خودروهای چینیگریت وال

گریت وال C30

موج چینی همه جا را فرا گرفته و بازارهای خودرو نیز از این یورش در امان نمانده اند. گرچه هنوز بیشتر تولیدات خودروسازان چینی، کپی نامفهومی از خودروهای مشهور دنیاست، اما کم کم این محصولات نیز در حال جدا کردن این انگ از خود بوده و به سمت استقلال در طراحی پیش می روند. خودروسازان چینی زیادی وجود دارند که طیف وسیعی از محصولات با کیفیت نازل تا خوب را تولید می کنند و البته امیدواریم اگر محصولی از این خودروسازان وارد کشور ما می شود، از نوع با کیفیت خوب آن باشد.

gwm voleex c30 2012
gwm voleex c30 2012

شرکت گریت وال یکی از بزرگترین شرکتهای چینی تولید کننده خودرو است که از سال ۱۹۷۶ به  ساخت خودرو مشغول است. این شرکت در سال ۲۰۱۰ بزرگترین تولید کننده خودروهای شاسی بلند SUV در چین بود. اما با وجود تخصص بیشتر در تولیدات SUV سایر کلاسهای خودرو نیز در سبد تولیدات این شرکت قرار دارند. از جمله  ولکس C30 که یک سدان کوچک فامیلی است. این خودرو با موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری مجهز به تکنولوژی VVT که زمانبندی هوشمند سوپاپ است، و توان ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۳۸ نیوتن متر را تولید می کند، به بازار ارائه می شود.

gwm voleex c30 interior
gwm voleex c30 interior

سیستم گیربکس آن بین دستی یا اتوماتیک CVT قابل انتخاب می باشد. ترمزها در هر چهار چرخ دیسکی و مجهز به سیستم ضد قفل و ضد لغزش  می باشد. مصرف سوخت C30 بطور متوسط ۶.۵ لیتر برای نمونه های دنده دستی و ۶.۸ لیتر برای انواع اتومات اعلام گردیده است. میزان آلایندگی آن نیز مطابق استانداردهای یورو ۴ می باشد.

Great Wall Voleex C30 2012
Great Wall Voleex C30

این خودرو با طول ۴۴۵ سانتی متر و عرض ۱۷۰ و ارتفاع ۱۴۸ و فاصله بین دو محور ۲۶۱ می تواند بعنوان یک سدان خانوادگی مورد استفاده قرار گیرد. گنجایش صندوق بار ۵۱۰ لیتر است که فضای مناسبی می باشد. وزن خودرو نیز ۱۱۲۵ کیلوگرم برای نمونه های منوآل و ۱۱۴۵ کیلو برای انواع اتومات می باشد.

Great Wall Voleex C30 2012
Great Wall Voleex C30

تجهیزات استاندارد برای مدل پایه شامل لامپهای هالوژن، پنجره های الکتریکی، ۴ اسپیکر، دو ایربگ جلو، ABS+EBD، سیستم ضد سرقت موتور، و ریموت و تجهیزاتی از این قبیل می باشد. در مدل لوکس علاوه بر گیربکس اتومات، تغییری در تجهیزات به چشم نمی آید. اما مدل Elite که بالاترین مدل C30 می باشد، به تجهیزاتی نظیر صندلیهای چرمی و اسپیکر های ۶ تایی و گرم کن صندلیها و  رادار مجهز است. سیستم GPS هم برای نقشه خوانی و راهیابی ماهواره ای جزو تجهیزات آپشن و قابل انتخاب می باشد.

Great Wall Voleex C30 seat
Great Wall Voleex C30

قرار است کرمان خودرو از اردیبهشت ۱۳۹۱ این مدل را جایگزین هیوندای ورنا نماید. قیمت این خودرو  در مدل پایه و با گیربکس دستی حدود ۱۰ هزار دلار و در مدل لوکس با گیربکس اتوماتیک ۱۲ هزار دلار و در گرانترین مدل با تمام امکانات آپشن ۱۳ هزار و ۲۰۰ دلار است.  بنابراین با احتساب عوارض ۶۰ درصدی واردات CKD و سود مثلا ۴۰ درصدی مونتاژ کننده داخلی، قیمت این خودرو در بازار داخلی حدود ۲۴ تا ۲۸ میلیون تومان برآورد می شود.

voleex c30 dashboard
voleex c30 dashboard

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۷ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۷,۲۹۹ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (42 ديدگاه)

    سلام مهندس جعفری
    این قطعه آماده ارسال نشد ؟
    دلم واسه ماشینم تنگ شده از بس سوارش نشدم
    لطفا زود تر قطعه رو ارسال
    ممنون از زحماتتون

  2. یونس

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (35 ديدگاه)

    سلام جناب جعفری
    با عرض خسته نباشید و با تشکر از حضور حضرتعالی در مشهد مقدس و با تشکر از پیگیری شما فکسی رابه دفتر جناب محمدی شرکت راین ارسال کردم خطاب به حضرتعالی و مدیران شرکت راین درخواست جواب مکتوب شده کارشناس محترم صنعت و معدن را خواستار شده ام اگر جواب را فکس فرمودید سپاسگزارم.

  3. فرهاد

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    مدیریت محترم سایت سلام .
    لطفا تاریخ پستها را به تاریخ شمسی مانند قبل برگردانید . چرا میلادی نوشته میشود .؟

    1. سردبیر

      ۲۳ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (761 ديدگاه)

      سلام. مشکل یادشده از باگی هست که در پلاگین تاریخ شمسی بوجود آمده بود و برخی صفحات، دیدگاههاشون نمایش داده نمی شد. تا رفع این باگ، فعلا تاریخ شمسی رو غیر فعال کردیم. اما انشاالله به زودی برطرف خواهد شد. پوزش از مشکل بوجود آمده.

  4. ابوالفصلmaleksabet

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    باسلام خدمت اقای جعفری وسایردوستان من چندروزی است درسایتهای مختلف تحقیق میکنم که خودروی جک رابرای خرید انتخاب کنم یاولیکس راخواهشمندم مزایای این خودزورانسبت به جک بیان کنیدواینکه باتوجه به خدمات پس ازفروش ولوازم یدکی این خودرو مناسب یک کازمندهست؟ممنونم

    1. جعفری

      ۲۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای ابوافضل سلام عرض میکنم و با پوزش از تاخیر در جواب با توجه به جایگاه خودم فقط می توانم این مطلب را عرض کنم قطعات خودرو ولیکس در حال حاضر بیش از حد در انبار موجود و نسبت به کیفیت خوب قطعات قیمت مناسبی را دارد و بیشنهاد می کنم کیفیت خودرو را از مصرف کنندگان محترم محصولات ما استعلام فرموده و تصمیم گیری نمائید.

  5. علیرضا R

    ۲۴ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    سلام
    میخواستم تشکر کنم از پرسنل خدمات پس از فروش راین و بویژه جناب آقای مهندس جعفری که به فاصله یک روز از ارسال ایمیل اینجانب تماس گرفتند و پیگیری کردند
    با آرزوی موفقیت روز افزون برای این عزیزان

  6. علیرضا

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (96 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان
    جناب اقای جعفری امکان اینکه ماشین فعلی من به کیربکس AMTمجهز بشه هست اگر هست لطفا راهنمایی کنید با تشکر سندگل

    1. جعفری

      ۲۹ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای سند گل ضمن عرض سلام بعرض میرسانم این کار امکان پذیر می باشد ولی اقتصادی نمباشد چون در این راستا بایستی غیر از گیربگس چندین قلم قطعات گران قیمت نیز نصب و اضافه شود بخشی هم تعویض گردد مثل سیم کشی , ECU , سیستم ارتباطی دسته دنده با گیربگس ,و…………لذا توصیه نمیگردد.

  7. رضا

    ۲۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    سلام
    یه سوال کوچولو
    چرا تابلو مربوط به سرویس های ادواری ولیکس در نمایندگی مرکزی از روی دیوار برداشته شده؟
    به اندازه کافی اطلاع رسانی کرده بود و باید بازنشسته میشد؟

    1. جعفری

      ۲۹ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب علی آقای عزیز با سلام باید عرض کنم ما تعمیرگاه مرکزی نداریم و محل مورد نظر حضرتعالی نمایندگی 2115 می باشد و تابلو هم بدون مجوز بازنشسته شده!!! فردا صبح موضوع بررسی و حکم باز گشت به دیوار را ابلاغ خواهیم نمود ضمناً در چند روز آینده تابلو جدیدمان هم ارسال و نصب خواهد شد.

  8. علی غفاری

    ۲۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (42 ديدگاه)

    سلام آقای جعفری
    قطعات ما آماده نشد ؟
    ماشین به اسم داود غفاری فرد هست

    1. جعفری

      ۳۰ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای غفاری عزیز سلام من خیلی شرمندم امروز دو نفر از همکارانم ماموریت بودند نتوانستم پیگری کنم فردا قطعاً موضوع را دنبال خواهم کرد.

  9. علیرضا

    ۳۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (96 ديدگاه)

    سلام
    جناب اقای جعفری از شما بخاطر راهنمایی که کردید تشکر و قدر دانی دارم

  10. وحید

    ۳۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام.دوستان من میخوام یه دونه بخرم کدوم مدل بهتره ودرکل خدا وکیلی ارزش پولی که بهش میدی رو داره یا نه لطفادجواب بدین

    1. فرهاد

      ۳۰ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (46 ديدگاه)

      آقا وحید من خیلی تحقیق کردم خودروی بسیار خوبی در این رنج قیمت است دوستم اتومات مدل 91 را دارد فوقالعاده راضی است . البته من خودم منتظر امدن اتومات هستم تا اگر خدا خواست بخرم . البته تاریخ دقیق هم نمیگن که چه وقت وارد بازار میشسه ظاهرا در حال تست است .

  11. فراهانی

    ۴ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (16 ديدگاه)

    سلام
    جناب آقای جعفری مشکل ماشین من پس از پیگیری های مکرر از نمایندگی هنوز پا برجاست و ماشین بصورت اتفاقی روشن نمیشه … حتی بعد از اینکه نمایندگی آقای صنمی به اصطلاح روی ماشین کار کرد ( بدون دیاگ و از روی حدس و گمان) به خود شما هم ایمیل زدم و عرض کردم که هنوز همون مشکل قبلی رو داره که متاسفانه جواب ندادین … لطفا بفرمایید من چیکار باید بکنم و در حال حاضر نمایندگی و خدمات پس از فروش چه نقشی دارند ؟

    1. جعفری

      ۴ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای فراهانی با سلام و عرض پوزش متاسفانه با توجه به اینکه در گیر بازدید از نمایندگی ها بودم و اکثراً بیرون از شرکت هستم قطعاً برای اواخر این هفته یا اوایل هفته آینده خودم یا یکی از کارسناسان این واحد در نمایندگی آقای صنمی در خدمت حضرتعالی خواهیم بود.مجداً از شما عذر خواهی نموده و آرزوی موقیت برای شما را دارم

    2. علی

      ۸ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (23 ديدگاه)

      اقای فراهانی سلام
      لطفا نتیجه در سایت اعلام فرمائید . باتشکر

  12. علی غفاری

    ۴ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (42 ديدگاه)

    سلام مهندس جعفری
    قطعه ما رسید به نمایندگی ؟

  13. علی غفاری

    ۴ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (42 ديدگاه)

    سلام آقای جعفری
    جناب آقای جعفری قطعه ها تو گمرک گیر کرده
    اینو نمایندگی بهمون گفت

    1. [جعفری

      ۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای غفاری عزیز با سلام ما هیج قطعه ای در گمرک نداریم و تمام قطعات در انبار موجود می باشد لطفا به نمایندگی مراجعه و از انجا با من تماس بگیرید تا تکلیف را روشن کنم.

  14. مصطفی

    ۴ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (206 ديدگاه)

    جناب آقای جعفری
    با سلام و تشکر از شما.در خصوص وضعیت ماشینهای بنده و پیگیری برای حل مشکل سوئیچ پس از تماس همکارتان هنوز خبری از هماهنگی با نمایندگی نشده است.
    لازم به ذکر است که بعد از بازدید آخری که در نمایندگی آساطوری از ماشین انجام شد که جنابعالی نیز تشریف داشتید و فقط بحث تعویض روغن و فیلتر بود مصرف ماشین بنده بسیار بالا رفته و درحدود 10.5 لیتر در 100 کیلومتر شده و ضمناً صدای موتور نیز بصورت قابل توجهی افزایش یافته است.
    خواهشمندم در صورتی که می توانید نسبت به رفع مشکلات فوق تسریع نمایید.

    1. [جعفری

      ۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      آقای مصطفی عزیز با سلام و عرض پوزش متاسفانه برای من مشکلی پیش آمده برای هفته آینده حتماً هماهنگی بعمل خواهد آمد.

  15. امیر

    ۸ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    سلام
    دوستان کسی میدونه این بلوتوث ضبط ولیکس چطوری کار میکنه؟
    اون دکمه های سبز و قرمز علامت گوشی روی ضبط به چه دردی میخورن؟

    1. علی غفاری

      ۸ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (42 ديدگاه)

      با گوشی بلوتوث رو جستجو کن بعد یه اسم عجیب پیدا میکنه بهش وصل شو همین
      بعدم اون دکمه های سبز و قرمز برای وقتیه که گوشیت زنگ میخوره با اونا جواب میدی

      1. یونس

        ۹ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (35 ديدگاه)

        با سلام
        جناب آقای جعفری پیرو مذاکره رو در رو با شما در هفته قبل در شرکت قرار شد حداکثر تا 48 ساعت اینده خبر دهید یک هفته شد خبر را نه تنها ندادید بلکه تا شماره مشهد را میبینید جوابی به تلفنها نمیدهید 5 ماه است که دارید جواب نمیدهید با موبایل اقای معارفی تماس گرفتم جواب ندادند و حتی smsهم ارسال کردم جوابی ندادند این جواب ندادن ها در خور مدیران یک شرکت خودرو سازی و خدمات پس از فروش نیست بعدآ از ما گلایه ای نکنید بلاخره ایراد در خودروی من در خودروی خیلی‌ها وجود داره و بی اطلاع هستند حداقل جواب ما رو بدهید

  16. یونس

    ۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (35 ديدگاه)

    جناب آقای جعفری سلام
    پیرو مذاکره حضوری در شرکت در تهران قرار شد طی 48 ساعت اینده خبر را به ما اعلام کنید نه تنها اعلام نکردید در طول این یک هفته بلکه گوشی ها رو هم که شماره مشهد می افتد جوابی نمیدهیدبا همراه اقای معارفی هم تماس گرفتم جواب ندادند sms هم فرستادم باز هم جواب ندادند چقدر بد قولی در این 5 ماه کردید نسبت به جواب ما بعدآ از ما ناراحت و یا گلایه نکنید

    1. جعفری

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای جوان با سلام به استحضار می رسانم شرکت از قوانین حاکم در این صنعت پا فراتر نخواهد گذاشت و نتیجه همان است که این حقیر در دفتر خدمت شما عرض کردم و کتباً هم به نمایندگی اعلام شده ضمناً انجام کار قانونی قطعاً گلایه دنبال نخواهد داشت و استدعا دارم از جو سازی در این رسانه جداً خودداری فرمائید اگر کار ما غیر قانونی می باشد اقدام قانونی بعمل آورید فقط اقذام قانونی قانونی قانونی…….

