دقیقاً سه سال پیش از معرفی لینک اند کو ۰۳ در نمایشگاه خودروی چنگدو، این کمپانی از اسپورت ترین نسخه سدان خود با نام ۰۳ پلاس سیان ادیشن رونمایی کرد. این خودروی سفارشی فقط در بازار چین عرضه شده و برای گرامی داشت سه عنوان قهرمانی سیان ریسینگ در مسابقات WTCC از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ تولید شده است.
۰۳ پلاس سیان ادیشن شبیه نسخه تولیدی ۰۳ سیان کانسپت است که سال ۲۰۱۹ معرفی شده بود. اگرچه ویژگیهای ظاهری این خودرو کمی تعدیل شده اما کیت بدنه اسپورت آن همچنان در معرض توجه قرار دارد هرچند خبری از گلگیرهای پهن مدل مفهومی نیست.
در بدنه خودرو عناصر و قطعات مشکی و فیبر کربنی دیده میشود. به این موارد باید کالیپرهای ترمز زرد رنگ را نیز اضافه کرد که تکمیل کننده بدنه این سدان اسپورت هستند.
جدای از بال بزرگ نصب شده در عقب، این خودروی خاص با رینگهای جدید و لاستیکهای میشلین پایلوت اسپورت 4S، ترمزهای قوی تر و دامپرهای قابل تنظیم بیلشتین عرضه میشود. در داخل کابین نیز پوشش مشکی با عناصر زرد رنگ و صندلیهای اسپورت با برند سیان دیده میشود.
به عنوان یادآوری باید گفت لینک اند کو ۰۳ پرفروشترین خودروی این کمپانی در چین بوده و پلتفرم CMA آن با ولوو XC40 و پولستار ۲ مشترک است. این خودروی سفارشی در بطن خود پیشرانه ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۶۱ اسب بخار و گشتاور ۳۸۰ نیوتون متر را قرار داده است، پیشرانهای که با نمونه بکار رفته در شاسیبلند کوپه ۰۵ پلاس مشترک است. نیروی تولیدی هم از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ ها فرستاده شده و سبب ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۵.۷ ثانیهای میشود.
اگرچه این عملکرد قابلاحترام است اما در برابر قدرت ۵۲۸ اسبی و گشتاور ۵۰۴ نیوتون متری لینک اند کو ۰۳ سیان کانسپت رنگ میبازد. این کانسپت شتاب ۴.۴ ثانیهای داشت و میتوانست رقیب جالبی برای ب ام و M3، آلفارومئو جیولیا کوادروفولیو، مرسدس-ای ام جی C63 S و آئودی RS4 باشد.
لینک اند کو اشارهای به قیمت ۰۳ پلاس سیان ادیشن نکرده اما قطعاً گرانتر از ۰۳ پلاس استاندارد با بهای معادل ۲۸۷۳۲ دلار در چین خواهد بود.
Moon
۱۰ شهریور ۱۴۰۰این چه اسمی دیگه ؟ اسم کمپانیش رو می خواسته بزاره لینکلن دیده نمیشه گذاشته لینک اند کو 😹 اسم مدلش هم ۰۳ پلاس که اونم خیلی خاص 👌
Avan
۱۰ شهریور ۱۴۰۰افرین درسته،ما هم نسل جدید پراید رو با نام تجاری لبّیک کو تولید خواهیم کرد!!
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۰ شهریور ۱۴۰۰به چه نکته ای اشاره کردی!😂👌
AMG GT R
۱۰ شهریور ۱۴۰۰خیلی قناس زشت و ضعیف
با اون باله عقب خیال کردم رقیب project 8 هست وقتی به قدرت رسیدم جا خوردم
Reza Waffen SS
۱۰ شهریور ۱۴۰۰لینک اند کو جزو بهترین چینی هاست
Porsche
۱۰ شهریور ۱۴۰۰از برند لینک اند کو خوشم میاد
میتونه خوب کار کنه
طراحی های خوبی هم داره البته یکم با چاشنی کپی!
ولی خب این مدل ۰۳ پلاس ایکاش عملکردش مثل مدل کانسپت بود
ولی با تمام این اوصاف با این رنج قیمتی خیلی ماشین های بهتر سراغ دارم
محمد مختاری آذر
۱۰ شهریور ۱۴۰۰واقعا عالی شده یک طراحی ایده آل قدرتی متوسط ولی باید در کنار رقبا گذاشت و مقایسه کرد تا ببینیم چند مرده حلاجه این خودرو
امیر
۱۰ شهریور ۱۴۰۰ظاهر قشنگی داره. کابین خوبی هم داره. ولی و امنیت و کیفیت چی ؟
این دو فاکتور هستن که اهمیت زیادی دارن از نظر من و به عنوان یه سدان اسپورت
پرفورمنس چی ؟ باز هم یه ماشین اسپورت قدیمی رو به این ترجیح میدم.
حشمت021
۱۰ شهریور ۱۴۰۰لینک اند کو برند مشترک ولوو و جیلیه و از تکنولوژی ها مشترک استفاده میکنن
مسلما بحث کیفیت و امنیت برای ولوو خیلی مهمه
زیزیگولو
۱۰ شهریور ۱۴۰۰صنعت خودروی چین یه افتضاح بزرگ جهانیست👎👎👎👎
امیرعلی
۱۰ شهریور ۱۴۰۰واقعا من چیز خاصی تو این ماشین نمیبینم که آدم رو مجذوب خودش بکنه با ۲ هزاردلار کمتر از قیمت این ماشین میشه موستانگ ۴ سیلندر با ۳۱۰ اسب بخار خرید و با بقیه پول هم پکیج اسپورت براش خرید و به نظر من خیلی بهتر از این ماشین میشه هم تو قدرت هم تو ظاهر و هم تو پرفورمنس
ارشیاSVJ
۱۰ شهریور ۱۴۰۰حتی سدان ها هم هستن.
ماشینایی مثل سوبارو wrx.
new RAMIN
۱۰ شهریور ۱۴۰۰الان بوگاتی سوار ها و فراری سوار های موناکو میان میگن اه اه چینی، اینا آشغالن و برید ژاپنی بخرید… یعنی 1000 سال هم بگذره باز یه عده ایراد بنی اسرائیلی میگیرن و یه سری چیز هارو میپرستن… نه فقط در خودرو… بلکه در همه چیز ها.
اما درباره این لینک اند کو. خب کیفیت لینک اندکو دست کمی از محصولات اروپایی نداره…اینو من نمیگم…تست کنندگان اتو اکسپرس میگن.جالبی بدونید همین لینک اند اکو 03 عادی توسط اتواکسپرس تست شده از 5 بهش 4 ستاره داده… و کیفیت و هندلینگش رو خیلی خوب گفته.
الان لامبورگینی سوار ها که ناراضی هستن چرا لامبورگینی اونتادور شده 157 میلیون میان به من میگن دروغ نگو… اما اینم لینک تا مشکلی نباشه…
https://www.autoexpress.co.uk/lynk-co/03/105855/new-lynk-co-03-2019-review
تنها ایرادی که از این خودرو 03 پلاس سیان ادیشن میگیرم اینکه ای کاش عین کانسپتش قدرت میداشت اون موقع دیگه شاهکاری میشد در نوع خودش. اما همینم در نوع خودش عالیه.
لینک اندکو کارش خیلی درسته و پلتفرم های ولوو استفاده میکنه و کیفیت خیلی بالایی داره و جزوه برترین زیر مجموعه در خودروسازان چینی محسوب میشه. اما طراحی هاش یه جوریه که ممکنه یکی خوشش بیاد یکی نیاد. من فقط 06 و 09 رو خوشم میاد بقیه ارتباط برقرار نمیکنم. ولی به عنوان زیر مجموعی که کلا 6 ساله تاسیس شده و با دستاورد هایش در طول این مدت واقعا باید کلاه از سر برداشت
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۰ شهریور ۱۴۰۰بابا بسه دیگه ، خسته شدبم
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۰ شهریور ۱۴۰۰بجای اینکه پز چانگانتو به ما بدی و هی ما رو تحقیر کنی یکم درباره ماشینا صحبت کن ، نصف تمام کامنتات تحقیره
new RAMIN
۱۰ شهریور ۱۴۰۰((بجای اینکه پز چانگانتو به ما بدی و هی ما رو تحقیر کنی یکم درباره ماشینا صحبت کن ، نصف تمام کامنتات تحقیره))
من که پز ماشینمو دادم؟تازگی ها توهم میزنی فکر کنم. یه کامنت آوردی که نشون میداد تو کامنت دارم پز میدم، دیگه من تا ابد کامنتی در پدال نخواهم داد. حالا اگه تونستی همچین کامنتی از من پیدا کن من…؟پز changan…؟
اگر منظورت اکانت فیک های 2 دیدگاهس که معلومه کار های چه کسانی هست اون بحثش جداس. اما اگر کامنتی ازم دیدی اونم این اکانت که دارم پز میدم بی زحمت لینکش رو بده که کجا این حرف رو زدم…
حسن
۱۰ شهریور ۱۴۰۰به بنزپیره مردا برخورده
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۰ شهریور ۱۴۰۰بنز خوبیش همینه ظاهرش خیلی رسمی و اتو کشیدس ولی درست برعکس ظاهرش وقتی پاتو روی گاز میزاری …….. اونموقعس که به عنوان یه پیرمرد میتونی با فراری و لامبورگینی کورس بزاری
Moon
۱۰ شهریور ۱۴۰۰لازم نیست لامبورگینی یا فراری سوار شده باشی کافی فقط یه بار بهترین ماشین این مایه ننگ تاریخ خودروسازی رو امتحان کنی تا بفهمی با خرید ماشین یه بار مصرف چینی چه کلاه بزرگی سرت میره حالا میخواد دنگ و فنگ باشه می خواد چری باشه یا همین لینک اند کو . میشه بگی از کدوم خودروساز اروپایی کیفیتش بالاتره تو اروپا فقط ۳ تا کشور هستند که خودروهایی می سازند که سرشون به تنشون می ارزه المان و ایتالیا و انگلیس که مطمئنم ماشین های یه بار مصرف چینی به گرد پای خودروهای ساخته شده توسط این سه کشور نمی رسه . اینقدر که تو ولوو رو قبول داری ولوو خودش رو قبول نداره
پویان
۱۰ شهریور ۱۴۰۰سلام .خوبی .البته درسته خودروهای قبلی چینی کیفیت خوبی نداشتن
ولی سرعت رشد چینی هل خیلی خوبه .تا دو سه سال دیگه بهتر از المان و ایتالیا میتونن بسازن .
بی وای دی چانگان جیلی ام جی گک موتورز چری(تا حدودی ) میتونن موقعیت المان و ایتالیا رو به خطر بندازن
حتی هندی ها مثل ماهیندرا هم با برنامه ریزی انجام شده داره رشد میکنه
در کل رقابت خوبه .اسم کشور خیلی مهم نیست
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۰ شهریور ۱۴۰۰برادر من ماهیندرا هنوز از جیپ های جنگ جهانی نکشیده بیرون بعد رشدش کجا بود؟؟چینیا هنوز که هنوزه از بازار چین خارج نشدن این یارو هم که همش تعریف الکی میکنه هم دنیا رو خبردار کرد نمیدونم کدوم مدل رفته نروژ ازش خرید کردن،آخرشم مشخص شده چند هفته پیش یه نمونه خریداری کردن تا آخر سال به ۱۰۰۰ تا هم نمیرسه! اسم کشور مهم نیست،مهم کیفیت و برندیه که تحویل مشتری میدی…
امیر
۱۰ شهریور ۱۴۰۰لامبورگینی و فراری سوار نیستیم انقدر توهین نکن به بقیه به خاطر یه لگن بی نام و نشون
به آدم توهین نکن. همین آدم های آپشن باز امثال تو هستن که نمی ذارن ماشین خوب
توی این مملکت بیاد. اون مرد بزرگ ماشین های خوب رو توی کشور آورد ولی امثال تو
مملکت رو خراب کردین هر چقدر هم می خوای لینک و کامنت بده ولی من یکی دیگه
به تو اهمیت نمی دم. لطفا این کامنت رو منتشر کن پدال
Mad.z.Max
۱۱ شهریور ۱۴۰۰هوراااا، گفت دیگه تا ابد کامنتی در پدال نمیده! خدایا شکرت :) من واقعا خوشحال شدم.
