سورپرایز اصلی این خبر در انتهای آن رخ خواهد داد پس تا انتها با ما همراه باشید!
کارول شلبی را تمامی ماشین بازها میشناسند. او پشت فرمان فراری ایتالیا نشسته، پیروز مسابقات لمانز ۲۴ ساعته در فرانسه شده و خودروی افسانهای کبرا را تولید کرده است؛ اما فکر نمیکنیم او در کشور چین فعالیتی داشته باشد و علیرغم داستانهایی که طی روزهای اخیر در نمایشگاه شانگهای وجود داشته، مطمئنیم خبرهای منتشر شده چندان درست نیستند.
داستان به پیکاپی از شرکت گریت وال موتور مربوط میشود. پیکاپ باجا اسنیک بر پایه مدل کانن/پائو تولید شده و از اسنورکل، کیت افزایش ارتفاع، گلگیرهای خشن و جلوپنجره گیرایی سود میبرد که آن را شبیه مار در حال حمله کرده است.
دو نوار مسابقهای از بخش جلو شروع شده و به بخش عقب میرسد و در این میان نوشته باجا اسنیک هم خودنمایی میکند. این پیکاپ چینی در کل پروفایل اسپورت تری نسبت به قبل پیدا کرده است هرچند از نظر پرفورمنس بهبودی رخ نداده است.
زیر کاپوت این پهلوانپنبه (!) پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری ۱۹۰ اسب بخاری قرار دارد. این پیشرانه با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همکاری میکند. البته به این موارد باید شوکهای مسابقهای فاکس، دامپرهای قابل تنظیم، ارتفاع بیشتر از سطح زمین و لاستیکهای آفرود تویو را اضافه کرد. داخل کابین هم پوشش آلکانترا دیده میشود.
در کل باید گفت باجا اسنیک از شلبی رپتور الهام گرفته اما فکر نمیکنیم ارتباطی بین این دو شرکت وجود داشته باشد.
بهروزرسانی: همانگونه که حدس زده میشد شلبی هیچ ارتباطی با پیکاپ گریت وال ندارد و سخنگوی این شرکت آمریکایی گفته است: “ما هیچچیزی درباره این خودرو نمیدانیم.”
S
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰با این موتورش نه تنها شلبی خود گریت والم ساختشو گردن نمیگیره?
?A.H MOTORS?
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰چینیا چه خبرتونه چه خبرتونه !
.
.
.
.
یکی جلو اینا رو بگیره!????
مسعود
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰وای خدااا کلی خندیدم وقتی پهلوان پنبه رو خوندم :))) اول مطلب کلی بردیش بالا بعد یهو با پلوان پنبه زدیش زمین آقای احمد زاده
REZA
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰یه معلم داشتیم میگفت اون قدیما مدادهای ژاپنی مغز مدادش یا پوک یا شکسته و کلآ جنسش خوب نبود و توی مدرسه ها یه دانش اموز که اذیت میکرد و خوب درس نمیخوند میگفتن مغزش مثل مداد ژاپنیه و صنعتش هم از کپی کاری به اینجا رسید مثل کره یا خیلی کشورهای دیگه با کپی کاریهای خوب و موفق توی صنایع مختلف مهم اینه که خوب کپی کنی و بتونی برند سازی کنی و جذب مشتری اسیای جنوب شرق این فرمول رو خوب یاد گرفتن و ما جز انتقاد و تماشا چیزی یاد نگرفتیم دوستان عزیز قبل از انتقاد ببینید ما چیکار کردیم ما چی داریم میسازیم ما کجای کاریم اگر ما جنگ داشتیم و تحریم ژاپن کشورش نابود شد صنایعش نابود شد نیروی دریاییش که بزرگترین ناوگان نیروی دریایی بود از بین رفت ولی با دریات و مدیریت صحیح و بدون انتقاد از کسی با کار و تلاش و اینده نگری و احترام به هم و دیگران الان کجاست و ما کجا چین وجاست و ما کجا ولی حتمآ اگر دلار ارزون شد و مسافرتها باز شد حتمآ یه مسافرت چین برید و از نزدیک ببینید چه خبره قطعآ نظرتون عوض میشه جنس خوب چینی اگر توی ایران نمیاد مقصر اونا نیستن اونی که وارد میکنه مسئوله توی اروپا استرالیا و امریکا اگر بگی جنس چینی خوب نیست تعجب میکنن ببخشید اگر چیزی دارم میگم چون رفتم و دیدم طرفداری خاصی از جنس ندارم و نخواهم داشت فقط نسبت به بعضی انتقاد از که گله مند از کپی کاری هستند یه توضیح کوچک دادم البته بحث در اینمورد زیاده که وقت کم هست و اعمال بسیار.