  17. امیر

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    خیلی ممنون جناب آقای غفاری عزیز

  18. رضا

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    سلام خدمت کلیه دوستان عزیزم در پدال و سلام به پرسنل خدوم شرکت پرستوی آبی به ویژه آقایان جعفری(مدیر خدمات پس از فروش) و کیهانی(مدیر فروش)

    امروز از روبروی نمایندگی کرج این خودروساز رد شدم و نا خودآگاه شعر زیر در ذهنم نقش بست
    دل بر عهد تو و باد صبا نتوان بست
    خاطرم آمد که 4 ماه پیش با انسان فرهیخته ای در مجموعه شما صحبت کردم و یک تخلف واضح و مبرهن را به ایشان گزارش کردم و ایشان چنان برخوردی کردند که من به خود بالیدم که هنوز در مملکتم مردمان مردی هستند که به دنبال راه راستی در جهان میگردند
    بسیار خوشحال شدم که مجموعه چنین رویکرد قاطعی نسبت به دریافت رشوه در بین نمایندگان خود دارد و حتی به خاطر انجام تخلف حاضر به تعطیلی یکی از نمایندگی های خود خواهد شد
    ولی افسوس که صدای دهل از دور خوش است و به صورت تلفنی پرستوی آبی مدینه فاضله بوده است برای ما قیلا هم گفتم دوصد گفته چو نیم کردار نیست
    پس از آنکه شرح ما وقع دادم به صورت تلفنی با حضور نمایندگی کرج در دفتر پرستوی آبی (دفتر فروش) دوباره در مورد تخلف آن نمایندگی صحبت کردم که کلیه مکالمات هم از سوی پرستوی آبی ضبط شده است و آقای ک فرمودند که تا زمان بازگشت پول با من همراه خواهند بود و پول را به من باز خواهند گردانید ولی متاسفانه نه تنها کاری صورت نگرفت بلکه نمایندگی هم تعطیل نشد آن هم نمایندگی که تعداد ناراضیان آن بیش از حد انتظار است و همچنان تخلف میکند
    خنده ام گرفت وقتی که فهمیدم نمایندگی تنها یک تذکر دریافت کرد
    خنده ام گرفت به خوش باوری خودم
    خندام گرفت به فسادی که بوی تعفنش بیداد می کرد و آنکه باید کمک میکرد که این بو از فضاو اتمسفر آنها دست بکشد خود در آن هوا تنفس میکرد
    خنده ام گرفت از اینکه چه راحت می توان خط و نشان کشید و بعد با مجرم چای خورد
    خندام گرفت که شکایت رشوه گیر را به …. برده ایم
    خندام گرفت که با یک میلیون تومان چه آسان میتوان یک مجموعه عظیم را از لحاظ ساختار و قاطعیت در برخورد با متخلف شناخت
    و خنده ام گرفت که نکند برای احقاق حقم بایستی یک میلیون تومان دیگر هم پرداخت کنم شاید کس هم طرف باشد
    و خنده ام گرفته و هنوز می خندم
    راستی پرداخت این پول هنوز در جریان است؟

  19. یونس

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (35 ديدگاه)

    سلام جناب جعفری
    اگر اسم صنعت را میآورید ابتدا خواهش میکنم الفبا صنعت را به من یاد ندهید به خط تولید و مجموعه خود آموزش صنعت خودرو سازی را یاد بدهید هیچ جو سازی ما نکردیم تا این لحظه مگر دوستانی که در سال 93 خودرو از شرکت راین تحویل گرفتن ما اعلام کردیم که چه مشکل حاد و بزرگی خودروها دارد مطمئن باشید اقدام قانونی هم میکنم و به همه دوستانم اطلاع رسانی در این رابطه انجام میدهم و لطفا تهدید نفرمایید همه را مطلع از اشکال بزرگ خودرو سازی شما انجام خواهم داد

    1. رضا

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (64 ديدگاه)

      جناب آقای یونس
      لطفا در مورد ایرادی که مربوط به ماشین های 93 هست اطلاع رسانی کنید تا در حق ما دارندگان این مدل جفا نکرده باشید

  20. یونس

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (35 ديدگاه)

