طی یک بیش از سال گذشته، تقریباً همهٔ نمایشگاههای خودرو به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شدهاند اما در همین شرایط، نمایشگاه خودروی شانگهای این روزها در حال برگزاری است و همانطور که انتظار میرود، خودروسازان چینی حضور پررنگی در این نمایشگاه دارند. یکی از شرکتهایی که در نمایشگاه شانگهای امسال بسیار فعال بوده، گریتوال است که محصولات جدید زیادی را از طریق برندهای اورا و تانک خود در این نمایشگاه معرفی کرده است.
این شرکت چینی اما در شانگهای پیکاپ جدیدی بنام تراک X کانون را هم با برند اصلی خود معرفی کرده است. این پیکاپ روی جدیدترین نسخه از پلتفرم آفرودی این شرکت ساخته شده و در هردو محور به سیستم تعلیق دو جناقی مجهز است که میتواند به تعلیق سفارشی بادی ارتقاء پیدا کند. جلوپنجرهای پرزرقوبرق با لوگویی بسیار بزرگ در وسط، چراغهای جلو مربعی، کاپوت برجسته، چراغهای عقب عمودی با یک نوار طولی در بالا و کاور قسمت بار از ویژگیهای بیرونی این پیکاپ جدید چینی هستند درحالیکه در طرفین آنهم محافظهای زیر بدنه، کاورهای پلاستیکی در دهانهٔ گلگیرها و رینگهای مشکی چند پره با لاستیکهای گودریچ به چشم میخورد.
گفته شده تراک X کانون به پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توربوشارژ جدید گریتوال مجهز میشود. این موتور که توسط خود این شرکت توسعه یافته است؛ به یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک با حالت 4H متصل خواهد شد. به گفتهٔ رسانههای چینی، گریتوال در آینده یک قوای محرکهٔ هیبریدی سفارشی با یک موتور الکتریکی یکپارچه در گیربکس را هم برای این پیکاپ ارائه خواهد کرد.
RezaRs
۴ اردیبهشت ۱۴۰۰خوبه نمایشگاه تهران نبود وگرنه شاهد ماشین های عجیب الخلقه تر داخلی با رشد قارچ گونه با انجن ef7 بودیم همه از دم یکی ?
S
۴ اردیبهشت ۱۴۰۰😂😂😂اگر ایران بود اولش میگفتن موتور ۳۰۰۰بومی سازی شده و طراحی مهندسان ایرانی
موقع تحویل پیکاپ میدادن روی پلتفرم تیبا با موتور ۸ سوپاپ پراید
زیزیگولو
۴ اردیبهشت ۱۴۰۰کلاً سایپا و ایرانخودرو فقط چند نمونه موتور دارن که رو هر مدل ماشینی که معرفی میکنن همین چندتا موتور قدیمی رو میبندن، موتور ۴۰۵، موتور پیکان، موتور ef7، موتور ۲۰۶ ، موتور پراید و یکی دوتا عتیقه دیگه
میثم
۴ اردیبهشت ۱۴۰۰تاج جلوپنجره اگه کمی پایینتر بود عالی بود
نوار افقی چراغ عقب هم باید حذف میشد
مسعود
۴ اردیبهشت ۱۴۰۰بسیار بسیار زشت…
من قشنگتر میتونم طراحی کنم
HamiD
۴ اردیبهشت ۱۴۰۰گریت وال واقعا جزو آشغال ساز ترین شرکت های چینیه
مهردادکمال
۴ اردیبهشت ۱۴۰۰یه محصول زشت دیگه
فقط نکته اش مانجین ۳۰۰۰سی سی اونه که ثابت میکنه چین هم یاد گرفته انجین بالای ۲۰۰۰هم وجود داره