NIO با سدان ET7 خود وارد بازار اروپا خواهد شد و اولین حضور آن قرار است با تحویل به مشتریان آلمانی در اواخر سال ۲۰۲۲ رقم بخورد.
این خودروساز تأیید کرده که تحویل این خودروهای الکتریکی را در سه ماهه چهارم سال آینده شروع میکند و آن قدر به تقاضای محلی برای این خودرو اطمینان دارد که یک کارخانه محلی در اروپا را برای این منظور تأسیس خواهد کرد یا با تولیدکنندگان محلی برای تولید مشترک همکاری خواهد نمود.
بنیانگذار و مدیر اجرایی نیو گفته که ورود به آلمان هدفی است که برای رسیدن به آن تلاش میکنند و هدف این است که تا پایان سال ۲۰۲۲ بتوانند سدان ET7 را در این کشور به فروش برسانند.
استارت آپ چینی خودروهای برقی، علاوه بر آماده شدن برای ورود به بازار اروپا، شروع به جذب استعدادهای محلی کرده ازجمله الکس شوارتز را بهعنوان مدیر اجرایی خود در اروپا منصوب کرده که پیش از این در PayPal و eBay فعالیت داشته است.
نیو هنوز قیمت ET7 را در آلمان اعلام نکرده است. این دومین مدلی از این خودروساز است که بعد از تحویل اخیر شاسی بلند ES8 در نروژ وارد بازار اروپا میشود. مشتریان چینی فعلاً میتوانند ET7 را با یکی از سه پکیج باتری ۷۰ کیلوواتی با برد ۵۰۰ کیلومتر، ۱۰۰ کیلوواتی با برد ۷۰۰ کیلومتر و ۱۵۰ کیلووات ساعتی با برد ۱۰۰۰ کیلومتر سفارش دهند. این خودرو از دو موتور الکتریکی که هر کدام روی یک محور نصب میشوند و قدرت ترکیبی ۶۵۳ اسب بخار و گشتاور ۸۵۰ نیوتنمتر دارند سود میبرد تا بتواند شتاب صفر تا ۱۰۰ در ۳.۹ ثانیه را ثبت نماید.
Reza Waffen SS
۲۴ شهریور ۱۴۰۰یکی از بهترین و پیشرفته ترین های الکتریکی هستن با برد 1000 کیلومتر عاشقشم
Nima RST
۲۴ شهریور ۱۴۰۰برجسته ترین ویژگیش هم همون بردشه
محمدرضا
۲۴ شهریور ۱۴۰۰الان یه عده بازم میان میگن et7چون برقیه آشغاله بوی بنزین نمیده.منef7 روترجیح میدم چون صدای موتور رو میشنوم🤣.
حسین دهمرد
۲۴ شهریور ۱۴۰۰تو اولین نفری هستی که این حرفو میزنی. این یک سوپر اسپرت نیست که بخوای از نعره زدنش لذت ببری. آدم عاقل ماشین برقی ۶۰۰ اسب بخاری رو با EF7 صد اسب بخاری مقایسه نمیکنه. مقایسه که چه عرض کنم حتی مثال نمیزنه.
بله در جایگاه خودش یک سدان هشت سیلندر ۶۰۰ اسب بخاری از ب ام و صد شرف داره به این سدان برقی ۶۰۰ اسب بخاری.
زیزیگولو
۲۴ شهریور ۱۴۰۰من اصلاً با ماشینای برقی میونه یِ خوبی ندارم ولی این نباید باعث بشه که واقعیتا رو نبینیم چون الان دیگه تقریباً همه ی کمپانیای بزرگ خودروسازی واسه چرخوندن سوئیچ ماشینای برقی صف بستن و این فقط یک معامله بزرگ واسه مصرف کننده ها نیستش چون صدها کمپانی و هزاران نمایندگی فروش ماشین تو سراسر دنیا در اون سهیم هستن و همشون پذیرفتن که نیازمند پذیرش این آینده برقی هستن
M.K karimi
۲۴ شهریور ۱۴۰۰نه برعکس به شخصه معتقدم شده برای همون قضایای زیست محیطی و آلودگی های صوتی و….. خیلی ها باید الکتریکی بشن از جمله اتوبوس ها ، کامیون ها ، مینی تراک ها ، خودروی های کوچیک شهری و…… که واقعا هم اینکار مفیده.
ولی این که سوپر اسپرت هایی که کل تولیدشون به چند هزار تا نرسیده رو بردارن الکتریکی کنن واقعا ظلمه
AMG GT R
۲۴ شهریور ۱۴۰۰فضای داخلیش خیلی مدرن هست
افشار
۲۴ شهریور ۱۴۰۰طرح واردات خودرو در مجلس تصویب شد و باید منتظر موند ببینیم چی پیش می آید
مهدی موتور
۲۴ شهریور ۱۴۰۰😐
بنز و بی ام و رو ازمون گرفتن سایپا و ایران خودرو دادن
فایزر رو گرفتن برکت دادن
حالا فرشته صنعت شدن وای ما
افشار
۲۴ شهریور ۱۴۰۰چون هممون منفعل نشستیم و فقط نگاه میکنیم
احمدرضا
۲۴ شهریور ۱۴۰۰یه جایی خوندم که چون نمی تونن پول های فروش نفت رو بگیرن
میخان جاش ماشین وارد کنن
به هر حال
شوک بزرگی به بازار وارد میکنه باعث کاهش قیمت کذایی میشه
افشار
۲۴ شهریور ۱۴۰۰به قطع یقین با واردات خودرو قیمت خودرو کاهش چشم گیری خواهد داشت
Karl Benz
۲۴ شهریور ۱۴۰۰خدا کنه
Audi rs e_tron gt
۲۴ شهریور ۱۴۰۰چیز خیلی خوبیه این ماشین طراحی مدرن برد ۱۰۰۰ کیلومتری
اینو مقایسه نمی کنم ولی الکتریکی های آلمانی مثل تایکان و rs e tron یه چیز دیگه هستن و ماشین های تسلا
Silent
۲۴ شهریور ۱۴۰۰ندید از روی اطلاعات موجود توو نت می شه گفت پارادوکسی بیش نیست برد این ماشین با وجود پرفورمنس بسیار معمولی. با توجه به پک باطری استفاده شده! جالبه ماشینی که 2022 قرار دست مصرف کننده اروپایی برسه هنوز چیزی در مورد وزن کابین هیچ مطلبی نیست!
یعنی نسبت باطری به وزن عملا نامعلوم!
با باطری های موجود دست یافتن به رنج 1000 تا در صورتی ممکنه که تا زیر صندوق اضافی بار باطری رو شاهد باشیم. یک چیزی مانند EQS بنز که بخاطر باطری های بسیار ساده در قیاس با 4680 TESLA مجبور شدن وزن 500 کیلویی رو روی چرخ ها و شاسی سوار کنن در قیاس با PLAID. با وجود پرفورمنس ضعیف موتور eqs. حالا نیو که اوضاعش معلوم تره نه استانداردی نه بررسی موسسه درست درمونی.
1000 کیلومتر به ازای چند 100 کیلو اضافه بار و یک موتور بسیار کم بازده
همین ES8 شون عیار شرکت رو نشون داد 300 کیلومتر برد شاسی بلند با سرعت 200 تا.
ماشینی که کارش درست باشه مثل LUCID همه داستاناش توو نت هست برا 2022.
Silent
۲۴ شهریور ۱۴۰۰کسی که دیتا داره می دونه با باطری های لانگ رنج تسلا می شه برد 2000 کیلومتری هم داشت ولی با حذف صندوق عقب و 900 کیلو وزن بیشتر و زمان شارژ بی هدف
Hamid
۲۴ شهریور ۱۴۰۰حاجی ما دیتا نداریم … لعنت به ایرانسل با این تعرفه های گرونش … شما که دیتا داری یکم هات اسپات کن ما هم استفاده کنیم به مولا
خوشنام
۲۴ شهریور ۱۴۰۰نیو تو زمینه فناوری و تولید از تسلا جلوتره
امیرعلی
۲۴ شهریور ۱۴۰۰جناب خوشنام نیو از سال ۲۰۱۸ گفته ماشین با برد ۱۰۰۰ کیلومتر و مدت زمان شارژ کم ساختم ولی هنوز تحویل نداده اگه در نظر شما پیشرفته بودن به ادعا و ساخت کانسپت باشه ایران خودرو از همه شرکت های جهان پیشرفته تره !!!
این ماشین هم فعلا نیومده و اینکه بگی از تسلا پیشرفته تره واقعا حرف درستی نیست
امیرعلی
۲۴ شهریور ۱۴۰۰تا قیمت ش رو ندونیم نباید نظر خاصی بدیم
ارشیاSVJ
۲۴ شهریور ۱۴۰۰یکی از تنها جاروبرقیایی که حداقل اونقد ازش بدم نمیاد.
حسن
۲۴ شهریور ۱۴۰۰مدرن وزیبا
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۴ شهریور ۱۴۰۰هر موقع تو فروش کردی با وجود رقبایی مثل پورشه تایکان و بنز و بامو اونوقت یه چیزی،نه الان که همش ادعاست…
محمد
۲۴ شهریور ۱۴۰۰مثل اینکه شما چیزی از آمار و ارقام خودرو های برقی نمیدونی . بیشترین فروش خودروهای برقی دنیا بعد از تسلا در دست چینه پورشه تایگان توی شتاب از لیاندکو میخوره و برد بسیار محدودی داره
امیرعلی
۲۵ شهریور ۱۴۰۰حتما امار هات مال سایت حذب کمونیست چینه اره؟
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۵ شهریور ۱۴۰۰بله جز اون دیگه منبعی نداره…
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۵ شهریور ۱۴۰۰مثل اینکه شما هم خیلی تحت تاثیر اخبار کمـونیستی هستی! فعلا که پورشه با تایکان داره میتازونه فروشش چند برابر شده اما لینک اند کو هنوز نیازه برای شارژ باتریهاشو دربیارن!😂 الانم بازار چین برای کسی اهمیت نداره بنجل های برقی که اندازه موتورسیکلت هستن برقی حساب نمیشن!😂😂
milad
۷ آبان ۱۴۰۰چقدر تو پای همه پیج هایی گه راجب ماشینای تولیدچینه حرف میزنی.مگه کسی از تو نظر خواست.اندازه ارزن هم سواد نداری فقط یه ادم الاف بیکار نشستی حرفایی که بار فنی ندارن میزنی.
آریا ماشین
۴ مهر ۱۴۰۰اسم NIO میاد یاد هایپرکار EP9 میفتم
عجب ماشینی بود خارق العاده بود