با تشکر و احترام به دوستان
میثم
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰از یه بابت حرفات درسته
ولی من دوستی دارم تو ایالت فلوریدا آمریکا زندگی میکنه
میگه اینجا به جنسهای چینی میگن گاربج یعنی آشغال
یه ماهیتابه چینی خریده بود 3 دلار بعد از یه مدت استفاده بود تاب برداشته بود رو اجاق میزاشتی صاف قرار نمیگرفت و مواد داخلش یه طرف جمع میشد
این در حالیه که آمریکا یکی از بالاترین استانداردها رو برای واردات داره و قطعا اگر جنس چینی هم بخواد وارد اونجا بشه باید بهترینها و با کیفیت ترینها رو وارد کنن.
حالا حساب کن با کیفیت ترینشون اونه
بعد شما میگی مردم اونجا تعجب میکنن اگه به جنس چینی بگی بی کیفیت
البته جنسهای خوب هم دارن ولی صنعتشون خیلی با اون چیزی که شما میگی فاصله داره
REZA
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰یه معلم داشتیم میگفت اون قدیما مدادهای ژاپنی مغز مدادش یا پوک یا شکسته و کلآ جنسش خوب نبود و توی مدرسه ها یه دانش اموز که اذیت میکرد و خوب درس نمیخوند میگفتن مغزش مثل مداد ژاپنیه و صنعتش هم از کپی کاری به اینجا رسید مثل کره یا خیلی کشورهای دیگه با کپی کاریهای خوب و موفق توی صنایع مختلف مهم اینه که خوب کپی کنی و بتونی برند سازی کنی و جذب مشتری اسیای جنوب شرق این فرمول رو خوب یاد گرفتن و ما جز انتقاد و تماشا چیزی یاد نگرفتیم دوستان عزیز قبل از انتقاد ببینید ما چیکار کردیم ما چی داریم میسازیم ما کجای کاریم اگر ما جنگ داشتیم و تحریم ژاپن کشورش نابود شد صنایعش نابود شد نیروی دریاییش که بزرگترین ناوگان نیروی دریایی بود از بین رفت ولی با دریات و مدیریت صحیح و بدون انتقاد از کسی با کار و تلاش و اینده نگری و احترام به هم و دیگران الان کجاست و ما کجا چین وجاست و ما کجا ولی حتمآ اگر دلار ارزون شد و مسافرتها باز شد حتمآ یه مسافرت چین برید و از نزدیک ببینید چه خبره قطعآ نظرتون عوض میشه جنس خوب چینی اگر توی ایران نمیاد مقصر اونا نیستن اونی که وارد میکنه مسئوله توی اروپا استرالیا و امریکا اگر بگی جنس چینی خوب نیست تعجب میکنن ببخشید اگر چیزی دارم میگم چون رفتم و دیدم طرفداری خاصی از جنس ندارم و نخواهم داشت فقط نسبت به بعضی انتقاد از که گله مند از کپی کاری هستند یه توضیح کوچک دادم البته بحث در اینمورد زیاده که وقت کم هست و اعمال بسیار.
با تشکر و احترام به دوستان
SF90 STRADALE
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰اگه شلبی F_250 سوپر باجا رو بزاری کنار این چینی
به جان خودم از خجالت آب میشه میره تو زمین
هنوز خیلی زود هست تا آخر اسمت باجا اسنیک باشه
عارف
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰رقابت با بزرگان و استفاده از نامهای بزرگ قانون و سختیهای خودشو داره . پیکاپ ساختی باشه ولی استفاده از نامهای بزرگ فقط با 190 اسب بخار .
یوسف
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ایکاش یه روز میفهمیدیم که تو مغز چینی ها چیه…. فکر به فکر کپی هستن
محمد مختاری آذر
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰کاش یکم قدرتمند بود حیف این طراحی نیست!!!!
ایران
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰چینی پیشرفت میکنن ولی در کنارش تقلید هم میکنن ولی نمیدونم چرا اینقدر قدرتش کمه نمیشد یه موتور ۳ لیتری میزدن روش حداقل
RezaRs
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰همین که ۱.۵ لیتری نیست حال باس کرد
Amirreza
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰قیافش باحاله ولی فقط قیافش باحاله
taha malek
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰شلبی مگه با استون مارتین قهرمان نشد؟؟؟