حدود دو و نیم سال پس از معرفی شاسیبلند کوچک ۵۱۰ در بازار چین، کمپانی بائوجون اولین عمل جراحی مهم روی این خودرو را انجام داده است.
مهمترین تغییر رخ داده جایگزین گیربکس دستی اتوماتیک شده با نمونهای CVT است. گیربکس جدید با همان پیشرانهی ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی همراه شده اما این پیشرانه نیز کمی اصلاح شده و قدرت و گشتاور کمتری دارد. قدرت و گشتاور این پیشرانه هماکنون برابر با ۱۰۵ اسب بخار و ۱۳۵ نیوتون متر است درحالیکه خروجی و گشتاور بائوجون در مدل قبل از فیس لیفت به ترتیب ۱۱۱ اسب بخار و ۱۴۷ نیوتون متر بوده است.
بائوجون میگوید این گیربکس با حالتهای رانندگی استاندارد، اکونومی و اسپورت عرضه شده است. به لطف تغییرات نسبت صورت گرفته در گیربکس، شتاب گیری و کاهش سرعت این خودرو با نرمی و راحتی بیشتری انجام میشود. همچنین گیربکس CVT باعث کاهش قابلتوجه مصرف سوخت شده هرچند اشارهای به میزان آن نشده است.
سعید کایا
۷ مرداد ۱۳۹۸چقد برندش شبیهه ایران خودرو و سمند و ایناس
حمیدرضا
۷ مرداد ۱۳۹۸چقدر فروشش زیاد بوده انصافا تو این مدت کم چقدر خوب کار کرده