جیلیخودروهای چینی

جیلی امگرند 2025 معرفی شد؛ قیمت 10 هزار دلار!

شرکت جیلی جدیدترین نسخه سدان امگرند ۲۰۲۵ را با قیمت حدود ۱۰ هزار دلار راهی بازار چین کرد.


این محصول جدید و ارزان‌قیمت در چهار تیپ عرضه می‌شود و نسبت به نسخه پیشین خود تغییرات ظاهری و داخلی وسیعی ندارد. قیمت امگرند ۲۰۲۵ از حدود ۱۰ هزار دلار شروع شده و به ۱۲ هزار دلار می‌رسد. طول/عرض/ارتفاع سدان جیلی به ترتیب برابر با ۴۶۳۸/۱۸۲۰/۱۴۶۰ میلی‌متر بوده و فاصله بین محوری آن نیز ۲۶۵۰ میلی‌متر اعلام شده است. به این ترتیب با یک سدان کامپکت استاندارد روبرو هستیم که دارای رینگ‌های ۱۶ یا ۱۷ اینچی است.

جیلی امگرند ۲۰۲۵ همچنان به طراحی مدل پیشین وفادار باقی مانده هرچند طراحی جلوپنجره آن بهبود یافته و شاهد طرح آبشاری با ۱۶ میله عمودی هستیم. همچنین جای لوگوی قبلی جیلی را نمونه نقره‌ای جدید گرفته است. در بخش پایینی هم تریم کرومی L شکل دیده می‌شود. وقتی به بخش پشتی خودرو نگاه کنیم یک اسپویلر کوچک را می‌بینیم. به این موارد باید چراغ‌های عقب متشکل از ۱۹۰ واحد LED را نیز اضافه کرد.

سدان موردبحث همچنان با پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی که حداکثر قدرت ۱۲۷ اسب بخار و گشتاور ۱۵۲ نیوتون متر دارد عرضه می‌شود. این پیشرانه با گیربکس ۵ سرعته دستی یا CVT همراه خواهد شد. وقتی وارد کابین جیلی امگرند ۲۰۲۵ شوید همچنان طرح مشابه مدل پیشین را شاهد خواهید بود هرچند از رنگ جدید نارنجی استفاده شده و بهبودهایی نیز رخ داده است.

کاکپیت این سدان از دو نمایشگر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی برای پشت آمپرها و سیستم اطلاعات سرگرمی بهره‌مند شده و غربیلک فرمان چهارپره و دی کات نیز جزو موارد قابل‌توجه است. با نگاهی به کنسول مرکزی امگرند ۲۰۲۵ می‌توانیم فضای ذخیره‌ای دو لایه را ببینیم که امکان قرار دادن دو گوشی موبایل در آن وجود دارد. در لیست تجهیزات سدان به‌روز شده جیلی امکاناتی همچون کروز کنترل، سنسور پارک عقب، دستیار پارک، دستیار شروع به حرکت در سربالایی، سانروف، ورود بدون کلید، آینه‌های برقی و گرم‌کن دار و دستیار ایمنی هوشمند دیده می‌شود. دستیار ایمنی این خودرو می‌تواند وضعیت خودرو را از راه دور کنترل نماید و برخی ویژگی‌ها همچون استارت و خاموش کردن پیشرانه، باز و بسته کردن درها و روشن و خاموش کردن کولر در آن تعبیه شده‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۷ دیدگاه‌ها

  1. Amirsh

    ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (148 ديدگاه)

    پول دوختشم در نمیاد با ۱۰ هزار تا

    موافقم 21
  2. مهرداد

    ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (94 ديدگاه)

    یه چرخش می ارزه به دنا تارا شاهین

    موافقم 24
    مخالفم 0
  3. Genius

    ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1344 ديدگاه)

    ۶۰۰تومن اونوقت ما اینجا برای تارا ۳۰۱ فیس لیفت که مثلا داخلیه باید ۹۰۰تا پیاده شیم

    موافقم 20
    مخالفم 1
    1. رضا

      ۱۸ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (5 ديدگاه)

      اشتباه نکن. 600 میلیون تومن نیست. کلا خودرو با دلار 40000 تومنی وارد میشه که اگه بازار آزاد بود و صدجور عوارض و … نمیگرفتن این ماشین قیمت مصرف کننده اش برای ما 400 میلیون بود. ولی خب دوستان هم خرج دارن

      موافقم 23
      مخالفم 1
      1. aaaaaaaaa

        ۱۹ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (9 ديدگاه)

        دست از دلار دولتی بردار، این ماشین با عوارض گمرکی و سود شرکتی نباید بیشتر از ۱میلیارد و ۵۰۰ دربیاد.

        موافقم 1
        مخالفم 5
        1. B

          ۱۰ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (792 ديدگاه)

          اصلا عوارض گمرکی نباید گرفته شه برای ماشین های اقتصادی کم مصرف اونی که اقتصادی میخره پولشو نداره
          ۱۰۰ درصد گمرک سود بازرگانی بعد این ۱۰۰ درصد، مالیات افزوده بعد اینا بعد هزینه پلاکم بعد کشیدن گمرک رو ماشین 😂 یعنی اگه یه ماشین یه میلیارد باشه ، یه میلیارد گمرک میخوره ۳۰۰ تومن اینا میشه ۲۰۰،۳۰۰ تومنم حداقل سود واردکننده و نمایندگی ها و در میاد حداقل ۲.۵ میلیارد که تازه این بره تو بازار چون خیلی کمه موجودیش حداقل ۴ میلیارد قیمت میخوره باز بستگی به برندشم داره تویوتا باشه همین تو بازار میشه ۶ میلیارد تازه فرضا اگه گمرک بیش از ۱۰۰ درصد نباشه

      2. Mercedes

        ۲۳ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (941 ديدگاه)

        اینکه کلا عوارض نگیرن نمیشه
        باید کمش کنن
        وگرنه ۹۰ درصد کشور های دنیا شایدم بیشتر یه عوارض یا مالیاتی دارن روی وارداتی ها
        ولی در حد ۱۰ تا ۲۰ درصد منطقی بود
        که تهش میشد ۴۰-۸۰ میلیون
        با تمام خرگ های جانبی و … نهایت ۵۵۰-۶۰۰ میشد

        موافقم 2
        مخالفم 1
  4. شهروند ایرانی

    ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (53 ديدگاه)

    ارزان‌ترین خودروهای دنیا آسیایی هستند و حتی آزادترین بازارهای آسیا در خاورمیانه هستند اما متاسفانه ملت ایران گرفتار داعش و طالبان توامان هست که نه خودش بلد درست تولید کنه نه میزار که مردم خودرو وارداتی درست درمون به قیمت جهانی سوار بشن

    موافقم 19
    مخالفم 1
  5. 𝐀𝐥𝐢

    ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1445 ديدگاه)

    به عنوان یه خودروی ۱۰۰۰۰ دلاری طراحیش خیلی خوب

    موافقم 15
    مخالفم 1
    1. froG-driVer

      ۱۸ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (1012 ديدگاه)

      ولی هر چی فکر میکنم احساس میکنم نسبت ابعادش ۱ به۴ هست.وگرنه با ۱۰۰۰۰ تا ماشین واقعی با این طراحی مطلوب به آدم تحویل نمی‌دن.😑😑

      موافقم 17
      مخالفم 1
  6. داوودع

    ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    قیمت عالی و ظاهر زیبای داره

    بخوایم با ماشین های داخلی مقایسه بشه فقط نتیجه گیری نهای میشه خدا لعنت تون کنه

    موافقم 19
  7. محمد

    ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (105 ديدگاه)

    جیلی امگرند ۷ که مدل های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ وارد ایران حتی اون موقع که چینی ها یه خوبی امروز نبودن کیفیت خوبی داشتن و هنوز کیفیتشون رو حفظ کردن و سرپا هستن اینکه تو بازار جهانی میتونی فقط با ده هزار دلار و شرایط قسطی خودرو صفر با کیفیت معقول بخری ( که با درآمد های اونا عملا رایگان درمیاد ) و اینکه ما چهار دهه اسیر … شدیم که پژو های بزک شده سی و خورده سال پیش رو یک میلیارد با کیفیت حلبی و قرعه کشی بهمون میده آدم رو روانی می‌کنه

    موافقم 18
    1. MehdiTurbo

      ۲۰ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (2270 ديدگاه)

      والا من یکیش داشتم اصلا ماشین خوبی نبود و اینجور که شما میگید نبود در حد قیمت اون موقع که بیست تومن گرونتر ۲۰۶ بود عالی بود ولی اصلا قابل مقایسه با کره و ژاپن نبود از ایرانیا یکی دو لول بهتر بود ولی بهد ۸۰ هزارتا به شدت به خرج می افتاد اگه یکی خوب نگهداری نکنه تو همون ۵۰ ۶۰ هزارتا خرج میندازه
      بیشترین مشکلشم صدای داخل کابین بود که اجزا بعد یه مدتی به صدا می افتادند درست استیبل نشده بودند کابینش خیلی زود به صدا می افتاد
      فرمانشم خیلی نرم بود مال برقی بودنش بود که البته سلیقه ایه من خودم سفت دوست دارم 😂
      البته الان احتمال زیاد بهتر مونتاژ کنند
      ولی خب محاسنم داشت امکاناتش عالی بود بدنه اشم جوندار بود ولی کیفیت رنگ افتضاح از همون اوایل شروع میکرد به ریختن

      موافقم 1
      مخالفم 1
  8. زیزیگولو

    ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (6033 ديدگاه)

    رسماً شاهد دامپینگ چینی هستیم ……… ولی با همه این حرفا عمراً اگه مافیای خودرو تو ایران بزاران این ماشین با همچین قیمتی بدست مردم ایران برسه

    موافقم 10
    مخالفم 3
  9. Alireza

    ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    خدایی مقایسه کنین رخ و کیفیتشو مثلا با شاهین دنده ای که تو بازار حدود 740 میلیون پولشه این رو اگه با این تعرفه های وحشتناک حساب نکنن میتونست با 500 الی 700 میلیون وارد بازار ایران بشه و پرفروش ترین سدان بازار بشه انوقت کی دیگه سوار شاهین و تارا و دنا این جور مزخرفات میشد تازه با قیمت های بسیار بیشتر از این مدل جیلی

    موافقم 13
  10. Amiiir

    ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (20 ديدگاه)

    فقط میتونیم بگیم در مقابل ترامپ های داخلی هزاران رحمت به ترامپ آمریکایی

    موافقم 13
    مخالفم 4
  11. Behnaz

    ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    ما دنا تارا هم اینقدر نمیدیم بعد انا ماشین به این خوبی رو فقط شش صد میلیون میدن

  12. Behnaz

    ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    ما دنا تارا هم اینقدر نم یدیم بعد اونا ماشین به این خوبی رو فقط شش صد میلیون میددن

  13. RAM1500TRX

    ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (210 ديدگاه)

    اومدم کامنت بزارم تعریف کنم با مدلهای ایرانی مقایسه کنم تاسف بخورم و باعث بانیشو لعنت کنم دیدم حرفها گفته شده
    با لایک بالا
    حرفی نیست
    دم شما گرم

  14. علی جردن

    ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1978 ديدگاه)

    هم قیمت ساینا
    ساینا کجا جیلی کجا :|

    موافقم 9
    مخالفم 1
  15. علی جردن

    ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1978 ديدگاه)

    فقط در صورتی برای خرید سمند صف میکشن که بازار بسته باشه و مافیا بازارو به دست بگیره
    هیچ کس در هیچ کجای دنیا جیلی را نمیزاره سمند بخره مگر اینکه جز سمند گزینه ایی دیگه وجود نداشته باشه …

    موافقم 5
    مخالفم 2
  16. Cert

    ۱۸ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (165 ديدگاه)

    در خود چین به این بها فروخته می شود در کشور های دیگر با ف
    افزایش ۳۰ یا ۴۰ درصدی فروخته می شود

    موافقم 2
    مخالفم 6
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۸ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (2738 ديدگاه)

      حتی 14 هزار دلار هم خیلی قیمت خوبیه

      موافقم 10
      مخالفم 1
    2. Pasha

      ۱۹ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (71 ديدگاه)

      دوست عزیز تعرفه واردات خودرو های بنزین‌سوز ایران ۱۰۰ درصده
      بعد این تازه برای فروش نمایندگی هاست توی بازار هم قیمت دوبرابر میشه
      یعنی این خودرو ۱۰۰۰۰ دلاری رو ۴۰۰۰۰ دلار میکنن تو پاچمون

  17. مهدی

    ۱۹ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خدا کنه هر چه سریعتر ملت از دست اژدهای اصلی راحت بشن . آمین

    موافقم 8
    مخالفم 1
  18. Ali

    ۱۹ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    بازارتشنه ی خودروی ایران بدست آقازاده ها ورانت خوران است،دنا،تارا باقیمت ۲برابراین خودرو به مردم همیشه درصحنه فروخته میشود،کیفیت،وظاهرخودروی وطنی یکصدم این خودرو هم نمیشود،مصرف سوخت بالا،آلودگی و،،،،به قیمت پرشدن جیب دلالان محترم،خواهان تحریم.ازابتداییترین وسایل زندگی محرومیم،این حق ملت نیست.آه وافسوس تنهاکاری است که میشودکرد.

  19. شهرود کیانی فرد

    ۱۹ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    بخدا وقتی طراحی و اپشن و برند خودرو و قیمتش رو دیدم هنگ کردم، بخدا مفت، اونوقت تو ایران ی ماشین از رده خارج 30 سال قبل رو یکم تغییر میدن و باهزاران ایراد اونم با منت وبع قیمت نجومی میدن دست ملت، بابا خودرو ی کالای مصرفی عس نه سرمایه گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا