شرکت لینک اند کو که تحت تملک جیلی چین است شاسیبلند دیگری با نام ۰۶ را روانه بازار این کشور میکند.
شاید این نام شما را گیج کند زیرا به ابعاد خودرو اشارهای ندارد. در واقع ۰۶ کوچکترین شاسیبلند این شرکت بوده و در جایگاهی پایینتر از شاسی بلندهای ۰۱ و ۰۲ قرار میگیرد. ما درباره محصولی کامپکت با طول/عرض/ارتفاع ۴۳۴۰/۱۸۲۰/۱۶۲۵ میلیمتر و فاصله بین محوری ۲۵۴۰ میلیمتری صحبت میکنیم.
شاسیبلند ۰۶ سریعاً به عنوان محصولی از لینک اند کو قابلشناسایی است زیرا از زبان طراحی خاص این شرکت سود میبرد.
ظاهراً چراغهای جلو کاملاً آشناست و همین موضوع درباره چراغهای عقب و طراحی ستون C نیز صدق میکند. در واقع سه شاسیبلند لینک اند کو شباهتهای زیادی به یکدیگر دارند.
علیرغم شباهتهای واضح بین این خودرو با برادران بزرگتر، ۰۶ کمی اسپورت تر و جوان پسندتر به نظر میرسد. دلیل این امر به تناسبات جمعوجور، عناصر نارنجی روی سقف، جلوپنجره و رینگها و همچنین کابینی دارای پشت آمپرهای دیجیتالی و صفحه مرکزی بزرگ مربوط میشود.
مشتریان میتوانند این خودرو را با آپشن هایی همچون دوربین پارک، حسگرهای پارک عقب، مه شکنها، کروز کنترل تطبیقی، سانروف پانورامیک و… سفارش دهند.
لینک اند کو ۰۶ با یک پیشرانه بنزینی و یک مجموعه پلاگین هیبریدی در دسترس خواهد بود. پیشرانه بنزینی از نوع ۳ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۷۷ اسب بخار و گشتاور ۲۶۵ نیوتون متر بوده و با گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه همکاری میکند.
سیستم پلاگین هیبرید نیز از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو و واحد الکتریکی ۸۰ اسبی تشکیل یافته و قدرت ترکیبی ۱۹۰ اسب بخاری را ارائه میکند.
meysam
۶ تیر ۱۳۹۹خدایی نمیشه ایرادی گرفت
مزدا
۶ تیر ۱۳۹۹جزو محصولات نادر چینی هست که میشه روش حساب باز کرد برا رقابت.
صندلی عقب هم فضای پای خیلی خوبی دارند ??
Peyman56
۶ تیر ۱۳۹۹با اینکه از ماشین چینی خوشم نمیاد،ولی نحوه مدیریت پیشرفت و پیشرفتشون قابل ستایشه.همین ۲۰سار پیش جیلی مدتور سیکلت ساز بود اونم قط مختص بازار چین.اما حالا بزرگترین سهامدار بنز،مالک لوتوس،ولووو…...
این یعنی کم کم داره به یک تمپراطوری تبدیل میشه.
NAVID۰۰۹۸
۶ تیر ۱۳۹۹پیمان جان با شما موافقم شدیداً
منم از خودروها و سیاستش خوشم نمیاد ولی قابل ستایش هستند .
این قدرته پوله که باعث میشه از چین خوشمان نیاد ولی ستایشش کنیم .
یه جمله انگیزشی معروفی هست که میگن :
بگذار مسخرت کنند ولی همان اَبلَهها به وقتش با ماشینهایت عکس میاندازند و ستایشت میکنند .
شده جریان پیشرفت چین
یا همین عربهایی که روزی ملخ خور صدایشان میزدیم و حالا مردم ما تو این موندن تو نون ساندویجی ۵ تا فلافل بگذارند یا ۶ تا .
Hadi
۶ تیر ۱۳۹۹بطور متوسط تو چین هر هفته چهار تا پنج خودرو معرفی میشه ?…
اونوقت ایران خودرو برای دنا که موتور و گیربکس و شاسی و خیلی چیزای دیگه همون سمنده حدود ۱۰ سال وقت گذاشت…
بقول فردوسی پور : چقدر خوبیم ما !….
مدیرعامل
۶ تیر ۱۳۹۹حتی خود مردم چین آشغالای خودشونو نمیخرن و میرن سراغ برندهای معتبر خارجی
حسن
۶ تیر ۱۳۹۹چین بزرگترین خودروساز دنیاست و تولیدش از آمریکا هم بیشتره.پس این خودروهای تولیدشده رو کی می خره؟
اکثر همون خودروهای برندهای غربی و شرقی تولیدشده در چین هستند.
مدیرعامل
۶ تیر ۱۳۹۹خودروهای تولید شده چین رو کشورهای فقیر بلوک شرق اروپا مثل صربستان و بوسنیو هرزگوین چک اسلاوکی و ….. و همینطور کشورهای فقیر آفریقایی میخرند و در ایران هم یه عده دلال دولتی از چین میخرن و با سوء استفاده از بسته شدن واردات خودرو با قیمت بالا قالب میکنن به خلق الله
NAVID۰۰۹۸
۶ تیر ۱۳۹۹مدیر عامل
یه جور از مردم چین و ماشیناشون انتقاد میکنه که انگار خبر نداریم تو هر پستی که میذاره مدام از حسرت داشتن موتور سیکلت و آرزوی داشتن پراید نقل میکنه .
شما برو سعی کن ببین میتونی ویزای ورود به چین را بگیری ، بعد بیا اولتیماتوم بده از چین و انتخابشون از ماشین .
مدیرعامل
۶ تیر ۱۳۹۹@NAVID0098
من از گفتن واقعیت ابایی ندارم و میگم که من یک دهه هفتادی هستم و بچه مناطق متوسط نشین شهرم با ماهی سه میلیون حقوق و ماشینم هم یک پژو 206 مدل نود هستش و هیچ ادعایی هم ندارم ….. تجربه بهم ثابت کرده که اون کسایی که ادعای پولدار بودن میکنن و در مورد خونه ها و ویلاهای بالاشهرشونو ماشینای آخرین سیستمشون میگن در واقعیت هیچی ندار هستن و فقط در توهمو خیال سیر میکنن ولی درست برعکس اونها میلیاردرهای واقعی سر به زیر هستن و ادعا نمیکنن و حتی خودشونو به بدبختی و نداری هم میزنن چون نمیخان بیوفتن تو چشم مردم …. و همچنین این از بی عرضگی مسوولان کشور هستش که همه مردم به فکر فرار و مهاجرت هستن و ایرانی انقدر بی اعتبار شده که خیلی سخت بهش ویزا میدن که این اصلاً تقصیر مردم نیست و اما بدون که من هیچ علاقه ای برای مهاجرت به چین ندارم که بخوام ویزای اقامت چین بگیرم ولی اگر بخوام تفریحی برم به امید خدا بعد از کرونا خیلی راحت میتونم از دفاتر شرکتهای توریستی ویزای توریستی و گردشگری چین بگیرم
NAVID۰۰۹۸
۶ تیر ۱۳۹۹????
سورنا
۶ تیر ۱۳۹۹آره روایت داریم بیشترین صادرات سمند و پراید به چینه : )
مدیرعامل
۶ تیر ۱۳۹۹اون کسی که این همه دیسلایک دادی لااقل یه جوری بزن تابلو نباشه
نامجو
۶ تیر ۱۳۹۹یه نکته جالب در مورد شرکت های چینی ها: در حالی که بیشتر خودروسازان چینی تحت مالکیت دولت هستن اما بسیاری از موسسه های سرمایه گذاری و بانک های عمدتا امریکایی و البته نوروژی و ژاپنی هم در مالکیت این شرکت های خودروسازی سهیم هستن! در این صورت افزایش سهم بازار و سود این خودروسازها هم به نفع خود چینی هاست و هم سرمایه گذار خارجی اونها. برای همین علاوه بر دولت، سرمایه گذارهای خارجی هم در جهت پیشرفت شرکت تلاش میکنن و اونها رو به شبکه های بین المللی مالی-فنی متصل میکنن. سیتی بانک امریکا و دو موسسه مالی عظیم بلک راک و ونگارد از جمله سرمایه گزارهای بزرگی هستن که در شرکت هایی مثل جیلی، برلیانس، BYD، هاوال، بسترن، فاو و … سرمایه های زیادی رو دارن (که خیلی از این خودروسازهای چینی در ایران در حال فروش خودرو هستن!!!). چینی ها به خوبی از سیاست گره زدن منافع مسیر ثروت و پیشرفت فنی رو پیش گرفتن.
حمید
۶ تیر ۱۳۹۹این شرکت حرف نداره
مک وال
۷ تیر ۱۳۹۹قیمت جهانیش جند دلاره؟
ایران بیاد قیمتش چقدر میشه؟