همکاری شرکت چینی جیلی و شرکت دیترویت الکتریک برای توسعه خودروهای برقی و سیستم انتقال نیرو در گام اول منجر به تولید جیلی EC7 الکتریکی شده است.
EC7 EV با یک موتور الکتریکی و گیربکس دو سرعته و باتری های پیشرفته قادر است به طور متوسط ۱۶۵ کیلومتر و حداکثر ۲۵۸ کیلومتر مسافت را طی کند. این در حالیست که شتاب صفر تا صد آن کمتر از ۸ ثانیه و حداکثر سرعت نیز بیش از ۲۰۰ کیلومتر اعلام شده است.۲۵ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اشکان
۶ اردیبهشت ۱۳۹۲[…]این چینی هایی که داریم مسخرشون میکنیم ببین چه ماشینهایی دارن میسازن.
مثلا جار میزن رانا خودرو ملی……بدنه و موتور توجه کنی میبینی خود 206 صندوقدار
یا مردم احق فرض کردن یا خودشون احمق اند
slr722
۶ اردیبهشت ۱۳۹۲نخندینا……………………
ولی اولین باری که این ماشین دیدم فکر کردم کلاس s هستش…
شبم بود رنگ ماشینم مشکی بود صاحب ماشینم ارم عقب جیلی کنده بود…
حسین
۷ اردیبهشت ۱۳۹۲آقا اشکان دور از جون شماها این مردم اگه احمق نبودن تا حالا در این خودرو سازارو باید
پلمپ
میکردن.من کلاغو رنگ کنم به اسمه کبک بفروشم این وسط کی احمقه؟
از ماست که بر ماست.حقمونه باید تاوانشم بدیم
ابی
۷ اردیبهشت ۱۳۹۲خودشون احمق هستن داداش
وگرنه مردم میدونن ک این الاغ همون الاغه
فقط جولش رو عوض کردن
sean
۶ اردیبهشت ۱۳۹۲قیافش شبیه بچه نامشروع بنز s و سوناتا می مونه
mahsa
۶ اردیبهشت ۱۳۹۲من اصلا با تقلید کردن چینیا مخالف نیستم.چون ژاپن و کره هم از از اول از ماشینای امریکایی و آلمانی تقلید کردن که به اینجا رسیدن.چین داره پیشرفت میکنه مثل ما نیست که 15سال با پراید درجا بزنه
سید علی
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲اگه یه سری به سایت فورد بزنید میبینید که کادنزا شبیه مدلهای فورد هست،کپی برداری بد نیست.
البته اگه مثل ایرانخوردرو نشه که کپی خراب بشه و ایراداتی عجیب داشته باشه
یاسر
۱۴ اسفند ۱۳۹۲و مهمتر اینکه نه تنها مثه این لگن سازهای دروغگو نمیگن تولید خودشونه بلکه تو اطلاعات ماشین حتی به طراحان و شرکتهای همکارشون صادقانه اشاره میکنن.
فرامرز
۴ خرداد ۱۳۹۲دقیقاً. البته الآن باید بگی 20 سال! بعد این که پراید در اواخر عمرش به ایران اومد و بدتر این که پراید طرح کیا نبود، طرح احیا شده ی فورد فستیوا بود! ولی واقعاً اون موقع ماشین با کیفیتی بوده به خاطر این که مزدا و کیا ازش کپی کردن، هرچند که واسه مصارف شهری و خودروی کلاس متوسط بوده!
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Festiva
mostafa
۲۱ تیر ۱۳۹۳عزیز پراید از سال 72 داره تولید میشه
کیانوش
۶ اردیبهشت ۱۳۹۲هم باsaen موافقم هم با mahsa اما باید قبول کنیم از ما خیلی جلوتره ما همون کپی رو هم نمیتونیم بکنیم
یه پسل باهوش
۶ اردیبهشت ۱۳۹۲راسش منم قبول دارم که کپی کردن خیلی بهتر از اینه که ماشینی مث تیبا طراحی کنی
فقط وجدانا چی جوری روشون میشه ستون دی ماشینو اینقدر ضایع از روی مرسدس اسکی برن ؟؟؟
ولی با این حال واقعا باید یه ادم چینی گیر بیارم کلی روبوسی کنم بهش تبریک بگم بخاطر این خودرو سازیشون
بی شرفا تا 11 سال پیش دوچرخه می ساختن الان ببین کجاین تا 10 سال دیگه لابد المانی ها از روشون اسکی می رن
کیانوش
۶ اردیبهشت ۱۳۹۲درسته داداش واقعا ماشین چینی بهتر از تولیدات این فرغون سازاست, اگه گمرکی به صفر میل کنه همین امگرند هم قیمت پارس سال میشه اونوقت ببینم کی پارس میخره؟؟؟؟
رضا
۶ اردیبهشت ۱۳۹۲نمی دونستم تعرفه اتومبیلهای الکتریکی صفره ! اینطوری دیگه مونتاژ کارای کشور که 30 ساله اتومبیلهای قدیمی رو با کیفیت بسیار پایینتر از نمونه اصلیش مونتاژ میکنن باید واقعا تعطیل بشن ،،،
Frya
۶ اردیبهشت ۱۳۹۲عالیه . فکر نکنم زیاد گرون باشه (با تعرفه ی صفر) . البته اگه بیاد ایران و نیز ایستگاه های شارژش رو هم بزارن که محاااله !
کدوم سازمانی تو ایران به هوا و محیط زیست اهمیت میده ؟؟!
اصن کدوم تعمیرکار از اینا سر در میاره ؟!
نخواستیم بابا ولش . همین ایران فرغون ماشینای به اصطلاح یورو 4ش رو بهمون بندازه !
امید
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ببین داداش تا وقتی که یک ادم بی لیاقت(مدیر عامل خودروساز) به خودش اجازه میده تو کاری که تخصص نداره دخالت کنه همینه اونوقت تو نود میگن چرا رویانیان امده پرسپولیس اما تا حالا به توپ دست نزده.
فرامرز
۴ خرداد ۱۳۹۲من چند سال پیش شنیدم تعرفه واردات خودرو 180 درصده! 1-2 سال پیش شنیدم 110 درصد و الآن میبینم 45 درصد! ولی خدایی 45 درصد اصلاً با عقل جور در نمیاد. اون موقع پورشه پانامرا (مدل پایه 75000 دلار) باید کمتر از 400 میلیون باشه که فکر نکنم کسی گیر بیاره.
یاسر
۱۴ اسفند ۱۳۹۲تعرفه این خودروها 140درصده, بهش اضافه کن مالیات و پلاک گذاری, حمل و نقل و سود غیرمتعارف و غیرمنصفانه واردکنندگان که میشه این اعداد میلیاردی که میبینیم.
نیما 2
۱۳ خرداد ۱۳۹۲چرا تا وقتی انحصار در این مملکت هست بخوان طراحی یا حتی کپی کنن؟پراید 18 میلیون یا باید بخری یا اگه یه ماشین بخوای که یه کم حالت ازش به هم نخوره باید 3 برابر حد اقل پول بدی خب پس نیازی نیست که بخوان پیشرفت کنن از همین پراید غراضه خون مردم بیچاره را تو شیشه کردن هنوز هم دارن وانت پیکان می سازن اگه بخوای کاپرا بخری باید 5 برابر پول بدی اگه هایلوکس بخوای بیش از 10 برابر باید پول بدی پس اگه نیازمند یه وانت باشی گزینه جز وانت پیکان نیست پس چرا باید کپی کنن؟چرا طراحی کنن؟رقیبی ندارن که بخوان پیشرفت کنن تو چین چندین کمپانی هست که شدیدا رقابت می کنن برندهایی مثل آئودی- بنز- ب ام و-تویوتا-مزداو… باقیمتای منطقی هستن و چین داره سعی میکنه رقابت کنه و نتیجش شده جیلی و امثالش که بزودی می آن وچینو تبدیل به قطب خودرو سازی می کنن به عنوان یک ایرانی از صنعت خودروسازی کشورم خجالت می کشم و بی صبرانه منتظرم و آرزو می کنم ورشکسته بشند
علی
۸ مرداد ۱۳۹۳بااین خرید ماشینهای ایرانی توسط خود ما ایرانیهاعمرا شرکتهای خودروساز ایرانی ورشکست بشن..من یک تویوتا کرونا دارم 23سالشه ترکوندمش ولی سگش میارزه به ماشینهای ایرانی
حسن
۱۲ آبان ۱۳۹۲به نظر شما هر کی از این جیلیها بخره
اون دختر چینی هم روش می دن؟
شاید دختر چینیها هم از ایرانیهاش بهتر باشه
کسی می دونه ؟
یاسر
۱۴ اسفند ۱۳۹۲جنس های درجه یکشونو میدن جای دیگه
محسن
۱۵ تیر ۱۳۹۳دوستان شاد باشید و حسرت نخورید به صنعت مملکت بنازید سایپا تا چن وقت دیگه هواپیمای پراید155میسازه اونوقت پوز این چینیا رو میزنیم زنده باد سایپا
محسن
۱۵ تیر ۱۳۹۳تازه بعدش منتظر سفینه پراید و زیر دریاییه پراید باشید آخر صنعتو داریم ما از چ دلگیرید؟؟
نوید (6*6)
۵ دی ۱۳۹۳اولین باری که دیدم تا نیم ساعت داشتم میخندیدم