تر بود.
این جدیده سبک طراحی داشبوردشو خیلی میپسندم و بروزتره
ولی از نظر طراحی بیرونی نه اونقدر الخصوص از جلوش
Hamidreza
۲۲ اسفند ۱۳۹۸برای اولین بار تو عمرم با ژانگولر موافقم
اما چه فایده
ارزش خرید بالا واسه کی؟ واسه ما؟!
ممد ژانگولر
۲۲ اسفند ۱۳۹۸بازم جای شکرش باقیه فحشم ندادی ?
علیرضا
۲۲ اسفند ۱۳۹۸واقعا ارزش خرید فوق العاده ای داره ، ۲.۸ ثانیه با قیمت پایه ۵۹۹۰۰ دلار . خودم طرفدار پورشه و فراری ام ولی برای این پرفورمنس باید ۲۵۰ هزارتا پول داد که از عهده خرید خیلیا خارجه . ولی میشه این کروت رو خرید اگه گمرک مسخره رو باز میکردن
نکته : بخاطر بیماری کرونا که باعث مرگ ۳۵۰ نفر تا الان شده هزینه گمرکی اقلام بهداشتی رو صفر درصد اعلام کردن ولی صنعت فاسد خودرو که سالیانه ۲۰ هزار نفر کشته میده نه تنها مرزها بسته شده بلکه اگرم باز باشه گمرک ۲۰۰ درصد . این تناقض توی رفتار دولت آدمو عصبی میکنه .
Hamidreza
۲۲ اسفند ۱۳۹۸گمرک رو هم باز کنن
آمریکایی نمیتونی وارد کنی
میگن خیلی ارز خارج میکنه
من موندم چطور بی ام وه سری هفت و اس کلاس ارز خوارج نمیکنن (چون قیمت بیشتر دارند عرض کردم فقط) ؛ فقط فورد و چلنجر و شورولت ارز خوارج میکنن؟!
چون حداقل افرادی ما درآمد معمولی میتونن یه فورد قدیمی بخره اما باید و باید پراید یا نهایتا پارس سوار شه !!
کلا زورشون به ضعیف ها میرسه ؛
ولی روزی همه اینها پایان خواد یافت حداقل من واسه خودم پایانش میدم بقیش وظیفه دیگرانه!
JDM
۲۲ اسفند ۱۳۹۸فک کن Zo6 با 200 هزار دلار 500.600هزار دلاری ها رو لوله کنه?.
لعنتی عاشق این ماشینم،قیمش و پرفورمنسش و … نهایت احترام به مشتری هستش
ارزش خرید وحشتناک بالایی داره
هادی 8 سیلندر
۲۲ اسفند ۱۳۹۸همینش الان یه میلیون دلاری ها رو هم لوله کرده
چقدر این ماشین خوبه انصافا عاشقش شدم
مانی
۲۲ اسفند ۱۳۹۸مکلارن 765LT کمتر از ۵۰۰-۶۰۰ تا آب میخوره
مطمئنی کوروت لوله میکنش؟؟؟
Hadi
۲۲ اسفند ۱۳۹۸یکی از بهترین ماشین هایی هست که میشه با زیر صد هزار تا خرید ?
واقعا درخشانه ?
Hadi
۲۲ اسفند ۱۳۹۸نظرسنجی
کوروتc8:لایک
بیمر M850i:دیس لایک
ارش
۲۲ اسفند ۱۳۹۸الان کوروت با این قیمت دیگه تویوتا سوپرا و بی ام و z4با قیمت۵۰ تا ۶۰ هزار دلار چه توجیهی میتونن داشته باشند بحث فنی که کلا قافیه رو باختن طراحی هم که حرفی برا گفتن ندارن چطور میخوان بفروشن ؟
Shirko
۲۲ اسفند ۱۳۹۸عملکرد m۵ این قد خوب بوده که با اونتادور و ۸۱۲ مقایسه می شه !!!!
بی طرف
۲۲ اسفند ۱۳۹۸آمریکایی ها همیشه بهترین عملکرد رو در مقابل پول پرداختی داشتن،ولی نکته عجیب این بود که این کوروت که موتور وسطه،در مقابل نسل قبلی که موتور جلو بود هندلینگش یه کم در سطح پایین تری قرار داشت.(البته هندلینگش عالیه!)
هادی 8 سیلندر
۲۲ اسفند ۱۳۹۸c8 لایک
بوگاتی دیسلایک
بهنام
۲۲ اسفند ۱۳۹۸طراحیش واقعا ضعیفه (نظر شخصی). طراحیش جوریه که احساس میکنی مال یه دهه پیشه.
رامین
۲۲ اسفند ۱۳۹۸خودشونم نمی دونن چی ساختن از بس عجیب و غیر قابل پیش بینیه این ماشین. آدم یاد فیلمای علمی تخیلی میوفته :)
datsun
۲۲ اسفند ۱۳۹۸تو تست هندلینگ که خیلی ضعیف بوده دوستان اینقدر تمجید و تعریف میکنن من فکر کردم یه رکورد عالی زده تو تایم های موتور ترند نگاه کردم دیدم تو رده ۵۷ قرار داره حتی مثال از یه gtr مدل ۲۰۱۱ هم کندتر بوده.
Alireza
۲۲ اسفند ۱۳۹۸کم فرمونی داره چون ک قرار نیست همه ی خریدار هاش راننده حرفه ای باشن،
این موضوع رو خیلی وقت پیش هم بیان کرده بودن
Joker
۲۲ اسفند ۱۳۹۸از نظر دوستان خودرویی که صفر تا صدش سریع باشه میشه بهترین!!! همه چیزو تو شتاب میبینن و بس!!!
Mehdi
۲۲ اسفند ۱۳۹۸توسط مجله رکورد 7 دقیقه30 ثانیه ثبت شده توسط خود شوی میزد زیر 7 دقیقه 20.15 ثانیه بود
کلا0.7 صدم ثانیه از پورشه911 پایه کند تر بود اونم بخاطر کم فرمانی عمدی مهندسای شوی برای افراد اماتور که پشت فرمون میشنن نمیتونن ماشین کنترل کنن بدرد میخوره
mehdi
۲۲ اسفند ۱۳۹۸https://www.tflcar.com/wp-content/uploads/2020/01/chevy-corvette-z06-spied.jpg
عکس کوروت z06 رو میبینید که ظاهر هیولایی این خودرو نشون میده
JDM
۲۲ اسفند ۱۳۹۸داداش تو پیست موتور ترند کند ترین ماشین 25ثانیه طول کشید تا پیست رو تموم کنه یعنی خیلی کوچیکه
ولی تو پیستThunderhill Park West تونست بعد از هوراکان اوو و مک لارن 600LT قرار بگیره و سریع تر از 911 کررا S و جی تی ار نیسمو جایگاه کسب کنه
Elmiraj
۲۲ اسفند ۱۳۹۸بد فرمانی عمدی هست دوست عزیز چون این ماشین با این قیمت در دسترس افراد بسیار زیادی قرار خواهد گرفت و نباید بیش فرمانی باعث روی دادن اتفاقات ناگوار برای افراد آماتور بشه .
.
تایم پست شو در مجله Road and Track نگاه کنید متوجه توانایی هاش میشین .
.
.
هنوز نه Grand sport اومده ، نه Zo6 ، نه ZR1 و نه Zora…!!!!!
ساسان
۲۲ اسفند ۱۳۹۸دوستان امریکایی فن Alireza یا Elmiraj و بقیه دوستان که طرفدار برند های امریکایی هستند بعد از گذشت چند ماه از معرفی این خودرو و تهنشین هیجانات ابتدایی و عادت چشم با یکسری زوایای این خودرو ، طراحی این خودرو از نظرتون چطور میاد بخصوص در مقایسه با نسل قبلش؟
(این سوال بدون کنایه و پیش داوریه و صرف فهمیدن نظر دوستان طرفدار برندهای امریکایی هست)
Elmiraj
۲۳ اسفند ۱۳۹۸C7 نسل هفتم ماشینی بود که ۶ دهه تکامل طراحی اثری بی نقص ازش بوجود آورده بود که هر بینندهای را مجذوب خودش می کرد و از هر نظر زیبا بود….
اما C8…… شورولت با چالش بسیار بزرگی روبرو کرد ، آنها باید برای نخستین کوروت موتور وسط تاریخ طراحی زیبایی را خلق می کردن که در کنار بزرگترین تغییر تاریخ کوروت ، پوششی را بوجود بیاره که در عین حفظ اصالت هفت نسل گذشته شبیه هیچدام از سوپر اسپرت های رقیب نباشه….!!!!!
.
از نظر من هم C7 زیباتر بود ، اما طراحان شورولت اینبار هم اثر ارزشمند و زیبایی را خلق کردن .
mehdi
۲۳ اسفند ۱۳۹۸اولین تجربه شوی بحث طراحی خودرو موتور وسط
باید منتظر مدل های قویتر بود که طراحیش بهتر باشه
ولی طراحی جدیدیه خیلی جا برای دستکاریش هست مثل فراری اس اف 90 که یه طراحی کاملا جدیده و جا برای دستکاریش هست بی ام و که میبینی طراحیش نسبتا بد شده چون جا برای دستکاری نداره طراحیشون تمام شده هر کاری کنن بدتر میشه باید یه طرح کاملا جدید بده بی ام و
Alireza
۲۳ اسفند ۱۳۹۸تو مقایسه ک بخوام بگم هیچ حرفی در مقابل نسلای قبل نداره
من خودم c6 رو خوشگل ترین خودرو میدونم
ولی وجدانا اصلا زشت نیست، یه مقدار خطوط تیز بیش از حد زیاد توش بکار رفته ک بقول دوستان بخاطر اولین طراحی موتور وسطه
مطمئن باش تو مدل های قوی تر بعدی و نسلای بعد به مرور پخته میشه