جدیدترین آماری که از میزان تولید و عرضه خودرو در سال ۱۳۹۳ شمسی انتشار یافته نکات جالبی را بازگو میکند. در این لیست شاهدیم که دو خودروساز بهظاهر خصوصی کشورمان – مدیران خودرو و کرمان موتور- توانستهاند شمارگان تولید خود را در قیاس با سال ۱۳۹۲، بیش از دو برابر افزایش داده و بیشترین رقم رشد را هم در این بازه از آن خود سازند. در این میان، شرکت مدیران خودرو (سازنده خودروهای چری یا امویام) با رشد ۱۳۹ درصدی، مقام نخست را در میان تمامی سازندگان داخلی کسب نمود و پس از آن نیز کرمان موتور (سازنده خودروهای لیفان و جک) با رشد ۱۳۴ درصدی جای گرفت.
نکته جالب اینجاست که در بین تمامی برندهای چینی موجود در کشورمان، بیشترین حساسیت و دیدگاه منفی هم نسبت به محصولات امویام وجود دارد اما در عرصه عمل، شاهد رویکرد متفاوت و یا حتی متضادی از سوی خریداران هستیم! برخی این موضوع را ناشی از شیوه فروش اقساطی این شرکت میدانند و بعضیها هم به جاذبههای بیشتر این برند در مقابل رقبایش اشاره دارند. مسئله هر چه باشد، واقعیت آن است که علیرغم همه مخالفتها و گلایههایی که وجود دارد، خودروهای امویام بهآرامی و نرمی هر چه تمامتر در حال ورود به لایههای گوناگون بازار هستند. بگذریم!
چندی پیش از خودروی امویام ۵۵۰ یا همان چری E5 در داخل کشورمان رونمایی شد و در حال حاضر هم از نمونه اتوماتیک (CVT) این خودرو در نمایندگیهای آن ثبتنام به عمل میآید لذا به همین بهانه مطلبی را از سایت اماراتی «AUTOMIDDLEEAST» گزینش نمودیم که امیدواریم مورد توجهتان واقع گردد.
خلاصه بررسی MVM 550
کل امتیاز این خودرو: ۴ از ۵
پیشینه سری E چری به سال ۲۰۱۲ میلادی باز میگردد، کماکان مدل E5 یک خودروی تازهوارد در بازار محسوب میشود که رقبایی همچون جک J5 و نیز خودروی کره ای کیا سراتو را هدفگذاری نموده است. با بهایی که بهوضوح به نفع مشتری ارزیابی میشود، چری E5 مدل ۲۰۱۴ در مسیری صحیح از موفقیت گام نهاده است (لااقل در حال حاضر).
بسته به اینکه از کدام منظر به این خودرو بنگرید نخستین برداشت و ارزیابیتان از آن متفاوت خواهد بود. در نمای روبرو، شاهد خطوطی هستیم که بهآرامی از سطح کاپوت پایین آمده و با جلوپنجره کرومی این خودرو ادغام شده و نیز چراغهای جلوی آن را در برگرفته است، وجود همین مسئله توانسته به آراستگی ظاهری این بخش از خودرو مدد رساند. گرچه با قدم زدن در پیرامون این خودرو، تا حدی این حس شما را فرامیگیرد که ایدههای طراحش همینجا خاتمه یافته و فرم کلی اتاق آن نیز با صدای بلند فریاد میکشد که با یک جعبه – اقتصادی (ECONO- BOX) مواجهید. کابین
داخل این خودرو به نحو شگفتآوری خوب و مناسب طراحی شده است، کابین چری E5 همانند یک خانه تمیز و مرتب بوده و از داشبوردی دورنگ و منظم بهره میبرد و علاوه بر آن، فضاهای زیادی هم برای قرارگیری بار و اشیاء در آن وجود دارد. همچنین، میزان مناسبی از پلاستیک در جایجای کابین آن بهکار رفته که به نحو کاملاً هوشمندانه ای نیز از نگاه تیز سرنشینان پنهان نگاه داشته شده است. فاصله ۲۶۰۰ میلیمتری بین دو محور آن، فضای کافی و مناسبی را برای سر و پاهای سرنشینان جلو و عقب این خودرو فراهم میآورد. مهندسی
این مدل که در طیف خودروهایی با بهای زیر ۵۰,۰۰۰ درهم طبقهبندی میگردد، به نحو اعجابآوری، خوب تجهیز شده است. چری E5 از فهرست درخور توجهی از تجهیزات، همچون همانند شیشههای برقی، سانروف، صفحه نمایشگر لمسی، سیستم صوتی با ۴ بلندگو به همراه پورت USB بهره میبرد. آری، تمامی آنچه را که خواندهاید واقعیت دارد.
در زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه ۱.۸ لیتری مستقر است که توان خروجی آن ۱۳۰ اسب بخار در ۵,۷۵۰ دور در دقیقه و گشتاور آن نیز برابر با ۱۷۰ نیوتن متر در ۴,۵۰۰ دور در دقیقه میباشد. این پیشرانه به همراه یک گیربکس CVT از این توانایی برخوردار است که شتابی معادل ۱۰.۸ ثانیه و سرعتی (قابل قبول) برابر با ۱۸۵ کیلومتر را به این خودروی ۴۵۸۰ میلیمتری چینی ارزانی دارد.
جمعبندی نهایی
برای آن دسته از اشخاصی که نگران جاذبههای مرتبط با آرم و نشان یک خودرو هستند، چری E5 نمیتواند شوق برانگیز باشد و حتی میتواند موجب انصرافشان شده و آنها را به این سمت سوق دهد که برندهای دیگری را جهت خرید، مدنظر قرار دهند ولی برای آن طیف از افرادی که واقعاً در پی یک خودروی شهری هستند که گهگاهی هم آنها را از مکان A به مکان B حمل نماید، چری E5 میتواند ارائه گر ویژگیهای درخشانی در برابر بهای پرداختیاش باشد، مثلاً این خودرو یک گارانتی ۵ ساله را در این بازه قیمتی عرضه میکند که وجود همین امر بهتنهایی میتواند دیگر همتایان چینی این خودرو را شرمزده سازد.
نکته مثبت این خودرو از دیدگاه سایت «AUTOMIDDLEEAST»با هزینه ای که بهطور معمول برای خرید یک خودروی دست دوم صرف میکنید، چری این امکان را به شما میدهد که مالک یک خودروی نو گردید.
نکته منفی این خودرو از دیدگاه سایت «AUTOMIDDLEEAST»
بیشتر مردم کماکان شاهد این مسئلهاند که وسایل نقلیه چینی ویژگیهای سطح پایینی را از خود بروز میدهند.
مشخصات فنی MVM 550
پیشرانه ۱.۸ لیتری:
حجم موتور: ۱۸۴۵ سیسی
توان: ۱۳۰ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه
گشتاور: ۱۷۰ نیوتن متر در ۴۵۰۰ دور در دقیقه
شتاب صفر تا صد: ۱۰.۸ ثانیه
حداکثر سرعت: ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت
پیشرانه ۲ لیتری (نمونه ارائه شده در ایران):
حجم موتور: ۱۹۷۱ سیسی
توان: ۱۳۹ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیق
گشتاور: ۱۸۲ نیوتن متر در ۴۳۰۰ دور در دقیقه
حداکثر سرعت: ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت
سیستم تعلیق جلو: مستقل، مک فرسون استرات
سیستم تعلیق عقب: مستقل، مولتی لینک (چند عضوی)
سیستم ترمز: دیسکی (جلو و عقب)
نوع گیربکس: ۵ سرعته دستی – CVT
استاندارد آلایندگی: یورو ۴
طول/ عرض/ ارتفاع: ۴۵۸۰/۱۷۶۰/۱۴۸۳ میلیمتر
فاصله بین دو محور جلو و عقب: ۲۶۰۰ میلیمتر
وزن خالص: نمونه ۱.۸ لیتری با گیربکس CVT: 1336 کیلوگرم – نمونه ۲ لیتری با جعبهدنده دستی: ۱۳۶۶ کیلوگرم – نمونه ۲ لیتری با گیربکس CVT: 1401 کیلوگرم
