شرکت مدیران خودرو یا امویام، نماینده برند چینیِ چری، شنبه شب طی حرکتی جالبتوجه، از تازهترین گزینه خود برای بازار کشور یعنی MVM X22 در مجتمع تجاری کوروش تهران رونمایی کرد.
این شاسیبلند کوچک و تازهوارد که نخستین بار روز پانزدهم نوامبر امسال (بیستوپنجم آبان) در پکن رونمایی شد، درواقع همان چری تیگو 3X است که در بعضی کشورها ازجمله ایران بهصورت ریبَج (rebadge) با برند MVM عرضه میگردد. بد نیست اشاره کنم که همزمان با کشورمان، در شیلی، برزیل، روسیه و خودِ چین هم روی خط تولید خواهد رفت. طراحی آن بر پایه زبان جدید چِری موسوم به “پویایی در حرکت – Life in Motion” بوده و تلاش شده تا ازنظر ظاهری و داخلی خودرویی بهروز و توانمند جلوه کند.
طول ۴۲۰۰ میلیمتر، عرض ۱۷۶۰ میلیمتر و ارتفاع ۱۵۷۰ میلیمتری این کراساوور چینی وعده مرکبی نسبتاً جمعوجور و مناسب برای استفادههای شهری را به مخاطب میدهد. زیر کاپوت پیشرانهای به حجم ۱۴۹۷ سیسی و بیشینه قدرت و گشتاور به ترتیب ۱۰۵ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و ۱۳۵ نیوتونمتر در ۲۷۵۰ دور بر دقیقه آرمیده که با التفات به وزن خشک کمتر از ۱۳۰۰ کیلوگرم میتواند تا حدودی راضیتان کند. برای جعبهدنده هم دو گزینه چهار سرعته خودکار و پنج سرعته دستی پیشِ رو دارید.
اگر اقتصادی بودن خودرو برایتان مهم است، شاید X22 با مصرف شهری (با جعبهدنده دستی) و ترکیبی به ترتیب ۵.۹ و ۶.۱ لیتر به یکی از گزینههای اصلیتان بدل شود. ازآنجاکه پیشتر در نوشتاری مفصل به بررسی کامل این خودرو پرداختیم، اینجا از بررسی دوباره جوانب مختلف و ذکر تجهیزات گوناگون آن خودداری میکنیم. برای تصاویر هم به دلیل تداخل کاری و جا ماندن از برنامه، از گالری وبسایت خودروبانک استفاده نمودهایم.
قیمت رسمی MVM X22 هنوز از سوی مدیران خودرو اعلام نشده، اما به نظر میرسد در محدوده کمتر از ۶۰ میلیون تومان جای گرفته و با امثال رنو ساندرو اِستِپوِی و لیفان X50 رقابت کند.
چینی ها اگر بجای معرفی سریع خودروهایی یکسان با ظاهری متفاوت و عملکردی تقریبا یکنواخت بدلیل استفاده از قوای حرکتی و سیستم های تعلیق و گیرباکس یکسان به کیفیت میپرداختند در ظرف این 10 سال قطعا در بازارهای جهانی شاید عنوانی را برای خود دست و پا میکردند و بازار هدف آنها تنها به کشورهای جهان سومی و توسعه نیافته محدود نمیشد این خودرو با این گشتاور و این مشخصات موفق به نظر نمیرسد مگر با آیتم قیمت و شرایط اقساطی
ولی خودمونیم، ساندرو استپ وی خیلی قناصه !! مثل ماشینی هست که فنر هاش رو بلند کرده باشن.:-( چرخ ها از بدنه کاملا جدا شدن و ماشین رو هواست :-/
کنار اسپورتیج داشت حرکت میکرد. ارتفاع سقفش اندازه ی کیا اسپورتیج بود اما از نظر طراحی ، هیچ حرفی در برابر اسپورتیج نداشت. اسپورتیج یک توازن و هارمونی خوبی در طراحیش داره. اما ساندرو استپ وی اصلا و ابدا متناسب نیست. به خودی خود زشت نبود هاا ، قناص و ناقص الخلقه بود و همین زشتش کرده بود .
میدونم کیفیت ساندرو بالا تر از رقباست و فروشش زیاد خواهد بود. من از این فروش زیاد نگرانم ! میترسم ، ایده ی تبدیل یک هاچبک به کراس اوور برای دست اندر کاران سایپا هم جالب به نظر بیاد و بخوان رو پراید اجرا کنن. اونوقت دیگه بیچاره ایم. سایپا 111 رو بکنن سایپا 1111 ??? شایدم سایپا استپ وی !!
طراحیش از رقبا یک سرو گردن بالاتره از نظر کیفیت که مطمنا از ساندرو داچیا پایین تره که با توجه به طراحی زشت و قدیمی ساندرو من شخصا طراحی این رو به کیفیت ساندرو ترجیح می دم البته به نظر من قیمت واقعی این ماشین بین 40 تا 50 میلیون باید باشه با توجه به شرایط فروش خوب مدیران می تونه موفق باشه
دوست من شما ماشین چینی نداشتی و عذاب نکشیدی که خیلی راحت میگی من طراحی اینو به کیفیت ساندرو ترجیح میدم. بنده به شخصه یکبار همین اشتباه رو کردم و الان مثل … پشیمونم. تا حالا فکر کردی چرا خودروهای چینی افت قیمت زیادی داره و نمایشگاه داران رغبتی برای خرید این ماشینها ندارن? به دلیل همین نداشتن کیفیته. مصرف کننده بنده خدا با یه ذوق و شوق میره ماشین چینی میخره، اوایلش خیلی خوبه و حالشو میبره، اما بعد از 20 هزار کیلومتر ماجرا شروع میشه. پلوس، گیربکس، بلبرینگ چرخها، کمکها، سنسورها، رادیاتور و لاستیک شیشه ها و…. یکی پس از دیگری خراب میشن و هر روز مهمان نمایندگی هستی ، بعدش فاجعه بزرگتر رخ میده و اون نایاب بودن لوازم یدکی مورد نیاز هست. مثلا واسه یه شیلنگ رادیاتور 45 روز باید معطل باشی. بعد از اینکه ازش واقعا خسته شدی و میخوای بفروشیش با فاجعه عظما مواجه میشی. جایی که کسی ماشینتو نمیخره و باید با ضرر چندین میلیونی بفروشیش. اگه قسطی خریده باشی که بدتر، چون ماشین 60 تومنی هفتاد تومن درمیاد ،میخوای بفروشی 50 تومن هم ازت نمیگیرن. خداشاهده اینایی که گفتم داستان خودمه و تمام خرابیهای بالا که گفتم واسه ماشین من و دوستم رخ داد. هر عزیزی که میخواد مطمئن بشه بهم پیام بده تا تک تک فاکتورها رو براش بفرستم. الان یه ال نود گرفتم ، و زشتی و کیفیت اونو به زیبایی تو خالی صدتا از این چینی ها ترجیح میدم.هرچند کیفیت ال نود هم افت کرده مثلا منیفول متفرقه گذاشتن روش.
اینجاست که دیگه زیبایی ماشینت هیچ فایده ای برات نداره و هر روز از اینکه ماشینت یه چیزش خراب میشه و باید بری نمایندگی و با کارکنان و مکانیکهایی که هیچی بلد نیستند ولی ادعاشون از مهندسین بنز آلمان بیشتره، سروکله بزنی ، باید عذاب بکشی ، در نهایت مجبور میشی ماشینتو با ده میلیون ضرر بفروشی. برادرانه خدمت شما عرض میکنم. اگه میخوای ماشین بخری از ماشینهای شرکتهای معتبر بخر . رنو، تویوتا، هیوندایی، کیا و…، حتی اگه پولت نمیرسه صفر بخری ، مدل پایین تر بخر ولی چینی نخر. به خدا قسم چینی بخری ضرر میکنی. هم مالی، هم اعصاب و روانی
فی مشخص نشده؟ اگه تو محدوده 50 میلیون باشه رقابت خوبی بین این چینی و ساندرو استپ وی و لیفان ایکس50 شکل خواهد گرفت.هرچند محصولات چری – ام وی ام خیلی باب طبع من نبودند و به نسبت باقی چینی ها هم چندان خوش کیفیت نیستند اما این خودرو میتونه با اهرم قیمت و ظاهر نیم شاسی بلندش برای خودش اسم و رسمی بهم بزنه!
فکر کنم این همون ماشین ام وی ام 315 هاچ بک هست که مثل ساندور استیپ وی کردند ولی نسبت به 315 تغیرات بیشتری رو اعمال کردن و چراغ ها و داشبورد رو به سمت x33 جدید بردند.
با توجه به قیافه و طراحی داخلی بسیار زشت استپ وی و همچنین فضای کم صندوق عقب استپ وی و x50 و همچنین امکانات کاملتر این ماشین اگه قیمت گذاریش معقول باشه و تعصب بیجای مشتریان ایرانخودرو و سایپا جلوی چشماشون رو نگیره،حتما از پس رقباش بر میاد.
یکی از مشکلات همیشگی همه ما اینه.میام این ماشین 50 اندی رو با ماشین های کره ای ژاپنی مقایسه میکنیم.توو رنج خودش به نظرم میتونه جایگاه خوبی دست و پا کنه.مخصوصن به نظرم طراحی داخلی و طراحی جلو ماشین.کاملن پیشرفت رو میشه توو این کمپانی دید.من همیشه توو همین رنج قیمت توانایی دارم ماشین بخرم.و تا حالا دو تا ام وی ام داشتم که از هر دو از نظر سواری و کیفیت راضی بودم.فقط موقع فروش اره ضرر کردم و زمان زیادی صرف کردم تا بفروشمشون.نقد نیست.ولی چاره چیه.دلم میخوادماشینی سوار شم یکم جذابیت داشته باشه
این هرچه باشد از ساندرو استپ وی ماقبل تاریخ بهتر و بروزتر هست هم قیافه وهم ابش های بهتر بیشتری دارد من چند روز پیش با چندتا از دوستانم تو خیابان داشتیم می رفتیم که چشمان به یک استپ وی افتاد با اینکه من چند ماه بود منتظر بودم دوباره عرضه بشود و ثبت نام کنتم نظرم در جا عوض شد حتما x22 را انتخاب میکنم بخاطر اینکه هم ابشن دارد وهم کراسی آور هم می باشد
سلام متاسفانه این خودرو در مدل اتوماتیک آن ۶۴میلیون و۷۰۰ هزار قیمت خورده که در مقایسه با اچ سی کراس اتوماتیک که ۲۰میلیون ارزانتره و اکثر آپشن های این خودرو را دارا میباشد اصلا نمیارزه ضمن اینکه قطعات یدکی آن مثل ۳۱۵ MVMبه راحتی یافت نمیشه و اگر گیر بیاد خیلی گرونه بعید میدونم با این قیمت ازش استقبال بشه
سلام بنظر بنده میشه گفت ماشین بدی نباشه ولی متاسفانه قدرت خرید مردم پایین هست یکمی هم بایست به فکر اونهاهم بود پر پوست این ماشین 40 میلیون تا 45میلیون باشه خوبه
خلاقیت و پشتکار چینی ها چند برابر ایرانی هاست. اونا بفکر پیشرفت و نو اوری ما به فکر گند کاری و سوداوری .تو چند سال اخیر چند تا خودرو ساز چینی پا به بازار گذاشتن اما ایران خودرو و سایپا چی فقط مونتاژ کاری اونم با کیفیت پایین تر از اصلیش . باز دمشون گرم که به فکر صادارات و رقابت درستن … امیدورم چند ساله دیگه چینی ها مارو تحریم نکنن ;-)
نزدیک 20 میلیون تومان گرانتر از H30 CROSS آنهم با موتور پژو ! اگر H30 با قیمت 45 میلیون برای ایران خودرو سود دارد ! معلوم است که مدیران خودرو چه ظلمی در حق خریدار میکند . خرید این خودرو اصلا عاقلانه نیست .
