خودروهای چینیگریت وال

گریت وال C30

موج چینی همه جا را فرا گرفته و بازارهای خودرو نیز از این یورش در امان نمانده اند. گرچه هنوز بیشتر تولیدات خودروسازان چینی، کپی نامفهومی از خودروهای مشهور دنیاست، اما کم کم این محصولات نیز در حال جدا کردن این انگ از خود بوده و به سمت استقلال در طراحی پیش می روند. خودروسازان چینی زیادی وجود دارند که طیف وسیعی از محصولات با کیفیت نازل تا خوب را تولید می کنند و البته امیدواریم اگر محصولی از این خودروسازان وارد کشور ما می شود، از نوع با کیفیت خوب آن باشد.

gwm voleex c30 2012
gwm voleex c30 2012

شرکت گریت وال یکی از بزرگترین شرکتهای چینی تولید کننده خودرو است که از سال ۱۹۷۶ به  ساخت خودرو مشغول است. این شرکت در سال ۲۰۱۰ بزرگترین تولید کننده خودروهای شاسی بلند SUV در چین بود. اما با وجود تخصص بیشتر در تولیدات SUV سایر کلاسهای خودرو نیز در سبد تولیدات این شرکت قرار دارند. از جمله  ولکس C30 که یک سدان کوچک فامیلی است. این خودرو با موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری مجهز به تکنولوژی VVT که زمانبندی هوشمند سوپاپ است، و توان ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۳۸ نیوتن متر را تولید می کند، به بازار ارائه می شود.

gwm voleex c30 interior
gwm voleex c30 interior

سیستم گیربکس آن بین دستی یا اتوماتیک CVT قابل انتخاب می باشد. ترمزها در هر چهار چرخ دیسکی و مجهز به سیستم ضد قفل و ضد لغزش  می باشد. مصرف سوخت C30 بطور متوسط ۶.۵ لیتر برای نمونه های دنده دستی و ۶.۸ لیتر برای انواع اتومات اعلام گردیده است. میزان آلایندگی آن نیز مطابق استانداردهای یورو ۴ می باشد.

Great Wall Voleex C30 2012
Great Wall Voleex C30

این خودرو با طول ۴۴۵ سانتی متر و عرض ۱۷۰ و ارتفاع ۱۴۸ و فاصله بین دو محور ۲۶۱ می تواند بعنوان یک سدان خانوادگی مورد استفاده قرار گیرد. گنجایش صندوق بار ۵۱۰ لیتر است که فضای مناسبی می باشد. وزن خودرو نیز ۱۱۲۵ کیلوگرم برای نمونه های منوآل و ۱۱۴۵ کیلو برای انواع اتومات می باشد.

Great Wall Voleex C30 2012
Great Wall Voleex C30

تجهیزات استاندارد برای مدل پایه شامل لامپهای هالوژن، پنجره های الکتریکی، ۴ اسپیکر، دو ایربگ جلو، ABS+EBD، سیستم ضد سرقت موتور، و ریموت و تجهیزاتی از این قبیل می باشد. در مدل لوکس علاوه بر گیربکس اتومات، تغییری در تجهیزات به چشم نمی آید. اما مدل Elite که بالاترین مدل C30 می باشد، به تجهیزاتی نظیر صندلیهای چرمی و اسپیکر های ۶ تایی و گرم کن صندلیها و  رادار مجهز است. سیستم GPS هم برای نقشه خوانی و راهیابی ماهواره ای جزو تجهیزات آپشن و قابل انتخاب می باشد.

Great Wall Voleex C30 seat
Great Wall Voleex C30

قرار است کرمان خودرو از اردیبهشت ۱۳۹۱ این مدل را جایگزین هیوندای ورنا نماید. قیمت این خودرو  در مدل پایه و با گیربکس دستی حدود ۱۰ هزار دلار و در مدل لوکس با گیربکس اتوماتیک ۱۲ هزار دلار و در گرانترین مدل با تمام امکانات آپشن ۱۳ هزار و ۲۰۰ دلار است.  بنابراین با احتساب عوارض ۶۰ درصدی واردات CKD و سود مثلا ۴۰ درصدی مونتاژ کننده داخلی، قیمت این خودرو در بازار داخلی حدود ۲۴ تا ۲۸ میلیون تومان برآورد می شود.

voleex c30 dashboard
voleex c30 dashboard

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۷ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۷,۲۹۹ دیدگاه‌ها

  1. میلاد

    ۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (16 ديدگاه)

    سلام خدمت دوستان عزیز و جناب آقای جعفری
    الان حدود 1.5 ماه هست که ماشین گرفتم و الان کیلومترش روی 1500 هست و سرویس اولیه هم رفتم که صدای کمک عقب را درست کردن
    ولی 3 تا مشکل هست که خدمتتان بیان می کنم:
    1- وقتی ماشین شروع به حرکت میکند حتی خیلی آروم و کم گاز باز داشبورد ماشین جیر جیر میکنه وانگار مثلا لق باشه و به شیشه و بدنئه بکشه صدا می کنه و صداشم زیاد هست توی دست اندازهای خیلی نامحسوس و کم یا هنگام دور کامل زدن سینی پشت صندلی عقب که باندهای ماشین روش سوار هست همون صدای جیر جیر که در داشبوره هست را می دهد
    2- از اول تا کیلومتر 1000 واقعا موتور عالی و بدون صدا و بدون ریپ زدن کار میکرد به صورتی که وقتی جایی ایستاده بودم و ماشین روشن بود اصلا مشخص نبود ولی الان موتور وقتی درجا کار میکنه صدا میده مثل موتور پراید که خیلی تنظیم کار نمیکنه و صدا می دهد که اصلا از ماشین با 1500 کیلومتر حرکت و اینکه واقعا تا الان هم خیلی رعایت کردم دور موتور بالا نره یا دنده مرده کار نکنه جالب به نطر نمیرسه
    3-هنگام دنده عقب یک قداری ریپ میزنه
    ممنون میشوم راهنمایی کنید

    1. [جعفری

      ۲ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای میلاد عزیز سلام و عرض ادب دارم لطفاً اگر برات امکان داره با من تماس داشته باش چون معمولاً ریپ زدن اگر دائمی باشه بر میگرده به یکی از سنسورها اگر این مشکل بعد از بنزین زدن حادث بشه بر میگرده به مشکلات فعلی سوخت در کشور در هر حال تماس بگیر اگر در تهران باشی هماهنگ میکنم خودم سعادت بازدید خودرو را داشته باشم.

  2. مرتضی

    ۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان عزیزم.من می خوام اتومات این خودرو را بگیرم.ایا خودرو خوبی چون 50میلیون تومان می خوام پول بدم برام سخت اکر ماشین خوبی نباشه.از همه لحاظ می گم.شتاب سرعت.قدرت.کم نیاره.ممنون میشم راهنماییم کنید.مرسی

  3. رضا

    ۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    به نام خداوند هستی بخش
    با سلام به تمام دست اندرکاران تولید خودرویی به نام ولیکس
    من امروز اومدم اینجا تا چندتا خواهش و درخواست را مطرح کنم، یک سری رای گیری داشته باشم و درنهایت حقایقی را بیان کنم
    اولین خواهشم از جناب آقای محمدی است که بر اساس شنیده هایم ایشان بسیار فعال هستند وپیگیر لذا از ایشان درخواست دارم تا درصورت امکان یک وقت ملاقات به این مشتری ناچیز گم شده در خیل خریداران آن شرکت بدهند تا بایکدیگر چند کلامی به رسم و سبک مردمان متمدن دنیای توسعه یافته، نه به همین سیک خودمانی جهان سومی گپ وگفتی داشته باشیم شاید این حرف دل خیلی ها باشد
    دومین درخواست من از جناب آقای معارفی است که دراین ملاقات حتما حضور داشته باشند
    راستی جناب محمدی شنیده ام که سایت پدال را شخصا دنبال میکنید وجوان هم هستید نیک میدانم که جوانان بهتر و سودمندتر با یکدیگر گفتگو میکنند
    درخواست سوم من از گروه IT شرکت کرمان خودرو و شرکت های تابعه به خصوص شرکت پرستوی آبی ارگ است تا هرچه سریعتر کارهای آماده سازی سایت مجازی این شرکت را انجام دهند به امید روزی که کارها و رفع مشکلات مجازی نباشد
    درخواست چهارم من از کلیه پرسنل و مدیران شرکت خودرو سازان راین است که مدیران عزیر هر روز خط مشی کیفی شرکت را توسط بلندگو در محوطه کارخانه به اطلاع پرسنل برسانند وخود سردمدار حرکت رو به جلو باشند و پرسنل کارخانه نیز این خط مشی را چون شعری عاشقانه برای خود زمزمه کنند تا بل ملکه ذهن گرددو از خاطر نرود
    و اما از دوستانی که دستی برآتش دارند و دوستانی که کمابیش در جریان مشکلات خودروی اینجانب هستند می خوام که در تصمیم گیری ذیل مرا یاری کرده و با ارایه راهکار دیدگان تار مرا روشن کنند
    شرح ماجرا را برای تصمیم گیری بهتر دوستان لازم میدانم
    دوستان ماشین من با کارکرد 4700 دارای مشکل جالب و نادری شد و آن هم جا نرفتن دنده های آن در دنده های 2 و 3 آن هم به صورت گهگاه شد که پس از پیگیری دوستان و به ویژه همکاری صمیمانه جناب آقای مهندس جعفری که تلاش مستدام ایشان بر همگان عیان است پس از یک هفته تحت تعمیر قرار گرفتن ماشین در نمایندگی مرکزی برخی عیوب ایراد شده برطرف گردید و دوستان سخت کوش و متخصص نمایندگی مرکزی فرمودند که این مشکل با رگلاژ کلاج اتومبیل رفع گردیده است ولی پس از طی مسافت حدود 600 کیلومتر مشکل یاد شده دوباره و مانند شرایط قبل مشاهده شد حال از شما دوستان مشورت می خواهم که کدامیک از راه های ذیل را برگزینم:
    1. آیا دوباره همان سیکل قبلی را طی کرده و ماشین خود را به دست متخصصان کار آزموده ای که سنسور دنده عقب سالم را جایگزین کردند و علیرغم زمان یک هفته ای قادر به تشخیص قطع بودن سیم سوکت سنسور نبودند بسپارم تا بتوانند این بار عیب یابی کنند آیا این کار را درست می دانید؟
    2. آیا با شرایط موجود و به گواه بیان چند باره مشکل خودرو خود با این مشکل سازگاری پیدا کنم و پس از اینکه این ایراد باعث ایجاد خرابی بیشتر وقابل تشخیص تر توسط متخصصان عزیز شد به ایشان مراجعه کنم؟
    3. آیا به هزینه شخصی غرامت اشتباهات ساخت را پرداخته و اقدام به تعویض قطعاتی که به زعم خود دارای ایراد میدانم کرده تا رفع عیب گردد باشد که هزینه مالی بسی ارزانتر از هزینه های جانی و یا گرفتاری در جاده و خیابان است
    لطفا با نظرات خود در این زمینه اینجانب را راهنمایی بفرمایید
    و در پایان اینکه هزینه های متحمل شده اینجانب را در زمان تعمیراتی که مقصر اصلی آن اینجانب نیستم را بایستی من پرداخت کنم؟
    آیا بخش کنترل کیفی کارخانه سازنده راهکاری برای این موضوع دارد؟
    گرفتاری روانی و رخت بر بستن آرامش فکری من در طول رانندگی با این اتومبیل به راستی قابل جبران است؟
    و آیا واقعا با گفت و شنود های زیبا میتوان مشکل را حل کرد
    به قول سعدی
    سعدیا گرچه سخندان و مصالح گویی کار به عمل برآید به سخندانی نیست

    منتظر نظرات و تاییدات ویا رد مطلب شما هستم
    ارادتمند همه شما
    رضا قیصری

    1. [جعفری

      ۲ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای رضا عزیز محترم در مورد قطع بودن سوکت سنسور دنده عقب تا جائی که من گزارش دریافت کردم درخواست سنسور شده بود و قطعه تحویل و تعویض شده قطعاً موضوع بررسی و نتیجه در همین سایت به اطلاع شما رسانده خواهد شد. در مورد بد جا رفتن گاه و بیگاه دنده 2و3 اگر لاستیک کف پائی ضخیم و بدون پین لاستیک استفاده می کنید حرکت لاستیک به طرف بالا مانع پائین رفتن کامل کلاج می شود و دنده 2و3 بد جا میرود اگر کالج مشکل داشته باشد هنگام درگیر کردن دنده عقب درگیری سخت و همراه با صدا خواهد بود لطفاً این موضوع را کنترل نمائید و به من اطلاع دهید تا خدای نکرده قضاوت عجولانه نکرده باشیم.
      ضمناً فرموده بودید اشکالات مجداً برگشت داشته کدام اشکالات لطفاً اعلام فرمائید اگر خاطرتان باشد بخشی از اشکالات عنوان شده در لیست شما به ذات سیستم و خاص کلیه خودروهاست مثل محل ملموس بودن ایربگ سرنشین جلو روی داشبوردمثل صدا درگیر شدن پولی کمپرسور با کلاج مغناطیسی آن و …. من منتظر جواب شما هستم و قطعاً با شما فردا تماس خواهم گرفت. با تشکر از شما بخاطر همراهی در جهت ارتقای کیفیت خدمات.

      1. رضا

        ۳ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (64 ديدگاه)

        با سلام خدمت مهندس جعفری عزیز
        دز زمینه مواردی که به صورت ذاتی میباشد اینجانب با شما موافق هستم
        درخصوص مورد مربوط به سنسور با شما موافق هستم که درخواست تعویض سنسور از سوی همکاران تعمیرگاه مرکزی صادر شده است و دلیل درخواست را خرابی سنسور عنوان کردند که ساده ترین راه ممکن برگزیده شده است ولی در واقعیت سنسور نصب شده در کارخانه سالم بوده است و دلیل این مدعا نیز این است که سنسور کارخانه در کنسول وسط ماشین بود که پس از تحویل گرفتن ماشین اینجانب متوجه شدم که سنسور سمت چپ کار نمی کند لذا خودم اقدام به بررسی کردم و پس از بررسی متوجه شدم که سنسور گهگاه کار میکند سپس از زیر نگاهی به سیستم انداختم و اقدام به تعویض سنسور با سنسور وسط کردم که متوجه شدم سنسور نصب شده توسط تعمیرگاه سالم است پس از آن سنسوری که در کنسول جا مانده بود و همان سنسور نصب شده در کارخانه بود را تست کردم که در عین نا باوری مشاهده شد سنسور اول نیز سالم است پس اقدام به بررسی سوکت کردم ودر نهایت متوجه شدم که سوکت پشت سپر اتصالی و قطعی دارد ولی اقدام به رفع عیب نکردم تا این موضوع در زمان خود در هرکدام از تعمیرگاههای مورد تایید شما بررسی گردد درضمن سنسور دنده عقب کارخانه نیز موجود است اما بروز این مورد برای من نشان دهنده این امر است که وقت کافی برای عیب یابی درنظر گرفته نمیشود و تنها به تعویض قطعه بسنده می شود
        در خصوص زیر پایی بایستی خدمتتان عرض کنم که قبل از طرح مشکل با شما من خود احتمال این امر را می دادم و این مورد رابررسی کردم و به شما اطمینان میدهم که کفی استفاده شده ضخیم نیست و در زیر هیچکدام از پدال ها قرار نمیگیرد و پیشنهاد میکنم این خودرو ساز نیز مانند تمامی خودرو سازهای کشور که بنده مطلع هستم اقدام به تولید زیر پایی مناسب این خودرو کرده و این مورد را در خودرو نصب کند تا مشتری مجبور به خرید برند های متفرقه نگردد و این گونه شبهات به وجود نیاید و هزینه انجام شده را در قیمت نهایی خودرو لحاظ کنید ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که مشکل جایگیری دنده ها در زمان گرم بودن خودرو و گریبکس بیشتر اتفاق می افتد
        همکاران شما فرمودند که کمک عقب تنظیم شده است که در صورت انجام این امر برای دومین بار این کار بر روی کمک عقب انجام شده است ولی متاسفانه مجددا صدای لق لق کمک مخصوصا در ساعات اولیه صبح که اینچاب از خودرو استفاده میکنم به گوش میرسد حالا سوال من این است آیا باید کارخاصی انجام داد تا دیگر این صدا به گوش نرسد شاید ایراد از نحوه استفاده من از خودرو است
        من شخصا از صداهای داشبورد چشم پوشی میکنم زیرا مطمئن نیستم که بتوان این صداها را رفع کرد و در خصوص این مشکل در صورت عدم رفع صدا و یا زیاد شدن صدا در وقتی مناسب که همه چیز درخصوص محل صدا واضح به گوش برسد مزاحمتان خواهم شد شاید سالی دیگر
        با تشکر از وقتی که صرف مطاله این مطالب می کنید
        رضا قیصری

  4. علیرضا

    ۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان و مدیران خودرو سازی راین و پرستوی ابی
    دوستان عزیز من هم با شما هم نظر هستم با صحبت کردن و قول دادن و انجام ندادن کاری پیش نمیره بغیر از اینکه وجهه شرکت خراب میشه یا باید کاری که که گفته شده انجام بشه یا نشه به عنوان مثال دوست عزیز ما اقای غلامی که در صفحه قبل نوشته بود که چراغ جلوی خودروری ایشان بیش از دو ماه هست که دچار حادثه شده است و با مشکلات ایجاد شده برای فرزند ایشان که هر چه زودتر شفا پیدا کنند ولی هنوز این قطعه به دست ایشان نرسیده بنده حدود 10روز هست که پیگیر این قطعه هستم در صورتی که در انبار شرکت موجود است ولی هنوز برای ایشان ارسال نشده ایا یک خودرو ساز که نمی تواند مشکلات کوچک مشتریان خود را در سریعترین زمان ممکن برطرف کند در رفع مشکلات بزرگ چگونه در کنارانهاست دوستان عزیز یک ضرب المثل ایرانی هست که میگه داشتم داشتم حساب نیست دارم دارم حساب هست شاید شما در گذشته رتبه اول و دوم بودی شاید در گدشته بهترین خودرو مثل دوو سیلو که خودم داشتم تولید میکردی ولی حالا چی ما هم که بین این همه برند در کشور عزیزمان شما رو انتخاب کردیم به حساب گذشته معتبر شما بوده و بس
    جناب اقای محمدی یک نکته رو مد نظر داشته باشید شما تازه وارد حوزه خودرو سازی شدید و به نظر من در این حوزه تجربه ندارید چون یک شبه تصمیم میگیرید این خودرو را 3میلیون و طی یک دوره 2ماهه بدون هیچ اطلاع رسانی 6میلیون افزایش قیمت دهید این نکته نشان از بی تجربه گی میده اقای محمدی بنده مدیر عامل یک شرکت تولیدی بزرگ هستم بنام شرکت بین المللی چوبسازان کویر و ما یک گروه تولیدی هستیم خدمت مهندس جهفری عزیز عرض کردم شامل چهار شرکت تولیدی که بزرگترین ان اروند چرخ بزرگترین تولید کننده رینگ خودرو در خاورمیانه تحت لیسانس BBSالمان میباشد ما کوچک بودیم ولی با تفکرات بزرگ به اینجا رسیدیم با توجه به تعاریف دوستان مانند مهندس جعفری و اقای معارفی شما با توجه به اینکه جوان هستید انسان پخته و توانمندی هستید ولی باید جناب اقای محمدی حساب شده حرکت کرد شاید شما بعلت مشغله کاری فراوان به خواندن گزارشات بسنده کنید ولی این خوب نیست بقول ما باید لخت شد و وارد گود شد باید مشکلات رو از نزدیک خود شما لمس کنید نمی دونم شما چه خودرویی سوار میشی شما اگر از این خودرو بصورت ناشناس خریداری کنی و بهاش رانندگی کنی شاید بهتر بتوانید مشکلات دوستان یا همون مشتریان خود را لمس کنید این ابتدایی ترین کار برای وارد گود شدن هست جناب اقای محمدی این شرکت پیشینه بسیار بزرگی دارد شما وارث و نگهدارنده این شرکت در حال حاضر هستی پس به پاس احترام به گذشته بسیار خوب صدای مشتری های خود را بشنوید و به گفته ها عمل کنید چون شاید شما الان به من بگویید چشم انجام خواهد شد ولی گذر زمان مشخص کننده هست اگر انجام نشود دیگر این چشم ها ارزشی ندارد و تاثیر عکس خواهد گذاشت جناب اقای محمدی عزیز و مدیران ارشد خودروسازی راین و پرستوی ابی خواهشا بفکر مشتریان خود باشید تادوستی در مشهد -ایلام -اراک -تهران -رفسنجان از کرده خود پشیمان نشود چون ما وفاداری خود را به شما ثابت کردیم حالا نوبت شماست جناب اقای محمدی روز اول که من خواستم خودرو بخرم قرار بوداز برند دیگری خرید کنم ولی نمایندگی شما در شهرما از محصول شما بسیار تعریف کرد و یک مقایسه ابتدایی بین رنگ شدن اتاق برندهای دیگر در این نمایندگی بامحصول شما نمود و گفت این یک ویژگی منحصر بفرد این شرکت میباشد ولی متاسفانه الان که مقایسه می کنم به تعبیر ساده و کوچه بازاری هم گفته ها کشک بوده همون دون دون و چندین مشکل دیگر که به نمایندگی اطلاع دادم ولی چه باید کرد باید ساخت در پایان اگر اقای محمدی این یادداشت رو رویت میکنید خواهشا با تامل کامل انرا مطالعه بفرمایید چون بنده به عنوان عضو کوچکی از جامعه ولیکس سوار برای شما ارزش قایل بودم و هستم که با توجه به مشغله کاری فراوان این یادداشت را گذاشتم بقولی اگر خدایی نکرده دوستی را از دست دادید وبرای این از دست دادن سر درد گرفتی این دوستی ارزشمند بوده است با تشکر از کلیه دوستان که یادداشت بنده رو مطالعه نمودند

  5. علیرضا

    ۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    سلام مجدد به دوستان جامعه ولیکس و مدیران
    جناب اقای مهندس جعفری شما شاید دوران جنگ تحمیلی رو بخاطر بیارید چون یک موردی در ارتباط با این خودرو برام پیش اومد که خالی از لطف نیست براتون بنویسم در زمان جنگ وقتی شما به مغازه ای مراجعه میکردی که مثلا تخم مرغ بگیری می گفتند باید همراه اون مثلا چای و بیسکویت یا غیره…بخری الان همین مورد برای این خودرو تو بازار سیاه پیش اومده دوستی رفته مثلا چراغ جلو بخره گفتند باید سپر یا درب یا کاپوت هم خریداری کنی خیلی جالبه بنظر شما چرا قطعات این خودرو تو بازار هست ولی شما ندارید که این بلا به سر مصرف کننده بیادچرا شما نمی تونستید وارد کنید ولی دلالها تمام لوازم این خودرو را بشرط دارند خواهشا مشکلات ما مصرف کننده ها رو برطرف کنید چرا یک سنسور پدال گاز بنده حدود20روز بنده رو ازار بده ولی هنوز به دست من نرسه در صورتی که حضوری هم خدمت شما عرض کردم جناب اقای مهندس جعفری من منتقد منصفی هستم و یک طرفه به قاضی نمی رم و جنابعالی به من لطف داشتید درسته شما تو واردات لوازم مشکل داشتید ولی چطور وارد کننده های دیگر براحتی لوازم این ماشین رو وارد می کنند و بازار سیاه راه می اندازند من بعضی مواقع به خودم هم شک می کنم شاید پشت این عدم واردات لوازم دستهایی وجود دارد من در صداقت و سالمی شما شک ندارم ولی شاید کسانی هستند که دارند در مجموعه شما سنگ اندازی می کنند و دود این مشکلات فقط به چشم من مصرف کننده خواهد رفت لطفا این موارد رو به گوش اقای محمدی برسانید خواهش می کنم اقای مهندس جعفری منصفانه قضاوت کنید بدون هیچ ناراحتی و دلگیری از ما -با تشکر علیرضا سندگل

  6. فرهاد

    ۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    بنظرم عدم تبلیغ برای این خودرو به نوعی برای دارندگان آن هم خوب نباشد نشناختن این ماشین ،در بازار خرید وفروش آن هم تاثیر منفی دارد . و مورد دیگر اینکه برای شرکت خودرو سازی خوب نیست که هر وقت سایت شرکت پرستوی آبی را بخواهی ببینی بنویسه :در دست طراحی . و جالبتر اینکه زیر تبلیغات در روزنامه و یا جاهای دیگر با خط درشت آدرس سایت در دست طراحی را میزنند.!!

  7. پوریا محمودیان

    ۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    با سلام و احترام
    تمایل داشتم ابتدای عرایضم را با کلمه دل نشین خرسندم آغاز کنم اما به واقع متاسفم برای خودم از انتخابم .
    جناب آقای محمدی عزیز سوال اینجاست عدم توان مدیریتی یا عدم انتخاب صحیح پرسنل این شرکت عرصه را واقعا برای من مشتری سخت کرده است . ثبت نام یک خودرو تا چه حد می بایست با مشکلات همراه باشد ؟
    مراحل کاری را با هم مرور کنیم .
    1- انتخاب خودروسازی راین توسط مشتری در نتیجه رجوع به نمایندگی جهت خرید
    2- ادعای تحویل خودرو در 30 روز کاری توسط نمایندگی
    حالا موانع و مشکلات :
    1- آموزش ضعیف نمایندگی از سوی شما در نتیجه متحمل شدن سفر 600 کیلومتری بر من و مراجعه به دفتر تهران و لیزینگ پارسیان
    2- عدم توانایی من به جهت رویت مراحل کاری تحویل خودرو در نتیجه تماس حاصل از من و جسارت به من از سوی همکاران شما .
    3- اعلام متفاوت مراحل کاری باقی مانده از تحویل خودرو توسط همکاران شما بعنوان مثال خودرو من به اعلام همکاران شما در تاریخ 14/08/1393 پلاک شده است در صورتی که در تاریخ 25/08/1393 انجام شد .
    4-عدم پاسخگویی نمایندگی شما به دفتر تهران و پیگیری من بعنوان یک رابط بین شرکت شما و نمایندگی محترمتان
    5- عدم بازدید فنی خودرو اینجانب توسط رهگشا در نتیجه رجوع بنده به دفتر رهگشا در شهرستان و پیگیری مراحل کاری مربوطه
    6- اعلام داشتن بیمه بدنه جهت خرید خودرو اقساطی توسط نمایندگی شما و در نهایت اطلاع رسانی بخش فروش دفتر مرکزی در خصوص عدم صدور بیمه بدنه
    7- عدم صدور کارت گارانتی بعلت ضعف سیستم شما
    – در آخر پایین آمدن خودرو در بازار بعلت عدم رعایت مشتری مداری است . با تمام این اوصاف آیا واقعاً این رسم مشتری مداریست ادامه مسیر دهید اگر نه بازبینی و دقت نظر در عملکرد پرسنل از الزامات شرکت شما می باشد .

    – سالی که نکوست از بهارش پیداست این خرید خودرو بود حالا در آینده نزدیک شرح حال خدمات پس از فروش را هم برایتان شرح خواهم داد .

    – من تا معلوم شدن وضعیت خودرو سازی راین خرید این خودرو را اصلا ً پیشنهاد نمی کنم .

  8. علیرضا

    ۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    جناب اقای محمدی خواهشمندم مشکلات دوستان رو هر چه سریعتر بر طرف کنید چرا که به واقع منی که این خودرو را از شما خریداری کردم بیشترین ضرر را خواهم کرد شما به مانند قبل شاید نوع خودروری تولیدی خود را تعویض کنید ولی منه دارنده این خودرو چه باید بکنم لطفا صدای مشتری را به گوش دوستان در این خودرو سازی برسانید اقایان محمدی -معارفی و مهندس جعفری خریداران این خودرو را در یابید ما چه گناهی کردیم که این خودرو را بخاطر اعتماد به شما و نمایندگیهای شما خریداری نمودیم مشکلات ما را در سریعترین زمان ممکن برطرف کنید هیچ یک از نمایندگیهای شما عملکرد مناسب در خور نام شما ندارند

  9. میلاد

    ۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (16 ديدگاه)

    سلام خدمت دوستان عزیز و جناب آقای جعفری
    سئوال من را اگر میشه لطف کنید و جواب بدهید
    الان حدود 1.5 ماه هست که ماشین گرفتم و الان کیلومترش روی 1500 هست و سرویس اولیه هم رفتم که صدای کمک عقب را درست کردن
    ولی 3 تا مشکل هست که خدمتتان بیان می کنم:
    1- وقتی ماشین شروع به حرکت میکند حتی خیلی آروم و کم گاز باز داشبورد ماشین جیر جیر میکنه وانگار مثلا لق باشه و به شیشه و بدنئه بکشه صدا می کنه و صداشم زیاد هست توی دست اندازهای خیلی نامحسوس و کم یا هنگام دور کامل زدن سینی پشت صندلی عقب که باندهای ماشین روش سوار هست همون صدای جیر جیر که در داشبوره هست را می دهد
    2- از اول تا کیلومتر 1000 واقعا موتور عالی و بدون صدا و بدون ریپ زدن کار میکرد به صورتی که وقتی جایی ایستاده بودم و ماشین روشن بود اصلا مشخص نبود ولی الان موتور وقتی درجا کار میکنه صدا میده مثل موتور پراید که خیلی تنظیم کار نمیکنه و صدا می دهد که اصلا از ماشین با 1500 کیلومتر حرکت و اینکه واقعا تا الان هم خیلی رعایت کردم دور موتور بالا نره یا دنده مرده کار نکنه جالب به نطر نمیرسه
    3-هنگام دنده عقب یک مقداری ریپ میزنه
    ممنون میشوم راهنمایی کنید
    راستی این مشکل دنده را من هم دارم بعضی وقت ها دنده ها خوب جا نمیره که اول فکر می کردم من شاید بد کلاج گرفته ام و الان هم که می خواهم از 3 در بیارم برم 4 یا از 2 برم به 3 یکدفعه دنده از اونی که می خواهم بیارم بیرون میپره بیرون برای سرویس اولیه که بردم یک دور زدن با ماشین و گفتند نه مشکلی نداره در حالیکه همیشه اینطور نیست و بعضی وقت ها اینطوری میشه

    1. morteza

      ۳ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (21 ديدگاه)

      آقا میلاد سلام
      ماشین من هم دقیقا مشکلات ماشین شما را دارد
      در زمان تعویض دنده بشدت مشکل دارم و تیز از داشبورد ماشین صدای خجیر جیر بدی میاد حتی در صورتی که ماشین آروم در حرکت است.
      خواهشا اگه کسی مشکل و برطرف کرده به ما هم بگه.

      1. رضا

        ۳ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (64 ديدگاه)

        سلام خدمت آقا مرتضی عزیز
        لطفا در صورت تمایل با من تماس بگیرید تا باهم گپ وگفتی داشته باشیم مشکلات ماشین ما خیلی شبیه هم است و اگر در تهران یا کرج تشریق داشته باشید می تونیم با هم دیگه قرار بذاریم و از نزدیک با هم صحبت کنیم
        09389048350

  10. علیرضا

    ۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان
    بنده حقیر از مدیران خودرو سازی راین چند سوال پرسیدم که متاسفانه هیچ پاسخی به انها داده نشد در ضمن از سرکار خانم فاضل هم تشکر می کنم که باید بعلت عملکرد نامطلوب دیگران سپر بلا شود سرکار خانم فاضل روی تمام صحبتهای دیروز من با شمابه مدیران شما بود نه شخص سرکار خانم در هر صورت دوست دارم و تقاضا دارم تمام گفته های من رو به این دوستان منتقل نمایید ضمنا اقایان محمدی -معارفی و مهندس جعفری این رسمش نیست که خودرو به ملت بدید و بعد رهایشان کنید به امان خدااگر مجموعه شما چرخهایش در حال حرکت است فقط بخاطر من و امثال من هست چگونه در ظاهر ما ولی نعمت هستیم ولی در باطل هیچ اگر این گفته من صحیح نیست در عمل ثابت کنید خدمت سرکار خانم فاضل عرض کردم شما به ملت ماشین می فروشید بعد بفکر تامین قطعات میشید در صورتی که 80درصد نمایندگیهای شما کار خدمات به معنی واقعی انجام نمی دهند فقط فروشنده هستند دادن خودرو دست مردم هنر نیست راضی نگه داشتن هنر هست شما میگید از طریق نمایندگی مشکلات پیگیری شود کدوم نمایندگی تو سیستم شما تنها کسی که وجود خارجی ندارد نمایندگی شما می باشد از همون تعمیرگاه مرکزی تهران گرفته تا شهرستانها جناب اقای مهندس جعفری عزیزوقتی من شمارو ملاقات کردم واقعا خوشحال شدم کسی مدیر خدمات پس از فروش میباشد که فرهیخته با شخصیت و کار دان است که باید هم باشدولی در عمل چیزی بغیر از صحبتهای زیبای شما دیده نشد بنظر من باز کردن کل کانتینر های قطعات و چیدمان در قفسه ها اگر مستمر انجام شود قول میدم با کد گذاری و جانمایی یک هفته بیشترطول نمی کشد من خدمت شما عرض کردم یکی از کارخانه های ما سازنده مینی لودر و تراکتور میباشد و دستی در اتش داریم اگر شما بفکر این خریداران می بودید باید پیش بینی می کردید نه خدمات دارید نه نمایندگی درستی که جوابگو باشد شاید در این میان نمایندگی سهم کمی داشته باشد بعنوان مثال با تفنگ خالی میشه به شکار تانک رفت به مثال نمایندگی های شماست زمانی که دستگاه دیاگ در نمایندگی شما وجود ندارد شما تا ته مطلب رو بخوان چگونه میتواند عیب یابی نماید زمانی که خط تولید شما در مونتاژخودروهای شما کم کاری می کند بازرسان کنترل کیفیت شما به درستی کار خود را انجام نمی دهند شاید هم مقصر نباشند شاید به انها دستور داده شد برای جبران تاخیر در تحویل چشم به روی بعضی موارد ببندند و خودرو رو سریع تولید نمایند یا شاید بعلت کمبود قطعات حتی از قطعات معیوب هم در خط تولید استفاده میشود تا یک خودرو تولید شود در صورتی که همه اینها ضرر میباشد اقای محمدی از شما خواهش می کنم نظارت کاملتری داشته باشید اگر خودبعلت مشغله کاری! نمی توانید لااقل از کسانی کمک بگیرید که تخصص دارند در هر صورت خواهشمندم جواب سوالات بنده و دوستان راخود شما شخصا بدهید شماره تماس من و مشخصات من رو اقای معارفی و مهندس جعفری دارند ضمنا دوستانی که رای مخالف میدهند لطفا علت مخالفت خود را شفاف بنویسند چون ما توی جامعه ای زندگی میکنیم که دموکراسی برقرار هست و پایه ان احترام به نظرات هم میباشد منتظر نظرات دوستان مخالف هم هستم با تشکر کوچک همه دوستان علیرضا سندگل

  11. رضا

    ۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    دوستان عزیز با سلام
    اینجا ما میخواهیم به سبک ملت های متمدن بحث کنیم و اگر کسی مخالف مطالب عنوان شده است خواهش میکنم که دلیل مخالفتش را بیان کنه شاید ما داریم راه اشتباه را میریم اینجوری میتونه حداقل ما را با خودش همراه کنه صرف مخالفت با نظر دیگران کار درستی نیست
    دوستانی که با حرف های بیان شده مخالف هستن لطف کنند و به صفحات قبل هم سری بزنند و ببیند که جایی که لازم و به جا بوده از این خودرو ستایش شده و نیز باز هم بیان می کنم که این ماشین از نظر اینکه سواری خوبی داشته باشه و کیفیت متریال ساخت، خودرو خوبیه و قابل قبوله و تمامی مشکلات ذکر شده به نحوه مونتاژ و عدم نظارت کافی و عدم کنترل کیفی مناسب برمیگردد
    و از مدیران راین هم خواهش میکنم که در فضایی کاملا شفاف پاسخگو باشند امروز فردایی است که از پس دیروز بر آمده است
    همچنان منتظر پاسخگویی دوستان هستیم

  12. علیرضا

    ۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    سلام مجدد به همه دوستان جامعه ولیکس
    دوستان عزیز من هم مثل شما مصرف کننده هستم و این خودرو را خریدم و اقای معارفی و مهندس جعفری بنده رو کاملا می شناسند شاید بتونم بگم خدمت این دوستان ارادت خاصی دارم(اقای معارفی ومهندس جعفری)شما دوستان اگر به صفحات قبل رجوع کنید جایی که لازم دونستم از این خودرو دفاع کردم و میکنم موتور عالی کم مصرف فضای داخلی خوب طراحی بسیار عالی در حالی که همه فکر میکنند خودروی ولیکس ژاپنی یا کره ای است ولی معایبی هم دارد که باید برطرف شود مانند مونتاژ بسیار افتضاه پوشش رنگ نا مناسب ومهمترین بخش خدمات پس از فروش ضعیف و نمایندگیهای بی اسلحه (لوازم یدکی )که تو یادداشت قبل نوشتم با ارزوی بهروزی برای همه دوستان

    1. جعفری

      ۳ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      [جناب آقای غلامی با سلام و عرض ادب همانگونه که همکارانم اطلاع دادند چراغ به نمایندگی ارسال شده و از روزی که فرمایش شما را در سایت دیدم خودم و همکارانم اقدام به خدمت صادقانه در جهت رفع این معضل را نمودیم در این مدت آقای سند گل متاسفانه با درج مطالب گوناگون در سایت سعی به تخریب خودرو و شرکت را داشتند و با ناباوری این مدیر عامل چهار شرکت بزرگ و موفق ایران(نقل قول از متن نوشته شده ایشان در سایت)اقدام به فحاشی نمودند اگر ایشان وکیل شما و سایر ولیکس سواران هستند جداً من برای این جامعه متاسفم در هر حال طبق قولی که دادم قطعاً جهت بازدید و زیارت حضرتعالی در آینده نزدیک خدمتتان خواهم بود.

  13. علیرضا

    ۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان
    با عرض تاسف برای شرکت پرستوی ابی که تنها نکته مثبتش مشتری مداری بود که با این برخورد زیر سوال برددوستان عزیز امروز متاسفانه بخاطر انتقاد های اینجانب از این بخش مورد توهین و نا سزا قرار گرفتم من تمام مکالمه شما رو با اینجانب ضبط شده دارم سر کار خانم فاضل و جناب مهندس جعفری عزیز این نوع برخورد نیست شما که انتقاد پذیر نیستید چرا به شعور ملت توهین میکنید دست شما درد نکنه اخر اینکه دوستان برای خودم متاسفم -اگر ما با هم متحد باشیم این اقایون بخودشون جرات نمی دهند که ما توهین کنند اقای جعفری اگر کار بجایی برسه این نوع برخورد شما رو رسانه ای می کنم مطمین باش .من اهل شعار نیستم ولی حتما در اولین فرصت شرح کامل مکالمه شمارو به گوش مدیران با لادست شما خواهم رساند -با تشکر از تمام دوستان جامعه ولیکس

    1. جعفری

      ۳ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      سلام منتظرم قربان انشاله با شنیدن صدای ظبط شده توهین کننده مشخص می شود .من به آقای غلامی گلایه توهین شما را به همکارم منطقل کردم ایشان فرمودند مشکل من اصلاً به ایشان ربط ندارد. لذا مطمئن باشید منتظرم اقدام شما هستم ضمناً شعور ملت عزیز ما فرا تر از این است که شما فکر میکنید لطفاً از جو سازی خودداری فرمائید من با 34 سال سابقه کار قطعاً بیشتر از شما از حقوق شخصی افراد مطلع هستم.

  14. رضا

    ۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    یه نکته خیلی خوب این ماشین داره اونم اینه که خریدادرهای این اتومبیل یک طیف خاصی از جامعه هستند
    این مالکان عزیز از زمانیکه این خودورو را خریدم به همت یکی از دوستان و پیگیری های دیگر دوستان به خوبی و به صورت خودجوش اقدام به تاسیس گروهی در شبکه های اجتماعی کردند و با یکدیگر متحد هستند این نکته را خیلی دوست دارم و عاشقشم
    و این نکته را هم متذکر میشوم که هرگونه توهینی به یکی از ما توهین به همه ماولیکس داران است همانگونه که مشکل یکی مشکل همه است و به قول معروف شعار ما ولیکس سواران این است یکی برای همه و همه برای یکی
    روی سخنم با دوستانی است که خود خواسته یا ناخواسته مرتکب اعمالی شده اند که نه تنها دل یکی از عزیزان ما را شکسته اند بلکه شخصیت انسانی ایشان را نیز خدشه دار کرده اند واین توهینی به همه ولیکس سواران است
    نکته برتر خریداری این خودرو بهره مندی از حمایت گروه ولیکس سواران جوان است.

  15. علیرضا

    ۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    جناب اقای مهندس جعفری من به هیچ شخصی توهین نکردم حالا که متوجه اشتباه خودتون شدید شروع به تهمت و خلاف واقع صحبت کردن شدید اگر مسلمانی و وجدان دارید با حقیقت زندگی کن شما در حال جو سازی هستی دوست عزیز من با جناب اقای تالشی صحبت کردم و تا اخرش هم هستم و خواستار اینم که با متخلف و توهین کننده برخورد شدید انجام گیرد حتی اگر احتیاج باشه شخصابه دفتر جناب اقای محمدی خواهم رفت فعلا من از طریق اقای تالشی پیگیر موضوع هستم ضمنا من با اقای غلامی صحبت کردم شما چرا به دروغ به ایشان گفتید که من به خانم فاضل توهین کردم سرکار خانم فاضل شما رو به هر چه می پرستی قسم می دم من به شما توهین کردم که اگر دروغ بگویید جوابگو در این دنیا و دنیا دیگر خواهید بود من هیچگاه به خودم اجازه نمی دم به کسی توهین کنم در هر صورت من از طریق جناب اقای تالشی پیگیری می کنم و شما هم باید در حضور ایشان قسم بخورید که من به کسی توهین و ناسزا گفتم -جناب اقای تالشی من منتظر تماس شما هستم 09380222667-ضمنا از دوستان هم تشکر می کنم که پیگیر این موضوع هستند -باتشکر سندگل

    1. جعفری

      ۳ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای سند گل با سلام مجدد از شمااستدعا دارم موضوع را حتماً از طریق صدای ضبط شده پیگیری فرمائید و از ورود به قسم و غیره خودداری فرمائید متشکر خواهم شد.ضمناً آخرین پاسخ من میباشد استدعا دارم موضوع فقط از طریق تماس و یا مکاتبه و یا حضوری با شرکت پیگیری گردد.

  16. غلامی

    ۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    جناب اقای مهندس جعفری سلام
    من مدت دوماه هست که درخواست چراغ جلو را داشتم که شما جوابگوی من نبودید ولی از زمانی که مهندس سندگل پیگیر کار من شدند شما اقدام به ارسال کردید اون هم با پیگیری ایشان -با توجه به صحبت اقای مهندس سندگل ایشان اذعان دارند خانم منشی شما تا دیروز می گفتند نمایندگی رفسنجان درخواست چراغ برای شما نکرده که ایشان بابت این موضوع از شما گلایه مند شدند و این مورد به مذاج شما خوش نیامده است من ایشان را میشناسم اصلا انسان دروغ گویی نبوده و خیر خواه وپیگیر مسایل هستند و خواهند بود

    1. جعفری

      ۳ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای غلامی عزیز از تغییر نطر شما بینهایت سپاسگزارم

  17. علیرضا

    ۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    جناب اقای جعفری من مدیر عامل شرکت بین المللی چوبسازان کویرهستم نه چهار شرکت من گفتم ما یک گروه شامل چهار شرکت هستیم که من مدیر یک شرکت هستم وقتی شما تو نوشتارت و خواندن مشکل داری شاید در شنیدار هم مشکل داشته باشید و به من تهمت میزنی در صورتی که تو چند سطر قبل من سمت خودم رو برای شما نوشتم قضاوت با دوستان خواهش می کنم مطلب من رو بخوانید
    (بنده مدیر عامل یک شرکت تولیدی بزرگ هستم بنام شرکت بین المللی چوبسازان کویر و ما یک گروه تولیدی هستیم خدمت مهندس جهفری عزیز عرض کردم شامل چهار شرکت تولیدی که بزرگترین ان اروند چرخ بزرگترین تولید کننده رینگ خودرو در خاورمیانه تحت لیسانس BBSالمان میباشد)برگرفته از یادداشت قبلی قضاوت با شما دوستان

  18. علیرضا

    ۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    در googleاسم من رو جستجو کنید تا گواه بر ادعای من باشد (علیرضا سندگل)

  19. میلاد

    ۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (16 ديدگاه)

    من دو بار مشکلم را پرسیدم ولی الان میبینم دوستان بخصوص اشخاصی که جز, مدیران ارشد در رابطه با این ماشین می باشند جای اینکه با توجه به مسلط بودن بر روی ایرادهای این خودرو من را راهنمایی کنند مشغول جواب ردو بدل کردن با منتقدین هستن .عزیزان مطمئنا همه جور طیف اشخاصی جزء خریداران این ماشین هستند پس لطف کنید شماهایی که در پست های مدیریتی و کاری در رابطه با این خودروهستین به دور از جنجال ها یا هر چیز دیگری و یا اینکه چه کسی چجوری بیان میکنه موضوعی را لطف کنید مشکلات را با سعه صدر حل کنید
    مرسی
    و من هنوز منتظر هستم زحمت کشیده و لطف کنید مشکل من را اگر امکانش هستن با راهنماییتان حل کنید

    1. جعفری

      ۳ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      آقای میلاد عزیز ضمن عرض پوزش از شما و دیگر عزیزان و تشکر از انتقاد بجای حضرتعالی می خواستم از شما و سایر دوستانی که مشکل یا سوالی دارند استدعا کنم موارد را از طریق تلفن یا فاکس ویا ایمیل اعلام نموده تا بر اساس اولویت بررسی و هماهنگی های بعدی را انجام دهیم.من منتظر دریافت اطلاعات شما هستم.

  20. رضا

    ۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    با سلام به کلیه دوستان ولیکس سوار

    من از همین رسانه از کلیه دوستان دو تا خواهش دارم
    اول اینکه خواهش میکنم حرمت ها را نگه داریم و به یکدیگر احترام بگذاریم و از توهین کردن به همدیگر جدا اجتناب کنیم این فضا تنها رسانه بدون سانسور و شفاف در دسترس دارندگان ولیکس می باشد پس بیایید با توهین و حتک حرمت یکدیگر این فضای سالم را که در کمتر جایی یافت می شود مسموم نکنیم
    خواهش دوم من از دوستان ولیکس سوارم این است که ارزش این رسانه را حفظ کنند و اعتبار این رسانه را درحد اعلا پاس بدارند ،این ممر تبدیل به مکانی برای ایراد هرگونه مسئله و مشکلی نباشد زیرا اگر اینگونه عمل کنیم دیگر اعتبار کنونی حفظ نخواهد شد و مجددا خواهش میکنم که در درجه اول مشکلات خود را از طریق نمایندگی پیگیری کنند و پس از آن از طریق دفتر پرستوی آبی و در صورت عدم نتیجه گیری مشکل خود را در صورت حل نشدن در این رسانه مطرح کنند باشد که شان رسانه در دسترسمان حفظ گردد
    در پایان باز هم مجددا از دوستان میخواهم که در صورت تمایل به شماره 09389048350 پیامک ارسال کنند تا در گروه ولیکس سواران جوان عضو شوید و از مباحث ایراد شده در این گروه بهره مند گردند شاید بسیاری از مشکلات شما قبل از نیاز به حضور در نمایندگی از طریق بحث های همین گروه حل شود

    با تشکر از همه دوستان
    ارادتمند شما
    رضا قیصری

  21. میلاد

    ۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (16 ديدگاه)

    جناب آقای جعفری سلام وتشکر بابت پاسخ
    من تلفن فکس یا ایمیلی ندارم ممنون میشم لطف کنید اعلام کنید
    چون واقعا روی این ایرادهایی که خدمتتان بیان کردم حساس شدم و اگر رفع بشه خیلی لطف کردین
    ممنون

  22. جعفری

    ۴ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    جناب آقای میلاد عزیز با سلام و عرض صبح بخیر:
    تلفن:88811760 الی 68
    فکس :88832484
    ایمیل:aftersales@pac.ir
    info@pac.ir
    منتظر دریافت اطلاعات حضرتعالی هستم پس دریافت آن با شما تمس خواهو گرفت.

    روز خوبی را داشته باشید.

  23. علیرضا

    ۴ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    با سلام خدمت همه دوستان ولیکس سوار
    خدمت همه دوستان عزیز خودم عرض کنم اگر یادداشتهای بنده رو ملاحظه کرده باشید من تا تاریخ 26ابان همیشه یکی از طرفداران واقعی واین خودرو بودم و الان هم هستم و من خودم این خودرو را دارم ولی چرا در یادداشتهای بعدی خودم کمی به عملکرد اقایان انتقاد نمودم که در نهایت هم به مواردی منجرب شد که جای بحث در اینجا نیست و از روند قانونی پیگیری خواهد شد موضوع از مورد اقای غلامی که همشهری بند هست اغاز شد که مطالب ایشان هم در صفحه قبل وجود دارد و می توانید به ان رجوع کنید من توی یک شهری زندگی می کنم که اکثرا همدیگر را میشناسند به من حق بدید که هم مدل ماشین شما توی این شهر حدود دوماه با ظاهری بسیار بد در تردد باشد و انگشت نمای همه -که این ماشین بعلت ضعیف بودن در خدمات و تامین قطعات و تامین نشدن یک چراغ جلو خودروی خوبی نیست و توی این شهر بعنوان یک خودروی مشکل دار در ذهن تداعی کندکه بعد از پیگیری های بنده که باز هم به مذاق بعضی از دوستان خوشایند نبود قرار هست بعد از حدود سه ماه چراغ ارسال شود ایا سوالات من از اقایون سوال شخصی بودشمایی که این خودرو را دارید فکر نمی کنی همین اتفاق شاید برای شما بیفتد پس چرا بعضی از دوستان عزیز ولیکس سوار که فکر کنم تازه هم به جمع ما پیوستند ما را منتقد فرض میکنند نه دوستان ما در جایی که لازم بوده از تمام مدیران ارشد تشکر کردیم وبازهم تشکر میکنیم که دارند مشکلات رو بررسی و رفع میکنند و خواهند کرد خود من در صفحه قبل در یادداشتی عنوان کرده بودم قرار هست لوازم یدکی این خودرو تا پایان اذر ماه به همه نمایندگیها داده شود و تجهیز شوند نباید ماباید دنبال مطالبات خودمان باشید دوستان عزیز من بانظر اقا رضاموافق هستم که باید ابتدا مشکل را بین خودمان مطرح نموده و از نظرات هم استفاده کنیم شاید مشکل برطرف شود بعددر این رسانه مطرح شود چون شاید تعدادی سود جو باشند که بخواهند این رسانه را بی ارزش نمایند ما نباید اجازه بدهیم که مورد پیش اید خواهشمندم و تقاضا دارم از تمام دوستان و مدیران خودرو سازی راین که یادداشتهای بنده رو با دقت مطالعه نمایند من در هیچ یادداشتی سعی در تخریب نداشتم و نخواهم داشت چون اولین کسی که ضرر خواهد کرد من دارنده این خودرو هستم پس جناب اقای محمدی عزیز و دوستان دیگر همه جزیی از یک خانواده هستیم بنابه این شعر که :چه عضوی بدرد اورد روزگار دگر عضوها را نباشد قرار
    پس زمانی همه ما هستیم که با هم باشیم یا یقولی که گفتند:
    (توهمدردی یا تو هم دردی) پس مشکلات را با هم برطرف کنیم و نگوییم به تو ربطی ندارد چون کلمه جالبی نخواهد بود جناب اقای محمدی هر کمکی که از دست بنده حقیر براید برای سربلندی نام شما وشرکت شما خواهم کرد مابا خرید از شما حسن نیت خود را نشان دادیم و باز هم نشان خواهیم داد ارادتمند شما علیرضا سندگل

  24. پوریا محمودیان

    ۴ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    با سلام و احترام
    جناب آقای جعفری در متن های شما سابقه 34 سال کار بیان شده است . پس احتمالاً می بایست فردی با تجربه و کاردان باشید . من همیشه از بابت پاسخگو بودن شما و جناب محمدی بعنوان یک مزیت بزرگ یاد کردم . و هستند شرکت هایی که با داشتن هزاران فرد ناراضی حتی یک پاسخ هم نمی توان از پرسنل عادی انها انتظار داشت چه برسد به مدیران رده بالا .
    اما جسارت نباشد شما می دانید همه انسانها از تمامی نظرها با هم متفاوت هستند و شما که از مدیران ارشد یک مجموعه هستید می بایست با درایت سعی در تزریق ارامش به مشتری تان باشید .
    من سعادت هم کلامی با جناب تالشی نصیبم شد . نحوه صحبت کردن من با ایشان گمان کنم به قدری مودبانه و اصولی بود که ایشان فرمودند ” شرکت به داشتن مشتریانی مثل شما افتخار می کند” اما زمانی که یکی از پرسنل بخش فروشتان به همسرم بی احترامی کرد -به جهت جویا شدن مراحل کاری تحویل خودرو – اگر کسی غیر از خانم نظری در اون لحظه پاسخگوی تماس من بودن بین من و شرکت شما هم همچین مسائلی مطرح می شد اما به احترام پاسخگو بودن یک خانم تمام عصبانیتم را فرو بردم . منظورم این بود که شما به عنوان یک مدیر توانا چرا باید کار را به اینجا بکشانید ؟
    با این همه من معتقدم ماالان عضو یک خانواده ایم چه ما بعنوان مشتری چه شما به عنوان خودروسازی راین . دستان ما بسوی شماست تا بتوانیم با فشردن آن هم ما از خریدمان لذت ببریم هم اینکه در نهایت شما به سودی که لیاقت آن را دارید برسید ، یادآور می شوم بهترین نوع تبلیغ شنیدن رضایتمندی ماست .
    هر چند جواب سوال قبل من داده نشد در خصوص مراحل سخت فروش که سپری کردم البته به سختی . امیدوارم این بار جواب من را بدهید که دست مشتریان خود را خواهید فشرد یا خیر ؟
    در پایان باز از پاسخگو بودن شما سپاسگزارم و از این حیث خوشبختم اعلام کنم به خود می بالم .
    بهروزی و پیروزی را برایتان آرزومندم

    1. جعفری

      ۴ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای محمودیان عزیز سلام و عرض ادب دارم و بینهایت از لطف و محبت حضرتعالی سپاسگزارم و امیدوارم خدمت گزاری شایسته و در خور شان والای مشتریان گرامی و ارزشمندمان باشم . من از شما اجازه می خواهم در این رسانه مطلبی را عنوان نکنم و استدعا دارم شماره تماس شما را از طریق ایمیل خدمات پس از فروش داشته باشم و سنگ صبور من گردید.
      من فکر کنم آمار مشتریان وفادار ما نسبت به سایر خودرو سازان بسیار بالاست و تمام این عزیزان از زمانی که بنده در تعمیرگاه مرکزی افتخار خدمت گزاری را داشتم با آنها در ارتباط بودم و هستم و مطمئن باشید روش کاری من و همکارانم نیز روشی غیر از آنچه که شما اشاره فرمودید نبوده و نخواهد بود گواه این ادعای من رتبه های کسب شده در بخش رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش از سال 87 تا پایان سه ماهه اول سال 93 می باشد که در کل کشور توسط شرکت بازرسی و استاندارد ایران ارزیابی و اعلام میگردد.
      باز هم از شما و نظر لطف شما ممنون و سپاسگزارم.

  25. فراهانی

    ۴ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (16 ديدگاه)

    با سلام خدمت آقای جعفری و تشکر بابت پیگیری هاتون
    خدمت شما عرض کنم من حدود یک هفته هست که ماشین رو تحویل گرفتم که از همون اول ریموت کنترل ماشین عمل نمیکرد وقتی که بازش کردم دیدم اصلا هیچگونه بردالکتریکی و باتری داخل ریموت نیست (داخل ریموت خالی بود) و به همین دلیل نمیتونم با ریموت در رو باز کنم و همون موقع هم به نمایندگی اراک جناب آقای صنمی گفتم که قرار شد ایشون پیگیری کنن . لطفا من رو راهنمایی کنید که چطور میتونم این مشکل رو حل کنم …
    با تشکر

    1. جعفری

      ۴ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای فراهانی عزیز با سلام و تشکر از لطف حضرتعالی به استحضار میرسانم قطعه مورد نیاز امروز آماده ارسال بود و انشااله تا دو روز آینده مشکل ریموت حل خواهد شد.

  26. سلطانی

    ۴ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان سلام. کلا صدای باد توی ماشین میاد! همش اینجوره؟

    1. محمد ع - تهران

      ۵ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (841 ديدگاه)

      سلام نه اینطوری نیست . صدای کف و آسقالت شاید بیاد ولی صدای باد و محیط بیرون اصلا

  27. ابراهیم

    ۴ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    با سلام خدمت کلیه دوستان ولیکس سوار
    با انتقادات مثبت به نظر من حتما یک شرکت رشد میکنه(چیزی که تو فرهنگ ما بیگانه است) ولی تخریب ممکنه موجب آسیبی بشه که جبران کردنش سخته
    من همیشه مطالب دوستان را به عنوان یک ولیکس سوار میخونم و لذت میبرم ولی جدیدا داره یه اتفاقاتی رخ میده که ممکنه به یه شرکت و یا گروه و با شخص آسیب برسونه
    امیدوارم این مشکلی که بین دوستان به وجود آمده حل بشه بحث تهدید و رسانه و… به خوبی و خوشی حل شه
    از آقای جعفری هم به عنوان یه پبشکسوت درخواست دارم مشکل دوستان را مشکل خودش بدونه
    ما عضو یک خانواده ایم
    با سپاس از دوستانی با نظرات فنی دوستان را راهنمایی میکنن

    1. جعفری

      ۵ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      آقای ابرهیم عزیز خدمت شما سلام و عرض ادب دارم و از لطف شما بینهایت سپاسگزارم. دستور مدیریت عامل شرکت و تاکید شدید ایشان به ما در کنار مشتری بودن خدمات پس از فروش می باشد تمام تلاش را دارند تا کم و کاستی های قبل را جبران فرمایند و با عمل کرد خود در بخش تولید و وارد نمودن قطعات یدکی در حجم چشمگیر در مدت بسیار کوتاه مدیریتشان گام بسیار مپبتی را در جهت حل مشکلات عزیزانمان برداشته اند و قطعاً تا چند هفته آینده شاهد این عرض بنده خواهید بود و مطمئن باشید من و همکارانم نیاز به کمک و راهنمائهای شما مشتریان عزیز را داریم و حمایت شما ابزار بسیار مهم و ارزشمند در راستای ارتقا سطح تولید و خدمات خواهد بود.

  28. علیرضا

    ۵ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    سلام به همه دوستداران ولیکس
    جناب اقای محمدی مدیریت عامل شرکت راین خودرو می خواستم چند مورد رو خدمت شما عرض کنم بنده از تاریخ 9مرداد وارد این سایت شدم و تا این تاریخ شاید حدود 100یادداشت نوشتم و یکی از افتخارات من این میباشد که واحد خدمات پس از فروش شما رو مجاب کردم این قسمت از سایت را رصد کرده و نوشته های دوستان رو مطالعه کنندو در صورت صلاحدید پاسخ دهند این ادعا نیست یک واقعیت میباشد جناب اقای مهندس جعفری طی تماس تلفنی من با سرکار خانم فاضل در تاریخ 18ابان که داشتم اولین یادداشت خوشونو تو این قسمت قرار دادند شما اولین یادداشت ایشان رو اگر مطالعه نمایید دقیقا عنوان نمودند من جعفری هستم از بخش خدمات پس از فروش این یک افتخار میباشد فکر نمی کنم سرکار خانم فاضل تماس من رو فراموش کرده باشند که خدمت سرکار خانم عرض کردم لطفا مطالب داخل سایت پدال رو پیگیری کنید که طی چند دقیقه اولین یادداشت اقای جعفری روی سایت مشاهده شد این نشان از حسن نیت دوستان بود مواردی که عنوان نمودم باز هم تاکید می کنم ادعا نیست واقعیت است و صحبتی با دوستان عزیز که خودروی ولیکس دارند اگر امروز بخش خدمات پس از فروش به تمام یادداشتهای شمادر این سایت پاسخ میدهد بخاطر پیگیری های بنده حقیر میباشد منظور من این نیست که قبلا پاسخ گو نبودند ولی توی سایت هیچ گاه بخش خدمات پس از فروش یادداشت در زمینه پاسخ نداشتنددوستان دقیقا به مطالبی که من نوشتم دقت کنید بنظر من کار بزرگی هست که ما با هم انجام دادیم من در تمام یادداشتهایم از مشتری مداری این شرکت تعریف و تمجید کردم ولی برای گرفتن حق بعضی مواقع باید تعدادی فدا شوند که بنده شدم -باتشکر از همه دوستان -علیرضا سندگل

  29. معصوم نژاد

    ۵ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (22 ديدگاه)

    جناب آقای جعفری
    با سلام و خسته نباشید خیلی خوشحالم که اتفاقی عجیب را مشاهده میکنم
    منظورم جوابگویی یک مسئول به مشتریان خود در یک پایگاه اینترنتی است واقعا انتظارشو نداشتم چون تا حالا ندیده بودم نمیدونم شرکتی مثل ایرانخودرو برای مشتریهاش این کارو کرده یا نه اما بعید میدونم
    البته مشتریهای اونا خیلی زیادن و این برای شما یه فرصت هست که با توجه به کم بودن تعداد مشتری کیفیت سرویس دهی رو بالاتر ببرید که هم بهترین تبلیغ است و هم قطعا اجری پیش خدا دارد که گرهی از کار این مردم ستم کشیده باز کنید
    بنده هم مثل سایر دوستان مشکلاتی با ماشینم دارم که دوستان در اطلاع هستند که کمک جلو سمت راننده دو ماهی است که خراب است اما نمایندگی آخوندی در قم می گوید که شرکت برای ما قطعه نمیفرستد و فعلا موجود نیست
    ماشین من گارانتی دارد اما من حاضرم این قطعه رو بخرم اما در قم موجود نیست
    اگر امکان دارد بنده رو نیز راهنمایی فرمایید
    تشکر می کنم

    1. جعفری

      ۵ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای معصوم نژاد بینهایت از لطف شما سپاسگزام من بعنوان خدمتگذار انجام وظیفه می کنم و متاسف از اینم که ناچارم به یک مطلب اشاره کوچکی را داشته باشم و آن این است که بنده در اولین جلسه ای که خدمات مدیریت عامل جدید مجموعه رسیدم ایشان تاکید بسیار جهت بازدید سایت های مختلف را داشته و بر اساس این دستور ما موارد را کنترول و دوستانی که شماره تماس داشتند با آنها ارتباط بر قرار می کردیم و من به لحاظ اجتناب از چالش های احتمالی از ورود به سایت اجتناب می کردم که دچار این مطلب هم شدم.
      دوست عزیزم من استدعا دارم از طریق ایمیل آدرس ذیل شماره تماستان را بمن بدهید در اسرع وقت مشکل را حل خواهیم نمود قطعات رسیده و دیگر جای نگرانی نیست.

      aftersales@pac.ir

  30. علیرضا

    ۵ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    سلام به همه دوستداران ولیکس
    دوستان گرامی بنده در تاریخ 9مردادامسال اولین یادداشت خودم رو گذاشتم و تا این لحظه که این یادداشت رو میزارم حدود 100نوشته دارم دوستان گرامی این افتخار رو دارم که واحد خدمات پس از فروش شرکت را مجاب کردم که این سایت رو رصد کنه و تو این سایت پاسخ گوی دوستان باشه اولین یادداشت جناب اقای جعفری در مورخه 18ابان خطاب به من بودو درج شده که همه میتونند به اون رجوع کنند و دومین یادداشت به اقا رضای عزیز بود این ماحصل تعامل و دوستی و یک رنگی جامعه ولیکس میباشد من در این مورخه(18ابان)با دفتر اقای جعفری تماس گرفتم و خدمت سرکار خانم فاضل عرض کردم لطفا مطالب داخل سایت پدال بخش گریت وال رو رصد کنید که پس از قطع مکالمه بنده با ایشان شاید حدود 10دقیقه نشده اولین یادداشت اقای جعفری روی سایت قرار گرفت فکر کنم سرکار خانم فاضل به یاد داشته باشنددر هر صورت این کارحاصل تلاش همه هست ما همیشه بفکر بهتر شدنیم نه بد تر شدن و این نیت قلبی من هست و خواهد بود با ارزوی بهروزی برای همه دوستان-علیرضا سندگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا