جک در نمایشگاه گوانگژو رسماً از نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ کراساوور S7 پردهبرداری کرده که در آن از زبان طراحی جدیدی استفاده شده است. نمای جلویی این کراساوور میان سایز بسیار به سدان A5 شباهت دارد و یکی از مهمترین ویژگیهای آن جلوپنجرهٔ ششضلعی بزرگ با طرح آبشاری خطی و نمایی کوسه مانند است. چراغهای جلوی خودرو نیز بهصورت دوبخشی طراحی شدهاند که بخش بالایی آن تا نزدیکی جلوپنجره کشیده شده و نمای تهاجمیتری به S7 بخشیده است.
پروفیل جانبی S7 اما کاملاً نسبت به قبل بدون تغییر باقیمانده و مثل قبل خط شانهای در آن دیده میشود که از گلگیر جلو آغاز شده و به سمت چراغهای عقب پیش رفته است درحالیکه روی سقف هم همان ریلهای نقرهای به چشم میخورند. در بخش عقبی اما شکل چراغها کاملاً تغییر کرده و به هم متصل شدهاند. از طرفین سپر هم چهار سر اگزوز کرومی مربعی بیرون آمده که نمایی اسپرت و تهاجمی را ایجاد کردهاند.
کابین S7 نیز تغییرات بزرگی را نسبت به نسخهٔ پیش از فیسلیفت تجربه کرده است. بهعنوانمثال، در میانهٔ داشبورد یک نمایشگر بزرگ با طرحی شناور جای گرفته و دریچههای تهویهٔ دایرهای زیر آنهم جای خود را به نمونههای ذوزنقهای باریکی دادهاند. روی کنسول مرکزی نیز دستهدندهٔ قبلی با یک نمونهٔ الکترونیکی لوکستر جایگزین شده است.
جک هنوز اطلاعاتی از مشخصات فنی و پیشرانههای S7 جدید منتشر نکرده است اما نسخهٔ کنونی با دو پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری و ۲ لیتری چهار سیلندر توربو به بازار عرضه میشود که اولی ۱۷۵ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور و دومی ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور دارد. انتقال نیروی هردو موتور هم توسط گیربکسهای شش سرعتهٔ دستی یا شش سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه صورت میگیرد.
جک S7 جدید از سیستمها و تکنولوژیهای ایمنی مدرنی هم برخوردار است که سیستم دید اطراف، کروز کنترل تطبیقی، سیستم حفظ حرکت میان خطوط و سیستم ترمز فعال فقط تعدادی از آنها هستند. انتظار میرود S7 جدید اوایل سال آینده در بازار چین عرضه شود.
NAVID۰۰۹۸
۱۵ آذر ۱۳۹۸اینکه از چینیها بَدَم میاد ، دلیل نمیشه از اونها ستایش نکنم که در فاصله ای کم به چنین جسارتی رسیدند که چراغ اصلی خودرو را به این چنین صورتی خطی طراحی کنند ، اما یه چیزی هست که چینیها را همیشه از فاصله دور مشخص میکنه و اون هم حجم پردازیهای نامتعارف و خطوط ناپخته در طراحیه که انگار میخواهند متمایز باشند ولی حاصل کار را زیادی غُلُو میکنند ، مثل جلو پنجره و زیر سپرها که اصلاً با اتاق نمیخونه و متاسفانه این خصیصه ۹۰٪ خودروهای چینیه .
Milad
۱۵ آذر ۱۳۹۸چرخاش یادت رفت بگی همیشه با سایز خودرو هماهنگی نداره
Yashar
۱۵ آذر ۱۳۹۸چه جالبه یه زمانی ما ایرانی ها همین ماشین های چینی رو میگفتیم اشغال هستن حالا ما حسرت سوار شدن چنین ماشینی رو هم میخوریم برای خرید
جالب هم اینجاست که چینی ها بهترین بازارشون ایران بود بعد از این که اونا به تکنولوژی روز طراحی روز دنیا رسیدن حالا چینی ها مارو هم تحریم کردن و دیگه بازار ما نمیان
مهدی
۱۵ آذر ۱۳۹۸فقط چینی ها مارو تحریم نکردن کل دنیا الان مقابل ما هستن در سرعت سقوط ما بیشتر از رشد چینی ها بوده
Alireza
۱۵ آذر ۱۳۹۸یعنی جلو و عقب و داشبورد همگی عقبگرد داشته چطوری یه طراح میتونه اینجوری گند بزنه
سروش شیرازی
۱۵ آذر ۱۳۹۸چرا موتور دو لیتری با وجود اینکه 500 سی سی حجم بیشتری داره اما فقط 15اسب بخار قدرت بیشتری داره،به نظر من موتور 2 لیتری به صرفه نیست
حسن
۱۵ آذر ۱۳۹۸من به شخصه از این چراغهای کشیده و باریک که داره مد میشه خوشم نمیاد.در کل نسبت به مدل قبل یه نکته مثبت داره که کپی کاریش کمتر شده ولی مدل قبل از فیس لیفتش جالبتر بود.
محمدرضا
۱۷ آذر ۱۳۹۸زمانیکه در کارخانه های ما کادیلاک وبیوک و شورلت اتومات مونتاژ میشد چین فقط دوتا محصول داشت یکی چرخ خیاطی شیرنشان بودودوچرخه هجده وشونزده که خیلی بیریخت وزودهم خراب میشد حالا ما هنوزاندرخم یک کوچه ایم چینیها رفتن عرش اسمون