خودروهای چینیگریت وال

گریت وال C30

موج چینی همه جا را فرا گرفته و بازارهای خودرو نیز از این یورش در امان نمانده اند. گرچه هنوز بیشتر تولیدات خودروسازان چینی، کپی نامفهومی از خودروهای مشهور دنیاست، اما کم کم این محصولات نیز در حال جدا کردن این انگ از خود بوده و به سمت استقلال در طراحی پیش می روند. خودروسازان چینی زیادی وجود دارند که طیف وسیعی از محصولات با کیفیت نازل تا خوب را تولید می کنند و البته امیدواریم اگر محصولی از این خودروسازان وارد کشور ما می شود، از نوع با کیفیت خوب آن باشد.

gwm voleex c30 2012
gwm voleex c30 2012

شرکت گریت وال یکی از بزرگترین شرکتهای چینی تولید کننده خودرو است که از سال ۱۹۷۶ به  ساخت خودرو مشغول است. این شرکت در سال ۲۰۱۰ بزرگترین تولید کننده خودروهای شاسی بلند SUV در چین بود. اما با وجود تخصص بیشتر در تولیدات SUV سایر کلاسهای خودرو نیز در سبد تولیدات این شرکت قرار دارند. از جمله  ولکس C30 که یک سدان کوچک فامیلی است. این خودرو با موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری مجهز به تکنولوژی VVT که زمانبندی هوشمند سوپاپ است، و توان ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۳۸ نیوتن متر را تولید می کند، به بازار ارائه می شود.

gwm voleex c30 interior
gwm voleex c30 interior

سیستم گیربکس آن بین دستی یا اتوماتیک CVT قابل انتخاب می باشد. ترمزها در هر چهار چرخ دیسکی و مجهز به سیستم ضد قفل و ضد لغزش  می باشد. مصرف سوخت C30 بطور متوسط ۶.۵ لیتر برای نمونه های دنده دستی و ۶.۸ لیتر برای انواع اتومات اعلام گردیده است. میزان آلایندگی آن نیز مطابق استانداردهای یورو ۴ می باشد.

Great Wall Voleex C30 2012
Great Wall Voleex C30

این خودرو با طول ۴۴۵ سانتی متر و عرض ۱۷۰ و ارتفاع ۱۴۸ و فاصله بین دو محور ۲۶۱ می تواند بعنوان یک سدان خانوادگی مورد استفاده قرار گیرد. گنجایش صندوق بار ۵۱۰ لیتر است که فضای مناسبی می باشد. وزن خودرو نیز ۱۱۲۵ کیلوگرم برای نمونه های منوآل و ۱۱۴۵ کیلو برای انواع اتومات می باشد.

Great Wall Voleex C30 2012
Great Wall Voleex C30

تجهیزات استاندارد برای مدل پایه شامل لامپهای هالوژن، پنجره های الکتریکی، ۴ اسپیکر، دو ایربگ جلو، ABS+EBD، سیستم ضد سرقت موتور، و ریموت و تجهیزاتی از این قبیل می باشد. در مدل لوکس علاوه بر گیربکس اتومات، تغییری در تجهیزات به چشم نمی آید. اما مدل Elite که بالاترین مدل C30 می باشد، به تجهیزاتی نظیر صندلیهای چرمی و اسپیکر های ۶ تایی و گرم کن صندلیها و  رادار مجهز است. سیستم GPS هم برای نقشه خوانی و راهیابی ماهواره ای جزو تجهیزات آپشن و قابل انتخاب می باشد.

Great Wall Voleex C30 seat
Great Wall Voleex C30

قرار است کرمان خودرو از اردیبهشت ۱۳۹۱ این مدل را جایگزین هیوندای ورنا نماید. قیمت این خودرو  در مدل پایه و با گیربکس دستی حدود ۱۰ هزار دلار و در مدل لوکس با گیربکس اتوماتیک ۱۲ هزار دلار و در گرانترین مدل با تمام امکانات آپشن ۱۳ هزار و ۲۰۰ دلار است.  بنابراین با احتساب عوارض ۶۰ درصدی واردات CKD و سود مثلا ۴۰ درصدی مونتاژ کننده داخلی، قیمت این خودرو در بازار داخلی حدود ۲۴ تا ۲۸ میلیون تومان برآورد می شود.

voleex c30 dashboard
voleex c30 dashboard

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۷ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۷,۲۹۹ دیدگاه‌ها

