هونگچی H6 سدان لوکس میان سایزی است که با یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو در دو سطح قدرت ۲۲۱ و ۲۴۸ اسب بخار تولید میشود.
هونگچی که سدان H5 آن توسط گروه بهمن به کشورمان وارد شده و در بازار با قیمت گزاف ۴.۴ میلیارد تومان خریدوفروش میشود، سال گذشته سدان لوکس دیگری بنام H6 را به بازار فرستاد. حال مدل ۲۰۲۴ این خودرو با بهروزرسانیها و تغییراتی جزئی راهی بازار چین شده است. هونگچی H6 با ۴,۹۹۰ میلیمتر طول، ۱,۸۸۰ میلیمتر عرض، ۱,۴۵۵ میلیمتر ارتفاع و فاصلهٔ محوری ۲,۹۲۰ میلیمتر، یک سدان میان سایز محسوب میشود.
H6 در بیرون از طراحی چشمگیری بهره میبرد که زبان طراحی مشترک با دیگر خودروهای هونگچی در آن مشهود است. در جلوی خودرو جلوپنجرهٔ کرومی بزرگی را میبینیم که بر دماغه سلطه دارد. از روی کاپوت تا میانهٔ جلوپنجرهٔ نیز لوگوی قرمزرنگ هونگچی کشیده شده که به چراغ مجهز است و در شب نمای متمایزی را ایجاد میکند. در عقب خودرو هم چراغهای سراسری، اسپویلر دم اردکی و دو سر اگزوز در وسط سپر را میبینیم. رینگهای ۱۸ اینچی با لاستیکهای ۲۵۵، کالیپرهای ترمز قرمزرنگ برمبو، سانروف و در صندوق برقی هم از دیگر ویژگیهای این سدان لوکس چینی هستند.
خریداران هونگچی H6 در داخل از تریم دورنگ به همراه نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی ۱۲.۶ اینچی عمودی، صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی و غربیلک فرمان D شکل بهرهمند میشوند. علاوه بر این، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی خودرو به Hongqi 3.0 Plus ارتقاء پیدا کرده است که از قابلیتهایی مثل کنترل و تشخیص صدا و ناوبری قابل سفارشیسازی پشتیبانی میکند. پکیج کمکرانندهٔ پیشرفته نیز قابل سفارش خواهد بود.
هونگچی H6 بهصورت استاندارد با نورپردازی داخلی ۲۵۳ رنگ، سیستم پایش باد تایرها، سنسورهای پارک جلو و عقب، کروز کنترل، سیستم ورود بدن کلید، استارت دکمهای، ایربگهای جلو و جانبی، گرمکن آینههای جانبی و صندلیهای اسپرت یکپارچه ارائه میشود درحالیکه تیپهای بالاتر از غربیلک فرمان چرمی با گرمکن و تریم فیبر کربنی، هدآپ دیسپلی ۱۰.۹۸ اینچی، سیستم صوتی با ۱۲ بلندگو، ماساژور صندلی راننده، گرمکن صندلی عقب و سیستم پخش عطر بهره میبرد. حجم صندوق بار این خودرو هم ۵۹۲ لیتر است.
سدان میان سایز هونگچی با یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو ارائه میشود که در دو سطح قدرت مختلف قابل انتخاب خواهد بود. نسخهٔ پایهٔ این موتور ۲۲۱ اسب بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور دارد و شتاب صفرتاصد ۷.۸ ثانیهای را برای H6 فراهم میکند درحالیکه نسخهٔ قویتر با ۲۴۸ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور، شتاب را به ۶.۸ ثانیه میرساند. مصرف سوخت نسخهٔ اول ۶.۵ لیتر در هر صد کیلومتر و دومی ۶.۸ لیتر در هر صد کیلومتر است. حداکثر سرعت این خودرو هم به ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت میرسد.
موضوع جالب قیمت هونگچی H6 است که از تنها ۱۷۹,۸۰۰ یوآن معادل ۲۴,۸۰۰ دلار آغاز میشود و در گرانترین نسخه با تمام امکانات و موتور قویتر به ۲۳۹,۸۰۰ یوآن معادل ۳۳ هزار دلار میرسد.
Taha Ayoobi
۲۹ خرداد ۱۴۰۳خیلی خب سیستم پخش عطر هم توسط چین خز شد.
البته هنوز تو همه ماشین هاشون استفاده نکردن، هونگچی که لوکس شونه گذاشته.
علی
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ماشالاه واقعا پیشرفتشون تحسین بر انگیز قدرت مطلق قرن اینده با اختلاف 🇨🇳
ممد ژانگولر
۲۹ خرداد ۱۴۰۳بفرمایید حالا من میگم اکستریم خیلی بیارزه حدود دو میلیارد تومنه به بعضیها بر میخوره . یا اون ایسوزو که نزدیک ۴۰۰۰۰ دلار تو پاچه مردم میکنه کویر کویره هیچی هم نداره . داستانهایی داریم تو پدال
حقیقت میگیم گارد میگیرن
۲۹ خرداد ۱۴۰۳جالب این جاست اونایی که میگن ارزونه خودشون پولشو ندارن!
BMW
۲۹ خرداد ۱۴۰۳آریزو ۸ هم تو یه کلیپ دیدم داره
Taha Ayoobi
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ولی خودمونیما، آدم براچی چینی نخره؟
این همه آپشن و زرق برق، اونوقت قیمت؟ مفت، کلا 33000 دلار.
هر خرابی هم شد میری میندازی دم نمایندگی، تا درست بشه هم یه ماشین دیگه میدن که لنگ نباشی.
گارانتیش هم تموم شد درجا میفروشیش یه نو میخری.
froG-driVer
۲۹ خرداد ۱۴۰۳طراحی بیرون و داخلش خوشگله هنوز کورش نکردن به دل میشینه
سوشیانت
۲۹ خرداد ۱۴۰۳تو اقتصادی ها خوبن تو رده بالا ها نه
پیام۲
۲۹ خرداد ۱۴۰۳همه همین فکرو میکنن ولی فرض کن با یه مثلا x55 که بعد ۳ ما تاخیر تحویل گرفتی تو اتوبانی بعد اگه اکسل عقبش در بره(که حتما در میره)یهو میبینی سر از اون دنیا درآوردی
بعدشم اگه نجات پیدا کردی نمایندگی تمام تلاششو میکنه بپیچونه و گردن نگیره
اگه جنع بندی کنی میبینی آره واقعا میصرفه حتما بگیرید حداقلش شاید اون دنیا ماشین ژاپنی سوار شدیم
mahan
۲۹ خرداد ۱۴۰۳تا حالا دقت کردی (چرا) اپشن در حد بی ام و ولی قمیت اینقدر پایین؟؟ هر ارزانی بی علت نیست و در خصوص ماشینای چینی گندشون خیلی وقته دراومده ولی باز عده ای مصرف گرا موردو نادیده میگیرن که خب تصمیم خوشونه
محمد
۲۹ خرداد ۱۴۰۳مفته مفت.
Anti Tesla
۲۹ خرداد ۱۴۰۳مفته مفت.
۲۹ خرداد ۱۴۰۳هعی
ما هیچ
ما حسرت
ما پراید سواری
ما پژو سواری
Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲
۲۹ خرداد ۱۴۰۳بد نیست ولی سدان لوکسی که با ۲۰ هزار تا جور شه آخر سر معلومه چیه
MehdiTurbo
۲۹ خرداد ۱۴۰۳تا تجربه اش نکرد نمیشه گفت با این قیمت ۵ ۶ سال بی دقدقه کار بده ام خوبه
B
۲۹ خرداد ۱۴۰۳بی دغدغه منظورت دقیقا از چه لحاظه ؟
علیرضا
۲۹ خرداد ۱۴۰۳هیچ ارزونی بی حکمت نیست
امیرحسین
۲۹ خرداد ۱۴۰۳این از اچ ۵ باحالتره… اینو بیارن با موتور قوی ترش خوبه
FY
۲۹ خرداد ۱۴۰۳آره …. هر چقدر پول بدی همون قدرم آش می خوری…. کسی این می خره باید بدونه که دو ماه دیگه چه خرابی هایی برای این ماشین پیش میاد🤔
اکسل
۲۹ خرداد ۱۴۰۳بعد دنا پلاس ۲۰ هزار دلاره😐😐
واقعا جالبه
BlackWing
۲۹ خرداد ۱۴۰۳مترایال کابین از جنس کفش بازیافتی 😂😂
تنر
۲۹ خرداد ۱۴۰۳احتمالا شما تا حالا ندیدی ، توی نمایشگاه سوارش شدم فقط اندک آلمانی ها همچین کیفیت کابینی دارن
BlackWing
۲۹ خرداد ۱۴۰۳تو نمایندگی دوبی پشت فرمون شاسی بلند فول سایز و مدل H9 که بزرگ تر و لوکس تر از اینه نشستم
Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲
۲۹ خرداد ۱۴۰۳موافقم منم چند بار نشستم توی دوبی
کیفیت آشغاله (برای یک خودرو گران قیمت) ولی مدل های پایین رده با قیمت های ارزونش خوب بود
زیزیگولو
۲۹ خرداد ۱۴۰۳چین سالانه دَه ها میلیارد دلار خرج خریدن انواع ضایعات الکترونیکی و آهن و پلاستیک و ……. از اروپا و آمریکا و بقیه جاهای دنیا میکنه و بعد همینا رو بازیافت میکنه و در تولید کالاهای مختلف بکار میبره و این کالاها رو صادر میکنه به کل دنیا
تنر
۲۹ خرداد ۱۴۰۳شاید به بعضی ها بربخوره ولی کاش بنز و بی ام و طراح هونگچی رو استخدام کنن ، اینو از روی علاقه زیادم به آلمانی ها میگم که با این طراحی ها و طراحی های بدتر کانسپت های آیندشون دارن کل میراثشون خراب میکنن
فرزاد
۲۹ خرداد ۱۴۰۳33 هزار با دلار 100تومنی میشه 3.300
دوکون حمایت از مصرف کننده حتی اگه جنازهی متعفن هم باشه براحتی میتونه قیمتگذاری رو نظارت و کنترل کنه ولی خداروشکر که زندهست و قصد نونبری نداره
SS
۲۹ خرداد ۱۴۰۳25 هزار دلار == لوکس 😂😂😂
آپشن و ظاهر =/= لوکس
—-
فردا با استناد به همین تیترها این سدان اقتصادی رو با قیمت بنتلی در کشور عرضه میکنن
car lover
۱۹ مرداد ۱۴۰۳طراحیش خیلی جذابه