موج چینی همه جا را فرا گرفته و بازارهای خودرو نیز از این یورش در امان نمانده اند. گرچه هنوز بیشتر تولیدات خودروسازان چینی، کپی نامفهومی از خودروهای مشهور دنیاست، اما کم کم این محصولات نیز در حال جدا کردن این انگ از خود بوده و به سمت استقلال در طراحی پیش می روند. خودروسازان چینی زیادی وجود دارند که طیف وسیعی از محصولات با کیفیت نازل تا خوب را تولید می کنند و البته امیدواریم اگر محصولی از این خودروسازان وارد کشور ما می شود، از نوع با کیفیت خوب آن باشد.
شرکت گریت وال یکی از بزرگترین شرکتهای چینی تولید کننده خودرو است که از سال ۱۹۷۶ به ساخت خودرو مشغول است. این شرکت در سال ۲۰۱۰ بزرگترین تولید کننده خودروهای شاسی بلند SUV در چین بود. اما با وجود تخصص بیشتر در تولیدات SUV سایر کلاسهای خودرو نیز در سبد تولیدات این شرکت قرار دارند. از جمله ولکس C30 که یک سدان کوچک فامیلی است. این خودرو با موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری مجهز به تکنولوژی VVT که زمانبندی هوشمند سوپاپ است، و توان ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۳۸ نیوتن متر را تولید می کند، به بازار ارائه می شود.
سیستم گیربکس آن بین دستی یا اتوماتیک CVT قابل انتخاب می باشد. ترمزها در هر چهار چرخ دیسکی و مجهز به سیستم ضد قفل و ضد لغزش می باشد. مصرف سوخت C30 بطور متوسط ۶.۵ لیتر برای نمونه های دنده دستی و ۶.۸ لیتر برای انواع اتومات اعلام گردیده است. میزان آلایندگی آن نیز مطابق استانداردهای یورو ۴ می باشد.
این خودرو با طول ۴۴۵ سانتی متر و عرض ۱۷۰ و ارتفاع ۱۴۸ و فاصله بین دو محور ۲۶۱ می تواند بعنوان یک سدان خانوادگی مورد استفاده قرار گیرد. گنجایش صندوق بار ۵۱۰ لیتر است که فضای مناسبی می باشد. وزن خودرو نیز ۱۱۲۵ کیلوگرم برای نمونه های منوآل و ۱۱۴۵ کیلو برای انواع اتومات می باشد.
تجهیزات استاندارد برای مدل پایه شامل لامپهای هالوژن، پنجره های الکتریکی، ۴ اسپیکر، دو ایربگ جلو، ABS+EBD، سیستم ضد سرقت موتور، و ریموت و تجهیزاتی از این قبیل می باشد. در مدل لوکس علاوه بر گیربکس اتومات، تغییری در تجهیزات به چشم نمی آید. اما مدل Elite که بالاترین مدل C30 می باشد، به تجهیزاتی نظیر صندلیهای چرمی و اسپیکر های ۶ تایی و گرم کن صندلیها و رادار مجهز است. سیستم GPS هم برای نقشه خوانی و راهیابی ماهواره ای جزو تجهیزات آپشن و قابل انتخاب می باشد.
قرار است کرمان خودرو از اردیبهشت ۱۳۹۱ این مدل را جایگزین هیوندای ورنا نماید. قیمت این خودرو در مدل پایه و با گیربکس دستی حدود ۱۰ هزار دلار و در مدل لوکس با گیربکس اتوماتیک ۱۲ هزار دلار و در گرانترین مدل با تمام امکانات آپشن ۱۳ هزار و ۲۰۰ دلار است. بنابراین با احتساب عوارض ۶۰ درصدی واردات CKD و سود مثلا ۴۰ درصدی مونتاژ کننده داخلی، قیمت این خودرو در بازار داخلی حدود ۲۴ تا ۲۸ میلیون تومان برآورد می شود.
محمد مهدی
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴با سلام خدمت جناب جعفری
می خواستم بدونم کروز فابریک برای ولیکس وجود داره و ایا شما ان را در نمایندگی نصب می کنید یا خیر و اینکه بستن ان در خارج از نمایندگی باعث ابطال گارانتی می شود یا نه
با تشکر
جعفری
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴جناب آقای مهدی با سلام لطفاً شماره تماس خودتان را برایم ارسال فرمائید.
aftersales@pac.ir
محمد مهدی
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴سلام
من شمارم را ایمیل کردم ولی هنوز تماسی جهت دریافت سوالم نداشتم
محمد مهدی
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴با سلام و عرض خسته نباشید خدمت اقای مهندس جعفری و تشکر فراوان جهت تماس و پیگیری مسائل مطرح شده که جای بسی خوشحالی است.
