خودروهای چینیگریت وال

گریت وال C30

موج چینی همه جا را فرا گرفته و بازارهای خودرو نیز از این یورش در امان نمانده اند. گرچه هنوز بیشتر تولیدات خودروسازان چینی، کپی نامفهومی از خودروهای مشهور دنیاست، اما کم کم این محصولات نیز در حال جدا کردن این انگ از خود بوده و به سمت استقلال در طراحی پیش می روند. خودروسازان چینی زیادی وجود دارند که طیف وسیعی از محصولات با کیفیت نازل تا خوب را تولید می کنند و البته امیدواریم اگر محصولی از این خودروسازان وارد کشور ما می شود، از نوع با کیفیت خوب آن باشد.

gwm voleex c30 2012
gwm voleex c30 2012

شرکت گریت وال یکی از بزرگترین شرکتهای چینی تولید کننده خودرو است که از سال ۱۹۷۶ به  ساخت خودرو مشغول است. این شرکت در سال ۲۰۱۰ بزرگترین تولید کننده خودروهای شاسی بلند SUV در چین بود. اما با وجود تخصص بیشتر در تولیدات SUV سایر کلاسهای خودرو نیز در سبد تولیدات این شرکت قرار دارند. از جمله  ولکس C30 که یک سدان کوچک فامیلی است. این خودرو با موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری مجهز به تکنولوژی VVT که زمانبندی هوشمند سوپاپ است، و توان ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۳۸ نیوتن متر را تولید می کند، به بازار ارائه می شود.

gwm voleex c30 interior
gwm voleex c30 interior

سیستم گیربکس آن بین دستی یا اتوماتیک CVT قابل انتخاب می باشد. ترمزها در هر چهار چرخ دیسکی و مجهز به سیستم ضد قفل و ضد لغزش  می باشد. مصرف سوخت C30 بطور متوسط ۶.۵ لیتر برای نمونه های دنده دستی و ۶.۸ لیتر برای انواع اتومات اعلام گردیده است. میزان آلایندگی آن نیز مطابق استانداردهای یورو ۴ می باشد.

Great Wall Voleex C30 2012
Great Wall Voleex C30

این خودرو با طول ۴۴۵ سانتی متر و عرض ۱۷۰ و ارتفاع ۱۴۸ و فاصله بین دو محور ۲۶۱ می تواند بعنوان یک سدان خانوادگی مورد استفاده قرار گیرد. گنجایش صندوق بار ۵۱۰ لیتر است که فضای مناسبی می باشد. وزن خودرو نیز ۱۱۲۵ کیلوگرم برای نمونه های منوآل و ۱۱۴۵ کیلو برای انواع اتومات می باشد.

Great Wall Voleex C30 2012
Great Wall Voleex C30

تجهیزات استاندارد برای مدل پایه شامل لامپهای هالوژن، پنجره های الکتریکی، ۴ اسپیکر، دو ایربگ جلو، ABS+EBD، سیستم ضد سرقت موتور، و ریموت و تجهیزاتی از این قبیل می باشد. در مدل لوکس علاوه بر گیربکس اتومات، تغییری در تجهیزات به چشم نمی آید. اما مدل Elite که بالاترین مدل C30 می باشد، به تجهیزاتی نظیر صندلیهای چرمی و اسپیکر های ۶ تایی و گرم کن صندلیها و  رادار مجهز است. سیستم GPS هم برای نقشه خوانی و راهیابی ماهواره ای جزو تجهیزات آپشن و قابل انتخاب می باشد.

Great Wall Voleex C30 seat
Great Wall Voleex C30

قرار است کرمان خودرو از اردیبهشت ۱۳۹۱ این مدل را جایگزین هیوندای ورنا نماید. قیمت این خودرو  در مدل پایه و با گیربکس دستی حدود ۱۰ هزار دلار و در مدل لوکس با گیربکس اتوماتیک ۱۲ هزار دلار و در گرانترین مدل با تمام امکانات آپشن ۱۳ هزار و ۲۰۰ دلار است.  بنابراین با احتساب عوارض ۶۰ درصدی واردات CKD و سود مثلا ۴۰ درصدی مونتاژ کننده داخلی، قیمت این خودرو در بازار داخلی حدود ۲۴ تا ۲۸ میلیون تومان برآورد می شود.

voleex c30 dashboard
voleex c30 dashboard

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۷ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۷,۲۹۹ دیدگاه‌ها

  1. یونس

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (35 ديدگاه)

    دوست عزیز علی اقا خدمت شما عرض کنم در مورد رنگ خودروها از لحاظ رنگ اشکالاتی هست کماکان مال منم دارای ایراد به طور کلی تمام خودرو داراست و همانطور که جناب جعفری در بالا فرمودند دارای 3 سال گارانتی است وشرکت هم بسیار خوب پاسخ میدهد در این زمینه فقط نمیدونم چرا این شرکت در مورد اشکال رنگ ما یک جواب مثبت به ما ندادند با کلی مدرک مثبت که نشانه ایراد از کارخانه بود و ما را شرکت شرمنده کرد از پاسخ مثبت که به مدت 6 ماه است که از جواب منطقی سر باز زده اند بلکه بناچار متوسل به قانون شدیم و متوجه شدم که این گارانتی خودرو در زمینه رنگ در کارت گارانتی اشتباه چاپ شده است

  2. حامد

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (85 ديدگاه)

    با سلام خدمت ولیکس سواران عزیز، جناب جعفری و بقیه دوستان.بنده هم سه روزه خریدم و هنوز پلاک ندارم.به دو علت این ماشین رو خریدم اول تحقیق کامل درباره خود خودرو و دومین دلیلم که از اولیش مهمتره این جوابگویی جناب جعفری و مدیریت محترم مجموعه بود. من ماشینهای مختلف و زیادی داشتم در ادامه حضورم انشاءالله مقایسه و نقد در خدمت دوستان هستم.
    به امید رضایت همه ولیکس سواران عزیز و تداوم حضور و پاسخ‌گویی جناب جعفری

  3. حامد

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (85 ديدگاه)

    جناب یونس عزیز من مطالب شما رو دیدم و البته شرایط قضاوت رو ندارم و صلاحیت این مسئله رو هم ندارم چون از وضع خودرو شما بی اطلاع هستم. من تنها مشکلی که در نمایندگی دیدم ضخامت رنگ بسیار کم خودروهای ولیکس بود که اونجا هر 4 خودرو موجود ضخامت رنگ پایین و در عین حال یکنواختی داشتند.میشه بگید مشکل اصلی چیه ضمن اینکه اگه اشتباه نکنم جایی فرمودید مدل قدیمی تر این خودرو رو داشتید که راضی بودین و به همین خاطر دوباره اقدام به خرید فرمودید

    1. جعفری

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای حامد عزیز با سلام و تشکر از لطف حضرتعالی امیدوارم توفیق خدمت به عزیزان را داشته باشم لازم می دانم در مورد ضخامت رنگ توضیح مختصری را عرض کنم . ما اعداد و ارقامی را در استاندارد رنگ نداریم بحث مقاومت در تست های دیده شده در استاندارد را ملاک دانسته و بر حسب نوع آستری و رنگ وقتی با ضخامت مورد نظر تولید کننده روی قطعات تست پاشش و پخته می شود اگر تست را پاس کند می تواند اجراء کند در غیر این صورت قطعاً مشکل جدی را در روی خواهد داشت.
      امیدوارم بخوبی و خوشی از خودروتان استفاده نمائید.

  4. جعفری

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (196 ديدگاه)

    جناب آقای یونس عزیز با سلام و عرض ادب علیرغم خواسته ام ناچارم پاسخ حضرتعالی را در این رسانه محترم ارائه نمایم.
    1- کلیه مفاد شرایط و ضوابط گارانتی پس از تائید سازمان حمایت از مصرف کننده (دقت شود مصرف کننده نه تولید کننده) و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بررسی و در صورت تائید در دفترچه درج و به عنوان سند تعهدآور تقدیم مصرف کننده می گردد. اگر اشکالی را در آن رصد فرمودید اعلام تا اصلاح گردد!!!
    2-کدام خودرو ساز وقتی مشتری گله داره خودش اقدام به در خواست بازدید و اعزام کارشناس از مراجع ذیربط را بعمل می آورد؟؟؟
    خوشبختانه کلیه مستدات مربوط به خودرو حضرتعالی در واحد موجود است تائیدیه دریافت گزارش کارشناسی توسط حضرتعالی و اعلام آمادگی شرکت جهت اجراء حکم نیز به شما ابلاغ شده ولی تفسیر حضرتعالی از قانون ضمانت سه ساله رنگ اینه که اکر خودرو دو سال و 363 روز و بینهایت کیلومتر کارکرد داشت تولید کننده بایستی خودرو را با خودرو صفر تعویض کنه لذا هر فقط تصیم به حل مشکل از طریق قانونی شدید آمادگی کامل را داریم در ضمن به قدری از کیفیت خودرو خودمان اطمنان داریم که بهترین تبلیغ را فضای حقیقی خانه به خانه می دانیم نه در فضای مجازی.
    با آرزوی سلامتی و موفقیت برای حضرتعالی:جعفری

  5. جعفری

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (196 ديدگاه)

    جناب آقای ناصر و آقای رضا و سایر دوستان عزیزم
    با سلام من هفته گذشته مدار برقی سیستم بالابر شیشه ها را بررسی نمودم و با اعمال تغییرات امکان نصب وجود دارد سیستم آن تقریباً مثل سایر خودروهای روز می باشد که به دلایل ایمنی نصب پاور را برایش سد درست کردند و برقکارهای حرفه ای می توانند این محدودیت را بای پاس کنند. من لازم و وظیفه خود می دانم که دلیل این محدودیت را اعلام نمایم. با توجه به قدرت موتور شیشه بالابر متأسفانه حوادث ناگواری را بعلت سهل انگاری بزرگترها در این رابطه برای خردسالان بوجود آورده و خودروسازان بالارفتن اتوماتیک شیشه های جلو بخصوص راننده را حذف نموده و یا با نصب سنسور برگشت سریع شیشه را هنگام برخورد به مانع ایمن سازی نموده اند. متأسفانه از اینگونه حوادث در کشور خودمان هم داشتیم که ناگوارترین آن سال گذشته بود. لذا من این کار را توصیه نمی کنم و قطعا نصب پاور توسط نمایندگی ها را هم ممنوع خواهیم نمود. در صورتی که تمایل به دریافت اطلاعات بیشتری دارید می توانید با دفتر مرکزی تماس بگیرید

    1. یونس

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (35 ديدگاه)

      باسلام خدمت دوستان و جناب جعفری
      اقای جعفری مدارک موجود است در برج 6 که بنده تحویل گرفتم به شرکت شما مبنی بر ایراد رنگ ایمیلی ارسال شده و دریافت کردید و پاسخی دادید
      خودروی اینجانب کارکرد ی حدود 930 تا دارد نه بیشتر که در بالا قید فرمودید
      در حضور حضرتعالی و نماینده اداره کیفیت استاندارد خودرو کارشناسی گردید و مشخص شد دارای ایراد رنگی میباشد
      کارشناسی های اینجانب اعم از رسمی و دادگستری حاکی از ایراد رنگی میباشد
      نماینده محترم کرمان موتور تشریف آوردند و بازدید کردند و مشخص شد دارای ایراد هست
      اداره محترم صنعت و معدن با بررسیهای انجام گرفته مشخص شد دارای ایراد رنگی است
      نامهای از اداره صنعت و معدن ارسال شده در برج 11 مبنی بر تعویض خودرو که جوابی ندادید و دوباره پیروی ان در برج 12برای شما زدند
      تمام این مدارک هست و موجود و شما هم دارید .خوب با توجه به اینکه تمام ایراد ها مربوط به تولید شماست و خودروی من چیز اندکی کار کرده و هنوز مدت 1 یا 2 ماه از گارانتی رنگ و گارانتی کلی نگذشته چه جوابی دادید
      خودرو را برگردانید و تازه یک مقدار هم از پول شما کسر میشود.مگر برادر من ایراد از من بوده از شماست .تازه شما تعهد دادید این خودرو دارای گارانتی رنگ است به مدت 3 سال و ملزم به رعایت مفاد گارانتی خواهید بود و در قانون حمایت از مصرف کننده هم مفادی مبنی بر تخلف از سوی فروشنده یا تولید کننده قید گردیده است چرا سر باز از نوشته خودتان در برگ گارانتی مینمایید.اداره کنترل کیفیت که شنا میفرمایید مگر اشکال را تایید نکرد اگر جوابی هم دادند ان هم جوابی بود به نفع شما تولید کننده.کجای دنیا میگن اگر از سوی فروشنده یا تولید کننده تخلفی شد باید تاوانشو مصرف کننده بدهد

      1. یونس

        ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (35 ديدگاه)

        دوست عزیز آقآ حامد من ولیکس مدل 91 داشتم و جزو اولین ها در شهر خودم بودم که سوار میشدم به علت کیفیت خوب آن موقع تصمیم به خرید یک صفر کردم اما کاملا بی اطلاع از اینکه کیفیت در این شرکت پایین آمده است و تصمیم به خرید کردم .که بهد از خرید و تحویل خودرو متوجه ایراد بعد از چند روز شدم الانم خودرو دارای ضخآمت بسیار پایین رنگی است و ضخآمت هم یکسان نیست و در سقف و کاپوت و گلگیر و دربها دارای ایراد پاشش رنگ میباشد که متاسفانه حاضر به قبول اشتباه تولیدی خود نیستند دوستان و ادامه توضیحات را در بالا نوشتم

      2. جعفری

        ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (196 ديدگاه)

