شورلت

ینکو کاماروی هزار اسبی به دنبال داج دیمن!

شورولت چند روز پیش از کامارو SS شوک کانسپت رونمایی کرد. این خودرو دارای رنگ بدنه‌ی جدید با نام شوک بوده و البته هرگز نمی‌تواند به پای خودروی جدیدی که هم‌اکنون معرفی می‌کنیم برسد! بله این شما و این هم کامارو ینکو استیج II با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار! یک هیولای قاطع و بی‌رحم…


زیر کاپوت این کامارو پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۶.۸ لیتری سوپرشارژردار جای گرفته است. این پیشرانه به‌صورت سفارشی توسط Specialty Vehicle Engineering ساخته شده و ۱۵۵ اسب بخار اضافی را به کامارو استیج I افزوده است.

هر نمونه از کامارو ینکوی ۱۰۰۰ اسب بخاری بر پایه‌ی کامارو 1SS یا 2SS مجهز به پکیج 1LE ساخته می‌شود. این خودرو همچنین از ویژگی‌هایی کارخانه‌ای همچون سیستم کنترل سواری مگنتیک، دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی، سیستم تعلیق پرفورمنس با بوش‌ها، فنرها و میله‌های پایدارکننده‌ی منحصربه‌فرد و سیستم خنک‌کنندگی هوی دیوتی شامل خنک‌کننده‌ی روغن پیشرانه، دو رادیاتور، خنک‌کننده‌ی گیربکس و خنک‌کننده‌ی دیفرانسیل عقب سود می‌برد. یک گیربکس ۶ سرعته دستی به تنهایی وظیفه‌ی به دوش کشیدن این ۱۰۰۰ اسب سرکش را بر عهده دارد.


اما برخلاف کامارو SS این خودرو در دسترس همگان نخواهد بود. تنها ۲۵ دستگاه از ینکو کامارو ساخته می‌شود. Specialty Vehicle Engineering اشاره‌ای به قیمت این خودرو نکرده اما با توجه به اینکه برادر معنوی آن یعنی کوروت ۱۰۰۰ اسبی قیمت بیش از ۷۰ هزار دلاری دارد بنابراین انتظار قیمتی در این محدوده را داریم.

هر کاماروی سفارشی به عنوان پکیجی جداگانه و فراتر از نسخه SS در دسترس بوده و هر یک با شماره شناسایی و تأییدیه خاص سازنده عرضه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. Ali.usa

    ۲۷ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (335 ديدگاه)

    ماشاالله
    حالا بگید m5 چه میدونم ۹18 و…
    بیان درگ بندازن ??
    هیچ کس بهتر آمریکا در تقیوت ماشین نیست
    نمونش هنسی کسی هست بش برسه
    با معرفی ماشین جدیدش دیگه از بوگاتی هر کاری بر نمیاد
    عشق ماشین های آمریکای

  2. amin

    ۲۷ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1131 ديدگاه)

    عجب دلبر هیولایی!!!

  3. Omid

    ۲۷ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2173 ديدگاه)

    فکر نمیکنم این به دنبال دیمن باشه چون با توجه به لاستیکاش درگستر نیست

  4. Mohammad

    ۲۷ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1443 ديدگاه)

    دیمن . ینکو در تاریخ ثبت خواهند شد
    دیمن که ۸ تا رکورد ثبت کرد از بلند شدن چرخ ها بگیر تا بیشترین فشار جی
    این هم غوغا میکنه حیف قرار نیست زیاد ببینیمش
    تازه دوستان رکورد جدیدی از دیمن دیدم که ۸/۸ دهم ثانیه بود سعی میکنم لینکش رو قرار بدم ??

    1. mahdy

      ۲۷ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      هههه
      به صفر نرسه یه وقت 8.8 مشگلی نیست
      داداش تو هرچی تایم از دیمن میاری من خوشحال تر میشم چون میدونم نسخه عادی M5 ونه نسخه کامپتیشن که یه سدان هست از اون سریع تره
      پس هر چه دیمن سریع تر M5 خیلی سریع تر چون تو درگ استاندارد و معتبر همه چی ثابت شد

      1. Mohammad

        ۲۷ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (1443 ديدگاه)

        فقط یه رکورد زیر ۱۰ ثانیه از ام پنج بیار
        ام پنج فابریک کارخونه ??

        1. مهدی

          ۲۷ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (5358 ديدگاه)

          دیمن که فعلاشکست های سنگینی خورده.چه ازمکلارن720و چه ازm5.اما بدترین شکستش مال زمان گیری در پیست بود که حدود۶ثانیه کندتر ازm5بودش.

        2. Mohammad

          ۲۷ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (1443 ديدگاه)

          مهدی داداش کاری ندارم تو کدوم مجله درگ گذاشتن براش چون مجله ها هر کدوم میتونن یه فاز متفاوت بزنن ولی من تا الان ۵ تا فیلم از رکورد های دیمن اوردم همه زیر ۱۰ و ۹ بوده چیزی در چنته داری زیر ۱۰ باشه بیار مقایسه کنیم نداری یا علی

      2. Amir.z

        ۲۷ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (175 ديدگاه)

        داداش دیگه فیلم هندی نیست که m5 بخواد زیر ده ثانیه بره
        M5 ماشین فوق العاده ای درش هیچ شکی نیست اما فعلا بعید میدونم ماشین فابریکی بتونه دیمن رو (با یه راننده حرفه ای نه نگهبان پارکینگ) تو درگ شکست بده

  5. Mohammad

    ۲۷ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1443 ديدگاه)

    http://uupload.ir/view/eqe_srt_show_bpa2rjxg-mk_.mp4/
    لینک رکورد دیمن ۸/۸ دهم ثانیه محشره این ماشین
    امید وارم پدال تاییدش کنه

  6. Joseph

    ۲۷ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (135 ديدگاه)

    وای چکار کرده ،چه استایلی ،چه قدرتی
    عالیه

  7. حسین

    ۲۷ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (3003 ديدگاه)

    خنک کننده دیفرانسیل! چه جالب!!

    1. Sajjad

      ۲۷ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (1868 ديدگاه)

      اره
      این بخاطر اینه که موقع تقویت کردن فقط به افزایش اسب بخار و تورک فکر نمیکنن
      به فکر همه چیز هستن
      این ماشین فشار بسیار زیادی رو باید روی گیربکس و دیفرانسیل خودش چه موقع شتاب گیری، چه دریفت و حتی برن اوت تحمل کنه
      برای همین همه جوره فکر کردن درباره انتقال قدرت و مشکلات خاصش

  8. Trx (taimaz)

    ۲۷ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (320 ديدگاه)

    فوق العادست

  9. V

    ۲۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (6 ديدگاه)

    چه قدرتی
    ۱۰۰۰ اسب
    احتمالا شتاب نزدیک یا زیر ۱۰ ثانیه باشه

  10. امیر

    ۲۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2959 ديدگاه)

    شاید عالی باشه ولی به دیمن نخواهد رسید
    دوج تخصصش همینه
    خدای درگه دوج

  11. Solid Snake

    ۲۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (86 ديدگاه)

    کامارو ینکو
    1000 اسب بخار با تعلیق و سیستم ها 1le شما بگو هایپر کار دیگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا