موج چینی همه جا را فرا گرفته و بازارهای خودرو نیز از این یورش در امان نمانده اند. گرچه هنوز بیشتر تولیدات خودروسازان چینی، کپی نامفهومی از خودروهای مشهور دنیاست، اما کم کم این محصولات نیز در حال جدا کردن این انگ از خود بوده و به سمت استقلال در طراحی پیش می روند. خودروسازان چینی زیادی وجود دارند که طیف وسیعی از محصولات با کیفیت نازل تا خوب را تولید می کنند و البته امیدواریم اگر محصولی از این خودروسازان وارد کشور ما می شود، از نوع با کیفیت خوب آن باشد.
شرکت گریت وال یکی از بزرگترین شرکتهای چینی تولید کننده خودرو است که از سال ۱۹۷۶ به ساخت خودرو مشغول است. این شرکت در سال ۲۰۱۰ بزرگترین تولید کننده خودروهای شاسی بلند SUV در چین بود. اما با وجود تخصص بیشتر در تولیدات SUV سایر کلاسهای خودرو نیز در سبد تولیدات این شرکت قرار دارند. از جمله ولکس C30 که یک سدان کوچک فامیلی است. این خودرو با موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری مجهز به تکنولوژی VVT که زمانبندی هوشمند سوپاپ است، و توان ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۳۸ نیوتن متر را تولید می کند، به بازار ارائه می شود.
سیستم گیربکس آن بین دستی یا اتوماتیک CVT قابل انتخاب می باشد. ترمزها در هر چهار چرخ دیسکی و مجهز به سیستم ضد قفل و ضد لغزش می باشد. مصرف سوخت C30 بطور متوسط ۶.۵ لیتر برای نمونه های دنده دستی و ۶.۸ لیتر برای انواع اتومات اعلام گردیده است. میزان آلایندگی آن نیز مطابق استانداردهای یورو ۴ می باشد.
این خودرو با طول ۴۴۵ سانتی متر و عرض ۱۷۰ و ارتفاع ۱۴۸ و فاصله بین دو محور ۲۶۱ می تواند بعنوان یک سدان خانوادگی مورد استفاده قرار گیرد. گنجایش صندوق بار ۵۱۰ لیتر است که فضای مناسبی می باشد. وزن خودرو نیز ۱۱۲۵ کیلوگرم برای نمونه های منوآل و ۱۱۴۵ کیلو برای انواع اتومات می باشد.
تجهیزات استاندارد برای مدل پایه شامل لامپهای هالوژن، پنجره های الکتریکی، ۴ اسپیکر، دو ایربگ جلو، ABS+EBD، سیستم ضد سرقت موتور، و ریموت و تجهیزاتی از این قبیل می باشد. در مدل لوکس علاوه بر گیربکس اتومات، تغییری در تجهیزات به چشم نمی آید. اما مدل Elite که بالاترین مدل C30 می باشد، به تجهیزاتی نظیر صندلیهای چرمی و اسپیکر های ۶ تایی و گرم کن صندلیها و رادار مجهز است. سیستم GPS هم برای نقشه خوانی و راهیابی ماهواره ای جزو تجهیزات آپشن و قابل انتخاب می باشد.
قرار است کرمان خودرو از اردیبهشت ۱۳۹۱ این مدل را جایگزین هیوندای ورنا نماید. قیمت این خودرو در مدل پایه و با گیربکس دستی حدود ۱۰ هزار دلار و در مدل لوکس با گیربکس اتوماتیک ۱۲ هزار دلار و در گرانترین مدل با تمام امکانات آپشن ۱۳ هزار و ۲۰۰ دلار است. بنابراین با احتساب عوارض ۶۰ درصدی واردات CKD و سود مثلا ۴۰ درصدی مونتاژ کننده داخلی، قیمت این خودرو در بازار داخلی حدود ۲۴ تا ۲۸ میلیون تومان برآورد می شود.
محمد
۳۱ فروردین ۱۳۹۱سلام
ثبت نام این خودرو شروع شده.که پولشو یکجا میگیرن و ماشینو خرداد تحویل میدن.نمونه هم تو نمایندگیها موجود نیست.قیمت دنده معمولی 22 میلیون و دنده اتوماتیک 27.5 میلیون اعلام شده است.تنوع رنگیش هم 4 رنگ می باشد. با تشکر
RF
۳۱ فروردین ۱۳۹۱اگر قیمتش برای نمونه اتوماتیک cvt زیر 26 باشه ارزششو داره تا این ماشینای با موتور قدیمی و بعد از 2 سال از همه جاش صدا میاد بیرون.
سجاد
۳ اردیبهشت ۱۳۹۱دوست عزیز از نظر کیفیت این ماشین احتمالا رده پایینی داره واگه از دید فنی نگاه کنی موتورشم که خیلی ضعیفه پس چرا باید این همه برای چنین ماشینی پول داد؟؟؟؟؟؟؟؟ حیفه پوله داداش
pedram
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱من 2 سال لفان 520 داشتم و الان 10 ماهه که لیفان 620 دارم بسیار بسیار از این ماشین ها راضی هستم و در مقایسه با سمند و 206 و پرشیا که قبلا داشتم خیلی بهتر هستند
مرشیر
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱داداش این چرت وپرتا چین که پول می دین لااقل برید به همین قیمت یک زانتیای ترو تمیز بگیرین حال کنین .
همش حرفه که میگن قطعاتش پیدا نمی شه یا خرجش زیاده هرچی باشه خرجش از این چینی های چرت کمتره .
Mrez
۱ اردیبهشت ۱۳۹۱فروشش از 24.5 تا 29.5 میلیون شروع شده با تخفیف 2.1 میلیون تومانی در اولین نوبت فروش برای سرمایه گزاری در بازار امروز مورد مناسبی به حساب میاد. با توجه به نرخ رشد تورم و دلار پیشبینی سود خوبی رو برای خرید و فروش میکنم حداقل سود 3.5 میلیونی رو در دوره اول نسیب سرمایه گزارانش میکنه که قابل توجه است
سجاد
۳ اردیبهشت ۱۳۹۱اوووووووووووف داداش بدجوری بالا دادی قیمتو مگه لیفان و ام وی ام رو یادت رفته؟ ضرره داداش ضرر چیـــــــــــــــــــــنه چیـــــــــــن
sunmartin
۱ اردیبهشت ۱۳۹۱از جلو داشبورد اتومبیل های شرکت GM ,,و ford Zالهام گرفته شده که در نوع خودش گرایش جدیدی هست چون چینی ها همیشه از محصولات کره و ژاپن کپی میکردن بهر حال اگه هندلینگ خوبی داشته باشه من شخصا استایل و پلات فرمش رو میپسندم از نظر زیبا شناسی خوب روش کار شده حالا باید ببینیم ثبت نامش به عهده کدوم شرکت هست؟
Mrez
۱ اردیبهشت ۱۳۹۱sunmartin نمایندگی های کرمان خودرو از پس فردا ثبت نام می کنند من 5تا نوشتم چون دید خوبی نسبت به ادامه راهش دارم چون این ماشین برای نجات کرمان خودرو از ورشکستگی اومده پیش بینی میشه سود خوبی رو به سرمایه گزارانش برسونه که در ابتدا هم همین رو با تخفیف 2 میلیونی خودش نشون داد
بازار رقابتی خوبی داره جون شروع خوبی تو بازار داشته و با توجه به عدم عرضه نمایندگی های کیا و هیوندا و بالا رفتن قیمت خودرو در بازار ازاد پیش بینی میکنم تا 2 ماه اینده شکست قیمت عجیبی رو در خورو خارجی و بالا رفت قیمت خودرو داخلی رو شاهد باشیم
سجاد
۳ اردیبهشت ۱۳۹۱سلام به نظر من با توجه به موتور ضعیف این خودرو و اینکه از نظر تامین قطعات مث بقیه محصولات شرکت سازنده مشکل داره و تولید چینه باید زیر 14 میلیون قیمت بدن تا هم منصفانه باشه هم بتونه رقابت کنه با ال 90 و 206
امیر
۴ اردیبهشت ۱۳۹۱من لیفان 620 خریدم به 206 و پرشیا شرف داره چون داشتم لطفا اگه خودتون نداشتید نظره الکی ندید درضمن 206 اینا هم اجناسشون از چین دست 2 مییاد باز اینا کارخونه دارند و شناسنامه من 1600 تریتک دارم هم ریو هم 405 هم پرشیا 206 به جز تیپ 5 حریفش نمیشن فیلمهاشم تو tt.tuning موجوده سرچ کنید بعد نظر بدبد
pouyan
۴ اردیبهشت ۱۳۹۱کسی اطلاع داره تیپ luxury اتومات هم مثل luxury معمولی هست یا امکانات elite رو هم داره.
حسین
۸ اردیبهشت ۱۳۹۱فعلا قراره امکانات الیت را بذارن ولی امکان داره تایید نشه تا 15 مشخص میشه
حسین
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱خیر امکاناتش همون luxury هستش
حسین
۶ اردیبهشت ۱۳۹۱سلام
دوستان چرا از روی اعداد تصمیم میگیرین
موتور 1500 را میگین ضعیفه
مگه میخواین برین باهاش رالی
سراتو با موتور 1600 را با سمند موتور 1800 مقایسه کنین
مهم اینه که کم مصرفه و نیاز یه خانواده ایرانی را برطرف میکنه
فقط ای کاش موتور و گریبکسش جواب بده لااقل بهتر از بی کیفیت های داخلی
باز هم به چینی ها که تنوع میدن به کاراشون
ایران خودرو و سایپا چی ؟ فقط تغییر چراغها و افزایش قیمت نجومی
محمدرضا
۶ اردیبهشت ۱۳۹۱حرف نداره آغا جان قیافش که خیلی خوشگله دوستان عزیز هم فعلا بهتر درباره ظاهر خودرو نظر بدند تا موتور و گیربکسش (تا وقتی که بیاد تو بازار)
pishooo
۶ اردیبهشت ۱۳۹۱بابا کجا موتورش ضعیفه الان دوره دوره ی تکنولوژیه الان موتور 206 با 1600 بودنش از موتوره 405 با 1800 بودنش سر تره نگاه به توان تولیدیه موتور باید کرد نه به حجمش
حسین
۷ اردیبهشت ۱۳۹۱من که خودم عاشق ماشینای چینی
نه بخاطر چینی بودنشون فقط بخاطر تنوع و امکاناتشون
خسته شدم از بس پراید و پژو دیدم چند سال یه بار یه چراغ و اسم جدید و روز به روز هم افزایش نجومی قیمت 3.2.91 هم یه وولیکس c30 معمولی 22400 ثبت نام کردم
ان شا ا.. خرداد میگم که عالی بود
فرزان
۸ اردیبهشت ۱۳۹۱از 206 وی 9 که بهتره .کارخانه اش هم معتبره . فقط خدا کنه اولا گیربکس اتوماتش سریع باشه 5 ثانیه یه بار دنده عوض نکنه. دوما تو دست انداز ها و چاله های ایران نرم باشه و زود پدر جلوبندیش در نیاد.
از نظر امکانات در سطح مگان ولی با قیمت ارزانتر
حمید
۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ثبت نامش تموم شد گویا میخوان قیمت را بالا ببرن
حسین
۸ اردیبهشت ۱۳۹۱سلام
دوستان من برادرم در خودرو سازی راین کار میکنه
میگه غیر از صندلی هاش که مثل همه ماشینای چینی سفته هیچ مشکلی نداره
توی خرداد 2باره ثبت میزنن با 1.400 م.ت تخفیف یعنی 1ت افزایش قیمت
فعلا دنده دستی معمولی و فول موجوده
اتومات luxuri هم قراره امکانات eliteرا بذارن و برای فول اتومات گرمکن صندلی و … ولی هنوز قطعی نشده
سواریش و تیپش فوق العاده از لیفان620 و پارس سرترههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
منم سریع یکی ثبت نام کرده
تحویل خرداد
امیرحسین
۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ببینیم با این ماشین های چینی کرمان خودرو میتونه خودش رو از ورشکستگی نجات بده یا نه!
آخه چه طور از مردم انتظار دارید ماشینی رو که تو چین 12 ملیون قیمت داره از شما 24.5 ملیون بخرن .
معلوم نیست حالا این ماشین بگیره یا نه!
اگه طرحش شکست بخوره تکلیف وسایل و گارانتی و تعمیراتش چی میشه ؟
یه شرکت ورشکسته میتونه خدماتش رو جبران کنه؟
حسین
۹ اردیبهشت ۱۳۹۱اگه اینجوری بخوای حساب کنی یه سوناتا2012 الان توی فرضا عمان 32تومنه توی ایران 80 میلیون
میبینید که چطور هم میخرند
سمند خود ایران 17ت باید پول بدی ولی تو بلاروس 7 ت
پس ای حرفی که میزنی اصلا علت جداگانه ای داره
ظاهر ماشین را از نزدیک امروز دیدم شرف داره به پارس و سمند و ….
ولی رانندگی باش نکردم مسئولین تست راین میگفتند سواریش فوق العاده است
برا خرداد 200دستگاه میدن تو بازار
منم مال بابام نیست که بخوام تبلیغش را کنم آنچه دیدم را بیان کردم
امیرحسین
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱دوست عزیز اشتباه نکنید.
اصلا بحث تبلیغ نیست .
چرا باید پولی رو برای خودرویی بدیم که توی چین هم ارزش پایین تری داره؟
خب لیفان اومد به بازار و با استقبال نسبتا خوبی مواجه شد اما از هر کدام از خریداراش که بپرسید میگن از خودروهای داخلی خسته شدن خواستن تنوع گرایی بکنن!!!
من نمیگم این ماشین ماشین بدیه یا خوبه. من میگم چه طوذ باید به جنس چینی اطمینان کرد! کما این که شما میدونید اجناس چینی که وارد کشور میشن اکثرا اون کیفیتی رو که در چین تولید میشه هم ندارن.
امیر
۹ اردیبهشت ۱۳۹۱مگه هر ماشینی ظاهرش قشنگتر بود آدم باید بره بخره!
این اولین تجربه شرکت گریت وال تو ساخت ماشین سدان فامیلی هست که متاسفانه به علت پایین بودن تنوع خودرو های داخل اکثرا جذب اون شدن .
حسین
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ضمن تشکر از نظر شما
جنابعالی اگر در زمینه ای اطلاعی نداری پس اول یه اطلاعاتی کسب کن بعد اعلام نظر
c10 (1.5l)و c50 با موتور توربو از جمله محصولات گریت واله
لیفان هم موتور سییکلت ساز بوده ولی الان میبیند که 620 گل کرده تو ایران
امیر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱کاملا حق با آقای حسین هست
سی 10 سی 30 و سی 50 از محصولات این شرکت هست
فکر کردین خودروسازان خارجی مثل داخلی ها هستند
که بعد از بیش از 30سال هنوز آشغال سازند
من خودم لیفان 620 دارم فوق العاده راضیم
همیشه هم باش در حال سفر بین شهر هام
عالیه فقط حیف تو بعضی شهرای کوچک نمایندگی ندارند
الان هم یه وولیکس تحویل خرداد حواله ای خریدم 23.2ت مدل luxuriدستی
امیر
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱حسین آقا جمله رو کامل بخون بعد نظر بده . فکر کنم واضح گفتم : اولین تجربه سدان SD خانوادگی .
اون مدل هایی که نوشتی سدان SDخانوادگی نیست .یه مدل کوچیک خانوادگیه . پس زود قضاوت نکن!!!!
رضا
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱محصولات رده c گریت وال شامل 10-30- 50 همگی سدان هست
c10 هاچ بکه
c50هم ابعادی تقریبا برابر با c30هست
پس حق را به حسین من هم میدم
c10را در چین من سوار شدم خداییش از 206 ایران خودرو خیلی سر بود خب ضعف هایی هم داشت ولی بهر حال راضی کننده بود
c30هم حتما مثل اون محصولاتش خوبه
امیر
۱ خرداد ۱۳۹۱ماشین را به طو ساده و عامیانه یا وانت یا شاسی بلند یا سواری
گریت وال هم که همه این رده ها را داره
پس اولین تجربه گزینه 2رستی نیست امیر جان
حالا باید بیاد تو بازار تا معلوم شه
خداییش هم ماشین های چینی که داخل ایران اومدند تا حالا بدک نبوده
پس این گریت وال هم که خصوصا از اون گردن کلفت های صنعت خودروی چین هست و صادر کننده ..
قطعا خوبه
خود مسولین راین هم کاری نمیکنند که اعتبار خوبشون را خراب کنند
حسین
۱ خرداد ۱۳۹۱ببخشید امیر آقا سدان اصلا یعنی چی ؟
c50اگه سدان نیست حتما وانته شایدهم هواپیما یاشه
یا شاید هم سدان خانوادگی نیست سدان مجردی هست
امیرحسین
۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ماشین ها اولش که میاد فقط جنسش خوبه چون میخواد بازار جذب کنه . مثل سمند یا اصلا ام وی ام چینی .
بعد که خوب تبلیغات کرد آروم آروم کیفیت میاد پایین . جوری که نفهمی چه کلاهی سرت رفته!!!
مهزیار
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱در صندوق عقبش باز و بسته میشه!!!!
حسین
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱از نظر تجهیزات و ظاهر فقط یه عیب داره که البته اونم تقصیر راین خودرو هست
یه خسیس بازی در آوردن اونم حذف نمایشگر وسط کنسول
حسن
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱به نظر خودروی خوبی میاد با توجه به سابقه شرکت تولید کننده از جمله تولید دوو میشه اینطوری گفت انتخاب این خودرو به نفع خریدار است البته در محصولات اول و بعد قطعات کیفیتش پایین میاد
میثم
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱به نظر من که ماشین خوبیه من خودم یکی ثبت نام کردم الان ماشین های پژو و سمند هم کل وسایلاشون چینیه من خودم سمند داشتم هم گیربکس صدا میداد و هم موتور روغن ریزی داشت
مهدي
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱خوب نسبت به ماشین های هم ردیف بدک نیست ولی ایکاش هم مونیتور وهوسانروف وهم گرم کن صندلی رو ازش حذف نمیکردن که مشتری مجبور بشه جای خالی ان هارو با پرداخت پول بیشتر پر کنه واز نظر قیمتی هم نسبت به هیوندای ورنا خیلی گرون هستش پس بد نیست به این نکته ها توجه بشه
باتشکر وسپاس
حسین
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱سانروف حذف نشده
مانیتور را حذف کردند که با 600 ت میشه یه دوربین و مانیتور بست روش
200 ت هم مابه التفات لاستیک بده و پهنش کن
توپ میشه
علی
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱پیش فروش بعدی مدل اتوماتیک چه زمانیه؟
مهدي
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱متشکرم از اطلاعات شما حسین آقا پس چرا برای ثبتنام من رفتم گفتند سانروف نداره؟ ومدل الیتش هم جزو آپشن های اضافه نیست ؟؟!!!
شما از کجا میگین ساروف داره؟ باید کجا رفت تا دید؟
لطفا” من و راهنمایی کنید
با تشکر از شما؟
حسین
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ببخشید اشتباه تایپی بود
سانروف نداره(البته مدل مونتاژی راین خودرو)
مانیتور هم نداره که میشه حلش کرد چون جاش را گذاشتند فقط باید کمی پول خرچ کنی
من داداشم تو راین کار میکنه ولی میگه نمی شه عکس بگیریم
در مجموع ماشین خوبیه فقط حیف از طمع خودروسازان ایرانی
kh
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱من که پشیمون شدم . باید ماشین بیاد بیرون خودم ببینم . روی ظاهرش که اون هم از دوربین های عکاسی حرفه ای گرفته شده نمیشه حرف زد . (عکس های واقعیش ضایعه)
روی اعداد و ارقامی هم که میدن نمیشه نظر داد . باید بیاد بیرون ببینیم چیه!!!!
حسین
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱مدل الیت نسبت به معمولی دنده ای و اتومات
آیینه تاشو برقی
روکش صندلی و فرمان چرم
کنترل ضبط روی فرمان
تهویه مطبوع
بلندگوهای در عقب
امروز تو محوطه کارخانه یه دور کوچولو 2دقیقه ای باش زدم خیلی زیر پاش از ایران خودرویی ها سرتره
فقط یه مانیتور کم داره
البته ظاهرعقب ماشین هم یه کوچولو حالت تخم مرغی (نمیدونم چطوری بگم یه جورایی یه کم تپله)
که تو عکس هاش مشخص نیست
چراغهای جلوش مدل چراغ بزرگتر شده ریو
در هاش (نمای کناری و کمی جلوی ماشین)حالت تویوتا کرولا
طرح عقبش هم تو مایه های کیا اپتیما2011
البته یادتون نره به خوبی اونها نیست ولی تو رنج قیمتش بدک نیست
kh
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱نگو تخم مرغی . یهو بگو سمنده دیگه!
حسین
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱نه دیگه اینقدر ضایع
ولی ظاهرش خیلی از لیفان 620 سرتره
sunmartin
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱با نظر حسین کاملا موافقم تحلیل خوبی کرده اما این نکته رو نباید فراموش کرد که این اتومبیل نسبت به JAC قیمت خوبی داره ..البته از اینکه فقط رقبای خودرو تا چند سال آینده (اگه شرایط به همین منوال باشه) چینی هستن زیاد خوشحال نیستم چون خودرو ساز های مطرح و نسبتا ارزونی در سراسر دنیا داریم که بدلیل تحریم ها و سود کلان ایران خودرو و سایپا نمیذارن حتی تو ایران نمایندگی بصورت محدود بزنن
حسین
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱توی این رنج قیمت
mvm 530 غیر از صندلی های سفت کمک های خشک و نمای خیلی زشت عقب نسبتا خوبه
پژو پارس که یه زمانی هم خوب هم خوشکل بود الان اکثر قطعات بی کیفیت و ظاهر تکراری و خسته کنندهو مصرف فوق العاده بالا
سورن هم که مثل پارس
وولیکس هم شاید اگر قیمتش پایین تر بود فوق العاده بود
یا اگر آپشن هاش را حذف نمیکردند
بهر حال این ماشینیه که حدود10ت قیمت داره ولی تو ایران بخاطر جیب آقایان در ایران خودرو و سایپاباید گرون باشه تا اونایی که تو قشر متوسط هستن مجبور باشن پراید و پژو 20سال پیش را بخرند
این طور که پیش میره آقایان هیچ خودرویی را نمیذارن با قیمت واقعی وارد شه
آخه اون موقع سمند را باید بدن 1میلیون تازه اگر کسی بخره
حسین
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱وولیکس c30 توسط گریت وال در 4تیپ عرضه میشود
که مدل الیت فول این محصول میباشد و دارای سانروف برقی و دی وی دی و گرمکن صندلی + امکانات اعلام شده توسط راین میباشد کخ البته این موارد در ایران حذف شده
قیمت مدل معمولی حدود 11ت که 60% تعرفه واردات و 40%سود (شامل مونتاژ و خدمات و گارانتی و …)
حالا حساب کنین اگه راین خودرو مثل ایران خودرو و سایپا 60% را نمی داد این ماشین میشد حدود 15ت
که اون موقع واقعا آدم دیوونه است که سمند بخره یا تیبا(افتضاح ایرانی)
میثم
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۱حرف شما کاملا درسته اگه این درصدهارو نگیرن دیگه خودرو سازی ایران ورشکست می شه با این ماشین های آشغالش
kh
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱اگر یه سری به سایت mvm بزنید و مدل هاشون رو ببینید میبینید که دقیقا یه ماشین دارن مثل تیبا . این سایپا حتی آینه بغلش رو هم دست نزده . عین همون رو آورده داره با اسم ایرانی می فروشه . فرقشون هم تو چراغ جلو ماشینه .
مجيد
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ثبت نام مرحله بعد کی هستش ؟
میثم
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱خرداد ماه البته با قیمت بیشتر
حسین
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱سه شنبه قراره ثبت نام شروع بیشه تحویل تیرماه
هنوز قیمت مشخص نیست
البته قیمتها که تصویب شده 24500 — 25500
تحویل خرداد با 2100 تخفیف
میزان تخفیف هنوز مشخص نیست
حسین
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ثبت نام دنده ای الیت 23600
اتومات معمولی 28600
تحویل تیر ماه
سید مهدی
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱سلام
حالا نمیدونم نظراتت شما تا چه حد راجب ظاهر ماشین درسته
ولی به اندازه ای بود که منصرف بشم از خریدش.همه قشنگیش به کیت کنسول سانروفش هست شرکتی از اولش شروع به دله دزدی بکنه مطمئنا محصولی مزخرفی میشه مثل محصولات ایران خودرو
میثم
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱سلام
توی کاتالوگ هم حرفی از سانروفش نبود
سید مهدی
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱من کاتالوگ نگرفتم ولی طبق عکسها و توضیحاتی که روس سایت دیدم میخواستم اقدام به خرید کنم.که امروز ترجیح دادم لیفان 1800 بگیرم
حداقل امتحان خودشو ÷س داده
حس میکنم گروه راین یه ریگی به کفشش هست
حسین
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱لیفان 620 با موتور 1800 هم جدیده (موتور و گیریبکسش عوض شده)هنوز امتحانش را پس نداده 1600 هم که دیگه نمیزنن