موج چینی همه جا را فرا گرفته و بازارهای خودرو نیز از این یورش در امان نمانده اند. گرچه هنوز بیشتر تولیدات خودروسازان چینی، کپی نامفهومی از خودروهای مشهور دنیاست، اما کم کم این محصولات نیز در حال جدا کردن این انگ از خود بوده و به سمت استقلال در طراحی پیش می روند. خودروسازان چینی زیادی وجود دارند که طیف وسیعی از محصولات با کیفیت نازل تا خوب را تولید می کنند و البته امیدواریم اگر محصولی از این خودروسازان وارد کشور ما می شود، از نوع با کیفیت خوب آن باشد.
شرکت گریت وال یکی از بزرگترین شرکتهای چینی تولید کننده خودرو است که از سال ۱۹۷۶ به ساخت خودرو مشغول است. این شرکت در سال ۲۰۱۰ بزرگترین تولید کننده خودروهای شاسی بلند SUV در چین بود. اما با وجود تخصص بیشتر در تولیدات SUV سایر کلاسهای خودرو نیز در سبد تولیدات این شرکت قرار دارند. از جمله ولکس C30 که یک سدان کوچک فامیلی است. این خودرو با موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری مجهز به تکنولوژی VVT که زمانبندی هوشمند سوپاپ است، و توان ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۳۸ نیوتن متر را تولید می کند، به بازار ارائه می شود.
سیستم گیربکس آن بین دستی یا اتوماتیک CVT قابل انتخاب می باشد. ترمزها در هر چهار چرخ دیسکی و مجهز به سیستم ضد قفل و ضد لغزش می باشد. مصرف سوخت C30 بطور متوسط ۶.۵ لیتر برای نمونه های دنده دستی و ۶.۸ لیتر برای انواع اتومات اعلام گردیده است. میزان آلایندگی آن نیز مطابق استانداردهای یورو ۴ می باشد.
این خودرو با طول ۴۴۵ سانتی متر و عرض ۱۷۰ و ارتفاع ۱۴۸ و فاصله بین دو محور ۲۶۱ می تواند بعنوان یک سدان خانوادگی مورد استفاده قرار گیرد. گنجایش صندوق بار ۵۱۰ لیتر است که فضای مناسبی می باشد. وزن خودرو نیز ۱۱۲۵ کیلوگرم برای نمونه های منوآل و ۱۱۴۵ کیلو برای انواع اتومات می باشد.
تجهیزات استاندارد برای مدل پایه شامل لامپهای هالوژن، پنجره های الکتریکی، ۴ اسپیکر، دو ایربگ جلو، ABS+EBD، سیستم ضد سرقت موتور، و ریموت و تجهیزاتی از این قبیل می باشد. در مدل لوکس علاوه بر گیربکس اتومات، تغییری در تجهیزات به چشم نمی آید. اما مدل Elite که بالاترین مدل C30 می باشد، به تجهیزاتی نظیر صندلیهای چرمی و اسپیکر های ۶ تایی و گرم کن صندلیها و رادار مجهز است. سیستم GPS هم برای نقشه خوانی و راهیابی ماهواره ای جزو تجهیزات آپشن و قابل انتخاب می باشد.
قرار است کرمان خودرو از اردیبهشت ۱۳۹۱ این مدل را جایگزین هیوندای ورنا نماید. قیمت این خودرو در مدل پایه و با گیربکس دستی حدود ۱۰ هزار دلار و در مدل لوکس با گیربکس اتوماتیک ۱۲ هزار دلار و در گرانترین مدل با تمام امکانات آپشن ۱۳ هزار و ۲۰۰ دلار است. بنابراین با احتساب عوارض ۶۰ درصدی واردات CKD و سود مثلا ۴۰ درصدی مونتاژ کننده داخلی، قیمت این خودرو در بازار داخلی حدود ۲۴ تا ۲۸ میلیون تومان برآورد می شود.
tvdn
۲۲ آبان ۱۳۹۳سلام لطفا جهت ارسال قطعات مصرفی به شهرستانهاپیگیری بفرمائید در مدت دوسالی که این خودرو را گرفته ام قطعات به نمایندگی سمنان نداده اید
سید احمد
۲۲ آبان ۱۳۹۳با تشکر از آقای رحیمی دوست گرامی که جواب دادند.
ولی جای تعجبه در شب به سختی میشه این دکمه ها رو مخصوصا آینه جمع کنها و یا تنظیم آینه ها رو تشخیص داد. آخه دکمه های کناریشون حتی دکمه های روی فرمون هم چراغ داره؟!صدای سوت فن بخاری شما آیا صدا میده
سید احمد
۲۲ آبان ۱۳۹۳با تشکر از آقای رحیمی دوست گرامی که جواب دادند.
ولی جای تعجبه در شب به سختی میشه این دکمه ها رو مخصوصا آینه جمع کنها و یا تنظیم آینه ها رو تشخیص داد. آخه دکمه های کناریشون حتی دکمه های روی فرمون هم چراغ داره؟!
فن بخاری شما آیا صدای سوت میده؟
مجید رحیمی
۲۲ آبان ۱۳۹۳سلام احمد آقا
طراحی هر خودرویی فرق میکنه لزوما عمل باز و بسته کردن آیینه ها و تنظیم اونها زمانی صورت میگیره که شما در حالت پارک هستید شاید بخاطر عدم پرت شدن حواس در شب دکمه هایی که بیشترین کارآییی رو دارن رو پشت نور طراحی کردن.
در مورد فن نه صدای سوت نمیاد شاید اون صدا بخاطر وجود جسم خارجی سر راه فن باشه مثل یه تکه چسب یا کاغذ که تولید صدای سوت میکنه.
رضا
۲۲ آبان ۱۳۹۳سلام بر همه دوستان
مدتی است خروجی های بخاری ماشین من با دکمه mode عوض نمیشه و باد گرم فقط در حالت autoاز زیر پا میزنه
آیا برای کسی پیش آمده
ماشینم الیت اتوماتیک مدل 91 و کارکرد 56000 میباشد
حمید
۲۴ آبان ۱۳۹۳سلام دوست عزیز
سیستم بخاری جهت عدم برخورد باد خیلی گرم به صورت سرنشین ، آن را رو به پایین میفرسته. اگر بخواهی مسیر را عوض کنی باید از حالت اتومات خارج کنی. سیستم تهویه شما سالم هست.
سید احمد
۲۲ آبان ۱۳۹۳با تشکر از آقای رحیمی.
به طور کاملتر بخوام اون صدا رو تشریح کنم نوعی نویزه شبیه به وقتی که برنامه های یک شبکه تلویزیون تموم میشه ولی قدری ضعیف تر. و در دور پایین فن کاملا مشخصه و رو اعصابه.
ابراهیم
۲۲ آبان ۱۳۹۳از جناب آقای مهندس جعفری خواهشمندم که گارانتی اولیه را افزایش بدن به نظرم سخت گیرانه به این موضوع نگاه شده (به دلیل اینکه خیلی از مشتریان از شهرستاهای کوچک و دور افتاده می باشند تا بخواهند خودشون را بخواند برسونند به اولین نمایندگی کیلو متر الولیه تموم شده)
خدمات خوب= هر شهروند یک رسانه
رضا
۲۲ آبان ۱۳۹۳با سلام به همه دوستانی که تازه به خانواده ولیکس پیوستن
از همه دوستان دعوت میکنم که با عضویت در گروه ولیکس سواران جوان در وایبر به ما پیوسته و در بحث های فنی و اشتراک گذاری اطلاعات در گروه بهره مند گردند
درصورت تمایل جهت عضویت به شماره ذیل پیامک ارسال کنید
09389048350
tvdn
۲۳ آبان ۱۳۹۳سلام لطفا جهت ارسال قطعات مصرفی به شهرستانها پیگیری فرمائید در مدت دو سالی که این خودرو را دارم هیچ قطعه ای برای نمایندگی سمنان ارسال نگردید
علیرضا
۲۳ آبان ۱۳۹۳سلام به همه دوستان
دوست گرامی که در زمان روشن کردن بخاری یا کولر صدای سوت شنیده میشود مشکل از کانال ها میباشد چون همین مورد برای اقا رضا هم پیش اومد که بنا به گفته مهندس جعفری بعلت جا نبودن دهنه کانال بود که براحتی برطرف میشود
علیرضا
۲۳ آبان ۱۳۹۳جناب اقای مهندس جعفری سلام
من امروز با یکی از دوستان ولیکس سوار قدیمی که از سال 91این ماشین رو داره و شاید از قدیمی ترین مشتریان این کمپانی میباشد برخورد داشتم و ایشان مشکلاتی دارند که اگر امکان دارد با ایشان تماس بگیرید شماره تماس اقای غلامی 09133930253-با تشکر از واحد خدمات پس از فروش ایشان منتظر تماس شما هستند
علیرضا
۲۳ آبان ۱۳۹۳سلام به همه دوستان جامعه ولیکس
طبق قولی که داده بودم مواردی که در جلسه روز سه شنبه مورخه 93/8/20با جناب اقای مهندس جعفری مدیرمحترم خدمات پس از فروش و مدیریت محترم عامل پرستو ابی اقای معارفی داشتم براس دوستان عزیزم می نویسم
1-طبق صحبتهای صورت گرفته قرار شد تا پایان اذر ماه امسال تمام نمایندگیها به لوازم یدکی این خودرو تجهیز شوند (تعدادی از لوازم یدکیهای پر مصرف این ماشین به رویت بنده حقیر و اقا رضا رسید)
2-قرار شد تا پایان سال تمام نمایندگیهای کشور مانند تعمیر گاه مرکزی تهران تجهیز شوند و تمام خدمات در این نمایندگیها انجام شود
3-قرار شد امداد خودروی شرکت حداقل برای کمک رسانی در شهرستانها در نمایندگیها دایر شود
4-قرار شد کتابچه راهنمای این خودرو که چاپ شده در اختیار خریداران این خودر قرار گیرد
5-قرار شد تعدادنمایندگیهای این خودرو ساز به 150نمایندگی در کشور افزایش یابد مانند سمت غرب کشور تا دوستی که در ایلام این ماشین را دارد دقدقه برای تعمیرات وسرویسها نداشته باشدکه بخاطر یک سرویس اولیه مسافتی طولانی راتا اهواز طی کن
به نظر اینجانب اگر این موارد انجام شود و واردات قطعات اساسی این ماشین با برنامه ادامه داشته باشد و ادامه دار باشد ظرف شش ماه این خودرو به یکی از بهترین خودروهای کشور تبدیل خواهد شد در این راستا قرار شد دوستان ولیکس سوار هم با مطرح نمودن مشکلات خود واحد خدمات پس از فروش شرکت را یاری نمایند تا هر چه بهتر بتواند برای این واحد برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت نماید با شناختی که از مدیران ارشد در این جلسه پیدا نمودم انسانهایی هستند که برای خدمت گذاری امده اند نه برای مال اندوزی و باند بازی ولی دوستان این نکته را باید مد نظر همه ما باشد باید همواره با هم متحد باشیم و پیگیر رفع مشکلات باشیم و عملکردها را بصورت کامل رصد کرده ودر اختیار هم قرار دهیم نکته اخر که در این جلسه از طریق من عنوان شد نظارت بیشتر واحد بازرسی و کنترل کیفیت مستقر در کارخانه بود تا بعضی از موارد مانند ریگلاژنبودن درها -صدا دادن دربها در زمان باز و بسته شدن و خیلی موارد دیگر که به اسانی قابل رفع می باشد و کبفیت را بهبود می بخشد اینجانب پیگیر موارد فوق به جد هستم و خواهم بود با تشکر از تمام دوستان و مدیران شرکت خودرو سازان راین و پرستوی ابی به امید روزگاری بهتر برای همه
علیرضا
۲۳ آبان ۱۳۹۳اقا رضا سلام
در صورت تحویل گرفتن خودرو در روز مقرر خواهشمندم دوستان را در جریان امور صورت گرفته و درصد رفع ایرادات خودرو خود در صورت صلاحدید قرار دهید
باتشکر -علیرضا سندگل
علیرضا
۲۴ آبان ۱۳۹۳سلام یک نمونه از مشتری مداری و خدمات پس از فروش شرکت تویوتا که در مجله ماشین چاپ شده بود در اینجا قرار می دهم
«مجله ماشین» – چندی پیش، تویوتا آریون یکی از دوستان را آزمایش کردیم که در طول انجام آن مشخص شد به دلیل نقص فنی، نشانگر دنده در هر شرایطی، دنده 4 را به عنوان دنده درگیر نمایش می دهد. به خاطر حس کنجکاوی، این مسئله را از طریق ایمیل، با تویوتای آمریکا در میان گذاشتم. 3 روز بعد ایمیل مفصلی برایم ارسال شد که خلاصه آن را در پی می خوانید:
“آقای انصاری عزیز، از این که با ما تماس برقرار کرده اید «خوشحالیم» و از بابت اینکه نقص فنی محصول ما باعث نگرانی شما شده، «عذرخواهی می کنیم»! توصیه می کنیم در اولین فرصت، جهت دیاگ، تشخیص و رفع مشکل، به نمایندگی ما مراجعه فرمایید. به شما اطمینان می دهیم، «تمامی» نمایندگی های تویوتا از «تجهیزات کامل» برای رفع هرگونه مشکلی برخوردارند. چنانچه تمایل دارید، می توانید اطلاعات تماس، به همراه شماره VIN اتومبیل و کد نمایندگی فروش را برای ما ارسال کنید تا «دستور دهیم» مستقیماً با شما «تماس بگیرند»! البته در صورت تمایل، از طریق وب سایت نیز می توانید به جهت تعیین وقت اقدام کنید. لطفاً هر موردی بود، با ما از طریق ایمیل یا تلفن «تماس بگیرید»! آدرس ایمیل شما با این شماره پیگیری در آرشیو ما ثبت شده است. با احترام.”
برای همین هست که تویوتا بهترین برند در سال 2014شناخته میشود
علیرضا
۲۴ آبان ۱۳۹۳دراینجا نگاهی خواهیم داشت به لیست ده برند خودرویی برتر جهان در سال 2014 و جایگاه آنها در بین 100 برند برتر جهان. لازم به توضیح است که عدد اول نشان دهنده ارزش برند برحسب میلیارد دلار، عدد دوم جایگاه آن در بین 100 برند برتر جهان و عدد سوم میزان درصد تغییر ارزش برند نسبت به سال 2013 می باشد.
1- تویوتا: (29.6)، (26)، (21+)
2- ب.ام.و: (25.7)، (32)، (7+)
3- مرسدس بنز: (21.5)، (42)، (20+)
4- هوندا: (14.1)، (70)، (14+)
5- فورد: (11.8)، (84)، (56+)
6- نیسان: (11.1)، (90)، (9+)
7- فولکس واگن: (8.4)، (*)، (4-)
8- آئودی: (7.1)، (*)، (27+)
9- شورولت: (4.9)، (*)، (**)
10- هیوندای: (4.6)، (*)، (15+)
*: عدم حضور در بین 100 برند برتر جهان، **: عدم حضور در بین ده برند خودرویی برتر جهان در سال 2013(ماخذ از مجله ماشین)
فرهاد
۲۴ آبان ۱۳۹۳جناب جعفری گیربکس CVT است یاAMT? آنچه که من در نمایشگاه خیابان مطهری دیدم بنظر cvtبود . برای این ماشین و این بازار AMT بعیده پاسخ بدهد . چون اتوماتهای تولیدی سال ۹۱ هم از نوع CVT بود. چون من قصد خرید اتومات این خودرو را دارم توضیحات شما در این خصوص در تصمیم بنده برای منتظر ماندن و خرید تاثیر گذار است . اگر میشود در مورد گیربکس آن کمی بیشتر بگویید .
جعفری
۲۶ آبان ۱۳۹۳جناب آقای فرهاد عزیز باسلام بحث فعلاً AMT می باشد با تغییرات عمده در ECU آن و فطعاً با خودروهای AMT داری که قبلاً وارد بازار شده متفاوت خواهد بود ضمناً احتمالاً تست هائی را با خودرو خواهیم داشت اگر مورد خاصی را مشاهده کردم به شما اطلاع خواهم داد.
غلامی
۲۴ آبان ۱۳۹۳سلام جناب اقای جعفری
اینجانب نسبت به عملکرد واحد خدمات پس از فروش شرکت شکایت دارم چراغ جلو سمت سرنشین ماشین من مدت دو ماه هست که دچار مشکل شده ولی هنوز برای من چراغی ارسال نشده و مبلغ ان هم توسط نمایندگی از من دریافت شده خواهشمندم شما مشکل من را حل نمایید شماره تماس 09133930253
جعفری
۲۶ آبان ۱۳۹۳جناب آقای غلامی عزیز با سلام پیرو تماسی که با حضرتعالی داشتم و عرض شد نمایندگی تحت هیج شرایطی مجاز به دریافت وجه قبل از تحویل قطعه نمی باشد ضمناً قطعه مورد نیاز شما در انبار موجود است . موضوع توسط همکارانم پیگیری و در اسرع وقت مشکل را حل خواهیم نمود.
[جعفری
۲ آذر ۱۳۹۳جناب آقای غلامی عزیز با سلام و پوزش از حضرتعالی فردا قبل از ظهر چراغ به نمایندگی ارسال خواهد شد انشااله عذر خواهی من را پذرا باشید مطمعناً با حضرتعالی تماس خواهم گرفت.
مرتضی چاوشی
۲۴ آبان ۱۳۹۳سلام خدمت دوستان گرامی
دوستان کروز کنترل برای ولکس کسی نصب کرده و آیا موجود هست یا خیر
علی
۲۵ آبان ۱۳۹۳شرکت های خودرو فروش جدید متاسفانه عملکردشان همانند ایران خودرو و سایپا شده یعنی مشتری نداری ! جناب آقای جعفری و همکاران محترم شرکت توجه داشته باشید که آن دوشرکت به اندازه کافی دون پاشیده اند و در هر خیابانی لوازم یدکی و تعمیرکار پیدا میشود اما خودرو های شما خیلی زمان لازم داره و شما نقلد آنها نباشید لذا حداقل نمایندگیها در پیگیری امور مشتریان آنقدر فعال باشند که ما مشتریان بتونیم تعریف و تمجید از این خودرو و خدمات آن بکنیم .
جعفری
۲۶ آبان ۱۳۹۳جناب آقای علی عزیز با تشکر از شما لازم می دانم مطلبی را خدمت شما متذکر شوم دوست خوبم مشتریان ما با سایر خودرو سازان متفاوت هستند دوستان ما مثل شما با لطفی که داشتند به ما انرژی دادند اگر سوابق ما را در بخش رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش را از شرکت بازرسی استاندارد ایران بعمل آورید( معمولاً رتبه 1 و یا 2 را در کشور داشتیم) به عرض من اعتقاد پیدا می کنید.
علی
۱ آذر ۱۳۹۳با سلام خدمت جناب آقای جعفری و دوستان و تشکر از پاسخ جنابعالی . دیروز بدلیل ایراد در روشن شدن خودرو و صدای لرزش در داشبور سمت راننده به نمایندگی مراجعه کردم ( کارکرد 800 ) ابتدا تصور بر خرابی باطری شد که اظهار شد که برای تعویض باطری هزینه بعهده شماست در حالیکه در کارت گارانتی 12 ماه ضمانت دارد – گفتند برای ما گارانتی باطری تعریف نشده است !! خوشبختانه با بررسی بیشتر نیاز به تعویض نشد . در مورد داشبورد هم گفتند دستکاری کنیم بدتر میشود ! در مورد قطعات یدکی هم در صورت نیاز نداریم و الان تعدادی مشتری در صف انتظار هستند از جمله یکی که فقط پیچ چرخ میخواست .
[جعفری
۲ آذر ۱۳۹۳آقای علی عزیز و محترم با سلام و عرض ادب در صورت امکان با این حقیر در دفتر تهران تماس بگیرید و نمایندگی که مراجعه به آنرا داشتید معرفی فرمائید و مطمئن باشید مشکل شما را قطعاً حل خواهم نمود و اما بحث گارانتی باطری که اشاره فرمودید اگر خودروئی شش ماه از تاریخ تحویلش گذشته باشد و برای سرویس اولیه به نمایندگی مراجعه نکرده باشد عامل ابطال گارانتی خودرو خواهد شد لذا استدعا دارم تماس بگیرید قطعاً بررسی و رسیدگی خواهد شد.
علیرضا
۲۶ آبان ۱۳۹۳جناب اقای مهندس جعفری سلام
بخاطر پیگیری موارد اعلام شده از شما تشکر می کنم
خواهشمندم در صورت امکان مشکل اقای غلامی هر چه سریعتر برطرف گرددمن که با ایشان تماس گرفتم ایشان اذعان داشتند حدود دو ماه هست که چراغ جلوی سمت شاگرد ایشان دچار حادثه شده و بعلت اینکه فرزند این دوست گرامی از بیماری سرطان رنج می برد مصافت رفسنجان تا کرمان و یزد را بخاطر درمان با اژانس و ماشینهای بین شهری طی می کنند که خیلی مشکل می باشد چون امکان تردد بااین ماشین شخصی در جاده بین شهری بخاطر چراغ جلو را ندارد با ارزوی شفا برای فرزند این عزیز خواهشمندم مشکل این دوست گرامی را هر چه سریعتر حل کنید-با تشکر علیرضا سندگل
سید احمد
۲۶ آبان ۱۳۹۳سلام خدمت آقای جعفری.
ماشین بنده در حال حاضر 700 کیلومتر راه رفته ولی سه روز پیش باطری خالی کرد که ظاهراً به علت شل بودن یکی از سرباطریها بود ولی بعد از آن خیلی بد روشن می شد به طوری که 10 تا 12 بار باید استارت می زدیم درحالیکه چراغ علامت آچار نیز چشمک می زد و هر بار بعد از استارت روشن می شد ولی بلافاصله خاموش می گردید که پس از 2 روز به باطریسازی مراجعه کردم و مشخص گردید که باطری معیوب می باشد. و بعد از تعویض باطری با پوما مشکل حل شده و دیگر موقع روشن شدن اذیت نمیکنه لیکن بعد از اون مشکلات پیش اومده به نظر مقداری افت شتاب پیدا کرده لطفاً راهنمایی بفرمایید.
ضمناً اون صدایی که عرض کردم فن ایجاد می کند حالت نویز می باشد که با دور پایین و بالا تغییری در شدت آن ایجاد نمی شود.
جعفری[
۳۰ آبان ۱۳۹۳جناب آقای سید احمد عزیز سلام لطفاً با من و یا همکارانم تماس داشته تا اگر مشکلی داشته باشید هماهنگی لازم را بعمل خواهیم آورد.
[جعفری
۲ آذر ۱۳۹۳جناب آقای سید احمد عزیز علامت اخطار آچار (روشن و خاموش شدن پی در پی آن)و استارات زدن و روشن نشدن موتور معمولاً علامت بروز اشکال در سیستم ضد سرقت میتواند باشد لطفاً در دوران گارانتی از مراحعه به مراکز متفرقه جداً خودداری گردد اگر باطری خودرو مشکل داشت با مراجعه به نمایندگی به طور رایگان تعویض می شد توصیه و استدعای من اینه که حتماً با من در دفتر مرکزی تماس داشته باشید تا هماهنگی لازم را جهت کنترل سیستم ضد سرقت را بعمل آورم چون احتمال برگشت اشکال وجود داشته و ممکنه سیستم ضد سرقت اجازه روشن شدن موتور را ندهد پس حتماً تماس داشته باشید.
محمد ص
۲۶ آبان ۱۳۹۳سلام جناب جعفری
ممنونم که به فکر جامعه ولیکس سواران هستین
من ایلام هستم
Na6nf2110dc001656
کارکرد ماشین الان نزدیک 3000 شده
لطفا پیکیری کنید ببینیم جیکار باید کرد
با تشکر
رضا
۲۶ آبان ۱۳۹۳با سلام به شما
جناب آقای محمد ص
پیشنهاد میکنم که هر چه سریعتر به نزدیک ترین نمایندگی مراجعه کنید فکر میکنم که اگر در کیلومتر2000 به نمایندگی مراجعه نکرده باشید الان گارانتی ماشینتون باطل شده پس سعی کنید در اولین فرصت با دفتر پرستوی آبی در تهران تماس بگیرید و مشکلتون را در میان بگذارید اون جوری سریعتر نتیجه میگیرید
محمد ص
۲۷ آبان ۱۳۹۳اقا رضا سرویس اولیه رفتم ً
برا سرویس های 5000 تایی میکم
جناب جعفری فرمودن شماره شاسی بدین تا راهنمایی کنم
جعفری[
۳۰ آبان ۱۳۹۳آقای محمد عزیز با این کیلو متر کار را مشکل کردی اگر سرویس اولیه انجام نداده باشی اگر راهکاری پیدا کنم حتماً اطلاع می دهم.
[جعفری
۲ آذر ۱۳۹۳آقای محمد عزیز لطفاً هر چه سریعتر با من در دفتر تهران تماس بگیرید متشکر خواهم شد.
رضا
۲۷ آبان ۱۳۹۳با سلام خدمت دوستان عزیز
در ابتدا از جناب آقای جعفری تشکر میکنم بابت مساعدتی که در تامین و ارسال قطعات مورد نیاز خودرو بنده انجام دادند
دوستان عزیز ماشین را تحویل گرفتم و تمامی عیوبی که مطرح شده بود هم اکنون برطرف گردیده و در طی مسافت 50 کیلومتر هیچ ایرادی دیده نشد
جا داره که یه خسته نباشید به دوستان عزیز تعمیرگاه مرکزی بگم
در خصوص تست اتومبیل AMT ذکر شده توسط جناب مهندس جعفری یک پیشنهاد دارم اونم اینکه اینجانب حاضرم در صورت امکان و عدم مغایرت با موازین شرکت پرستوی آبی با پرداخت تضامین لازم خودروی مزبور را از دیدگاه و به نمایندگی از مصرف کنندگان تست کرده و نقد و بررسی لازم را ارایه دهم
با تشکر
بهنام
۲۷ آبان ۱۳۹۳درود خدمت آقای مهندس جعفری
با سپاس از متانتی که به خرج میدهید و به جامعه کوچک ولیکس سواران جواب می دهید
یه خواهشی داشتم اگه لطف کنید یه شماره تماس مستقیم و یا ایمیل در اختیار ما قراردهید تا بتوانیم با شما در ارتباط باشیم
جعفری[
۳۰ آبان ۱۳۹۳جناب آقای بهنام عزیز مشتریان ما خیلی عزیزن حتماً در مورد ارتباط مستقیم تا یکی دو مفته آینده از طریق سایت جدیدمان اطلاع رسانی خواهد شد ولی از طریق خطوط شرکت می توانید با من تماس داشته باشید خوشحال می شم.
محسن
۲۸ آبان ۱۳۹۳باعرض سلام وادب واحترام خدمت اقای =جعفری
بعداز3سالی که این خودرو تولید شده هیچ تبلیغی از این خودرو در تلوزیون نمیشود فقط به روزنامه همشهری وگاهی هم بنر های خیابانی بسنده نشود واقعا نسبت به کیفیت این خودرو و نسبت به هم رده های خودش ازنظر قیمتی توزیر مجموعه های کرمان موتوریا دیار خودرو تبلیغات پررنگتری صورت میگیردلطفا اگر به شما مربوط میشود اقدام فرمایید یااگرنمیشود انعکاس بدهید فکر میکنم این خواسته همه دارندگان این خودرو میباشد
محمد ع - تهران
۲۸ آبان ۱۳۹۳دقیقا هیچ چیز مثل تبلیغ تلویزیونی توی معرفی و شناسوندن این خودرو به مردم تاثیر گذار نیست
علی
۳ آذر ۱۳۹۳آقا محسن سلام نیازی به تبلیغ تلویزیونی نیست اگر شرکت خدمات پس از فروش را تقویت کند من و شما بهترین مبلغ خواهیم شد به عبارتی دیگر هزینه تلویزیون را در خدمات صرف کنند بهترین تبلیغ است . در محل کار بنده بسیاری از همکاران و دوستان از حقیر تحقیق میکنند . در حال حاضرهم از پاسخ طفره میروم چون باعث سرزنش میشوم .
رونوشت : مدیران پرستوی آبی جهت استحضار و …
علیرضا
۲۸ آبان ۱۳۹۳با عرض سلام به همه دوستان و مدیران و پرسنل خودرو سازی راین و پرستوی ابی
بنده از مدیران شرکت پرستوی ابی که مجری فروش و خدمات پس از فروش خودروی ولیکس هستند سوال داشتم
چرا این خودرو طی دوماه 6میلیون افزایش قیمت پیدا نموده است مگر اپشن یا خدماتی به ان اضافه شده به نظر شما این افزایش قیمت کاهش تقاضا و بهمراه ان فروش را در بر نخواهد داشت شاید منی که از این خودرو استفاده می کنم این افزایش خوشحال کننده باشد ولی با توجه به قدرت خرید مردم شاید بجای این خودرو انتخابهای دیگری هم به نظر اید مانند لیفان 620و ام وی ام 530درسته که از نظر کیفیت در یک رده نیستند ولی هر کسی با توجه به میزان درامدو اپشنهای موجود در خودرو خرید انجام می دهد به نظر شما ایا این افزایش قیمت از دید مصرف کننده نهایی عجولانه نبودچون به عینه مشاهده میشود کسی بوده که درخواست خرید این خودرو را داشته ولی بعلت افزایش قیمت نا گهانی بدون هیچ اطلاع رسانی از خرید منصرف و خودروی دیگری خریداری نموده است
یونس
۲۸ آبان ۱۳۹۳جناب اقای جعفری با سلام
خودروی ولکسی رو به من در مشهد تحویل دادید که دارای معایبی میباشد با شما هم از طریق تلفن صحبت کردم ولی متاسفانه هیچ ترتیب اثری ندادید
1.خودروی فوق از لحاظ رنگ شدگی دارای ایراد است که کارشناس محترم دادگستری و کارشناس رنگ نظریه دادند در قسمت کاپوت جلو و سقف و درب عقب متاسفانه رنگ کافی لازم پاشیده نشده و دارای ایراد میباشد هنوز خودرو سند نخورده بود و.پلاک نشده بود با شما صحبت کردم و به نمایندگی رفتم و اونها هم تایید کردن و نامه برای شرکت زدن ولی هنوز جوابی نگرفتم اگه واقعا جوابی در کار نیست تا منم از طریق اداره محترم بازرگانی و استاندارد پیگیر شوم ولی این اون شعار کیفیت را گران نخرید شما نیست این بلکه عکس شعار شماست لطفا پاسخ را بفرمایید .متشکرم .جوان از مشهد
[جعفری
۲ آذر ۱۳۹۳جناب آقای یونس عزیز و محترم لطفاً آدرس پست الکترونیکی خودتان را برایم ارسال نمائید تا ایمیلی را که فردای روز دریافت ایمیل از نمایندگی پاسخ دادم را برای حضرتعالی فوروارد کنم. من نیاز به مستندات کتبی و رسمی دارم و مطمئن باشید پس از دریافت آنها به آن رسیدگی خواهد شد ضمناً اگر خودرو سند نخورده بود و پلاک هم نشده بود چرا خودرو را تحویل گرفتید؟؟ شما در تماسی که با من داشتید فرمودید خودرو را تحویل گرفتید و بعد کار شناسی گردیده استاد محترم منطقاً تحویل گرفتن خودرو با شرایطی که فرمودید جای بحث دارد در هر حال مدارک را ارسال در اسرع وقت بررسی و رسیدگی خواهد شد.
جعفری
۲۹ آبان ۱۳۹۳جناب آقای جوان
با سلام
از طرف همکاران با نمایندگی تماس گرفته شده و با واحد فروش نیز هماهنگ شده تا پاسخ نامه شما هرچه سریعتر داده شود. مطمئن باشید تا رفع مشکل خودرو با شما در تماس و پیگیر مسئله خواهیم بود
احمد
۲۹ آبان ۱۳۹۳سلام آقای جعفری.سنسور دنده عقب ماشین من از کار افتاده.باید چیکار کنم؟
جعفری[
۳۰ آبان ۱۳۹۳جناب آقای احمد عزیز محل اقامت شماکجاست ؟ با همکاران من در شرکت تماس بگیرید هماهنگی خواهند نمود.
احمد
۱ آذر ۱۳۹۳شیراز.در ضمن با چه شمارها ی تماس بگیرم
جعفری
۱ آذر ۱۳۹۳جناب آقای احمد عزیز لطفاً به یکی از نمایندگی ها مراجعه تا سیستم را کنترول و درصورت نیاز به قطعه درخواست صادر و همکاران من اقدامات بعدی را بعمل آورند.
شماره تماس دفتر تهران: 9- 88811760 و 5-88302802
سید احمد
۱ آذر ۱۳۹۳آقای جعفری عزیز کاش جواب بنده را هم میدادید.
[جعفری
۲ آذر ۱۳۹۳جناب آقای احمد عزیز لطفاً به نمایندگی مراجعه تا سیستم کنترول و در صورت نیا به درخواست نمایند قطعه در انبار موجود می باشد.