باتوجه به آپشن های که داره قیمتش 35% گران است اما به نظرمن چین ها مقصرنیست چون چین کشوریست بایک میلیادوهفتصدمیلیون جمعیت تنها کشوری هست که مشتری خودرادست خالی برنمیگرداند اونم بخاطراینست بتواند ملتش را تامین کنددرکل درتمام زمینه مقصراصلی ماخود مون هستیم که بخاطر بدست آوردن سودبیشتر جنس نامرقوب خریداری میکنم وقتی واردبازارچین میشود جنسی که درخواست میکنید اولین سوالی که ازتون میشه میپرسن چه قیمتی میخوای مایم که درخواست جس نا مرقوب میکنیم پس بیاید منصفانه قضاوت کنیم تقصیر خودمونوبه گردن کسی دیگه نندازیم
چرا ماشین های غیر استاندارد چینی چرا تویوتا نه چرا بنز نه چرا فیات و…. نه استاندارد الایندگی یورو 5داره کیفیت داره ایا به این قیمت نمیشه تویوتا خرید چرا جنس خوب برای مردم تولید یا وارد نمیشه به قیمت واقعی چند درصد ربا میکشند روش
خودروی چینی خوبه اگر قیمت منطقی داشته باشد-الان لیفان 820 اگرچه خودروی خوبیست اما گرانتر از چیزیست که من و شما بتونیم بخریم-اگر 60 تا 65 بود یقینا میشد گفت مناسب هست-به نظرم باید چینی ها قیمتهاشونو تحریک کننده ارایه بدهند
سلام من خودم به شخصه ماشین صفر کیلومتر رو به بهترین خودروی اروپایی و آلمانی ترجیح میدم خودروهای به نام خارجی هم ده سال عمر مفید دارن خودرو صفر چه ایرانی چه چینی نسبت به کارکرده ش واقعا عالیه من سال ۹۱ پراید یک سال کارکرده گرفتم 16 میلیون دو سال بدون دردسر سوار شدم دوستم 20۶ تیپ پنج گرفت در عرض سه ماه چهار میلیون خرجش کرد با مصیبت هم فروخت سال 95 جک اس ۵ مدل 94 خریدم 74 تومن واقعا ماشین خوبی بود فقط انصافا صدای گیربکسش ضایعس برا اون ماشین تازه فروختمش دو روزه نقد دادمش رفت شب عیدی بدون ضرر احتمالا هم یه ایکس 22 بخرم خوشم میاد از طراحیش شرایطش هم برا من خوبه با بقیه پولش کار میکنم نهایتا نسخه اتوماتیک این ماشین برا من 5۰ تو منم نمیوفته این شرایط اقساطی مدیران خودرو برا امثالی مثل من کاسب هستن و با بقیه پولشون کار میکنن واقعا عالیه
سلام . دوستی گفتن بروید برند تویوتا و کیا و هیوندا و… بخرید و چینی نخرید . پدر بیامرز مگه میخوای بالای صد تومن خرج کنی که این ماشین نخرن برن برند کره و ژاپن بخرن . شما بروید یکی از محصولات تولید داخل بخرید با چینی مقایسه کنید . باور کنید برند چینی بهتر از خودروهای داخلی میباشد . شما به قیمت خودرو هم توجه کنید . چین واقعا داره پیشرفت میکند . حالا باکیفیت یا بی کیفیت
من تعجب میکنم چرا راجع به خودروئی صحبت میکنند و یا مغاله ای در این نشریه داده میشود در خصوص زاپاس و آچارهای موجود در آن و جک آن و اینکه زاپاسش زیرش میخوره یا داخل صندوق چیزی نمی نویسند ! برای من و خیلیها مهم است که زاپاس کجاست و چگونه تعویض میشود این جزو مشخصات خودرو محسوب میشه نه مشخصات تعمیرگاهی
Amirhosein_msm
۲۹ آذر ۱۳۹۵چه قدر خوبه که ماشین های به روز و فوق العاده چینی . همزمان با عرضه در بازار های جهانی در ایران هم عرضه میشن .
سامان اذری
۲۹ آذر ۱۳۹۵کجای این فوق العاده هست ؟؟؟
نمای پشتشو ببین انگار یه نفر بعد یه *** نیمه کاره و ناموفق طراحیش کرده
peyman
۲۹ آذر ۱۳۹۵اشک تو چشام از این همه پیشرفت و ترقی?????
sunmartin
۲۹ آذر ۱۳۹۵چینی ها اگر بجای معرفی سریع خودروهایی یکسان با ظاهری متفاوت و عملکردی تقریبا یکنواخت بدلیل استفاده از قوای حرکتی و سیستم های تعلیق و گیرباکس یکسان به کیفیت میپرداختند در ظرف این 10 سال قطعا در بازارهای جهانی شاید عنوانی را برای خود دست و پا میکردند و بازار هدف آنها تنها به کشورهای جهان سومی و توسعه نیافته محدود نمیشد این خودرو با این گشتاور و این مشخصات موفق به نظر نمیرسد مگر با آیتم قیمت و شرایط اقساطی
mehdi
۲۹ دی ۱۳۹۵روسیه جهان سومه؟؟!!
کاری به رنکینگ خودروهای چینی بین خودروهای روز دنیا ندارم.فقط همینو میدونم که از خودروهای ایرانی خیلییی بهتره
امپراتور لامبورگینی
۲۹ آذر ۱۳۹۵ساندرو استپ وی احتمالا فروش بهتری داشته باشه.
ولی خودمونیم، ساندرو استپ وی خیلی قناصه !!
مثل ماشینی هست که فنر هاش رو بلند کرده باشن.:-(
چرخ ها از بدنه کاملا جدا شدن و ماشین رو هواست :-/
کنار اسپورتیج داشت حرکت میکرد. ارتفاع سقفش اندازه ی کیا اسپورتیج بود اما از نظر طراحی ، هیچ حرفی در برابر اسپورتیج نداشت. اسپورتیج یک توازن و هارمونی خوبی در طراحیش داره. اما ساندرو استپ وی اصلا و ابدا متناسب نیست. به خودی خود زشت نبود هاا ، قناص و ناقص الخلقه بود و همین زشتش کرده بود .
میدونم کیفیت ساندرو بالا تر از رقباست و فروشش زیاد خواهد بود.
من از این فروش زیاد نگرانم !
میترسم ، ایده ی تبدیل یک هاچبک به کراس اوور برای دست اندر کاران سایپا هم جالب به نظر بیاد و بخوان رو پراید اجرا کنن. اونوقت دیگه بیچاره ایم. سایپا 111 رو بکنن سایپا 1111 ???
شایدم سایپا استپ وی !!
کوروش
۱۷ اسفند ۱۳۹۵پیش بینی شما درست از آب در اومد
AMIM
۲۹ آذر ۱۳۹۵طراحیش از رقبا یک سرو گردن بالاتره
از نظر کیفیت که مطمنا از ساندرو داچیا پایین تره که با توجه به طراحی زشت و قدیمی ساندرو من شخصا طراحی این رو به کیفیت ساندرو ترجیح می دم
البته به نظر من قیمت واقعی این ماشین بین 40 تا 50 میلیون باید باشه
با توجه به شرایط فروش خوب مدیران می تونه موفق باشه
محمد
۲ دی ۱۳۹۵شما اول بریدسوار چهارتا ماشین درست حسابی بشید بعد میفهمید ماشین چینی فقط اشغاله وبس..
افتخار
۱۰ اسفند ۱۳۹۵بله اگه 40 تا 50 می دادن خوب بود ، شاید منم می خریدم ولی 67 تومن می دن !!!
مهدی
۲ فروردین ۱۳۹۶دوست من شما ماشین چینی نداشتی و عذاب نکشیدی که خیلی راحت میگی من طراحی اینو به کیفیت ساندرو ترجیح میدم. بنده به شخصه یکبار همین اشتباه رو کردم و الان مثل … پشیمونم. تا حالا فکر کردی چرا خودروهای چینی افت قیمت زیادی داره و نمایشگاه داران رغبتی برای خرید این ماشینها ندارن? به دلیل همین نداشتن کیفیته. مصرف کننده بنده خدا با یه ذوق و شوق میره ماشین چینی میخره، اوایلش خیلی خوبه و حالشو میبره، اما بعد از 20 هزار کیلومتر ماجرا شروع میشه. پلوس، گیربکس، بلبرینگ چرخها، کمکها، سنسورها، رادیاتور و لاستیک شیشه ها و…. یکی پس از دیگری خراب میشن و هر روز مهمان نمایندگی هستی ، بعدش فاجعه بزرگتر رخ میده و اون نایاب بودن لوازم یدکی مورد نیاز هست. مثلا واسه یه شیلنگ رادیاتور 45 روز باید معطل باشی. بعد از اینکه ازش واقعا خسته شدی و میخوای بفروشیش با فاجعه عظما مواجه میشی. جایی که کسی ماشینتو نمیخره و باید با ضرر چندین میلیونی بفروشیش. اگه قسطی خریده باشی که بدتر، چون ماشین 60 تومنی هفتاد تومن درمیاد ،میخوای بفروشی 50 تومن هم ازت نمیگیرن.
خداشاهده اینایی که گفتم داستان خودمه و تمام خرابیهای بالا که گفتم واسه ماشین من و دوستم رخ داد. هر عزیزی که میخواد مطمئن بشه بهم پیام بده تا تک تک فاکتورها رو براش بفرستم. الان یه ال نود گرفتم ، و زشتی و کیفیت اونو به زیبایی تو خالی صدتا از این چینی ها ترجیح میدم.هرچند کیفیت ال نود هم افت کرده مثلا منیفول متفرقه گذاشتن روش.
مهدی
۲ فروردین ۱۳۹۶اینجاست که دیگه زیبایی ماشینت هیچ فایده ای برات نداره و هر روز از اینکه ماشینت یه چیزش خراب میشه و باید بری نمایندگی و با کارکنان و مکانیکهایی که هیچی بلد نیستند ولی ادعاشون از مهندسین بنز آلمان بیشتره، سروکله بزنی ، باید عذاب بکشی ، در نهایت مجبور میشی ماشینتو با ده میلیون ضرر بفروشی.
برادرانه خدمت شما عرض میکنم. اگه میخوای ماشین بخری از ماشینهای شرکتهای معتبر بخر . رنو، تویوتا، هیوندایی، کیا و…، حتی اگه پولت نمیرسه صفر بخری ، مدل پایین تر بخر ولی چینی نخر. به خدا قسم چینی بخری ضرر میکنی. هم مالی، هم اعصاب و روانی
نویدی
۲۹ آذر ۱۳۹۵حیف که خودروهای چینی مشکل خدمات پس از فروش دارن.
Genius
۲۹ آذر ۱۳۹۵فی مشخص نشده؟
اگه تو محدوده 50 میلیون باشه رقابت خوبی بین این چینی و ساندرو استپ وی و لیفان ایکس50 شکل خواهد گرفت.هرچند محصولات چری – ام وی ام خیلی باب طبع من نبودند و به نسبت باقی چینی ها هم چندان خوش کیفیت نیستند اما این خودرو میتونه با اهرم قیمت و ظاهر نیم شاسی بلندش برای خودش اسم و رسمی بهم بزنه!
سامان اذری
۲۹ آذر ۱۳۹۵داداش اریزو 5 به قیمت 70 الی 75 تومن به فروش میرسه
اینم تقریبا فکنم هم قیمت یا نهایتش 5 تومن بالا پایین باشه
توسن
۲۹ آذر ۱۳۹۵با حرفتون مخالفم .اتفاقا محصولات چری کیفیت قابل قبولی دارند و الان تیگو ۵ سه ستاره گرفته.در ضمن حتی در کشورهای عربی خلیج فارس هم نمایندگی دارد.
amin
۲۹ آذر ۱۳۹۵نمای عقبش جالب نیست
محراب
۲۹ آذر ۱۳۹۵فکر کنم این همون ماشین ام وی ام 315 هاچ بک هست که مثل ساندور استیپ وی کردند ولی نسبت به 315 تغیرات بیشتری رو اعمال کردن و چراغ ها و داشبورد رو به سمت x33 جدید بردند.
Ehsan
۲۹ آذر ۱۳۹۵پشتش فاجعس
kasra
۲۹ آذر ۱۳۹۵کاش ما هم توی سیاره زمین زندگی میکردیم که مثلا بی ام و یا بنز یا فورد یا هر برند درست حسابی دیگه ای یکی از خودرو هاشو در ایران معرفی میکرد.
حسين
۲۹ آذر ۱۳۹۵Life in motion !!!! 😆😆😆😆😆😆😆😆😆
مصطفی
۴ دی ۱۳۹۵با توجه به قیافه و طراحی داخلی بسیار زشت استپ وی و همچنین فضای کم صندوق عقب استپ وی و x50 و همچنین امکانات کاملتر این ماشین اگه قیمت گذاریش معقول باشه و تعصب بیجای مشتریان ایرانخودرو و سایپا جلوی چشماشون رو نگیره،حتما از پس رقباش بر میاد.
متین
۱۵ دی ۱۳۹۵یکی از مشکلات همیشگی همه ما اینه.میام این ماشین 50 اندی رو با ماشین های کره ای ژاپنی مقایسه میکنیم.توو رنج خودش به نظرم میتونه جایگاه خوبی دست و پا کنه.مخصوصن به نظرم طراحی داخلی و طراحی جلو ماشین.کاملن پیشرفت رو میشه توو این کمپانی دید.من همیشه توو همین رنج قیمت توانایی دارم ماشین بخرم.و تا حالا دو تا ام وی ام داشتم که از هر دو از نظر سواری و کیفیت راضی بودم.فقط موقع فروش اره ضرر کردم و زمان زیادی صرف کردم تا بفروشمشون.نقد نیست.ولی چاره چیه.دلم میخوادماشینی سوار شم یکم جذابیت داشته باشه
مهریار
۲۶ دی ۱۳۹۵این هرچه باشد از ساندرو استپ وی ماقبل تاریخ بهتر و بروزتر هست هم قیافه وهم ابش های بهتر بیشتری دارد من چند روز پیش با چندتا از دوستانم تو خیابان داشتیم می رفتیم که چشمان به یک استپ وی افتاد با اینکه من چند ماه بود منتظر بودم دوباره عرضه بشود و ثبت نام کنتم نظرم در جا عوض شد حتما x22 را انتخاب میکنم بخاطر اینکه هم ابشن دارد وهم کراسی آور هم می باشد
ایلیا
۲۷ دی ۱۳۹۵سلام متاسفانه این خودرو در مدل اتوماتیک آن ۶۴میلیون و۷۰۰ هزار قیمت خورده که در مقایسه با اچ سی کراس اتوماتیک که ۲۰میلیون ارزانتره و اکثر آپشن های این خودرو را دارا میباشد اصلا نمیارزه
ضمن اینکه قطعات یدکی آن مثل ۳۱۵ MVMبه راحتی یافت نمیشه و اگر گیر بیاد خیلی گرونه
بعید میدونم با این قیمت ازش استقبال بشه
مهدی
۲۷ دی ۱۳۹۵سلام بنظر بنده میشه گفت ماشین بدی نباشه ولی متاسفانه قدرت خرید مردم پایین هست یکمی هم بایست به فکر اونهاهم بود پر پوست این ماشین 40 میلیون تا 45میلیون باشه خوبه
رضا
۲ بهمن ۱۳۹۵سلام من ام وی ام 315 دارم و دو ساله ازش استفاده کردم خیلی راضیم
پرنیان
۳ بهمن ۱۳۹۵گرونه. ارزون تر باشه میتونه یکی از انتخابام برای خرید باشه
نگين
۳ بهمن ۱۳۹۵هر چی پول بدی آش میخوری اگه ماشینهای بنز هم بیاد ایران وقتی مردم ما توان خریدشو نداشته باشند بازهم باید خودروی با قیمت مناسب پیدا کنند
آزاد
۴ بهمن ۱۳۹۵خلاقیت و پشتکار چینی ها چند برابر ایرانی هاست. اونا بفکر پیشرفت و نو اوری ما به فکر گند کاری و سوداوری .تو چند سال اخیر چند تا خودرو ساز چینی پا به بازار گذاشتن اما ایران خودرو و سایپا چی فقط مونتاژ کاری اونم با کیفیت پایین تر از اصلیش . باز دمشون گرم که به فکر صادارات و رقابت درستن … امیدورم چند ساله دیگه چینی ها مارو تحریم نکنن ;-)
رضا
۹ بهمن ۱۳۹۵نزدیک 20 میلیون تومان گرانتر از H30 CROSS آنهم با موتور پژو ! اگر H30 با قیمت 45 میلیون برای ایران خودرو سود دارد ! معلوم است که مدیران خودرو چه ظلمی در حق خریدار میکند . خرید این خودرو اصلا عاقلانه نیست .
ابراهیم
۸ اسفند ۱۳۹۵کدوم 20 تومن رو میگی؟10تومن گرونش کردن ولی ایکس 22 واقعا از این بهتره
روشن مصادق پور
۱۴ بهمن ۱۳۹۵باتوجه به آپشن های که داره قیمتش 35% گران است اما به نظرمن چین ها مقصرنیست چون چین کشوریست بایک میلیادوهفتصدمیلیون جمعیت تنها کشوری هست که مشتری خودرادست خالی برنمیگرداند اونم بخاطراینست بتواند ملتش را تامین کنددرکل درتمام زمینه مقصراصلی ماخود مون هستیم که بخاطر بدست آوردن سودبیشتر جنس نامرقوب خریداری میکنم وقتی واردبازارچین میشود جنسی که درخواست میکنید اولین سوالی که ازتون میشه میپرسن چه قیمتی میخوای مایم که درخواست جس نا مرقوب میکنیم پس بیاید منصفانه قضاوت کنیم تقصیر خودمونوبه گردن کسی دیگه نندازیم
kourosh
۲۸ بهمن ۱۳۹۵چرا ماشین های غیر استاندارد چینی
چرا تویوتا نه
چرا بنز نه
چرا فیات و…. نه
استاندارد الایندگی یورو 5داره کیفیت داره
ایا به این قیمت نمیشه تویوتا خرید
چرا جنس خوب برای مردم تولید یا وارد نمیشه
به قیمت واقعی چند درصد ربا میکشند روش
بهاری
۳۰ بهمن ۱۳۹۵خودروی چینی خوبه اگر قیمت منطقی داشته باشد-الان لیفان 820 اگرچه خودروی خوبیست اما گرانتر از چیزیست که من و شما بتونیم بخریم-اگر 60 تا 65 بود یقینا میشد گفت مناسب هست-به نظرم باید چینی ها قیمتهاشونو تحریک کننده ارایه بدهند
ابراهیم
۸ اسفند ۱۳۹۵خریدم.عالی.وسلام
X22
۱۲ اسفند ۱۳۹۵خیلی قشنگتر از رقیباشه
مخصوصا مدل اسپورتش
فوق العادس (نسبت به رقباش)
همچینم بد عقب نیست
کاش قیمت اتومات اسپورتش ۵۵ میبود نه ۶۶۲۰۰۰۰۰تومان
Mansor
۱۱ فروردین ۱۳۹۶سلام
من خودم به شخصه ماشین صفر کیلومتر رو به بهترین خودروی اروپایی و آلمانی ترجیح میدم خودروهای به نام خارجی هم ده سال عمر مفید دارن
خودرو صفر چه ایرانی چه چینی نسبت به کارکرده ش واقعا عالیه من سال ۹۱ پراید یک سال کارکرده گرفتم 16 میلیون دو سال بدون دردسر سوار شدم دوستم 20۶ تیپ پنج گرفت در عرض سه ماه چهار میلیون خرجش کرد با مصیبت هم فروخت سال 95 جک اس ۵ مدل 94 خریدم 74 تومن واقعا ماشین خوبی بود فقط انصافا صدای گیربکسش ضایعس برا اون ماشین تازه فروختمش دو روزه نقد دادمش رفت شب عیدی بدون ضرر احتمالا هم یه ایکس 22 بخرم خوشم میاد از طراحیش شرایطش هم برا من خوبه با بقیه پولش کار میکنم نهایتا نسخه اتوماتیک این ماشین برا من 5۰ تو منم نمیوفته این شرایط اقساطی مدیران خودرو برا امثالی مثل من کاسب هستن و با بقیه پولشون کار میکنن واقعا عالیه
اشکان
۲۶ فروردین ۱۳۹۶خیلی زیباست
من که خریدم وخیلی خوشحالم که ماشینی در حد زیبایی کپچر دارم
بهنام
۳۱ فروردین ۱۳۹۶سلام . دوستی گفتن بروید برند تویوتا و کیا و هیوندا و… بخرید و چینی نخرید . پدر بیامرز مگه میخوای بالای صد تومن خرج کنی که این ماشین نخرن برن برند کره و ژاپن بخرن . شما بروید یکی از محصولات تولید داخل بخرید با چینی مقایسه کنید . باور کنید برند چینی بهتر از خودروهای داخلی میباشد . شما به قیمت خودرو هم توجه کنید . چین واقعا داره پیشرفت میکند . حالا باکیفیت یا بی کیفیت
مسعود
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶من تعجب میکنم چرا راجع به خودروئی صحبت میکنند و یا مغاله ای در این نشریه داده میشود در خصوص زاپاس و آچارهای موجود در آن و جک آن و اینکه زاپاسش زیرش میخوره یا داخل صندوق چیزی نمی نویسند ! برای من و خیلیها مهم است که زاپاس کجاست و چگونه تعویض میشود این جزو مشخصات خودرو محسوب میشه نه مشخصات تعمیرگاهی