شورای رقابت در جدیدترین اطلاعیه خود قیمت مصوب ریسپکت جدید را اعلام کرد. ریسپکت جدید که با نام ریسپکت ۲ نیز شناخته میشود با افزایش قیمت حدود ۱۰۰ میلیون تومانی نسبت به تیپ قبلی بزودی به بازار عرضه میشود.
به گزارش پدال، بنابر اعلام شورای رقابت قیمت ریسپکت تیپ ۲ درب کارخانه ۹۴۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین شده است. به این قیمت هزینههای جانبی و مالیات نیز تعلق خواهد گرفت و بدین ترتیب قیمت نهایی ریسپکت جدید برای مصرف کننده یک میلیارد و ۸۴ میلیون تومان خواهد بود.
این خودرو در بازار در ۲۳ مهر ۱۴۰۳ قیمتی حدود ۱.۲ تا ۱.۳ میلیارد تومان معامله میشود.
تفاوت ریسپکت پرایم با ریسپکت ۲ جدید
ریسپکت ۲ همان ریسپکت پرایم است که از این پس با آپشن جدید سردنده الکترونیکی و پشتآمپر (کلاستر) تمام دیجیتالی تحویل مشتریان میشود. در بهمن ریسپکت علاوه بر این تغییرات، تنظیمات حالت رانندگی و کنترل پایداری نیز به کنسول وسط منتقل شده و جزئیات جدیدی مثل دمای روغن موتور و گیربکس نیز در صفحه اطلاعات کلاستر نمایش داده میشود.
بهمن ریسپکت مجهز به موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری AVL اتریش و گیربکس ۹ سرعته CVT نسل سوم است. این خودرو که در اصل به برند چری تعلق دارد در بحث امکانات رفاهی و مشخصات فنی به محصولات آریزو ۵ و ۶ پرو شباهت دارد. البته سیستم تعلیق سدان بهمن در چرخهای عقب از نوع مولتی لینک است که یک مزیت نسبت به ساختار H آریزو ۵ و ۶ پرو محسوب میشود.
حسین
۲۹ آذر ۱۴۰۲کاش در کنار این نسخه یک نسخه تنفس طبیعی با قدرت ۱۵۰ اسب به بالا هم عرضه میکردند با گیربکس اتوماتیک at
90s culture
۲۹ آذر ۱۴۰۲نیاز بازار چین همین کانفینگ هست، برای کاهش هزینه های تولید زیاد تنوع موتوری در خودروهای تولیدش نداره…
حسین
۲۹ آذر ۱۴۰۲اگه با موتور و گیربکس مزدا ۳ نیو بود ، خوب بود
محمد
۲۹ آذر ۱۴۰۲اتاق مزدا 3 نیو هم روش بود چطور؟ خوب میشد؟
محمد
۲۹ آذر ۱۴۰۲20 هزار دلار پول کرولاست نه این اشغال
۲۹ آذر ۱۴۰۲ولی تویوتا کرولا ۲۰۲۲ تو ایران قیمتش ۵ ملیارد هست تو دیوار بزن ببین تازه اون هم با موتور ۱.۲ لیتری زن گمرک رو..🙃
علی
۳ دی ۱۴۰۲کدوم اوسگلی ۵ میلیارد میده کرولا ۵ تومن سورنتو یا رافور یا سی اچ ار میخره
قادر
۴ دی ۱۴۰۲نوشت ۲۰ هزار دلار نه تومن.یعنی قیمت دلاری دکتر
محمد
۲۹ آذر ۱۴۰۲واقعا ایناییکه دیسلاک کردن …..
۲۹ آذر ۱۴۰۲قیمتش به عنوان سدان صفر چینی تو ایران یخورده نسبت به رقبا ارزونه و میتونه رقیب اریزو ۵ جدید بشه
احمد
۲۹ آذر ۱۴۰۲تو نت بچه ها تو سربالایی آسفالت تستش کردن راه نمیرفت راننده میگفت میترسم سبقت بگیرم بمونم وسط راه انقدر ضعیف و کنده دقت کنید 3 نفر سرنشین بودن 10 ثانیه طول میکشید تو سربالایی دور موتور بره رو دو هزار سرطانی برای خودش بعد شرکت ها هم یاد گرفتن یه دسته دنده عوض میکنن صد میلیون میکشن رو قیمت!
بابا جان ضعف موتوری و گیربکس کندش رو حل کن
ALI
۴ دی ۱۴۰۲یه سر دنده و یه کیلومتر دیجیتال انداخته درجا ۱۵۰ تومن کشیده رو ماشین از دنیا نمیترسید از آخرتتون بترسید واقعا اینجا دور دوره گل خودیه
مجیدشهریاری
۳ تیر ۱۴۰۳خداازشون نگذره که نمیزارن جوون ایرانی لااقل یه آشغال چینی بخره