اینترفیس های رایانهای دهه ۸۰ میلادی الهامبخش ظاهر جعبهای جیلی آیکن مفهومی بودهاند! این خودرو در نمایشگاه پکن ۲۰۱۸ رونمایی شده و البته هیچ اطلاعاتی درباره جزئیات قوای محرکه آن منتشر نشده است. البته اتوکار میگوید جیلی آیکن از پلتفرم CMA خودروهایی همچون ولوو XC40 استفاده میکند.
مدیر طراحی جیلی درباره طراحی این خودروی مفهومی میگوید:
یک خودرو باید از نظر ظاهری شبیه یک نماد باشد و چرا ما از طراحی کراس اوورهای مرسوم فاصله نگرفته و طراحی الهام گرفته از دوران ۸ بیتی را خلق نکنیم. جیلی آیکن فرم مینیمالیستی داشته و البته با گجت های امروزی نیز هماهنگی نشان میدهد.
جیلی در کابین آیکن از طراحی سادهای استفاده کرده است. به نظر میرسد نشاندهندهها ترکیبی از رنگ خاکستری بوده و بافت گرمی را ایجاد کردهاند. بازهم عناصر طراحی جعبهای برگرفته از ۸ بیتی وجود دارند که از جمله آنها میتوان به صفحهنمایش مستطیلی و اهرم تعویض دنده گوشهدار اشاره کرد. صندلیهای تخت نیز با این رویه هماهنگی دارند اما بسیار راحت به نظر نمیرسند.
F۲۲RAPTOR
۷ اردیبهشت ۱۳۹۷جیلی با سرعت بسیار زیادی در حال رشد و پوست اندازی هست،
مدیریت صحیح یعنی این خداییش
میثم
۷ اردیبهشت ۱۳۹۷.
نه فقط جیلی ، کلا چینی ها با سرعت سرسام آوری در حال رشد هستن
محسن
۷ اردیبهشت ۱۳۹۷باز هم بگید چینی آشغال، بنجل و …
چین داره با سرعت باورنکردنی رو به جلو میره و فعلا ما ۱۰ سالی ازش عقبیم و این فاصله داره بیشتر و بیشتر میشه
رضا
۷ اردیبهشت ۱۳۹۷سلام
واقعا ما ده سال از چین عقبیم ؟
ارز
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷یه صفرش افتاده ۱۰۰ سال عقبیم
کویر
۷ اردیبهشت ۱۳۹۷عقبش خیلی شبیه ماکان شده
Bilbo
۷ اردیبهشت ۱۳۹۷جالبه طراحیش…مدیر جیلی یه مغز متفکر فوق العادست
فرهاد
۸ اردیبهشت ۱۳۹۷رنجرور ایووک رو ندیده کسی یعنی؟ کپی اونه! چه پزی هم دادن با این کپی! ولی باز دم اینا گرم که با حمایت از خودروسازیشون تو ۱۰ سال چه راهی اومدن، از ۲۰۲۰ هم که حمایت دولتی از خودروسازی تعطیل میشه تو چین!
بهروز
۱۲ آذر ۱۳۹۸ما هنوز تو کف تبدیل پراید به تیبا هستیم،نه اینکه نتونیم و نخواهیم،دلیلش نخواستن کسایی هست که سودشون از واردات به خطر میوفته.و الا همین فردا شروع کنیم یک ساله دیگه از خیلی کشورهای توسعه یافته جلوتریم….