mvm x33 محصول شاسی بلند شرکت چینی چری است که در بازار ایران نیز اکنون شناخته شده و محصولات مختلف آن کم و بیش دیده می شوند. این خودرو که بنام MVM Tiggo و در ایران X33 نامیده می شود، اکنون در شرکت مدیران خودرو مونتاژ می شود.
این محصول با موتور چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ ۲۰۰۰ سی سی توان ۱۳۹ اسب بخار را تولید می کند که به چرخهای جلو منتقل می شود. X33 همچنین دارای گیربکسی ۵ دنده دستی است و قرار است سال آینده مدل اتومات آن نیز وارد بازار کشور شود. حداکثر سرعت آن ۱۷۰ کیلومتر اعلام شده اند اما در سایت سازنده خبری از اعلام شتاب نیست.
این خودرو با باک بنزینی ۵۷ لیتری خود در هر ۱۰۰ کیلومتر سیکل شهری، بالای ۱۱ لیتر بنزین می سوزاند. مصرف سوخت این شاسی بلند در سیکل اتوبان نیز به ۷ لیتر می رسد و در حالت ترکیبی نیز حدود ۹ لیتر بنزین را می بلعد.
تجهیزات ایمنی و امکانات این خودرو شامل سیستم ترمز ضد قفل ABS، کیسه ایمنی هوا (ایربگ) برای راننده و سرنشین جلو، سیستم ضد سرقت الکتریکی، فرمان هیدرولیک، چراغ های مه شکن، سانروف (سقف متحرک) برقی و آینه های جانبی برقی اشاره کرد.
X33 هم اکنون با قیمتی معادل ۲۹ میلیون تومان در نمایندگی و ۳۰ میلیون در بازار فروخته می شود.
÷یام
۱۸ فروردین ۱۳۹۱X33واقغعا ماشین خوبی نیست دنبالش نروید
حسن
۱۸ فروردین ۱۳۹۱دوستان سلام. نمی خوام کلاس بزارم ولی من حدود 70% شاسی بلند ها رو سوار شدم.تا قبل از سوار شدن x33 فکر می کردم چنگی به دل نمیزنه!! اما بعد متوجه شدم نسبت به قیمتش بد نیست!!!! البته نقص هایی هم داره مثل شتاب کم،قدرت کم دو مشکل این ماشین هستن. البته دوستان x33 شاسی بلند نیست بلکه نیمه شاسی بلند هست خود کمپانی x33 هم اعلام کرده بود. با سپاس.
امیر
۱۸ فروردین ۱۳۹۱سلام دوستان-من 2 ساله که 206 وی 8 سوارم.خیلی راضی ام-اما ازاونجا که هر ماشین صفری که میخرم، 2 سال بیشترنگه نمیدارم،دوست دارم ماشینم رو عوض کنم-امکانات ، کلاس ظاهری ، قیمت ،خدمات ، خوش رکابی و آپشن های اون ماشین مثل بقیه افراد واسه من هم مهمه-بین x33 و مگان ، دو دل هستم-از مگان بیشتر میدونم تا x33 ، حالا از دوستانی که x33 سوارند و استفده کردند،تقاضای راهنمایی دارم.ممنون
محمد
۲۷ فروردین ۱۳۹۱دوست عزیز این مقایسه اصلا درست نیست.رنو مگان با x33 قابل مقایسه نیست.رنو مگان چند میلیون تومن گران تر از x33 است ولی از نظر فنی از x33 سر تر است. از هر نظر.x33 فقط شکل یک خودرو suv را دارد و توان و قدرتش اصلا به یک خودرو شاسی بلند شباهت ندارد.معمولا در خوردو های شاسی بلند نیروی محرکه در چرخ عقب یا چهار چرخ است ولی در این خودرو در چرخ جلو قرار دارد.از نظر زیبایی هم چندان جذاب نیست.مگان یک خودروی فرانسوی است و با این قابل مقایسه نیست.
مهدي
۲۸ فروردین ۱۳۹۱سلام امیر جان
ب نظر من مگان بخر
من x33 سوار شدم خیلی خشکه اتاقش مثله پراید مدل80 صدا میده باور کن 206 خودت از نظر نرمی بهتر ازx33
شتابشم بد نیس ولی مگان2000 ی چیز دیگه س
zorg
۱۸ فروردین ۱۳۹۱شرکت خودروسازی فورد آمریکا با سرمایه گذاری چندصد میلیون دلاری ف جای پای خود را در چین تثبیت می کند.
به گزارش خبرخودرو ،مسئولان شرکت خودروسازی فورد در آمریکا اعلام کردند فعالیت خود را در چین گسترش می دهند.
براساس تصمیم جدید مسئولان فورد، این شرکت خودروسازی آمریکایی ششصد میلیون دلار در کارخانه خودروسازی چونگ کینگ در جنوب غربی چین سرمایه گذاری می کند.
مسئولان فورد امیدوارند با این کار بتوانند ظرفیت تولید این کارخانه را شصت درصد افزایش بدهند.
عصار
۱۹ فروردین ۱۳۹۱دوستان سلام
من حدود 1 سال میشه که ایکس 33 دارم خیلی از اون راضی هستم قبلا نیز مگان داشتم که اونم بد نبود ولی هزینه نگهداری بالائی داشت . ولی نرمی ایکس 33 یک چیز دیگست
پوریا سلمانیان
۱۹ فروردین ۱۳۹۱شاسی بلند پارس خودرو دو مدل داره 25 و 35 ملیون که برای شرکت رنو هست
افشین
۱۹ فروردین ۱۳۹۱عصرخودرو: شرکت نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران 2 خودرو لتیتود و کولیوس را با شرایط ویژه عرضه می کند.
به گزارش «عصرخودرو» در این فروش ویژه خودرو لتیتود که قیمت فروش نقدی آن 69 میلیون و 500 هزار تومان است با پیش پرداخت 43 میلیون تومانی و 18 قسط یک میلیون و 750 هزار تومانی 30 روز پس از پرداخت وجه تحویل مشتریان می شود.
بر اساس این گزارش خودرو کولیوس دیگر خودرو رنو که نگین خودرو فروش ویژه آن را آغاز کرده است در حالی که قیمت نقدی آن 68 میلیون و 900 است با پیش پرداخت 34 میلیون و 450 هزار تومان و 8 میلیون 50 هزار تومان به عنوان ودیعه دوم که در زمان تحویل خودرو باید پرداخت شود و 18 قسط یک میلیون و 750 هزار تومانی یک ماه پس از پرداخت تحویل مشتریان می شود.
افشین
۱۹ فروردین ۱۳۹۱نگاه اجمالی:
کلویوس، اولین کراس اور”Cross over” واقعی رنو است، با ترکیبی منحصر به فرد از قابلیت های راحتی، ایمنی و ظاهری بسیار زیبا. توانایی های فنی و طراحی بدیع این خودرو، بهترین مشخصه های یک خودروی چند منظوره MPV و یک خودروی چهارچرخ متحرک4WD راکنار هم گرد آورده است . این بدان معنی است که شما می توانید همزمان رانندگی لذت بخش و مطمئن را تجربه کنید.
کلویوس با در اختیار گذاشتن امکانات 4×, 4 نیاز راننده را به یک خودروی راحت برآورده می کند . این بدان معنی است که کلئوس قادر است از انواع مسیرها – چه در شهر و چه در خارج از آن- با حفظ ایمنی و ارائه امکانات پیشرفته به راحتی عبور کند.
کلویوس دهمین مدل رنو است که موفق به دریافت 5 ستاره از موسسه Euro N’CAP شده است.
افشین
۱۹ فروردین ۱۳۹۱نگاه اجمالی:
کلویوس، اولین کراس اور”Cross over” واقعی رنو است، با ترکیبی منحصر به فرد از قابلیت های راحتی، ایمنی و ظاهری بسیار زیبا. توانایی های فنی و طراحی بدیع این خودرو، بهترین مشخصه های یک خودروی چند منظوره MPV و یک خودروی چهارچرخ متحرک4WD راکنار هم گرد آورده است . این بدان معنی است که شما می توانید همزمان رانندگی لذت بخش و مطمئن را تجربه کنید.
کلویوس با در اختیار گذاشتن امکانات 4×, 4 نیاز راننده را به یک خودروی راحت برآورده می کند . این بدان معنی است که کلئوس قادر است از انواع مسیرها – چه در شهر و چه در خارج از آن- با حفظ ایمنی و ارائه امکانات پیشرفته به راحتی عبور کند.
کلویوس دهمین مدل رنو است که موفق به دریافت 5 ستاره از موسسه Euro N’CAP شده است.
نوع موتور
چهار سیلندر خطی
حجم موتور
2500 سی سی
قدرت موتور (اسب بخار) / دور موتور (دور در دقیقه)
6000 / 170
حداکثر گشتاور (نیوتون متر) / دور موتور (دور در دقیقه)
4400 / 226
تعداد سوپاپ
16
گیربکس
CVT
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت)
181
شتاب صفر تا 100 (ثانیه)
9.3
مصرف سوخت خارج از شهر (لیتر در 100 کیلومتر)
8
مصرف سوخت داخل شهر (لیتر در 100 کیلومتر)
12
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر در 100 کیلومتر)
9.5
استاندارد آلایندگی
EURO4
نوع ترمز (جلو)
دیسکی پره ای خنک شونده با هوا
نوع ترمز (عقب)
دیسکی پره ای خنک شونده با هوا
تایرها
255/55R18
رینگ
“18 آلومینیومی
نوع فرمان
فرمان متغیر برقی
سیستم تعلیق جلو
مک فرسون
سیستم تعلیق عقب
مالتی آرم
ابعاد (طول*عرض با آینه باز*ارتفاع) میلی متر
4520 * 2120 * 1695
وزن (کیلوگرم)
1622
ایمنی
دارای بالاترین امتیاز استاندارد اروپا ( 5 ستاره ) Euro Ncap
دارای 6 کیسه هوا ( ایربگ ) : جلو، جانبی جهت سرنشین جلو، پرده ای
سیستم ترمز ضد قفل ABS
سیستم ترمز اضطراری EBA
سیستم کنترل پایداری ESP
فعال شدن اتوماتیک فلاشرها، باز شدن درها و قطع شدن مدار سوخت رسانی هنگام تصادف
سیستم ایمین شیشه بالابر عقب
سنسور هشدار دهنده موانع جلو و عقب
پشت سری ( Headrest ) ایمنی جهت جلوگیری از آسیب دیدگی گردن
پشت سری ( Headrest ) عقب با قابلیت تنظیم ارتفاع در سه نقطه
قفل مرکزی اتوماتیک درها هنگام حرکت
کمربند ایمنی جلو با قابلیت محدود کردن فشار وارده و پیش کشنده جلو
برف پاک کن اتوماتیک مجهز به سنسور باران
تجهیزات رفاهی
سقف پانوراما
سان روف چند حالته مجهز به سیستم ایمینی جهت جلوگیری از آسیب
ترمز دستی برقی
صندلی عقب با سیستم ایزوفیکس
صندلی های چرمی
گرمکن صندلی های جلو
جعبه داشبورد 15 لیتری مجهز به خنک کننده و سیستم روشنایی
محفظه نگهدارنده روی درهای جلو و عقب
محفظه نگهدارنده وسایل در قسمت کفی خودرو ( جلو و عقب )
سینی نگهدارنده پشت صندلی های جلو
سیستم استارت دکمه ای
سیستم مدیریت پیمایش با 7 عملکرد متفاوت
سیستم کروزه کنترل
سیستم محدود کننده سرعت ( Speed Limiter )
چراغهای زنون
شیشه شور چراغ جلو
ورودی USB و iPod
سیستم صوتی BOSE
سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه
فرمان برقی
آینه وسط الکتروکرومیک
آینه های جانبی برقی تاشو
افشین
۱۹ فروردین ۱۳۹۱پارسخودرو پس از تولید محصولاتی از رنو مانند L90 و مگان، حال تصمیم به معرفی محصولی دیگر از این کمپانی را دارد. داچیا داستر که متعلق به رنو است یک شاسی بلند کوچک و ارزان میباشد که مراحل طراحی آن در رومانی انجام شده است. از نظر طراحی جز نمای جلو که ساده و شکیل است، زیاد حرفی برای گفتن ندارد و نمیتوان آن را با شاسی بلندهای موجود بازار مانند سانتافه مقایسه کرد ولی از ارزانترین همکلاسی خود یعنی رونیز خوشقیافهتر است! طراحی داخلی داستر کاملا ساده است و ما را به یاد L90 میاندازد. البته باید به این نکته هم توجه داشته باشیم که داچیا قصد تولید یک خودروی ارزان را داشته و نمیتوان از داستر طراحیهایی مانند هیوندای توسان 2011 را انتظار داشت.
داستر دارای یک موتور ضعیف 1.6 لیتری است که 4 سیلندر خطی دارد و میتواند 105 اسب بخار تولید کند. البته با توجه به ابعادش شتاب خوبی دارد و میتواند در عرض 11.5 ثانیه وزن 1270 کیلوگرمی خود را از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برساند. اما جایی که برگ برنده داستر رو میشود، مصرف سوخت فوقالعاده کم آن است. داستر در جاده 6.4 لیتر، در شهر 9.7 لیتر و به صورت ترکیبی 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر میسوزاند که برای یک شاسیبلند بینظیر است.
داچیا داستر در سادهترین مدل در اروپا حدود 11 هزار یورو قیمت دارد و پیش بینی میشود با قیمتی حدود 20 میلیون تومان به بازار بیاید. در کل داستر یک شاسیبلند ارزان قیمت است که با امکاناتی خوب میتواند آرزوی شاسیبلند سواری را برای مشتریان زیادی فراهم کند .
افشین
۱۹ فروردین ۱۳۹۱مدت هاست در بازار ایران یک شاسی بلند کوچک مانند جیپ وجود ندارد. سال ها قبل اقشار متوسط این فرصت را داشتند که با جیپ، خودرو کوهستانی داشته باشند اما مثل اینکه از دو سال آینده یک شاسی بلند در ایران تولید می شود که زیر 20 میلیون تومان قیمت دارد. با ورود این محصول دوباره اقشار متوسط می توانند یک خودرو شاسی بلند جدید را تجربه کنند.
پیمان کارگر که یکی از مدیران ارشد رنو است و به تازگی از طرف رنو فرانسه مدیر شرکت رنو پارس شده، گفته: قصد داریم شاسی بلند رنو با نام داستر را که هم اکنون در فرانسه 11 هزار دلار قیمت دارد در ایران هم تولید کنیم.»
وی درباره احتمال تولید خودرو شاسی بلند رنو که بر روی پلت فورم تندر90 تولید می شود، در ایران گفته: «در حال مذاکره با پارس خودرو برای تولید این محصول با نام داستر در سال 2012 هستیم. ما شش محصول جدید را برای بازار ایران در نظر گرفته ایم.»
وی از ساندرو به عنوان محصول دیگری که قرار است در پارس خودرو در سال 2012 تولید شود، نام برده و آن را رقیب پژو 206 دانسته است.
تندر90 وانت در ایران خودرو، فیس لیفت تندر90 و مدل MCV تندر90 که خودرو هفت نفره است از دیگر محصولات جدید رنو در ایران خواهند بود.
پیمان کارگر توضیح داده: «در گام اول تا پایان سال 2011 باید بتوانیم 10 درصد از بازار ایران یعنی 120 هزار را به رنو اختصاص دهیم. رنو هم اکنون در ایران زیان می دهد و باید این مشکل را برطرف کنیم.»
ایران هم اکنون پانزدهمین کشور در مجموعه رنو است که تا دو سال دیگر باید جزء پنج کشور بشود. وی می گوید: «خودرو ارزان قیمت با حدود سه هزار دلار قیمت را در برنامه تولید در هند داریم که در حال مطالعات اولیه برای تولیدش در ایران هستیم. امیدواریم بتوانیم این پروژه را در ایران به سرانجام برسانیم تا ارزان ترین خودرو ایران شود.»
شاسی بلند رنو هم اکنون در اروپا توسط داچیا تولید می شود. این محصول دارای چندین موتور است که احتمالاً در ایران با موتور 110 اسب بخاری تندر 90 تولید می شود. این شاسی بلند چهار چرخ متحرک وزنی حدود 2/1 تن دارد که هم وزن خودرو سمند است. از نظر اندازه این خودرو کمی از جیپ بزرگ تر است و مجهز به ترمز ای بی اس است.
روزنامه شرق ، شماره 1102 به تاریخ 11/8/89، صفحه 13 (زندگی
sajad
۲۰ فروردین ۱۳۹۱من مگان دارم x33هم دارم ولی مگان یه چیز دگست الان 1 سال هست x33 دارم واقعا اشغاله
مهدی
۲۰ فروردین ۱۳۹۱x33 واقا زیباست و راحت من خودم 8 ماهه که دارم ساده بگم خوبه.
سینا
۲۰ فروردین ۱۳۹۱اقا حون مادرتون.من میخوام بین 25 تا 33 بخرم انتخاب خودم فعلا x33 هست اما بعضی از حرفا ادمو میترسونه . چه کنم من؟ کی راست میکه؟
داود
۲۴ فروردین ۱۳۹۱خر بخر جنس چینی نخر -وسلام
محمد
۳ اردیبهشت ۱۳۹۱سینا جان دیگه 33 تومن چی هست که هی می گی می خوام بخرم تو اگه ماشین بخر بودی که تا حالا خریده بودی =))
amin
۲۰ فروردین ۱۳۹۱سلام خدمت دوستان
ماشین یک امرسلیقه ایست وبرای هرکس فرق میکنه وچه
چیزی از ماشین به خواهید
بعضی ادم ها ماشین به روز میخواهند
بعضی ها براشون موتور ماشن مهمم است
بعضی ها قیافه ماشین مهم
بعضی ها کیفیت مهم است
بعضی هامدل ماشین مهم است شاسی بلند یا اسپرت
بعضی ها همه موارد ذکر شده مهم است
ماشین x33 ماشین سدان نیم شاسی حصاب میشه
از نظر کیفیت درکل متوسط ولی از نظر ظاهری خوب
در کل ماشین خوبی و تونسته
نظر مردم راجمع کنه و فروش خوبی کسب کنه وبا افزایش
قیمت تونسته مشتری بیشتری کسب کنه
من یکx33 مدل90 دارم من که راضیم نه با این قیمت
این ماشین اگر25بودماشین خوبی بودولی 33 برایش
زیادی خوب چون اینجا ایران وقیمت 3برابر چینه
میثم
۲۰ فروردین ۱۳۹۱سلام لطفا اگه شرایطی سراغ دارید یا میدونید کجا دارد لطفا اعلام کنید ممنون.
arash
۲۰ فروردین ۱۳۹۱سلام.مگان از هر نظر از x33 سرتره.من خودم هر دورو داشتم.اما به جایه مگان یک سوناتا بخرید.طرح قدیمیش رو میگم.من داشتم واقعا عالی بودش.الانم یک سوناتا 2012 دارم که واقعا عالیه.سوناتا طرح قدیمش هم از مگان و هم از x33 چینی بهتره.
آرمين
۲۳ فروردین ۱۳۹۱سلام. امیر جان شما یه مگان 2000 بگیر از 100 تا ایکس 33 و 530 و چریو لیفانو و هر چی چینیه مطمئن باش سرتره. این ماشینای چین واسه یه سال اول خوبه بعدش چاله سرویسو میکنه رفیق فابریک ماشینت.
محمود 382
۲۳ فروردین ۱۳۹۱سلام خدمت همه دوستان عزیز
من از دوستای کارشناسمون تو بحث خودرو یه سئوال دارم لطفا بهم جواب بدین!
من تازگیا یه ایکس33 ثبت نام کردم تا 1ماه دیگه هم بهم تحویل میدن به قیمت 29 میلیون،حالا شنیدم لیفان یه شاسی بلند داره میزنه به اسم لیفان ایکس60،از نمایندگی شهرمون هم که سئوال کردم گفتن از اواخر اردیبهشت ثبت نامش شروع میشه با قیمت حدود 30 میلیون!
حالا من سر دوراهی موندم که همون ایکس33 رو بگیرم یا صبر کنم تا ماه بعد لیفان ایکس 60 ثبت نام کنم!
از دوستای با تجربه میخوام یکم راهنماییم کنن کدوم بهتره!
پیشاپیش ممنونم…..
افشین
۲۳ فروردین ۱۳۹۱X60 اولین محصول SUV لیفان در نمایشگاه تبریز رونمایی شد.
به گزارش ایسنا، امیر حسین یزدانی – معاون فروش وبازاریابی کرمان خودرو، در توضیح این خودرو گفت: X60 دارای موتور ۱۸۰۰ سی.سی است که ۱۳۲ اسب بخار قدرت تولید میکند و شرکت ریکاردو انگلیس موتور چهار سیلندر آن را ساخته است.
وی با بیان اینکه سلیقه مردم در ایران به سمت خودروهای شاسی بلند سوق یافته است، X60 را رقیب تیگو دانست و گفت: البته این خودرو از لحاظ طراحی و امکانات از رقیبش جدیدتر بوده و ممکن است بتوانیم موتور قویتری را روی آن بگذاریم.
به گفته یزدانی این خودرو اوایل سال آینده به صورت سی.کی.دی تولید خواهد شد.
معاون فروش وبازاریابی کرمان خودرو با بیان اینکه ایرادهای لیفان ۵۲۰ برطرف شده است، به استقبال مردم از محصول لیفان ۶۲۰ اشاره و اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۵۰ دستگاه از این خودرو را تولید کردهایم و تولید آن تا پایان سال به ۷۰۰ تا ۸۰۰ دستگاه خواهد رسید.
وی در پاسخ به این که آیا قصد ندارید در بازه قیمتی زیر ۱۰ میلیون تومان وارد بازار شوید؟ اظهار کرد: ورود به بازار زیر ۱۰ میلیون تومان با توجه به نرخ ارز، هزینههای تولید و مسائل مرتبط با آن قابل توجیه نیست.
او با بیان این که داخلیسازی خودروها هدف اصلی ماست، اظهار کرد: در سال آینده ۲۰ تا ۲۵ هزار دستگاه لیفان ۶۲۰ تولید خواهیم کرد.
وی افزود: در حال حاضر حدود ۶۰ نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش در کشور داریم که تعداد آنها تا پایان سال به ۱۰۰ نمایندگی افزایش خواهد یافت.
یزدانی در پایان افزود: گروه کرمان موتور برای تجمیع نمایندگیهای خود در حال برنامهریزی است.
مشخصات فنی X60 به شرح زیر است:
نوع موتور: ۱.۸ لیتری بدون سرب DOHC
حجم موتور: ۱۸۰۰ سی.سی
قدرت موتور: ۱۳۲ اسب بخار
نسبت تراکم: ۱۰.۱
حداکثر قدرت (کیلووات/ دور در دقیقه) : ۶۰۰۰/۹۹۱
حداکثر گشتاور (نیوتن متر/ دور در دقیقه): ۴۲۰۰/۹۶۸
مصرف سوخت: ۸.۲ لیتر در صد کیلومتر
حجم مخزن سوخت: ۵۵ لیتر
دارای دو نوع دنده معمولی و اتوماتیک
کمک فنر جلو: نوع جناقی مستقیم با فنر استوانهای و سیستم تثبیتکننده و ضد چرخش
کمکفنر عقب: نوع دو اتصالی مستقل با سیستم تثبیتکننده و ضد چرخش
ترمزهای عقب و جلو دیسکی مجهز به سیستم ترمز ضد قفل
نوع فرمان: هیدرولیک با سیستم چرخ دندهای، مجهز به ایربگ و قابلیت تنظیم فرمان
این خودرو همچنین دارای کولر و تهویه، آیینه برقی، ایربگ، چراغ سوم ترمز، گرمکن شیشه عقب، شیشه بالابر برقی، برف پاک کن قابل تنظیم، چراغ مهشکن عقب، در باز کن صندوق و باک از داخل، قفل مرکزی و سیستم ضد سرقت، صندلی قابل تنظیم و صندلی عقب تاشو است.
حسین
۲۴ فروردین ۱۳۹۱افا محمود382 سلام:
به نظر بنده باید کمی صبر کنی تا لیفان x60 امتحانشو پس بده و بعید میدونم با این موتور 1800cc شتاب و کشش x33 را داشته باشه … البته این نظر شخصی بنده هستش
محمود 382
۲۴ فروردین ۱۳۹۱حسین جان ممنون از راهنماییت
اتفاقا خودمم تا حدودی نظرم همینه که باید صبر کنم!به نظرم تنها برتری ایکس60 نسبت به ایکس33 همون دنده اتوماتش باشه!
بازم ممنون عزیز…
حسین اولیایی
۲۴ فروردین ۱۳۹۱اقا محمود عزیز:
فعلا ایکس60 لیفان دنده اتوماتیک نداره و به صورت ckd تو کرمان مونتاز میشه
محمود 382
۲۷ فروردین ۱۳۹۱ممنون حسین جان
پس اگه قرار باشه که اتومات نباشه پس به نظرم همون ایکس33 بهتره!
من از هر کسی که اطرافم از این ماشین داشته سئوال کردم راضی بوده.
مصطفی
۲۵ فروردین ۱۳۹۱به نظر من ماشین های چینی از نظز کیفیت خیلی سرتر از ماشین های تولید خودمون هست. من یه پرشیا مدل 90 گرفتم 21 تومان خدا شاهد پنج هزارتا کار نگرده کل لوازماشو عوض کردم فروختمش یه x33 کرفتم خیلی راضیم.البته به نظر من این ماشین قابل مقایسه با برند های ژاپنی و ارپایی یا کره ای نیست اما در حد خودش راضی کننده هست.
مهرداد
۲۵ فروردین ۱۳۹۱ماشینی که واسش سپر عقب نزاشتن خییییللیییییی ضایعس
افشین
۲۶ فروردین ۱۳۹۱شورش بی دلیل.
الحمدالله می بینم که گنگ مخالفین سالار ایکس33 دست از سر سایت برداشتن و ماست هاشون رو کیسه کردن و رفتن جایی دیکه بساط کنن و به خالی بندی ها و بازار یابی شون ادامه بدن.
آخه با دروغ و فحش تحقیر دیگران که راه به جایی نمی بردن و زمان و صبر تکلیف همه چیز رو روشن کرد.
حالا می شه به بحث های فنی پرداخت و به مباحپه با صاحبین واقعی ایکس33 ادامه داد.
این ماشین همان طور که قبلا هم گفتم نقاط ضعف و قوتی داره که توی این گفتگو ها امیدوارم صاحبین واقعی ایکس33 با تبادل تجربیات و نظراتشون به هم کمک کنن.
مدتی پیش درباره نصب گارد برای این خودرو می خواستم مبحثی رو برای گفتگو باز کنم که ذرت پرونی گنگ دشمنان قسم خورده سالار مانع شد.
سوال اولم اینه که دلیل ما برای نصب گارد جلوی ماشین چیه؟ جواب ها مختلف و متنوع خواهد بود. زیبایی ، برطرف کردن یه سری از نقایص و …
گارد همان طور که از اسمش پیداست اولین وظیفه اش محافظت از قسمت جلو و عقب ماشینه. که بیشتر توی ماشین های فور ویل درایوی که رفت و آمد در جاهای سخت و صعب العبور دارن مورد استفاده قرار می گیره. حتی یه سری لوازم اضافه هم مثل وینچ و پروژکتورهای قوی روی اون نصب می کنن. در مورد سالار همانطور که بارها هم گفتیم یه ماشین شهریه که نصب این تجهیزات روی اون برای مصارف شهری و بین شهری ضروری به نطر نمی رسه.
از طرف دیگه چون گارد روی ماشین هایی مثل ایکس33 مستقیم روی قسمت جلو شاسی بسته می شه با سلح اتکا کوچک این نوع گاردها شما نا خواسته ضربه وارده رو به شاسی ماشین منتقل می کنید که این خود هزینه مضاعف و سنگینی رو بهتون تحمیل میکنه.
سپر ماشین در چنین مواردی عملکرد بهتری داره که نصب گارد اندکی مانع از عملکرد درست سپر در تصادفات می شه.
farhad736
۲۲ خرداد ۱۳۹۱بنظر من برای ایکس 33 گارد عقب فقط لازم هست . چون عقبش خفاظی نداره و ضربه تصادف مستقیم به درب عقب واتاق منتقل میشه. گارد جلو بنظرم فقط بدرد زیبائی میخوره .
محمد
۲۶ فروردین ۱۳۹۱سلام آقا داود اگر یه نگاه به دور و برت بندازی میبینی هرچی داری مصرف میکنی چینیه
امین
۲۶ فروردین ۱۳۹۱سلام دوستان من الان یک x33 دارم که یک سال و 27000 تا کار کرده، واقعا به نصبت قیمت ازش راضیم. چون زیاد ماشین عوض میکنم مگان، آوانته، زانتیاو ….. هم داشتم. نمیگم از اونا بهتره، اما بدتر هم نیست.
حمید
۲۷ فروردین ۱۳۹۱بنظر شخصی من ماشین شخصیت داری نیست
کار به کیفیت یا پولش نیست
شما 1 ساعت کاملا نگاش کنین می فهمین بی شخصیت هست یعنی نمیشه بهش امیدوار شد
مثل یه بچه ناخلف می مونه
امیر
۲۷ فروردین ۱۳۹۱سلام به همگی من در مورد ایس 33 جیزی نمیدونم.اما خودم مگان 1600 وارداتی دارم.واقعا ماشین خوبیه و ازش راضیم اما واقعا لوازمش سرسام آور گرونه یه تصادف کوچیک باهاش کردم 4 میلیون تومن چیاده شدم واسه همین میخوام عوضش کنم.اما مطمینم مقایسه این دو ماشین با هم اشتباهه.اما کلا باید ماشینی رو تو ایران سوار شد که لوازمش فراوون و قیمت مناسب داشته باشه
حسین اولیایی
۲۷ فروردین ۱۳۹۱اقا امیر سلام:
در مورد مگان من اطلاعات قیمتی اجناسو ندارم … ولی من 20 ماهه که این سوگلی چینی دارم قیمت اجناس مصرفیش واقعا عالیه و حتی من فیلتر صافی بنزین x33 فابریکی شرکت چری رو 2500 تومن میخرم و خیلی چیزهای دیگه… مضافا با این اوضاع و احوال کشور ما چین فعلا کشور دوست و برادره…
سید مسعود
۲۸ فروردین ۱۳۹۱با سلام خدمت حضّار
اینجانب […] حدود 35ملیون پول دارم.
شما چه خودرویی را پیشنهاد میکنید؟
خودم بین x33 با x60 دو دلم.
راستی فرق mvm x33 با chery tiggo چیه ؟
با تشکر.
محمود 382
۲۹ فروردین ۱۳۹۱مسعود جان سلام
منم دقیقا همین مشکل تو رو دارم و سر دوراهی موندم با این تفاوت که من ایکس33 ثبت نام کردم و تا 1ماه دیگه بهم تحویل میدن ولی میخوام تحقیق کنم اگه ایکس60 بهتر باشه اونو کنسلش کنم!
اگه به نتیجه خوبی رسیدی منم در جریان بذار.
ممنون….
سید مسعود
۳۰ فروردین ۱۳۹۱سلام بر محمود
اگه میشه این ایمیلتو بده تا اگه خبری شد در جریانت بذارم
تو هم اگه خبری پیدا کردی مارا بی نصیب نذار
masoud180@ymail.com
سید مسعود
۳۰ فروردین ۱۳۹۱سلام بر محمود
فرق mvm x33 با chery tiggo تو چیه؟
چرا روی بعضیهاش نوشته x33روی بعضیهاش نوشته chery tiggo
پیمان
۲۸ فروردین ۱۳۹۱یه پرایده شاسی بلند
پرستیژ 0
:(
آرش
۲۸ فروردین ۱۳۹۱سلام.آقایون محترم من الان یکساله x33 دارم و بسیار ار اون راضی ام به نظر من با این قیمت و امکانات واقعا می ارزه.و بسیاد ماشین نرم و راحتیه.
رضا ربیعی
۲۹ فروردین ۱۳۹۱چیه ایکس33 میخرین برین بگین ویتارا سوار شدیم ،بابا اینو واسه […] ساختن که هیچی از ماشین بارشون نیست،صد رحمت به ماشینای ایرانی بهخدا شرف داره به این ماشینای چینی،نمیگم جنس ایرانی خوبه حد اقل میدونیکه جنس چینی تو پاچت نرفته،
داداش توام برو همون مگانو بخر ضرر نمی کنی،هم سواریش خوبه هم ایمنی و راحتیش.
رضا ربیعی
۲۹ فروردین ۱۳۹۱تو شاسی بلندا فقط سوزوکی ویتارا ،بقیه هم که قیمتش خیلی بالای ،یه روز میخرم اونم رنگه سفیدشو، ،بگو ایشالا،،هرچی هم قیمتش میخواد بشه بشه .
افشین
۲۹ فروردین ۱۳۹۱انشاالله.آقا رضا خیلی با متنت حال کردم.
پدرام
۳۰ فروردین ۱۳۹۱چند سالی است که چینی ها در بازار تجارت دست به کار جالبی زده اند. انها به سراغ شما می ایند و هر جنسی را که دوست داشته باشید با برند شما تولید می کنند.و اینجا در ایران تحویلتان می دهند.ایکس 33 سومین محصول برند چری است که پا به ایران گذاشت این خودرو بر خلاف ظاهر شاسی بلندش یک خودروی تک دیفرانسیل است و موتور 125 اسب بخاری برای ان بسیار ضعیف است.این خودرو در حقیقت یک خودروی کلاس سی است که در حال دراوردن ادای خودروهای شاسی بلند است.این خودرو نه قابلیت بیابانی خودروهای دو دیفرانسیل را دارد و نه سواری نرم و راحتی به شما می دهد این خودرو تنها فریبی از نوع شرقی است برای کسانی که دوست دارند فقط در ظاهر سوار یک خودروی شاسی بلند شوند
حسین اولیایی
۳۰ فروردین ۱۳۹۱اقا پدارام عزیز :
یکم اطلاعاتتو نسبت به این ماشین بیشتر کنی ،فکر کنم بدک نباشه …
موتورش 139 اسب بخاره
وزنش 1370 کیلوگرم
شتابش به نسبت وزنش خوبه و تو لایی کشی یا تو سبقت با کولر اصلا کم نمیاره …
در ضمن این ماشین چینی یکی از نقاط قوتش ،نرم و راحت رانندگی کردن باهاشه …
پایدار باشید
بل
۳۰ فروردین ۱۳۹۱باسلام من خودم bmw x6 دارم. ازش خیلی راضیم. به نظر منx33 خیلی جالب نیست.
سید مسعود
۳۰ فروردین ۱۳۹۱معلومه اگه منم یه x6 سوار میشدم دیگه بهx33 حتی نگاهم نمیکردم…
رامین
۳۱ فروردین ۱۳۹۱با سلام.
من فقط دو تا سوال میخوام بپرسم.
1- اگه X33 آشغاله آیا اینهمه فروش داشت؟
2- آیا واقعا اینهمه که X33 میخرن فقط به خاطر ادای سوار شدن یه شاسی بلند میرن 30 میلیون تومن پولشونو میریزن دور تا یه آشغال سوار بشن؟
پس حتما ماشین خوبیه که داره هر روز طرفداراش بیشتر میشن. خوب البته که کسی که تا دیروز آزرا کمتر سوار نبوده وقتیشت x33 میشینه میگه آشغاله.