سدان الکتریکی S7 محصول برند لوکسید مشترک چری و هوآوی است که با قیمت پایهٔ ۳۵ هزار دلار و حداکثر برد ۸۵۵ کیلومتر، ادعای رقابت با تسلا مدل S را دارد.
لوکسید (Luxeed) برند الکتریکی لوکس نوپایی است که بهطور مشترک توسط چری و هوآوی تأسیس شده است. حال این برند مشخصات سدان پرچمدار خود بنام S7 را منتشر کرده است. به گفتهٔ چری و هوآوی، استقبال از این خودرو فوقالعاده بوده و درحالیکه کمتر تنها سه هفته از زمان معرفی آن میگذرد، تاکنون بیش از ۲۰ هزار پیشخرید داشته است.
لوکسید S7 در چهار نسخهٔ مختلف به بازار عرضه خواهد شد که قیمت ارزانترین آنها از تنها ۲۴۹,۸۰۰ یوآن معادل ۳۵,۲۰۰ دلار آغاز میشود. این در حالی است که S7 دائماً با تسلا مدل S مقایسه میشود زیرا ابعاد دو خودرو تنها چند میلیمتر باهم متفاوت است. این سدان چینی روی پلتفرم ۸۰۰ ولتی هوآوی بنام «نهنگ غولپیکر» ساخته شده است که با تنها پنج دقیقه شارژ، برد ۲۱۵ کیلومتری را ارائه میکند و با پانزده دقیقه شارژ تا ۴۳۰ کیلومتر برد را در اختیار راننده قرار خواهد داد.
بااینحال، شاید چشمگیرترین ویژگی این خودرو، برد ۸۵۵ کیلومتری بالاترین نسخهٔ S7 باشد. این تیپ RS نام دارد و قیمت آن از ۳۴۹,۸۰۰ یوآن معادل ۴۹,۳۰۰ دلار آغاز میشود. تیپ پایه اما برد ۵۵۰ کیلومتری خواهد داشت. در جدول زیر میتوانید برد و قیمت چهار تیپ مختلف لوکسید S7 را ببینید:
مدل | برد (کیلومتر) | قیمت (یوآن) | قیمت (دلار) |
Pro | ۵۵۰ | ۲۴۹,۸۰۰ | ۳۵,۲۰۰ |
Max | ۶۳۰ | ۲۸۹,۸۰۰ | ۴۰,۸۰۰ |
Max+ | ۷۰۵ | ۳۱۹,۸۰۰ | ۴۵,۰۰۰ |
Max RS | ۸۵۵ | ۳۴۹,۸۰۰ | ۴۹,۳۰۰ |
هوآوی لوکسید را معادل بامو توصیف میکند و امیدوار است بتواند با تکنولوژی پیشرفته، برد عالی و قیمت پایین، خریداران را در بازار خودروهای لوکس چین جذب کند. همچنین تمام تیپهای این خودرو بهجز تیپ پایهٔ پرو به لیدار هم مجهز هستند. تحویل لوکسید S7 به خریداران پرشمار آن سال آینده آغاز خواهد شد.
blackwing
۱۱ آذر ۱۴۰۲اوه اوه چقدر داخلش تسلاعه این !!
AMANTE
۱۱ آذر ۱۴۰۲از نظر ظاهری به نظرم از تسلا مدل S خوشگل تر هست ولی هندلینگ و فنی و… تا مستقیم با هم مقایسه نشن نمیشه گفت کدوم بهتره.
Jeferson
۱۱ آذر ۱۴۰۲در کل جالب. بود
چراغای عقب حاصل آمیزش Mc20 با چارجره
Anti Tesla
۱۱ آذر ۱۴۰۲استغفرالله
MehdiTurbo
۱۲ آذر ۱۴۰۲بیشتر به باباش چارجر رفته بچمون
سالار فصل
۱۱ آذر ۱۴۰۲فرمونش واقعا حال بهم زن هست
زشت و بدقواره
فرشاد
۱۱ آذر ۱۴۰۲یکم دیگ بگذره مانیتورای برقی از دسگیره سمت راس تا چپ طول دارن و
رفته رفته پدال گاز ترمز هم حذف میشه میاد رو مانیتور ببین کی گفتم
Carl
۱۱ آذر ۱۴۰۲بی هویت ترین
دزد ترین
بی کیفیت ترین
خودرو سازان جهان ملیت چینی و ایرانی دارند .
تسلا لوسید bmw 😂💔
پارسا پره
۱۱ آذر ۱۴۰۲آواتر هم با همکاری هواوی ساخته میشه
اگر چینی بودم طرف هیچ چیزی غیر هواوی نمیرفتم نماد افتخار چینه در اوج تحریم در همه صنایع فعاله گل سرسبدش هم پردازنده هفت نانومتری . شرکتی مثل هواوی رو توی ایران راه اندازی کنید اگر حمایت نکردیم اون موقع بگید وطن فروشیم نه وقتی از ترس جونمون جای اینکه پراید بخریم با مترو میگذرونیم
Arshia m3csl
۱۱ آذر ۱۴۰۲عقبش خود داجه و جلوش هم بس شباهت به لوسید ایر نیست اسماش هم کپی از نام گذاری مدل های اپل😂😂😂😂😂😂
H2
۱۱ آذر ۱۴۰۲طراحی و قیمتش خیلی خوبه
سرعت پیشرفت چین همه رو به لرزه انداخته
با بهترین برندهای دنیا جوینت ونچر تشکیل دادن
الانم دارن محصولشون رو برداشت میکنن
همه اینا به خاطر همکاری و تعامل با دنیا و البته هدفگذاری درست، برنامهریزی، هوش و درایت، آینده نگری و سختکوشی است
داریوش فدایتشوم
۱۱ آذر ۱۴۰۲خوب این همیشه یک حقیقت بوده که صنعت خودرو مثل هر صنعت دیگه ای باید رشد بکنه و بزرگ بشه و البته که کسی هم جرئت نداره به این کله خر های پول پرست چیزی بگه ! اگه شما از اون دسته افرادی هستین که شب ها زود می خوابن چون فردا باید به موقع قهوه بخورن ،این موضوع خیلی براتون حیاتی نیست! ولی اگه از با اصلات های این بازی باشین احتمالا از اوضاع موجود خیلی راضی نیستین!
تصورش خیلی سخته که چند دهه بعد کسی پیدا بشه که حاضر باشه بابت یدونه( تسلا برنده لمانز )رکورد حراجی قبلی رو بشکنه ، اقتصاد بی رحم وتهیه کننده های پول پرستش باعث شدن تا این صنعت دیگه ی تابلوی بزرگ نقاشی نباشه! و هرچه که پروسه طراحی کمپانی ها مکانیزه تر می شه (اشتباه زمینی) هم در این حجم ها کمتر میشه
مثلا نگاه کردن به ی فراری 250 gt که حدودا مال 60 سال پیشه هنوز هم زیبا و روح نوازه ! و البته که سلیقه چیز واقعا پیچیده ایه! ولی مطمئنم که خیلی هاتون با من سر تکون دادین! مگر اینکه 10 سالتون باشه.
به شخصه برای من موتور (تنفس طبیعی) کلمه مقدسیه چون همانطور که از اسمش پیداست مثل من و شما داره نفس می کشه واین مثل این می مونه که برای کم کردن سرانه اکسیژن مصرفی به بهانه تولید رباط های پاک ، شروع به کشتن مردم بکنیم! و این عین انسانیته!
H2
۱۱ آذر ۱۴۰۲چین در زمینه تکنولوژی هیدروژن هم برنامههای عالی داره
چند روز پیش داشتم در این مورد مطالعه میکردم
از همین الان برای هیدروژن خیز برداشته
فکر همه چی هست و تک بعدی پیش نمیره
Silent
۱۱ آذر ۱۴۰۲فکر کنم از همین برند هست که سایپا یک نمونه دیگشو قصد واردات داره.
ارسلان
۱۱ آذر ۱۴۰۲برند و خوب اومدی!!! :)) دیگه آشغال چینی ، برند براش معنی نداره….اسمش آشغال چینیه
ali.mfard
۱۱ آذر ۱۴۰۲میگم مهندس پشت فرمون مکلارن نشستی و اینجا کامنت میزاری یهو تصادف نکنی؟
فندق
۲۹ آذر ۱۴۰۲برو اینارو سفارت آمریکا تو کوشر های همسایه بگو شاید خوشحال شن بهت پناهندگی بدن
چین رو دوست دارم
آلمان رو عاشقشم
آمریکا هم محصولات باکیفیت و خفنشو خیلی دوست دارم (مثل فورد ، لوسید و …)
و خیلی کشور های دیگه
شماها یه مشت احم.قید (دور از جون بقیه اعضای پدال منظورم امثال ایشون هست ، که چون یه چیزی بیست سال پیش یاد گرفتید تا ابد تو همون حماقتتون میمونید
چون ماشین چینی بیست سال پیش بد بوده هنوزم فکر میکنید بده
یا مثلا چون آمریکا پنجاه سال پیش تک ابرقدرت بوده فکر میکنید هنوزم تک و هیچ رقیبی ندارع بقیه دنیا هم همه فقیرن دارن از سو تغذیه میمیرن
شما فرزندان همون کسایی هستین که اخبار ایران رو بیست سال پیش میدیدن و م.. بر آمریکا میگفتن (فکر کنم اون کلمه که خالی گذاشتم تایید نشه واسه همین جاخالی گذاشتم) اونها از اون طرف بوم افتاده بودم شما از این ور
دادم نباید تک بعدی باشه و باید همه دنیارو بشناسه و از روی تعصب حرفی نزنه
آمریکا چیزای خوب و بد داره
آلمان همینطور
چین همینطور
ژاپن هم همینطور
حتی ایران خودمون هم همینطور تو خیلی چیزا فوقالعادست در حالی که تو خیلی چیزا هم افتضاحه
منتهی شماها تا از پای بساط اینستا پا میشی میریزید اینجا و هرچی اونجا پر کردنتون میآید اینجا بازگو میکنید
Ferrari
۱۱ آذر ۱۴۰۲دیروز یکی از نخبه های مملکت زیر پست مربوط به تسلا سایبر تراک گفته بود اگر تولید ماشین الکتریکی راحته چرا برندهای مطرح اروپایی تاحالا بصورت جدی وارد رقابت با تسلا نشدن؟ پس نتیجه میگیریم تسلا داره کار شاقی انجام میده. حالا خبر رسیده چری یه ماشین برقی ساخته با ۴۵۰۰۰ دلار قیمت، برد بیش از ۸۰۰ کیلومتر داره. حالا چطور قراره این بزرگوار این قضیه رو ماله بکشه؟ برام جالبه
shetab-car
۱۱ آذر ۱۴۰۲جلوش شبیه بی وای دی seal شده که
رامتین
۱۲ آذر ۱۴۰۲با فنیش اگه کاری نداشته باشیم، طراحیش واقعا عالیه. شک نکنیم در آینده چین از نظر طراحی سرآمد همه خواهد بود. چون قراره بهترین طراح ها را بکار گرفت نه اینکه علم طراحی را خودشون بیاموزند.