جیلی برنامههای مفصلی برای تبدیل شدن به اولین غول خودروسازی جهانی از کشور چین دارد و میخواهد با کمکهای ولوو این کار را انجام دهد. همانگونه که میدانید ولوو از سال ۲۰۱۰ تاکنون تحت تملک جیلی قرار دارد.
جیلی میخواهد از پلتفرم ماژولار کامپکت CMA ولوو برای یک سری از محصولات جدید برند پروتون استفاده کند. همچنین این شرکت از پلتفرم BMA کلاس B برای دیگر محصولات پروتون سود خواهد برد.
معاون بخش تحقیقات جیلی میگوید:
CMA هسته اصلی طراحی معماری آتی جیلی خواهد بود. ما با توسعه این معماری درسها و تکنولوژیهای زیادی را یاد گرفتهایم.
او همچنین میگوید پلتفرم CMA به جیلی و ولوو اجازه خواهد داد تا خودروها را سریعتر و کمهزینهتر طراحی کرده و سهم بالاتری از بازار را به خود اختصاص دهند.
از آنجایی که جیلی میخواهد به عنوان یک بازیگر جهانی مطرح شود بنابراین گفتوگوهایی با ولوو برای ادغام انجام داده، حرکتی که میتواند ارزشی حدود ۲۲ میلیارد دلار را در پی داشته باشد. از طرف دیگر گروه هلدینگ جیلی سهم ۹.۷ درصدی از دایملر و بخش اعظم لوتوس را در اختیار داشته و این امر نیز میتواند راه را هموارتر کند.
جیلی میگوید تمامی محصولات جدیدش از پلتفرمهای CMA، BMA و دیگر پلتفرمهای مرتبط استفاده خواهند کرد. این شرکت همچنین اقدام به تولید محصولات الکتریکی و ارتباطی جدیدی خواهد کرد. این خودروساز چینی به دنبال تغییر پلتفرم نسل بعدی برخی از محصولات خود همچون سدان های بوروئی و امگرند است تا زمان توسعه آنها از ۲۴ تا ۳۰ ماه به ۱۸ ماه کاهش یابد.
Ho3ein
۲۴ مرداد ۱۳۹۹ای کاش میشد ایرانخودرو و سایپا همین کارو میکردن
واقعا هردو این شرکت ها جزو بزرگترین شرکت ها هستن
مثلا همین شرکت جگوار رو میخریدن (که صحبت از فروشش هست البته میگن قراره کلا الکتریکی بشه یا کلا بسته بشه)
مغز و طراحی و پلتفرم از جگوار
هزینه و شرکت آلات و کارکنان از شرکت های ایرانی اینطوری این شرکت ها هم میتونستن به یه برند جهانی تبدیل بشن هم ارز اوری میکردن هم شغل افرینی
هم برا شرکت خارجی مطرح (ورشکسته )خوبه هم برا شرکت ایرانی
حسین دهمرد
۲۴ مرداد ۱۳۹۹والا شما پورشه رو هم دست اینا بدی ضرر دهش میکنن مثل موریانه میخورنش بعدم با زیان انباشته ی عمدی و با خصوصی بازی به یک صدم قیمت میدن به چیززاده هاشون.
اگر کسی نیت کار کردن داشته باشه مردم میفهمن حتی اگه به نتیجه نرسه.
مهدی
۲۴ مرداد ۱۳۹۹تا این سیستم در ابران حاکم هست هیچ حرکتی نتیجه نمیده
مزدا
۲۴ مرداد ۱۳۹۹یادمه یه نماینده حرف میزد میگفت یکی از مدیران خودروسازی بهم میگفت:
شما نماینده ها چیکار میکنید؟!هر نماینده ای کلی ادم به ما سفارش میکنه که استخدام کنیم وگرنه تحقیق و تفحض میکنیم .میگفت یه نماینده ۳۰۰ نفر رو سفارش کرد استخدام کنیم کلا چند هزار نفر اینجوری سفارشی استخدام کردیم.!!
فک میکنید جای که هر ادم بی تخصصی رو واردش میکنن جگوار که سهله تویوتا رو بخره با متخصینش .چند سال نشده زیان ده و بی کیفت میشه
حسین دهمرد
۲۵ مرداد ۱۳۹۹کسی که ریگی به کفشش نباشه از تحقیق و تفحص نمیترسه. همین امسال هرچی نماینده رای نیاور یا رد صلاحیت شد تو دولت بهش پست گنده دادن بیشترشونم تو وزارت نفت.
ارشیاsvj
۲۴ مرداد ۱۳۹۹این چینیا دارن از سرمایه هاشون به بهترین شکل استفاده میکنن
و این اعصاب من رو خورد میکنه!!!(چون ما سرمایه بیشتر و البته غذا های بهتری داریم ولی باید جشن خدافظ پراید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بگیریم)
حسام عطار
۲۴ مرداد ۱۳۹۹کاملا با برنامه اومدن جلو، این یعنی هدف
meysam
۲۴ مرداد ۱۳۹۹البته هدف به تنهایی کاری نمیکنه
طراحی یه سیستم خوب که از تمام منابع به بهترین شکل استفاده میکنه باعث میشه اون اهداف محقق بشن
رضا
۲۴ مرداد ۱۳۹۹جیلی یکی از بزرگترین شرکت های تولید خودرو در جهانه. حتی لینک اند کو هم مال جیلیه.
محمد
۲۴ مرداد ۱۳۹۹اینا هم تدبیر دارن ما هم تدبیر داریم …
net
۲۴ مرداد ۱۳۹۹برندهای معروف خودروسازی جهان نباید با شرکتهای اتومبیل سازی چینی همکاری کنند
نامجو
۲۴ مرداد ۱۳۹۹بستگی به نوع همکاری و سرمایه گذاری داره. تکنولوژی های ولوو کاملا در اختیار چینی ها قرار گرفته و این بده ولی مرسدس بنز فقط سهام فروخته و همکاری های دوجانبه و بدون در اختیار گذاشتن نامحدود تکنولوژی داره و این خوبه.
نامجو
۲۴ مرداد ۱۳۹۹تو این دنیا که انقدر سریع در حال تغییره به هیچوجه عاقلانه نیست از صفر شروع کنید. جیلی پول زیادی داره (از کجا بماند) و این پول رو داره جای درستی خرج میکنه. اروپایی ها پول می خوان و تکنولوژی دارن و چینی ها پول دارن و تکنولوژی میخوان. معامله برد-بردی هست. با این وجود در طولانی مدت اگر اروپایی ها از دارایی های علمی خودشون به خوبی دفاع نکنن چینی ها از نظر سطح تکنولوژی به اونها میرسن و دیگه به کار کسی نمیان و در این صورت دیگه نه تکنولوژی خواهند داشت و نه پول!
AMG///
۲۴ مرداد ۱۳۹۹جیلی ماشیناش کیفیت خوبی دارن((نه اونایی که تو ایرانه یا gc6 رو که مونتاژیه))
انگار نه انگار جیلی چینیه
امیدوارم با کمک ولوو موفق بشه
" Swedish Arrogant Tiger "
۲۴ مرداد ۱۳۹۹حیف امتیاز ولوو که دست این چینی هاست.
حسین
۲۴ مرداد ۱۳۹۹تا ده سال آینده اکثر ماشین های تولیدی در جهان ساخت چین خواهد بود
مانی
۲۴ مرداد ۱۳۹۹این اروپاییها و آمریکاییهای ابله خیلی از تکنولوژیهاشون رو به چین
یاد دادن و تازه فهمیدن چه غلطی کردن
ایرونی
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳منو ببخشید ، از کارشناس های تولید ایران خودرو هستم ، تولید و انتخاب خودرو تنها بر حسب سودهای و رضایتها خاصه . انتخاب مدیرها برای رسیدن به همون هدفهاست ، اینجا ملاک درست و خوب کار کردن نیست ، ملاک مناسب هدف بودنه ، مدیر بیسواد که تیم حرفه ای نمیچینی خودش رو خراب کنه فقط سرسپرده و کم سواد تر از خودش . عاقبت رو حدس بزنید . راه حل رو امیر کبیر گفت ، کشور خوب مردم با سواد با شعور میسازه .