        جناب آقای یونس عزیز حکم صادره این نیست که شما می فرمائید نامه ای که ما داریم فعلاً همان است که تحویل حضرتعالی شده و رسید داریم. قربان مطالب حضرتعالی در این سایت و به زبان خودتان این بوده که خودرو هنوز سند نخورده و پلاک نشده بود شما کارشناسی رنگ بردید .چرا خودرو را به نمایندگی تحویل ندادید؟ جناب آقای جوان از این چرا ها ی سئوال برانگیز زیاد داریم در هر حال هر آن چه قانون بگوید سر تعظیم داریم ولی مطمئن باشید در مقابل دیگر جریانات تا در این جایگاه هستم مقاومت خواهم نمود شما مطمئن باشید از برندی که همکاران من در سنگر تولید و در شرایط بسیار بد جوی با این کیفیت تولید می نمایند دفاع می کنم و اجازه خدشه دار کردن آن را به هیج کس نمیدهم. دوست من بنز بی ام و تویوتا و……….برای رفع مشکلات تولیدی خودشان بعضاً فراخوان هم دارند شما مطمئن باشید ما قصد فرار از قانون را نداریم اگر داشتیم بازرس وزارت صنعت و معدن را خودمان دعوت نمی کردیم و همراه ایشان بنده به نمایندگی نمی آمدم و آنهمه توهین نمی شنیدم (در حضور نماینده شرکت بازرسی)
        در هر حال من استدعا دارم مورد خودتان را از طریق قانون و شرکت دنبال کنید نه از طریق این رسانه چون افرادی که در این فضا حضور دارند افرادی هستند که اشراف کافی و منطقی را به مسائل و مشکلات تحریم های مخرب و معضلات تولید تولید کننده خواهند داشت ضمناً کجای مفاد دفترچه و قانون تعویض خودرو را قید کرده آدرس آن را در دفترچه راهنما و کتب قانون قید بفرمائید تا بر حسب آن اعمال قانون نمائیم.

        خواهش می کنم اگر من بعد از این پاسخ شما را در این رسانه ندادم حمل بر بی ادبی من نگذارید از طریق ایمیل و تلفن و حضوری در خدمت حضرتعالی می باشم.

        1. یونس

          ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (35 ديدگاه)

          جناب جعفری عزیز
          بهتر است قانون حقوق مصرف کننده را حضرتعالی بررسی بفرمایید.اگر نامه ای که ارسال فرمودید برای من و میفرمایید رسید دارید دال بر قبول کردن اینجانب نمیباشد اگر بازرس صنعت و معدن را قبول دارید و فرستادید پس به نامه فرستاده اداره صنعت و معدن جناب عبدالهی هم احترام و مورد قبول شما باشد.بنده اصلا راضی نیستم شما اعصاب مبارک خود را برای این موضوع خراب کنید و من هم از حضرتعالی جواب نخواستم جناب جعفری عرض سلام کردم و توضیحآتی هم به دوست عزیز بنا بر پیشنهاد ایشون گذآشتم

        2. ولی

          ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (1 ديدگاه)

          آقای جعفری سلام و ارادت
          با نهایت احترامی که برای حضرت عالی قایلم اما باید عرض کنم که تحریم و مشکلات تولید کننده دلیل نمیشه که شرکت در محصولاتش کوتاهی کنه و ببشخید که اینو میگم (( آشغال )) تحویل مردم بده به دلیل اینکه تولید کننده مشکل داره اگر مشکل داره چرا تولید میکنه . در ثانی وقتی شرکت جوابگو قصور و ایرادش نیس اقای جوان و امثال ایشان حق دارند در رسانه مشکل خودش را بیان کند تا شاید آقایان و مدیران راین کمی کلاه خود را بالا بگذارند و بدانند که بیرون از ساختمان مطهری چه میگذرد. سرور گرامی درست میفرمایید ما از جزییات مشکل اقای جوان بی اطلاعیم اما حساب دو دو تا چهارتا رو خوب بلدیم . مشکل اقای جوان مشکل همه ماست امروز ایشان بوده فردا برای من و فردا و فردای دیگر برای دوستی دیگر.هیچ ماشینی بی عیب و نقص نیست. جناب خودتان بهتر از همه میدانید قبول اشکال و سعی در رفع آن و خدمات بهتر و مشتری مداری اصلی ترین اصل رقابت هستش.

  6. حامد

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (85 ديدگاه)

    سلام از هر دو بزرگوار، آقا یونس و جناب جعفری ممنونم که وقت گذاشتید پاسخ دادید.من هنوز سواری زیادی جز مسافت یکی دو کیلومتری نمایندگی تا منزل نداشتم ولی کیفیت فعلی نسبت به i20 که پیش از این داشتم مقبول است و اگر افتی هم دارد واقعاً دلم میخواهد مدلهایی قدیمیتر این خودرو را ببینم بسیار برای من جالب است

  7. حامد

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (85 ديدگاه)

    با سلام جناب شاهی عزیز بسیار از شما ممنونم لطف دارین فقط کمی نگران قضیه تفاوت کیفیت در مدلهایی جدید هستم که انشاءالله مشکلی نباشد دلیل دوم هم ذکر کردم حضور و پاسخ‌گویی جناب جعفری و حضور فعال شما عزیزان ولیکس سوار است

    1. جعفری

      ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای حامد عزیز با سلام
      در ارتباط با کفیت لازم است عرض کنم مدلهای قدیمی این خودرو در حال حاضر در شرکت در حال تردد است شما نیز خودروی خود را بیاورید در کنار این ها بگذاریم اگر کیفیت بهتر نشده بود هر آنچه شما بفرمائید انجام خواهم داد

  8. امیر

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (48 ديدگاه)

    سلام بر جناب جعفری عزیز
    قربان من دو ساله که این ماشین رو دارم و واقعا ازش راضیم. ولی انصافا کیفیت رنگ خودرو مورد قبول نیست. دوست عزیز، وقتی شکایت اکثر مشتریان شما از کیفیت رنگ میشه پس حتما مشکلی وجود داره و به جای تعصب بهتره دنبال حل مشکل باشیم. من شخصا انتظار ندارم الان شرکت نسبت به رفع مشکل رنگ تمام مشتریان اقدام کنه ولی دور از انصافه که اقدامی برای توقف این روند انجام نشه.. لااقل فکری برای خریداران آینده شرکت بشه.. به خدا حیفه ماشینی با این کیفیت به خاطر مشکل رنگ زیر سوال بره. سپاسگزارم

    1. محمد ع - تهران

      ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (841 ديدگاه)

      دقیقا قبول دارم وقتی چند نفر دارند روی یک مساله ای تاکید می کنند که نمیشه همه اون چند نفر اشتباه می کنند و به قول شما واقعا حیفه . چون همین یک پارامتر منفی کافیه تا یک نفر رو از خرید این خودرو منصرف کنه

      1. جعفری

        ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (196 ديدگاه)

        جناب آقای محمد ع سلام و عصر بخیر قربان ما یا بهتر بگویم من تعصب بی منطق ندارم من در سوابق موجود در دفتر خودروی آوانته ای را داشتیم که رنگ خودرو پس از انقضای دوره سه ساله دچار مشکل از قسمت درب موتور شده بود از پذیرفتن ان شانه خالی نکردیم و مطمئن باشید ما خودمان را در مقابل محصولی که ارائه می کنیم مسئول دانسته و باور بفرمائید کلیه اطلاعات دریافتی از مشتریان محترم را دسته بندی کرده و هر ماه وبعضاً هر دوماه جلسه ای با گروه تولید داریم من بر اساس آمار و اطلاعاتی که داریم مشکل رنگ این طوری که این عزیزان میگویند نیست ما بیش از 5000 خودرو ولیکس در حال تردد داریم اگر واقعاً اینجوری این چند نفر دوست عزیزمان میگویند باشد می بایستی وزارت صنایع مجوز تولید را لغو می کرد.
        لذا استدعا دارم اگر تمایل داشتید جهت ارائه توضیحات بیشتر آمادگی زیارت حضرتعالی را دارم لطفاً شماره تماس را ایمیل فرمائید.

    2. جعفری

      ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای امیر عزیز با سلام
      لطفا به پاسخی که به آقای محمد ع داده شده حضرتعالی هم توجه فرمایید

  9. فرهاد

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (46 ديدگاه)

    جناب جعفری سلام
    من تعجب میکنم ماشین به این خوبی تبلیغ که نمیکنید. هرروز شاهد خبری در سایتهاهستیم مبنی برتوقف تولید این خودرو که میتونه برای شما سازنده و همینطور مصرف کننده خوب نباشد . اما گویا راین خودرو کاری نمیکنه .فکر نمیکنید دراین خصوص باید فعالتر عمل کرد. چون شما تنها نیستید خانواده ای دارید تحت عنوان خریداران .لینک خبر امروز را میگذارم. بنظر باید بیشتردر معرفی کالا و محصولات آینده کوشا باشند.
    http://www.asriran.com/fa/news/393011/%D8%AA%D9%88%D9%82%D9%81-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D9%86%D8%AC-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C

    1. جعفری

      ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (196 ديدگاه)

      آقای فرهاد عزیز سلام عرض می کنم لطفاً به شایعات توجه نفرمائید همیشه رسم بوده تا محصولی جای خودش را پیدا میکنه از زمین و زمان براش داستان درست می کنند بخدا تولید خواهیم داشت مجداً سفارش قطعه گذاشتیم و انشااله در چند ماه آینده خبر های خوبی را هم اطلاع رسانی خواهیم نمود.

  10. کیومرث

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (78 ديدگاه)

    سلام به دوستان و آقای جعفری
    بنده از دارندگان سال 91 این خودرو هستم و متاسفانه کیفیت پایین رنگ را تایید می کنم.
    ضخامت پایین رنگ در محلهایی نظیر زیر شیشه چهار درب خودرو و لبه کاپوت جلو و عقب کاملا مشهود است. به تمام دارندگان توصیه می کنم در زمان سوخت گیری، از ریزش بنزین بر روی بدنه خودرو اجتناب کنید، چون باعث تغییر رنگ در آن میشود.
    در پایان از پیگیری مشکلات توسط دارندگان خودرو و نیز مسئولین کمال تشکر را دارم.

    1. جعفری

      ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای کیومرث عزیز سلام و عصر بخیر قربان این مطلب را قدیمی ها دیدن و باور میکنند شما را بعید میدانم یادمه پمپ ها قطع کن نداشت وقتی بنزین می زدیم دستمال پارچه ای هم دستمان بود وقتی بنزین روی بدنه خودرو می ریخت با دستمال بلافاصله پاک می کردیم و در زمستان ها بیشتر دقت می کردیم چون گل و لای بیشتری روی بدنه بود حال پیشنهاد میکنم در این مورد تحقیق بیشتری بفرمائید.

  11. علیرضا

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (96 ديدگاه)

    سلام به همه دوستداران ولیکس
    جناب اقای جعفری امیدوارم همیشه خوب باشید تمام دوستان به روحیه پاسخ گویی و پیگیری شما نمره 20میدهند ولی چند سوال اگر امکان داره پاسخ دهید
    1-من مدتی هست که به یک مشکل تو این خودروی دوست داشتنی برخوردم اگر دقت شود مسیر لوله های بنزین از زیر ماشین بسمت جلو هدایت شده ولی بعلت نداشتن حفاظ ایمنی و پایین بودن کف خودرو در بعضی جاها که ناهمواری وجود دارد اولین جایی که صدمه میبیند همین لوله ها هستند بصورتی که یکی از این بست های نگهدارنده لوله ها کنده شد برای این مشکل چه راهکاری رو پیشنهاد میکنید ضمنا به نمایندگی هم مراجعه نمودم
    2-در مورد رنگ خودرو مگر همین راین دوو سیلو و هیوندایی تولید نمی کرد چرا رنگ این خودروهای تولیدی شما بسیار خوب بود من خودم دوو داشتم و راضی بودم ولی این خودرو بمحض تماس یک شی خارجی بهش رنگش می پره یا زود خش می یوفته
    3-در مورد پاور ویندوز چرا روی خودروهای بنز و بی ام دبلیو این مورد وجود داره اگر خطر ناکه و همچنین روی خودروهای روز دنیا
    کسی نمیگه شما نصب کنید ولی بصورت یک اپشن ساده در اختیار قرار گیرد مثل نصب ساده روی محصولات ایرانخودرو بله ماشین قاتل جان هم میشه پس نباید کسی خودرو بخره چون خطر تصادف داره اگر اشتباه میکنم راهنمایی کنید جالبه همین سیستم روی سانروف این ماشین وجود داره
    اگر وقت به شما اجازه میده پاسخ من رو بدهید با تشکر علیرضا سندگل

    1. جعفری

      ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای سندگل عزیز نمی دانم از عرایض بنده چه استنباطی را داشتید شاید برداشت شما این بوده که شانه خالی می کنم. نه نمی دانم شاید خیلی با شنیدن قضیه مرگ یک کودک خردسال در اثر لای شیشه ماندن گردن طفل معصوم احساسی شدم، نمی دانم شما سانروف را مثال زدید آیا این مسئله را آزمایش کرده اید که وقتی با مانع برخورد می کند بلافاصله به عقب برمی گردد؟؟ بنز و بی ام دبلیو راتست فرموده اید یا خیر؟
      در مورد بخش آخر فرمایش شما پاسخی ندارم بدهم ولی وقتی کودک خردسالی سوار خودرو می شود و ذوق می کند هرگز به این فکر می افتد که در اثر بی احتیاطی پدر و مادر ویا بزرگترها ممکنه این خودرو قاتلش شود وگرنه ذوق نمی کرد.

  12. یونس

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (35 ديدگاه)

    باسلام خدمت آقآ امیر و محمدو حامد اقا
    دوستان عزیز امیدوارم که هیچکدام از خودروهای تحویل راین این گونه نباشد و در آینده هم همینطور
    همانطورم که آقآی جعفری گفتند یک مورد داشتیم که آن یک مورد هم مربوط به خودروی اینجانب میباشد آیآ یک شرکتی مثل راین که داره این خودرو را تولید میکند اگر واقعا همین یک مورد بوده و قبول هم کردند نباید مشکل را حل کنه نباید مشتری مدار خوبی باشه .نباید پاسخگوی مناسبی برای من مشتری باشن .چرا از ایراد تولید خودتان سرباز میزنید چرا حاضر به حل کردن مشکلات نیستید.مگر خودرو را مجانی به ما دادید اگر گوشه پول دریافتی از بانک گوشه ای کنده باشد خودرو را تحویل نمیدهید.خدا رو شاهد میگیرم دوستان دقیقا هنوز خودروی اینجانب نه مدارک صادر شده بود نه پلاک داشت با جناب جعفری بنده صحبت کردم ایراد را گفتم و به نمایندگی ارجاع دادند مرا ولی وقتی مشخص شد واقعا خودرو دارای ایراد است دگر جوابی منطقی ندادند.مگر من مثل بقیه پول ندادم مگر حقم این نیست که یک خودروی بدون ایراد را سوار شم بخدا درست نیست

    1. یونس

      ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (35 ديدگاه)

      دوست عزیز جناب آقای جعفری
      لطف فرموده بفرمایید دوست محترم چه توهینی به شما شخصا شده در مشهد مگر حضور شما در مشهد در مورد ایراد رنگ خودرو اینجانب نبوده بفرمایید ما هم بدانیم دوستان هم بدانند چه بی احترامی به شما شد در مشهد غیر از این گفتم که این وضع تولید چه هست یک خودروی ولیکس با قیمت 52 میلیون باید چنین وضع کیفیت رنگ را دارا باشد آیآ نباید حداقل یک دست کف فرش داشته باشه چرا باید داشبورد این ماشین اینطور باشه غیر از این بود.
      شما چه جوابی دادید : چرا چرا خودرو را تحویل گرفتید
      تین چه حرفیه اول باید شما کیفیت تولید رو ببرید بالا بعد با این کیفیت به من میگید چرا تحویل گرفتم
      چندین دفعه بیش از 20 بار با شرکت شما تماس گرفتم و خواهان صحبت با شما و مسعولین بودم هر دفعه اعلام شد نیستن یا جلسه دارند یا ماموریت هستند
      این که جواب نمیدهید یا میگویید چرا خودرویی با این وضع تحویل گرفتید این به نظر شما توهین به من نیست
      حالا شما بفرمایید ما چه توهینی کردیم به شما بزرگوار

  13. حامد

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (85 ديدگاه)

    با سلام همه دارندگان این خودرو از شایستگی خودرو و کیفیت اصل خودرو مطلع هستند و تنها خواستار رفع مشکلات تولید و خدمات،این مسیله باید باعث خوشحالی و پیگیری بیشتر مسئولین شرکت باشه باور کنید تبلیغی از این بالاتر نیست که خودرو آقا یونس جوان رو عوض کنید باور کنید فروشتون در ایران متفاوت خواهد شد ای کاش از این تنگناها فرصت می‌افتید. جناب جعفری من در جایی نیستم نصیحت بکنم یا قضاوت ولی بدانید همه مردمی که جهت تحقیق به این رسانه سر میزنند میتوانند خریدار خودروی شما باشند در بازار رقابت با مدیران خودرو و کرمان موتور نه من بلکه همه دوست داریم راین برنده نهایی باشد چون پتانسیل و قدرتش را دارد.بنده اقدام به یک سلسله نامه نگاری با جناب محقق خواهم نمود و در راستی اعتلای این شرکت و آسایش مشتریان فهیم آن سهم کوچکی را به حول و قوه الهی خواهم داشت.

    1. جعفری

      ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای حامد عزیز با سلام و تشکر از شما فرمایش شما کاملا متین ولی فلسفه گارانتی چیست؟ چرا بنز، پرشه، شورولت و … گارانتی دارند؟ آیا هر خودرویی مشکل پیدا کند بایستی تعویض شود و صفر شود با این چنین سیاستی آیا کسی می تواند ادامه حیات دهد. من قبلاً هم عرض کردم خودرو ایشان قبل از اینکه پلاک شود کارشناسی شده بود و بایستی تحویل نمی گرفتند و اگر هم تحویل گرفتند بایستی تردد نمی کرد تا می توانستیم سند را ابطال و خودروی دیگری را سند زده و تحویل دهیم. من استدعا دارم بحث خودروی آقای جوان را ادامه ندهیم هر شخصی اطلاعات می خواهد و یا انتقادی دارد من آمادگی ارائه هرگونه پاسخی را حضوری در دفتر خودم و یا دفتر دوستان عزیز دارم.

  14. رضا

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (64 ديدگاه)

    با سلام خدمت آقای جعفری و جناب محقق
    کلیه مدارک آقای جوان را دیدم و شکواییه های ایشان را به عنوان فرد کوچکی از جامعه ولیکس سواران شنیدم دردل خود نگرانی را احساس کردم که اگر ماشین من هم اینگونه بود چه میشد و این سوال را پرسیدم که آیا مدیران راین هم اگر خودرویی بخرند اینگونه باشد چه میشود ؟
    براستی اگر خودرویی بخرید و چنین باشد چه میکنید ؟
    ایرانی ها ضرب المثلی دارند که میگوید : از هر دست بدهی از همان دست هم میگیری
    آیا معنی گارانتی همین است که در کشور من است یا معنی گارانتی آن است که من تجهیزی را از ایتالیا میخرم و پس از نصب متوجه ایراد میشوم با سازنده مکاتبه میکنم و ایشان در جواب به من میگوید تجهیز را با هزینه خودمان بفرست تعمیر و اگر تعمیرنشد تعویض میکنیم بی آنکه تجهیز را دیده و بازرسی کرده باشد
    خود به قضاوت بنشینید کدامیک گارانتی است ؟
    تلاش کردیم جامعه ای بسازیم که تعامل متقابل داشته باشیم ولی تا تحقق این رویا راه بسیار است
    روی سخنم با مدیران گروه راین است :
    تعویض خودرو آقای جوان هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است
    سرمایه گذاری برای جلب اعتماد مشتریان به برند شما
    تعویض خودرو آقای جوان پون دادن به شخص خاصی نیست
    بلکه فرصت دوباره است برای بازیابی تمام آنچه در رابطه مشتری و فروشنده طی این سالها در شرکت شما از دست رفته است
    تعویض خودرو آقا جوان شکست برای مجموعه راین نیست
    بلکه پیروزی است پیروزی جرات پذیرفتن خطا که خود پلی است رو به آینده و پیشرفت
    در نهایت امیدوارم که راین به جامعه مشتریان خود به دید بازوی پیشرفت مجموعه نگاه کند و به دید مشتری که میخرد چون مجبور است

    1. جعفری

      ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای رضا عزیز با سلام و عرض ادب بخدا قسم ما هم می خواستیم مثل همان ایتالیائی رفتار کنیم . آیا اگر شما اعلام ایراد می کردید و بعد دستگاه را استفاده می کردید دوباره ایتالیایی دستگاه نو به شما می داد؟ صادقانه می گویم آقای جوان می بایستی خودرو را تحویل می داد و سوار نمی شد نه اینکه سوار شود. ما که عرض کردیم با توجه به مسائل پیش آمده هرآنچه که قانون باشد. شما مطمئن باشید اگر من هم با این مورد برخورد می کردم شرکت طبق ضوابط عمل می کرد. آیا معنی گارانتی سه ساله رنگ یعنی دو سال و اندی خودرو کار کند و سپس در صورت بروز هر اشکالی خودرو صفر جایگزین نمائیم، استنباط شما از گارانتی این است!
      جناب آقای رضا عزیز خودروسازان راین تمام سعی خود را برای حل مشکل انجام داد و با نیت بسیار خوب عازم مشهد مقدس شدیم با هزینه شرکت کارشناس شرکت بازرسی را به محل بردیم ای کاش حضور داشتید و برخورد عزیزان را با این حقیر ملاحظه می فرمودید، ولی خدا را گواه می گیرم اصلا این مسئله دخالتی در نظر من و یا بازرس شرکت بازرسی نگذاشت ولی ذوق و نشاط را در من کشت. در هر حال من به نوبه خودم به مشتری و احترام به او اعتقاد دارم گواه من مشتریانی هستند که در پانزده سال گذشته در تعمیرگاه مرکزی و خدمات پس از فروش شرکت در خدمتشان بودم

  15. داود

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (17 ديدگاه)

    با سلام جناب اقای جعفری چند تا سوال داشتم ۱-چرا در خدمات پس از فروش هر نمایندگی قیمت جداگانه برای قطعات دارد برای مثال یک نمایندگی فیلتر هوا را ۱۸۰۰۰ و یک نمایندگی ۳۰۰۰۰ تومان برای مشتری لحاظ می کند و در پی گیری از جنابعالی هم جواب میشود :چون قطعات موجود نبوده و نمایندگی از بازار آزاد تهیه کرده قیمت آزاد می دهد! ۲- چرا همان نمایندگی در دوبار خدمات پس از فروش دو قیمت متفاوت برای یک قطعه لحاظ میکند؟۳-چرا شرکت راین برای خودروهای خود امداد ندارد؟۴-ایا مشکل بوجود آمده برای اقای جوان اگر برای خود مسولین راین یا اقوام ایشان بود باز هم جواب جنابعالی همین بود واین جواب در راستای شعار شرکت راین که کیفیت را گران نخرید می باشد؟ امیدوارم تمامی کارکنان و کارمندان راین همانند خواهر عزیزم خانم ابراهیمی در قبال مشتری پاسخگو باشند با تشکر

    1. جعفری

      ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای داوود عزیز سلام و عصر شما بخیر و اگر اجازه دهید می روم سر اصل مطلب و پاسخ به سوالات حضرتعالی
      1- تفاوت قیمت فیلتر و عرض من در ارتباط با اینکه نماینده ها از بازار آزاد تهیه کرده بودند استنباط من این بود که قبلاً 300000 ریال خریداری فرمودید و الان 180000 ریال و این تفاوت سوال شما را مطرح کرده، اگر از نمایندگی فاکتور رسمی دریافت فرمائید تحت هیچ شرایطی نمی تواند قیمت را تغییر دهد و قیمت ثبت شده در سیستم همان 180000 است مگر اینکه نماینده خلاف کند و پذیرش خودرو را خارج از سیستم فراگیر انجام دهد و فاکتور غیر رسمی شرکت را به مصرف کننده ارائه نماید که اگر این مورد وجود دارد با دفتر تماس و فاکتور فاکس نموده تا پیگیری و با نمایندگی برخورد و نتیجه را به حضرتعالی اعلام خواهیم نمود.
      2- تاریخ صدور 2 فاکتور مهم است لطفا با دفتر تماس گرفته و آنها را فکس فرمائید قطعا رسیدگی خواهد شد.
      3- قربان نداشتن امداد افتخار ماست باور بفرمائید در ایام تعطیلات نوروزی نمایندگی های کشیک ما و شماره تماس های اضطراری و گزارش عملکرد نوروزی ما بیانکر این است که حتی یک دستگاه خودرو امدادی نداشتیم و صرفا مراجعات برای سرویس های عادی بوده ولی این خبر را بدهم که ما در حال انجام این مهم صرفاً بخاطر عزیزانمان که انتقاد کردند هستیم. اولین دستگاه را برای نمایندگی نجف آباد اصفهان آماده و تحویل دادیم انشاالله در چند ماه آینده این کار را برای اکثر نماینده ها انجام خواهیم داد.
      در مورد مشکل خودروی آقای جوان ای کاش این فرصت را داشتید به دفتر تشریف می آوردید و یا آدرس می دادید من خدمت می رسیدم، قضاوت عادلانه نفرمودید و از شما بخاطر لطف و اعلام نظرتان سپاسگزارم.

      1. داود

        ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (17 ديدگاه)

        جناب جعفری سلام مجدد ممنون بخاطر پاسخ جنابعالی لازم می دانم چند مطلب را یادآوری کنم ۱-در مورد فاکتور رسمی نمایندگی اقای مدیرروستا کرج اصلاً و ابداً فاکتور رسمی نمی دهد و بنده فاکتور را به همراه درخواست برایتان فکس کردم نتیجه چه شد؟فقط وفقط وقت بنده تلف شد و هزینه فکس که مهم نیست ولی جواب خانم فاضل :به نمایندگی تذکر دادیم اما در مراجعه بعدی نیز همان اش و همان کاسه فاکتور غیر رسمی!۲-در مورد امداد خودرو شرکت چگونه اطلاع رسانی کرده بود که من مشتری مطلع نشده ام نمی شد یک پیامک ناقابل برای ما می زدند!۳-در مورد اقای جوان هم ما تقاضا داریم به مشکل ایشان در اسرع وقت رسیدگی شود و حق به حقدار برسد من قضاوت نکردم عرض کردم و باز هم عنوان میکنم خداوند از حق الناس نمی گذرد به مشکل ایشان رسیدگی شود فکر نمی کنم این درخواست زیادی باشد با تشکر

        1. جعفری

          ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
          سوابق: (1 ديدگاه)

          آقای داود عزیز سلام قربان بنده عرض کردم یک دستگاه نمونه آماده کردیم اگر قرارداد آماده سازی کلی را انجام دهیم اطلاع رسانی خواهد شد ضمنا اگر سابقه شکایت داشته باشید باشما تماس خواهم گرفت عذر خواهی مرا به پذیرید.

  16. کیومرث

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (78 ديدگاه)

    جناب جعفری سلام خسته نباشید.
    اعلام نظر شما به مطلبی که جهت آگاهی به دوستان دادم، اصلا انتظار نداشتم. معمولا به اعلام نظر ، پاک کردن صورت مسئله می گویند.
    انتظار میرفت تا جنابعالی از من و امثال من دعوت به حضور در نمایندگی می کردید تا از رنگ خودرو بازدید کنید و نظر کارشناسی دهید. ولی متاسفانه موضوع را عوض کردید که نشاندهنده تسلیم در برابر مشکلات بوجود آمده است.
    در رابطه با آن قطع کن پمپ بنزینها به استحضار می رسانم که در بعضی از جایگاهها متاسفانه قطع کن پمپ ها اشکال داشته و یا اصلا بدلیل وجود هوا ، بنزین به بیرون پاشش می گردد و خارج از کنترل اپراتور می باشد.
    در پایان مقتضی است نسبت به مشکلات اعلام شده دقیق تر و با روی باز برخورد کنید و از آنها دوری نکنید. من منتظر پاسخ منطقی شما می باشم.
    با سپاس

    1. جعفری

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای کیومرث عزیز نمی دانم چرا اینطوری قضاوت فرمودید اولاً بررسی بیشتری در مورد این قضیه و نوع بنزینی که ما داریم و مشکلات عدیده ای که در این ارتباط گریبان گیر خودرو داران و تعمیرکاران شده است را بعمل آورید. در هر حال من نظر خودم را بر اساس تجربه ای که داشتم عرض کردم شما اگر واقعاً در این ارتباط مشکل داری به نمایندگی مراجعه و قبل از آن هم به من اطلاع دهید.

      aftersales@pac.ir

  17. صادق

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    باسلام خدمت آقای مهندس جعفری عزیز
    ضمن تشکر از پیگیری های حضرتعالی در خصوص رفع عیوب خودروهای مشتریان لازم به توضیح پاره ای از مشکلات خودرو می باشم.
    آقای مهندس متاسفانه کمک های عقب خودرو دوبار رگلاژ شده اند که هر بار فقط تا یکی دو هفته اول خوب کار کرده و مجدد صداش شروع شده و مورد دیگری که خیلی آزارم میده اینه که بعد از یک دو دقیقه از روشن شدن موتور از قسمت پدال ها صداهای قریچ قروچ یه همچین چیزی می یاد و با گرمتر شدن موتور صداش بیشتر هم میشه..گذشته از همه خوبیهای این خودرو متاسفانه واقعا دیگه خسته شدم از این صداها..الان مدتی تصمیم به فروش گرفتم اما متاسفانه فروش نمیشه که نمیشه مگر زیر قیمت…
    من چون کارمند ایران خودرو بودم خوب میدونم که شما خیلی بهتر از اونها دارید عمل می کنید…تشکر

    1. جعفری

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای صادق سلام و صبح بخیر من منتظر ارسال شماره تماس شما هستم لطفاً ارسال فرمائید من خودم برای بازدید از خودرو خدمت حضرتعالی خواهم بود.

      aftersales@pac.ir

  18. علیرضا

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (96 ديدگاه)

    سلام به همه دوستداران ولیکس
    جناب اقای جعفری اینجانب هنوز پاسخی در مورد سوالات مطرح شده خودم از شما دریافت نکردم شاید پاسخی ندارید که بدهید من همچنان منتظر پاسخ شما هستم با تشکر

    1. جعفری

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (196 ديدگاه)

      آقای سند گل جواب خدمت شما ارائه گردیده لطفاً در مورد دو جواب دیگر ایمیل ارسال فرمائید فقط تا به امروز حتی یک مورد گزارش آسیب دیدن لوله بنزین را نداشتیم از این پس هم نخواهیم داشت حال هدف شما از طرح این مسائل چیست نمیدانم انشااله که هدف خیر دارید انشااله که موفق باشید.

  19. علیرضا

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (96 ديدگاه)

    سلام مجدد
    جناب اقای جعفری من سه سوال مطرح کرده بودم

    1. جعفری

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (196 ديدگاه)

      قربان روز خوشی را داشته باشید عرض مرا در این روز آخر توجه کنید منتظر ایمیل شما هستم.

      خدا نگهدار

  20. حامد

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (85 ديدگاه)

    با سلام خدمت همه عزیزان و جناب جعفری. پاسخگویی حضرت عالی باعث دلگرمیست. بنده در رابطه با پاور ویندوز کاملاً متوجه مشکل هستم و با این موضوع مشکلی ندارم خدمت دوستان هم عرض کردم و مثال زدم که اگر در خودرویی هر تعداد شیشه اوتوماتیک بالارونده باشد به همان تعداد لاجیک قطع کن و برگشت شیشه به پایین وجود دارد مگر در ماشینهای قدیمی با استاندارد قدیمی.اگر در خودرویی مثل بنز که مثال زدید این سیستم وجود دارد در کنارش سیستم حفاظتی هم هست چرا راه دور میرین مگان 4 شیشه برقی اوتوماتیک داره که همه مجهز به سیستم حفاظت هستند و تنها زمانی پاور عمل میکند که اول دربها قفل و سپس به اختیار راننده با دوباره (2 بار) فشار دکمه قفل ریموت و اطمینان راننده از خالی بودن خودرو و… چهار شیشه بالا میره.
    اما جناب جعفری سوال آقا علیرضا 2 بخش دیگه هم داشت یکی لوله ها و دیگری رنگ خودرو، لطفا به مورد لوله ها حتماً جواب بدید ممنون

    1. جعفری

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (196 ديدگاه)

      آقای حامد عزیز استدعا دارم از طریق ایمیل ارتباط بر قرار فرمائید پاسخ خواهم داد.

  21. رضا

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (64 ديدگاه)

    آقای جعفری سلام
    استاد و سرور گرامی، بنده بارها خدمتتان عرض کردم که خریداران ولیکس طیف خاص و فهمیده جامعه هستند و مانند خریداران دیگر خودرو های پر تیراژ نیستند ، ایشان مردم اهل تحقیق و بررسی هستند و به همین واسطه اطلاعات خودرویی خوبی دارند
    توجیه شما برای پاور ویندوز هیچ کسی را راضی نمیکند و شاید لبخندی هم به لبش بیاید و یا اینکه ناراخت و رنجیده شود از اینکه اینقدر سطح درک و فهمش دست پایین انگاشته شده است
    همانگونه که بارها عرض کردم ولیکس سواران جامعه کوچکی هستند که ایجاد اتحاد در بین ایشان بسیار محتمل است و این برای شما فرصت است ولی فکر کردید جوانی از سر بچگی و سرخوشی سخن به میان آورده است ولی می بینید چطور جواب میخواهند و بار هر جوابی راضی نمیشوند ، تحقیق میکنند و راه حل پیدا میکنند و پیشنهاد میدهند
    بارها گفته ام که شما پاسخ گو(گوینده پاسخ) هستید ولی باید پاسخگو باشید حل ریشه ای مشکلات ومعضلات ملاک رضایتمندی است نه میزان بالای توجیهات
    همگون بودن خدمات باعث کسب امتیاز میشود در دنیای تجارت امروز نه اینکه نمایندگی کرج به زور مکمل و انژکتور شور بریزد به خیک ماشین و بگوید این جزو سرویس است و 60000 هزار تومن پول بی زبان بگیرد ( فاکتورش موجود است ) هر چند بهانه می آورد و میگوید خود مشتری خواسته ( البته عقل سلیم میگوید اگر مشتری خواسته که الان نباید شکوه کند)ولی این چیزها دارد عادی میشود، این موارد دارد آبروی یک مجموعه را میبرد، به عنوان فرزند کوچک این خانواده عرض می کنم ، سطح توقعات بالاست و همه فنی هستند بیایید دیگر صورت مسئله هیچ مشکلی را پاک نکنیم ، راه حل بدهیم ، قطعه مورد نظر را وارد کنیم ، واحد آپشن راه بیندازیم نه بگوییم ممنوع میکنیم اگر مانیتور نصب شود گارانتی باطل میشود و به نمایندگی ها گفتیم نصب نکنند
    استاد گرانقدر اگر موردی هست که شما بر روی ماشین نصب نکرده اید به دلیل مقرون به صرفه بودن و قیمت رقابتی قبول ما هم با شما موافقیم ولی همان آپشن را خودتان ارایه کنید و ممنوعش نکنید
    حرف های بالا را به حساب درد ودل بگذارید نه شکوه وگلایه
    امیدوارم که با کمک مشتریان بتوانید مانند قبل ستارهای کیفیت و رضایتمندی را شکار کنید

  22. یونس

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (35 ديدگاه)

    با سلام خدمت آقآ علیرضآ
    من فکر کنم سوالاتی که به نفع نباشد و بلکه به ضرر باشد از پاسخگویی معذور هستند چون جواب منطقی و قانع کننده ای نمیگیریم فقط اگر تشکر و یا تعریفی شود آونجا جواب میگیرید در غیر این صورت اعلام میشود از پاسخگویی معذوریم

  23. جعفری

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (196 ديدگاه)

    دوستان عزیز و فهیم و فقیه ، من با قدرت می گویم پاورهای غیر استاندارد خطرناک است اثبات می کنم و چون در مقابل این دوستان فهیم این حقیر آنقدر نا فهیم هستم که دارم اهل بررسی و تحقیق را به بی راهه میکشم واقعاً متاسفم.
    دوستان ارجمندی که در این مدت از من تعریف و تمجید کردند و پاسخ در یافت نمودند استدعا دارم از این پس از من توسط ایمیل تعریف کنند تا باعث دل آزاری دوستان نشود.
    حضور من در این فضای مجازی اشتباه بود غذ رخواهی می کنم (انشااله نخواهید گفت صرف نداشت در رفت واقعاً هر کاری بایستی ظرفیت سنجی بشه و حالا انتقاد همکاران خودم را در سایر خودرو سازی ها پذیرا هستم)

  24. حسن

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام
    من آبان 91 ماشینمو تحویل گرفتم به نظرم تو این رنج قیمت تو ایران هیچ ماشینی رقیبش نیست فکر نمی کنم تا حالا کسی به اندازه من با این ماشین به سفر رفته باشه یا تو شرایط مختلف ازش استفاده کرده باشه چون تاحالا 61000 کیلومتر باهاش راه رفتم و هیچ جا اذیتم نکرده و ازش تو این مدت کاملا راضی بودم
    فقط 2 تا عیب داره که نمیشه نگم:
    1-ارتفاع ماشین که تو جاده های خاکی یا بعضی از دست اندازها سبب میشه زیر ماشین گیر کنه
    2-پشتیبانی بسیار بسیار ضعیف قطعات یدکی که حتی میتونم بگم بیشتر از یک ساله که یرای تعویض یه فیلتر کابین هی منو سر میدوونن دیگه بقیه قطعات بماند
    خواستم تجربیاتم رو با دوستان درمیون بذارم تا واقعیت رو بدونن

    1. رضا

      ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (64 ديدگاه)

      بیشترین کیلومتر طی شده با ولیکس تا الان فکر میکنم که ۲۰۰،۰۰۰ کیلومتر هستش

  25. جعفری

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (196 ديدگاه)

    ارسال شماره تماس: aftersales@pac.ir

  26. علیرضا

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (96 ديدگاه)

    سلام به جامعه ولیکس سوار
    جناب جعفری بسیار خرسند شدم با تشکر از شما بابت پیگیری مشکلات دوستان
    ضمنا طبق فرمایشات جنابعالی من تعدادی عکس برای شما ایمیل نمودم ملاحظه فرمودید منتظر راه کاری از جانب شما برای برطرف نمودن این مورد هستم مجدد از شما تشکر دارم

  27. عباس

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (93 ديدگاه)

    باسلام . جناب جعفری مدتی یه که قصدخرید ولکس دارم متاسفانه با تحقیقات زیاد

    متوجه شدم شرکتی که زمانی با افتخار آونته و ورونا تولید میکرد و خودم هردو مدل

    را داشتم وبا رضایت کامل استفاده کردم حال و روز شرکت شما به کجا رسیده که

    این کیفیت مونتاژ چه رنگ وچه فنی رو دارا هستید.خودم چند مورد رااز نزدیک شاهد

    بودم آقای جعفری ایراد و سهل انگاری در مونتاژ به تحریم وغیره ربطی نداره . البته اکثر

    مونتاژ کاران خودرو در ایران به درد شما دچار هستند و افسوس به حال خودم به عنوان

    یک مصرف کننده میخورم که دستاورد بیش از نیم قرن تولید خودرو در ایران این است

    با تشکرازهمه دوستان

  28. جعفری

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (196 ديدگاه)

    عباس آقای محترم اگر مصرف کننده می باشید لطفاً شماره تماس ارسال فرمائید.

    aftersales@pac.ir

  29. علیرضا

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (96 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان
    جناب عباس اقا ابتدا تشکر از بابت اظهار نظر جنابعالی اینجانب یکی از دارندگان خودروی ولیکس هستم و باید نکاتی را عنوان نمایم در همه خودروهای روز دنیا ایراداتی میباشد نمونه اون خودروهای وارداتی هیوندایی که خیلی هم تو کشور عزیزمان طرفدار دارد اگر جنابعالی تحقیق بفرمایید حتما متوجه عرایض بنده خواهید شد اگر بحث مقایسه این خودرو(ولیکس)با محصولات وطنی صورت گیرد اصلا در بعضی جهات قابل قیاس نمی باشند از نظر موتوری -اپشنها -گیربکس و حتی رنگ جناب عباس اقا شاید کیفیت رنگ در حد استانداردهای روز دنیا نباشه ولی بغیر از تعداد محدود خودرو که ای کاش واحد کنترل کیفیت کارخانه احمال کاری نمی کرد و مجوز خروج نمی داد سایر موارد مورد قبول میباشد در حد خودروهای وطنی
    جناب عباس اقای عزیز سرویسهای اولیه برای رفع نقایص موجود در زمان مونتاژمیباشد من هم با شما هم نظرم که اگر مونتاژکیفیتش بالا برود و دقت واحد کنترل کیفیت مضاعف بشود این موارد رخ نخواهد داد تا رضایت صد در صد بشود ولی هیچ خودرو سازی نمی تواند بگوید من هیچ مشکلی ندارم اگر چنین بود که شرکتهای معتبر دنیا مثل بنز و بی ام دبلیو و تویوتا سرویس اولیه اجباری نمی گذاشتند در کل بعنوان یک مصرف کننده که حدود 9ماه با کارکرد 23000تا با این خودرو زندگی میکنم از این انتخاب راضی هستم شاید در ابتدا مشکلاتی به مانند کمبود قطعات و مراکز خدمات پس از فروش وجود داشت ولی خوشبختانه با پیگیریهای بعمل امده در حال حاضر انبارهای شرکت پر از قطعات این ماشین میباشد و جای هیچ نگرانی نیست و مراکز خدمات پس از فروش هم در حال گسترش میباشد این مطالب از زبان یک مصرف کننده میباشد و خوشبختانه اکثر دوستان بنده رو میشناسند شما هم اگر تمایل به اشنایی بیشتر و تبادل اطلاعات دارید اینجانب در خدمت شما هستم ضمنا تعداد بسیار از ولیکس سوارن عضو گروه تلگرام هستند که تو این گروه فقط بحث کارشناسی و معایب و محاسن بدون تعصب صورت میگیرد من شما رو به این گروه دعوت میکنم تلفن من 09380222667منتظر حضورتان در این جمع دوستانه هستیم با تشکر سندگل

  30. عباس

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (93 ديدگاه)

    باسلام و تشکرازلطف دوستان که راهنمایی فرمودند. شاید ذهنیت بد نسبت به خودروهای

    چینی باعث این بشه که ایرادات بیشتروبزرگتر به چشم بیاد ولی باید درنظر داشت مونتاژ

    ضعیف هم خودش مصیبته بهرحال بعداز مشورت با دوستان و جستجو در سایتهای مختلف

    به این نتیجه رسیدم که با کمی مبلغ بالاترخودروی کارکرده ژاپنی یا کره ای مناسبتر

    میباشد. با تشکر از دوستان محترم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا