دلفین SS که رپلیکای مدرنی از شورلت کوروت C1 سال ۱۹۵۸ محسوب میشود، تنها محصول شرکت چینی سونگسان در نمایشگاه پکن نیست زیرا این شرکت یک امپیوی مدرن با ظاهر کلاسیک را هم در این نمایشگاه معرفی کرده است. در این خودرو که سامر نام دارد، بجای الهام گرفتن از یک خودروی اسپرت کلاسیک آمریکایی، سونگسان به سراغ ون نمادین فولکسواگن T1 رفته است.
کپیبرداری از ون کلاسیک فولکسواگن در بخش جلویی سامر با چراغها و راهنماهای گرد و همینطور رنگ سفید بخش مثلثی روی کاپوت بهوضوح مشخص است. سازندهٔ چینی همچنین این امپیوی را به رینگهای رترو و درهای عقب کشویی مجهز کرده است درحالیکه در عقب آنهم درب دوتکه به همراه چرخ زاپاس و چراغهای کوچک بیضیشکل به چشم میخورد. یکی از مهمترین ویژگیهای سامر اما سقف آن است که به سمت بالا باز میشود و فضای کافی برای ایستادن سرنشینان در داخل خودرو را فراهم میکند.
کابین سامر کاملاً کِرمیرنگ است و صندلیها، داشبورد، کنسول مرکزی و رو دریها همگی با چرم کرمیرنگ پوشیده شدهاند. همچنین یک صفحه آمپر دیجیتالی کوچک مقابل راننده و یک نمایشگر بزرگ برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی هم در میانهٔ داشبورد تعبیه شده است. در ردیف دوم، دو صندلی خلبانی به همراه یک صندلی وسط دیده میشود که میتواند تا شود و چهار نگهدارندهٔ لیوان را فراهم کند. در اینجا همچنین صندلیهای ردیف سوم هم وجود دارد.
به گزارش رسانههای چینی، سامر از همان قوای محرکهٔ پلاگینهیبریدی دلفین استفاده میکند که از شرکت بیوایدی گرفته شده است. این قوای محرکه از یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری توربو به همراه یک موتور الکتریکی و یک پکیج باطری ۱۶ کیلووات ساعتی تشکیل شده است.
ممد ژانگولر
۱۵ مهر ۱۳۹۹خداییش کلاسیکارو عالی میزنه از نظر ظاهری ???
ولی از نظر کیفیت و موتور دیگه زیاد جای بحث وجود نداره و مطمئنا مشکلاتی خواهد داشت که در حد و اندازه های نمونه های اصلی نخواهد بود ولی کیف کردم ?
ارشیاSVJ
۱۵ مهر ۱۳۹۹چرا این نمایشگاه پکن تموم نمیشهههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟????????
جهان رو بدبخت کردن و نمایشگاه ژنو و فستیوال گوودوود لغو شده
حالا این کپی های خودشون رو دارن میفروشن!!
خداااااااااا
کرونا هم مطمئن باشید کارخودشونه
اخه ۱.۵ میلیاردن
چجوری با ۸۰هزارنفر تمومش کردن الانم نمایشگاه برگزار میکنن؟
OMID
۱۵ مهر ۱۳۹۹چون که انجین مخصوص توسعه ندادن و میخواستن هر جور شده ون فولکس رو کپی کنن مجبور شدن کاپوتش رو به طرز مسخره ای رو به جلو ببرن و با شیب زیاد برای تدائی کردن ون فولکس رو به پایین ببرن
الان یه سریا میان تعریف و اینا و میگن کاشکی کشور خودمون و کپی میزد و …
کپی همون دزدیه
در واقع شما داری حقوق معنوی یه نفر دیگه رو ضایع میکنی به همین علت یه قانونی هست به اسم کپی رایت که توی چین و ایران معنی نمیده البته
بعد هی توی جامعه دنبال دزد ها میگردیم
اون دزد ها خودمونیم دیگه
هممون زیرپوستی دزدیم و از دزد ها حمایت میکنیم
پیمان
۱۵ مهر ۱۳۹۹تو عکس اخری یه موتور هم کنار ماشین معلومه، فکر کنم یه شرکت زیرمجموعه موتورسازی به اسم هارلی دیویدسانگ هم دارن
مهدی موتورز
۱۵ مهر ۱۳۹۹الان اون موتور کناریش شایسته تر واسه مقاله نیست؟
نامجو
۱۵ مهر ۱۳۹۹اونم کپی چینی هارلی دایویدسون یا بیگ ایندینه
مهرداد كمال
۱۵ مهر ۱۳۹۹حال میده باهاش بری طبیعت و سفر
پیمان
۱۵ مهر ۱۳۹۹تو عکس اخری یه موتو هم کنار ماشین معلومه، فکر کنم یه شرکت موتور سازی زیر مجموعه به اسم هارلی دیویدسانگ هم دارن
NAVID۰۰۹۸
۱۵ مهر ۱۳۹۹بَهبَه ،
جونم ،
یه چیزی ساخته هلو !
خیلی باحاله .
حسین دهمرد
۱۵ مهر ۱۳۹۹بنظرم تمرین خوبیه.
خودم یه عکس از یه کی کار ژاپنی مربوط به چهل سال پیش دارم انقدر ازش خوشم اومده که هرچی عکس ازش پیدا کردم دانلود کردم و اگه امکان تولید داشته باشم حتما از روش میسازم.البته مطمئنم مطابق با استاندارد های ایمنی نیست.
یا مرسدس slr انقدر ازش خوشم میاد که اگه میتونستم ازش الگوبرداری میکردم. البته یه چیز آبرومندانه که حتی همیلتون هم بشینه پشت فرمونش حال کنه باهاش. یه چیزی که بنزینی که میخوره حلالش باشه.
مجید
۱۶ مهر ۱۳۹۹لطفا اخبار متفرقه خودروسازهای چینی رو پخش نکنید چه اهمیتی داره!!؟