  1. علیرضا

    ۱۷ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان گرامی
    من امروز از مسافرت برگشتم و حدود 2500کیلومتر با این ماشین طی کردم و در بعضی مقاطع 180هم رفتم (با توجه به جاده های ما این کار درستی شایدنباشه)ولی واقعا عالی بود ولی یک نکته رو بگم که نوع بنزین برای این ماشین خیلی مهم هست یعنی اگر بنزین سوپر بزنی شتاب و قدرت به قدر چشم گیری با بنزین معمولی تفاوت داره با توجه به سرعت متوسط 130وتعداد 4نفر سرنشین وصندق عقب با ظرفیت کامل حدود 100کیلو بار مصرف در حد صدی 7بود

  2. مسعود

    ۱۷ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام.

    دوستان ماشین خوبییه. اگه.خدمات پس ازفروش. بهتر. بشه امیدوارم. بشه

  3. حسن

    ۱۷ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    سلام دوستان
    اگرخواسته باشم مانیتور نصب کنم داشپورت را هم باز می کنند یانه ؟

  4. علیرضا

    ۱۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    حسن اقا سلام
    برای نصب مانیتور جلوی ماشین باید قسمت دور موتور و کیلومتر و سمت سرنشین باز شود ودر زمان باز نمودن توجه کنید که پشت ساعت و الارم کمربند سرنشین پیچ وجود دارد که باید ساعت و الارم کمربند از جای خود خارج شود سپس پیچها باز گرددو مانیتور براحتی نصب خواهد شد

    1. جعفری

      ۱۸ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      سلام آقای علیرضا عزیز من توصیه میکنم هر گونه تغییراتی می خواهید انجام دهید حتما در نمایندگی مجاز صورت پذیرد چون مجاز بودن یا نبودن تغییرات در حیطه کاری آنهاست و عدم توجه به ضوابط قید شده در کارت گارانتی و دفترچه راهنمای مصرف کننده باعث ابطال گارانتی خودرو می شود و متاسفانه مواردی را هم داشتیم که بعلت عدم آگاهی تعمیرکار یا نصاب از سیستم خودرو به سیم کشی و بعضاً به کامپیوتر خودرو آسیب جدی وارد شده.
      از توجه شما نهایت تشکر را دارم.

  5. جعفری

    ۱۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (196 ديدگاه)

    آقای رضا عزیز، جعفری هستم از خدمات پس از فروش، قبلا از خودروی شما بازدید داشتم. امروز هم از طرف دفتر با شما هماهنگ شده که روز سه شنبه 93/08/20 ساعت 8 صبح در تعمیرگاه مرکزی شخصا حضور داشته و مجددا خودروی شما را تست کنم.
    ضمنا قابل توجه دوستانی که در این مدت در تماس خود با ما اظهار لطف نموده و پیگیری می کردند که مشکل این خودرو چیست ما اصلا با چنین مواردی برخورد نداشتیم و از کیفیت خودرو اظهار رضایت نمودند اگر تمایل دارند یک نفر به نمایندگی از طرف سایر دوستان بعنوان مهمان شرکت روز سه شنبه در تعمیرگاه مرکزی هنگام تست حضور داشته و قضاوت نهایی را بعمل آورید. ضمنا می توانیم در همان روز به اتفاق از کانتینرهای قطعات موجود در انبار بازدیدی داشته باشیم.

    1. رضا

      ۱۸ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (64 ديدگاه)

      با سلام حضور جناب آقای مهندس جعفری عزیز
      از بذل توجه جنابعالی کمال تشکر را دارم
      همانطوری که همیشه گفتم تنهادلیل من برای انتخاب این ماشین کیفیت بالای ساخت اون و بعد سابقه درخشان شرکت پرستوی آبی بود و لاغیر
      امیدوارم که این مشکلات برطرف بشود و سبب ارتقا این محصول گردد
      از تمام دوستان بویژه چناب مهندس سندگل هم متشکرم که به من لطف بسیار زیادی دارن
      از اینکه به ما اطمینان می دهید که در صورت وقوع مشکل دغدغه قطعات یدکی را نخواهیم داشت خیلی متشکرم
      امیدوارم که بتونیم روزی در برابر مصرف کنندگان دیگر خودرو های چینی، با افتخار به خدمات پس از فروش ، پشتیبانی از مشتری و اصالت خودروی خود ببالیم
      امیدوارم روزی برسه که هموطنان عزیز به خاطر اینکه جامعه ولیکس سوارها جامعه ای پر از همدلی ، همبستگی و خدمات تراز اول است اقدام به خرید این ماشین بکنن و این راه راهی پر شور باشه

    2. ابراهیم

      ۱۸ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (7 ديدگاه)

      با سلام خدمت آقای مهندس جعفری
      ممنون میشم که ایمیل (یا شماره تماس مستقیم)خودتون را داخل سایت پدال گذاشته تا بتونیم مستقیم با خودتون در ارتباط باشیم

  6. علیرضا

    ۱۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    جناب اقای جعفری سلام
    ابتدا باید از شمابخاطر پیگیری مشکلات جامعه ولیکس سوار تشکر کنم و از اینکه وارد این سایت شدید و نوشته های دوستان رو مطالعه نمودیدمجدد سپاسگذارم ضمنا این نکته رو مد نظر داشته باشید خودرو سازی موفق میباشد که همواره محصولات خود را رصد کند و در صورت بروز هر گونه مشکل انرا برطرف نماید مانند شرکت تویوتا یا برند های معروف دنیا که شما بهتر از بنده حقیر اشنایی دارید ضمنا این نکته را نیز مد نظر داشته باشید کسی که با توجه به تنوع برند در کشور از محصولات شما خریداری میکندحتما مواردی رو که مهمترین ان کیفیت میباشد را در نظر گرفته است پس خواهشا با تامین قطعات اصلی این ماشین این جامعه ولیکس سوار را رو سفید کنید به یاد می اورم زمانی که این ماشین رو ثبت نام کردم اکثر دوستان اذعان می داشتند که دارم اشتباه می کنم چون خدمات پس از فروش شرکت را ضعیف می دانستند ولی ما با خرید از شرکت وفاداری خود را ثابت کردیم حالا نوبت شما ست که هوای این جامعه کوچک ولیکس سوار را داشته باشید مجدد از شما کمال تشکر را دارم و ارزوی بهروزی و موفقیت برای شما و همه دوستان که در این جامعه در حال تلاش هستندرا دارم ارادتمند شما علیرضا سندگل

  7. علیرضا

    ۱۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    جناب اقای جعفری من دعوت شما برای روز سه شنبه را می پذیرم ولی من ساکن رفسنجان هستم چگونه میتوانم با شما هماهنگ کنم شماره تماس من 09380222667منتظر تماس شما هستم

  8. رضا

    ۱۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    با سلام حضور جناب آقای مهندس جعفری عزیز
    از بذل توجه جنابعالی کمال تشکر را دارم
    همانطوری که همیشه گفتم تنهادلیل من برای انتخاب این ماشین کیفیت بالای ساخت اون و بعد سابقه درخشان شرکت پرستوی آبی بود و لاغیر
    امیدوارم که این مشکلات برطرف بشود و سبب ارتقا این محصول گردد
    از تمام دوستان بویژه چناب مهندس سندگل هم متشکرم که به من لطف بسیار زیادی دارن
    از اینکه به ما اطمینان می دهید که در صورت وقوع مشکل دغدغه قطعات یدکی را نخواهیم داشت خیلی متشکرم
    امیدوارم که بتونیم روزی در برابر مصرف کنندگان دیگر خودرو های چینی، با افتخار به خدمات پس از فروش ، پشتیبانی از مشتری و اصالت خودروی خود ببالیم
    امیدوارم روزی برسه که هموطنان عزیز به خاطر اینکه جامعه ولیکس سوارها جامعه ای پر از همدلی ، همبستگی و خدمات تراز اول است اقدام به خرید این ماشین بکنن و این راه راهی پر شور باشه

  9. ARMON

    ۱۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (40 ديدگاه)

    دوستانی که در فابریک جای مانیتور رو اضافه دارن اگه ممکنه قیمت برای فروش رو به من sms کنن
    مرسی
    09367913811

  10. علیرضا

    ۱۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    اقا رضا سلام
    شما به بنده لطف دارید انشالله مشکلات شما با پیگیری دوست عزیزمان جناب اقای جعفری برطرف شود وارامش به محیط زندگی شما برگردد این ارزوی ماست و تا رفع مشکلات شما- تمام دوستان با شما هم سو خواهند بود ما منتظر خبرهای خوب هستیم.

  11. محمد ع - تهران

    ۱۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (841 ديدگاه)

    دوستانی که تمایل دارند توی گروه وایبری لیکس سواران اد بشن شمارشون رو بذارن اینجا
    با تشکر

  12. میلاد

    ۱۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (16 ديدگاه)

    سلام خدمت دوستان
    کسی کفپوش ماشین را ضد آب کرده و اگر قیمت کفپوش کامل ضد آب ماشین و سینی زبر موتور را می دانید ممنون می شوم پیغام بگذارید.

  13. علیرضا

    ۱۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    اقا میلاد سلام
    من هفته گذشته که گنبد بودم دادم برام کفپوش تمام ضد اب دوختن وانداختن با مبلغ صدهزار تومان خیلی کارش درست بود ماشین رو مثل روز اول تحویل داد و سینی رو هم تو نمایندگی رفسنجان به مبلغ 130اگذاشتم

  14. کیومرث

    ۱۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    جنای آقای جعفری
    با سلام
    خواهشمند است قطعات مهمی نظیر سینی زیر موتور، کمک فنر و غیره را در نمایندگی مرکزی جهت مشتریان محترم ارائه نمایید.

    متشکرم

  15. میلاد

    ۱۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (16 ديدگاه)

    دوستان من اصفهان هستم و اینجا سینی فابریک زیر موتور 230000 تومان و کفپوش ضد آب کامل کف 260000 تومان هست این اختلاف قیمت زیاد برای جی می باشد امکان اومدن به جای دیگه نیست اگر پیشنهادی دارین ممنون میشم بگین . مرسی

  16. مهدی

    ۱۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (33 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان
    قاب مانیتور رو از ک=جا میشه خرید

  17. جعفر

    ۱۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    خیلی خوشحالم که دوستان نسبت به ولیکس از لحاظ عملکردی و کیفیت به ارزیابی مثبت رسیده اند.بنده که شاید از اولین نفرات خریدکننده خودرو بوده ام(تیر ۹۱) تا کنون از انتخابم راضی بوده ام و امیدوارم با توسعه شبکه خدمات پس از فروش و نیز افزایش تیراژ تولید این خودرو ، محصولات هم خانواده دیگری از شرکت گریت وال که قبلا” هم عرض نمودم در چین بعد از MGدومین برند مطرح است توسط راین خودرو مونتاژ گردد.

    1. کیومرث

      ۱۸ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (7 ديدگاه)

      سلام دوست عزیز
      بله اولین سری تولید در سال 91 با کیفیت خوبی تولید شده ولی متاسفانه درسال 92 و بویژه امسال کیفیت افت محسوسی داشته و کمبود قطعات و نمایندگی خدمات در کل کشور به چشم می آید. لذا مقتضی شرکت راین درصدد حل این مشکلات برآید و اول از کارخانه مونتاژ این خودرو شروع کند و سعی در حل مشکلات داخلی نماید تا اعتبار قبلی خودرا بازیابی نماید. مشکلات و نقایصی که مشتریان محترم در کل نمایندگیها عنوان می دارند باید به مدیریت مونتاژ کارخانه انعکاس داده شود تا نسبت به حل آنها اقدام گردد. لذا پیگیری مستمری لازم هست.
      امیدواریم افرادی چون آقای محمدی، آقای جعفری، آقای سلیمی و دیگر مسئولین نسبت به پیگیری این امر کوشا باشند.

  18. علیرضا

    ۱۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان
    من امروز بخاطر ترمزهای عالی این ماشین از یک حادثه خطر ناک گریختم واقعا ترمزهای ولیکس حرف نداره و خیلی خوشحال شدم که اینچنین ماشینی دارم

    1. رضا

      ۱۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (64 ديدگاه)

      آقا خدا رو شکر
      انشاالله که همیشه سالم و شاد باشین

  19. جعفری

    ۱۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (196 ديدگاه)

    آقا رضا عزیز
    باسلام
    ضمن تشکر و قدردانی از حضرتعالی قطعا مشکل شما حل خواهد شد جداً یکی از افتخارات ما داشتن مشتریان فهیم و بزرگوار است که همواره مشوق و راهنمای ما در ارائه خدمات بودند ، دوست عزیزم جناب آقای مهندس سندگل مطمناً با وجود شما عزیزان و رهنمود های دوستانه و سازنده سعی و تلاشمان را انعکاس و رفع ایرادات مثل کمبود قطعه را خواهیم نمود ، جهت استحضار قطعات خودرو در تیراژ بالا رسیده و مطمئن باشید در چند هفته آینده این معضل باعث آزردگی خاطر مصرف کنندگان نخواهد شد و اما دوستانی که قصد تهیه و نصب سینی زیر موتور دارند لطفاً توجه داشته باشند که قطعاتی که روی خودرو نصب می شود براساس بررسی های فنی و منطقی طراحی و نصب می گردد ، خودروهای روز با توجه به این که در درجه حرارت بیش از 90درجه و بعضاً حدود 100 درجه افزایش دما دارند و معمولا هنگام حرکت در سرعتهای خاص، فقط از طریق تهویه طبیعی سیستم خنک کننده را کنترل می نماید لذا مسدود کردن یا مانع ایجاد کردن در مسیر این سیکل کاری امکان آسیب زدن به موتور را افزایش می دهد به خصوص در مناطق کویری گرم وخشک توجه داشته باشید فضای آزاد زیر موتور دقیقا حکم همان دریچه دودکش بالای شومینه را دارد و با مسدود کردن آن عمل تهویه و خروج هوای گرم داخل محفظه موتور را مسدود می نماییم. در مورد کمک فنر اگر دوستان صدای غیر عادی در کمکهای عقب را مشاهده نمودند بایستی به نمایندگی مراجعه تا صدا را با تنظیماتی که از طریق این دفتر به آنها ابلاغ گردیده رفع نمایند ، 95% اینگونه صدا مربوط به عدم تنظیم کمک می باشد.
    و اما کمبود نمایندگی های خدمات پس از فروش هم مدتهاست تحت بررسی بوده، متقاضیان زیادی را داریم،امور نمایندگیها اقدامات مفیدی را در این زمینه سازماندهی نموده و ان هم تا 2 ماه آینده شاهد افزایش نمایندگی ها در سطح کشور خواهید بود.

    1. سید احمد

      ۱۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (9 ديدگاه)

      با سلام خدمت دوستان گرامی بنده ان شاءالله قراره از فردا ولکس خود را تحویل بگیرم. با تشکر از جناب جعفری که راهنمایی خوبی فرمودند. لطفا پاسخ دهند که اگر نصب سینی زیر موتور غیر استاندارد است پس چرا به صورت فابریک در بازار موجود می باشد و لطفا اگر توصیه خاصی مخصوصاً در خصوص سایز لاستیکها و نصب آینه الکتروکرومیک بر روی این خودرو دارند بفرمایند.
      لازم به توضیح است که آینه مذکور و دوربین عقب توسط شرکتی در بیرون نصب می گردد.

  20. محمد ص

    ۱۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (13 ديدگاه)

    با سلام خدمت اقای جعفری
    در مورد مشکل من باید جیکار کنم؟
    در شهرستان ما نمایندکی ولیکس نیست ولی نمایندکی کرمان خودرو هست که کار جک ولیفان رو انجام میده
    میتونیم برای تعویض روغن به اونجا مراجعه کرد؟ اخه تا نزدیکترین نمایندکی 300 کیلومتری فاصله هست که رفت و برکشت میشه 600 کیلومتر
    اکه بیرون خودمون انجام بدین کارانتی باطل میشه؟

    1. جعفری

      ۲۱ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای محمد ص با سلام لطفا بفرمایید شهر محل سکونت و شماره شاسی را تا اگر شد راهکاری برای این مورد پیش بینی کنیم، ضمنا براساس سیاست مدیریت محترم عامل خودرو سازان راین در آینده نزدیک در اکثر شهرها نماینده خواهیم داشت. نگران نباشید.

      1. محمد ص

        ۲۳ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (13 ديدگاه)

        سلام جناب جعفری
        ممنونم که به فکر جامعه ولیکس سواران هستین
        من ایلام هستم
        Na6nf2110dc001656
        کارکرد ماشین الان نزدیک 3000 شده
        لطفا پیکیری کنید ببینیم جیکار باید کرد
        با تشکر

  21. رضا

    ۲۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    باسلام خدمت همه دوستان عزیزم
    قبل از هرچیزی بایستی از جناب آقای مهندس جعفری تشکرکنم به خاطر بزرگواری و صبر و حوصله ای که امروز به خرج دادند و در جهت شفاف سازی مسایل مربوط به قطعات یدکی با تمام مشغله کاری که داشتن کلیه انبار ها را بهمون نشون دادن و من همینجا به کلیه دوستان این اطمینان را میدم که از نظر تامین قطعات یدکی مشکلی نخواهد بود و تنها دلیل فعلی تاخیرات ،قفسه بندی انبار و شروع پروسه توزیع در نمایندگی ها خواهد بود
    از همینجا به دوستانی که ولیکس دارن این خبر را میدم که پیشنهاد یه گردهمایی مربوط به ولیکس سوار ها را به جناب مهندس جعفری دادم که ایشان هم استقبال گرمی از این پیشنهاد کردند و قرار بر این شد که جهت برگزاری این گردهمایی با هم دیگه هماهنگی بیشتر را انجام بدیم و امیدوارم که به زودی بتونیم این جامعه کوچک ولی دوست داشتنی را برای یک زمانی هرچند کوتاه کنار هم جمع کنیم جهت آشنایی بیشتر دوستان
    از جناب اقای مهندس سند گل هم تشکر میکنم که زحمت کشیدند و این همه راه را به خاطر من و دوستان ولیکس سوار تشریف آوردند و از دیدار ایشان هم بسیار خوشحال و خردسند شدم
    و در آخر هم امیدوارم که مشکلات اتومبیل من هم حل بشه.
    قطعا دوستان عزیزم را در جریان نتیجه زحمات کشیده شده توسط پرسنل عزیز شرکت پرستوی آبی و تعمیرگاه مرکزی قرارخواهم داد
    باآرزوی بهترین ها برای ولیکس سواران

  22. علیرضا

    ۲۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    با سلام به تمام دوستان جامعه ولیکس
    بنده از جناب اقای مهندس جعفری کمال تشکر را دارم ایشان با صداقت و صبر حوصله فراتر از حد انتظار بدون هیچ جانب داری به تمام مطالب عنوان شده از سوی ما گوش داده و و تمام ابهامات بوجود امده در ذهن من و تمام دوستان را پاسخ دادند که اینجانب یک گزارش کامل از جلسه امروز با مهندس جعفری و مدیریت محترم عامل پرستوی ابی جناب اقای معارفی را در یک یادداشت کامل تقدیم تمام دوستان خواهم نمود ضمنا از اقا رضا هم تشکر می کنم که مسبب این نشست شدند ضمنا در پایان یک خبر خوشحال کننده بنابر اظهارات مهندس جعفری نقل قول ازجانب اقای محمدی عزیزکه باید تاپایان سال تمام نمایندگیهای در سطح کشور به مانند تعمیرگاه مرکزی تهران تجهیز شوند درود بر تمام خدمتگذاران صدیق این مرز وبم

  23. حسن

    ۲۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    سلام دوستان
    برای رفتن به تعمیرگاه های مجاز باید قبلا هماهنگی کنیم یا هرموقع برویم پاسخگو هستند ممنون

  24. فرهاد

    ۲۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    سلام . حالا که آقای جعفری اینجا هستند و از نظراتشان میتونیم استفاده کنیم . خوبه که اگر میدونند از برنامه تولید اتومات این ماشین بگن چون خیلیهاهستند که قصد تهیه اتومات را دارند . من خودم شنیدم و خواندم که تا آخر سال شرکت تولید با گیربکس اتومات و تریم جدید را شروع میکند.

    1. جعفری

      ۲۱ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      آقا فرهاد عزیز، صنایع خودروسازان راین برنامه های بسیار وسیعی را در عرصه صنایع دارد انشاالله مرحله به مرحله اجرائی خواهد شد، خودروئی که حضرتعالی می فرمائید با گیربکس AMT و تغییرات عمده در داشبورت و جلو پنجره و … دارد که خودرو زیبای ولکس را زیباتر کرده. انشاالله در آینده نزدیک اطلاعات بیشتر را در اختیار عزیزان خواهیم گذاشت

      1. فرهاد

        ۲۳ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (46 ديدگاه)

        جناب جعفری گیربکس CVT است یاAMT? آنچه که من در نمایشگاه خیابان مطهری دیدم بنظر cvtبود . برای این ماشین و این بازار AMT بعیده پاسخ بدهد . چون اتوماتهای تولیدی سال ۹۱ هم از نوع CVT بود .

  25. مجید رحیمی

    ۲۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (43 ديدگاه)

    با سلام به جناب آقای جعفری و باقی دوستان
    لطفا در خصوص عدم صدور فاکتور خدمات توسط نمایندگی پس از فروش صنمی در اراک پیگیری بفرمایید ایشان برای انجام خدمات تعویض روغن و فیلترها هیچ گونه رسید و فاکتوری تحویل نمیدن و ما مشتریان شهر اراک از قیمت واقعی این خدمات با خبر نیستیم.
    از دوستان حاضر در وایبر می خوام من رو هم Add کنن با تشکر.
    09188632474

    1. جعفری

      ۲۱ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای رحیمی عزیز با سلام و تشکر از حضرتعالی همکارانم با شما ارتباط بر قرار خواهند نمود و قطعا رسیدگی و بر خورد قاطع بعمل خواهد آمد.

  26. مجید رحیمی

    ۲۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (43 ديدگاه)

    واقعا از اینکه یه شرکت اینقدر به مشتری مداری اهمیت بده جای خوشحالی داره، دوستان 10 دقیقه از ارسال پست بالا نگذشته بود که از شرکت پرستوی آبی برای موضوع بالا زنگ زدن و پیگیری کردن که این نشون از مشتری مداری و فهم بالای مدیران فعلی شرکت داره ، به شخصه از آقای جعفری و تیم خدمات پس از فروش شرکت کمال تشکر رو دارم.

  27. مجید رحیمی

    ۲۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (43 ديدگاه)

    دوستان به این میگن مشتری مداری
    من 10 دقیقه نبود که مطلب بالا رو نوشتم که از شرکت پرستوی آبی درباره مطلب ذکر شده سوال پرسیدن و پیگیری کردن.
    همین جا از آقای مهندس جعفری و تیم خدمات پس از فروش شرکت کمال تشکر رو دارم.

  28. فراهانی

    ۲۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (16 ديدگاه)

    با سلام خدمت آقای محمدی وآقای جعفری عزیز

    من از طریق لیزینگ فرهنگیان اقدام به ثبت نام کردم که قرار بود 10 روزه ماشین تحویل بشه ولی با گذشت حدود یک ماه از زمان ثبت نام هنوز خبری از تحویل ماشین نیست. با پیگیری از همکاران محترم شما در شرکت پرستوی آبی فهمیدم تازه برای دریافت پلاک اقدام شده که احتمالا بعدش سند ماشین و بیمه و …هست که با این اوصاف که این پروسه نیز معلوم نیست چقدر طول بکشه لطفا اگه اطلاعاتی در مورد زمان تحویل ماشینای این لیزینگ دارید بفرمایید و لطفا هماهنگ کنید هر چه زودتر این پروسه انجام بشه تا ما هم از انتظار بیاییم بیرون و به جامعه ولیکس سوار ها بپیوندیم .
    پیشاپیش از پیگیریهای شما کمال تشکر را دارم .

  29. میلاد

    ۲۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (16 ديدگاه)

    سلام خدمت دوستان
    هنگام رانندگی وقتی پا را روی پدال کلاج می گذارم بدون اینکه کوچکترین فشاری وارد کنم احساس می کنم پدال کلاچ لرزش خیلی خفیفی دارد و مثل این هست که کلاچ درگیر است و وقتی حتی کوچکترین فشاری می آورم در حد حتی نیم سانتی متر جابه حایی پدال کلاچ کاملا درگیر میشه و می تونم دنده را عوض کنم ماشین 500 کیلومتر استفاده شده و می خواستم بدونم برای همه همینجوره و یا باید کار خاصی کنم
    مرسی

    1. سید احمد

      ۲۱ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (9 ديدگاه)

      با سلام خدمت دوستان گرامی. از دوستان کسی که در سال 93 مدل الیت رو گرفته لطفا پاسخ بده که آیا فن تهویه وقتی روشن میشه یه سوت خفیفی میکشه؟
      2. آیا دکمه باز و بست قفل، دکمه تنظیمات آینه و دکمه آینه جمع کن و دکمه قفل شیشه بالابرهای خودروی آنان دارای چراغ شب هستند یا نه؟

  30. مجید رحیمی

    ۲۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (43 ديدگاه)

    با سلام
    آقا میلاد این مورد برای دیسک و صفحه خطرناکه احتمال درگیر بودن و نیم کلاچ بودن دیسک و صفحه ماشین شما هست که تو کوتاه مدت باعث آسیب میشه حتما به نمایندگی مراجعه کنید تا کلاچ رو رگلاژ کنن.
    آقای سید احمد عزیز خیر در تمامی مدلها دکمه های باز و بست آیینه ، قفل شیشه دارای چراغ شب نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا