بیوایدی Qin Pro یکی از زیباترین سدانهای ساخت چین است و حالا عرضهٔ آن به بازار چین آغاز شده است. این سدان چینی در سه نسخهٔ مختلف بنزینی، پلاگینهیبریدی و الکتریکی ارائه خواهد شد. مدل بنزینی خود در دو نسخهٔ مختلف قابل خریداری خواهد بود. نسخهٔ اول به یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با ۱۱۰ اسب بخار قدرت مجهز است درحالیکه دومی از یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۱۵۵ اسب بخاری استفاده میکند.
مدل الکتریکی Qin Pro به یک موتور الکتریکی با ۱۶۳ اسب بخار قدرت مجهز است و با یکبار شارژ میتواند تا ۵۰۰ کیلومتر را طی کند؛ اما مدل پلاگینهیبریدی بهترین مدل Qin Pro محسوب میشود زیرا قوای محرکهٔ آن از یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری توربو به همراه یک موتور الکتریکی تشکیل شده که این سیستم مجموعاً ۲۸۵ اسب بخار قدرت تولید میکند.
قیمت مدل بنزینی Qin Pro از حدود ۱۰۰ هزار یوآن برابر با ۱۴,۶۰۰ دلار آغاز میشود درحالیکه مدل الکتریکی ۱۷۰ هزار یوآن معادل ۲۴,۸۰۰ دلار قیمت دارد. قیمت نسخهٔ پلاگینهیبریدی هم از ۱۶۰ هزار یوآن برابر با ۲۳,۳۰۰ دلار شروع میشود و بنابراین بهترین انتخاب از بین این سه نسخه محسوب میشود زیرا از نسخهٔ الکتریکی ارزانتر است درحالیکه قدرت بیشتری نسبت به آن دارد. مدل بنزینی نیز خصوصاً در نسخهٔ ضعیف ۱۱۰ اسب بخاری گزینهٔ جالبی به نظر نمیرسد.
اما صرفنظر از نوع قوای محرکه، این سدان جدید بیوایدی از کابین بسیار قابلتوجهی برخوردار است که فوقالعاده مرتب و فوقالعاده مدرن به نظر میرسد (خودرویی که در تصاویر دیده میشود از نوع پلاگینهیبریدی است). Qin Pro به صفحه آمپر دیجیتالی مجهز است که البته کمی کوچک به نظر میرسد اما در عوض در میانهٔ داشبورد آن نمایشگر بزرگ ۱۲.۱ اینچی برای ارائهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی تعبیه شده که قابلیت چرخش دارد! هرچند این نمایشگر در صورت چرخش بهصورت عمودی جلوی دید راننده را میگیرد ولی هیچکدام از دکمههای روی داشبورد را مسدود نمیکند.
بیوایدی اما علیرغم عرضهٔ خودروهای جذابی مثل تانگ و این سدان Qin Pro، آیندهٔ نامعلومی دارد چراکه اخیراً به دلیل فروش پایین محصولاتش تحتفشار قرار گرفته است؛ اما بااینحال عرضهٔ محصولات زیبایی مثل سدان جدید Qin Pro باید حداقل بتواند کمی فروش این برند چینی را احیاء کند.
حسین
۳۰ شهریور ۱۳۹۷باتوجه به تنوع پیشرانه و قیمت احتمالا این محصول نجات دهنده این کمپانی خواهد بود .
حمیدرضا
۳۰ شهریور ۱۳۹۷تلویزیون رنگی گذاشته وسط ماشین این چیه اخه
موفقیت برند بی وای دی در گرو فروششون در امریکا و خصوصا خودروهای الکتریکی هست شاید در چند سال آینده بهتر رشد کنه
حیف که تکنولوژی خودروهای برقی در ایران نیست وگرنه با این قیمت و مسافت طی کننده خوراک سفر بین تهران وکرجه بی صدا اروم و بی نهایت ارزون در میاد به خاطر قیمت پایینه برق در ایران
KING918
۳۰ شهریور ۱۳۹۷نمیدونم چرا از این جور کابین ها خوشم نمیاد ..
دوست دارم مانیتور چسبیده باشه روی داشبرد و قابل جدا شدن نباشه و از سیستم تهویه جدا باشه و تهویه با یه پنل جدا گانه کنترل بشه و کابین دکمه لمسی نداشته باشه و تماما دکمه ها فیزیکی باشن ( به جز خود مانیتور)
حميد
۳۰ شهریور ۱۳۹۷یکم محافظه کارانه طراحی شده
مثل یک میانسال که یکجورایی می خواد معقول به نظر میاد
علی رضا
۳۰ شهریور ۱۳۹۷این داستان : تقلید یا کپی یا … از شورلت مالیبو
Trx (taimaz)
۳۰ شهریور ۱۳۹۷بی وای دی شرکت خیلی بزرگی هست و خدمات خیلی گسترده ای داره ا تولید سلول های خورشیدی گرفته تا خطوط اتوبوس رانی الکتریکی داخل شهر های انگلیس و تاکسی رانی کشورهای آمریکای جنوبی.
بخاطر انبوه فعالیتهای این شرکت یکمی تمرکزش روی قسمت خودرو سازیش کم شده ولی تولید دو محصول جدیدش تانگ جدید و Qin و همچنین نسل جدید سانگ که به تازگی معرفی شد نشون میده برای آینده نقشه هایی داره تا بازار رو رقبای خودش واگذار نکنه
امیر
۳۰ شهریور ۱۳۹۷چه قدر سیستم تصویری مسخره ای داره تبلت چسبودن اون وسط :)
GOD BLESS AMERICA
۸ مهر ۱۳۹۷اگه سادگی و نظم در طراحی و همچنین کیفیت رو در محصولات شون حفظ کنند موفق خواهند بود.