شورولت چند روز پیش از کامارو SS شوک کانسپت رونمایی کرد. این خودرو دارای رنگ بدنهی جدید با نام شوک بوده و البته هرگز نمیتواند به پای خودروی جدیدی که هماکنون معرفی میکنیم برسد! بله این شما و این هم کامارو ینکو استیج II با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار! یک هیولای قاطع و بیرحم…
زیر کاپوت این کامارو پیشرانهی ۸ سیلندر ۶.۸ لیتری سوپرشارژردار جای گرفته است. این پیشرانه بهصورت سفارشی توسط Specialty Vehicle Engineering ساخته شده و ۱۵۵ اسب بخار اضافی را به کامارو استیج I افزوده است.
هر نمونه از کامارو ینکوی ۱۰۰۰ اسب بخاری بر پایهی کامارو 1SS یا 2SS مجهز به پکیج 1LE ساخته میشود. این خودرو همچنین از ویژگیهایی کارخانهای همچون سیستم کنترل سواری مگنتیک، دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی، سیستم تعلیق پرفورمنس با بوشها، فنرها و میلههای پایدارکنندهی منحصربهفرد و سیستم خنککنندگی هوی دیوتی شامل خنککنندهی روغن پیشرانه، دو رادیاتور، خنککنندهی گیربکس و خنککنندهی دیفرانسیل عقب سود میبرد. یک گیربکس ۶ سرعته دستی به تنهایی وظیفهی به دوش کشیدن این ۱۰۰۰ اسب سرکش را بر عهده دارد.
اما برخلاف کامارو SS این خودرو در دسترس همگان نخواهد بود. تنها ۲۵ دستگاه از ینکو کامارو ساخته میشود. Specialty Vehicle Engineering اشارهای به قیمت این خودرو نکرده اما با توجه به اینکه برادر معنوی آن یعنی کوروت ۱۰۰۰ اسبی قیمت بیش از ۷۰ هزار دلاری دارد بنابراین انتظار قیمتی در این محدوده را داریم.
هر کاماروی سفارشی به عنوان پکیجی جداگانه و فراتر از نسخه SS در دسترس بوده و هر یک با شماره شناسایی و تأییدیه خاص سازنده عرضه خواهد شد.
Ali.usa
۲۷ مهر ۱۳۹۷ماشاالله
حالا بگید m5 چه میدونم ۹18 و…
بیان درگ بندازن ??
هیچ کس بهتر آمریکا در تقیوت ماشین نیست
نمونش هنسی کسی هست بش برسه
با معرفی ماشین جدیدش دیگه از بوگاتی هر کاری بر نمیاد
عشق ماشین های آمریکای
amin
۲۷ مهر ۱۳۹۷عجب دلبر هیولایی!!!
Omid
۲۷ مهر ۱۳۹۷فکر نمیکنم این به دنبال دیمن باشه چون با توجه به لاستیکاش درگستر نیست
Mohammad
۲۷ مهر ۱۳۹۷دیمن . ینکو در تاریخ ثبت خواهند شد
دیمن که ۸ تا رکورد ثبت کرد از بلند شدن چرخ ها بگیر تا بیشترین فشار جی
این هم غوغا میکنه حیف قرار نیست زیاد ببینیمش
تازه دوستان رکورد جدیدی از دیمن دیدم که ۸/۸ دهم ثانیه بود سعی میکنم لینکش رو قرار بدم ??
mahdy
۲۷ مهر ۱۳۹۷هههه
به صفر نرسه یه وقت 8.8 مشگلی نیست
داداش تو هرچی تایم از دیمن میاری من خوشحال تر میشم چون میدونم نسخه عادی M5 ونه نسخه کامپتیشن که یه سدان هست از اون سریع تره
پس هر چه دیمن سریع تر M5 خیلی سریع تر چون تو درگ استاندارد و معتبر همه چی ثابت شد
Mohammad
۲۷ مهر ۱۳۹۷فقط یه رکورد زیر ۱۰ ثانیه از ام پنج بیار
ام پنج فابریک کارخونه ??
مهدی
۲۷ مهر ۱۳۹۷دیمن که فعلاشکست های سنگینی خورده.چه ازمکلارن720و چه ازm5.اما بدترین شکستش مال زمان گیری در پیست بود که حدود۶ثانیه کندتر ازm5بودش.
Mohammad
۲۷ مهر ۱۳۹۷مهدی داداش کاری ندارم تو کدوم مجله درگ گذاشتن براش چون مجله ها هر کدوم میتونن یه فاز متفاوت بزنن ولی من تا الان ۵ تا فیلم از رکورد های دیمن اوردم همه زیر ۱۰ و ۹ بوده چیزی در چنته داری زیر ۱۰ باشه بیار مقایسه کنیم نداری یا علی
Amir.z
۲۷ مهر ۱۳۹۷داداش دیگه فیلم هندی نیست که m5 بخواد زیر ده ثانیه بره
M5 ماشین فوق العاده ای درش هیچ شکی نیست اما فعلا بعید میدونم ماشین فابریکی بتونه دیمن رو (با یه راننده حرفه ای نه نگهبان پارکینگ) تو درگ شکست بده
Mohammad
۲۷ مهر ۱۳۹۷http://uupload.ir/view/eqe_srt_show_bpa2rjxg-mk_.mp4/
لینک رکورد دیمن ۸/۸ دهم ثانیه محشره این ماشین
امید وارم پدال تاییدش کنه
Joseph
۲۷ مهر ۱۳۹۷وای چکار کرده ،چه استایلی ،چه قدرتی
عالیه
حسین
۲۷ مهر ۱۳۹۷خنک کننده دیفرانسیل! چه جالب!!
Sajjad
۲۷ مهر ۱۳۹۷اره
این بخاطر اینه که موقع تقویت کردن فقط به افزایش اسب بخار و تورک فکر نمیکنن
به فکر همه چیز هستن
این ماشین فشار بسیار زیادی رو باید روی گیربکس و دیفرانسیل خودش چه موقع شتاب گیری، چه دریفت و حتی برن اوت تحمل کنه
برای همین همه جوره فکر کردن درباره انتقال قدرت و مشکلات خاصش
Trx (taimaz)
۲۷ مهر ۱۳۹۷فوق العادست
V
۲۸ مهر ۱۳۹۷چه قدرتی
۱۰۰۰ اسب
احتمالا شتاب نزدیک یا زیر ۱۰ ثانیه باشه
امیر
۲۸ مهر ۱۳۹۷شاید عالی باشه ولی به دیمن نخواهد رسید
دوج تخصصش همینه
خدای درگه دوج
Solid Snake
۲۸ مهر ۱۳۹۷کامارو ینکو
1000 اسب بخار با تعلیق و سیستم ها 1le شما بگو هایپر کار دیگه