جیلیخودروهای چینی

نگاهی گذرا به سدان چینی جیلی GC6

خودروی جیلی GC6 سدان، مدتی است که در یکی از مجموعه‌های مستقر در شهر کرمان تولید می‌شود. از همین رو، قصد نمودیم که به طور مختصر آن را بررسی نماییم.

2014 Geely GC6
۲۰۱۴ Geely GC6
جیلی GC6 سدان کوچکی است که توسط شاخه انگلون (ENGLON) این شرکت تکوین یافت و در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۲ میلادی هم به بازار عرضه شد. همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شد، شاخه امگرند (EMGRAND) کمپانی جیلی، خودروهای لوکس این کمپانی را تولید می‌کند که برخی از مدل‌های آن به کشورمان نیز راه یافته است. البته این نام‌ها و مرزبندی‌ها، بیش از همه، در بازار چین است که نمود می‌یابد و در بازارهای صادراتی، این خودرو با نام جیلی و بدون ذکر پسوند انگلون عرضه می‌شود.
2014 Geely GC6
۲۰۱۴ Geely GC6
طراحی بدنه جیلی GC6، برخلاف سدان امگرند EC7، کمتر از استانداردهای نوین اروپایی سود می‌برد و به ساخته‌های شرقی نزدیک‌تر است. قسمت جلوی آن از نمایی ساده و تا حدی زمخت بهره می‌برد که از ظرایف و دقائق به کار رفته در امگرند، چندان اثری در آن دیده نمی‌شود. جلوپنجره‌ای مشکی‌رنگ در تلفیق با چراغ‌هایی نسبتاً تیره، نمایی خاص را برای آن مهیا نموده و آرمی دایره‌ای شکل و متفاوت از آنچه که در امگرند دیده‌ایم، در میانه آن جای گرفته است. در کل، طراحی این قسمت، بیشتر یادآور خودروهای متأخر ساخت چین است تا مدل‌های مدرن و به‌اصطلاح تراش‌خورده آن. در بخش عقب آن هم، نواری ضخیم از جنس کروم در پایین لبه صندوق جای گرفته که چراغ‌های پشتی را به یکدیگر وصل می‌نماید. ترکیب و طراحی این بخش از خودرو، آدمی را تا حد زیادی به یاد هم‌وطن چینی آن یعنی لیفان ۵۲۰ می‌اندازد و بی‌تعارف، نمایی نه‌چندان زیبا را برایش فراهم آورده است؛ تنها با این تفاوت که از جلوه مناسب‌تر و نیز کیفیت مونتاژ بهتری نسبت به لیفان بهره می‌برد. بخش کناری آن نیز از سطوحی تخت و صاف و بدون هیچ خط و خطوط اضافه‌ای بهره می‌برد که نمایانگر خودرویی کاملاً ارزان و معمولی است. درمجموع، طراحی کلی این خودرو را می‌توان محتاطانه و محافظه‌کارانه قلمداد نمود که کمتر از ته‌مایه‌های هیجان و جوان‌پسندی برخوردار است و بیش از همه بازتاب‌دهنده خودرویی اقتصادی است که وظیفه اصلی آن تنها ترابری صرف است نه بیشتر! علیرغم طراحی خارجی نه‌چندان پرشور و دل‌انگیز، طرح داخلی آن از ظاهر و نمای درخوری برخوردار است و در پی‌ریزی و تکوین آن هم از مشاوره‌های شرکت ولو استفاده شده است. سطوح متعدد کابین این خودرو از تریم دوگانه کرم و مشکی بهره می‌برند و در میانه داشبورد هم، یک صفحه نمایشگر لمسی نصب شده که از طرح هندسی مناسبی برخوردار است. در گوشه و کنار کابین نیز از قطعات پلاستیکی سخت و ارزان‌قیمت استفاده شده است که با توجه به بهای این خودرو امری دور از انتظار نیست؛ فرمان نیز از طرحی چهارشاخه برخوردار است و کنترلرهای مربوط به سیستم صوتی بر روی گوشه چپ آن جای گرفته‌اند. ارگونومی مناسب و دسترسی راحت به ابزارها هم از دیگر موارد شایان توجه در این کابین است. در حال حاضر، این خودرو تنها با یک پیشرانه ۴ سیلندر بنزینی عرضه می‌شود که از توانی معادل ۱۰۵ اسب بخار و گشتاوری معادل ۱۳۶ نیوتن متر برخوردار است. پیشرانه مذکور قادر است که ماکزیمم سرعتی معادل ۱۷۲ کیلومتر را برای این خودرو مهیا نماید. این پیشرانه در چین و برخی از بازارهای صادراتی به همراه یک گیربکس ۵ سرعته دستی عرضه می‌شود. اما گویا قرار است که در ایران گیربکس خودکار نیز ارائه شود.
2014 Geely GC6
۲۰۱۴ Geely GC6
به لحاظ ایمنی، این خودرو توانسته است ۵ ستاره را از موسسه ایمنی C-NCAP کسب نماید که از ساختار مستحکم آن حکایت می‌کند. تیپ‌های متعدد این خودرو از دو ایربگ به طور استاندارد بهره می‌برند و سامانه‌های ایمنی همچون سیستم ضد بلوکه ترمز (ABS) و سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) نیز به‌صورت استاندارد در آن‌ها نصب شده است. مضاف بر آن، سیستم ترمزهای جلو و عقب آن هم از نوع دیسکی است. در بالاترین تیپ این خودرو که در بازار چین عرضه می‌شود دوربین دید عقب به طور استاندارد وجود دارد. بنا به گفته‌های نماینده ایرانی، جیلی GC6 قرار است با بهایی بین ۳۰ الی ۴۰ میلیون تومان در دنده دستی و همچنین ۴۰ الی ۵۰ میلیون تومان در گیربکس اتوماتیک عرضه شود که دراین‌باره باید منتظر ماند و دید. در حال حاضر عمده بازار صادراتی این خودرو شامل ممالکی همچون روسیه، امارات، عربستان و…. می‌گردد.
2014 Geely GC6
۲۰۱۴ Geely GC6

مشخصات فنی جیلی GC6

حجم موتور: ۱۴۹۸ سی‌سی

توان: ۱۰۵ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه

گشتاور: ۱۳۶ نیوتن متر در ۲۸۰۰ الی ۳۴۰۰ دور در دقیقه

شتاب صفر تا صد: ۱۳ الی ۱۳.۵ ثانیه

حداکثر سرعت: ۱۷۲ کیلومتر بر ساعت (در برخی منابع ۱۶۵ کیلومتر ذکر شد)

مصرف سوخت ترکیبی: ۷.۱ لیتر در هر صد کیلومتر مسافت

سیستم فنربندی جلو: مک فرسون استرات

سیستم فنربندی عقب: محور پیچشی

سیستم ترمز جلو و عقب: دیسکی

استاندارد آلایندگی: یورو ۴

2014 Geely GC6
۲۰۱۴ Geely GC6
ابعاد

طول/عرض/ارتفاع: ۴۳۴۲/۱۶۹۲/۱۴۳۵ میلی‌متر

فاصله بین دو محور: ۲۵۰۲ میلی‌متر

وزن خالص: ۱۱۰۳ کیلوگرم

اندازه تایرهای جلو و عقب: ۱۸۵/۶۰ R 15

حجم باک: ۴۵ لیتر

گنجایش صندوق بار: ۴۶۸ لیتر

2014 Geely GC6
۲۰۱۴ Geely GC6
ایمنی

دو عدد کیسه هوا (راننده، سرنشین جلو)

سیستم ضدبلوکه ترمز ABS

سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD

ستون جمع شونده فرمان

کمربندهای ایمنی سه‌نقطه‌ای

قفل ایمنی کودک

تجهیزات رفاهی

در حال حاضر، این خودرو در سه تیپ متفاوت در بازار عرضه می‌شود که به تفکیک، از تجهیزات ذیل بهره می‌برند:

تیپ ۱: فرمان الکتریکی – آینه‌های جانبی گرم شونده – چراغ‌های مه شکن جلو – شیشه‌های برقی – قفل مرکزی با ریموت – ۶ عدد بلندگو – رادیو با پورت AUX – ایرکاندیشن دستی – سیستم دزدگیر ایموبلایزر- سیستم روشنایی FOLLOW ME HOME

تیپ ۲: علاوه بر تجهیزات فوق به اقلام ذیل نیز مجهز است:

رینگ‌های آلومینیمی – فرمان با کنترلرهای چندگانه – سامانه ناوبری GPS به همراه اتصالات بلوتوث- صفحه نمایشگر رنگی – سنسور پارک عقب

تیپ ۳: علاوه بر تجهیزات موجود در تپپ ۱ و ۲، به اقلام ذیل نیز مجهز است:

سانروف برقی – سیستم هوشمند KEYLESS START – صندلی‌های چرمی – سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک – سیستم نمایشگر فشار باد لاستیک‌ها TPMS – دوربین دید عقب

قیمت

در ایران: ۴۷.۸ میلیون تومان برای نسخه اتوماتیک

در چین: بهای تیپ‌های گوناگون این خودرو به شرح ذیل است:

تیپ ۱: ۵۳,۸۰۰ یوآن یا حدود ۳۰.۴ میلیون تومان

تیپ ۲: ۵۶,۸۰۰ یوآن یا حدود ۳۲.۱ میلیون تومان

تیپ ۳: ۶۰,۸۰۰ یوآن یا حدود ۳۴.۳ میلیون تومان

در امارات: ۲۶,۰۰۰ الی ۲۹,۰۰۰ درهم (۲۴.۶ الی ۲۷.۴ میلیون تومان)

[دانلود ویدئو] منابع:
CHINAAUTOWEB.COM
CARNEWSCHINA.CIM
DRIVEARABIA.COM
و…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۶۷ دیدگاه‌ها

  1. Armin

    ۱۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (415 ديدگاه)

    اه اه اه

  2. ASTON MARTin

    ۱۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1331 ديدگاه)

    افتضاحه

    1. سهند

      ۱۵ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (8 ديدگاه)

      ببخشید می خواستم بپرسم شما دیدی سوار شدی که قضاوت میکنی ؟؟

      1. armin

        ۱۵ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (415 ديدگاه)

        داداش هرچیزی که نیاز به تجربه کردن و دیدن نداره ..

        1. مجتبی

          ۱۵ آبان ۱۳۹۴
          سوابق: (1 ديدگاه)

          چرا باید هر چیزی رو تجربه کرد. واقعیت بازار ایران رو باید درک کنید. شما در ایران باید 405 بخری یا پراید. غیر اینه. حتی بعد از 30 سال هنوزم کوچکترین تغییری توش ندادن. البته چرا تغییر دادن ولی به اسم ماشین جدید کردن توی پاچه مردم. یکی به من بگه پارس چقدر از نظر قیمتی و مواد به کار رفته نسبت به 405 تفاوت داره که این همه قیمتش فرق داره؟ چرا دنا نسبت به سمند ال ایکس این همه اختلاف قیمت داره؟
          میدونی چرا میگم چینی ها ارزش خرید دارن؟ چون حداقل تلاش میکنن حرفه ای رفتار کنن. من چند مدت پیش یه 800 کیلومتری با یه جی 5 اتومات رانندگی کردم. میتونم بگم نسبت به قیمتش عالی بود. به نظر من این ماشین اگه با این قیمت بیاد میتونه حسابی جای ماشین های ایران خودرو رو تنگ کنه.

