خودرویی که مشاهده میکنید خودروی اسپورت و الکتریکی Qiantu K50 از کشور چین است که به دنبال ورود به آمریکا در سال ۲۰۲۰ بوده و البته برای انجام این کار از کمکهای شرکت آمریکایی مولن تکنولوژی استفاده خواهد کرد.
Qiantu K50 که در نمایشگاه نیویورک به نمایش درخواهد آمد از شاسی آلومینیومی استفاده کرده و بدنهای فیبر کربنی دارد. این شاسی با ساختار دوبل جناغی در هر چهار گوشه همراه شده و این تنظیمات توسط شرکت میرا انجام شده تا هندلینگی بسیار خوب حاصل شود.
نیروبخش خودروی مورد بحث قوای محرکهی الکتریکیای است که از دو واحد الکتریکی سود برده و قدرت ترکیبی آنها ۴۰۲ اسب بخار است. البته در این مجموعه حالت Overclocking هم وجود دارد که باعث ایجاد قدرت ۴۲۹ اسب بخاری و توزیع گشتاور میشود.
این کمپانی چینی فعلا ظرفیت باتری مدل های بازار آمریکا را منتشر نکرده اما نسخههای چینی از مجموعه باتری ۷۸ کیلووات ساعتی استفاده کرده است. البته گفته شده این مجموعه باتری از سیستم خنککنندگی مایع فعال و مدیریت گرمایی سود می برد.
داخل کابین شاهد صندلیهای اسپورت با پوشش چرم و آلکانترا هستیم که عملکرد گرمکن و سردکن نیز دارند. رانندگان همچنین پیش چشم خود صفحهنمایشی را خواهند دید که دسترسی آسان به تنظیمات خودرو، سیستم تهویه مطبوع و برنامههای گوناگون را فراهم میکند.
Arian
۲۸ فروردین ۱۳۹۸از جلو
کپی. i8
AMIR / ARMI
۲۸ فروردین ۱۳۹۸فنی ضعیفه
پدال جان لینکلن و کادیلاک فراموش نکن
:::فرشاد:::
۲۸ فروردین ۱۳۹۸از کی تا حالا بیش از ۴۰۰ اسب بخار قدرت و محدوده حرکتی ۳۷۰ کیلومتری، ضعیف به حساب میاد؟
AMIR / ARMI
۲۸ فروردین ۱۳۹۸احتمالا قیمت بالای 80 هزار دلاری داشته باشه
و تازه وزن زیادی هم قطعا خواهد داشت
یه سدان تسلا از این سریع تر میشه
ماشین بیمصرفی میشه
:::فرشاد:::
۲۸ فروردین ۱۳۹۸شما از رو حدس و احتمالات به نتیجه رسیدی که ماشین بیمصرفیه؟ همین که یه شرکت گمنام داره اینجوری تواناییش رو نشون میده و زیر سایه امثال تسلا سرخورده نشده، ارزش بالاش رو به رخ میکشه
AMIR / ARMI
۲۸ فروردین ۱۳۹۸فرشاد جان
نه من حدس نزدم
این ماشین الکتریک هست
پس حتما سنگین خواهد بود به خاطر باتری ها فنیش اصلا جالب نمیشه
چون قدرت زیادی هم نداره
قیمتش بالا خواهد بود چون اوایل کار هزینه تولید ماشین های برقی زیاد
و تازه چرم و اینا زیاد داره در کابین
پس قیمتش زیاد میشه
تازه کوپه هم هست و کاربرد روزمره زیاد نخواهد داشت
من فکر نکنم فروش چندانی داشته باشه
بیمصرف به نظرم
Just bentley continental
۲۸ فروردین ۱۳۹۸I8 با قیافه ای دیگر
نیما
۲۸ فروردین ۱۳۹۸یه فیس لیف از BMW
سورنا
۲۸ فروردین ۱۳۹۸تقریبا دیگه حتی بی سوادترین افراد هم بیخیال این کپی و این چیزا و حرفای کلیشه ای ۲۰ سال پیش شدن چون فهمیدن چیه
ولی هنوز هستین شماهایی که نمیخواید اینارو ول کنید عجب !!!!
حداقل اونا اگر کپی هم کنن برای مردمشون ارزش قائل میشن یه محصول یه روز میدن دستشون
نه مث ایران که برای مردمش اندازه پهن گاو هم ارزش قائل نمیشن …
Sajjad
۲۹ فروردین ۱۳۹۸کپی کردن ضعف طراح رو نشون میده
این دوستمون هم انتقاد کردن و بخش کامنت رو گذاشتن برای همین
کلا کپی کردن کار جالبی نیست و باید ازش انتقاد بشه
حالا چون برند مورد علاقه بعضیا کپی میکنه منتقدین بی سواد به شمار میان؟
حمیدرضا
۲۸ فروردین ۱۳۹۸من یه سوالی خیلی ذهنمو مشغول کرده اینهمه خودروی الکتریکی باطری هاشون بعد از تمام دوران کاریشون برای محیط زیست مضر نیست آیا ساخت این خودروها واقعا برای محیط زیست خوبه یا ما فکر می کنیم و در واقع همون قدر مضرن که باقی خودروهای بنزینی و دیزلی مضر هستن