سایز تایرهای جلو و عقب: ۱۹۵/۵۵ R 15 (نمونه ارائه شده در ایران)
حجم باک: ۵۰ لیتر
۲ عدد کیسه هوا (راننده، سرنشین جلو)
سیستم ضد بلوکه ترمز ABS + ترمزهای دیسکی برای هر چهارچرخ
سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD
کمربندهای ایمنی سه نقطه ای
سانروف برقی
سنسور دنده عقب
سیستم فرمان برقی
آینههای برقی جانبی به همراه گرمکن
سیستم صوتی بر روی فرمان + CD + پورت USB + AUX
۴ عدد بلندگو، استریو
صندلیها با روکش چرمی
نشانگر لحظه ای مصرف سوخت
زیرپایی استاندارد
پاور ویندوز
سیستم ضد سرقت IMMOBLIZER
رینگهای آلومینیمی
لامپهای مه شکن جلو
برخی از تیپهای این خودرو که در بازار چین عرضه میشوند از تجهیزاتی همچون دوربین دید عقب و سامانه GPS برخوردارند.
قیمت در ایران: ۶۱ تا ۶۴.۶ میلیون تومان (مدل با گیربکس CVT – ثبتنام در نمایندگی)- ۵۳ تا ۵۶ میلیون تومان (دنده دستی- ثبتنام در نمایندگی)
قیمت در امارات: ۴۳,۹۰۰ الی ۴۶,۹۰۰ درهم (پیشرانه ۱.۸ لیتری، گیربکس CVT) [دانلود ویدئو]
محسن
۲ تیر ۱۳۹۴با سلام.منم قصد خرید یک ام وی ام دارم به نظر شما 530 بهتره یا550 باتوجه به اختلاف قیمتی که دارند و 530 امتحانشو پس داده
على
۳ تیر ۱۳۹۴به نظر من ۵۵٠ دستى بگیر اگه نمیتونى اتوماتیک بگیرى
وحید
۲ تیر ۱۳۹۴باسلام
تازه این خودرو رو ثبت نام کردم با پرسش از رانندگان این خودرو در خیابان و البته از نمایندگی این خودرو اعلام کردن که دنده ایش بهتره تا اتوماتش دوستانی که این خودرو دارن بیان واقعیت این خودرو رو بگن که ماهم متوجه بشیم باتشکر
على
۳ تیر ۱۳۹۴وحید جان اگه دنبال شتاب و گاز گاز بازى هستى دستى بگیر ، اگه دنبال نرم رانندگى و با اصول و سبک هستى که اتوماتیک
رضا
۲ تیر ۱۳۹۴محسن جان امتیاز 550 ظاهر متفاوت تر و شاید کمی بهتر از 530 هستش اما امتیاز 530 قیمت ارزانتر اپشن بیشتر شرایط بهتر فروش از طرف شرکت و سابقه چند ساله در بازار و به قول شما امتحانش،رو پس داده
اگر تفاوت ظاهری زیاد واستون فرقی نداره شک نکنید 530 ارزش بیشتری در مقابل پولی که میدین داره به هر صورت هرچی میخرین مبارکتون باشه
على
۳ تیر ۱۳۹۴اقا رضا لطف کن برو بررسى کن از نزدیک نگو ظاهر ، موتور و ساختارش کاملا فرق داره ، کنار هم ٢ موتور ببین متوجه میشى
mahdi
۲ تیر ۱۳۹۴من که ۵۵۰ اتومات گرفتم ازش راضیم ۵۳۰ نداشتم که بخوام مقایسه
کنم فقط شتاب اولییش کمه که اونم طبیعیه چون اتوماته از نظراپشنم
امکانات جالبو چشم گیری نداره ولی نسبت به قیمتش در رده هموطنهای
خودش خوبه !