    سلام آقا رضا عزیز
    تلفن خود را بفرمایید تا این بنده حقیر با شما تماس بگیرم ایرادی در خودروهای ولکس وجود دارد که در طی سالهای بعد خریدار متوجه خرید خود میشود و تمامی دوستان که در شهر خودمان و نقاط دیگر ایران عزیز خریداری کرده‌اند باید از این موضوع اطلاع پیدا کنند و بفهمند که این شرکت چه دست مردم داده است

    1. رضا

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (64 ديدگاه)

      09389048350

  21. یونس

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (35 ديدگاه)

    با سلام خدمت رضای عزیز
    تلفن خود را بفرمایید تا این بنده حقیر با شما در تماس باشم و باید کسانی که در شهر خودمان و یا اکثر شهرهای دیگر ایران عزیز این خودرو را خریدند بدانند که چه مشکلی دارد این خودروها که طی مدت این ایراد بروی خودروهایشان آشکار میشود و بدانند که چه خریدی کرده‌اند من در خدمت تمامی دوستانم جهت اطلاع میباشم

    1. جعفر

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      جناب آقای یونس
      بنده بیش از دوسال و نیم ،این خودرو را دارم و در طی این مدت هیچ گونه مشکل و یا ایراد خاصی که پیش بینی میفرمایید از این خودرو ندیده و فقط جهت انجام سرویس های ادواری به نمایندگی مراجعه نموده ام. در خصوص رنگ هم شاید به صورت موردی برای شما مشکلی وجود داشته باشد که بایستی پیگیری گردد. بهتر است قبل از زیر سوال بردن این خودرو و کلی گویی های فنی و ایجاد نگرانی برای سایر عزیزانی که مصرف کننده و یا راغب به خرید این خودرو اند ، از دوستانی که حداقل دو سال از این خودرو استفاده نموده اند استعلام گردد.

      1. یونس

        ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (35 ديدگاه)

        جناب جعفر اقای غزیز
        ضمن عرض تشکر از نظریه شما بنده عرض کردم خودروهای تولید امسال و باز هم نوشتم که سال 91 هم من خودم خریداری کردم و ببسیار راضی بودم و به اطمینان همان خودرو 91 امسال صفر خریدم نه مشکل کمک نه مشکل مصرف نه مشکل داشبورد نه رنگ خودرو هیچ کدام در سال 91 من هم که داشتم اشکالی نداشت

  22. علیرضا

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (96 ديدگاه)

    سلام اقا یونس
    لطفا اطلاع رسانی کنید منتظر تماس شما هستم
    09380222667
    با تشکر علیرضا سندگل

  23. یونس

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (35 ديدگاه)

    جناب سند گل عزیز سلام
    من با حضرتعالی تماس میگیرم و در جریان کار من هستید شما از قبل کار دوستان که اسم قانون را میآورند حداقل 50% غیر قانونی است یعنی قانون به این دوستان این اجازه رو داده که 50% تخلف بکنند در حق مشتری?

  24. مهران

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (76 ديدگاه)

    باسلام خدمت هموطنان عزیز، لازم به ذکر میدانم صرف نظر از مسایل حاشیه ایی و نگرانیهای که بعضا برخی متحمل شده اند ، ماهیت برخورد جناب آقای جعفری در نوع خود بی نظیر بوده و حتی در بین این همه خودروساز در این کشور پر هرج و مرج بسیار نادر و قابل تحسین میباشد.
    واقعا اعتراف میکنم که با آمدن آقای جعفری و مواجه با نحوه برخورد ایشان ، با اطمینان خاطر بیشتری رانندگی کرده واحساسی آنچنان که یک برند اروپایی را سوار شده ام را دارم.
    از خداوند سلامتی کامل شمارا خواستار بوده و امید که ما نیز بنحو شایسته در کنارتان باشیم.

  25. یونس

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (35 ديدگاه)

    با سلام
    آقای مهران با. صرف نظر از نوشته شما که کشور را هرج و مرج تعریف نمودید خدمت شما عرض کنم برند اروپایی رو همه می‌شناسیم و اطلاع کافی از خودروهاشون داریم در صورت کوچکترین ضعف در تولید شان تمامی خودروها را فراخوان داده و به عیبی که از سوی تولیدشان بوده اهمیت داده و ایراد را برطرف میکنند.همین شرکت آسا ن موتور هیوندای من ایرادی در خودروی دیگرم داشتم که مراجعه به نمایندگی جهت عیب آن رفتم و نیاز به قطعه داشت باور کنید در مدت 48 ساعت نه تنها یک قطعه 12 میلیونی از تهران ارسال شد بلکه بعد از تعمیر آن 10 روز مدام زنگ زدن و پیگیر این شدن که آیا مشکل حل شد یا خیر .متاسفانه در خودروهای تولیدی کشورمان نه تنها این مسئله حاکم نیست بلکه خودروی حداکثر دارای ایراد را تحویل میدهند سپس اصلا هیچ توجهی هم به حرفهای خریدار نمیکنند چون هیچ سودی نداره بلکه ضرر هم طبق اعلام خودشان میکنند.پیرا این اوصاف این خودروی ولیکس نمیتوانند جایگزین یک خودروی اروپایی در کشور و یا در ذهن ما گردد.خودرو از لحاظ رنگ از لحاظ فنی از لحاظ تزیینات و کمک دارای ایراد تولید میگردد بعد با قیمت حداکثر هم فروش میشود و هر روز هم با این کیفیت بالاتر میبرند قیمت را.جناب جعفری از افراد زحمتکش و بسیار خوش برخورد و زیبا لحن هستند اما برای شرکت زحمت میکشند و به نفع شرکت و تا بوده قانون هم این بوده من هنوز در رابطه با ایراد خودروی ولیکسم متاسفانه هیچ جواب منطق نگرفتم و خودرویی که حداقل دارای 50% ایراد را داراست هیچ جواب منطقی نمیگیرم و به ناچار داریم طیف قانونی را طی میکنیم

    1. مهران

      ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (76 ديدگاه)

      با سلام مجدد خدمت دوستان و آقای یونس از مشهد مقدس با پدیده های همیشه بکر و دیدنی چون شاندیز .
      احتراما به آگاهی جنابعالی میرساند با صرف نظر از صرف نظر شما ، اینجانب در تیر ماه سال 91 ثبت نام کرده ولی تیرماه سال92 تحویل گرفتم و جزو اولین نفراتی هستم که از صفحات نخست در این فروم انتقاد کردم و ضمنامیتوانید با مراجعه به صفحات 50 تا 90 ، متوجه مشکلات متعدد بنده از جمله عدم جا رفتن دنده3 و گیربکس خواهید گردید .و باز میگویم زمانیکه شرکت کرمان موتور با تبلیغات فراوان خودروی جدید خود Jac 5 را تبلیغ کرده و من با چشم خود در نمایندگی مرکزی در جاده مخصوص میبینم که این خودرو در کیلومتر 1500 دچار مشکل عجیب گیربکس شده(از نوع اتومات) ، در این بازار مکاره شخصیت چون آقای جعفری نامی را سرمه چشم خود کرده و خدا را شاکرم که به ایشان این مسِئولیت حساس را سپرده و آرزومندم سایه ایشان همیشه روی سر بنده نگون بخت مستدام باشد .
      امیدوارم به حق نور و برکت حضرت رضا مشکل شما نیز هر چه زودتر مرتفع گردد .

  26. جعفری

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (196 ديدگاه)

    سلام جناب آقای جوان من فقط بایستی از شما بخاطر بر خورد بسیار انسانی که در شهر مقدس مشهد در حضور بازرس محترم شرکت بازرسی کیفیت با حقیر فرمودید و متاسفانه در این رسانه هم که سنگ تمام گذاشتید تشکر کنم!!! لذا با توجه به این که همیشه سعی کردم در کارم رسالت خدمتگذاری را در حد توانم به انجام برسانم ظاهراً در مقابل حضرتعالی با شکست مواجه شدم و ادامه پاسخ به مطالب شما را متوقف نموده فقط فراموش نکنید شما بحث قانون و قانون سالاری فرمودید پس در خاتمه کار حتماً بفرمائید که از چه طریقی دنبال کار هستید و حداقل بر خورد صادقانه داشته باشید فقط تا روزی که در این جایگاه باشم اجازه اعمال کار غیر قانونی را نخواهم داد و از اعمال نفوذ هم قطعاً جلو گیری خواهم نمود.

  27. جعفری

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (196 ديدگاه)

    دوستان همراه و همدل جناب آقای جوان، آقایان علیرضا و رضا، در مورد خودرو های شما به خاطر اینکه از حاشیه سازی شما بزرگواران جلوگیری بعمل آورم، آمادگی اعزام بازرس و کنترل خودرو و ادعا های شما عزیزان و خاتمه دادن به این مباحث که فقط و فقط توسط شما ها در این رسانه نقد میگردد را دارم.

    1. یونس

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (35 ديدگاه)

      جناب جعفری
      با سلام جناب جعفری من در مطالب اول صفحه عرض کردم در این مدت هم به شما بزرگوار حضوری و غیر حضوری عرض کردم منو عاشق بزم هستم نه رزم پس از مدتها صحبت و مذاکره خود حضرتعالی فرمودید فقط قانونی قانونی قانونی و خود حضرتعالی خواستار قانون راه قانونی شدید ما دنبال محکوم کردن شخص نیستیم فقط دنبال حق و حقوق خودم هستم اما متاسفانه شما بدون توجه به حقوق مصرف کننده و شرکت شما فقط و فقط با توجه به اینکه برای شما و اداره استاندارد و کیفیت در حضور خود شما در مشهد مشخص شد که خودرو حداقل دارای 50% ایراد میباشد به دنبال منافع شخصی شرکت رفته و حاضر به حل کردن موضوع تنیستید

    2. رضا

      ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (64 ديدگاه)

      با سلام حضور استاد خودم جناب آقای جعفری
      اجازه بدهید که گله کنم
      من و دیگر دوستان به هیچ وجه حاشیه سازی نمی کنیم
      در خصوص پیگیری در مورد مشکل بیان شده توسط آقا یونس من فقط از ایشان خواستم که مشکل را بیان کنند که ایشان هم لطف داشته و به صورت خصوصی مشکل را فرمایش فرمودند
      شما اگر به دنبال خاتمه دادن به حواشی هستید لطفا به کیفیت توجه کنید مصرف کننده ای که مبلغ51 میلیون تومان پرداخت میکند انتظار دارد که خودروی بدون مشکلی داشته باشد
      حرف شما صحیح من انتقاد میکنم ولی دلیل این انتقاد چیست؟
      برای یاد آوری خدمتتان عرض میکنم که من هیچگاه در مورد رنگ خودرو حرفی به میان نیاورده ام
      مواردی که اینجانب خدمتتان عرض کردم تا کنون به شرح ذیل است :
      1. مشکل گیربکس خودروی خود که طی حضور جنابعالی در بازدید از خودرو به عرض رسید (پس از یک هفته تحت تعمیر بودن ماشین در تعمیرگاه جاده مخصوص کرج مشکل برطرف نشد خواهش میکنم که در صورتی که اشتباه عرض می کنم تصحیح بفرمایید )
      2. مشکل صدای داشبورد که دز زمان تحت تعمیر بودن درست شد
      3. مشکل عدم نصب پاور ویندوز بر روی ماشین های تولید شده در سال 93 که اینجانب از شما خواستم که راه حل را با توجه به در دست داشتن نقشه های مربوط به سیم کشی به اینجانب ارایه فرمایید که متاسفانه به دلیل مشغله کاری شما و مجموعه تحت امر جنابعالی تا کنون جوابی دریافت نکردم
      4. مشکل به یک سمت کشیده شدن ماشین که تاکنون حل نگردیده است
      5. صدای کمک عقب که علیرغم دو بار تعمیر و تنظیم هنوز صدا میدهد
      در خصوص مشکل عدم کارکرد درست گیربکس که تاکنون رفع نگردیده است و توجیهات فنی دوستان شما در تعمیرگاه اینجانب را متقاعد ننمودو در خصوص کلیه مواردی که در بالا بیان شده وتا کنون حل نگردیده است واقعا عرض میکنم من دیگر وقتی برای اینکه به حل این مشکلات اختصاص دهم ندارم یعنی وقت ندارم که مشکلات ناشی از تولید شما را بر طرف کنم علیرغم اینکه بارها عرض کردم حضورتان و خود شما هم به کمبود وقت اینجانب آگاه هستید
      و آخرین موردی که با جنابعالی صحبت کردم در خصوص بازگردان یک میلیون تومانی که نمایندگی کرج به ناحق از ما دریافت کرده است که اگر خاطر مبارکتان باشد فرمودید در حال پیگیری برای پرداخت است که تاکنون انجام نشده است
      حال شما بفرمایید کدامیک از موارد فوق به انجام رسیده و اینجانب نسبت به آن اقدام به حاشیه سازی کرده ام ؟
      حقیقتا این فرمایش جنابعالی را بنده توهین به خود فرض کردم زمانی که میگویید حاشیه سازی یعنی اینکه من از کاه ،کوه ساخته و نشراکاذیب میکنم
      دوستان ولیکس سوار شماره بنده موجود می باشد و میتوانند جهت بازدید و واضح شدن مشکلات با اینجاب تماس بگیرند تا خود به صورت حضوری از وجود مشکلات و حقایق آگاه شوندو خود قضاوت کنند که آیا بنده دروغ میگویم و حاشیه سازی میکنم و یا اینکه واقعا با این مشکلات در گیر هستم
      شما برای جلوگیری از حاشیه سازی اقدام به رفع عیب کرده و بر اساس نظام ساختار کیفیت از به وجود آمدن ایراد در ساخت جلوگیری کنید
      پیشنهاد میکنم که همین کارشناسانی که میگویید اگر بی طرف هستند به بنده مراجعه کنند تا با هم از ماشین بازدید کنیم
      من از روز شنبه مورخ 18 بهمن 93 در تهران در خدمتتان هستم و همکاران شما میتوانند به اینجانب مراجعه کنند.
      واقعا من با شما در خاتمه این حاشیه سازی ها موافقم پس بیایید مشکلات را حل کنیم و حاشیه سازی را خاتمه دهید
      درصورتی که مشکلات عرض شده حضورتان کذب باشد بنده رسما در همین رسانه معذرت خواهی میکنم و اگر مشکلات واقعا وجود داشت خواستار معذرت خواهی جنابعالی در همین رسانه هستم تا هتک حرمت انجام شده را ذره ای التیام باشد

      1. رضا

        ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (64 ديدگاه)

        دوست عزیزی که به مطلب بالا رای منفی دادی من میگم زنده باد مخالف من
        حالا بیا و دلیل مخالفتت را بگو نه اینکه قایم شی و فقط مخالفت کنی بیا دلیلت را بگو که ببینم منطقی هستی یا اینکه یه ادم همیشه مخالف

  28. یونس

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (35 ديدگاه)

    ببخشید بعضی مطالب متاسفانه در کامنت بالا نوشته بودم ولی ارسال نشده بهر حال جناب جعفری مگر ما 2 بار کارشناسی دادگستری نگرفتم مگر شما کارشناس اداره و استاندارد را با حضور خود شما کارشناسی مگر نشده پس دگر چه کارشناسی مانده تا ما یا شما ارسال کنید کارخانه خودرو سازی میشود خط تولید رنگ نداشته باشه چرا باید خودرو سازان راین اتومبیل های خود را در جای دگر با حداقل کیفیت در خط رنگ تولید شود دگر شما بفرمایید جناب جعفری قراره چه کارشناسی باز به مشهد مقدس بیاید ?

  29. علیرضا

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (96 ديدگاه)

    سلام به همه دارندگان خودروی ولیکس
    جناب اقای جعفری بنده هیچ وقت در راستای تضیف این خودرو قدمی بر نداشتم ولی نباید برای رفع مشکل اقدام نمود خودروی بنده چند ایراد کلی و جزیی داشت که با پیگیری جناب عالی و همکاری نمایندگی رفسنجان(اقای یوسفی)در مدت دوماه برطرف شد(بغیر از صدای کمک ها) که جای تشکر دارد جناب اقای جعفری به نظر من شما گناه دیگران را نشویی من شاید طی این 5روز تعداد 7تماس تلفنی داشتم که در تمام این تماسها همواره من از این خودرو دفاع نمودم گواه بر این ادعا دوست گرامی اقا جعفر و اقای امیری از ارومیه هستند و چند دوست دیگر از اصفهان ودیگر نقاط و همچنین سرور گرامی جناب اقای معارفی مدیریت محترم پرستوی ابی دوست دارم از این دوستان پرسیده شود ایا بنده کوچکترین صحبتی در راستای تضعیف این خودرو بر زبان اوردم جناب اقای جعفری شرکت اروند چرخ ما حدود 20روز قبل مهمانانی از شرکت دیار خودرو بهمراه متخصص شاسی شرکت گریت وال داشتند که من با این اقای چینی صحبتهایی داشتم که ایشان اذعان کردند که گریت وال بین سه برندبرتر خودرو سازی چین می باشدو دیگر صحبتها که ایشان مجدد بیان نمودند که شرکت گریت وال یکی از اصو ل کارش صدای مشتری می باشدوخدمات پس از فروش قوی

    1. یونس

      ۱۷ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (35 ديدگاه)

      با سلام خدمت تمامی دوستان
      اگر بزرگواران میفرمایند دارد در این سایت من حاشیه سازی و یا اینکه قصد تضعیف این خودرو را دارم سخت در اشتباه و نظریه اشتباهی است من در سال 91 در مشهد شاید جز اولین نفرات بودم که ولیکس داشتم و به اطمینان کیفیت ان خودرو امسال یک صفر خریداری کردم. اما غافل از اینکه این خودرو با آن خودروهای اولی زمین تا آسمان فرقش هست هم از لحاظ فنی هم از تزیینات داخل و هم کیفیت رنگ .بعد هم که دنبال حق و حقوق خودمان میرویم باید 5 ماه دور بخوریم و جواب منطقی نگیریم تماس هم میگیریم جواب نمیدن پس باید چکار کرد .مشکل را که بیان میکنیم میگویند جو سازی است من حاضرم به تمامی دوستان که حس میکنند جو سازی است به طور حضوری اثبات کرده و تمام دوستان شاهد و ناظر بی کیفیتی این خودرو از نزدیک باشند بعد قضاوت با دوستان خودرو یی که حداقل 50 درصد دارای ایراد فنی و بدنه میباشد ما نباید بگوییم مشکل ما را حل کنید.

  30. علیرضا

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (96 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان
    جناب اقای جعفری عزیز این نکته را باید مد نظر داشت که حقوق مصرف کننده در کشورمان درنظر گرفته نمی شود اگر بنده در بعضی موارد از این خودرو نه از خدمات دهی انتقاد کردم در جهت اصلاح امور این کار انجام شد نه جو سازی. بنظر جنابعالی اگر این خودرو تضعیف شود چه کسی ضرر خواهد کرد؟ اولین کسی که ضربه خواهد خورد مصرف کننده می باشدچون با خرید این خودرو بخشی از سرمایه خود را در این بخش قرار داده و این پول به سادگی بدست نیامده که بخواهد از دست بدهد ولی جنابعالی تصور دیگری از این انتقاد ها دارید و بدون هیچ دلیلی با توجه به سابقه 30ساله که بیان کردید حرکتهای صورت می گیرد و در این رسانه عمومی به افراد تهمت زده میشود بدون اینکه مدرکی داشته باشید شاید از نظر شما ما عوامل دشمن باشیم!!!!جناب اقای جعفری من از مورخه 19این ماه تا 21تهران هستم و دوست دارم در صورت امکان با مدیران ارشد این شرکت صحبت رودر رو داشته باشم.با تشکر سندگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا