خودروهای چینی

نگاهی نو به JAC J5، مهمانی از دل کویر

شاید تا نیم دهه پیش، خرید برندی لوکس با مبلغی در حدود ۶۰ الی ۷۰ میلیون تومان امری کاملاً پیش‌پاافتاده به نظر می‌رسید؛ اما با گرانی توفنده نرخ ارز در بازار، بهای خودروها آن‌چنان سیر صعودی گرفت که به یک‌باره بخش عظیمی از جامعه قدرت خریدش را از دست داد. در این میان، بسیاری از افراد از خرید خودرو منصرف شدند و برخی دیگر هم همچنان منتظر ماندند تا بلکه نرخ‌ها به وضع سابقش برگردد! که با کمال تأسف هنوز چنین امری رخ نداده است.

JAC J5
JAC J5
در حال حاضر، با مبلغ فوق قدرت مانور چندانی برای خریدار باقی نمی‌ماند و مشتری تنها می‌تواند روی چند گزینه داخلی و نیز چینی موجود در این بازار حساب کند، که بی‌تعارف! اکثرشان نیز مطلوب او نیست. اما راهی دیگر نیز برای مصرف‌کننده وجود دارد و آن‌هم گزینش خودروهای کارکرده خارجی است که البته این شیوه از خرید هم با توجه با بازار بلبشویی که در این زمینه وجود دارد چندان توصیه نمی‌شود، مگر آنکه اعتماد متقابلی از پیش به فروشنده وجود داشته و خودرو هم کاملاً کارشناسی شده باشد، که این مورد خاص نیز در این روزگار نامراد کمتر پیش می‌آید! پس به‌ناچار تنها یک مسیر است که برایمان باقی می‌ماند و آن‌هم انتخاب بهترین گزینه در بین انواع موجود است. یکی از مدل‌هایی که دراین‌بین و علی‌الخصوص در میان – خودروهای زیر ۷۰ میلیون تومان- تا حدی می‌توان رویش متمرکز شد، خودروی JAC J5 می‌باشد. این محصول چینی مدت زمان زیادی نیست که وارد بازار کشورمان شده و در این بازه زمانی کوتاه هم توانسته تا حد زیادی نظرات اقشار گوناگون جامعه را به خود جلب نماید، بخصوص آن‌هایی که از مدل‌های یکنواخت داخلی سرخورده و دل‌زده شده و در پی تنوع بیشتر هستند.
JAC J5
JAC J5
این مدل اخیراً به بازار کشور امارات هم راه یافته است و در سایت «AUTOMIDDLEEAST» مورد بررسی قرار گرفته است که چکیده‌ای از آن در اینجا تقدیمتان می‌کنم.

خلاصه بررسی

امتیاز کلی خودرو: ۴ از ۵

JAC J5 مظهر و نمونه یک سدان تکامل یافته از یک برند چینی ست که در پی آن است که خریداران را از خودروهایی همانند هوندا سیویک و هیوندای الانترا دور نموده و نصیب خود سازد

JAC J5
JAC J5
نمای ظاهری

خودروی JAC J5 که در همکاری با شرکت پنین فارینا طراحی شده زیباترین مدل در میان خودروهای در حال تولید این برند است.۵ ستاره‌ای که از موسسه NCAP به آن اعطاء شده گواه بر آن است که این خودرو به همان اندازه که خوش‌قیافه است، ایمن نیز هست. نمای زیبای این خودرو شامل مواردی همچون آرایش شش‌ضلعی جلوپنجره، چراغ‌های پیچیده شده جلو، کروم کاری اطراف لامپ‌های مه شکن جلو و طراحی خردمندانه دیفیوزرهای عقب می‌گردد.

JAC J5
JAC J5
کابین

چنانچه کانون تمرکزتان را به فضای داخلی این خودرو معطوف کنید بیش از هر امری، این تلاش برای پایین نگه‌داشتن هزینه‌هاست که کاملاً مشهود است. تریم داخلی آن که شامل پلاستیک‌های مشکی پیانو بر روی داشبورد، کنسول میانی و پانل‌های روی درب‌هاست، سال‌های طولانی که پیش‌تر بر فصول طراحی خودرو در دنیا گذشته را به نحو کافی بازتاب نمی‌دهد. نورهای پس‌زمینه نارنجی رنگ که از تجهیزات داخل کابین پراکنده می‌شود و همچنین دکمه‌های دمده و منسوخ سیستم تهویه مطبوع، احتمالاً برشی از سال ۲۰۰۴ میلادی را به تصویر می‌کشد، اما در سال ۲۰۱۴ آدمی را هیجان‌زده نمی‌کند.

JAC J5 Interior
JAC J5 Interior
JAC J5 Interior
JAC J5 Interior
JAC J5 Interior
JAC J5 Interior
تجهیزات رفاهی

دریچه‌های تهویه مطبوع نصب شده در عقب، صندلی‌های چرمی، سنسور پارک، ۶ عدد بلندگو و… سدان چینی ویژگی‌های بسیاری را به شما تقدیم می‌کند که بیش از آن چیزی است که در یک خودرو ۴۹/۹۰۰ درهمی یافت می‌شود.

JAC J5 Interior
JAC J5 Interior
JAC J5 Interior
JAC J5 Interior
JAC J5 Interior
JAC J5 Interior
JAC J5 Interior
JAC J5 Interior
پیشرانه

زیر کاپوت این سدان ۴۵۹۰ میلی‌متری چینی، یک پیشرانه ۴ سیلندر و ۱.۸ لیتری قرار دارد که به همراه یک گیربکس ۴ دنده تیپ ترونیک – که منبع آن از میتسوبیشی است – توانی معادل ۱۴۳ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۱۶۵ نیوتن متر را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. این خودرو به سیستم EBD یا فن‌آوری توزیع الکترونیکی نیروی ترمز نیز مجهز است.

JAC J5 engine
JAC J5 engine

داوری نهایی

در حال حاضر، خودروهای کره‌ای ازجمله هیوندای، کیا، سانگ یانگ، گزینه‌های ارزشمندتری هستند. این‌طور به نظر می‌رسد که مدل‌های مذکور ویژگی‌های بسیاری را به مشتریانشان عرضه نموده و خرید بهتر و مناسب‌تری هستند. بااین‌وجود، سمت‌گیری مهم خودروسازان چینی در ارائه خودروهای مجهزتر، ادامه کار را حتی برای خودروسازان کره‌ای نیز دشوار نموده است تا بلکه بتوانند همچنان خود را در مقابل ضربات پی‌درپی چینی‌هایی که – خودروهای پر آپشن متناسب با جیب خریداران عرضه می‌کنند- حفظ نمایند.

JAC J5
JAC J5
نکته مثبت این خودرو از دیدگاه سایت «AUTOMIDDLEEAST»

طراحی بدنه آن که با همکاری پنین فارینا انجام شده است،J5 در بین سدان های هم‌ردیفش بهترین نمای ظاهری را داراست.

JAC J5
JAC J5
نکته منفی این خودرو از دیدگاه سایت «AUTOMIDDLEEAST»

متریال مورد استفاده در کابین در مرز کهنگی و دمده شدن قرار دارد.

JAC J5
JAC J5

مشخصات فنی

پیشرانه ۱.۸ لیتری:

حجم موتور: ۱۸۳۴ سی‌سی

توان: ۱۴۰/۷ اسب بخار در ۶۵۰۰ دور/دقیقه

گشتاور: ۱۶۵ نیوتن متر در ۵۰۰۰ دور/ دقیقه

جعبه دنده: ۴ سرعته اتوماتیک

شتاب صفر تا صد: ۱۰.۵ ثانیه

حداکثر سرعت: ۱۷۵ کیلومتر

پیشرانه ۱.۵ لیتری:

حجم موتور: ۱۴۹۹ سی‌سی

توان: ۱۱۱ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور/دقیقه

گشتاور: ۱۴۶ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور/دقیقه

جعبه دنده: ۵ سرعته دستی

شتاب صفر تا صد: ۱۲.۵ ثانیه

حداکثر سرعت: ۱۷۵ کیلومتر

استاندارد آلایندگی: یورو ۴

JAC J5
JAC J5

ابعاد

طول/عرض/ارتفاع: ۴۵۹۰/۱۷۶۵/۱۴۶۵ میلی‌متر

فاصله دو محور: ۲۷۱۰ میلی‌متر

وزن خالص خودرو: ۱۳۵۵ کیلوگرم (برای پیشرانه ۱.۸ لیتری) و

۱۳۱۵ کیلوگرم (برای پیشرانه ۱.۵ لیتری)

گنجایش صندوق عقب: ۴۱۵ لیتر

اندازه تایرهای جلو و عقب: ۲۰۵/۵۵ R 16

ایمنی

کسب ۵ ستاره از موسسه ایمنی C-CNAP

مجهز به ۲ عدد کیسه هوا (راننده و سرنشین جلو)

مجهز به سیستم ضد بلوکه ترمز ABS

مجهز به سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD

کمربند ایمنی پیش کشنده جلو

سیستم ISOFIX برای صندلی کودک

برخی از تجهیزات رفاهی

سیستم تهویه مطبوع تمام اتوماتیک

سیستم صوتی + MP3 + USB + CD + 6 عدد بلندگو

آینه‌های جانبی برقی با گرم‌کن

صندلی چرمی

روکش فرمان چرمی

صندلی جلو الکتریکی با قابلیت تنظیم در ۴ جهت

سنسور دنده عقب

آنتن شیشه‌ای

تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو

برخی تجهیزات اضافی که فقط در مدل ۱.۸ لیتری عرضه می‌شود:

صندلی‌های جلو برقی با قابلیت تنظیم در ۸ جهت

سیستم کنترل باد TPMS

قابلیت روشن شدن اتوماتیک چراغ‌های جلو

فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم در دو جهت

سانروف

JAC J5
JAC J5

قیمت

در ایران: ۵۷.۷ میلیون تومان (پیشرانه ۱.۸ لیتری، ثبت نام در نمایندگی)- ۴۷.۳ میلیون تومان (پیشرانه ۱.۵ لیتری، ثبت نام در نمایندگی)

در امارات متحده عربی: ۴۵,۰۰۰ الی ۵۰,۰۰۰ درهم (پیشرانه ۱.۸ لیتری)

[دانلود ویدئو]

نوشته: سام کاویانی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مطالب مشابه

‫۳۰۲ دیدگاه‌ها

  1. فورد

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (891 ديدگاه)

    اصلا ماشین چینی دوست ندارم

    1. سجاد

      ۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (64 ديدگاه)

      کیفیت رنگش مشکل داره!
      البته قطعات در ایران رنگ میشه .
      ولی در مجموع بعنوان بک ماشین رنج 50 تومن خیلی ماشین خوبیه (خصوصاً در مقایسه با یک تولید داخلی هنوز به بازار نیومده و سرقیمتش بحثه)

    2. عارف

      ۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (53 ديدگاه)

      هیچکس ماشین چینی دوس نداره. ولی شما اگه پولت به اندازه خرید این ماشین بود چیکار می کردی؟ وقتی گزینه دیگه ای نیس آدم پی همه چیو به تنش می ماله و ماشین چینی میخره. فوقش میشه دفه ی اول و آخری که چینی سوار میشه!
      البته ما که پولشو ندارریم. واسه اونایی گفتم که دارن!

      1. محمد

        ۹ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (247 ديدگاه)

        تا جایی که من دیدم جز c-ncap جای دیگه ای این خودرو رو تست نکرده

        1. ارماااااام

          ۹ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (5 ديدگاه)

          درسته چینیه ولی نسبت به ام وی ام ها قیافش خیلی قشنگه مخصوصا چراغای عقبش،دوستان شک نکنید کیفیتش از خودروهای ساخت سایپا و ایران خودرو بهتره

    3. سامورایی

      ۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (182 ديدگاه)

      لیاقت ما ایرانیا جنس های چین یا کره است

      1. mohsen

        ۹ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (2 ديدگاه)

        کره چه ربطی به چین داره؟؟؟؟؟
        شما توی امریکا فروش ماشینای کره ای را ببینید.
        شما جنیسیس 2015 را ببینید که از نظر ایمنی کنار پورشه نشسته.
        شما سورنتو 2016 را ببینید که چیکار کرده.
        شما در زمینه خودروهای هیبریدی ببینید که تویوتا و هیوندای سرامد خودروهای هیبریدی دارن میشن و در این زمینه با همدیگه دارن کار میکنن.
        ایا الکی میشه چهارمین خودروساز بزرگ دنیا شد؟؟؟؟
        و…………….

        1. فریا

          ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (683 ديدگاه)

          اونوقت تویوتا چه ربطی به کره داره ؟؟؟؟

        2. سامورایی

          ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (182 ديدگاه)

          قیمت mitsubishi lancer1800باsonata حدودا یکیه خدایی از نظر کیفیت کدومش بهترن !کره خوب هست نه دیگه اندازه ی ژاپن و المان

    4. PlayStation

      ۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (57 ديدگاه)

      چقدر ماشین خوب و دوست داشتنی هست من از طراحی داخلیش خوشم میاد.

    5. saeed.shariati

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      نظرسنجی
      جک جی۵+++++
      ال نود پارس خودرو—-

      1. محمد

        ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (25 ديدگاه)

        عامو من موندم این ال نودی که تر حدد تیبا است رو و قیمت واقعیش ۲۸_۲۹است رو با همچین ماشینی مقایسه میکنید.
        ال نود ماشین خوبی است ولی دلیل نمیشه به خاطر قیمت غیر منطقی ان ان رابا چنین ماشینی مقایسه کرد.
        آخه رنو کجا دایچیا کجا!؟.
        رنو یعنی فلوعنس و سفران وفلورانس و… نه این ال نود که انگار فرقون های قدیمی است.
        ما ایرانی ها تا وقتی انقدر غرب زده هستیم هیچ مشکلی ازمون حل نمیشه چرا ما باید بریم دنبال پژو و رنو و سیترین که هی برامون ناز کنن اگر اون موقع رفته بودم با تویوتا و هیوندا ومیتسوبیشی قرار داد بسته بودیم الان بدون هیچ تحریمی داشتیم راحت خودرو خوب سوار میشدیم.نه یه ماشین رو بهمون بده ۴۰میلیون اونم به اسم رنو.

        1. عباس

          ۱۳ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (1 ديدگاه)

          دقیقا اشتباه بزرگ ما این بود که کره و ژاپن رو دست کم میگرفتیم اگه 20 ساله پیش با همین کره قرارداد بسته بودیم الان پراید مضخرف پرفروش ترین ماشین نبود ما فقط مونتاژ کردیم توی این چند سال اصلا به فکر انتقال فناوری نبودیم نتیجه میشه فرقونی به نام پراید تو سال 2017

  2. پیمان

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (25 ديدگاه)

    دیدید زده صفر تا صدو 10/5 ثانیه

    1. جواد

      ۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (79 ديدگاه)

      وقتی چنین گشتاور کمی رو تو اون دور موتور بالا تولید کنه به نظر من این صفر تا صدم واسش خوبه

      1. ارشیا

        ۹ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (5 ديدگاه)

        خوده جی ای سی گفت 12

  3. TerraByte

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (116 ديدگاه)

    کسایی که اطلاع دارن JAC J5 بهتره یا Geely Emgrand ؟؟؟

    1. جواد

      ۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (79 ديدگاه)
      1. TerraByte

        ۹ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (116 ديدگاه)

        خب چرا؟؟ با دلیل منطقی لطفا !

        1. شاهین

          ۹ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (4698 ديدگاه)

          بحث اساسی سر قیمته.این دوتا ماشین تفاوت قیمت زیادی دارن.
          هر چقدر پول بدی همونقدر آش میخوری.تو رنج 50 تومن ماشین خوبیه j5.البته در حد تئوری عرض کردم،من که با پای پیاده طی طریق میکنم…

        2. یه پسر

          ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (1133 ديدگاه)

          جی 5 همه مشخصات جیلی رو به جز ایربگ و موارد فنی کوچیک داره ، بجاش 20 میلیون ارزون تره

    2. behzad

      ۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (55 ديدگاه)

      شک نکن آقا جیلی خیلی سر تره.اینم یه کم دلیل
      http://www.tuningtalk.com/forum/viewtopic.php?f=184&t=86529&start=10

      ضمنا سایتهایی مثل خودرو بانک هستن که امکان مقایسه خودروهای مختلف باهم رو دارن

    3. kasra

      ۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      جیلی امگرند چون6 ایربگست و ایمنی اروپایی داره و موتورش ولوو هست البته نه در نوع ای سی7 بلکه در نوع امگرند7.
      توی چین هم جیلی با کیفیت تر از جک جی5
      همه چی خوشگلی نیست.
      البته جیلی هم ماشین زشتی نیست.
      ادم تو شب چراغاشو از دور نگاه میکنه فکر میکنه جلوش یه مرسدس اس500هست

      1. احمدرضا

        ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (187 ديدگاه)

        اینکه میگید ایمنی اروپایی داره برای من سواله، جک جی 5 و جیلی امگراند 8 ( که یک مدل بالاتر از امگراند 7 با ایمنی اروپاییه و از نظر ایمنی نباید خیلی با هم متفاوت باشند) هر دو توی تست تصادف چین آزمایش شدند و هر دو هم 5 ستاره اند البته جک 46 امتیاز داره و جیلی 49.6 امتیاز که اختلاف خیلی نیست به نظر نمیاد که از نظر ایمنی اختلاف قابل ملاحظه ای بین این دو باشه و اون 4 ایربگ اضافه و احتمالاً باک بنزین ضد انفجاری هم که جیلی داره توی ستاره های ایمنی که گرفته تاثیرشو گذاشته.

    4. behzad

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (55 ديدگاه)

      این بنده خدا سوال کرده جک بهتر است یا جیلی بهش دیس دادن.چرا؟؟

  4. Mostafa&S

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (318 ديدگاه)

    به ماشین چینی نمیشه اعتماد کرد

  5. ماهان گاز

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (79 ديدگاه)

    بابا دنیا رو چین گرفته هرجا بری رد پایی از چین است/یه روز از بابام پرسیدم ما مطمئنی چینی نیستیم… بابام تبسمی کرد وگفت……………

  6. جواد

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (79 ديدگاه)

    گفت طراحی خردمندانه دیفیوزر عقب یاد تیبا 2 افتادم…

  7. جواد

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (79 ديدگاه)

    خداییش چجوری جلو پنجره رو شش ضلعی دیده؟!! دقت کن (پدال ناراحت نشو با اماراتیه بودم خخخ)

  8. پیمان

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (25 ديدگاه)

    مطمئن باش جک بهتره هم از نظر ظاهری هم از نظر فنی

    1. koosha

      ۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (8 ديدگاه)

      پیمان جان میشه بگی چیه جک از جیلی بهتره؟

  9. ارشیا

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (12 ديدگاه)

    بین ماشین های چینی موجود بهترینه

  10. علی - کیوج

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    یکم واقع بین باشین درسته که تا چند سال پیش هیچکدوم از برندهای چینی بدرد بخور نبودن ولی قبول کنید که کم کم دارن در مسیر پیشرفت قرار میگیرند یکیشم همین ماشین که بنظر من نسبت به قیمت و چینی بودنش قابل قبولتره

  11. پیمان

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (25 ديدگاه)

    عالیه

  12. koosha

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    معلومه جیلی بهتره 6 تا کیسه هوا داره من خودم دنده دستی امگرند رو دارم. 3 ستاره ایمنی داره j5 نه 5 تا.

    1. احمدرضا

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (187 ديدگاه)

      من البته از هیچکدوم از این دو ماشین اطلاعات زیادی ندارم ولی به نظرم جک همون 5 ستاره باشه. مطابق با اطلاعات لینک زیر که جمعا 46 امیتاز کسب کرده و بیشتر از 45 تا 50 امتیاز میشه 5 ستاره :
      http://www.c-ncap.org.cn/app/cncap/eng/pzsj_eng.jsp?pzid=3331

    2. کامران

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (108 ديدگاه)

      رایست من جیلی هم داشتم هیچ چیز برتری نداره . گیربکسشم دستیه. اتومات بودن جک در کنار زیباییش و قیمت مناسبش عملا نسبت به جیلی برتری داره.قیمت اتومات جیلی 85 میلیون و بیشتر از 25 میلیون گرونتر. برای چی؟؟؟؟؟هیچ چیز برتری نداره .به نظرم هردو تو یه رنج هستن.

  13. احسان(احسان سابق)

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    با خونون پاراگراف دوم عملا از زندگی سیر شدم

  14. احسان(احسان سابق)

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    کلا هر ماشینی که شتاب 0-100 بیشتر از 10 ثانیه داره حالم رو بهم میزنه.توش طلا کاری هم شده باشه اما وقتی شتاب پایینی داشته باشه نفس ادم گرفته میشه.ماشین باید طوری باشه وقتی گاز بدی حس کنی دیگه ماشین دست خودت نیست و دل و رودت بیاد تو حلقت.مثل ویدئوی شتابگیری تسلا

  15. bingo

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (13 ديدگاه)

    فکر کنم برلیانس h330 دنده اومات سایپا با ملبغ 53 تومن انتخاب بهتری نسبت به j5 باشه … حداقل نامین قطعات سایپا نسبت به کرمان موتور بهتره از طرفی هم برلیانس تحت تکنولوژی bmw هستش و مخصوصا در نسخه دنده اتومات امکانات جالبی داره … همه ابن ها به کنار هر دوشون صدتا می ارزن به ال 90 اتومات که 55 تومنه !!!!!

  16. فرهاد تبریزی

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (90 ديدگاه)

    من غریب به 2ماه دارمش خیلیم راضیم ازش …
    نه تنها من خیلی از کسایی که دارن نسبت به قیمتش /عرض کردم نسبت به قیمتش ازش راضی هستن… ماشین خوبی و شیکیه.

    1. فرامرز

      ۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1597 ديدگاه)

      درسته گرونتره اما همه چیش از لوگان بهتره! ما رو ساده گیر آوردن یه مارک رنو چسبوندن رو داچیا که خدایی همه ماشیناش به بیکیفیتی معروفن!

  17. فرهاد تبریزی

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (90 ديدگاه)

    حتی رفیقام وقتی من این ماشینو گرفتم خیلی مسخره کرده بودن ولی یه بار که نشستن پشت فرمون نظرشون کاملا تغییر کرد…

  18. پیمان

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (25 ديدگاه)

    ما ثبت نام کردیم اما تحویل نگرفتیم اما یکی از فامیلامون دارتش واقعا عالیه گشتاورش کم نیست فقط 7 نیوتون متر از جیلی کمتره فکر نمیکنم اینقدر مهم باشه بجاش اسب بخار جک بیشتره اینقدر این ماشینو تحقیر نکنید

  19. GENERAL MOTORS

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (34 ديدگاه)

    ای روزگار نامرد ……
    خودشون که نمیتونن ماشین خوب بسازن هیچ . نمیزارن ما ماشیم خوب سوار شیم
    ای ……. نامرد

  20. سروش شیرازی

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (77 ديدگاه)

    من اشتباه میکنم یا شما هم مثه من میبینین فرمونه عکس اولیه با این دوتا اخریا فرق داره
    من ب شخصه دوسش دارم ماشینه باحالیه

    1. علی

      ۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (255 ديدگاه)

      سلام کاکو اون فرمون اولی مال مدل اتومات است که واقعا شیک است و فرمان های دومی هم مال مدل دستی است.
      من خودم دو ماه جک اتومات داشتم البته زیر پای خانمم بود و کمتر دست من بود ولی ماشین خوبی تو رده قیمتش بود.جیلی هم داشتم جیلی هم ماشین خوبی بود حتی x7داشتم که اونم خوب.ولی تنها ماشین چینی که واقعا ازش به طور ۱۰۰ %راضی بودم mg 6 GT بود

  21. مهران1

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    انصافا” از ماشینهای ساخت کشورمون خیلی بهتره.(متاسفانه)

  22. Reza.045

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2280 ديدگاه)

    احتمالا به زودی دوستان عزیز در پست جی5 به این پست مهاجرت خواهند کرد تا اینجا ادامه بحث دهند
    قبلا هم گفتم ماشیم چینی درسته که ماشین های آشغالی هستن ولی هرچی باشه ماشین هستند و از بسیاری از اشغالای تولید داخل بهترن
    ولی تو قیافه واقعن ر–ن!!!

  23. مجتبي

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (49 ديدگاه)

    با سلام
    من پشتش نشستم ماشین نرم کم سر و صداییه ولی جنس جلوداشپرد و کیفیتش به نظر زیاد جالب نمیاد ولی زیر پای خوبی داره شتابش قابل قبوله و خدایی شیکه کسایی که دارن باهاشون صحبت کردم همشون راضی بودن
    کسی که بگه مالی نبوده هنوز ندیدم
    یا حق

  24. علی آقا

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (585 ديدگاه)

    ورود خودروهای چینی به ایران و واکنش منفی مردم نسبت به اونها آدمو یاد ۵۰ سال پیش میندازه که خودروهای ژاپنی وارد امریکا شدند و امریکاییها اونها رو مسخره میکردن و بهشون قوطی کبریت میگفتن.
    به نظر من کیفیت خودروهای چینی از خودروهای ایرانی بالاتره و فقط مشکلشون نبود خدمات پس از فروش مناسبه.
    اما به هرحال تا چندسال دیگه چین خودشو به سطح کره میرسونه. این خط و این نشون.

  25. رامتین

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (3264 ديدگاه)

    باید قبول داشت که دیگه محصولات چینی اونطور که همه فکر میکنند بد نیست. چین بشدت داره پیشرفت میکنه…
    اما در بین محصولات چینی بنظرم نباید زیاد هزینه کرد. MVM315new و جیلی (هاچبک) بعد از بررسیهای بسیار زیاد گزینه های ارجحتری به نسبت مابقی همرده ها هستند. (قیمت 40 و 70)
    اما با 100 تومن بهترین گزینه آلانترا (با 2 ایربگ) است.

  26. سعید

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1483 ديدگاه)

    هرچی هست خیلی بهتر از ماشینای داخلیه

  27. godfather

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (196 ديدگاه)

    هنوزم ماشینای داخلی با تکنولوژی قرن پیش و به این لگنای چینی ترجیح میدم

  28. Pasha

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    این jac همونی نیست که چرخ خیاطی میساخت یدونه چرخ خیاطیشو مادر من داره کیفیتش خوب نیست رو تنش هم نوشته JAC ماله چند ساله پیشه

  29. Iman

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (65 ديدگاه)

    من که سه ماه این ماشین رو دارم ازش هم راضی هستم به قول قدیمی ها هر چی پول بدی آش میخوری!!!

  30. فرهاد تبریزی

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (90 ديدگاه)

    منم کاملا با فرمایش آقا علی موافق هستم.نه اینکه ماشینم چینی هست ازش دفاع میکنم نه. ولی این همه پیشرفت در این زمان کوتاه واقعا تحسین داره تلاش خودشو در مورد خودرو سازی نه مثل ما تعویض اتاق این خودرو با موتور اون خودرو و عوض کردن چراغ ها و نام گذاری اعداد مختلف .بنده خودم تو تبریز هر نوع خودرو دیدم و اکثرشون سوار شدم نه به عنوان راننده بلکه سرنشین…واقعا میبینم که چینم میخواد خودشو نزدیک کنه به برند های معتبر دنیا.
    نتونه هم سعی خودشو میکنه.ببخشید سرتونو درد اوردم .یا علی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا