بی وای دی چین با مجموعه نمایندگیهای گروه نیک کریستینسن دانمارک همکاری میکند تا به گسترش شبکه نمایندگیهای توزیع خود در اروپا ادامه دهد. شرکت بی وای دی که جزو پیشتازان سازنده خودروهای الکتریکی در چین محسوب میشود گروه نیک کریستینسن را برای توزیع خودروهای سواری و الکتریکی شده خود انتخاب کرده است. این گروه اولین نمایندگی فروش بی وای دی را پاییز سال جاری میلادی در کپنهاگ افتتاح خواهد کرد.
به گزارش اتونیوز، گروه نیک کریستینسن دانمارک در سال ۱۹۶۷ تأسیس شده و مسئول واردات و توزیع خودروهای هیوندای، هوندا، لندروور و جگوار در کشورهای دانمارک، نروژ، سوئد، فنلاند و کشورهای حوزه بالتیک است. این گروه خودرویی سومین نمایندگی بی وای دی در اروپا از آغاز سال جاری میلادی تاکنون به شمار میرود. چینیها قبلاً قراردادهای واردات و توزیع محصولات خود را با نمایندگی سوئدی گروه هدین و گروه لومن هلند امضا کردهاند.
بی وای دی در ماه مارس اعلام کرد تولید خودروهای درونسوز خود را متوقف میکند تا فقط روی تولید خودروهای الکتریکی تمرکز کند. بخشی از سهام این شرکت در اختیار وارن بافت میلیاردر آمریکایی بوده و در ماه جولای ۱۶۲۲۱۴ دستگاه خودروهای الکتریکی و پلاگین هیبریدی را در سراسر دنیا به فروش رسانده است. این رقم نشان دهنده رشد ۲۲۴ درصدی نسبت به یک سال قبلتر است.
فروش خودروهای الکتریکی و سواری این خودروساز چینی در هفتماهه ابتدایی امسال به ۸۰۰۳۷۱ دستگاه رسیده که نسبت به مدت مشابه سال پیش رشد ۴ برابری را نشان میدهد. به نظر میرسد چینیها با تمام قوا وارد میدان شدهاند و با معرفی و تولید خودروهای الکتریکی در تراز جهانی میخواهند از این فرصت حداکثر استفاده را کرده و در کشورهای پیشرفته غربی نیز عرضاندام کنند. به نظر شما چینیها خواهند توانست خودروسازان مطرح دنیا را در عصر خودروهای الکتریکی و خودران شکست دهند؟
Radmehr
۳۱ مرداد ۱۴۰۱بعید نیست
نیو ET7 وارد شده
AMANTE
۳۱ مرداد ۱۴۰۱الکتریکی شدن ماشین ها برای چینی ها حسابی نون و آب داشته، از تامین باتری و چیپست و تولید خودروی شرکت های دیگه تا راحت شدن از پاس کردن قوانین آلایندگی اروپا و آمریکا.
فقط کافیه یکی از شرکت های چینی درست و درمون وارد بازار جهانی بشه و فروش خوبی داشته باشه و مردم با دید مثبت به چینی ها نگاه کنن تا راه ورود برای بقیه برند های چینی باز بشه.
سامان اذری
۳۱ مرداد ۱۴۰۱داداش دقیقا همین کاری که شیائومی با بازار موبایل کرد ماشین سازیشون هم دقیقا همون کار رو انجام میدن
برا ماها که ماشین باز هستیم خیلی غم انگیز هست بازار خودرو طوری شده که یه خودروساز ۱۰ ساله بیاد ماشینی بزنه که فروشش از یه خودروساز ۱۰۰ ساله بیشتر باشه
ولی از یه طرف هم کاریه که شده عوضش بازار رقابتی تر میشه و پیشرفت تو خودروهای برقی زیاد میشه
و میشه امیدوار بود که با تکنولوژی های جدید باتری هایی ساخته بشه که عمر و ظرفیت بالا داشته باشن و سریع هم شارژ بشن
مطمئنم که این اتفاق می افته
Mehdi TuRbO
۱ شهریور ۱۴۰۱باید با خودرو خداحافظی کرد
دیگه خودرو مثل سابق نیس
لذت هر برند جدا باشه
دیگه همه خودروها یه شکل دارند میشند باتریاشون که از دو سه تا شرکت تامین میشه
کیفیتشان هم دیگه کیفیت به یه حدی که برسه بالاتر نمیره خیلی فرقی نداره
اینقدر سطح پیشرفت و انتقال اطلاعات بالاس که الان خودروهای درجه یک ده سال پیش چین با خودروهای درجه یک الانش مقایسه میکنی زمین تا اسمون و اختلافی انچنانی با خودرو های دیگه نیس
تو بحث الکتریکی ام که کیفیت موتور و تعمیر اینا اصلا نیست
خودرو میشه یه وسیله مصرفی دیگه بحث ظاهر و طراحی کم کم میره کنار فقط بحث راحتی و جابه جایی میاد وسط
یه محاسنی خواهد داشت ولی یه معایبی هم داره که برای ماشین بازا خیلی غم انگیز مخصوصا کسایی مثل من که خودرو لذت اولشان تو دنیا بوده هست
احتمالا مسافتا رو تو زمان کمتر جابه جا میشیم
تصادفات خیلی میاد پایین
دیگه نیاز نیست ساعتها رانندگی کنی و همینجوری که صندلی ماساژت میده و قهوه ات میخوری به مقصد میرسی
ولی …
ولیش خیلی دردناکه دیگه عملا رانندگی و لذت روندن و امریکایی باز بودن ژاپنی فن بودن و طراحی این به دلم نشست برام یه جواهر خاص چقدر هندلینگش خوبه صدات موتور دوازده سیلند دنده عوض کردن پشت فرمان نشستنی وجود نخواهد داشت و چقدر بی روح میشه به نظرم دنیا
ولی احتمالا دسترس مردم به خودروی خوب بیشتر میشه و خودرو مثل گوشی مصرفی میشه البته به استثنا ایران
Elemento
۳۱ مرداد ۱۴۰۱در ظاهر امریکا دنبال کشیدن ترمز چینه ولی کله گنده هایی مثل پلوسی و فرزندان بایدن و وارن بافت همگی سهامدار و سرمایه رسان به شرکت های عمده ی چینی هستن
Mehdi TuRbO
۱ شهریور ۱۴۰۱چون حقیقت اینه که نمیتونند جلوی چین بگیرند به خیلی دلیلا و ادم عاقل وقتی نمیتونه جلوی چیزی بگیره بهتر باهاش همراه شه تا با واقعیتش بجنگه و امریکا عاقلانه عمل میکنه و کرده نه صد در صد ولی در بیشتر مواقع
به دنبال منافع مردم و کشورش نه جنگیدن با حقیقت یه کشور دیگه یا جنگیدن با فرضیات توهمی