جناب مهندس شماره همراه و سایت درخواستی به ایمیل شما ارسال شد منتظر جوابتان خواهم بود.
با تشکر
حامد
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴با سلام عباس جان من هیوندای و مزدا و رنو داشتم البته همه از نمایندگی های رسمی یه چیزی میگم یادت نره بعدا بیا بگو نظرم درست بود یا نه…هیوندای و تویوتا بلایی سرت میاره که با دو برابر پول ولیکس در نمایندگی های اونها زندگی کنی ممکنه کیفیتشان به نظر بالا باشه که من بهت میگم ولیکس کیفیتی در حد اکسنت داره اما دست دوشون فقط مکافاته چون احتمالا برای داشتن قیمت رقابتی باید گارانتی تمام شده اونها رو بخری فقط مگان می ارزید اونم زمانی که نهایتا 40 تومن بود من الان ولیکس دارم و راضیم انشاءالله من اشتباه بگم و اصلا دروغگو باشم و شما از خودرو های کره ای و ژاپنی دست دوم لذت ببری
عباس
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴با سلام . حامد جان با تشکر از لطف و راهنمایی شما من مدت یکسال جیلی امگرند 7دنده ای
مدل 2013 داشتم متاسفانه برخلاف تبلیغات زیاد و باور مردم جیلی ازنظر فنی و بقیه مسایل
مشکلات زیادی داره باید توجه داشت که جیلی توسط شرکت آسان موتور (هیوندا ) پشتیبانی
میشه این حال و روزش هست وای به حال بقیه خیلی مایلم بدونم خودرو چینی که تو
روسیه _ برزیل _ آفریقای جنوبی و جدیدا دبی بفروش میرسه کیفیتش همینه که تو
ایران عرضه میشه . با تشکر
عباس
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴باسلام . حامدجان با تشکرازلطف وراهنمایی شما خیلی مایلم بدونم خودروی چینی که تو
روسیه برزیل آفریقای جنوبی و جدیدا دبی بفروش میرسه کیفیتش همینه که تو ایران
عرضه میشه ؟
رضا
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴سلام استاد
امروز درس دادی و نوشتی ولی نه بر روی تخته سیاه و نه با گچ
امروز بر خاطر ما نقش زدی
آنهم نقش درسی بزرگ
درس کوچک بودن دنیا
درس بزرگ بودن
و اینکه اگر بزرگ باشی دنیا کوچک خواهد شد آنقدر که دیگر دنیا نباشد
متشکرم استاد خیلی لطف کردی
حامد
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴سلام عباس جان در واقع خودرو های CKD یا همون هایی که فقط مونتاژ و رنگ میشن در همه جا یک کیفیت دارند فقط کیفیت مونتاژ یعنی دقت و حس مسئولیت شرکت مونتاژکار و رنگ متفاوته و از این حیث تفاوتی اگر باشه حس میشه و در اصل تفاوتی بین چین و روسیه با ایران نیست
نادریان
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴سلام دوستان
به نظرتون اولویت بندی بین این خودروها به جهت ارزش خرید داشتن ، کم استهلاکی، خدمات پس از فروش مناسب، هزینه تعمیر و نگهداری خصوصا پس از گارانتی به چه ترتیبی هست؟
ال نود_لیفان620__ام وی ام530__جک جی5__ولکس سی30_206 اس دی وی8
علیرضا
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴سلام به همه ولیکس سواران ایران زمین
جناب جعفری سلام
ابتدا بخاطر ارسال ایمیل تان برای بنده کمال تشکر و قدر دانی رو دارم
ضمنا از جنابعالی بخاطر محبتی که به دوستان داشتید و پیگیر مشکلات همه ولیکس سواران هستید و بزرگواری که در حق این جامعه کوچک دارید مجدد کمال تشکر و قدردانی را دارم و برای شما ارزوی ایام شادی در کنار خانواده محترمتان خواستارم ایام به کام
حامد.س.61
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴با سلام من همون حامد هستم که بنا به دلایلی با نام جدید در خدمتم.
جناب نادریان عزیز خودروهای نام برده توسط شما در واقع قابل قیاس نیستند و در سه دسته میشه تقسیم بندی بشوند اول داخلی ها، ال90 و اس دی وی8. دوم ولیکس و جی 5 و نهایتا لیفان و 530. دسته اول کیفیت سابق رو ندارن ولی خدمات گسترده تری دارن که البته جهت خرید هر کدام پارامترهای دیگری هم مثل فضا بار و سرنشین و زیبایی ظاهری داخل و خارج تاثیر گذاره در مورد ولیکس و جی 5 از هر نظر زیبایی و کارایی شباهت هایی هست که سلیقه در اونها دخیل ولی در حالت انتخاب جی5 اوتومات این قیاس صحیحه که در مورد دستی بالیفلن620 قابل مقایسه هست شخصا 530 و لیفان رو اصلا پیشنهاد نمیده حتی با وجود خدمات گسترده تر از موارد ولیکس و جی5
فرزاد
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴با سلام خدمت شما عزیزان خواستم خدمتتون عارض شم که شتاب این خودرو ولیکس c30 خیلی پایین هستش برای جبران شتاب آیا راهی وجود داره ضمنا بالاخره متوجه نشدم موتور این خودرو چینیه یا میتسوبیشی ژاپن . متشکرم
گرگان Sh
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴تا اونجایی که من متوجه شدم و توسایت های خارجی هم مطالب فنیش رو دیدم موتورش مثل تویوتا یاریسه و از همون سری مهندسیه . شتابش اوایل کمه (مخصوصا دنده 1 و 2) و هر چی کارکنه بیشتر و بهتر میشه ولی کلا نباید از موتور 1.5 کم مصرفش که توشهری صدی 8 مصرف داره انتظار موتور مسابقه ای داشت . موتورش خیلی بی صدا و کم مصرفه و کشش سربالایی و قدرت خوبی داره و کارکردش زیادتر بشه و هرچقدر به مسافت 5000 کیلومتر نزدیکتر میشه روانتر میشه
جعفری
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴جناب آقای فرزاد سلام عرض می کنم.
لطفاً شماره تماس خودتان را برام ارسال فرمائید.
aftersales@pac.ir
صادق
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴سلام آقای مهندس جعفری عزیز
بنده دیروز یعنی هجدهم مراجعه کردم نمایندگی آقای غفوریان جم مشهد جهت صدای کمک و صدای قسمت پدال ها….شما به بنده قول داده بودین هرطور هست مشکل منو رفع میکنیدو با نمایندگی تماس میگیرین..حتی من خودم دیروز از نمایندگی به دفترتون زنگ زدم و گفتم خودرو را بردم نمایندگی تا هماهنگ کنن با نمایندگی اما قول نداده بودین با مراحعه مجدد قراره صدای کمک های عقب بیشتر بشه…اقای مهندس بنده خیلی ناراحت هستم چون احساس میکنم به منی که خودم در رشته مکانیک خودرو درس خوندم و در کارخانه ایران خودرو خراسان هشت سال فعالیت داشتم توهین شده که بمن میگن صدا نمیده و من توهم دارم حتما…وقتی میگم صدا میده و خرابه مرض که ندارم مهندس… حتما مورد داره..اگه نمیخوان درست کنن بگن نمیکنیم تا چشمم کور خودم برم بیرون با هزینه شخصی بدم درستش کنن…من واقعا از صدای کمک عقب خسته شدم و تحملم تموم شده…اگه قراره پای حرفتون باشین لطفا با همون روی خوشی که تا حالا داشتین بازم پیگیری بفرمایید و مشکلو حل کنید اگر هم نه لطفا بگید اینقدر هم خودمو و هم شمارو ناراحت نکنم…دیگه واقعا به جایی رسیدم که نمیتونم خوبی های این ماشینو ببینم…بخدا اگه روز اول بگن نه گارانتی هست نه چیزی آدم خیالش راحت تره…شرمندم ببخشید اما اگر خواستید به قولتون عمل کنید این شمارم مثل همیشه زحمت تماسش با شما….ممنون 09151070771
محمد مهدی
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴سلام خدمت جناب مهندس جعفری
قربان قرار بود با اقای فتاحی جهت نصب کروز مذاکره ای صورت دهید تا جمعی از ولیکس سواران را از لحاظ عدم اشکال در گارانتی از نگرانی دراورید.
ممنون
جعفری
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴آقای مهدی عزیز سلام مگر قرار نبود آدرس و شماره تماس ایشان را برایم ایمیل کنید؟
محمد مهدی
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴با سلام
شماره تماس و ادرس سایت ایشان همان روز تماس ارسال شده است جهت اطمینان همینک ارسال می گردد
علی
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴جناب اقای جعفری سلام و خسته نباشید خواستم از حضورتان بپرسم صدای مانند قل قل اب موقع استارت زدن دلیلش چیست ایا نیاز به مراجعه به نمایندگی هست یا نه
محمد مهدی
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴سلام
دوست من این صدا برای بخارات بنزین هستش که دوباره به چرخه سوخت بر می گردد
جعفری
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴آقای مهدی عزیز با عذر خواهی بخاطر تاخیر در پاسخ.
لطفاً شماره تماس برام ارسال فرمائید.
aftersales@pac.ir
جعفری
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴آقای علی عزیز با سلام لطفاً شماره تماس برام ارسال فرمائید.
aftersales@pac.ir
علیرضا
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴سلام به همه دوستان
دوستان ولیکس سواری که تمایل به عضویت در گروه ولیکس سواران جوان رو دارند با من تماس بگیرند 09380222667ضمنا برنامه تلگرام نصب کنید جهت عضویت در گروه و پاسخ سوالات فنی خودتونو در سریعترین زمان دریافت کنید
خلیل
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴با سلام- از دوستان خواهش می کنم منصفانه و برادرانه راهنمایی کنند که ولکس رو بخرم یا خیر؟ ماشین رو دیدم و پسندیدم فقط همین مباحث مربوط به خدماتش نگرانم کرده. ممنون می شم راهنمایی کنید.
امیر
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴دوست عزیز بذار لپ مطلبو برادرانه بهت بگم
اگه یه ماشین لوکس و در عین حال تا حدی اسپورت با کیفیت بالا و بی صدا و ظاهر زیبا و مصرف بسیار کم و شتاب و قدرت بالا (مخصوصا در کارکرد بعد از 4000 تا) و در عین حال قیمت مناسب میخوای برو این ماشینو بخر.
اینو از رو تجربه میگم. این ماشین با ماشینای ایران خودرو و سایپا مخصوصا تو نرمی و بی صدایی قابل مقایسه نیست.
کسایی که این ماشینو سوار نشده نظر میدن، نظرشون به غیر از مورد ظاهر خودرو اهمیت و ارزشی نداره. وقتی پشت فرمانش میشینی و از نرمی و کیفیت ساخت ماشین لذت میبری یا وقتی سیستم صوتی با کیفیت دارای 6 بلندگو رو روشن میکنی اونوقته که لذت تمام وجودتو فرا میگیره و میبینی که با 50 میلیون سوار یه ماشین خاص شدی و از انتخابی که کردی خودتو تحسین میکنی.
امیدوارم بعد از خریدت وقتی این احساسی که میگم بهت دست داد بیای همین جا و بهمون بگی.
احمد
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴عرض سلام خدمت جناب جعفری ودوستان عزیز.روز بخیر.آمار تحلیلی مربوط به نظرسنجی از32نفر از دوستان دارنده ولیکس در گروهی در فضای مجازی رو تقدیم میکنم.به امید اینکه راهنمایی باشد برای دوستانی که در انتخاب ولیکس تردید دارند.
دوستان 13 مورد رو بعنوان دلایل انتخاب ولیکس اعلام کردن.که این 13 مورد با درصد خدمت عزیزان اعلام میشه:1تحقیقات اعم از اینترنتی و دوستان 40 درصد.2تیپ و شکل ظاهری ماشین 22درصد.3خوشنامی و اعتبار و سابقه خودروسازان راین 18درصد.4کیفیت لوازم مصرفی 18 درصد 5.شرایط فروش اقساطی13 درصد6.تبلیغات تمایندگیها 13 درصد7.عدم رضایت از داخلیها و رفتن به سمت خرید چینی13 درصد8.جادار بودن 13 درصد9.قیمت مناسب 10 درصد 10.مصرف پایین سوخت 10درصد.11زیبایی تزیینات داخلی 10درصد 12.تبلیغ روزنامه 6 درصد 13.کم بودن و تک بودن ولیکس6 درصد .اما در بخش معایب 7 مورد رو عزیزان اعلام کردن.1خدمات پس از فروش و نگرانی از نبود قطعات 24درصد 2.شتاب پایین و گاز نخوردن 16 درصد3.نداشتن بازار دسته دوم و عدم مشتری ثانویه13 درصد4.کیفیت پایین رنگ 13 درصد5.صدای داشبورد و کمک عقب 6درصد 6.نداشتن مانیتور فابریک 6درصد7.بدقولی در تحویل ماشین 3درصد.
اما در مجموع تقریبا همه دوستان اعلام رضایت کردن اما امید به بهبود خدمات دارند و انتقادات جدی نسبت به نمایندگیها دارند که تقاضای برخورد با متخلفینو دارند.
امیر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴جناب آقای جعفری عزیز من مشکل صدای داشبورد دارم . بنظر میاد داشبورد ولیکس ام دفورمه شده و کج شده . چکار باید کنم . به کی مراجعه کنم تا جواب درست بگیرم ؟؟؟
جعفری
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴آقای امیر عزیز با سلام
لطفا شماره تماستان را به ادرس زیر ارسال نمایید تا با شما تماس گرفته شود
aftersales@pac.ir
علیرضا
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴سلام به دوستان
جناب اقای جعفری سلام و عرض ادب
مدتی هست که عدم نرخ یکسان نمایندگیها برای سرویس های ادواری ذهن تعداد زیادی از دوستان دارنده ولیکس رو تو سراسر کشور عزیزمان مشغول کرده بعنوان مثال در نقطه ای از کشور مانند اصفهان فیلتر هوا 30000تومن و در نقطه ای دیکر 25000تومن و مجدد در جایی دیگر 15000تومان تو فاکتور ثبت میشود یا نوع روغن تعویضی نیز متفاوت میباشد که به نظر شما بهتر نیست تمام نمایندگیها یک نوع روغن مصرف کنند تا مصرف کننده سردرگم نشود فاکتور دوستی در تهران مبلغ پرداختی 100000تومان جهت سرویس 15000تا و همین سرویس در کرج 170000تومان و در شهر دیگری 150000تومان همه این فاکتورها نیز با ارم شرکت پرستوی ابی ثبت شده هست ایا نمایندگیهای خدمات پس از فروش جهت انجام امور سرویس های ادواری سلیقه ای عمل میکنند به عنوان مثال دوستی در مشهد برای سرویس 35000کیلومتر مبلغ 372000تومان پرداخت نموده ایا تعویض روغن گیربکس در این کیلومتر باید انجام شود ضمنا تعدادی از خدمات ارایه شده توسط این نمایندگی بصورت خود جوش بوده و انجام گرفته است و طبق دفترچه راهنمایی خودرو نبوده است مگر نباید سرویسهای دوره ای طبق مندرجات دفترچه ولیکس صورت گیرد خواهشمندم از جنابعالی جلوی بعضی سود جویی ها رو بگیرید تمام اسناد موارد دکر شده بالا موجود میباشد و بدون مدرک مطلبی نوشته نشده باتشکر از شما و دوستان خدمات پس از فروش
جعفری
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴جناب آقای علیرضا عزیز با سلام توجه حضرتعالی را به مطالب قید شده در ذیل جلب می نمایم.
1- تابلوی سرویس های ادواری .
2-تابلوی صدای مشتری.
3-تابلوی حقوق مصرف کننده بر اساس دستوروالعمل سازمان حمایت.
در محل پذیرش نمایندگی نصب و هر کدام کاربرد خودش را دارد لذا اگر مشتری از عملکرد نمایندگی گله داشته باشد تابلو صدای مشتری آدرس دهی کرده اگر شرکت قصور کند تابلوی حقوق مشتری آدرس دهی کرده و من غیر از آدرس های عنوان شده آدرس دیگری را نمی شناسم و تا آنجائی که اطلاع دارم دوستانی که از طریق تلفن و یا ایمیل مواردی را اعلام کردند سعی به حل آنها شده . ما دستورالعمل داریم و بایستی نمایندگی اظهارات مشتری را ثبت و هزینه تقریبی را اعلام نموده و تائیدیه از آورنده خودرو دریافت نماید لذا استدعا دارم دوستانی که مشکل دارند حتماً خودشان ارتباط بر قرار نموده و قطعاً هم به موضوع رسیدگی خواهد شد مگر مواردی که متاسفانه مشتری اصرار دارد نامی از او برده نشود و به موضوع رسیدگی شود دوست من کدام دادگاهی متهم بدون شاکی را محاکمه می کند.
در خاتمه اگر مدرکی دال بر دریافت وجه اضافی با فاکتور رسمی شرکت پرستوی آبی( لطفاً با فاکتور با آرم پرستوی آبی اشتباه نشود )مربوط به خودرو خودتان دارید برایم ارسال و پس از دریافت نتیجه در رسانه اقدام به اطلاع رسانی فرمائید ضمناً عزیزان دیگر هم در مورد شکوائیه مشابه و یا غیره خودشان بایستی اقدام کند و از معرفی نماینده جداً خودداری نمایند.
لطفاً جهت ایجاد فضای کاملاً دوستانه و احترام به این رسانه که حاصل کار گروهی عزیزان مجله پدال میباشد به من خدمتگزار فرصت همراهی و همکاری بدهید.
من از طریق تلفن و ایمیل جهت پاسخگوئی آمادگی صد در صد را دارم.
با تشکر از آقای علیرضا عزیز:جعفری
صادق
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴باسلام خدمت دوستان و نمایندگان شرکت راین خودرو در این پیج
دوستان جدیدی که احتمالا ممکنه نظرات را بخونید و بخواید تصمیم بگیرید این خودرو را بخرید یانه با من تماس بگیرید تا بهتون شرح کاملی ازین خودرو ارایه بدم…حداقل تجربیات یکساله سواری با این خودرو و تحصیل خودم در رشته مکانیک میتونه کمک خوبی براتون باشه
ممنون—-09151070771
خ. فهیمی
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴جناب آقای جعفری
با سلام- من از افرادی هستم که تصمیم به خرید خودرو ولکس دارم اما امروز 28 اردیبهشت در روزنامه خراسان قسمت نیازمندیها موردی توجه ام را جلب کرد که در خرید این خودرو مردد شدم. در این آگهی دو نمایندگی راین خودرو در مشهد ( عاکف صفحه اخر نیازمندیها و نمایندگی دیگری در چند صفحه قبل) تبلیغ فروش این خودرو را انجام داده اند اما نکته قابل توجه این است که یکی از نمایندگیهای فروش موتور و گیربکس خودرو را میتسوبیشی ژاپن و دیگری تویوتا اعلام کرده است. به نظر شخص من خریدار این موارد و دوگانگی و عدم اطمینان و ثبات اطلاعات باعث می شود که خریدار در انتخاب خود دچار مشکل شود. با تشکر
جعفری
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴جناب آقای فهیمی بینهایت از اطلاع رسانی حضرتعالی سپاسگزارم موضوع رسیدگی و اصلاح شد فقط جهت استحضار باید عرض کنم گریت وال یکی از بزرگترین و قوی ترین خودرو ساز در کشور چین میباشد و کلیه قطعات موتور و مونتاژ در خود گریت وال انجام میشود و تحت لیسانس می باشد.مطمئن باشید موتور و گیربگس آنها واقعاً عالیست.
09155115572
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴دوست عزیز موتور این خودرو نه میتسوبیشی ژاپنه و نه تویوتا. گول این تبلیغات دروغ رو نخورید. این موتور چینیه و فقط در طراحی الگوبرداری از مدل ژاپنی شده و متاسفانه به اسم ژاپنی تبلیغ می کنند. ولی درکل من ازش راضیم. توی این رنج قیمت گزینه خوبیه. در ضمن جناب جعفری عزیز متاسفانه همونطور که یکی دیگه از دوستان اشاره کردند در نمایندگی غفوریان جم مشهد هزینه خدمات اضافی که اصلا ربطی به سرویس دوره ای نداره گرفته میشه مثل شیشه شور و مکمل بنزین و… برای قیمت روغن هم که شکایت کردم حوابشون این بود که روغن ما با نمایندگی کاظمی مشهد فرق داره و اختلاف قیمت به خاطر کیفیت بهتره!!! مگر همه نمایندگی ها نباید از یک نوع روغن استفاده کنند؟ اگر قراربود در هر نمایندگی از یه مدل روغن استفاده بشه خب میبردیم ماشین رو یه تعویض روعنی ساده… امیدوارم فکری برای مشکلات و نظارت بر نمایندگی ها بشه
علی
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴مهم همون طراحی و مهندسی موتوره که مهندسی تویوتا هست . ساخت همه چیز چینه :)
جعفری
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴با تشکر از حضرتعالی حتماً مورد شما در نمایندگی مشهد بررسی و نتیجه خدمت شما اعلام خواهد شد لطفاً به پاسخ من به سئوال جناب آقای بهنام توجه فرمائید.
بهنام
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴با سلام خدمت آقای جعفری
سوالی که من از شما دارم تکراری است ولی متاسفانه چون مشکل اکثر ولکس سوارن می باشد
مجدد حضورتان ارسال می کنم و آن اینکه
1-چرا خدمات در اکثر نمایندگی های متفاوت می باشد بعنوان مثال فیلتر هوا در اصفهان 38 هزار تومان در تهران 15 و مشهد22 هزار تومان و…یا روغن موتور از 65 هزار تا 78 هزار تعویض شده و یا فیلتر روغن نیز بدین شکل است که البته بقیه موارد نیز بدین شکل است ؟؟؟؟
2-دوستی چندی پیش هزینه سرویس دوره ای آن حدود 300 هزار شده بود که به نظر من اصلا گارانتی را برده زیر سوال؟؟
قبلا از شما به خاطر حضور مسولانه و پاسخگویانه تشکر می کنم و از شما درخواست دارم که رسیدگی فرمایید(چندین بار سعی کرده ام که باشما تماس بگیرم که متاسفانه یا حضور نداشته اید و یا منشی وصل نکرده است)
با سپاس
جعفری
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴جناب آقای بهنام عزیز با تشکر از اطلاع رسانی حضرتعالی استدعا دارم شماره تماس برایم ارسال فرمائید تا تماس داشته باشیم فقط به منظور روشن شده بخشی از ابهامات عزیزانم پاسخ کوتاه عرض نموده کلیات را تلفنی توضیح خواهم داد.
اگر نمایندگی فاکتور رسمی از طریق سیستم فراگیر خدمات پس از فروش صادر کند هیچگونه دخل و تصرفی در ثبت قیمت و اجرت نمی تواند داشته باشد مگر عملیات صافکاری و نقاشی که میبایستی در قالب عقد قرار داد با مالک خودرو صورت پذیرد.حتماً شماره تماس برایم ارسال فرمائید.
aftersales@pac.ir
S
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴امیدوارم خدمات هرچه بهترو بیشتر بشه و حداقل لوازم پر مصرف (مثل فیلتر ها و لنت و لوازم معمول مکانیکی و موتوری) و یا تزییناتی (مثلا چراغ ترمز و چراغ جلو و آینه و سپر و …) و استهلاکی در نمایندگی ها موجود بشه تا برای هر چیز ساده ای به تهران سفارش ندن و کلی معطلی پیش بیاد .
علی
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴چرا روی سند مالکیت خودرو نوشته کرمان موتور ؟ مگه راین جدا از کرمان موتور که JAC و Lifan میزنه نیست ؟
http://uupload.ir/files/k4lj_img_20150515_191747.jpg
البته اگر روزی بشه که کرمان موتور و راین یک شرکت واحد بشند قطعا خیلی بهتر میشه از نظر خدمات و ساپورت
جعفری
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴علی آقای عزیز راین خودرو و کرمان موتور زیر مجموعه صنایع خودرو سازی کرمان موتور می باشند و قطعاً روی اسناد صنایع خودرو سازی کرمان ثبت می شود نه کرمان موتور.
علیرضا
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴سلام به همه ولیکس سوارن ایران زمین
جناب جعفری سلام
من با نظر شما موافقم ولی اگر امکان داره به نمایندگیها در مورد این سه تابلو بفرمایید اطلاع رسانی کنند
ضمنا من از شما که فردی فعال و پیگیر هستید همیشه و در همه جا تعریف و تمجید کردم شما که نیستید و لی خدا شاهد هست من به شخصه از جنابعالی بخاطر پیگیری مشکلات و رفع انها و امید به دوستان در راستای رفع ایرادات کمال تشکر را دارم و از نقطه نظرات شما هم استفاده خواهم کرد باتشکر از جوابیه بسیار خوب شما و حضور جنابعالی در این رسانه -دوستدار شما سندگل