به تازگی جدیدترین تصاویر از شاسیبلند جدید جک S7 بازار چین منتشر شده است. این خودرو با نام کامل Refine S7 بزرگترین شاسیبلند برند جک است. این خودرو در ماه مارس در بازار خودروی چین عرضه خواهد شد. از ویژگیهای طراحی خودرو میتوان به جلوپنجرهی بزرگ و درخشان درست همانند برادر کامپکت Refine S3 اشاره کرد.
طراحی بخش جلوی خودرو کاملاً ذاتی یکسان با دیگر شاسی بلندهای چینی در حال ورود به بازار چین دارد؛ و البته پایانی برای عرضهی این تعداد شاسیبلند دیده نمیشود چراکه خود جک به تنهایی برنامههایی برای تولید حداقل ۵ شاسیبلند و کراس اوور بیشتر دارد.
در بخش جانبی ریلهای سقفی را مشاهده میکنیم که قابلاستفاده اما کوتاه هستند. برخلاف عادت همیشگی چینیها این بار رینگ و لاستیکهای بکار رفته خیلی کوچک نیستند و رینگها نمای خوبی دارند. پنجرههای بخش عقبی نیز به تبعیت از الگوی مد این روزها کوچک به نظر میرسند.
اما در داخل کابین شاهد الهام گرفتن آشکار از مرسدس در کنسول مرکزی هستیم. ۴ ورودی هوای بزرگ شباهت عجیبی با الگوی بکار رفته در محصولات مرسدس داشته و در بالای این ورودیهای هوا نیز صفحه لمسی میان سایزی قرار دارد. صندلیها این بار با رنگ قرمز و مشکی آراسته شدهاند.
نیروبخش این خودرو پیشرانهی بنزینی ۲ لیتری توربو با قدرت حدود ۱۹۰ اسب بخاری است. این پیشرانه به گیربکس ۶ سرعته ی دستی یا ۶ سرعته ی DCT متصل میشود. طول و فاصلهی بین محورهای Refine S7 به ترتیب ۴۸۰۰ و ۲۸۰۰ میلیمتر بوده و بهصورت ۷ نفره عرضه خواهد شد.
اما نمای عقبی ظاهری خوب و تیز و کوچک داشته ولی خروجیهای اگزوز ظاهری تقلبی و ارزانقیمت دارند. انتظار میرود بهای خودرو از حدود ۱۰۰ هزار یوان در چین آغاز شود.
منبع: carnewschina
علی
۲۰ آذر ۱۳۹۵اینا دیگه خیلی گستاخن
جلو پنجره هیوندای
طراحی داخلی بنز
چراغای پشت لکسوس
نمای جانبی هم جیپ چروکی
خودشون دقیقا چی کار کردم؟؟؟؟؟؟؟چرا کسی ازشون شکایت نمیکنه رو هم فقط خدا میدونه
عارف
۲۰ آذر ۱۳۹۵اینا راه پیشرفت رو پیدا کردن.
این ماییم که با خودخواهی نه اجازه میدیم کسی کمکمون کنه نه خودمون از کسی کمک می خواییم و نه کمک کسیو قبول می کنیم
نیما
۲۰ آذر ۱۳۹۵اگه اینجوری حساب کنی جلوپنجره هیوندا و فورد و ائودی شبیه هم ان !!
طراحی عقب اکورد شبیه جنسیسه نسل قبله !
اصن ربطی نداره به نظرم !
به نظرم طراحی خودروها بر حسب مد و نیاز بازاره ! مثلا اگه به ساخته های خودروسازاها توی دهه های قبل و حال نگاه کنی مشابهت هایی رو میشه پیدا کرد !
به نظرم چین با این سابقه کم در خودروسازی خیلی خوب داره پیشرفت میکنه و اینده خوبی در انتظارشه که با تلاش داره بدستش میاره !
Bavaria
۲۰ آذر ۱۳۹۵داخلش کپی از هر بنزی نیست،از رو بنز اس کلاس کوپه کپی کردن نامردا !!!!!!
الان بنز ازش شکایت کنه،دولت چین میگه این کجاش کپیه!!!!!!!!
علی
۲۰ آذر ۱۳۹۵چراغاش ماله توسان نیست؟?
Mehran
۲۰ آذر ۱۳۹۵شبکه ی جلو رو از لکسوز
علی
۴ دی ۱۳۹۵شما چرا از بابت ناراحتی؟؟مگه به ضرر مصرف کننده هست؟؟
دانیال
۲۰ آذر ۱۳۹۵توش رو کامل از بنز تقلید کرده اما چقد زشته شده، اصن این طراحی به یک SUV نمیاد. اونم غیر لوکس. به شدت برای من زشته.
طراحی کلیش خوبه اما اون نوار کروم دور جلو پنجره خیلی زشته، حداقل کاش بالای نوار توی بالای چراق تموم میشد نه پایینش و به شکل تیزی توی چزاق محو میشد. مثل طراحی مزدا
آرمان
۲۰ آذر ۱۳۹۵خوشم اومد ، دارن کپی کاری خیلی خوبی میشن.
احمد باقری
۲۰ آذر ۱۳۹۵طراحی خوبیه.
علیرضا
۲۰ آذر ۱۳۹۵پلتفرم ساتتافه نسل قبله از بغل نگاه کنید درب ها و دماغه خودرو دقیقا همونه
amin
۲۰ آذر ۱۳۹۵مگه سانگ یانگ طرح های بنز رو کپی نمیکرد؟؟؟؟؟چیرمن یا رکستون یا کایرون و…مگه دوو از فورد تقلید نمیکرد؟اپیروس که دیگه تابلو کپی بود!اشکالی نداره کپی کردن.راه پیشرفت همینه.الان طراحی های چین کاملا به کره ای ها رسیده.من هر روز با مهندسان ارشد چینی در ارتباطم.اگر عمق واقعی صنعت چین را بشناسیم و باهاش درگیر باشیم اونموقع متوجه میشیم که واقعا ساختن چیزی مثل خودرو واسه چین بچه بازی محسوب میشه.چین و کره هم اگر بخوان میتونن محصولی با کیفیت بسیار بالا در حد آلمانیها تولید کنند اما مهم اینه که قیمتش در حد همون آلمانیها خواهد بود و قاعدتا باتوجه به خوشنامی و اعتبار برندهای آلمانی کسی خودروی کره ای یا چینی رو با اون قیمت نخواهد خرید.پس کیفیت رو پایینتر میارن و قشرهای دیگری رو هدف میگیرند و قطعا راه صحیح پیشرفت همین است
محمد
۲۰ آذر ۱۳۹۵نمای جانبی و پشتی دقیقا تیگو 5 هست
جالبه حالا حتی به خودشون هم رحم نمی کنن
یاسین
۲۰ آذر ۱۳۹۵بابا هی میام میگیم این چینیه کپیه فلانه بهمانه بابا چینی با همین ماشین های کپی یه حرکتی کردن در عرض ده سال به یه جایی رسیدن دارن به به کشورهای جهان سومی صادر میکنن چیزی رو هم انحصار کسی نکردن تنوع مدل ها برندها قیمتهای رقابتی الان هم که هر روز خبرش یکی از بزرگان با یکیشون جوینت وینچر میده
اصلا کپی اصلا بی کیفیت بالاخره دارن یه کاری میکنن که نتیجه داده دیگه کاش مونتاژ کاران داخلی اندازه نصف چینی ها عقل داشتن
ahmad
۲۰ آذر ۱۳۹۵در پای هر مطلبی در مورد خودرو های چینی، هزارا نفر هموطن چینی سواری هستن که به دفاع از صنعت کپی چین برمیخیزن و در کامنت های آنها با این جمله به کرات مواجه میشویم:
کپی کاری یک خیلی کار خیلی خوبی است
کپی کردن کار هر کسی نیست!
من عاشق کپی مد این چینا هستم چون شبیه فلان ماشین اروپایی یا ژاپنی می باشد!
کپی خوبه کپی خوبه کپی خوبه!
Delport
۲۰ آذر ۱۳۹۵اون داداشمون که هی هر 2 کلمه 6 تا زشته زشته میگه اقا اومد تو ایران کسی دعوت نامه نمیده بیا اینو سوار شو.زشته؟نخر.من اصلا با ماشینا چینی موافق نیسم.خوشمم نمیاد.ولی برادره من اون کارمند بدبختی که ماهی 2 حقوقشه با کلی پس اندازو بد بختی اینو میخره ۹0.ظاهرش بد نیس.داخلشم مثه بنزه ولی نه به اون کیفیت عقبم مثه لکسوس.حالا نه ۱ میلیارد پول بنزو دادده.نه 350 تومن لکسوس.نه 220 تومن سانتافه.تازه انگار قدرتشم از سانتافه بهتره.تو نخر اقا جون.کسی مجبورت نکرده
رامین
۲۰ آذر ۱۳۹۵واقعا همون به اصطلاح کپی کردن هم هنر میخواهد که تولید کننده داخلی نداره!!
sunmartin
۲۰ آذر ۱۳۹۵“زنده باد jac “
aref
۲۱ آذر ۱۳۹۵کار هر بز نیست خرمن کوفتن گاو نر میخواهد مرد کهن.الان این همه پست گذاشتین کپی فلان بهمان خدایش چنتاتون گوشی چینی دستتونه اگه چین نبود ایا همه میتونستن اپل دست بگیرن.اگه چین خیلی از تولیدات بهای چند برابری داشتن.نمیخوام بگم ماشیناشون مشکل ندارن.ولی خدایش چقدر از ماشینای برندای معروف شبیه هم هستن.یا تو دهه نود چقدر ماشینا شبیه هم بودن واقعا دقت کنید.باز خوبه اینا هستن یه تنوعی بدن بازار اشغال ایران
power active
۲۱ آذر ۱۳۹۵اس ۵ که خوب از کار در اومده. اینم ایران بیاد کلی طرفدار پیدا میکنه…
mz
۲۱ آذر ۱۳۹۵توان خودروسازان داخلی بدلیل سیاست خارجی کشور بیشتر از این نمی تونه بشه مگر خودروسازان کره ای یا چینی بدون حمایت دولتهاشون و ارتباط با خودروسازان قطعه سازان و طراحان مطرح دنیا می تونستند این همه پیشرفت کنند
وقتیکه مملکت همه جوره تحریم میشه مدیران خودروساز چه کاری بیشتر از این که این صنعت رو فقط زنده نگه دارن از دستشون برمیاد
اما در شرایط پسابرجام انتظار می رود در یک پروسه ۱۰ ساله با برنامه ریزی زیربنایی توان طراحی قطعات اصلی خودرو و پلت فرم را بدست آورده و خودروهای با کیفیت در حد استانداردهای جهانی تولید کنیم
اکبر66
۲۵ آذر ۱۳۹۵شما بلدی برو کپی کن .ماشین خوشگل تولید کن …
تویوتا
۳۰ آذر ۱۳۹۵چین ابرقدرت اینده نزدیکه ما بجای ایراد گرفتن بهتر درس بگیریم که لا اقل اگه جلو نزدیم از این عقب تر نمونیم
تویوتا
۳۰ آذر ۱۳۹۵چینی ها به فکر این هستن که چیکار کنن بیشتر پول در بیارن ما به فکر این که چجوری بدون کارو تلاش پولدار بشیم یه کم دیگه صبر کنیم میشیم ولی میترسم یه دفعه به خودمون بیایم ببینیم از اینم که بودیم بدتر شدیم خیلی بدتر. خدایا خودت کمکمون کن نه نه کمک کن که خودمون بتونیم واسه خودمون کاری بکنیم
ماهور
۱۱ دی ۱۳۹۵اخه دیگه در دنیا همه چیز بهم نزدیک شده- کشورها اموختن هر چه به هم نزدیک باشن منافع بیشتری میبرن و سریعتر یه مقصد میرسه- ما هستیم که خودمونو تافته جدا بافته میدونیم- امریکاییها بزرگ ترین سرمایه گذاران چین هستند- البته حالا که چین در بعضی امور داره برای امریکا خط و نشون میکشه احتمالا ترامپ سرمایه گذاران امریکایی و اروپایی رو از حضور در چین دور کنه- و چیزی که معلومه چین با بازار ازاد و سالم و با حضور موفق امریکاییها و اروپاییها از همه نظر چه مالی چه دانشی چه بازار یابی به سرعت داره جلو میره ولی در وافع اگر خارجی ها پاشونو از چین بزارند بیرون فاتحش خونده هست- البته برای اونها هم هزینه داره ولی اگر چین بعضی مشکلات و مسایل سیاسی رو حل نکنه بعید نیست دچار غضب بشه-ولی در کل ما ایرانیها رو چین سرپا نگه داشته-و چین رو امریکا رابطه زیبایی هست
ناشناس
۱۷ اسفند ۱۳۹۵نخیر این نظر شما برای دهه های اخیر بود نه الان که همه کشور های صنعتی به سمت انحصار طلبی صنعتی پیش میروند ، ترامپ وقتی میگه بین آمریکا و مکزیک دیوار میکشه و اعلام میکنه کار فقط برای آمریکایی یا انگلیس از اتحادیه اروپا جدا میشه و یا فرانسه کاندیدهاشون وعده جدایی از اتحادیه اروپا میده برای انتخابات آینده فرانسه، بخاطر اینکه همه کشور ها برای خودشون کار میکنند و سیاست نزدیکی اقتصادی با توجه به مسائل بدهی های اقتصادی و پولی و بانکی، چیزی جز نابودی صنعت کشور ها به همراه نخواهد، آمریکایی ها و اروپایی ها می فهمند چیکار کنند برای همین سیاست در های بسته رو برای اقتصادشون در نظر گرفتند حالا در کشور ما یک گام عقب اومدن شعار سیاست در های باز رو میدن
هومن
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶خیلی کلاسسیک شده کاش بسمت اسپورت شدن طراحی میشد بیشتر طراحان ماشینهای به روز به این سمت دارن میرن من فیس jac s5 بیشتر میپسندم حتی چری 7 هم فیسش بهتره.
سعید
۲۴ خرداد ۱۳۹۶باید به دوستان منتقد کپی برداری چینی ها بگم که خودروسازای داخلی حتی عرضه ی کپی برداری رو هم ندارند.به نظر من کارشون خیلی خوبه. چون به افراد با بودجه ی کم کمک میکنه یک ماشین به روز و زیبا داشته باشن
هادی
۱۵ مرداد ۱۳۹۶اقا این که اتاق بنز هستش ور داشتن گذاشتن رو این!!!!!!!!!
ali
۲۰ مهر ۱۳۹۶قیمتش چقده؟
لطفا بگید
ممنون
Hotan
۷ آذر ۱۳۹۶اینکه خوبه شما سوار ماشین چینی با طراحی لکسوس و بنز میشید و حالش رو میبرید از سایپا که بهتره که طرح ش رو از دمپایی جلو بسته حمام گرفته. بنز بالای 500 پولشه حالا شما توی یک کپی زیر صد تومن بشینی بده ؟
الان من ماشین داخلی دارم 26 هزارتا کار کرده گیر بکس صدا و لرزه داره فردا میخوام سرسیلندر موتور رو باز کنم چون شمع رو روغنی میکنه ترمز صفره با سرعت 30 کیلومتر هم امنیت نداری هر روز خدا خدا میکنم خراب نشه که این حقوقمو که براش زحمت میکشم بریزم تو حلق این انسان های فاسدی که با کار گذاشتن قطعات آشغال منو کلافه کردن .
حالا به نظر شما این جور ماشین که کپی بنزه بده؟
AMIER
۲۲ دی ۱۳۹۶قیمتشون چندهJAC S7