;محمدرضا
۲ تیر ۱۳۹۴زنگ زدم دفتر مرکزی مدیران خودرو گفتم واسه من دفترچه نداشته اسم نماییندگی رو پرسید و تلفن منو گرفت گفت خودمون براتون پست میکنیم
دمشون گرم بازم پیگیری میکنن
على
۳ تیر ۱۳۹۴خدایى همه جوره پیگیرى شرکت خوب بوده همیشه ، شک نکن با نمایندگى برخورد میکنن
رامين
۳ تیر ۱۳۹۴آقا بزرگترین ایراد این ماشین صدای موتور هستش که توی سربالایی ها حتی سربالایی کم خیلی زیاده حتی وقتی میخوای سبقت بگیری گاز زیاد که میدی باز صدای موتور داخل اتاقه این منو آزار میده نمیدونم قابل حله یا نه؟
على
۳ تیر ۱۳۹۴خیلى جالبه ، اقا رامین شما تک تک پستهات فقط ایراد هست ، هر پستى دادى فقط منفى پست دادى ، چرا خود منم نمیدونم ، در اون حدى که میگین صدا نداره چون هر ماشینی غیر از این هم باشه تو سر بالایى نیاز به گاز بیشتر داره و صدا ایجاد میکنه اما نه تا این حدى که شما میگین ، در حد معمول هست مثل همه ماشین ها ، حالا چرا این پست هات همش شکایت و گلایه هست اونم مسائل این چنینى من نمیدونم
رامين
۳ تیر ۱۳۹۴اقای علی من نه طرف دار شرکتم نه دشمن شرکت خودم هم این ماشینو دارم ولی این ایرادایی که میگم رو واقعا داره مرض ندارم پست الکی بزارم منم میدونم توی سر بالایی هر ماشینی صداش زیاد میشه اما نه به اندازه این صدای موتور یه کم که بیشتر میخوای گاز بدی تا سرعت بگیره خیلی خیلی زیاده ماشین نعره میکشه این واقعیته
على
۳ تیر ۱۳۹۴داداش ماشین شما اینجور هست مثل مشکلات دیگه که ذکر کردین ، مال من که اینجور نیست
رامين
۳ تیر ۱۳۹۴ماله شما حتما موتورش سفارشیه فرق داره
على
۳ تیر ۱۳۹۴هرجور دوست دارین تصور کنین ، مثل باقى ایراداتى که گرفتین و هیشکى اون ایرادات نداشت و فقط هدفتون اطلاع رسانى اشتباه هست
حامد
۳ تیر ۱۳۹۴هنوزم میگم بیشتر فکر کنید ماشین صفر بگیری 51 پول بدی بعد رو هر دست انداز صدای پتک بده تو سرت واقعا کجاش جای تعریف داره
ماشین 100 تا باش میری انگار داری 150 تا میری این کجاش خوبه من از سمندم راضی نبودم ولی خداییش 120 باش میرفتم اصلا انگار 80 میرفت اینقدر ماشین کم لرزش و محکم بود اونوقت این همه ماشین لرزشه
تف به این روزگار
علی آقا بیا نظر بده حقوقت قطع نشه داداش
على
۳ تیر ۱۳۹۴نترس من برا افرادى مثل شما که با ٣ ۴ تا یوزر میاین و هدف خاصى دنبال میکنین نیستم ، همه چیو واقعیت نوشتم چه خوبى و چه بدى ، شما مشکل دارى باهاش بفروشش سمند بخر چه اصرارى دارى که نگه دارى ، هرکى سوال کرده من جوابشو دادم که از خوبى و بدى هاش اطلاع داشته باشه ، شما هرچى بر وفق مرادت نیست منفى بده ، خداروشکر اینجا ١٠ نفر راضى هستن و دارن صادقانه عیوب و خوبى هاشو میکن ٢ نفر هم مثل شما و اون کاربر ایراد میگیرین که هیچکسى قبولش نداره این ایرادات خنده دارو ، دلیل نداره وقتى اون ایرادات شما و اون اقا داره و درست از ماشین استفاده نمیکنین و به عنوان گارى از ماشین کار میکشین و با ١٠٠ تا میخواین از رو موانع رد بشین منم بیام بگم اره صدا داره ، خدارو شکر همه عاقل هستن اون هایى که میخونن و واقعیت و اینکه ماشین خوب هست یا بد میفهمن ، من اینجا میام تا هرچى هست و سوال داره هرکسى جواب بدم ، برا شتاب برا امپر برا کمک ها برا فرمان برا مصرف بنزین برا راحتى کار برا همه چى چه خوب و چه بد دقیق جواب دادم ، افرادى مثل شما مشکل دارین که کسى از یه ماشین حرف بزنه و کمک کسى بکنه و فقط تصورتون بر اینه که هرچى خودتون بگین همون درست هست ، از الان تا ١٠٠ سال دیگه من دارم استفاده میکنم و کمک هاش هیچ مشکلى ندارم چون نرم موانع رد میکنم نه با سرعت ، دیگه هرجور شما دوست دارین تصور کنین و جالب اینجاست که شما و اون اقا همزمان طى ٣٠ دقیقه میاین و نظر میدین و میکوبین و ایراد غیر واقعى میگیرین و میرین
mahdi
۳ تیر ۱۳۹۴داداش چرا بحث الکی میکنین خب حالا شاید واقعا راست بگن !
اقا ناراضی سوار نشو دوستانی هم که ماشین و ندارن وقصد خرید
دارن علاوه بر اطلاعات دوستان حتما به صورت حضوری از اونای که دارن
تحقیق کنن که تو تصمیم گیری دچار مشکل نشن :-) من خودم به شخصه اولش راضی نبودم
چون توقع داشتم مثل دنده ای تکاف بکشه و دور برداره و این داستانها ولی الان میبینم اگه درست و صحیح استفاده کنیم واقعا ماشین خوبیه حالا خود دانید !!!!!!!!!
على
۳ تیر ۱۳۹۴مهدى جان منم از اول همینو میگم متاسفانه ما درست استفاده نمیکنیم ، تو سر بالایى پا تا ته رو گاز فشار میدیم به جاى اینکه نرم نرم استفاده کنیم ، همه بر میگرده دقیقا به قول شما به نحوه استفاده که من از اول دارم میگم همینو ، داداش من بحثى نکردم ایشون توهین کردن به من که جوابشون دادم
میلاد
۴ تیر ۱۳۹۴سلام به همه دوستان.
آقا این حرف درسته که میگن خودرو چینی بازار دست دوم خوبی نداره و افت قیمت شدیدی داره؟
من هر جور حساب می کنم خرید ام وی ام 530 یا 550 عقلانی تر از ماشینای ایران خودرو هست.
کسی تا به حال ام وی ام کارکرده فروخته؟
ممنون میشم راهنمایی کنید.
على
۴ تیر ۱۳۹۴داداش تمام ماشین هاى خارجى همینجورى هست چه تویوتا و … همشون
MVM550 CVT
۴ تیر ۱۳۹۴سلام مجدد به دوستان ارجمند ،من هر از گاهی به این سایت مراجعه می کنم تا ببینم که چه مباحثی درمورد این خودرو صورت می گیره و اگر مطلب مفیدی در مورد این خودرو من یا سایر دوستان میدونیم نشر بدیم تا هم خودمون اطلاعات بیشتری در مورده این خودرو کسب کنیم و هم دوستانی که مایل به خرید این خودرو هستند ، بهتر بتوانند تصمیم بگیرند که متاسفانه این سایت شده مکانی برای تبلیغات مخرب بعضی از آقایان . بگذریم….
سروران گرامی من این ماشین رو یکماه گرفتم و تاکنون 1400 تا با هاش رانندگی کردم و رک بگم طبق تحیقیقی و سنجیدن تمام جوانب بازار خودرو ایران مجبور به خرید این خودرو شدم و گرنه که دوست داشتم با این پولی که میپردازم سوار خودرو های مثل هیوندا و کیا و تویو تا بشم تا نه صدای موتور اذیتم بکنه ، نه کمک فنرش ناراحتم بکنه اما چیکار کنم که با این اوضاع که برا مون درست کردن در مقایسه با سایر خودرو های این محدوده خودروی بهتر از این چه خارجی و چه ایرانی گیرم نیومد و الان هم خدا رو شکر راضیم چون اولآ ظاهر خودرو شکیله چه از سمت جلو و چه از سمت عقب ثانیآ خودرو نرم و بی صدای هست شایدم چون من اصولی آبندیش کردم نه از بدنه و کمک فنرونه از گیربکس صدای اضافه ای شنیده میشه و فقط یک سری ایرادات جزعی مثل عملکرد ضعیف سیستم صوتی – و نداشتن سینی زیر موتور و پیچهای مربوطه رو میشه مثال زد که اونم از سیاستهای غلط سازمان حمایت از تولید کننده در مقابل مصرف کننده هست پس دوستان ارجمند به عنوان جمع بندی بگم اگر می خوای همین الان ماشین بخری بهترین ماشین بازار 60 میلیونی همینه البته بنظرمن که گرونه .
اگر هم می تونی صبر کنی تا 3 سال دیگه شاید اوضاع بهتر بشه و خودرو سازهای مثل پژو ، سیتروئن ، رنو و غیره به کشور برگردند. بنظرم عالیه و فرصت خرید بهتر از این خودرو های در حال حاضر بازار چینی و داخلی نصیبت میشه وگرنه که باید سطح توقع ات رو بیاری پایین و از زندگیت لذت ببر و به بقیه آزار نرسونی تا بر اساس واقعیتها بتونن تصمیم بگیرن چناچه که حضرت حافظ می فرمایید:
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
رزق خود میبری و زحمت ما میداری
در پایان هم از علی آقا تشکر می کنم که اینقدر انرژ ی میذاره تا رو شنگری کنه.
على
۴ تیر ۱۳۹۴برا سیستم صوتى هم موافقم ، امروز رفتم پخش تغییر بدم ، پخش باز کرد میخواستم پایونیر ببندم بهش نمیخورد ، چون بایونیر ها یه تیکه مربعى هست اما این پخش ها حالت l مانند هست و محافظ پلاستیکى داره دقیقا مثل tu5 هاى جدید ماشین ها یا دنا یا رانا و … خلاصه که فقط فابریکى باید روشون بست
مریم
۵ تیر ۱۳۹۴سلام دوستان من میخوام ام وی ام بگیرم ولی نمیدونم یکی میگه بگی یکی میگه نگی نمیدونم چکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
سامان
۵ تیر ۱۳۹۴دوستان کولر ماشین من زمانی که کولر میگیرم حتی در زمان طولانی زیر ماشین آب کولر نمیریزه لطفا دوستانی که اطلاعات دارن راهنمایی کنن لازم به توضیحه سرمایش هیچ مشکلی نداره و عالی عمل میکنه
على
۵ تیر ۱۳۹۴سامان جان مال منم همینجوریه فکر نمیکنم چیز خاصى باشه
سامان
۵ تیر ۱۳۹۴دوستان مدل ماشین من 550 اتوماته کولرش موقع استفاده حتی در زمان طولانی از زیر ماشین آب تخلیه نمیکنه میشه راهنمایی کنید؟
وحید
۶ تیر ۱۳۹۴بله مرسی ممنون
البته توی ماه خرداد امسال میخواستم یه 530 بنویسم ولی خود نمایندگی مسولش گفت 550 بنویس ومنم دنده ای نوشتم چون همونطور که سابقه اتومات رو پرسیدم ترسیدم اول من خودم اتومات تاحالا نروندم ببینم چطوریه
پرهام
۶ تیر ۱۳۹۴این علی آقا داره چه انرژی میزاری…
همه میدونن ماشین خوبی نیست فقط از روی ناچاریه اگه اینو نخریم پس چه خاکی به سرمون بریزیم.
على
۶ تیر ۱۳۹۴انرژى نیست ، حقیقته ، هم خوبى داره هم بدى ، با مدرک ثابت کردم که از خیلى چینى ها بهتر هست مثل جک و لیفان ، چون همرو روندم . هرکى که خوشش نمیاد یا نداشته یا بر وفق مرادش نیست میاد منفى میده ، اینقده بده تا خسته بشه ، من هرچى میدونم و دارم استفاده میکنم رو مینویسم ، اونى که منفى میده عقده خودشو نشون میده و سطح شعور که مینویسم مال منم اب برا کولر نمیده میاد منفى میده جر فرهنگ و شعور بایینش هیچیو نشون نمیده
mahdi
۶ تیر ۱۳۹۴دوستان خدایش فارغ از هر گونه تعصب و طرفداری من خودم اکثر ماشینهای داخلی و داشتم و استفاده کردم ماشینهای چینیم جزو اولین نفراتی بودم که لیفان ایکس ۶۰ گرفتم بعدشم جی فایو گرفتم الانم که ۵۵۰ اتوماتیک دارم خدایش چرخش می ارزه به ماشینهای داخلی با این پولی که میدیم دیگه نباید انتظار بیشتری داشته باشیم !
مهدی
۷ تیر ۱۳۹۴سلام.ممنون از مطالب خوبتون.
دوستان خواهشا فقط نظر بدید.با هم بحث الکی نکنید.چون دنبال بالا رفتن اطلاعاتمون راجع این خودرو هستیم که اینجا مراجعه کردیم.
هی مجبور میشیم کلی کامنت بیخودی بخونیم که هیچ ربطی به اصل قصه نداره.
به نظر من این ماشینو با توجه به قیمتی که داره با ید با یه ماشین داخلی در حد دنا مقایسه کنیم.
حالا… با این نگاه سرجمع ماشین خوبیه؟
خدمات پس از فروش وگارانتیش چطوره؟
مصرف سوختش چطوره؟
على
۷ تیر ۱۳۹۴اینجا خیلى ها با من مشکل دارن من هدفم فقط اطلاع رسانى برا همه چى بود اما نبود من خیلى بهتر هست ، هر خوبى بدى دیدین حلال کنین ، خدا نگه دار
عباس
۸ تیر ۱۳۹۴سلام
دوستان راهنمایی کنید j5 بگیرم یا ام و ام 550 اتومات ، لطفا مزایا و معایب هرکدوم و اگه استفاده کردین راهنمایی کنید . خیلی متشکر
عباس
۸ تیر ۱۳۹۴سلام علی آقا
ما و کاربرای دیگه از اطلاعات شما خیلی استفاده میکنیم لطفا میدان رو ترک نکن
على
۹ تیر ۱۳۹۴عباس جان
سلام باشه داداش ، اخه موضوع اینه اگه همش ایراد بگیریم به دروغ میگن این کارش درسته و صادقه اما اگه ایراد نگیریم میگن حقوق بگیر هست و تعصب و … ، باشه داداش در خدمتتون هستم
mahdim
۹ تیر ۱۳۹۴علی اقا شما دیگه چرا ? نکنه میخوای فکر کنن که حق با اونا بوده !
برگردیم داداش از این خبرها نیست ما عشقمان کشیده ماشین چینی سوار شیم
با چشم باز و عقل سلیم انتخاب کردیم دلیلی نداره که نگرش منفی بعضی از افراد
ماریو پشیمون کنه ! حالا با هم یه گروه میسازیم از همه دوستانی هم که دارن بیان عضو شن تا ثابت کنیم که انتخاب درستی داشتیم در کل از نظر معایب و محاسن همدیگرو در جریان بزاریم یا علی ‘
على
۹ تیر ۱۳۹۴سلام باشه داداش ، اخه موضوع اینه اگه همش ایراد بگیریم به دروغ میگن این کارش درسته و صادقه اما اگه ایراد نگیریم میگن حقوق بگیر هست و تعصب و … ، باشه داداش در خدمتتون هستم
پر خوش
۱۰ تیر ۱۳۹۴سلام دوستان من خودم 3 ساله که 530 دارم خیلی راضیم اخیرا صدای جلو ماشین که از پینهای کالیبر ترمز بود را خودم توی پارکینگ خونه اصلاح و رفع کردم و حالشو می برم . دشمنان ام وی ام هر چی بخوان بگن . دم شما گرم.
آرش
۹ تیر ۱۳۹۴من پارس اتومات مدل ٩٠ با اتاق قدیمی دارم و تا حدودی راضی هستم و الان با توجه به کارکردش وقت فروششه. کسی میتونه راهنماییم کنه که ام وی ام ۵۵٠ اتومات از نظر صدا و نرمی و کولر و قدرت موتور و این چیزا اندازه ای بهتر هست که صرف داشته باشه جایگزین این ماشینم بکنم؟ یا گیربکسش نسبت به al4 تفاوت خاصی داره؟
على
۹ تیر ۱۳۹۴سلام داداش کولرى به پاى پارس نمیرسه ، اما موتورى و راحتى و کارکرد و نرمى خیلى بهتر هست ، اما اینم بگم باید نرم رانندگى کنین و انتظار تک آف و گاز گاز بازى نداشته باشین ، الان بخواى ایرانخودرو بگیرى هر روز باید تعمیرگاه باشى و یه مشکلى داره
سامان
۹ تیر ۱۳۹۴علی جون قضیه آب ندادن کولر رو دقیقا ندوستی؟ من برام معما شده نمایندگی تبریز بردم گفت اصلا شیر تخلیه نداره زنگ زدم تهران نمایندگی مرکزی یکی از کارشناساشون گفت امکان نداره آب تخلیه نشه فکرمو مشغول کرده!!
على
۹ تیر ۱۳۹۴سلام داداش ، والا من زیاد از کولر استفاده نکردم اما در اون حد ندیدم اب کولر را ، بازم فردا با دوستم در تعمیرگاه صحبت میکنم اطلاع میدم
سامان
۹ تیر ۱۳۹۴علی جون اگه بتونی خودتم یه تحقیق کنی و اعلام کنی ممنون میشم
على
۱۰ تیر ۱۳۹۴سلام داداش امروز رفتم برا چک تابستانه کولر از دوستمم که اونجا مسئول پذیرش هست ، گفت زمان هاى که خیلى گرم هست اب هست همینجورى تو شرایط الان نه
سیاوش
۱۰ تیر ۱۳۹۴سلام.
از دوستان اگر کسی اطلاع داره که آیا سیستم دی وی دی و پخش تصویری فابریک 550 اومده و چه قیمتی داره ممنون میشم.
على
۱۰ تیر ۱۳۹۴سلام امروز پرسیدم تقریبا ٢ هفته دیگه میاد و ١٢٠٠ قیمتش هست
بهزاد
۱۰ تیر ۱۳۹۴سلام آقا سیاوش.ورژن جدیدش تا چند روز دیگه میرسه.دست نگه دار قیمت عالی فول آپشن.در ضمن یه سوال اینکه تو سرعت بالا ماشین گاز میخوره سرعت نمیگیره مال چیه؟گیربکسم دستیه
على
۱۰ تیر ۱۳۹۴داداش مال من اتوماتیک هست اینجورى نیست ، شاید مشکل داره یه سر نمایندگى بزن
بهزاد
۱۰ تیر ۱۳۹۴سلام آقا سیاوش
سیستم جدید با قیمت عالی آینده نزدیک به ما قول دادند حتما خبر میدم
راستی توی دنده معمولی بالای 120 تا گاز بخوره راه نره مال چیه شما خبر دارید