  3. محمدحسین

    ۱۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (108 ديدگاه)

    مشخصه آشغاله… ممنون از سام کاویانی عزیز

    1. سام

      ۱۴ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (877 ديدگاه)

      با سلام
      خواهش می کنم دوست عزیز،لطف داری شما

  4. عباس

    ۱۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (154 ديدگاه)

    البته قیمت توی ایران ریال به یوآن تبدیل شده،نه یوآن به ریال!وقتی موتور رو که خود پدال گذاشت به قیمت ۲۰۶ میدن!مشخصه قیمت واقعی چنده!جالب اینجاست عایا این هارو هم با تعرفه مثل بقیه خودرو وارداتی قیمت میزارن؟

  5. lincoln

    ۱۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (6 ديدگاه)

    مثلا بعده یه مدتی شرکت وارد کنندش واسه تبلیغ مینویسه جیلی هولوگرام اکتیویتی بلک ادیشن rt900 کاوندیش ماموگراف راپید … وحشت جاده… مرگ کوهستان…شبح دیوانه…

  6. hamid

    ۱۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (15 ديدگاه)

    هرچی باشه بهنر از پارس و 206 و سمند سورن و رانا که بالای سی ملیون هستند هست.ماشیانییکه از بعد از تحریم قطعاتشون صد در صد چینی شد ولی قیمتشونم ب بهانه تحریم صد در صد شد

    1. king 918

      ۱۴ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      منم کاملا با شما موافقم تازه برند جیلی خییلی معتبر تر از برند ایرانخودرو سایپاست….
      یه مقداری کیفیت ادوات و مواد به کار رفته در داشبرد ضعیفه ولی شرف داره به تولید ملی البته اگه بشه اسمه این اشغالای ایراخودرو و سایپارو تولید ملی گذاشت چون خودتون میدونید …………….

    2. آرمان

      ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (2 ديدگاه)

      آقا حمید عزیز، اینا که قطعاتشون چینی شده اینقدر ناراحتی!!! اون جیلی مورد علاقه شما که همش چینیه!!!! جنس چینی= بنجل

  7. جواد

    ۱۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (986 ديدگاه)

    ما داریم با سرعت یک بوگاتی پسرفت میکنیم ولی چینی ها سوار بر بوگاتی دارن به پیش میرن 10 سال دیگه باید خودمون با سازندگانی از افریقا اگه وجود داشته باشه مقایسه کنیم

  8. shift

    ۱۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    هر چی آشغاله زشته تو راه ایرانه
    انگاری شدیم صندوق زباله

  9. احمد باقری

    ۱۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (4711 ديدگاه)

    مهم نیست چی هست، مهم اینه که سود توش باشه. این، مهمترین هدف هست.

  10. حمید

    ۱۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    افتضاحه

  11. Zonda R

    ۱۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1858 ديدگاه)

    @.F
    سپاس از سام عزیز
    تو ورطه ی تحریم هر کاری خواستن کردن
    از فروش خودرویی به بی کیفیتی لیفان x60 با قیمت گزاف و اوردن خودرویی مثل z300 با قیمت 76 تومن
    ولی چیزی که پرواضح هستش در سال اخیر با عرضه ی محصولات بهتر و به روزتر قصد دارن تو گردونه ی رقابت بمونن البته هنوز هم قیمت های بالایی دارن

    1. سام

      ۱۴ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (877 ديدگاه)

      با سلام
      لطف داری فرزاد عزیز،انجام وظیفه بود.

  12. Yas

    ۱۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (67 ديدگاه)

    همون سه تا پدالای گاز و ترمز و کلاچش انقد داغونه که بتونی به راحتی به افتضاح بودن ماشین پی ببری اصلا پا روش جا نمیشه بقیشم که فوهااا

  13. sasan

    ۱۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (48 ديدگاه)

    واااااای خدای من عجب چیزیه
    ..

    الکی مثلا خیلی شاخ

  14. Arash-zr

    ۱۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (24 ديدگاه)

    قیمت در ایران:
    تیپ نیم : 33 میلیون تومان
    تیپ یک : 46،445،278 تومان
    تیپ یک و یخورده : 56،768،322 تومان
    بسیار دقیق مسامحه ببخشید محاسبه شده

  15. saeid

    ۱۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (158 ديدگاه)

    فقط یه کلمه ” آشغال ”
    برای همین آشغال هم 40 50 تومن میخوان بگیرن
    کسی از دوستان میدونه بغیر از ایران اینها جای دیگه ای هم صادر میشه؟؟

    1. saeed

      ۱۵ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (7 ديدگاه)

      روسیه ، اوکراین ، احتمالا آمریکای جنوبی و …
      این هم یک ریویو به زبان انگلیسی:
      https://www.youtube.com/watch?v=K0QjWLC3TtM

    2. مهدی

      ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      به اکراین و روسیه

  16. سعید

    ۱۵ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (76 ديدگاه)

    سلام ، متاسفانه سیاست خارجی اشتباه ایران در سالهای قبل و ادلمه بخشی از آن تا کنون موجب شد که شرکتهای معتبر خودروسازی از ایران خارج شوند و جای خود را به شرکتهای کم تجربه چینی بدهند ، روندی که مردم ایران را وادار به پذیرش نا خواسته هایشان کرد . شما به جای خرید یک خودرو صفر کیلومتر چینی در بازار های آزاد جهانی می توانید یک خودرو یک سال کارکرد از برندهای معتبر را خریداری نمایید ، به همین دلیل است که خودروهای چینی در عمده بازارهای اصلی خودرو جهان یا نمی توانند عرضه بشوند و یا عرضه آنان بسیار محدود است ، هیچ خودرویی با برند چینی جزو صد خودرو اول جدول فروش خودروها در بازار آمریکای شمالی یا کشورهای عربی حوضه خلیج فارس نیست . حتی در کشور چین هم طی سالهای گذشته تعداد خودروهایی با برند چینی در لیست ده خودرو پرفروش این کشور حداکثر دو خودرو بوده است . پرطرفدارترین خودرو در بازار چین از بین برندهای VW , CHEVROLET , BUCK هستند و در این میان VW دارای طرفداران بیشتری است ، بسیار شگفت زده می شوید اگر ببینید در گروه ده تایی اول چهار خودرو از برند VW قرار دارند .

  17. سعید

    ۱۵ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (76 ديدگاه)

    ایران سال گذشته بزرگترین بازار صادراتی خودروهای چینی شد . رتبه ای که سال قبل به کشور الجزایر تعلق داشت .

  18. genius

    ۱۵ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1346 ديدگاه)

    باریکلا به چینیها که تو این سالها به نسبت خودشون خیلی هم عالی دارن پیشرفت میکنن ولی همونقدری که اونا دست مریزاد دارن ایرانیها جای تاسف و تاثری بیش باقی نمیذارن!چرا،چون اگه از اینجور ماشینها تو خود چین یا هر مملکت دیگه ای عرضه میشه در کنارش بروز ترین ماشینهای جهان اونهم با بهایی نرمال قابل دسترسی اند و ملت با آسایش خیال حق انتخاب دارن نه مثل اینجا که عملا یا مجبوری تن به ماشینهای به اصطلاح ملی که در اصل از قطعات درجه دو و سه چین و هند در کنار طراحی و استانداردهای چهل سال پیش دنیا تشکیل شدن بدی یا اگه یه ماشین یه نمه بروزتر و متنوع تر بخوای بایست بری تو کار خرید این چینیهای نو رسیده!!باور بفرمایید نیمی از تنفر ملت نه تنها از ماشین بلکه از تمام اجناس چینی شرایط انحصاری این سالهای مملکت ماست که تعریف جنس خارجی مصادف شده با جنس چینی و لاغیر!!!

  19. نوید جهرمی

    ۱۵ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (3761 ديدگاه)

    پدال نظرم اینقدر منشوری بود که منتشر نشد؟

  20. سپهر

    ۱۵ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (37 ديدگاه)

    وقتی جیلی امگرند 7 قیمتش بالای 80 تومن شده این رو چجوری زیر 50 تومن میدن آخه؟
    قول میدم بالای 60 تومنه

    1. میلاد

      ۱۵ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (9 ديدگاه)

      دوست عزیز محصولات امگرند شامل ماشین های لوکس جیلی میشن و گرون تر هستن . ای ماشین جزو محصولات امگرند نیست . حتی نگاه کنید لوگو ماشین هم فرق داره . ضمنا جیلی امگرند ها رو شرکت جیلران موتور وارد میکنه و وارداتی هستن / ولی این ماشین قراره بم خودرو مونتاز ایران کنه . اون جیلی امگرند های وارداتی 5 سال گارانتی دارن و این مونتاژ ایران 2 سال گارانتی داره .

  21. احمدرضا

    ۱۵ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (171 ديدگاه)

    اگر با این پیش زمینه به این ماشین نگاه کنیم که قراره جایگزین ماشین های قدیمی مثل 405 ، 206 و پارس بشه بد هم نیست به هر حال برند جیلی تا این حد اعتبار داره که صرفنظر از چینی بودن بتونه با محصولات سایپا و ایران خودرو مقایسه بشه و کیفیت بالاتری از انها داشته باشه. با توجه به داشتن 5 ستاره ایمنی از C-NCAP به نظر ایمنی مناسبی هم داره و حداقل از محصولات داخلی بهتره. مدل فول آپشن برای رده قیمتی زیر 50 میلیون نسبتاً مناسبه. به نظرم اگر از آپشنها کسر نشه و قیمتگذاری نامناسبی نشه میتونه رقابت خوبی با محصولات داخلی داشته باشه.

  22. راد

    ۱۵ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (11 ديدگاه)

    باسلام ،تواین چندساله اینقدر هم سطح سلیقه مون وهم سطح توقعمون اومده پایین که با دیدن هر بنجلی میگیم wow

  23. محمد

    ۱۶ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (509 ديدگاه)

    چینی هست دیگه معلومه اشغاله…هرجاشو نگاه میکنم یه ماشین دیگه تداعی میشه تو ذهنم

  24. اميرنيكزاد

    ۱۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اشغال جدید

  25. ali.persis

    ۲۸ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (41 ديدگاه)

    عقبش که لیفان520i

  26. رضا

    ۳ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من نمی دونم چرا هر خودروسازی می آد تو این مملکت آشغالاش رو می آره، ملت نخرید اینها آدم بشوند…

  27. شاهین

    ۲۴ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (5 ديدگاه)

    جیلی محصولاتش از کیفیت مطلوبی برخورداره به نسبت چری و لیفان
    با این مشخصات و قیمت میتونه رقیب ایرانی ها بشه ولی رقیب هم وطن سرسختی به اسم برلیانس رو داره که تا حالا با توجه به اطلاع از دارندگان محصولاتش چه سری 300 و چه 200 که راضی هستن شاید نتونه پیروز بشه.
    درضمن دوستان پراید سوار و موتور سوار و …. هم اینقدر نقد نکنید چینی بده و ….
    هرچقدر پول بدی همون اندازه اش میخورین ما با واقعیت فعلی ایران داریم زندگی میکنیم نه با اگه و اما و …..
    تحریمتونم دیدیم پول نداشتین نخریدین تا یه وام دادن 405 برای دو دهه پیش رو با 40 میلیون قیمت تموم شده توی صف واستادید خریدید

  28. رامین

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تو رو خدا دیمی نظر ندین
    من بارها تو سایتهای مختلف دیدم افرادی نظرمیدن که واقعا شاید هیچ سررشته ای از خودرو ندارن(منم ادعام نمیشه دوستان ولی حداقل تا سوار نشم نظرکارشناسی نمیدم)
    من داخل کرمان خودرو این ماشینو سوار شدم
    بنظر بد نمیاد

    در ضمن در مورد لوگوش هم بگم این لوگوی جدید شرکت جیلی هستش وفقط مخصوص این شاخه از تولیداتش نیست

    من خودم منتظرم قیمتش قطعی شه ثبت نام کنم

    انقدر هم نگید قیمتش بالاست
    تو کشور ما قیمت هیچ خودرویی منطقی نیست
    مگه پراید،پژو405، پرشیا یا حتی ال90 بااون کیفیت خوبش قیمت منطقی هست که ما فقط راجع به چینی ها اینجوری ناعادلانه نظر میدیم؟؟؟؟؟؟/

    التماس تفکر!!!!

    1. سام

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (877 ديدگاه)

      لوگوی خودروهای جدید جیلی کاملا با لوگوی این خودرو متفاوت است.برای اطلاع بیشتر می توانید به وبسایت ذیل مراجعه کنید :
      http://WWW.GLOBAL.GEELY.COM

      1. حسن

        ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (2 ديدگاه)

        البته آدرس صحیح به شکل ذیل می باشد:
        http://GLOBAL.GEELY.COM

        ضمناً چرا این مدل یعنی GC6 در سایت گلوبال این شرکت وجود ندارد؟!

  29. مسعود سلام

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    امروز من این جیلی رو از پشت شیشه در کرمان موتور دیدم بنظر خودرو بدی نمیاد البته خودرو را باید سوار شد و باهاش رانندگی کرد تا دید خوبه یا نه
    تو ایران خودروهای تخصصی مصرف عمومی ندارند و انتظار نباید داشت با این سطح فرهنگ رانندگی خودروئی خرید که هزینه رانندگی در ایران و نگهداری اون زیاد باشه بدنه ای ساده مناسب برای ایران ولی موتور بنظرم ضعیف باید دید چه قیمتی میخواد بفروشه و جلو بندی آن طاقت خیابانها و جادهای مارو داره ؟ کولرش پشت چراغ قرمز و ترافیک جواب میده ؟ استحکام بدنه اش در چه وضعیتی هست ؟ دستگاهها و مدارهای برقی آن با چه کیفیتی کار میکنن ؟ از ظاهر خودرو نمیشه قضاوت کامل داشت

  30. سام

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (877 ديدگاه)

    قیمت جیلی GC6 از طرف شرکت مونتاژگر ایرانی آن «خودروسازان بم» معادل 47,8 میلیون تومان اعلام شد.تجهیزات ایمنی و رفاهی این خودرو شامل مواردی چون : 2 عدد کیسه هوا،سامانه های ایمنی ABS و EBD ،تهویه مطبوع اتوماتیک،سیستم صوتی و تصویری مولتی مدیا،صفحه نمایش لمسی به سایز 7 اینچ،سیستم روشنایی در روز(DAY LIGHT) ،فرمان برقی،کامپیوتر سفری،شیشه برقی و……می گردد.گیربکس این خودرو نیز از نوع 4 سرعته اتوماتیک است.

    1. حسن

      ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (2 ديدگاه)

      متأسفانه در سایت خودورسازان بم هیچ اطلاعاتی از انواع تیپ این مدل خودورو و اطلاعاتی مانند نوع رینگ، ناوبری، سنسور عقب، دوربین، سنسور باران و نور و خیلی چیزهای دیگر که در این مقاله به آن ها اشاره شده اند به چشم نمی خورد!
      “بخشنامۀ فروش” شان هم که آن قدر ریز نوشته شده که به زحمت می شود شرایط خرید و پرداخت ها را خواند!
      واقعاً وقتی تنها نمایندۀ تولید و فروش این خودرو، برای فروش آن (که معمولاً پررنگ ترین فعالیت یک شرکت در مقایسه با دیگر فعالیت ها و بخش های آن مانند خدمات و غیره است) این گونه ضعیف عمل می کند، از این خودرو چه انتظاری باید داشت؟
      کاش کمی امروزی تر و دقیق تر عمل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا