شرکت چینی گک در نمایشگاه خودروی گوانگژو نسل جدید کراساوور GS3 را با طراحی جذابی برای جلب نظر جوانان رونمایی کرده است.
هرچند در غرفهٔ شرکت گک در نمایشگاه گوانگژو سدان تمام الکتریکی آیون هایپر GT توجهات زیادی را جلب کرد اما در اینجا خودروی جذاب دیگری هم وجود دارد. این ماشین نسل جدید کراساوور کامپکت ترامپچی GS3 است. این خودرو نسبت به نسل قبلی خود که در سال ۲۰۱۷ معرفی شد بسیار مدرنتر به نظر میرسد و به لطف پلتفرم ماژولار جدید GPMA کمی بزرگتر هم شده است. نسل جدید این کراساوور چینی ۴,۴۱۰ میلیمتر طول، ۱,۸۵۰ میلیمتر عرض و ۱,۶۰۰ ارتفاع دارد و فاصلهٔ محوری آن با ۹۰ میلیمتر افزایش به ۲,۶۵۰ میلیمتر رسیده که کابین جادارتری را ایجاد کرده است.
GS3 جدید با این ابعاد بسیار نزدیک به کراساوورهایی مثل پژو ۳۰۰۸ و نیسان قشقایی خواهد بود. ظاهر این ماشین که برای جلبتوجه جوانان طراحی شده است، خطوط تیز و عناصر اسپرتی دارد. ازجمله ویژگیهای بیرونی کراساوور کامپکت جدید گک میتوان به جلوپنجرهٔ بزرگ که توسط چراغهای LED تهاجمی به سبک پژو احاطه شده است، سقف شناور، دستگیرههای در مخفی و اسپویلر بزرگ عقب اشاره کرد. گک همچنین این خودرو را در دو مدل معمولی و R-Style به نمایش درآورده است که دومی به لطف تریم نارنجیرنگ، قطعات آئرودینامیکی روی سپرها، رینگهای آلیاژی ۱۹ اینچی بزرگتر و دیفیوزر الهام گرفته از سوپراسپرتها با دو سر اگزوز گرد در وسط، نمای اسپرتتری دارد.
در داخل GS3 جدید شاهد داشبوردی کاملاً دیجیتالی هستیم که یادآور محصولات اخیر هیوندای است. شیفتر کریستالی برای گیربکس اتوماتیک، تریمهای فلزی روی دریچههای تهویهٔ فانتزی، سانروف پانورامای استاندارد و نورپردازی داخلی ۳۲ رنگ نیز ازجملهٔ ویژگیهای داخلی برجستهٔ این ماشین هستند. برای تودوزی خودرو نیز رنگهای روشنی مثل سبز پرنیان، خاکستری روشن با تریم نارنجی و مشکی با تریم آبی قابل انتخاب خواهد بود. GS3 همچنین از سیستمهای کمکرانندهٔ مدرن بهره میبرد و صندوق بار آن ۳۴۰ لیتر ظرفیت دارد.
زیر کاپوت نسل جدید GS3 یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بنزینی قرار میگیرد که ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو از طریق یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه صرفاً به چرخهای جلو منتقل میشود. به گفتهٔ گک، این خودرو که ظرف ۷.۵ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرسد، سریعترین شتاب صفرتاصد را در کلاس خود ارائه میکند. حداکثر سرعت GS3 جدید ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت آن ۶.۲ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است. همچنین گفته شده در آیندهٔ یک نسخهٔ پلاگینهیبریدی هم برای آن ارائه خواهد شد.
نسل جدید گک ترامپچی GS3 در سهماههٔ نخست سال ۲۰۲۳ در چین عرضه خواهد شد. به گزارش رسانههای محلی، انتظار میرود قیمت این کراساوور جذاب و جوانپسند چینی از حدود ۸۵ هزار یوآن معادل ۱۲,۳۰۰ دلار آغاز شود.
aMiRsHaYaN
۱۴ دی ۱۴۰۱فقط اون سر اگزوزاش
روح الله
۱۴ دی ۱۴۰۱جدیدا ماشینای چینی چقدر تو طراحی متحول شدن.واقعا زیباست
Amir
۱۴ دی ۱۴۰۱جز کمپانی های خوب چینه
جلوش پژوه عقبش چانگان یونی تی
ولی در کل خوشگله
مشخصات رو کاغذ که خوبه
زنده باد آمریکا جز کرایسلر ملعون
۱۴ دی ۱۴۰۱ینی بازدید خبر یه ماشین چینی بیشتر از غول های خودروسازی؟
Ali.Malek
۱۴ دی ۱۴۰۱دقیقا همین تعصب بیجا از اول مانع پیشرفت ما ایرانی ها بوده، تعصبی که رو خودروهای ۳۰سال پیش داریم و با اسم های سلطان و لات و این چیزا به این ماشین های رده خارج بها دادیم و باعث شدیم همچنان رو دور تولید بمونن، اینکه این خودروها ساخت چین هستن دلیل بر این نمیشه که آشغال و به درد نخور باشن، الان همین طراحی فقط مارکش یه شرکت مطرح بود امکان نداشت همه یجای این ماشین رو شبیه به یه ماشین دیگه بدونن و کلی به به و چه چه براش راه مینداختن، این تکنولوژی و امکانات و طراحی که چینی ها با این قیمت چه رو خودروهای برقی چه بنزینی به کار گرفتن باعث میشه شرکت های مطرح هم یه تکونی به خودشون بدن و قیمت ها رو رقابتی کنن تا بازار از دستشون در نره و دست چینی ها نیوفته، دقیقا همون کاری که صنعت گوشی سازی چین با سامسونگ و شرکت های بزرگ کرد و باعث شد که اونا هم با قیمت و مشخصات بهتری محصولات خودشون رو عرضه کنن تا از غافله عقب نمونن، در کل صنعت چین با این پیشرفت و این قیمت ها باعثِ بازار رقابتی تر و قیمت های عادلانه تر میشه و همه این ها به نفع مصرف کننده هست، چه بخواییم چه نخواییم چین داره هر حوزه ای رو درو میکنه و شرکت ها رو به چالش میکشه، با پرچم نگه داشتن واسه شرکت های مطرح هم هیچی به ما نمیرسه.
Reza Waffen SS
۱۴ دی ۱۴۰۱عالیه به خدا پسندیدم
زمستانم
۱۴ دی ۱۴۰۱جدا مورد پسند هستش افرین به این طراحی یه مقدار مصرف سوختش کمتر میبود دیگه حرف نداشت
فقط این قسمت اگر به قول دوستمون قشقایی نمیشود و تخت میببود دیگه هیچ جای گلگی نداره داشبرد عالی رینگا سپر همه خوب
https://s2.uupload.ir/files/9999999999_o52l.jpg
مهردادکمال
۱۴ دی ۱۴۰۱ازن ماشینای چینی منو یاد اخبار تلوزیون خودمون میندازه ظاهرش به اصطلاح مدرن و عوض شده اما محتوی و درون مایه پوسیده ای داره
pouyan
۱۴ دی ۱۴۰۱سلام مهرداد. اگر کیفیت gac رو پوسیده میدونی خیلی خنده داره. جزو برندهای خوب چینه.
زمستانم
۱۴ دی ۱۴۰۱jac یا gac مساله این است
صالح سعدونی
۲۶ مهر ۱۴۰۲محال این طراحی خوب باطنی بدی داشته باشد اتفاقا باطنشون از ظاهرشون هم بهتره مثالش خودروی چانگان هم موتور و هم گیربکس و هم کمپرسور کولر ژاپنی رادارش و برق خودروش به ترتیب بوش و زیمنس آلمان هستن قطعات جلوبندی و سیستم تعلیقش هم یا آلمانی هستن یا ژاپنی هستن به نظرم خودروهای چینی حتی از خودروهای کره ای هم با کیفیت هستن چون از قطعات کیفیت بالاتر آلمانی و ژاپنی استفاده می کنند
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۱۴ دی ۱۴۰۱جلو پنجره کپی پیست پژو
حسین دهمرد
۱۴ دی ۱۴۰۱پونصد تومن
مهرانیان
۱۴ دی ۱۴۰۱اینجا ایرانه. میشه یک و پونصد
همایون
۱۶ دی ۱۴۰۱اگه لوگو رو برداری جاش لوگو پزو بزاری هیچکی شک نمیکنه که این پژو نیست طراحی بیرونیش خیلی شبیه کراساورهای پژو هستش
برف سیاه
۸ مرداد ۱۴۰۳من دارم اش خیلی خوبه تا وقتی باهاش رانندگی نکنید متوجه نمیشید چقدر خفنه تو جاده 90 در 100 ماشین ها رو میزنه کابین خیلی بزرگی داره نسبت به کراس اور های دیگه به خصوص تو ردیف عقب و حداکثر سرعت اش 190 نیست من خودم باهاش تا 205 تا رفتم اون با D نه با S تو شتاب گیری اصلا کپ نداره بدون هیچ فشاری به ماشین تا عر سرعتی بخواید پر میشه فرمون اش خیلی باحاله کوچیکه و راحته کولر اش تا 7 درجه داره که واقعا درجه 2 3 اش خیلی سرد میکنه تو ماشین هایی که تو ایران هست واقعا تو این رنج قیمت خیلی خوبه اگه دوست دارید اش بخرید الان از نظرم وقت خریده چون خیلی شناخته نیست معروف بشه میره بالا قیمت اش داداش بزرگه این ماشین امکو هم خیلی خوبه دوستانی که با طرز تفکر چینیه بی کیفیت هست اینا همه جا خوب بد داره خیلی از دوستان هنوز نمیدونن این برند Gac هست نه jac که از زمین تا آسمون فرق دارند تو خود چین هم از بهترین ها هست سعی کردم به عنوان کسی کمی تجربه داره راهنمایی کنم قصد خرید دارید تو تمام چینی و کره ای های این همه رو میزنه رقیب اش فقط آلمانی ها هستند تو ایران موفق باشید ایشالله هر ماشین دوست دارید بخرید