Sina10
۱۰ شهریور ۱۴۰۰قیافش خیلی زیباست ، میتونست از پیشرانه های ولوو استفاده کنه تا عملکردش بهتر هم بشه
فکر کنم سیان اسم بخش تیونینگ ولوو باشه ، معادل M و AMG , قبلش پولستار بود که الان دیگه فقط برقی میسازه و مسئولیتش عوض شده
قیمتش اگه حدود ۳۰ هزار دلار باشه هم خیلی خوبه
Sina10
۱۰ شهریور ۱۴۰۰حرف از AMG شد باید بگم GT63S E معرفی شده با گشتاور بالای ۱۰۰۰ نیوتن متر و شتاب ۲.۹ ثانیه ، رقیب اصلی M5 CS
Sina10
۱۰ شهریور ۱۴۰۰مقایسه این دو خودرو با هم:
شتاب صفر تا صد : هر دو ۲.۹ ثانیه
صفر تا دویست : GT63SE زمان ۱۰ ثانیه رو اعلام کرده
بامو M5 CS زمان 10.4 ثانیه
قدرت : بنز 831 اسب بخار
بامو 626 اسب بخار
گشتاور: بنز 1400 نیوتن متر!!!!!! نزدیک دوبرابر بامو!!
بامو 750 نیوتن متر
وزن :۱۸۲۵ کیلوگرم برای بامو
بنز GT63s عادی بالای ۲ تن وزن داشت که نسخه GT63se قطعا خیلی سنگین تره!!! واسه یه سدان پرفورمنس خیلی زیاده این وزن
قیمت : بامو M5 CS حدود ۱۴۲ هزار دلار در امریکا
بنز GT63s عادی ۱۶۰ هزار دلار بود اما گفته میشه GT63se حدود ۱۸۰ تا ۲۰۰ هزار دلار خواهد بود!!
یعنی همه چیز درباره این GT63se عجیبه ، از اون گشتاورش تا این وزنش که احتمالا خیلی بالاست
دقیقا یعنی یه AMG خالص ، سنگین ، پرگشتاور و پرقدرت ، خشمگین ، لوکس ، و البته خیلی گرون!!
توی خط مستقیم M5 CS یا M8 گرن کوپه یا پانامرا رو راحت شکست میده اما تو پیست با این وزن خیلی سنگین کارش خیلی سخته
Mad.z.Max
۱۱ شهریور ۱۴۰۰مگه انجین ۲لیتریش از ولوو نیست؟
مهدی موتور
۱۰ شهریور ۱۴۰۰یه سوال
چرا اینقدر به این برند احترام می زارین برخلاف بقیه؟
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۰ شهریور ۱۴۰۰چون لینک اند کیو مال جیلیه و خیلی از دوستان و البته من به برند جیلی و ام جی بیشتر از بقیه چینیا اعتماد داریم
Mad.z.Max
۱۱ شهریور ۱۴۰۰به این دلیل که کلا تکنولوژی و پلتفرم از ولوو هست، طراحی نسبتا خوب هست و انتظارات رو بر آورده کرده در مقایسه با بقیه ی چینی های بی هویت.
امیرعلی
۱۰ شهریور ۱۴۰۰آقا سینا قیمت ۳۰ هزار دلار واقعا برای این ماشین زیاده رقیب های خیلی بهتری مثل تویوتا ۸۶ و فورد موستانگ و سیویک برای این ماشین هستن به نظرم این ماشین ارزش خرید نداره چون نه ظاهر جذابی داره و نه قدرت زیاد
Sina10
۱۰ شهریور ۱۴۰۰خب موستانگ و GT86 رقیب این نیستن
این یه سدانه
این ماشین یه سدان پرفورمنسه مثلا رقیب الانترا N یا فولکس جتا
که پرفورمنس خوبی در مقابل اونا داره
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۰ شهریور ۱۴۰۰خودروی خاصی نیست ، باید ببینیم قیمتش چقدره ، اگر قیمتش معقول میبود و زیر ۲۵ هزارتا میبود میتونست گزینه خوبی باشه ولی الان با قیمت بالای ۳۰ هزار دلار وارد محدوده ی خودرو های مطرح و قابل اعتماد تر شده مثل الانترا ان و wrx و جتا و سیویک پس انتخابم نیست
تورج
۱۰ شهریور ۱۴۰۰از انگشت شمار خودروهای چینی که با دیدنش به وجد میام و لذت میبرم. حیف که دنیای مسخره خودروسازی دیگه جای چنین محصولات هیجان انگیز و اصیلی نیست. در ضمن بگم که به باور من اصالت تنها در قدمت نیست بلکه به عمق کانسپت و هویتیه که خودروساز مثل یه روح به ماشینش میدمه و اگر دنیا جای بهتری بود برای سدانهای پرفورمانس قطعا آینده این خودرو در کنار برندهای غربی و شرقی موفق میشد
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۰ شهریور ۱۴۰۰″..اگر دنیا جای بهتری بود…″
منظورت چیه؟ خب مقصر کسی نیست که نمیزارن جز چین ماشیناشونو توی اروپا و آمریکا بیارن این خودشونن با این فرهنگ همه چیز خواهی شون همه رو فراری میدن، غصه نخور هیچوقت جا برای کمـونیست ها باز نمیشه!😂
حیدر حسن پور
۱۰ شهریور ۱۴۰۰دوستان اگر یک دقت کوچک به جلوی ماشین و چراغ های اصلی و جلو پنجره و سپر بکنید و اون دیلایت های بالا رو حذف کنید خواهید دید که یک کپی کاملا واضح از جلوی دوج چارجر جدید هستش فقط اون دیلایت های روی کاپوت که مثل جوک هست حواس رو پرت میکنه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۰ شهریور ۱۴۰۰دقیقا،تازه عقبشم عین میتسوبیشی گالانت میمونه یه باله گذاشتن که مثلا بگن مشابه نیست!😂
جناب ایکس
۱۰ شهریور ۱۴۰۰خیلی شبیه نیسان جوک هست
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۰ شهریور ۱۴۰۰یه ترکیب ناشیانه از چارجر و چراغ های نیسان جوک،عقبشم خیلی شبیه گالانت های عینکی توی ایران میمونه،باله رو که برداری عین گالانت میشه! واقعاً حیف پول،حیف یه سکه بی ارزش! این حداقل بالای ۳۰هزاردلاره با این پول میشه یه چارجر ۳۹۲اسکات پک گرفت یا حتی خود دوج چارجر نسخه های lt که موتور ۵,۷لیتری هم داره،نه به خودروی بنجل چینی🤮🤮🤮🤮👎👎👎👎👎
امیر
۱۰ شهریور ۱۴۰۰با این قیافه گفتم صددددد رحمت طراحی نسل های جدید بی ام و و مرسدس و همه
امیر
۱۰ شهریور ۱۴۰۰انگار تو مرحله ی آخر تولید
یادشون اومدی براش چراغ بزارن
Jonny sins
۱۸ فروردین ۱۴۰۲به ایران وارد میشه؟ من خداییش خیلی دوسش دارم مخصوصا پشتشو چون ترکیبی از بی ام و و لکسوسه (یعنی هم اسپرته هم لاکچری)