ام وی ام MVMچریخودروهای چینی

نگاهی به ام وی ام X33

mvm x33 محصول شاسی بلند شرکت چینی چری است که در بازار ایران نیز اکنون شناخته شده و محصولات مختلف آن کم و بیش دیده می شوند. این خودرو که  بنام MVM Tiggo  و در ایران X33 نامیده می شود، اکنون در شرکت مدیران خودرو مونتاژ می شود.


این محصول با موتور چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ ۲۰۰۰ سی سی توان ۱۳۹ اسب بخار  را تولید می کند که به چرخهای جلو منتقل می شود. X33 همچنین دارای گیربکسی ۵ دنده دستی است و قرار است سال آینده مدل اتومات آن نیز وارد بازار کشور شود. حداکثر سرعت آن ۱۷۰ کیلومتر اعلام شده اند اما در سایت سازنده خبری از اعلام شتاب نیست.


این خودرو با باک بنزینی ۵۷ لیتری خود در هر ۱۰۰ کیلومتر سیکل شهری، بالای ۱۱ لیتر بنزین می سوزاند. مصرف سوخت این شاسی بلند در سیکل اتوبان نیز به ۷ لیتر می رسد و در حالت ترکیبی نیز حدود ۹ لیتر بنزین را می بلعد.


تجهیزات ایمنی و امکانات این خودرو شامل سیستم ترمز ضد قفل ABS، کیسه ایمنی هوا (ایربگ) برای راننده و سرنشین جلو، سیستم ضد سرقت الکتریکی، فرمان هیدرولیک، چراغ های مه شکن، سانروف (سقف متحرک) برقی و آینه های جانبی برقی اشاره کرد.

X33 هم اکنون با قیمتی معادل ۲۹ میلیون تومان در نمایندگی و ۳۰ میلیون در بازار فروخته می شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲,۶۱۳ دیدگاه‌ها

  1. omid

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چند وقتی هست یکی از نزدیکان، همین x33 رو خریده، وقتی ماشین رو میبینی از چراغ های عقب یاد سوزوکی و از چراغ های جلو یاد توسان میوفتی….وقتی وارد ماشین میشی تو نگاه اول به نظر عالی میاد ولی وقتی دستی به دریچه های کولر و داشبورد میزنی از کیفیت فوق العاده پایین دل زده میشی، نمیخوام خیلی از این بد بگم ولی واقعا کیفیت داشبورد و دریچه ها و کلید کولر و …. در حد هیچ ماشین حتی تو رنج 15 میلیون ایران خودرو هم نیست و من رو یاد دریچه های پی کی انداخت….در هر صورت امیدوارم کیفیت موتورینگش مثل این نباشه ولی اینکه دوستان بخوان توهین کنن به کسانی که این ام وی ام رو خریدن یه جورایی بی انصافیه و کسی که بخواد شخصیت رو با ماشین نشون بده یعنی خودش بی شخصیت ترین آدما است…اولا دوستان، 33 میلیون پول کمی نیست و با این پول تو دبی میشه یه آزرا 2011 خرید و کسی که داره 33 پول میده برای ماشین کلی زحمت کشیده برای پولش برای همین البته من هم توصیه میکنم کمی بیشتر دوستان برای خرید این ماشین فکر کنن چون واقعیت اینه که به نظر من کیفین ماشین پایینه…از نظر فنی هم که من باهاش 20 دقیقه رانندگی کردم تعویض دننده به راحتی توش انجام میشه و کلاچ فوق العاده نرم هست و فرمان نرمیه خوبی داره و قطر گردش ماشین هم کم هست و به راحتی میتونید تو خیابان دوبانده دور بگیرید و دور بزنید ولی ترمز ماشین نقطه ضعف بزرگی هست که منی که به ترمزای توندر 90 عادت دارم برام خیلی ترمزاش ضعیف بود…در کل کسی که شاسی بلند دوست داره و بودجه اش 30 میلیون هست نوش جونش و بره و با پولی که براش زحمت کشیده و بدست آورده حال کنه و اصلا هم به این آدمایی که بی زحمت به پول های کلان رسیدن و “مثلا” با شخصیت هستن و لکسوز و موهاوی سوارن کاری نداشته باشن،البته منظورم با همه ی لکسوس سوارا نبود ولی کسی که بگه شخصیت آدم به ماشینش هست یعنی با پول مفت به ماشین گران قیمت رسیده، پس اگه براتون شاسی بلند مهمه حتما بخرید ولی اگر شاسی مهم نیست ، بد نیست کمی بیشتر تامل کنید و پولتون که زحمت کشیدید براش رو برای این ماشین فوق العاده بی کیفیت ندید….[…] به کشوری که x33 توش 33 میلیون هست و ماکسیمای سال 2002 60 میلیون و ماشین کره ای توش شده ماشین لوکس!!!!!!!!!!!!!!! و بنز و بی ام و هم که برای از ما بهترون

  2. علی

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (19 ديدگاه)

    من حدود یک سال و نیمه که دارم این ماشین را ازش رضایت کامل دارم قبلش یک پرشیا مدل 85 داشتم پدرم را در آورد از بس که همیشه تو تعمیرگاه بودم در کل ماشین بی آزاری بوده و من راضیم.

  3. عباس

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بدون تعصب بگم اگه تو این رنج قیمت ماشین دیگه ای سراغ دارید شک نکنید بهتره اونو بخرید x33 هم ماشینی بدی نیست البته تا وقتی نو هست من خودم توی نمایشگاه ماشین کار میکنم x33 لامسب خیلی بد خرید و فروش میشه!فعلا با این وضعیت بنزین 206 یا 207 از همه بهتر و با صرفه تره.

  4. نسیم

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام دوستان عزیز چرا اینقدر بحث میکنید هر کسی با مشورت و فکر خودش یه ماشینی را انتخاب میکنه. یکی توان خرید ام وی ام ایکس33 را داره یکی توان مگان را یکی توان خرید بنز یا ایکس6. همه ی محصولات یه ویژگی خاص خودشون را دارن .والبته هیچ وقت ماشین نماد شخصیت نیست اگر این طور باشه کسی که پیکان داره دور از جون بی شخصیته؟ .مهم چینی بودن یا امریکایی بودن نیست مهم روش استفاده از محصول اگر درست استفاده کنیم محصول فوق العاده ای خواهیم داشت. بنده نسیم هستم کوچیک همه ی شما.

  5. رضا

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (19 ديدگاه)

    x33 ماشین عالیه من حدود یک ساله که دارمش و ازش رضایت دارم در ضمن قبلا من زانتیا هم داشتم ولی این چیز دیگه ای هست

  6. علیرضا

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (510 ديدگاه)

    کافیه فقط به رده بندی کیفی خودروها نگاه بندازید X33 در رده19 که واقعا برای یه ماشین 30میلیونی خیلی ناجوره
    دوستان یه حقیقت تو کل دنیا وجود داره
    اینکه این خودرو سازان چینی کلی باید تجربه کسب کنن تا به جایگاه قدیمیان این صنعت برسن
    همونطور که نمیشه هیوندای که غولیه برای خودش رو با بنز و بی ام و مقایسه کرد ایکس 33 هم در جایگاهی نیست که با خودروسازان فرانسه و ژاپن و کره مقایسه شه
    دوستان بدون تعصب نظر بدن و از مشکلات ماشیناشون(چه ام وی ام چه بنز) بگن

  7. پیکان پیکانی

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    نه مگان نه اکس33 نه زانتبا فقط

    پ ی ک ا ن

    پیکان ماشینی بی ادعا ودرست حسابی
    اگه دهه 40یا 50هستین می دونین چی می گم ….

  8. zorg

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (30 ديدگاه)

    چینی ها سهم خود را در بازار خودرو ایران افزایش دادند

    پرشین خودرو: آمارهای وضعیت تولید خودرو در سال 90 نشان می‌دهد سال قبل مجموعا یک میلیون و 412 هزار و 220 دستگاه خودروی سواری در کل کشور تولید شده که در مقایسه با تولید یک میلیون و 359 هزار و 593 دستگاهی سال 90 رشد 3.9 درصدی داشته است.

    به گزارش «پرشین خودرو»، پراید در سایپا و پارس خودرو صاحب رکورد تیراژ است، پس از پراید پژو 206 قرار دارد، بعد از 206 پژو 405 و سمند…خودروسازان بم طی سال 90 تنها چهار دستگاه خودرو تولید کرد.
    تولید نسیان رونیز، فولکس واگن گل، زانتیا و چری در سال 90 متوقف شده، تولید لوبو، ورنا، لیفان، پژو روآ و مزدا 3 بیشترین کاهش را در بین خودروهای داخلی داشته و از دیگر سو تولید تینا، ام.وی.ام ایکس 33، تیبا، ام.وی.ام 530، تندر 90 بیشترین رشد تولید را در سال 90 نسبت به سال 89 داشته اند.
    همچنین در سال 90 مجموعاً :504 دستگاه ون،147 دستگاه آمبولانس،189 هزار و 217 دستگاه وانت،3 هزار و 640 دستگاه مینی بوس و میدل باس، 2 هزار و 464 دستگاه اتوبوس و 33 هزار و 337 دستگاه کامیونت، کامیون و کشنده در کشور تولید شده است.
    به جز مینی بوس و میدل باس که تولید سالانه آنها در سال قبل نزدیک 7.4 درصد رشد داشته است، آمبولانس 39.8 درصد، وانت 5.6 درصد، اتوبوس 19.9 درصد و کامیون 7.7 درصد کاهش داشته است.
    گفتنی آنکه در سال 1389 مجموعا 230 دستگاه ماشین آتش نشانی تولید شده بود که در سال 1390 تولید این وسیله به صفر رسیده و حکایت از کاهش 100 درصدی تولید این محصول در سال 1390 دارد.
    206
    بر اساس آنچه گفته شد، تولید جمع کل خودروهای فوق الذکر در سال 1390 نسبت به سال 1389 رشد 2.4 درصدی داشته است این در حالیست که رشد تولید انواع خودرو در سال 1389 نسبت به سال 1388 برابر 12.5 درصد بوده است.
    رشد 3.9 درصدی تولید خودروی سواری در سال 90 نسبت به سال 89 نیز در حالیست که این رشد در سال 1389، نسبت به سال 1388 نزدیک به 14 درصد بوده است. مجموعه این آمارها حاکی از کند شدن روند رشد تولید خودرو در کشور است.

    به گزارش عصر ایران، در حالی که تولید خودروهای اروپایی الاصل سال گذشته رشد چندانی نداشته، حتی خودروهای ژاپنی و کره ای نظیر مزدا 3 و هیوندا نیز آنچنان رشدی نداشتند و حتی در سال 90 کاهش تیراژ را نیز تجربه کردند، تولید انواع خودروهای ام.وی.ام رشد قابل توجه تیراژ داشته اند.
    به طوری که تولید ام.وی.ام 110، ایکس 33 افزایش تولید نزدیک به 692 درصدی و تولید ام.وی.ام 530 نزدیک به 113 درصد افزایش تولید داشته است. در این بین کاهش تولید ایران خودرو، بزرگترین خودروساز داخلی و صفر شدن تولید نیسان رونیز و زانتیا از سایپا قابل توجه است.
    سهم کارخانجات از مجموع تولید
    سال قبل مجموعه کارخانجات ایران خودرو (شامل ایران خودروی مرکزی، خراسان، مازندران وفارس) نزدیک به 646 هزار و 783 دستگاه خودرو تولید کردند که این رقم در مقایسه با تولید 648 هزار و 117 دستگاهی سال 89 حاکی از کاهش تولید 0.2 درصدی تولید ایران خودرو است.
    خودروسازان بم طی سال 90 تنها 4 دستگاه خودرو تولید کرد، این کارخانه در سال 89 مجموعا 311 دستگاه خودرو تولید کرده بود که نشان دهنده کاهش 98.7 درصدی تولید این کارخانه است.
    خودروسازان راین که در سال 89 مجموعا 4 هزار و 500 دستگاه خودرو تولید کرده بود، در سال 90 سر جمع 2 هزار و 649 دستگاه خودرو تولید کرده که این نیز نشان دهنده کاهش 41.1 درصدی تولید این خودروساز است.
    خودروسازان صنعت پارس –تا÷کو بعد از تولید هزار و 254 دستگاهی در سال 1388 دیگر در سال های 89 و 90 تولیدی نداشته، بنیان توسعه صنعت خودرو- بن رو نیز در سال 88 برابر 33 دستگاه خودرو تولید کرد و دیگر در سال های 89 و 90 تولیدی نداشته است.
    ام.وی.ام
    اما مدیران خودرو (تولید کننده انواع ام.وی.ام) که نماینده خودروسازان چین در ایران به شمار می رود همچنان به رشد خارق العاده ادامه می دهد.
    این خودرو سازی در سال 88 مجموعا 2 هزار و 929 دستگاه، در سال 89 مجموعا 8 هزار و 814 دستگاه خودرو تولید و عرضه کرده است، اما در سال 1390 با تولید انفجاری 19 هزار و 735 دستگاه تولید خود را 123.9 درصد افزایش داده است.
    زاگرس خودرو که از 87 به این سو هیچ تولیدی نداشته است!
    اما سایپا دومین کارخانه خودروسازی عمده کشور ؛ تولید خود را 8.9 درصد نسبت به سال 89 افزایش داده، این خودروساز بزرگ کشور در سال 89 مجموعا 386 هزار و 140 دستگاه خودرو تولید کرده بود که این رقم در سال 90 به 420 هزار و 696 دستگاه رسیده است.
    پارس خودرو نیز تولید خود را از 300 هزار و 596 دستگاه در سال 89 به 315 هزار و 918 دستگاه در سال 90 رسانده که نشان دهنده رشد 5.1 درصدی تولیدات این کارخانه است.
    سناباد خودروی توس که در سال 88 هیچ تولیدی نداشته در سال 89 تولید خود را به 860 دستگاه رسانده بود که در سال 90 این تولید مجددا صفر شده که کاهش 100 درصدی تولید این خودروسازی را نشان میدهد.
    گروه بهمن در سال 88 مجموعا 7 هزار و 221 دستگاه خودرو تولید کرده بود که این رقم را در سال 89 به 8 هزار و 192 دستگاه رسانده بود، اما در سال قبل(1390) مجددا با کاهش 26.8 درصدی تولید این خودروساز به 5 هزار و 994 دستگاه رسیده است.
    کرمان موتور که در سال 88 مجموعا هزار و 805 دستگاه تولید کرده بود، سال 89 با کاهش تولید خود را به هزار و 771 دستگاه کاهش داده بود و در سال 90 با کاهش چشمگیر 75.1 درصدی تولید، تیراژ خود را به 441 دستگاه رسانده است.
    بر اساس آنچه گفته شد، مجموع تولید خودروسازان در حوزه خودروهای سواری در سال 88 برابر یک میلیون و 193 هزار و 240 دستگاه بوده که در سال 89 با رشد نزدیک به 14 درصدی تولید خودروی سواری در کشور به یک میلیون و 359 هزار و 593 دستگاه می رسد، در سال قبل یعنی 1390 رشد تولید کاهش یافته و به 3.9 درصد میرسد و به این ترتیب مجموع تولید خودروی سواری کشور برابر یک میلیون و 412 هزار و 220 دستگاه بوده است.
    کامیون ها
    ارس خودرو دیزل سال قبل با افزایش 51.5 درصدی تولید خود را به 3 هزار و 255 دستگاه رسانده، ایران خودرو دیزل مجموعا 9 هزار و 139 دستگاه تولید داشته که حاکی از رشد 38.6 درصدی تولید آن در سال 90 نسبت به سال 89 است.
    رخش خودرو دیزل با تولید مجموعا 655 دستگاه تولید خود را در سال 90 نسبت به سال 89 نزدیک به 46.9 درصد کاهش داده است.
    خودروسازان دیزلی آذربایجان که در سال 89 مجموعا 53 دستگاه تولید داشت، در سال 90 هیچ تولیدی نداشته و بنابراین با کاهش 100 درصدی تولید مواجه بوده است.
    زامیاد تولید خود را از 742 دستگاه در سال 89 به 863 دستگاه در سال 90 رسانده که حاکی از رشد سالانه 16.3درصدی تولید این کارخانه است.
    کامیون
    سایپا دیزل نیز سال قبل مجموعا 8 هزار و 568 دستگاه تولید کرده که نشان دهنده رشد 3.8 درصدی تولید این کارخانه است. کاریزان خودرو نیز با با رشد 7.2 درصدی تیراژ خود را به 3 هزار و 210 دستگاه در سال 90 نسبت به سال 89 رسانده است.
    تولید گروه بهمن 47.3 درصد کاهش داشته، بر این اساس این کارخانه در سال 90 تیراژی برابر 7 هزار و 414 دستگاه داشته است.
    آریا دیزل موتور با تولید 112 دستگاه رشدی 250 درصدی داشته، این کارخانه در سال 89 تنها 32 دستگاه تولید داشته است.
    سپهر دیزل کاوه که در سال های 88 و 89 هیچ تولیدی نداشته در سال گذشته 121 دستگاه تولید داشته است .
    بر این اساس تولید کامیون در کشور در سال 90 مجموعا 33 هزار و 337 دستگاه بوده که با نگاهی به تولید سال 89 برابر 36 هزار و 132 دستگاه شاهد کاهش 7.7 درصدی در این گروه هستیم.
    گفتنی آنکه در سال 88 مجموعا 30 هزار و 556 دستگاه تولید کامیون در کشور وجود داشته است که این تولید در سال 89 بیش از 18 درصد رشد داشته است.
    ایران خودرو
    در سال 90 بیشترین تولید ایران خودرو به انواع پژو 206 اختصاص داشته، به طوری که تیراژ این خودرو با رشد 4 درصدی به 167 هزار و 536 دستگاه رسیده است.
    پس از 206، پژو 405 قرار دارد، اگرچه تولید این خودرو 19.5 کاهش داشته، اما مجموع تولید آن در کارخانجات ایران خودرو در سال 90 بالغ بر 156 هزار و 47 دستگاه است.
    تولید سمند با رشد 6.2 درصدی به 141 هزار و 394 دستگاه رسیده است.
    پس از سمند پژو پارس با تیراژ 91 هزار و 533 دستگاهی قرار دارد که از رشد 6.6 درصدی تولید این خودرو خبر می‌دهد، تولید تندر 90 در ایران خودرو رشد 75.7 درصدی داشته تا تولید این خودرو را به 32 هزار و 146 دستگاه در سال 90 برساند.
    سوزوکی
    تولید پژو روآ با کاهش 49.2 درصدی به 20 هزار دستگاه رسیده اما تولید پژو 207 تازه وارد محصولات ایران خودرو نیز در سال 90 نسبت به سال 89 از افت تیراژ 3.5 درصدی خبر میدهد و بر این اساس در سال 90 مجموعا 11 هزار و 172 دستگاه از این خودرو تولید شده است.
    تولید سوزوکی ویتارا محصول گران قیمت ایران خودرو نیز با کاهش 7.9 درصدی تولید به 4 هزار و 393 دستگاه رسیده است.
    بر این اساس به ترتیب پژو روآ، پژو 405، سوزکی و پژو 207 بیشترین کاهش تولید و تندر 90، پژو پارس، سمند و پژو 206 بیشترین تولید در بین محصولات ایران خودرو را به خود اختصاص دادند.
    پارس خودرو
    در بین خودروهای پارس خودرو، پراید با تیراژ 240 هزار و 923 دستگاه در صدر قرار دارد، البته مونتاژ پراید در پارس خودرو کاهش 6.9 درصدی را نیز نسبت به سال 89 تجربه کرده است.
    تولید تندر 90 با رشد 88.4 درصدی به 58 هزار و 878 دستگاه در سال 90 رسیده، همچنین پارس خودرو در این سال 11 هزار و 914 دستگاه مگان تولید کرده که از رشد 66.8 درصدی تولید این محصول حکایت دارد.
    ماکسیما با کاهش تولید 4.3 درصدی در پارس خودرو مواجه بوده، به این ترتیب تولید این خودرو به 2 هزار و 688 دستگاه در سال 90 نسبت به سال 89 رسیده است.
    در سال 89 مجموعا 36 دستگاه تینا در پارس خودرو تولید شده بود که با رشدی 3775 درصدی تولید آن در سال 90 به 1395 دستگاه رسیده است.
    همچنین تولید قشقایی از 75 دستگاه در سال 89 به 120 دستگاه در سال 90 رسیده که حاکی از رشد 60 درصدی تولید این محصول است. از دیگر سو پارس خودرو تولید نیسیان رونیز را در سال 90 به طوری کلی متوقف کرده است.
    به این ترتیب بیشترین کاهش تولید در بین محصولات پارس خودرو به ترتیب از آن: رونیز، مونتاژ پراید و ماکسیما بوده و از دیگر سو بیشترین رشد تولید به تینا، تندر 90، مگان و قشقایی اختصاص داشته است.
    سایپا
    در بین محصولات سایپا پراید با تیراژ 370 هزار و 535 دستگاه همچنیان صدر نشین است، تولید این خودرو در سال 90 نسبت به سال قبل 3.7 درصد رشد داشته است.
    تیبا با رشد 654.2 درصدی در رتبه دوم قرار دارد، تیراژ این خودرو در سال 90 برابر 32 هزار و 492 دستگاه بوده، در حالی که مجموع تیراژ آن در سال 89 نزدیک به 49 هزار دستگتاه بوده است.

    پراید
    تولید ریو با کاهش 8.9 درصدی به 17 هزار و 669 دستگاه رسیده و تولید زانتیا که در سال 89 نیز 4 هزار و 902 دستگاه از آن تولید شده بود، در سال 90 عملا صفر شده است. بر این اساس زانتیا و ریو با کاهش تولید و تیبا و پراید بیشترین افزایش تولید را در بین محصولات سایپا در سال 90 داشته اند.
    خودروسازان راین، عرضه کننده هیوندا آوانته و ورنا تولید هیوندا ورنا را از 2 هزار و 129 دستگاه در سال 89 به 64 دستگاه در سال 90 رساندند که نشان دهنده کاهش 97 درصدی تولید این محصول است، همچنین تولید آوانته از 2 هزار و 371 دستگاه در سال 89 به 2 هزار و 585 دستگاه در سال 90 رسیده که نشان دهنده افزایش 9 درصدی تولید این خودرو است.
    چینی سازها
    مدیران خودرو در سال 90 مجموعا 7هزار و 379 دستگاه ام.وی.ام ایکس 33 تولید کرده است، این در حالیست که در سال 89 مجموعا 932 دستگاه از این خودررو تولید شده بود که نشان دهنده رشد تولید 691.7 درصدی تولید این محصول است. این خودروساز شریک چین، نزدیک 3 هزار و 563 دستگاه ام.وی.ام 110 چهار سیلند نیز در سال 90 تولید کرده که رشدی 62.6 درصدی نسبت به سال 89 داشته است.
    مزدا 3
    گروه بهمن نیز که در سال 89 مجموعا 5 هزار و 994 دستگاه مزدا 3 تولید کرده بود، در سال 90 با کاهش26.8 درصدی تولید انواع مزدا 3 را به 5 هزار و 994 دستگاه رسانده است. کرمان موتور نیز تولید لیفان را 75.1 درصد در سال 90 نسبت به سال 89 کاهش داده و سال 90 مجموعا 441 دستگاه از این خودرو تولید کرده است.

    سهامداران خیابان های تهران
    بر اساس آنچه گفته شد، پراید در سایپا و پارس خودرو صاحب رکورد تیراژ است، پس از پراید پژو 206 قرار دارد، بعد از 206 پژو 405، پس از آن سمند و بعد پژو پارس قرار دارد تندر 90 در رتبه بعدی قرار دارد. کمترین تیراژ را خودروی لوبو 1100 به خود اختصاص داده پس از آن هیوندا ورنا، ام.وی.ام 315 و قشقایی قرار دارند. لیفان، تینا و آوانته نیز در رتبه های بعدی کمترین تولید قرار دارند.
    تولید نسیان رونیز، فولکس واگن گل، زانتیا و چری در سال 90 متوقف شده، تولید لوبو، ورنا، لیفان، پژو روآ و مزدا 3 بیشترین کاهش را در بین خودروهای داخلی داشته و از دیگر سو تولید تینا، ام.وی.ام ایکس 33، تیبا، ام.وی.ام 530، تندر 90 بیشترین رشد تولید را در سال 90 نسبت به سال 89 داشته اند.

    لینک خبر در وب سایت پرشین خودرو

  9. سعید

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بیشتر اونایی که دارن راجع به x33 […] مطمئنم تا حالا درش رو هم باز و بسته نکردن فقط تو خیابون از تو شیشه توش رو نگاه کردن.من یه ساله x33دارم وقتی که خریدم مگان دنده ای 25/800 بود مگان اتومات 31/500 میتونستم هرکدومو بخرم ولی الان از انتخابم راضی ام این ماشین هم شاسی بلنده هم به خاطر دف جلو بودنش خیلی نرم و بی سروصداست.30000تا ماشینم راه رفته که حداقلا 10000تاش با سرعت 190-150 بوده آخ هم نگفته […]

    1. جنابعالی!

      ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱
      سوابق: (27 ديدگاه)

      کم خالی ببند! ماشینی که حداکثر 170 کیلومتر میره چه جوری باهاش 190 تا رفتی؟!

      در ضمن یه مجله کالایاب خودرو بخر تا نظر بقیه دارندگان این ماشین رو هم ببینی!
      ماشین بیخودیه.

  10. علیرضا

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (510 ديدگاه)

    یکی از دوستان ادعای عجیبی کرد که حداقل 10000کیلومتر از کارکرد ماشینش رو باسرعت 150-190 رفته! این یعنی تعصب
    اگه شما یه فیلم از صفحه کیلومتر و مسیر حرکتت گذاشتین که ماشین 190 میرفت من به شما جایزه میدم! درضمن بگید مسیرتون کجا بوده که این همه سرعت بدون اینکه پلیس ببینتتون!!
    دوست من شما از ماشین تخخصص دارید؟ من 4سال درسشو خوندم و توی دانشگاه سیستم موتورهای وانکل رو ارایه میکردم. دف جلو بودن ماشین چه ربطی به نرم بودن و بی صدا بودنش داره؟
    حالا با اجازه دوستان از ضعف هاش بگم لطفا هرکی بحثی داره بدون تعصب فنی صحبت کنه(اگه فنی نیستین بحث نکنین):
    -ضعف خیلی شدید ایمنی خودرو بخاطر انتقال ضربه توسط شاسی و موتور به سرنشینان و ضعف عملکرد ایربگ که یک ستاره از پنج ستاره کانون ایمنی اروپا گرفته(206=4ستاره،ال90=3ستاره،مگان=5ستاره)
    -ضعف در عایقبندی اتاق و همچنین لرزش بیش از حد موتور که باعث آزار در سرعتهای بالا میشه
    -ضعف در طراحی ضرایب گیربکس مخصوصا 3 به بالا که شتابگیری رو به نسبت قدرت موتور با مشکل مواجه میکنه مخصوصا سربالایی و جاده های کوهستانی(که رسیدن به حداکثر تورک تو دور 5700 هم مزید بر علته)
    -ضعف در قالبگیری قطعات مشهوده و کیفیت قطعات به کار رفته به نسبت قیمت خودرو پایینه و در کارکردهای بالا سروصدای اضافی تولید میکنه
    -ضعف در طراحی سپر عقب باعث میشه ضربه بجای اینکه توسط شاسی دفع بشه مستقیما به اتاق منتقل بشه که تو تصادفات ازعقب حادثه سازه
    -نداشتن سینی محافظ زیر موتور که شاسی بلند بودن ماشین رو زیر سوال برده(چون باعث برخورد موتور با اجسام و صدمه دیدن قسمتهای فنی میشه)
    -ضعف در سیستم ترمز و عدم اطمینان در سرعتهای بالا(به نسبت مزدا،زانتیا،مگان و حتی 206 تیپ5و6)
    -و در نهایت استهلاک به نسبت بالا که توی ماشینهای با کارکرد 50000به بالا اول از گیربکس و دسته موتور خودشو نشون میده
    -صندلیهای سفت و ناراحت که فاقد تنظیم گودی کمره
    -طراحی درب بزرگ عقب(درب 5ام) که اگه بار دستتون بخوایین تو صندوق بزارید و یه ماشین از پشت بهتون چسبیده باشه نمیتونید در رو باز کنید(دربعضی از ماشینهای دیگه هم دیده میشه)
    -بازار فروش دست دوم ضعیف و افت به نسبت زیاد قیمت خودرو
    -ضعف در آلیاژ اکسل عقب(در بعضی از تصادفات به نسبت ضعیف کاملا اکسل کنده شده و ماشین به روی زمین افتاده)
    -به طراحی بیرون هم نمیپردازیم چون که کاملا سلیقه ای هست(من خودم میپسندم)
    اما محاسن:
    -طراحی خوب قسمت داخل(ای ماش از مواد خوب هم استفاده میشد) و ارگونومی خوب
    -قیمت با توجه با امکانات به نسبت بازار داخلی نسبتا مناسب
    -فضای خوب سرنشینان(تا قد180)
    -قابلیت تنظیم صندلیهای عقب درطول و زاویه پشت
    -وجوود سانروف استاندارد در این رنج قیمت
    -نرمی سیستم تعلیق بخاطر سیستم مک فرسون در جلو و چندجزیی در غقب(تو سرعتهای بالا مانور رو مشکل میکنه و بیشتر خانوادگیه)
    -میدان دید مناسب خودرو و تسلط بر زوایا

    1. حسین اولیایی

      ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱
      سوابق: (44 ديدگاه)

      اقا علیرضا سلام:
      با حفظ احترام به نظر شخصی شما در مورد مسائل فنی ماشین x33 و مشکلات ان
      من 40% از معایبی را که بیان کردید ،قبول دارم…
      بیشتر از 20 ماه این ماشینو دارم و بیشتر از 43600 کیلومتر پیمایش داشتم …ماشینهای قبلی من زانتیا-خانواده پژو-پراید-پیکان.
      حداقل تو اصطحلاک و ترمزهاش من میتونم با شما بحث فنی کنم …
      حتی ترمزهاش و اصطحلاکش از زانتیایی که من داشتم بهتره…
      پایدار باشید

      1. جنابعالی!

        ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱
        سوابق: (27 ديدگاه)

        زانتیا ماشین خوبی نبوده و نیست! از نظر ایمنی واقعا ضعیفه.

      2. علیرضا د

        ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱
        سوابق: (510 ديدگاه)

        با سلام خدمت دوست خوبم آقای اولیایی عزیز
        ارادت
        حرف شما رو در این مورد قبول دارم چرا؟
        -چون زانتیا از پر استهلاک ترین ماشین های تولیدی داخلیه و ضعف خیلی شدیدی در ایمنی و طراحی داره(زانتیا هم یک ستاره از 5 ستاره کانون امنیت اروپا داره،پژو405 -2ستاره بدون ایربگ)
        به همین دلیل هم توی کشورهای اروپایی شکست خورد و بیشتر از دوسال در خط تولید کمپانی مادر نموند(مقایسه با 206 که 13 سال در خط کمپانی مادر بود)
        شما ماشین رو از لحاظ استهلاک باید با آوانته یا مگان مقایسه کنید.
        -ایا شما حاظری 33 میلیون بدی ولی ضعیف ترین ایمنی تولید داخل رو بعد از پراید داشته باشید؟
        -یک ماشین پر استهلاک با 40000 کیلومتر اصلا خودشو نشون نمیده
        یه مثال عرض کنم
        شما اگه به کشورهای دیگه سفر کنید و در مورد اتومبیل تحقیق کنید متوجه میشید در تمام دنیا اتومبیل های فرانسوی به استهلاک بالا معروف هستن اما این استهلاک خودش رو بالای 200000کیلومتر نشون میده اما اتومبیل های ژاپن و آلمان(بی ام و یک مقدار ضعیفتر) با یک مقدار ارفاق کره جز ماشینهای فوق العاده کم استهلاک هستن که حتی با کارکرد 1535000کیلومتر هم دیدم(تویوتا) که ماشینهای چینی شاید هیچ وقت کارکرد 500000 کیلومتر رو هم نبینن
        -درضمن نظرات من اصلا شخصی نبود و کاملا ایرادات ماشین رو بیان کردم و سلیقه توش نبود
        من خودم به شخصه از ظاهر این ماشین خوشم میاد و دوست دارمش اما حاظر نیستم برای یه ماشینی که این قدر قیمتشه ریسک کنم و این همه ایراد توش باشه
        از دوستان عزیز هم خواهشمندم از این جمله x33 برای شاسی بلند ندیده هاست استفاده نکنن. چون دلیل درستی نیست و به سلیقه افراد که کاملا شخصیه توهین میشه!!

    2. سید مسعود

      ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱
      سوابق: (4 ديدگاه)

      با سلام خدمت حضار
      اگه میشه x60 و x33 را باهم مقایسه کنید.

  11. محمد

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام x33 برای شاسی بلند ندیداست. نمیدونم چه فکری کردن پشتش بزرگ زدن mvm .فوق العاده زشت واشغال.

  12. علیرضا

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    x33 هم مصرفش بیش از آوانته است و سرعتش کمتر هم اسب بخار قدرت موتور هم یکی است پس چرا آوانته که ماشین کره ای است نخریم؟

  13. علیرضا

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (510 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوست خوبم آقای اولیایی عزیز
    ارادت
    حرف شما رو در این مورد قبول دارم چرا؟
    -چون زانتیا از پر استهلاک ترین ماشین های تولیدی داخلیه و ضعف خیلی شدیدی در ایمنی و طراحی داره(زانتیا هم یک ستاره از 5 ستاره کانون امنیت اروپا داره،پژو405 -2ستاره بدون ایربگ)
    به همین دلیل هم توی کشورهای اروپایی شکست خورد و بیشتر از دوسال در خط تولید کمپانی مادر نموند(مقایسه با 206 که 13 سال در خط کمپانی مادر بود)
    شما ماشین رو از لحاظ استهلاک باید با آوانته یا مگان مقایسه کنید.
    -ایا شما حاظری 33 میلیون بدی ولی ضعیف ترین ایمنی تولید داخل رو بعد از پراید داشته باشید؟
    -یک ماشین پر استهلاک با 4000 کیلومتر اصلا خودشو نشون نمیده
    یه مثال عرض کنم
    شما اگه به کشورهای دیگه سفر کنید و در مورد اتومبیل تحقیق کنید متوجه میشید در تمام دنیا اتومبیل های فرانسوی به استهلاک بالا معروف هستن اما این استهلاک خودش رو بالای 200000کیلومتر نشون میده اما اتومبیل های ژاپن و آلمان(بی ام و یک مقدار ضعیفتر) با یک مقدار ارفاق کره جز ماشینهای فوق العاده کم استهلاک هستن که حتی با کارکرد 1535000کیلومتر هم دیدم(تویوتا) که ماشینهای چینی شاید هیچ وقت کارکرد 500000 کیلومتر رو هم نبینن
    -درضمن نظرات من اصلا شخصی نبود و کاملا ایرادات ماشین رو بیان کردم و سلیقه توش نبود
    من خودم به شخصه از ظاهر این ماشین خوشم میاد و دوست دارمش اما حاظر نیستم برای یه ماشینی که این قدر قیمتشه ریسک کنم و این همه ایراد توش باشه
    از دوستان عزیز هم خواهشمندم از این جمله x33 برای شاسی بلند ندیده هاست استفاده نکنن. چون دلیل درستی نیست و به سلیقه افراد که کاملا شخصیه توهین میشه!!

  14. علیرضا د

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (510 ديدگاه)

    دوستان برای اینکه سوتفاهم پیش نیاد با دوست خوبمون علیرضا من با اسم علیرضا د مینویسم
    من در مورد مزایا و معایب این ماشین و در جواب دوستمون آقای اولیایی نوشتم و در مورد سرعت آوانته و قدرتش چیزی بیان نکردم

  15. mohammad

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تو تموم دنیا اول ماشین رو تحویل میدن بعد پول میگیرن
    تو ایران اول پول میگیرن بعد از 60 روز ماشین میدن
    ( تموم خودرو سازهای بزرگ دنیا آرزوی همچین روشی رو دارن )

  16. sadeq

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من قبلا ژیان داشتم الان ام وی ام خریدم خداییش ام وی ام از اون بهتره فقط یه ذره قیمتش از ژیان بیشتر بود.

  17. محمد

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام من 3سال زانتیا سوار بودم وشش ماه سوزوکی ویتارا ولی زانتیا به نظر من خیلی بهتر بود اگه ایکس 33هم متل سوزوکی باشه واقها بده درضورتی که میگن ایکس 33 4wنیست

  18. rima

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشین چینی مثل بقیه وسایل چینی موجود در بازاده ،هیچ گونه ضمانتی نداره وضمنا با قیمتی که اینگونه ماشینهاداره میتونیم ماشینهای ایرانی خیلی خوب تهیه کنیم

  19. amir

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشین چینی تعریفی نیست هیچ مدلش،نگاه به ظاهرش نکنین بالاخره چینیه،با قیمت این ماشین میتونیم ماشین ایرانی خیلی خوب تهیه کنیم

  20. روزبه

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    بهتره X33 رو با هم تیپش مقایسه کنید ، نه مگان یا …
    بهتره کسایی که اطلاعات دارن یه مقایسه بین x33 و لیفان X60 داشته باشن ، چون کسی که تو رنج 30 تا 35 بخواد شاستی بلند یا ساو بخره همین دوتا رو میتونه انتخاب کنه ، ظاهر X60 که از تیگو بهتره مخصوصا جلو ، عقبش تعریف نداره ، حجم موتورش کمتره ولی قدرت بیشتری نسبت به تیگو ایجاد می کنه ، فکر کنم آپشن های تیگو برتری این ماشین باشه ، به نظر میاد x60 سانروف ، تنظیم برقی صندلی و کنترل سیستم صوتی روی فرمون رو نداره ، بیاید بیشتر بین این دو تا ماشین نظر بدین

  21. hgf

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (11 ديدگاه)

    یادتونه وقتی بچه بودیم داداش بزرگمون بیرون رفتنی بهمون میگفت میرن دکتر زود برگردم یا برم آقا دزده رو بکشم بیام و همچین چیزایی تا ما باهاشون نریم و دردسر براشون نشیم اما اینو نمیدونستن که بچه به دروغ می اندیشد
    الان هم مسئله اینه بهمون میگن ما دیگه واردات نداریم و حمایت میکنیم از تولید داخل و چین بی چین و این چیزا اما از اون طرفم واردات 90 برابر میشه و…

  22. hgf

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (11 ديدگاه)

    آقا چه معرکه ای راه انداخین؟ رونیز متعلق به کدوم ساله؟ x33 کی ساخته و روانه شده؟ اون رونیز با اون قدمتش روی شاسی بلندو سفید کرد .x33 هر چی شاسی بلندا رشته کرده بودن پنبه کرد

  23. saeeed

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بروبابا چیه 170تاسرعت به چه دردمان میخوره بی ام وبگذار تا بیایم بخریم
    تازه 4سیلند
    مسخرس

  24. arman

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام
    در مورد بحث های بالا که برای خوندنشون وقتمو الکی گذاشتم و پشییمانم یه نکته خدمت دوستان کلاس های ماشین های اس یو وی متفاوت مثل کامپکت اس یو وی(اسپورتیج-ویتارا-ایکس33) و مید سایز اس یو وی(موهاوی-پاژرو-لندکروز)و فول سایز اس یو وی(تو ایران نداریم چون اکثرا آمریکایین مثل چی ام سی کادیلاک رنچرور)
    توصیه من به همه هموطن های خوبم خر بخرید از ایران خودرو ماشین نخرید اگر حمایت مسخره ملت از تواید کنندگان داخلی رو خودمون بذاریم کنار و نظام اقتصادیمونو خودمون تحریم کنیم نه بیگانگان بی شک ایران کمتر از آلمان نخبه نداره از همین فردا کالا بی کیفیت و گران نخر مالیات ارزش افزوده نده چند صباحی بی نان کسی نمیرد به زعمر گران در پس نمک بدهی

  25. امیر

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    باسلام خدمت دوستان.من 7ساله درشرکت سایپاوپارس خودروبه عنوان کارشناس واحدفنی ومهندسی هستم.متاسفانه برخی از دوستان اطلاعات غلط میدن وبقیه روگمراه میکنن.بایدبگم هرخودرویی که میخری بخرولی خودروی فرانسوی نخرچون ازلحاظ هزینه واستهلاک بیچارت میکنه.من خریدخودروهای مدیران خودرورابه دوستان توصیه میکنم چون هم خدمات خوبی داره وهم کیفیت خوبی داره .وهم قطعاتش ارزونه.خواهش میکنم که فنی وبادلیل بحث کنیدنه مثل آدمای قدیمی وکوچه بازاری دلیل مسخره مثل چینی بودن بیارید.گوشی appleهم توی چین تولیدمیشه.پس چراهمه مردم دنیابرای داشتنش دست وپامیزنن.تمام کشورهای دنیاجنس درجه1تادرجه خدادارن.پس استدلال درست بیارید.

    1. بیخودی

      ۹ اردیبهشت ۱۳۹۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      شیشه جلو x33 گیرنمیاد.

    2. علیرضا د

      ۹ اردیبهشت ۱۳۹۱
      سوابق: (510 ديدگاه)

      دوست عزیز کمپانی فولکس واگن و جنرال موتورز هم تو چین کارخونه دارن،بی ام و در آفریقای جنوبی کارخونه دارن!اما توی چین با دانش فنی کمپانی مادر تولید میشه نه با دانش فنی بومی!خودروهای مدیران با دانش فنی بومی چین تولید میشن که سطح پایینی داره!
      مثلا همین آی فون رو مقایسه کنید با نمونه های چینی که دانش کمپانی اپل پشتش نیست!
      شما که اطلاع داری و با دانشی و حرف از خدمات بهتر مدیران میزنید آیا میدونید که مدیران فقط تو بعضی مراکز استان نمایندگی داره؟
      شما که حرف از کیفیت میزنید یه نگاه به رتبه بندی کیفی سازمان بندازید که ماشینهای ژاپن(تولید همین پارس خودرو) کجا هستند و ماشینهای چین در انتهای لیست. لطفا بدون مطالعه و از سر تعصب حرفاتون رو بیان نکنید

  26. امیر

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    راستی اون دوستایی که میگن این خودرو170تامیره پس اون کسی که میگه 190رفتم دروغ میگه بایدتوجه داشته باشن که سرعتی که ازطرف سازنده ارایه میشه سرعتیه اسمی که خودرودراون سرعت ایمنه نه حداکثرواقعی سرعت.مثلامگان هم حداکثرسرعت اعلام شده توسط سازندش170کیلومتربرساعته.

    1. علیرضا د

      ۹ اردیبهشت ۱۳۹۱
      سوابق: (510 ديدگاه)

      دوباره حرف بدون مطالعه لطفا همینجوری از روی هوا حرف نزنید،مگان طبق کاتالوگ کارخونه حداکثر 193 کیلومتر میره. من خدمتتون عرض میکنم اگه یک نفر از x33 و مسیر پیش رو فیلم داشت که 190 تا میره من جایزه میدم

      1. حسین اولیایی

        ۹ اردیبهشت ۱۳۹۱
        سوابق: (44 ديدگاه)

        اقا علیرضا من بااین چینی 195 تا رفتم ،حالا باید فیلم میگرفتم تا مردم متوجه بشن که چی بشه؟؟؟
        دوستانی که میگن ایمنی نداره لطفا یه سر تو سایت تیونیگ تاک(tt)بزنن یکی از دوستان ایکس33 سوار متاسفانه در اخرین روزهای سال90 حادثه بدی براش اتفاق افتاد… خودش توضیح داده همراه با عکس …
        لطفا بعداز دیدن عکسها خودتون قضاوت کنید و نتیجه قضاوت خودتونو تواین تاپیک بیان کنید.
        پایدار باشید.

      2. علیرضا د

        ۹ اردیبهشت ۱۳۹۱
        سوابق: (510 ديدگاه)

        دوست عزیز شما یه سر برو یه مرجع معتبر
        از کانون ایمنی اروپا معتبر تر هست که تمام شرایط یکسان و استاندارد برای تمام اتومبیل ها ایجاد میکنه تا ایمنیش رو بدونه؟ که ایمنی این ماشین رو فاجعه اعلام کرده؟
        بله منم با 206 تیپ دو 200 تا رفتم اما شرایط جاده مهمه! اگر شرایط استاندارد باشه 206 تیپ2 بیشتر از 170 نمیره
        لطفا با سند حرف بزنید نه با ملاک قرار دادن حرف دوستان و یه سایتی که خدوم عضو هستم و همه از چیزی که دارن فقط به به و چه چه میکنن!!!
        دوستان واقعا که مردم ما حقشونه!! یه زمانی جنرال موتور آمریکا بهترین محصولش رو میورد ایران و ازش ایراد میگرفتن! بعد شد ماشینهای کاملا معمولی فرانسه!الانم بی کیفیت ترین محصولات جهان یعنی چین! ما چی شدیم که برای محصول یه خودرو سازی که 5سال نیت خودرو ساز شده کف و هورا میکشیم و با تعصب حرف میزنیم

      3. علیرضا د

        ۹ اردیبهشت ۱۳۹۱
        سوابق: (510 ديدگاه)

        چین کجا رو بهتر از ایران میتونه گیر بیاره که بدترین محصولاتش رو بهش صادر کنه و مردم براش کلی پول بدن و فقط با تعصب بگن به به عجب ماشینی چون که خودشون خریدن باید حتما خوب باشه!
        شما هروقت دیدید این محصولات اجازه تردد در کشوری مثل آلمان،انگلستان،فرانسه،سوییس که سخت ترین قوانین رو دارن،گرفتن بدونید این محصولات چینی خوبن!
        من دیگ حرفی ندارم چون هرچی علمی با دوستان حرف میزنید میان و با یه تعصب الکی و بدون هیچ مدرکی حرف خودشون رو میزنن و همه بحث های علمی و آزمایش شده رو میبرن زیر سوال!
        ببخشید ولی واقعا حق این ملته تا نتونن محصولات روز دنیا رو سوار شن چون عاشق جنسی هستن که فقط جشمشون رو بگیره و براشون بشه اسطوره(مثل زانتیا،پژو405،حتی نیسان وانت!)

  27. محمد

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (9 ديدگاه)

    من این ماشینو دیدم که با یک تصادف معمولی چرخ جلوش شکسته بود . این ماشین یه آشغاله واقعیه

  28. رسول مومنی

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    بسیارخودروی خوبیست بااین قیمت انتظاربیش ازآن بی انصافی است

  29. محمد

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    در ضمن رونیز مصرف بسیار بالایی داره…
    دوستان شما دارید چیرو با چی مقایسه میکنید.. ما کلا10-12 تا مدل ماشین شاسی بلند داریم که توی این شاسی بلندا انواع مختلفی مثل شاسی متوسط یا کامپکت وجود داره که تو رنج قیمتی از همین ایکس33 شروع میشه به ایکس 6 ختم میشه حالا یکی با شرایط مالیش میره x33 میخره یکی وضعش بهتره میره مدل بالاترشو میخره … حالا این چه بحث مزخرفیه که نمیدونم در حسرت شاسی بلندو از این حرفا کلا ما ایرانیا عادت کردیم شخصیت خودمونو با ماشینو گوشیو لباسو از این چیزا نشون بدیم . منی که درامدم متوسطه و میخوام لذت رانندگی با یه ماشین شاسی بلندو داشته باشم باید برم بمیرم؟؟؟؟!!! خوب پر واضخه که اگه شما پول خریدن مدل بالاترشو داشته باشید خب دیوانگیه بیاید x33 بخرید. اما روی صحبت من با اون دوستاییه که دارن این ماشینو با سرانزا و توسان مقایسه میکنن که کارشون کاملا اشتباهه اینو هممون میدونیم که اونا بهترن و در ضمن اونای که این ماشینو با خودرو سواری مثل مگان و اونته و این چیزا مقایسه میکننم تو اشتباهن . این مثل این میمونه که ما 206 رو با وانت شوکا مقایسه کنیم… خدائیش اونایی که این مقایسه رو میکنن خودشون خندشون نمیگیره؟؟؟؟؟ اگه من میخواستم سواری بگیرم که با شاسی بلند اونو مقایسه نمیکردم…. دوستانی که میخوان به مقایسه این ماشین بپردازن بهتره x33رو با هم کلاس و هم قیمت خودش مقایسه کنن… و خواهشا به شعور همدیگه توهین نکنن ..هر کس به اندازه سطح درامد خودش و نوع ماشینی که دوست داره سوار شه تصمیم میگیره…

    1. علیرضا د

      ۹ اردیبهشت ۱۳۹۱
      سوابق: (510 ديدگاه)

      سلام محمد جان
      شما اگه مطالب رو کامل بخونی بعضی از دوستان فقط suv بودن براشون مهم نیست میخوان با پول پرداختی بهترین ماشین رو بگیرن
      آره من قبول دارم که اگه هدف و عشق فقط suv خریدن هست انتخابی جز این نیست و برای این عشق باید قید خیلی چیزها از جمله ایمنی رو زد
      اما نه اگه هدف یک ماشین به نسبت خوب(تو این رنج تو ایران ماشین خوبی وجود نداره) خریدنه که گزینه های بهتری هست که هم چابکتر باشه،هم ایمن تر باشه و هم کم استهلاک تر

  30. سجاد

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من X33 دارم. روزای اول که اومده بود میگفتم بازم چین آشغال تولید کرده بده مردم بیچاره ما. ولی خداییش بهتر از ماشینای تولید داخل هست که مثلا نمونش همین سمندایی که بدون دنده عقب داده بودن مردم بیچاره که حتی عوضشم نکردنو یکی 1 ماه هم تعمیر گاه بودن!!!در کل راضی هستم. بیصدا،نرم،کم مصرف،آپشناشم خوبه خداییش.من گازش ندادم ولی تو اتوبان فک کنم 200 تارو بره آخه من 170 تارو راحت رفتمو خیلی هنوز جا داشت…فقط عیبش به نظرم سان روفش باشه که خیلی اتاندارد نیست.ترمزشم عالیه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا