این ابرخودروی ۱,۳۰۰ اسب بخاری قدرتمند با وجود سرعت بالا، همچنان عملکرد فنی رقبایش را ندارد.
شرکت بیوایدی در سال ۲۰۲۳ از زیربرند تازهای با «یانگونگ» رونمایی کرد که هماکنون دو خودروی تمام برقی تولید میکند. یکی از آنها، یک شاسیبلند و دیگری یک ابرخودرو به نام «U9» است که اخیرا در پیست نوربرگرینگ موردآزمایش قرار گرفت و نتیجه جالبتوجهی را بر جای گذاشت.
نکته جالب آزمایش U9، سریعترین خودروی تولید انبوه چین، در جهنم سبز، ثبت رکورد ۷ دقیقه و ۱۷.۹ ثانیه است که برای یک خودروی برقی قابلتقدیر محسوب میشود؛ اما وقتی این مسئله را در نظر میگیرید که U9 یک ابرخودرو با بیش از ۱,۳۰۰ اسب بخار قدرت به شمار میرود، سطح انتظار کمی بالاتر میرود. در مقام مقایسه میتوان به سوپراسپرت پروتوتایپ شیائومی، SU7 اولترا، اشاره کرد که همین مسیر را در عرض ۶ دقیقه و ۴۶.۸۷۴ ثانیه به اتمام رساند؛ چیزی حدود ۳۱ ثانیه اختلاف!
تنها شیائومی نیست که در مقایسه با U9، عملکرد پیست بهتری را از خود به نمایش میگذارد. فستبک اسپرت برقی پورشه، تایکان، و ابرخودروی ریمک نورا هم نوربرگرینگ نوردشلایف را بهترتیب در عرض ۷ دقیقه و ۷.۵۵ ثانیه و ۷ دقیقه و ۵.۲۹۸ ثانیه به اتمام رساندهاند؛ هر دو بهتر از یانگونگ U9!
خودروسازی چینی با انتشار ویدئوی ثبت زمان U9 در نوربرگرینگ اعلام کرد که این خودرو از تمام پتانسیلهایش استفاده نکرده است؛ حداکثر سرعت این خودرو در مسیر نوردشلایف برابر ۲۷۵ کیلومتر بر ساعت اعلام شد. همین مسئله مسئولان بیوایدی را بر آن داشت تا برای حفظ وقار سریعترین خودروی ملیشان، آزمایش دوبارهای را ترتیب ببینند.
بنابراین U9 در یک پیست دایرهای موردآزمایش قرار میگیرد و نهایتا به سرعت ۳۹۱.۹۴ کیلومتر بر ساعت دست پیدا میکند و به این ترتیب، رکورد سریعترین خودروی چینی را بار دیگر جابهجا میکند. البته این رکورد باعث شد که U9 به فهرست سریعترین خودروهای تولید انبوه جهان هم بپیوندد؛ هر چند هنوز برای رسیدن به خودروهای قدرتمندی چون اسپارک اُول، ریمک نورا و پینینفارینا باتیستا راه زیادی را در پیش دارد.
با نگاهی به ویدئوی منتشرشده توسط بیوایدی میتوان بهخوبی متوجه شد که U9 در طول ثبت زمان در نوربرگرینگ از تمام ظرفیت خود استفاده نمیکرده است. این مسئله میتواند مربوط به مشکل فنی این خودرو در طول آزمایش بوده باشد؛ مسئلهای که بیوایدی علاقهای به شفافسازی آن ندارد.
یانگونگ U9 یک کوپه چینی است که از چهار موتور برقی سود میبرد. این موتورها رویهمرفته ۱,۳۰۵ اسب بخار قدرت و ۱,۶۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکنند. این خودرو بهخاطر تجهیز به بسته باتری ۸۰ کیلووات ساعتی خود، وزنی ۲,۴۷۵ کیلوگرمی دارد که در میان خودروهای برقی رقمی متوسط به شمار میرود. باتری U9 با هر بار شارژ کامل، پیمایش مسافتی ۴۶۵ کیلومتری را برای سرنشینانش ممکن میکند.
بیوایدی پیش از این، ۶ ماه زمان را صرف بهبود وضعیت U9 در پیست نوربرگرینگ کرد تا بتواند رقم خوبی را به ثبت برساند اما هنوز با موفقیت فاصله دارد. از آنجا که نسخه نهایی این خودرو برای بازار اروپا هنوز بهطور رسمی رونمایی نشده است، ممکن است بیوایدی بار دیگر خودروی ۲۳۳ هزار دلاری خود را در جهنم سبز موردآزمایش قرار دهد تا بتواند زمان بهتری را به ثبت برساند. نظر شما درباره بیوایدی یانگونگ U9 چیست؟ آیا تلاش این خودروساز چینی ثمربخش خواهد بود؟
BMZ
۲۷ آبان ۱۴۰۳رکورد کوروت رو زد😂
BMZ
۲۷ آبان ۱۴۰۳رکورد کوروت رو زد😂
Sina_carshow
۲۷ آبان ۱۴۰۳به نظرم نباید خیلی هم به این ماشین سخت گیری کرد مثلا چرا باید با ریمک یا پینینفارینا باتیستا مقایسش کرد درحالی که بیش از ۱۰ برابر از اون قیمت بیشتری دارن؟ البته که تو یک کلاس هستن اینا چون جوری طراحی شدن که برای تاپ اسپید باشن و خبری از داون فورسی نیس
چیزی که متوجه شدم اینه با قیمت ۲۰۰ هزار دلاری تونسته ۳۹۱ کیلومتر بره که واقعا شاهکاره اگر موتور های قوی تر بی وای دی بتونه بزاره روش قشنگ ۴۰۰ تارو رد میکنه
Arshia m3csl
۲۷ آبان ۱۴۰۳ولی طراحی کوروت کجا که زیبایی و روح داره و طراحی این بی وای دی کخ شبیه جارو برقیه و مثل لایکن هایپر اسپرت یک طراحی اغراق شده مسخره داره کجا
سوشیانت
۲۷ آبان ۱۴۰۳پروفسور جان ماشین درون سوز رو با برقی مقایسه میکنی؟!
Taha Ayoobi
۲۷ آبان ۱۴۰۳کی گفته رکورد کوروت زد؟
این 7 و 17 زده کوروت 7 و 10
Taha Ayoobi
۲۷ آبان ۱۴۰۳تازه اینو 6 ماه تو پیست رس شو کشیدن این درومده ازش،
کوروت و همینجوری غیر رسمی دادن دست یه راننده.
واقعا راسته که میگن عملکردش نسبت به قدرتش چیز خاصی نیست.
B
۲۸ آبان ۱۴۰۳منظورش نهایت سرعته که zr1 c8
۳۷۵ ثبت کرده
Arshia m3csl
۲۷ آبان ۱۴۰۳چین واقعا پیشرفت کرده ولی هنوزم ماشین های چینی رک نمیشه به فراری و پورشه و لامبورگینی و مکلارن ترجیح داد که عمر طولانی ایه تو موتور اسپرت هستن و سوابق درخشانی دارن فراری یا پورشه یا مکلارن یا لامبورگینی یا استون مارتین زبون طراحی خاص و دیزاینشون باعث شده که با بالای ۲۰۰ هزار دلار اسمرت و سوپراسپرت دیگه به چشم ادم نیاد بی وا دی u9 بیشتر تو چین موفق میشه وگرنه هیچکس لامبورگینی روئلتو یا فراری sf90 رو ول نمیکنه u9 بخره که زیبایی و خاص بودن لامبورگینی و فراری و مکلارن رو نداره
( به چینی فنا که پروفایلشون فراری یا بنزه یا پورشه یا داج یا ماستنگ ولی عشق چینین بر نخوره )
Sina_carshow
۲۷ آبان ۱۴۰۳الان در ازای سه چار برابر پول بیشتر چه چیزی اضافه تر فراری یا لامبورگینی جز یه صندلی تنگ که توش جا نمیشی میده؟
استون مارتین خیلی ماشیناش خوب بود روزی ۱.۸ میلیون دلار ضرر نمیکرد
Hairy wrinkled saggy balls
۲۷ آبان ۱۴۰۳مطمئن. باش این چینیا هم الان بدون ضرر نمیفروشن
بعد از این که با این حقه رقباشونو ورشکست کردن ببین چه اتفاقی میفته
Arshia m3csl
۲۷ آبان ۱۴۰۳استون مارتین کیفیت و راحتی و لوکس بودن و دست ساز بودنش رو کدوم چینی داره؟ اگه ماشین چینی دوست داری چرا پروفایل ام جی سایبراستر یا شیائومی su7 نمیزاری؟ اگه چینی از فراری و لامبورگینی و استون مارتین سرتره پروفایل ماشین چینی بزار پس
ماشین های چینی حتی تکنولوژی فرمول یک ندارن مثل فراری یا مکلارن یا استون مارتین بعد سوپرکار چینی ها از خودرو ساز هایی که تکنولوژی مسابقه تو ماشین هاشونه بهتره؟
Sina_carshow
۲۷ آبان ۱۴۰۳اینکه پروفایل عکس چینی نمیزارم چون پروفایل اینستامم همینه
حالا اگه استون مارتین اینقدر خوبه چرا نمیتونه اندازه رقیبای لوکسش مث لامبورگینی بفروشه؟ یا اندازه هم وطنان دیگش مث رولز رویس یا بنتلی؟
بعدم مطمئن باش استون مارتین سواریش اصن لوکس نیس بیشتر سفت هستش البته سفت به خاطر اسپورت بودن و بهبود هندلینگ هیچوقت نه تو پرفورمنس به لامبورگینی و فراری رسیده نه هیچوقت تو سواری لوکس به بنتلی و رولز رویس
الانم نداشتن تکنولوژی فرمول یک شد بهانه جدید؟ نترس تا همین سه ماه پیش که خبرش اومد همین پدال یو ۹ رفته نوربرگرینگ مسخرش میکردین چینی ها حتی یه رکورد الکی نوربرگرنیگ ندارن برات تو همین سه ماه دوتا رکورد ثبت کرد پس فکر میکنم نیازی نباشه نداشتن تکنولوژی فرمول یک چینی هارو مسخره کنید چون ممکنه دو سه ماه دیگه از خجالتمون در بیان هرچند داشتن تکنولوژی مث فرمول یک نه به کار من میاد نه به کار تو نه به فروش خودرو های معمولی شرکت ها کمک میکنه
درجواب سوال آخرتم بگم که فعلا یه سدان برقی چینی از تمام شرکتایی که تکنولوژی مسابقه ای دارن عملکرد بهتری ثبت کرده همین ماشینم از اکثرشون بهتر بوده
پس در جوابت بگم بله چینی ها هم بهترن هم ارزونتر
آخر نگفتی چه چیز اضافه تری بهم میدن شرکتای دیگه در ازای حداقل دو برابر پول بیشتر؟
Arshia m3csl
۲۷ آبان ۱۴۰۳همین که طراحی کلاسیک ۹۱۱ در اختیارمه با پول بیشتر و همین که چرم با کیفیت گیرم میاد و سیستم صوتی برمستر یا نعیم یا بوز یا برمستر در اختیارمه
با پول بیشتر صدای بهتر انجین هست تو بنزینی ها
ترمز هاس سرامیکی و تریم جیر حتی گیرت نیاد با پول بیشتر از چینی ها
وکیوم درب و ماساژور صندلی و حتی دست ساز بودن ماشین با پول بیشتر از چینی ها گیر ادم میاد بعدش شما میگی چینی ها از اروپایی ها بهترن؟
طراحی زیبا فراری یا اون دوست داشتنی بودن ۹۱۱ یا قابلیت افرود f150 و جی کلاس تو کدوم چینی هست؟
جناب سینا کار شو تو اینستاگرامت از این به بعد فقط راجب خودرو ساز های چینی پست بزارید چون صلاحیت پست گذاشتن راجب ماشین های آلمان و انگلیس و ژاپن و ایتالیا و آمریکا رو ندارید وقتی ماشین های اسطوره ای رو به حوس های یک شبه چینی ترجیح میدین بذارید عاشقان خودرو ساز های اروپایی و آمریکایی و ژاپنی راجب ماشین های اسطوره ای پست بزارن شما یک اپشن بازی فقط
Sina_carshow
۲۷ آبان ۱۴۰۳اگه به چرمه که اونام چرم طبیعی هستن اگه به سیستم صوتی هستش یکی برمستر هستش یکی مث بعضی سری های بی وای دی devialet
حالا سرچ کن برندش رو از نظر کلاس و پرستیژ دست کمی از برمستر و … نداره
ترمز چینی هام اکثریت سرامیکی هستش بودجه بالای ۴۰ هزار دلار داشته باشی برا هر محصول چینی
وکیوم در هم هر ماشینی چینی کف قیمت ۴۰ هزار دلار به بالا داره
ماساژور میخوای ماشین ۳ هزار دلاری چینی هم بهت میده
برا هرکدوم از اینا مثال برات دارم
الان یه مثال بگم ماشین Im l6 هستش که ۷۸۰ اسب بخار قدرت داره ۰ تا ۱۰۰ رو تو ۲.۷ میره برات تازه صندلی های زیرو گرویتی بهت میده
یا زیکر ۰۰۱ در های برقی داره با وکیوم در و ماساژور ۴۵ هزار دلار
درباره طراحی بگم زیبایی سلیقه ای هستش الان از نظر من این یانگ ونگ یو ۹ هم زیبا هستش و قیافش هم کپی از برند خاصی نیستش
چینی جماعت هم افرود های خوبی با قیمت مناسبی تولید کرده که رو کاغذ عملکرد خیلی خوب تو زاویه حمله و فرار از خودشون نشون دادن تازه بی وای دی مدعی هستش اولین سیستم افرود هوشمند دنیا رو میخواد بده بیرون
ماشین دست ساز چینی میخوای که برات نخ دوزی طرح اسب و سرباز داشته باشه الان محصولات هونگچی هستش زیر ۱۰۰ هزار دلار
دباره صدا ماشین بگم
هیچ بنزینی نمیتونه با پول دو سه برابر بیشتر بهت بازدهی حتی نزدیک برقی هام بهت بده از هر برندی حتی بخوایم با خودرو هایی مثل تسلا مقایسه کنیم اصن شدنی نیس
صدام برتری حساب نمیشه تو این زمونه ولی اگرم برتری بدونیمش همونجور که گفتم حداقل سه تا ۴ برابر پول بیشتر باید پرداخت کنی که صرفا بتونه نزدیک یه برقی بشه تو خط مستقیم
Sina_carshow
۲۷ آبان ۱۴۰۳در ادامه بگم همین im l6 که مثالزدم حتی مانیتور شاگرد هم داره که شرکتای محبوبت بابتش ۱۰ هزار دلار یعنی یک سوم پول این ماشین ازت پول میگیرن بابت آپشنش
هر بار شارژ ۷۵۰ کیلومتر رنج میده
یا تو بحث افرود الان بی وای دی لئوپارد ۵ هستش که ۱۲۰۰ کیلومتر هر باک بنزین میره ۷۶۰ نیوتن گشتاور و ۶۸۰ اسب بخار داره با ۴۶ هزار دلار صندلی هاش ماساژور داره در هاشم وکیوم
بعد یخچال داره بین منفی تا ۶ درجه تنظیم میشه تازه یخچاله گرمکن هم میشه و بین ۳۵ تا ۵۰ درجه دماش دستی قابل تنظیمه
اسپیکر های devialet هم داره
یا ماشین آفرودی چینی داریم اسمش rox 01 هستش که رو صندوق عقبش اجاق برقی داره به همراه سطح اشغال برا آشپزی یه جورایی آشپز خونه متحرک هستش
قیمتش هم ۵۰ هزار دلار ۴۷۰ اسب بخار قدرت داره هیبریدی هم هس
Arshia m3csl
۲۷ آبان ۱۴۰۳استون مارتین کیفیت و راحتی و لوکس بودن و دست ساز بودنش رو کدوم چینی داره؟ اگه ماشین چینی دوست داری چرا پروفایل ام جی سایبراستر یا شیائومی su7 نمیزاری؟ اگه چینی از فراری و لامبورگینی و استون مارتین سرتره پروفایل ماشین چینی بزار پس
ماشین های چینی حتی تکنولوژی فرمول یک ندارن مثل فراری یا مکلارن یا استون مارتین بعد سوپرکار چینی ها از خودرو ساز هایی که تکنولوژی مسابقه تو ماشین هاشونه بهتره؟ بی وا دی u9 صدای جذاب لامبورگینی یا فراری رو داره؟
جای مرسدس بنز رو لوگو پروفایلتون شیائومی بزارید اگه خیلی چینی هارو دوست دارید
🥇M🏆 Bavaria///👑
۲۷ آبان ۱۴۰۳قابل تقدیر بود اگر چه که بی نظیر نبود.
البته ایمنی شاسی این خودرو نمیدونم به اندازه رقبای اروپایی هست یا نه؟!
چون اولویت اصلی تو پیست خطرناکی مثل جهنم سبز اول ایمنی بشدت بالای خودروها هست اونم با این سرعت سرسام آوری که دارن…
hosen
۲۷ آبان ۱۴۰۳طرح رینگاشو دوست داشتم قشنگه واقعا
آرش
۲۷ آبان ۱۴۰۳فاقد اهمیت.یه جارو برقی سریع بی اصل و نصب
JaMsHiD-B
۲۷ آبان ۱۴۰۳داش ما ایرانیا در این مورد حق نظر دادن نداریم
OM.01
۲۷ آبان ۱۴۰۳ثبت سرعت 390 کیلومتر بر ساعت در پیست دایره ای و ثبت تایم 7:17 دقیقه در نوربررینگ!
تایمی که زده با تغییرات حداقلی بوده و همون ماشینی که تحویل مشتری میده هست تازه محدود شده سرعتش! اگه محدود کننده سرعت رو بر میداشتن تا اون قسمت مستقیم پیست سرعت بیشتری برسه بنظرم تایم 7:10 هم میتونست بزنه. احتمال زیاد دوباره بدون محدود کننده سرعت برن تایم بزنن
ماشین قابل احترامه. سیستم تعلیق بسیار پیشرفته تطبیقی حداکثر سرعت و پرفورمنس مناسب، با توجه به قیمتی 240k دلاری که داره واقعا حرفی نمیشه زد باید فقط تشویق کرد👌
Siyavash
۲۷ آبان ۱۴۰۳آقا من مخالف ۱۰۰۰۰درصدی چین هستم ولی قبول کنیم چین داره وحشت ناک پیشرفت میکنه..فکر کن ۵ سال دیگه چین چه جایگاهی در خودروسازی داره مخصوصا کلاس اسپرت و سوپراسپرت و هایپر…
Arshia m3csl
۲۷ آبان ۱۴۰۳چین سوپراسپرت و هایپر کار خوب نمیتونه بسازه چون که طراحی ماشین هاش شبیه خودرو ساز های ناشناخته مثل ssc هست مثل مکلارن یا کوئینیگ زگ روح پیدا نمیکنن چینی ها چون طراحی و خاص بودن بلد نیستن و حتی چینی ها کاستومایز پورشه یا فراری رو هیچ کدوم از ماشین هاشون نداره چینی ها فوقش ماشین معمولی بتونن بسازن
RR
۲۸ آبان ۱۴۰۳پسر جون
الان چین جنگنده ساخته از روسیه و آمریکا روح و رخ و کارایی بیشتری داره
🔥
ابر قدرت دهه آینده چینه نه آمریکا
new reventon
۲۷ آبان ۱۴۰۳اونایی که با خودرو برقی مخالفن، صد درصد بخاطر خودنماییه. دوست دارن وقتی گاز میدن جلب توجه کنن. ولی توجه کنین وقتی تو سر بالایی با یه خودروی برقی با شتاب چند برابری و با سرعت بالا نسبت به فسیلای درون سوز حرکت کنید همه پراشون از جمله خودتون میریزه
Taha Ayoobi
۲۷ آبان ۱۴۰۳جداً؟
JaMsHiD-B
۲۷ آبان ۱۴۰۳داش به قرآن من به یه 405 راضیم کی خواست لا فراری سوار بشه
بحث اون لذت دنده دادن و صدای موتوره و طراحی فوق العاده ضعیف برقی ها
آرین
۲۷ آبان ۱۴۰۳دوست داری چطوری فوت کنی؟
مهردادکمال
۲۷ آبان ۱۴۰۳اگر تب الکتریکی سازی نبود چین نمیتونست به این جایگاه برسه.چون تو درونسوزها خیلی عقبتر از بقیه جهان هست.ولی با توجه به تجربه الکتریکی تو صنایع مختلف که داشته تونسته خودشو تو این جایگاه قرار بده
فراموش نکنین حتی کرواسی هم میتونه قویترین هایپرکار برقی رو بسازه.
Sina_carshow
۲۷ آبان ۱۴۰۳عه جدی؟ پس چرا حتی پورشه هم نتونسته بسازه همچین چیزی؟ یعنی پورشه یا مثلا بنز با سری آشغال eq ناتوان تر از کرواسی هستش؟
Taha Ayoobi
۲۷ آبان ۱۴۰۳حاجی بعد از کامنت های سینا کارشو زیر این پست دارم به سمت چین علاقه پیدا میکنم،
سینا جان خداوکیلی تاحالا اینجوری قانع نشده بودم.
اگر تبلیغ چینی هاس که میخوام بگم شما حجت رو تموم کردی.
Sina_carshow
۲۷ آبان ۱۴۰۳من چش دیدن چینی هارو ندارم چه تبلیغی بکنم
تمام این ماشینایی که زیر پستاشون کامنت میزارم در انحصار چین هستن و حالا حالا ها وارد بازار جهانی نمیشن بشن هم بعد دو سال میان با دو برابر قیمت چین
نمونش زیکر ۰۰۱ هستش تو چین ۳۵ تا ۴۵ هزار دلاره نسخه نسل قبل فیس لیفتش رو تازه جهانی عرضه شده میدن ۶۵ هزار دلار!
از تبلیغ کردن چین به من چیزی نمیرسه چون حتی نه فقط خاورمیانه بلکه هیچ کشوری عرضه نشده اکثر خودرو هاشون
تو همین امارات تنها راه سوار شدن بهشون اینه که از چین برا خودت شخصی ایمپورت کنی و پلاک کنی
M power
۲۷ آبان ۱۴۰۳نباید جلوی ماشینی که هم طراحی و هم عملکردش خوبه .گارد بگیری
اگه کیفیت رانندگیش هم خوب باشه همه چی تمومه…
Reza-a
۲۷ آبان ۱۴۰۳به نظر من که یه ماشین قابل احترامه چون آیتم های مختلفی رو به میزان قابل قبول ارائه میکنه و اولین تجربه سازنده هم هست همچنین ظاهراً قرار نیست فقط چند نمونه محدود ازش ساخته بشه برای رکورد زدن و برنامه عرضه به بازارهای مختلف براش رو دارن
حسین خوانساری
۲۸ آبان ۱۴۰۳اساتید محترم بالا برید پایین بیایید چین یه ابر قدرت در اکثر صنایع حساب میشه اما در خودرو سازی شما تصور کردید نهایت تکنولوژی چین در حد همین اسباب بازیهایی هست که تو ایران میاد!! خیر . چین سالهاست و بهتر بگم دهه هاست شروع کرده و مطمئن باشید در ۱۰ ساله بعد دنیای خودرو متعلق به چین هست همین الان آمار فروش همین BYD رو در اروپا ببینید یا برندهای دیگه تا خوب متوجه عمق فاجعه بشید
الان همون برندهای که با تعصب ازشون حمایت میکنید در حال پسرفت و ضرر هستن چون جاشون خودروهای چینی فروخته میشه فقط کمپانی های ژاپنی و در اروپا بنز و بی ام و در نهایت توان رقابت سنگین رو با چینی ها دارن به دو دلیل : اول اینکه پشتوانه محکمی دارن و دوم اینکه با برندهای چینی شریک تجاری هستن . شما ولوو رو ببین تا قبل از فروش به چینی ها آمار فروش ضعیفی داشت اما بعدش به یکباره متحول شد و فروش بالایی رقم زد چینی ها راه رو درست طی کردن و تلاش کردن و مهمتر اینکه از تجربه همه کمپانی ها استفاده کردن و ارتباطات زیادی دارن الان هم در زمینه خودروهای برقی تکنولوژی دست چین هست و برند BYD اکثر کمپانی های مطرح و غول خودروهای برقی خودشون رو با استفاده از باطری های BYD روانه بازار کردن که بسیار قویتر و به صرفه تر از تسلا هست یه تحقیق کنید متوجه میشید کاملا . صرفا از روی تعصب و علاقه به یه برند خاص نمیشه نظر داد خودم به شخصه عاشق BMW هستم و خیلی قبولش دارم و به حق حرف اول رو میزنه در ساخت موتور و طراحی شما نگاهی به زیر مجموعه های این کمپانی کنی متوجه شگفتی عجیب و بالای این کمپانی میشید مثل مک لارن و رولزرویس
اما همین BMW هم سالهاست با چینی ها مستقیم همکاری و تولید داره یعنی همین برند برلیانس که ما می شناسیم چندین ساله تولید تحت امتیاز bmw در دستش هست وقتی چینی ها میان چنین برندی رو باهاش همکاری میکنن پس تعجب نکنید این چنین پیشرفت کردن یا همون جیلی که ولوو رو خرید دیدیم چطور این برند چند پله پیشرفت کرد و چه فروشی کرد
سوشیانت
۲۸ آبان ۱۴۰۳استاد شما فعلا به سفر کردن در زمان ادامه بده😂
امیر علی
۲۸ آبان ۱۴۰۳حسین خوانساری پرچمت بالاست✌️