شرکت جیلی جدیدترین نسخه سدان امگرند ۲۰۲۵ را با قیمت حدود ۱۰ هزار دلار راهی بازار چین کرد.
این محصول جدید و ارزانقیمت در چهار تیپ عرضه میشود و نسبت به نسخه پیشین خود تغییرات ظاهری و داخلی وسیعی ندارد. قیمت امگرند ۲۰۲۵ از حدود ۱۰ هزار دلار شروع شده و به ۱۲ هزار دلار میرسد. طول/عرض/ارتفاع سدان جیلی به ترتیب برابر با ۴۶۳۸/۱۸۲۰/۱۴۶۰ میلیمتر بوده و فاصله بین محوری آن نیز ۲۶۵۰ میلیمتر اعلام شده است. به این ترتیب با یک سدان کامپکت استاندارد روبرو هستیم که دارای رینگهای ۱۶ یا ۱۷ اینچی است.
جیلی امگرند ۲۰۲۵ همچنان به طراحی مدل پیشین وفادار باقی مانده هرچند طراحی جلوپنجره آن بهبود یافته و شاهد طرح آبشاری با ۱۶ میله عمودی هستیم. همچنین جای لوگوی قبلی جیلی را نمونه نقرهای جدید گرفته است. در بخش پایینی هم تریم کرومی L شکل دیده میشود. وقتی به بخش پشتی خودرو نگاه کنیم یک اسپویلر کوچک را میبینیم. به این موارد باید چراغهای عقب متشکل از ۱۹۰ واحد LED را نیز اضافه کرد.
سدان موردبحث همچنان با پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی که حداکثر قدرت ۱۲۷ اسب بخار و گشتاور ۱۵۲ نیوتون متر دارد عرضه میشود. این پیشرانه با گیربکس ۵ سرعته دستی یا CVT همراه خواهد شد. وقتی وارد کابین جیلی امگرند ۲۰۲۵ شوید همچنان طرح مشابه مدل پیشین را شاهد خواهید بود هرچند از رنگ جدید نارنجی استفاده شده و بهبودهایی نیز رخ داده است.
کاکپیت این سدان از دو نمایشگر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی برای پشت آمپرها و سیستم اطلاعات سرگرمی بهرهمند شده و غربیلک فرمان چهارپره و دی کات نیز جزو موارد قابلتوجه است. با نگاهی به کنسول مرکزی امگرند ۲۰۲۵ میتوانیم فضای ذخیرهای دو لایه را ببینیم که امکان قرار دادن دو گوشی موبایل در آن وجود دارد. در لیست تجهیزات سدان بهروز شده جیلی امکاناتی همچون کروز کنترل، سنسور پارک عقب، دستیار پارک، دستیار شروع به حرکت در سربالایی، سانروف، ورود بدون کلید، آینههای برقی و گرمکن دار و دستیار ایمنی هوشمند دیده میشود. دستیار ایمنی این خودرو میتواند وضعیت خودرو را از راه دور کنترل نماید و برخی ویژگیها همچون استارت و خاموش کردن پیشرانه، باز و بسته کردن درها و روشن و خاموش کردن کولر در آن تعبیه شدهاند.
Amirsh
۱۸ تیر ۱۴۰۳پول دوختشم در نمیاد با ۱۰ هزار تا
مهرداد
۱۸ تیر ۱۴۰۳یه چرخش می ارزه به دنا تارا شاهین
Genius
۱۸ تیر ۱۴۰۳۶۰۰تومن اونوقت ما اینجا برای تارا ۳۰۱ فیس لیفت که مثلا داخلیه باید ۹۰۰تا پیاده شیم
رضا
۱۸ تیر ۱۴۰۳اشتباه نکن. 600 میلیون تومن نیست. کلا خودرو با دلار 40000 تومنی وارد میشه که اگه بازار آزاد بود و صدجور عوارض و … نمیگرفتن این ماشین قیمت مصرف کننده اش برای ما 400 میلیون بود. ولی خب دوستان هم خرج دارن
aaaaaaaaa
۱۹ تیر ۱۴۰۳دست از دلار دولتی بردار، این ماشین با عوارض گمرکی و سود شرکتی نباید بیشتر از ۱میلیارد و ۵۰۰ دربیاد.
B
۱۰ مرداد ۱۴۰۳اصلا عوارض گمرکی نباید گرفته شه برای ماشین های اقتصادی کم مصرف اونی که اقتصادی میخره پولشو نداره
۱۰۰ درصد گمرک سود بازرگانی بعد این ۱۰۰ درصد، مالیات افزوده بعد اینا بعد هزینه پلاکم بعد کشیدن گمرک رو ماشین 😂 یعنی اگه یه ماشین یه میلیارد باشه ، یه میلیارد گمرک میخوره ۳۰۰ تومن اینا میشه ۲۰۰،۳۰۰ تومنم حداقل سود واردکننده و نمایندگی ها و در میاد حداقل ۲.۵ میلیارد که تازه این بره تو بازار چون خیلی کمه موجودیش حداقل ۴ میلیارد قیمت میخوره باز بستگی به برندشم داره تویوتا باشه همین تو بازار میشه ۶ میلیارد تازه فرضا اگه گمرک بیش از ۱۰۰ درصد نباشه
Mercedes
۲۳ تیر ۱۴۰۳اینکه کلا عوارض نگیرن نمیشه
باید کمش کنن
وگرنه ۹۰ درصد کشور های دنیا شایدم بیشتر یه عوارض یا مالیاتی دارن روی وارداتی ها
ولی در حد ۱۰ تا ۲۰ درصد منطقی بود
که تهش میشد ۴۰-۸۰ میلیون
با تمام خرگ های جانبی و … نهایت ۵۵۰-۶۰۰ میشد
شهروند ایرانی
۱۸ تیر ۱۴۰۳ارزانترین خودروهای دنیا آسیایی هستند و حتی آزادترین بازارهای آسیا در خاورمیانه هستند اما متاسفانه ملت ایران گرفتار داعش و طالبان توامان هست که نه خودش بلد درست تولید کنه نه میزار که مردم خودرو وارداتی درست درمون به قیمت جهانی سوار بشن
𝐀𝐥𝐢
۱۸ تیر ۱۴۰۳به عنوان یه خودروی ۱۰۰۰۰ دلاری طراحیش خیلی خوب
froG-driVer
۱۸ تیر ۱۴۰۳ولی هر چی فکر میکنم احساس میکنم نسبت ابعادش ۱ به۴ هست.وگرنه با ۱۰۰۰۰ تا ماشین واقعی با این طراحی مطلوب به آدم تحویل نمیدن.😑😑
داوودع
۱۸ تیر ۱۴۰۳قیمت عالی و ظاهر زیبای داره
بخوایم با ماشین های داخلی مقایسه بشه فقط نتیجه گیری نهای میشه خدا لعنت تون کنه
محمد
۱۸ تیر ۱۴۰۳جیلی امگرند ۷ که مدل های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ وارد ایران حتی اون موقع که چینی ها یه خوبی امروز نبودن کیفیت خوبی داشتن و هنوز کیفیتشون رو حفظ کردن و سرپا هستن اینکه تو بازار جهانی میتونی فقط با ده هزار دلار و شرایط قسطی خودرو صفر با کیفیت معقول بخری ( که با درآمد های اونا عملا رایگان درمیاد ) و اینکه ما چهار دهه اسیر … شدیم که پژو های بزک شده سی و خورده سال پیش رو یک میلیارد با کیفیت حلبی و قرعه کشی بهمون میده آدم رو روانی میکنه
MehdiTurbo
۲۰ تیر ۱۴۰۳والا من یکیش داشتم اصلا ماشین خوبی نبود و اینجور که شما میگید نبود در حد قیمت اون موقع که بیست تومن گرونتر ۲۰۶ بود عالی بود ولی اصلا قابل مقایسه با کره و ژاپن نبود از ایرانیا یکی دو لول بهتر بود ولی بهد ۸۰ هزارتا به شدت به خرج می افتاد اگه یکی خوب نگهداری نکنه تو همون ۵۰ ۶۰ هزارتا خرج میندازه
بیشترین مشکلشم صدای داخل کابین بود که اجزا بعد یه مدتی به صدا می افتادند درست استیبل نشده بودند کابینش خیلی زود به صدا می افتاد
فرمانشم خیلی نرم بود مال برقی بودنش بود که البته سلیقه ایه من خودم سفت دوست دارم 😂
البته الان احتمال زیاد بهتر مونتاژ کنند
ولی خب محاسنم داشت امکاناتش عالی بود بدنه اشم جوندار بود ولی کیفیت رنگ افتضاح از همون اوایل شروع میکرد به ریختن
زیزیگولو
۱۸ تیر ۱۴۰۳رسماً شاهد دامپینگ چینی هستیم ……… ولی با همه این حرفا عمراً اگه مافیای خودرو تو ایران بزاران این ماشین با همچین قیمتی بدست مردم ایران برسه
Alireza
۱۸ تیر ۱۴۰۳خدایی مقایسه کنین رخ و کیفیتشو مثلا با شاهین دنده ای که تو بازار حدود 740 میلیون پولشه این رو اگه با این تعرفه های وحشتناک حساب نکنن میتونست با 500 الی 700 میلیون وارد بازار ایران بشه و پرفروش ترین سدان بازار بشه انوقت کی دیگه سوار شاهین و تارا و دنا این جور مزخرفات میشد تازه با قیمت های بسیار بیشتر از این مدل جیلی
Amiiir
۱۸ تیر ۱۴۰۳فقط میتونیم بگیم در مقابل ترامپ های داخلی هزاران رحمت به ترامپ آمریکایی
Behnaz
۱۸ تیر ۱۴۰۳ما دنا تارا هم اینقدر نمیدیم بعد انا ماشین به این خوبی رو فقط شش صد میلیون میدن
Behnaz
۱۸ تیر ۱۴۰۳ما دنا تارا هم اینقدر نم یدیم بعد اونا ماشین به این خوبی رو فقط شش صد میلیون میددن
RAM1500TRX
۱۸ تیر ۱۴۰۳اومدم کامنت بزارم تعریف کنم با مدلهای ایرانی مقایسه کنم تاسف بخورم و باعث بانیشو لعنت کنم دیدم حرفها گفته شده
با لایک بالا
حرفی نیست
دم شما گرم
علی جردن
۱۸ تیر ۱۴۰۳هم قیمت ساینا
ساینا کجا جیلی کجا :|
علی جردن
۱۸ تیر ۱۴۰۳فقط در صورتی برای خرید سمند صف میکشن که بازار بسته باشه و مافیا بازارو به دست بگیره
هیچ کس در هیچ کجای دنیا جیلی را نمیزاره سمند بخره مگر اینکه جز سمند گزینه ایی دیگه وجود نداشته باشه …
Cert
۱۸ تیر ۱۴۰۳در خود چین به این بها فروخته می شود در کشور های دیگر با ف
افزایش ۳۰ یا ۴۰ درصدی فروخته می شود
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۸ تیر ۱۴۰۳حتی 14 هزار دلار هم خیلی قیمت خوبیه
Pasha
۱۹ تیر ۱۴۰۳دوست عزیز تعرفه واردات خودرو های بنزینسوز ایران ۱۰۰ درصده
بعد این تازه برای فروش نمایندگی هاست توی بازار هم قیمت دوبرابر میشه
یعنی این خودرو ۱۰۰۰۰ دلاری رو ۴۰۰۰۰ دلار میکنن تو پاچمون
مهدی
۱۹ تیر ۱۴۰۳خدا کنه هر چه سریعتر ملت از دست اژدهای اصلی راحت بشن . آمین
Ali
۱۹ تیر ۱۴۰۳بازارتشنه ی خودروی ایران بدست آقازاده ها ورانت خوران است،دنا،تارا باقیمت ۲برابراین خودرو به مردم همیشه درصحنه فروخته میشود،کیفیت،وظاهرخودروی وطنی یکصدم این خودرو هم نمیشود،مصرف سوخت بالا،آلودگی و،،،،به قیمت پرشدن جیب دلالان محترم،خواهان تحریم.ازابتداییترین وسایل زندگی محرومیم،این حق ملت نیست.آه وافسوس تنهاکاری است که میشودکرد.
شهرود کیانی فرد
۱۹ تیر ۱۴۰۳بخدا وقتی طراحی و اپشن و برند خودرو و قیمتش رو دیدم هنگ کردم، بخدا مفت، اونوقت تو ایران ی ماشین از رده خارج 30 سال قبل رو یکم تغییر میدن و باهزاران ایراد اونم با منت وبع قیمت نجومی میدن دست ملت، بابا خودرو ی کالای مصرفی عس نه سرمایه گذاری