خودروهای چینیگریت وال

گریت وال C30

موج چینی همه جا را فرا گرفته و بازارهای خودرو نیز از این یورش در امان نمانده اند. گرچه هنوز بیشتر تولیدات خودروسازان چینی، کپی نامفهومی از خودروهای مشهور دنیاست، اما کم کم این محصولات نیز در حال جدا کردن این انگ از خود بوده و به سمت استقلال در طراحی پیش می روند. خودروسازان چینی زیادی وجود دارند که طیف وسیعی از محصولات با کیفیت نازل تا خوب را تولید می کنند و البته امیدواریم اگر محصولی از این خودروسازان وارد کشور ما می شود، از نوع با کیفیت خوب آن باشد.

gwm voleex c30 2012
gwm voleex c30 2012

شرکت گریت وال یکی از بزرگترین شرکتهای چینی تولید کننده خودرو است که از سال ۱۹۷۶ به  ساخت خودرو مشغول است. این شرکت در سال ۲۰۱۰ بزرگترین تولید کننده خودروهای شاسی بلند SUV در چین بود. اما با وجود تخصص بیشتر در تولیدات SUV سایر کلاسهای خودرو نیز در سبد تولیدات این شرکت قرار دارند. از جمله  ولکس C30 که یک سدان کوچک فامیلی است. این خودرو با موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری مجهز به تکنولوژی VVT که زمانبندی هوشمند سوپاپ است، و توان ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۳۸ نیوتن متر را تولید می کند، به بازار ارائه می شود.

gwm voleex c30 interior
gwm voleex c30 interior

سیستم گیربکس آن بین دستی یا اتوماتیک CVT قابل انتخاب می باشد. ترمزها در هر چهار چرخ دیسکی و مجهز به سیستم ضد قفل و ضد لغزش  می باشد. مصرف سوخت C30 بطور متوسط ۶.۵ لیتر برای نمونه های دنده دستی و ۶.۸ لیتر برای انواع اتومات اعلام گردیده است. میزان آلایندگی آن نیز مطابق استانداردهای یورو ۴ می باشد.

Great Wall Voleex C30 2012
Great Wall Voleex C30

این خودرو با طول ۴۴۵ سانتی متر و عرض ۱۷۰ و ارتفاع ۱۴۸ و فاصله بین دو محور ۲۶۱ می تواند بعنوان یک سدان خانوادگی مورد استفاده قرار گیرد. گنجایش صندوق بار ۵۱۰ لیتر است که فضای مناسبی می باشد. وزن خودرو نیز ۱۱۲۵ کیلوگرم برای نمونه های منوآل و ۱۱۴۵ کیلو برای انواع اتومات می باشد.

Great Wall Voleex C30 2012
Great Wall Voleex C30

تجهیزات استاندارد برای مدل پایه شامل لامپهای هالوژن، پنجره های الکتریکی، ۴ اسپیکر، دو ایربگ جلو، ABS+EBD، سیستم ضد سرقت موتور، و ریموت و تجهیزاتی از این قبیل می باشد. در مدل لوکس علاوه بر گیربکس اتومات، تغییری در تجهیزات به چشم نمی آید. اما مدل Elite که بالاترین مدل C30 می باشد، به تجهیزاتی نظیر صندلیهای چرمی و اسپیکر های ۶ تایی و گرم کن صندلیها و  رادار مجهز است. سیستم GPS هم برای نقشه خوانی و راهیابی ماهواره ای جزو تجهیزات آپشن و قابل انتخاب می باشد.

Great Wall Voleex C30 seat
Great Wall Voleex C30

قرار است کرمان خودرو از اردیبهشت ۱۳۹۱ این مدل را جایگزین هیوندای ورنا نماید. قیمت این خودرو  در مدل پایه و با گیربکس دستی حدود ۱۰ هزار دلار و در مدل لوکس با گیربکس اتوماتیک ۱۲ هزار دلار و در گرانترین مدل با تمام امکانات آپشن ۱۳ هزار و ۲۰۰ دلار است.  بنابراین با احتساب عوارض ۶۰ درصدی واردات CKD و سود مثلا ۴۰ درصدی مونتاژ کننده داخلی، قیمت این خودرو در بازار داخلی حدود ۲۴ تا ۲۸ میلیون تومان برآورد می شود.

voleex c30 dashboard
voleex c30 dashboard

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۷ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۷,۲۹۹ دیدگاه‌ها

  1. mohammad

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    قیمتش چنده؟! لوکس یا الیت؟!

  2. mrez

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (30 ديدگاه)

    به محض اینکه ثبت نام بدون تخفیفش شروع بشه لوکس اتومات قیمتش 29500 ثبت نام با سند زدن نزدیک 30 تومن بعد 2 ماه تحویل هم با احتساب 30 % 31800 میشه به نظر من اصلا نمی ارزه نباید قیمتش رو ببرن بالا !!!
    الان فک کنم 30500 تا 31 منطقی باشه که البته همین قیمت هم یکم بالاس!!

  3. داوری

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان ما داریم در مورد یک خودرو چینی حرف می زنیم نه یک خودرو کره ای یا ژاپنی پس این قیمت برای این خودرو با موتور 1500سی سی با توجه به موقعیت جغرافیایی ایران و سر بالائی زیاد این موتور ضعف می باشد و من قیمت 20 میلیون برای مدل پایه پیشنهاد می کنم

  4. mohammad

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    چهههههه خبره ؟!؟!؟!؟! واسه یه ماشین چینی ؟!؟!
    من زیر 30 حساب کردم !

    1. hossein

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (219 ديدگاه)

      سلام درکل همه ماشینا تو کشور خیلی گرونتر از قیمت واقعیشونه چینیو ایرانی و ژاپنی هم نداره ولی بطور خاص اینگونه نظر دادن صحیح نیست بهتره اول بیاد بازار اقلا سه ما مردم تستش کنن نظراتشونو بگن بعدا بگیم می ارزه یا نمی ارزه. درسته اکثر کالاهایی که به کشور میاد کیفیته . ولی هست کالاهایی هم که خوب ساخته شدن . امیدوارم این یکی هم جز اونا باشه. برای اظهار نظر دو سه ماهس صبر کنیم.

  5. sunmartin

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    هرشخصی حق داره نظر خودش رو بگه حالا تو جامعه نمیتونیم نظر بدیم لاقل بزارین تو این سایت که محفلی برای رد و بدل کردن نظرات متفاوت هست ما هم سهیم بلشیم و مغرضانه نظر ندین
    از دید خودم این خودرو “c30” با توجه به حجم انجین و کلاس خودرو (منظورم کلاس رده بندی خودرو هست بازم یهو ناراحت نشین) که متوسط هست و قدرت نه چندان بالایی داره به هیچ وجه قیمتش نباید از 23 ملیون تجاوز میکرد با ینکه رقیبان خوبی براش وجود داره که قیمتی بسیار کمتر از اون در بازار دارن و سابقه بیشتری در تولید خودرو یعنی پشتوانه مهندسی بالاتری دارن حالا این روش قیمت گذاری رو کسی قبول داره یا نه؟ من که در این تاپیک ندیدم کسی راجع به اون بحثی داشته باشه که مهمترین نکته هم ارزش در برابر قیمت فروش هست که هیچکدومتون به اون توجه نکردین
    :-\

    1. hossein

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (219 ديدگاه)

      منظورتون از رقیب احتمالا پارسه 206 405 تیبا یا پرایده؟ راستش رو نوشته هاتون بیشتر از این حساب می کردیم.

  6. mrez

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (30 ديدگاه)

    منم همین رو گفتم خود من 5تا c30 برای خرید و فروش گرفتم و هرچی بالاتر بخرن به نفع منه اما واقعا ارزش این پول ها رو داره؟! اشتباه نشه ماشین خوب و قشنگی اما به قول sunmartin تا 24 تومن البته از قبل تمام خودرو های خارجی به کمک سیاست دولت محترم افزایش قیمت عجیب و نجومی داشتن!

  7. mrez

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (30 ديدگاه)

    جناب آقای داوری موتور 206 میدونی چنده قیمتش چی قیمتش می دونی چنده ؟!21 میلیون !! MG میدونی کجاییه ؟!میدونی 60 میلیونه ؟!
    حالا ما یه چیزی گفتیم قیمت کارخونه 30500 شکی نیست که بالاس اما اگه همین خودرو چینی و بدن 20 تومن 206 رو باید بدن 10 تومن! میدن؟!پرایدو باید بدن 5 تومن نه 14 تومن!میدن؟!
    قرار قیمت بازارو پیشنهاد بدیم یا بگیم کاش 20 تومن بود شما قیمت بازارو از شرکت پایین تر میدی؟!مرسی دید اقتصادیت!
    الکی قضیه رو لوس نیکنیم واقع بین باشین اینجا ایرانه!!!قیمت هر چیییزیی 2 برابر ارزش اونه !

  8. 620

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (5 ديدگاه)

    سلام
    c30 لوکس سفید صفر اتومات قیمت 31 م ت

  9. حسین

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (204 ديدگاه)

    سلام بر همه دوستان
    ماشین های ثبت نامی اصفهان امروز شنبه بارگیری و 1شنبه صبح تحویل نمایندگی سلامتیان اصفهان میشه
    البته دنده ای
    2تا معمولی
    4تا الیت
    اتوماتیک ها ان شاا.. هفته آینده
    من خودم هم شیراز بودم
    از نمایشگاه خودرو هم اطلاعاتی خواستین در خدمتم
    ان شاا.. 3شنبه هم میام اصفهان ماشین را تحویل میگیرم و اطلاعات کامل
    ولی همونجور که قبلا گفته بودم این ماشین هم مثل همه ماشینا معایبی داره که البته خیلی هاش سلیقه ایند
    نمای عقب فاصله چراغ تا سپر زیاد و عقب ماشین هم مثل همه چینی ها بالاست
    نمایشگر و سانروف نداره
    اهرم های تنظیم هوا و… مدل الیت و معمولی با هم فرق داره
    ضبط و دریچه های کولر وسط نفره ای

    1. hossein

      ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (219 ديدگاه)

      سلام حسین آقا لطفا بگین تاریخ ثبت نامتون اردیبهشت بوده یا خرداد ؟ من خرداد ماه الیت ثبت نام کردم از تهران به نظر شما کی تحویل میدن ؟ یه چیزه دیگه ای که میخوام بدونم هزینه سندشه . مگه گردن کارخونه نیست ؟ آخه من قبلا که 405 گرفتم چنین چیزی نبوده . لطفا از مزایای و معایبش بگین . خواهشا توضیح کاملی ازش بدین.

  10. amir

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یک دستگاه وولیکس c30دنده ای سفیدluxuri جهت فروش
    راستش را بخواین ثبت نام کردم که سوار شم ولی خدا پدر بی پولی را یسوزونه
    22.5 2 ماهه پیش ریختم به حساب
    400 هم خرج سند
    خودتون قیمت را قضاوت و مشخص کنین

  11. shahab

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (7 ديدگاه)

    با سلام .من خودروی ولیکس خودم را روز یکشنبه تحویل گرفتم و تا امروز حدود 800کیلومتر راه رفته ام. خودرو شیک وخوبی است. فعلا اطاق محکم و بی سرو صدایی دارد. از ترمزها راضی هستم ولی در سربالایی هامثل لواسان در حد خودرویی متوسط است.به نظرم از لحاظ بدنه و طراحی از mvm530و lifan620و خودرو های وطنی بهتر است. در روز های بعد تجربیات بیشتری راجع به این خودرو را خواهم نوشت. bay

    1. hossein

      ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (219 ديدگاه)

      سلام آقا شهاب ماشینت مبارکه انشاله به سلامتی استفاده کنین خواهشا بکین از کجا ثبت نام کردین خرداد اردیبهشت ثبت نام کردین یا خرداد . و دنده ایه یا اتومات ؟ هزینه سندش گردن شما بود یا کارخونه؟ ضمنااگه 405 سوار شدین میخوام بگین شتابش در مقایسه با 405 مخصوصا در سر بالاییها کمتره یا بیشتر میبینین ؟ و اینکه این اختلاف شتاب چقد کمتر یا زیادتره آ یا شتاب و قدرتش به نظر شما تو سربالایی نا امید کننده بوده و خیلی تنبل به نظرت اومد؟ همچنین م ن خرداد از تهران ثبت نام کردم بنظرتون کی میدن؟ خوشحال میشم اگه یه همه سوالهام جواب بدین و اگه بتونین اطلاعات کاملی ازش بدین

    2. محمد ع - تهران

      ۲۷ آبان ۱۳۹۱
      سوابق: (841 ديدگاه)

      از بنزین سوپر استفاده کنید خیلی بهتر میشه . در ضمن قدرت واقعی ماشین از کیلومتر های 2000 به بالا خودش و نشون میده

  12. حسین

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (204 ديدگاه)

    هزینه پلاک و سند اولیه با شرکت راین هست
    منظور 2ستان هزینه انتقال از خودشون به خریدار جدید هست
    ثبت اردیبهشت را تحویل میدند البته دنده ای هارو
    اتوماتیک ها هفته آینده
    در مورد امیر آقا قیمت بازار آزاد 24.5 دستی luxuri هست و ماشینت اگه اصفهانه من مشتری دارم براش

  13. mrez

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (30 ديدگاه)

    3 دستگاه دنده ای لوکس 24500 2 دستگاه اتومات لوکس 30 فروش با رنگ سفید تهران

  14. ابراهیم

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام با توجه به موتور 1500 سی سی و مقایسه با لیفان 620 اختلاف قیمت خیلی زیادی دارند اگه میخوان بازار رو تو دست بگیرن باید با قیمت خودروهای داخلی مانند ایران خودرو رقابت کنن که هیچکس ازشون راضی نیست تا نتیجه بگیرن وگرنه باید خداحافظی کنن چون با این قیمت کسی پول پای ماشین چینی نمیده

  15. hossein

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (219 ديدگاه)

    در اینکه قیمتش بالاست با شما موافقم ولی بدون که قیمت همه ماشینها بالاست . از لحاض ظاهر شک نکن که سرتر از لیفان620 هست . از لحاض موتوری هم صرفا داشتن یک موتور قوی کافی نیست . بهره گیری از قدرت موتور هم مهمه . یعنی به سیستم انتقال نیرو به چرخها هم باید توجه کرد که شنیدم گیربکسش بلژیکیه در اینخصوص با جرات میگیم شتابش از لیفان بیشتره و این میسر نمیشه مگر داشتن یک گیر بگس خوب و بخشهای دیگری که در انتقال نیرو از موتور به چرخها دخیل هستن . چند وقت دیگه نتیجه رو خواهید دید . لیفان در یک نگاه ممکنه ماشینه نسبتا خوبی بنظر بیاد ولی دقیقتر که میشی به داخل و خارجش ضعفاش یکی یکی آشکار میشن . با همه این حرفا از تولیدات ناپخته داخلی بهترن چون داخلیهام بسیاری از قطعاتشون میگن چینیه با اینکه خودم هم اصلا حس خوبی نسبت به جنسهای چینی ندارم.

    1. امیر

      ۱ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (145 ديدگاه)

      میگم bmw میفهمه چی باید روی لیفان بگذاره(موتور و گیربکس و سیستم انتقال قدرت) که البته گذاشته

      1. hossein

        ۱ تیر ۱۳۹۱
        سوابق: (219 ديدگاه)

        آقا جان دعوا که نداریم . اصلا لیفانت خوده bmw هستش خوبه؟ راضی شدی؟ بابا بالا بری پایی بیای لیفانه دیکه . اینقد تعصب نداره که .

      2. امیر

        ۲ تیر ۱۳۹۱
        سوابق: (145 ديدگاه)

        نه عزیز من بحث سلیقه است . شما سلیقه ات وولکسه ما هم سلیقمون لیفانه . حالا هی بیاد بگه لیفان فلانه . همین تیبا با اون قیا فه اش میبینی چه قدر مشتری داره . حالا تو هی بیا بگو زشته .
        داداش من سلیقه ها فرق میکنه.
        do you understand?

  16. 620

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (5 ديدگاه)

    میشه دو تا از این ضعف های 620 رو بگید؟!!!!!!
    تنها مونتاژ 620 خوب نیست ولی هم از نظر ظاهر و موتور c30 رو میخوره .

    1. hossein

      ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (219 ديدگاه)

      از لحاظ ظاهری علاوه بر مونتاژ بد میشه اینجا از دوستان رایگیری کنیم. اگه c30رو دقیق دیده باشی ماشین شباهتهای بسیاری به ماشینهای ژاپنی یا کره ای یا اروپایی داره شاید . اگه آرمهاشو ورداری کسی نتونه تشخیص بده چینیه در لیفان بیرونش قسمت جلوی ماشین خیلی افتاده پایین این ضعف بشدت حس میشه گرچه کلیت اتاقش زیباست ولی طرز قرارگرفتن اتاق روی چرخها خیلی ناخوشایندش کرده و شما فقط به اتاق نگاه میکنی میگی قشنگه بله منم میگم قشنگه اما این افتادگی ماشین درکل از زیبایی ماشین خیلی کم کرده و ضعف بزرگی محسوب میشه نمیدونم چجوری میگین میخوره . در مورد قدرت موتور هم فکر میکنم در کامنت قبلی توضیح دادم . سعی کن دوباره بخونی چراغای جلوش با یک نگاه زیبا به نظر میاد اما یه ذره دقیق میشی میخوره تو ذوقت اینجوری بگم چراغش زیباست اما به ظاهر لیفان نمی خوره . از لحاظ شتاب اکثرا شاکیند که شتابش علیرغم قدرت 115 اسبیش کمه به حدی که کارخونه مجبور شده موتور 1600 رو با 1800 عوض کنه در حالیکه از لحاظ وزنی تقریبا با c30 برابر یا اختلاف کمی داره امااز لحاظ تزیینات داخلی اگه از نزدیک ببینی که به احتمال زیاد دیدی شاید هم لیفان داشته باشی در یه نگاه خوب به نظر میان . اما به تک تک تجهیزات جلو داشبورد دقت کنی یا دکمه های شیشه بالابر رو نگاه کنی میبنی بسیار بد طراحی شده و انگار برای یه اسباب بازی ارزون قیمت ساختنش بخصوص اون مهره های نقره ای که نمیدونم مال کولره یا چیزه دیگه . راستشو بخوای میخواستم بخرمش ولی همینا زد تو ذوقم و پشیمون شدم . بعد رفتم دنبال ال 90 اونم که از لحاظ طراحی آخرشه انگار طراحانش تو وقت اضافه یا اضافه کاری آخروقتشون طراحیش کردن گرچه ازلحاظ فنی به نسبت قیمتش خوبه . در همین حین چشم خورد به c30 بعدش تا تونستم ازش تو سایتها خوندم . ترجیح دادم بگیرمش.

      1. امیر

        ۱ تیر ۱۳۹۱
        سوابق: (145 ديدگاه)

        صفر تا صد لیفان کمتر از 11 هست . لطفا مطلبی بنویسید که سنخیت داشته باشه
        موتور جدید لیفان هم طراحی انگلیسه .

  17. ابراهیم

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    بزرگترین ایراد 620 اینه که هنوز نیومده کرمان موتور اعلام کرده که لیفان 720 جایگزین تولید 620 میشه یعنی فاتحه 620 خونده بعد از نظر اپشن خیلی ضعیفتر از c30 هست

    1. امیر

      ۲ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (145 ديدگاه)

      نه داداش من از این خبر ها نیست . 620 با قوت و با موتور 1800 به کارش ادامه میده . مگه خل هستن که تولیدش رو قطع کنن . مردم دارن ماشین و میخرن و انتظار تامین قطعه دارند . 720 اش هم میاد . مدل x60 اون هم با قیمت تقریبی 34 تومن شهریور میاد

  18. 620

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (5 ديدگاه)

    این که میگید جلو ماشین افتاده تو c30 هم همینطوره که پشت ماشین بلند تره و با کاهش ارتفاع درست میشه و شتاب ماشین هم خوبه کی میگه بده واینکه موتور رو بخاطر کشش ماشین عوض کردن و بخاطر تحریمو اینها ولی بازم کشش1600 تریتک از این1500 بیشتره و اگه سوار l90 شده باشید هم شتاب وهم کشش 620 بیشتره و موتور 1800 که دیگه از این خیلی بهتره و آپشن هاش هم بیشتره وبه 26 تومن میارزه نه مثل c30 که الیتش 25500 هست وسانروف و…هم نداره و از نظر ظاهر هم 620 به bmw سری3 و کمری2006 و مزدا 323 شبیه است ولیc30 از پشت شبیه اپتیما است
    آقا ابراهیم اصلا 720 ایران نمیاد و جایگزینی برای 620 نیست فقط تا مهر x60 فروشش شروع میشه.

    1. hossein

      ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (219 ديدگاه)

      در لیفان قسمت کاپوت جلو نا همانگ با بخش عقبتر هست و یعنی بصورت نا موزون افتاده پایین . ولی در c30 گرچه عقب بالاتر هست ولی به زیبایی ظاهر کل ماشین لطمه وارد نکرده . با ز میگی 1500 1600 بابا قدرت موتورش بالاست ولی شتابش بالای 14 ثانیه هست . درمورد ظاهرش درسته اونم به خاطر چراغ جلوشه که این حس بهت دس میده که شبیه بی ام و هستش . بله یه کپی بسیار ناپحته از بی ام و هست . زیاد عجله نکن فعلا قضاوت زوده . گرچه در مورد لیفان خیلی چیزها مشخص شده در مورد c30یه مدت باید صبر کرد . اینقد هم حساس نباش در خیلی ماشینهای اروپایی هم میشه ایراد هایی را پیدا کرد. هیچکدومشون کامل نیستن . اگه کامل بودن کارخونه بفکر مدل جدیدتر و پیشرفته تر کردنش نمی افتاد . ضمن اینکه خیلی از این ایرادها سلیقه ای هستش من از لیفان خوشم نیومد گرچه از بسیاری از ماشینهای داخلی بهتره و حتی ظاهرشم خیلی خوشکلتره . شما هم همین حسو نسبت به c30 داری اینم سلیقه شماست و بهش احترام میذارم. اما از لحاظ ویژگیهای فنیش باید بیاد خیابون و یه مدت بگذره تا بتونیم قضاوت کنیم. یه چیزی رو شک ندارم اونم شتابشه که علیرغم داشتن موتور1500 از لیفان بیشتره گرچه منم حق میدم بهت که میگی قیمتش مثل همه ماشینهای دیگه خیلی بالاست و لی پروژه ای نیست که بخواد شکست بخوره . تو این رنج قیمتی مورد مناسبتری وجود نداره . شاید رقیب جدیش همون لیفان 620 باشه . ماشینهای داخلی که وضعشون خیلی افتضاح تره . فقط خدا کنه بتونن خریداران رو از لحاظ سرویس و قطعات پشتیبانی کنن .

      1. امیر

        ۱ تیر ۱۳۹۱
        سوابق: (145 ديدگاه)

        لازمه بدونید لیفان 520 شتابش زیر 11 ثانیه است . فیلمش هم تو آژارات موجوده . در ضمن فرصت کردید اطلاعات طراحی بدنه ای که از لیفان دارید رو هر از چند گاهی آژدیت کنید دوست عزیز.
        اگر جلوی لیفان اینجوریه که شما میگید ژس درباره جلو ی بی ام و 320 دیگه چی میخواید بگید؟
        در ضمن این کژی ناژخته ای که شما ازش حرف میزنی توسط خود شرکت bmw انجام شده!

  19. آرش

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آقا شرط میبندی شتابش 12 است

    1. hossein

      ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (219 ديدگاه)

      اولا نگفتم 12 گفتم 14 . ثانیا وقت کردی برو مشخصات فنیشو بخون . ثالثا شرط هم میبندم سر شتابش که از ولیکس کمتره بله شرط هم میبندم مرد باش و سر قولت بمون

  20. مهدی

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام
    من با آقا آرش موافقم چرا قبول نمیکنید که این ماشین به این قیمت نمیارزه و آخه شما مگه 620 داشتی که میگی شتابش کمتره تازه 620 115 اسب قدرت داره ولی این 105 اسب!!!!!!!!!!!!!!

    1. hossein

      ۱ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (219 ديدگاه)

      عاقل منم باهات موافقم . کاش به سایر کامنتها هم توجه میکردی . بابا همشون گرونن . من میگم باید 10-15 تومان حتی کمتر باشن ولی چاره چیه . یعضی آقایون یه خورده منصفانه و متعصبان از لیفان دفاع کردن و ولیکسو خیلی کمتر دیدن میخواستم بگم که نه لیفان اونقد تعریف داره که دارین میگین و ولیکس اونقد کمه که آقایون تصور میکنن. همشون چینین. به یه خورده تفاوت ناچیز تازه اگه سایت امروز بازتاب آنلاینو بخونین نوشته افزایش قیمت داره . حتی قیمتش که توسط سازمان حمایت از تولید کنندهها و مصرف کنندگان از لیفان میزنه بالا نمیدونم خبر بازتاب که امروز زدن مال امروزه یا قدیمی . فقط میخواستم بگم اونی هم که فکر میکنن نیستش . خیلی از لیفان دارا هم بدیهای ماشیناشونو گفتن . و دو مورد هم خودم مستقیما پرسیدم . باز میگم همشون چینین . با اختلافی کم . یه خورده صبر همه چیزو نشون میده

    2. hossein

      ۱ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (219 ديدگاه)

      حق با توست تو درست میگی

      1. امیر

        ۲ تیر ۱۳۹۱
        سوابق: (145 ديدگاه)

        میگم مدل الیتش یه سری امکانات ساده اضافه کرده که بیرون با دویست تومن میشه جمعش کرد . اونوقت قیمتش خدا تومن بالاست

  21. 620

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آقا حسین چرا انقدر به این ماشین مینازی !!!
    من خودم شتاب گرفتم 11/5 نه 14 حالا اگه c30 رو گفته باشید که باید همین باشه.
    مقایسه620وc30
    http://www.incars.ir/Compares.aspx?ID=06358R19&ID2=310518R19

  22. مهدی

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    آخه چی این ماشین خوبه؟ ظاهرش؟ موتورش؟نه سانروف داره نه dvd به نظر من باید قیمتش رو کمتر از 620 و530 بزارن.

    1. hossein

      ۱ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (219 ديدگاه)

      حق با شماست شما درس میگی پیشنهاد میکنم تعریف لیفان رو تو بخش لیفان بکن . طرفداراش اونجا جمعن

      1. امیر

        ۲ تیر ۱۳۹۱
        سوابق: (145 ديدگاه)

        انصافا باید به این سوال ها جواب داد . هم موتورش ضعیفه هم سانروفش رو حذف کردن . البته یه کم از بغل شبیه آدامسه(مثل مدل های اولیه سمند) . بالاخره اولین تجربشون تو تولید ماشین سدان خانوادگیه . پیش میاد.

  23. shahab

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (7 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوستان
    در مورد مصرف بنزین خدمتتان عرض کنم که در شهر با کولرهر 100کیلومتر7لیتر و در جاده 6لیتر است که مورد امتحان قرار دادم. در مورد هزینه سند و بیمه شخص ثالث با کارخانه میباشد و در هنگام تحویل خودرو هیچ گونه وجهی پرداخت نمی گردد. خودرو از نظر استحکام وجلوبندی فوق العاده نرم و محکم و ترمز های فوق العاده ای دارد. در جواب حسین جان بگویم من در اردیبهشت ثبت نام کردم ودر 17خرداد تحویل گرفتم. در مقایسه با 206که خودروی قبلی من میباشد از هر نظر بهتر است .

    1. hossein

      ۱ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (219 ديدگاه)

      مبارکت باشه آقا شهاب . امیدوارم در دراز مدت بتونه خوب جواب بده . ضمنا این تالار در رابطه با ولیکسه . بهتره نیست لیفان دارا تعریف ماشینشونو برن تو قسمت لیفان بکنن ؟ ماشینشونشم انشااله مبارک باشه و بسلامتی استفاده کنن. .ضمنا نظر افراد با توجه به اطلاعاتشون و سلیقشون فرق میکنه و برای همشون احترام قائلیم .

  24. امیر

    ۱ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (145 ديدگاه)

    کپی نابخردانه از optima . اوپتیما هم خز کردن رفت

    1. hossein

      ۱ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (219 ديدگاه)

      بابا مردم چینو با کپیش میشناسن دیگه . حتی تولیدات اصلیشونم کپی محصولات خارجیه. چه کنیم که مجبوریم . گرچه بعضی از این کپیهاشون. خوب هم از آب در میاد

      1. امیر

        ۲ تیر ۱۳۹۱
        سوابق: (145 ديدگاه)

        حسین جان اینو فقط برای کسی نوشته بودم که در باره لیفان نوشته بود کپی از bmw . خواستم ببینم برای این کپی optima هم حرفی داره یا نه !

  25. hossein

    ۱ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (219 ديدگاه)

    قابل توجه کلیه دوستان نظر شما را به خبر امروز سایت بازتاب آنلاین جلب مینمایم. نمی دونم میخواد قیمتش اضافه بشه یا بازتابیها خواب بودن و از قیمت روز کارخونه خبر ندارن . باید منتظر باشیم.

    ((((خودروسازان راین (زیرمجموعه گروه کرمان خودرو) اعلام شد.

    به گزارش ایسنا، این محصول چینی با نام VOLEEX C30 که به تازگی جایگزین هیوندای ورنا شده، قرار است در چهار مدل تولید شود.

    سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان قیمت رسمی محصولات شرکت خودروسازی راین را به این شرح اعلام کرده است:

    گیربکس مدل قیمت
    27 میلیون تومان—-LUXURY MT VOLEEX C30
    31 میلیون و 460 هزار تومان—-LUXURY CVT VOLEEX C30
    28میلیون و 200 هزار تومان—-ELITE-MT VOLEEX C30
    33 میلیون تومان—-ELITE-CVT VOLEEX C30

    1. امیر

      ۲ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (145 ديدگاه)

      نمیدونم چی بگم . به قول شما فعلا همه دنبال سود کردن افتادن . ماشین بخرن دو ماه صبر کنن گرونتر بفروشن . اگر اشتباه نکرده باشم امام صادق(ع) در این باره میفرمایند : حداقل یه تغییر ولو کوچک در جنس انجام دهید نه آن که آن را انبار کنید و پس از مدتی با قیمت بالا تر به مردم بفروشید چرا که در این مدل خرید و فروش شک هست

  26. محمد

    ۱ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام اقا این ماشین مال شرکت تاتاشی توشه است مدیر کارخونشم اقای شلشمرودت

  27. azizi

    ۲ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (57 ديدگاه)

    با عرض سلام و ادب خدمت شرکت کنندگان در سایت پدال به اطلاع دیگر دوستان برسانید که شرکت راین خودرو با مشکل مواجه شده است و تاخیر 2 ماه در تحویل خودروها دارد و طبق گفته آقای بهجت مسئول فروش راین خودرو هیچ قولی بابت زمان تحویل نمی توان داد فقط سود تاخیر طبق وزارت صنایع پرداخت میشود. ملاحضه بفرمایید مشتری 27400هزارتومان در تاریخ 2 اردیبهشت واریز کرده و احتمالآ 25 تیر ماه خودرو را تحویل می گیرد جالب است که در بازار آزاد 29500بفروش می رسد تازه 400هزارتومان خرج سند نیز بعهده فروشنده است آیا یک خودرو چینی ارزش زمان گذاری برای خرید دارد ؟ بیایید همه با هم به اطلاع عموم برسانیم تا از ثبت نام پیش خرید خوداری کنند . کجای دنیا چنین است که با پول مشتری خودرو وارد کشور کنند و پول گمرک ودارایی را از جیب مشتری بپردازند و هر زمان که دوست داشتند خودرو را تحویل دهند . و جای برای شکایت هم وجود ندارد

  28. azizi

    ۲ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (57 ديدگاه)

    طبق رئیس اتحادیه نمایشگاه داران پیش فروش خودرو وارداتی غیر قانونی است فقط 30 روزه آن هم بابت زمان ترخیص . یک وارد کننده یا تاجر باید با سرمایه خویش خودرو وارد نماید و سپس بفروش برساند ودر این میان پس از محاسبه مبلغ درآمد و هزینه ها خودرو ها را طبق قیمت سازمان نظارت بفروشد . ولی فعلآ که عرف شده همه شرکتهای وارد کننده وجه خودرو را با پول هزینه ها و سود شرکت همه را یکجا از مشتری دریافت می کنند ونسبت به خرید از خارج اقدام می کنند و پس از 3 الی 6 ماه خودرو تحویل مشتری می دهند یعنی در واقع یک واسطه پر درآمد محسوب می شود نه یک شرکت وارد کننده . بماند که با دلار 1226 تومان چه کارهای نمی کنند

  29. مهران

    ۲ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (23 ديدگاه)

    خوشبحالتون دل خجسته اذ دارین

  30. پارسا

    ۲ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (7 ديدگاه)

    سلام دوستان ممنون از راهنمایتون !! حالا یه مشورت میخوام ازتون کنم من در حال حاضر یه 206 وی 8 دارم ولی ازش راضی نیستم میخواستم c30 ثبت نام کنم به نظرتون پشیمون نمیشم میترسم بگیرم ولی ماشین خوبی نباشه !! ممنون میشم راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا