mvm x33 محصول شاسی بلند شرکت چینی چری است که در بازار ایران نیز اکنون شناخته شده و محصولات مختلف آن کم و بیش دیده می شوند. این خودرو که بنام MVM Tiggo و در ایران X33 نامیده می شود، اکنون در شرکت مدیران خودرو مونتاژ می شود.
این محصول با موتور چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ ۲۰۰۰ سی سی توان ۱۳۹ اسب بخار را تولید می کند که به چرخهای جلو منتقل می شود. X33 همچنین دارای گیربکسی ۵ دنده دستی است و قرار است سال آینده مدل اتومات آن نیز وارد بازار کشور شود. حداکثر سرعت آن ۱۷۰ کیلومتر اعلام شده اند اما در سایت سازنده خبری از اعلام شتاب نیست.
این خودرو با باک بنزینی ۵۷ لیتری خود در هر ۱۰۰ کیلومتر سیکل شهری، بالای ۱۱ لیتر بنزین می سوزاند. مصرف سوخت این شاسی بلند در سیکل اتوبان نیز به ۷ لیتر می رسد و در حالت ترکیبی نیز حدود ۹ لیتر بنزین را می بلعد.
تجهیزات ایمنی و امکانات این خودرو شامل سیستم ترمز ضد قفل ABS، کیسه ایمنی هوا (ایربگ) برای راننده و سرنشین جلو، سیستم ضد سرقت الکتریکی، فرمان هیدرولیک، چراغ های مه شکن، سانروف (سقف متحرک) برقی و آینه های جانبی برقی اشاره کرد.
X33 هم اکنون با قیمتی معادل ۲۹ میلیون تومان در نمایندگی و ۳۰ میلیون در بازار فروخته می شود.
اکبر
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱آقای علیرضا میشه شما همان ماشین خودتون را سوار بشید و از x33 بکشید بیرون آخه این ماشین چینی ایمنیش هر چی باشه از همه ماشینهای تولید داخل که شما سنگشون را به سینه میزنید یک سر و گردن بالاتره شک نکن.
علیرضا د
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱آقای محترم میشه بگید طبق کدوم مدرک میگید ایمنیش بیشتره؟
شمت اصلا تا حالا تست تصادف یک اتومبیل رو دیدید؟
شما اصلا تا حالا اسم کانون ایمنی اروپا رو شنیدید؟
این کانون وظیفه داره که ایمنی اتومبیل هایی که میخوان وارد بازار بشن رو اندازه گیری کنه؟
دیگه تو اروپا مثل ما تعارف ندارن یا حق حساب از شرکتی نمیگیرن که!
ایمنی این ماشین توی تست ها در حد فاجعست و فقط یک ستاره اورده یعنی از مجموع 50 نمره میانگین زیر 10 بوده یعنی 1 ستاره
حالا عرض کنم
پژو405 میانگین بین 10-20 یعنی 2 ستاره
کیا ریو وال90 میانگین بین 20-30 یعنی 3 ستاره
206 همراه 2 ایربگ بین 30-40 یعنی 4 ستاره
رنو مگان میانگین 40-50 یعنی 5 ستاره
چون میانگین ایمنی اتومبیل ها هم بالارفته قراره امتیاز تا 60 بالا بره و 6 ستاره هم بشه
هر ماشینی هم میخوایید کافیه سرچ کنید
تست هم به صورت اینه که ماشین با سرعت 64کیلومتر از پهلو،پشت،روبرو با یک دیوار بتونی ثابت برخورد میکنه
اصلا نیاز نبود من جواب شما رو بدم چون دانش خودروییتون در حد کوچه و بازاره
علیرضا د
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱بازم خدمتتون بگم که من سنگ هیچ خودروی تولید داخل جز محصولات باکیفیت مزدا،نیسان،و بنز که متوقف شد رو به سینه نمیزنم(البته جز قیمت های نجومیشون)
اتفاقا همین امثال شما هستن که انقدر به به و چه چه میکنن که انگار بهترین ماشین رو خریدن تا خودروسازان ما به جایی میرسن که پراید،206،ال نود،زانتیا و …. میدن تو بازار که از روز هزارتا ایراد داره.
شما خودتون ببینید کیفیت 206 سال 81 کجا بود و الان کجاست؟
همش بخاطر همین تعصبات بی جا و غرور کاذب مردمه که نمیخوان بگن ما تو خرید اشتباه کردیم
چرا شما نباید ماشین روز اروپایی سوار شید؟
چرا شمایی که جز اقشار مرفه جامعه هستید باید یک ماشینی که برای بدبخت ترین آدمها توی دنیا طراحی شده سوار شید؟ بحث من اینه
چرا کرمان خودرو شریکی مثل فولکس،هیوندا رو ول میکنه میره به سمت چین؟ چون مردم ما هر چیزی رو قبول میکنن
برای هزارمین بار صادق باشید توروخدا! به خدا چری رو اگه توی این سایت مهندسی چری رو برتر از پورشه هم بدونید چیزی بهتون نمیدن جز آه و نفرین کسایی که روی حرف شما این ماشین رو میخرن
جمال
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱باسلام
یه حقیقت
اونایی که سوار تراکتور وماشینای پرسروصدا میشن وقتی x33میرونن میگن نرم رو راحته ولی اونایی که پارس و زانتیا روندن وقتی سوار این ماشین میشن سرو صدای این ماشین رو نمیتونن تحمل کنن
محمد
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱آقا جمال […] من ماشینای قبلیم پژو -زانتیا -سوزوکی بوده نمیگم در حد سوزوکی هست ولی با توجه به بالا رفتن بیش از اندازه قیمت سوزوکی و مقایسه با قیمت x33 خوبه میشه بفرمایین ماشین خودتون چیه ؟
ارشام
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱این ماشین تنها چیزی که داره شاسی هست و قیافش
سعید
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱شاسی بلند و دیفرانسیل جلو !!!!!!!!
اکبر
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱آقا جمال شما برید همان پارس و زانتیا سوار بشید و توی فروم این ماشینها نظر بدید اینجا چیکار دارید در ضمن خلایق هر چه لایق.
علیرضا د
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱واقعا خلایق هرچه لایق
30 سال پیش ماشین مردم تویوتا و داتسون(نیسان) و بنز و کادیلاک بود الان ماشین چری که تو اروپای غربی و ژاپن و آمریکا راه نمیدنش
توی اروپا ماشین مردم چیه و توی اینجا چیه؟
آره واقعا خلایق هرچه لایق
مردمی که سواد و دانش اینو نداشته باشن تا در مورد خریدهاشون تحقیق کنن لایق همین چیزها هستند نه بهتر
حسین اولیایی
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱اقا علیرضا لطفا ادب و شخصیت خودتونو زیر سوال نبرید …
یه اهن قراضه چه ارزشی داره که به مردم توهین میکنید…
دوران قل قلک میرزا تموم شده ،الان هرکی میخواد جوراب بخره ،صدجا سوال میکنه…
یه سوال ؟ درحال حاضر ماشینت چیه؟ قبلا چی سوار میشدی؟
در مورد ماشین هم صحبتهام تموم نشده ،من هم نقاط قوتشو نوشتم، هم نقطه ضعفشو … در مورد ایمنی هم صحبت میکنم و فقط اینو بگم که ایمنیش از ماشینهای تولید داخلی خیلی بهتره حتی زانتیا…
علیرضا د
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱بله از زانتیا و پراید و mvm110 بهتره شایدم برابر چون همشون یک ستاره دارن و ایمنیشون افتضاحه(چری هم یک ستاره)
یک ماشین دیگه تولید داخل رو بگید که ایمنیش کمتر از این ماشین 30تومنی باشه!
قبلا توضیح دادم
بازم بگم تک تک امتیازاتی که همین ماشین های تولید داخل کسب کردن!
من از اینجا میسوزم که مطالعه نیست
اگه مطالعه بود که مردم ما مثل مردم اروپا میشدن نه اینکه هر روز توقعات بیاد پایین و هر چی میاد بخرن
توی اروپا یک ماشین با این ایمنی هرچی هم باشه اولا اجازه تولید پیدا نمیکنه! دوما مردم نمی خرن چون جونشون از همه چی مهم تره!
شما یه نگاهی بندازید به الان و گذشته خودتون!
شما با این حرف ها خودروسازان رو تشویق میکنید بجای اینکه شرکای قوی برای خودشون انتخاب کنن هر روز میرن سراغ یدترین کارخونه های دنیا!
فقط یک سوال
شما کمپانی چری رو برتر از بنز، هیوندا،مزدا،تویوتا،پژو و سیتروین میدونید؟
من خودم توی کمپانی خودروسازی هستم، میبینم که سطح توقعات مردمه که میزان کیفیت و قیمت رو مشخص میکنه! به همین علته که یه 206 مدل 81 با اون همه مشخصات خوب تبدیل شده به این اتومبیلی که از روز اول همه جاش صدا میده!
بخدا اگه الان چری که 10سال نیست خودرو ساز شده رو به عنوان سمبل کیفیت قبول کنید فردا دیگه همین چری میشه بنز و بی ام و الان و باید از تاتا موتور هند خرید کنیم و پس فردا خدا داند…
علیرضا د
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱آقای اولیایی شرمنده ولی من هر چی میگم همه حرف خودشون رو میزنن!
من 10 بار اینجا دونه به دونه نکته به نکته ایمنی رو توضیح دادم،حتی نام بردم از ماشین ها و جواب تست های ایمنیشون!
باز همه میان میگن از ماشین های تولید داخل بهتره!
آخه تا کی میخوایم لج کنیم و یه بحث علمی نکنیم!
من خودم سمند ال ایک داشتم که با توجه به بودجه 13 تومنی خریدمش!1میلیون با 405 فرق داشت!چون خودم ایرانخودرویی هستم میدونستم که تو این رنج بهتره!
بعد 206 v9 خریدم به قیمت 19 که با توجه به معیار اتوماتیک بودن(برام خیلی خیلی مهم بود) و ایمنی بالا تنها انتخاب بود اونم توی تمام مراحل تولیدش شروع از حوض رنگ بالاسرش بودم! و از کیفیتش خاطرجمع!
فکر نکنید من از بقیه خودرو های تولید داخل طرفداری میکنم،اصلا. ولی دوست ندارم کشورم و مردمش آزمایشگاه و جولانگاه خودروسازان تازه کار و گمنام باشن.مردم ما لیاقت بهترین رو دارن و فقیرترین ما باید ماشین هایی چون هیوندا رو سوار شه نه اینکه همین هیوندا ماشین مرفهین ما بشه
pedram
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱نمی دونم اقا علیرضا که دکترا دارن با این همه تحقیق اینجا چکار می کنن حتما ایشون از فرانکفورت اومدن.
این ماشین در ایتالیا تولید و فروش دارد همچنین در استرالیا. فروش در امریکای جنوبی هم به کنار
قیمت جهانی این خودرو 17500 دلار می باشد
در دوبی با قیمت 57000 درهم فروش دارد در حالی که کیا اسپرتیج در همون بازار 68000 درهم می باشد.
در مورد خودرو شاسی بلند هم می تونید در ویکی پدیا مطالعه کنید البته ویکی پدیا انگلیسی ..مخصوص دکتر علی رضا محقق اصل و رفقا..
suvکامپکت می تونه تک دفرانسیل باشد نمونه هاش هم غیر ار تیگو موجود
امین
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱آخه من موندم شما ها همه خریدین سوار میشین من تو کارخونش کار میکنم قسمت تست جاده ای،بحثاتون خنده داره یکی خدای ماشینه میگه…یکی ام تراکتور سواره میگه…!چی بگم شما بحث کنید ولی بحث الکی چون این ماشین قرار بود 14 15 میلیون باشه که نسبت به قیمتش می ارزید الان نه چون هم قیمتش دوبل شده هم کیفیت قطعات،الان تنها ماشینی که کارخونه میزنه و میشه گفت ماشین آوانته البته اگه دولت این ماشین 12 میلیون میداد نه…!!!!!X33 خرابی قطعه زیاد داره همین صبحی 4تا فقط برگشت خورد واسه خرابی شیشه بالابر و صدای گیربکس!ما یه فول آپشن تو کارخونه داریم که هیچ کدوم از شما عمرا ندیدین!فقط برا نمونه یه X33 کمپانی چری داده که با فلاپ رینگ خفن استیل رنگ تقربا بادمجونی توشم چوبکاری با یه gps که همه کاره اس دی وی دی…هست،چراغاش کلا فرق داره خطراش ال ای دی خفن!خیلی باحاله اگه شد یه عکس ازش میگیرم میزارم ببینید،راستی خیلی خنده داره هنوز بعضی ها نمیدونن mvm530 بعد اینکه درها با ریمت قفل کردی چند لحظه همون کلید نگه داری شیشه ها اتوماتیک میره بالا!!!
سعید
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱انجوری که ما داریم پیش میریم فردا بچه هامونم چینی میشن.
الان ایران خودرو افتاده به دست و پای شرکتای چینی واسه همکاری بعد ار پژو.خودتون ادامشو برین..دولت میخاد حمایت کنه مردمو مجبور میکنه بخرن.خاک بر سر مدیران ایران
morteza
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱هرچقدر پول بدی همونقدر آش می خوری پول دارید بهتره شو بخرید ندارید باهمین حال کنید
خسته
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱معلومه خودتم نداریو الکی قپی میای. پول علف خرس نیس که این همشو پای این آشغالا بدی. یستردی؟؟؟؟؟
فرزاد
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱آقا علیرضا سواد و فهم و دانش مردم و خوب اومدی اینم از سر ماها زیاده به به به به عجب ماشینیه را میره 180تا صندلیشم خوبه بوقم داره ارزون 33000000میلیون ماشینهای اروپایی؟؟؟؟آمریکایی؟؟؟؟ژاپنی؟؟؟؟؟؟ فقط چیییییییییییییین ما لایق ترینیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اکبر
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱آقا علیرضا رزق را خدا میده ایران خودرو و شرکتهای دیگه داخلی مثل سایپا و غیره نمی گذارند بازار اسباب بازیهایی که میسازند و دست مردم میدنند خراب بشه شما هم زیاد نگران نباش بیکار نمیشی.
علیرضا د
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱اکبر آقا شما نگران بیکاری من نباش! من چند شغله هستم!
بله کاملا قبول دارم ایران خودرو و سایپا واقعا اسباب بازی میدن دست مردم، اما توی چندساله اخیر کرمان خودرو بدتر شده که! اسباب بازی خطرناک میده دست مردم!
آیا میدونید چری و لیفان تا 4سال پیش میخواستن با ایران خودرو کارکنن؟(نمونش چری هایی که برای تست دست بچه های شرکت بود زمانیکه هیچ کس نمیدونست چری جیه. برید از بچه های حراست بپرسید،هنوزم توی محیط شرکت با پلاک داخلی در حال تردد هستن)
اما ایران خودرو به این نتیجه رسید که این ماشین 8میلیون هم نمیارزه(همون حرفی که دوستمون که کارمند مدیران بود زد) که بعدها یه شرکت دیگه با 15میلیون داد تو بازار!
من کرمان خودرو رو تا چند سال پیش یک خودروساز پیشرو میدونستم و خیلی بهش امید داشتم تا حداقل بتونه وضع خودروسای مملکت رو بهبود ببخشه چون شرکایی مثل دوو(با تکنولوژی آمریکا) هیوندا و فولکس واگن داشت اما کاملا ورق برگشت!
من هیج وقت تعریف خودروسازان داخل رو نمیکنم چون فقط به فکر پر کردن جیب مدیران هستند!مدیرانی که حدود 90میلیون فقط عیدیه هرسالشونه!!!
ولی دوستدارم خودروسازانمون شرکای قوی داشته باشن نه شرکایی که تازه با آزمون و خطا شروع کردن!
شرکایی مثل نیسان،مزدا،پژو-سیتروین، مرسدس،فولکس،رنو،میتشوبیشی،سوزوکی و ….
عباس
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱آقا علیرضا خودت اعتراف کردی که چند شغله هستی نتیجش میشه همین ماشینای بدرد نخور ایران خودرو و سایپا، شما خودت رو ناراحت نکن برو به شغلهای دیگت برس ، شما دوست داری مردم هیچ ماشینی به جز تولیدات شرکت جنابعالی نخرن تا شما ماشینهای از رده خارج رو انحصارا” به مردم تحمیل کنید ضمنا” نوشته بودی در خیلی مراحل تولید از جمله رنگ زدن حضور داشتی میشه بگی ایا کارخانه چینیها رو هم دیدی ضمنا” همه که مثل جنابعالی سهمیه ندارن که ماشین رو مفت بهشون بدن ، چرا تعریف نکنی
ضمنا” به چند شغله بودنت افتخار نکن به کاراییت در صنعت خودرو افتخار کن
میگم چطوره همه ماشینهای تولید شرکت شمارو بخرن تا پاداش اخر سالتون کم نشه
علیرضا
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱واقعا به شما چی باید گفت؟
من 1ساله ایرانخودرو نیستم قربان اونم به دلایلی
اگه صحبت های من رو بخونید متوجه میشید که از ایران خودرو هم بد گفتم و به پول های مفتی که مدیران میخورن اشاره کردم
ببخشید من دزد و جیره خور و بادمجون دور قابچین کسی نیستم که ماشین مفت به من بدن! این حرفی که زدید توهین بزرگیه که لایق شماست
ولی در مورد شما:
چه ایران خودرو
چه سایپا
چه مدیران
هر آشغالی به شما مردم بدن لذتشو میبرین
من آدمی هستم که همه جا چوب رک حرف زدن و دفاع از کارگرها و این مردم رو خوردم دیگه فکر نکنم نیاز باشه بیشتر بازش کنم
من فقط و فقط اینجا اومدم که بگم هرچیز بی ارزشی رو به این زودی قبول نکنید چون اینجوری پیش برید همین ماشین چینی آرزوتون میشه(مثل هیوندا) و باید محصولات هند رو سوار شید
در ضمن در مورد اینکه خط تولید خودروهای چینی رو دیدید باید بگم من هم اندازه موهای رو سرتون سفر کردم و در مورد ماشین که شغل و عشقم بوده تحقیق کردم
ولی آخرین حرفم توی این سایت:
شما مردم جوری شدید که هیچ موقع حرف کسی که درمورد یه چیز تخصص داره رو قبول نمیکنید و فکر میکنید خودتون علامه هستید!
پس من نیازی نمی بینم دیگه بیام برای شما اعصاب خودم رو بهم بریزم.چون ایرانی یعنی کله شقی و تعصب!
به جز آقای اولیایی و آقای سورن هیچ کسی توی این سایت نیست که هم اندازه دو صفحه کتاب اطلاعات خودرویی داشته باشه پس اینجا اومدن و حرف زدن آب در هاون کوبیدنه
دوستان هرچی میخرید امیدوارم که صادقانه حرف بزنید و لذتشو ببرید چون هممون توی یه دنیای دیگه مسول تک تک گفته هامون میشیم
یا حق
کیارش
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱آقا علیرضا راستی نگفتید اهل کجایید اخه گفتید ایرانی یعنی کله شقی یعنی شما هم ….
ضمنا” شما که به اندازه موهای سرت سفر رفتی و در زمینه ماشین علامه هستی منظورت ازینکه گفتی هر آشغالی به شما مردم بدن لذتشو میبرین
ببخشید شما جزو این مردم نیستید ؟؟؟
ضمنا” من خودم ماشین چینی ندارم و بحثم با شما سر غیر معقول بودن حرفهای شما و خود رو برتر از بقیه دونستنتونه ضمنا” شما که عشق ماشینی چرا همش انواع تیپهای پژو رو مثال میزنی؟؟؟
علیرضا
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱آقا کیارش من از اکثریت نام بردم نه از همه مردم
بله من با ادعای زیاد میگم که در مورد اتومبیل علامه هستم،اما در خیلی از علوم تخصص ندارم و سعی میکنم حرف نزنم و حرف یه متخصص رو قبول کنم. ولی 90% مردم ما فکر میکنن توی تمام علوم از سیاست گرفته تا فیزیک و علوم دینی یه متخصص حرفه ای هستند و هیچ حرفی رو قبول نمی کنند(یکی از علل عقب افتادگی جهان سوم)
من حرف از تیپهای پژو نزدم،یه نگاهی بندازید
من خودم میگم اول خودروی باکیفیت مثل اتومبیل های ژاپن و آلمان و آمریکا
اگه حرف از پژو هم زدم(مدل های بالای تولید داخل که کیفیت فاجعه ای دارن) بخاطر ایمنی بالا و شرایطی که تو مملکت ما دارند وگر نه اگه پست های منو بخونید گفتم که اتومبیل فرانسه توی دنیا به اصطهلاک بالا(نه مثل خودروسازان درجه 4و5 بلکه نسبت به خودروسازان ژاپن و آلمان و آمریکا و بعضی کره ای ها) معروفه
ولی همین ایراد ما بوده که از پژو ها بت ساختیم تا محصولات خوب امریکا و ژاپن و آلمان برای اکثریتمون یه رویا بشه
مهرداد
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱سلام به همه دوستان من تازه میخواستم x33 بخرم بااین جیزایی که شما گفتین موندم بخرم یا نخرم؟
علي
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱سلام
دنبال خرید یک ماشین خارجی خوب هستم از ماشین های ایران خودرو وسایپا ناراضی هستم چون وقت زیادی صرف تعمیرات آن می شود و خیلی صدا می دهد .یک عدد پژوپارس سفارشی دارم اما همیشه تو راه ومسافرت خراب میشه واعصابم را بهم ریخته است بیش از 30میلیون نمی خواهم برای ماشین هزینه کنم وگرنه تویوتا می خریدم که عمری ماشین است .بین دو راهی گیر کردم که ماشین چینی بخرم یا نه
سورن
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱با درودخدمت دوستان به خصوص آقا مهرداد و علی آقا که اطلاعاتی در مورد این خودرو می خواستند و ممکن است در آینده X33 سوار شوند و من این مطلب را بیشتر برای این دسته دوستان می نویسم:
دوستان من حدود 11 ماهه که این ماشین و رو دارم و حدود 12500 ا کارکرد داشته و تو این مدت هیچ مشکل خاصی نداشته و من از این خودرو راضیم اما خیلی خیلی هم ماشین تاپ و با کیفیتی نیست.
به نظر من این ماشین برای اشخاصی که دوست دارن ماشین شاسی بلند داشته باشند اما نمی خوان با اون Off-road برن و نمی خوان پول هنگفتی برای توانایی هایی پرداخت کنن که خیلی کم ازش استفاده خواهند کرد (منظورم توانایی رانندگی در مسیرهای Off-road است )مناسب است.
برای دوستانی که می خواهند این خودرو رو بخرند معایب و مزایای آن را می آورم البته این موارد تجربه من از 11 ماه سواری این خودرو و نظرات شخصی می باشد و ممکنه با نظر بقیه دوستان X33 سوار کلا متفاوت باشد
اول از معایب شروع می کنم :
1- چینی بودن :
این بزرگ ترین امتیاز منفی این خودرو است و بدترین ضربه برای این خودرو حساب میشود و به نظر من فقط هم اثر روانی بزرگی داره منظورم این است که انگار نمی تونیم 100% بهش اعتماد کرد و روش حساب کرد و خود من نیز با اینکه حداقل 7الی 8 مسافرت باهاش رفتم و هیچ وقت هیچ مشکلی نداشته و اتفاقا کیفیت رانندگی ، لذت سواری و راحتی خیلی خوبی داشته اما هنوز اون اطمینانی که به ماشین قبلیم داشتم (206 SD) هنوز به این ماشین ندارم خودم فکر می کنم بی انصافیه اما هست دیگه ! من بهش میگم کمبود برند قوی ، یعنی اگر این خودرو حتی به نام KIA به بازار می آمد نظرات فوق العاده مثبت می شد.
2- به نظر من نقطه ضعف بزرگ دیگر این ماشین گیربکس هست و به نظر ضعیف می رسه یعنی خوب نمی تواند قدرت موتور را به پلوس ها منتقل کنه این مطلب در سربالایی های خیلی تند که آسفالت نباشه مشخص می شه و اگر این ماشین رو به عنوان یک SUV برای این جاده ها می خواهید اصلا نخرید و همچنین صدایی مانند پول خرد در دنده 3 و در حالت خلاص که اهرم دسته دنده رو تکان می دهید شنیده می شود.
3- جنس مواد پلیمری در کل ماشین مناسب به نظر نمی رسه و از نظر ظاهری که خیلی ضعیفه ولی از نظر کیفیت و کارکرد خیلی بد نیست (خوبم نیست)و نسبت به یک ماشین معمولی با کیفیت خوب (مثل 206 و یا زانتیا)از این لحاظ خیلی عقبتر است همچنین مشکلات مونتاژی زیادی وجود دارد مثلا یک مورد که خیلی تو ذوق من خورد این بود که در روز اول وقتی می خواستم درب موتور را برای اولین بار باز کنم و اهرم درب موتور (زیر داشبورد) رو کشیدم به جای باز شدن درب موتور کل اهرم و پایه اون اومد تو دستم البته خیلی راحت دوباره جا رفت و بعدا یاد گرفتن چطوری اونو باز کنم که در نیاید اما در طول 4 سالی که 206 داشتم این اتفاق و مشابه اون برام نیافتاد. کلا باید با لوازم و اهرم های داخل اتاق این خودرو یکم دست به عصا عمل کنید.
4- خدمات پس از فروش راضی کننده نمی باشد و ظاهرا خیلی کاری برای مشکلاتی که مطرح می کنید نمی توانند انجام دهند . همچنین هنوز مکانیک خوب برای این خود رو کم هست و باز باید به همان نمایندگی های نامطلوب مراجعه کنید.
5- صدای موتور داخل خودرو شنیده می شود که یک امتیاز منفی است اما آزار دهنده نمی باشد همچنین پس از 5000 الی 6000 کیلومتر مقدار کمی داشبورد و قاب ستونها صدا می دهند که مشابه بقیه خودرو های مونتاژ داخل می باشد.
6- عملکرد ناامید کننده در سربالایی های برفی نیز از معایب مهم محسوب می شود البته در جادهای برفی لغزنده بدون شیب اوضاع بهتر است و عملکرد ترمز ABS نیز روی برف خیلی خوبه اما به عنوان یک خودرو شاسی بلند در روزهای برفی و در سربالایی حسابی آدم رو خجالت می ده.
7- مشکل کیفیت رنگ هم باید به مشکلات دیگر اضافه کرد و در برخوردهای کوچک به نظر میرسد رنگ خودرو خیلی راحت کنده می شود و همچنین دوستان دیگر از پوست پوست شدن وبلند شدن رنگ در شرایط گرم شرجی گفتند اما این موضوع برای من رخ نداده است
8- استهلاک ماشین خصوصا موتور و گیربکس در کارکدهای بالای 50000 کیلومتر هنوز به دلیل جدید بودن خودرو مشخص نشده است البته در این مورد آقای اولیایی که پیشکسوت X33 سوارها هستند باید نظر دهند فکر کنم ایشان عنوان کردن با حدود 50000 کیلومتر هنوز مشکلی ندارند.
و اما مزایای آن :
1- تجهیزات و امکانات ماشین نسبت به قیمت خیلی خوب است و عملکرد خیلی خوبی دارد.مثلا سانروف ، گمرکن صندلی ، انتقال جریان هوای ارکاندیشن به زیر پای صندلی های عقب ، آینه های برقی و امکان ذخیره 6 CD در پخش فابریک خودرو
2- استهلاک کم خودرو و نداشتن عیب و ایردهای رایج در خودروهای ساخت داخل (زیر 30 میلیون) مثلا در این 9 ماه هیچ قسمتی از ماشین مشکلی درست نکرده و یا من را مجبور به مراجعه به نمایندگی نکرده
3- قدرت موتور و شتاب آن به نسبت حجم 2000 خوبه و شما را در سربالایی و سبقت حتی با کولر روشن و سرنشین کامل نا امید نمی کنه اما برای یک ماشین شاسی بلند کلا 2000 حجم کمی می باشد.
4- عملکرد ترمز ها خیلی خوبه و ماشین را به خوبی نگه می دارند و کنترل روی ماشین در زمان ترمز خوبه و مثلا در حد 206 می باشد که با توجه به چثه بزرگتر خودرو خیلی خوبه
5- سواری خوب ، دید مناسب در زمان رانندگی و تسلط به جاده ، راحتی و نرمی خوب سیستم تعلق ، احساس رانندگی با یک خودرو متفاوت از سواری های معمولی و فرمان نرم و خوب با عکس العمل های خوب از دیگر مزایای زمان رانندگی است.
6 – مصرف بنزین به نسبت بقیه شاسی بلندها عالیه و تجربه من نشان داده که 8 الی 8.5 در جاده ،10 سیکل ترکیبی و 12 در شهر و ترافیک مصرف می کند.
در کل باید از این خودرو به اندازه پول آن به نسبت دیگر خودرو های مشابه انتظار داشته باشید و اینکه این ماشین یک ماشین شاسی بلند برای جاده های آسفالت می باشد (به هیچ عنوان Off Road نیست) اگر این ماشین رو به عنوان یک SUV برای این جاده ها می خواهید اصلا نخرید که حتما پیشمان می شوید اما اگر می خواهید یک ماشین شاسی بلند برای راحتی در شهر و مسافرت با بودجه مناسب داشته باشید عالی است.
با سپاس
علیرضا د
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱به این میگن یه بررسی خوب!
مرسی سورن جان
در مورد اصطهلاک گیربکس ماشین که فرمودی من موردی از دوستان رو میشناسم که با کارکرد حدود 65هزار اذیتش کرده
ترمز ها به نسبت جسه هم خوبه اما در حد تیپ 5 یا 6 نیست(تیپ6 که خودش عمل معکوس کشیدن رو انجام میده ترمز زدن مثل یه راننده حرفه ای میشه) چون خودم تجربش رو دارم! اما بهتر از تیپ 2 و 3 هست
شتابگیری توی شیب هایی مثل ولنجک و بلوار دانشجوی تهران واقعا من رو به نسبت موتور2لیتری نا امید کرد
بقیه صحبت ها کاملا درسته
سحر
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱سلام به همه
من 1000تا با X33رانندگی کردم،همه نظرات آقا سورن درسته و من قبول دارم،صدای موتور تا 500 تای اول زیاد نبود ولی بعد از 500 تا زیاد شد که علتشو نمیدونم،رانندگی نرم و ترمز عالیه و جادار بودن فضای کابین یک برتری برای این ماشین محسوب میشه(البته نسبت به سواری ها)
ارمان
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱مرگ بر چین من یه تاجرم که 11 سال تجارت میکنم واین حرف و بر اساس تجربم میگم ملت شریف ایران جنس چینی خوب وجود نداره حتی اشغالهای این مملکت از جنس های چینی بهترن
و در اخر بازم میگم مرگ بر چییییییییییییین…..
کیارش
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ارمان عزیز چی شده دیگه تجارت با چین برات صرف نمی کنه که اینقدر عصبانی هستی
همین شما تجار محترم هستید که جنسهای درجه دهم چینی رو به جای جنس درجه یک وارد می کنید یادمون نره که جنسهای چینی توی اروپا و امریکا هم میره ولی درجه یکش
ضمنا” واژه مرگ بر خیلی جهان سومیه یک کم خودت رو کنترل کن
آرش
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱آشغاله مطلقه. ما چقدر بدبختیم که باید 33 میلیون بدیم این آشغال رو سوار بشیم.
ارمان
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱کیارش جان عزیزم اولا که این توجیه حرف تجار ومسولانیه که میگن جنسای خوب چینی خوب وجود داره وبه اروپا و امریکا صادر میشه تا بتونن اشغالای چینیه خودشونو بفروشن.دوم اینکه80درصدقطعات ومواد اولیه ای که وارد میکنم اروپایی وامریکاییه که به خاطر دور زدن تحریمهای کشورهای غربی مجبوریم توی کشور چین تهیه کنیم 20 درصد باقیمانده هم توی ایران تهیه میکنیم ضمنا فقط کالاهای از چین وارد میکنیم که استاندارد برای اونا تعریف شده نباشد و تا زمانی که شما و هموطنان عزیز اقدام به خرید اشغال چینی کنید مطمئن باشید جنس خوب وارد کشور نمیشود.
کیارش
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱آرمان عزیز من خودم 3 سال المان زندگی کردم و تا دلت بخواد جنس چینی او نجا زیاده که کیفیتشون با مشابه اونهایی که تو ایرانه قابل مقایسه نیست
یادت باشه دولتهای اروپایی مثل ما اجازه واردات هر جنس بی کیفیتی رو نمی دهند
نکته مهم تر اینه که حرف من اینه ماشینهای چینی از ماشینهای تولید داخل (منظورم ماکسیما،سوزوکی و ماشینهای ژاپنی نیست)
ارمان
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ملت شریف ایران کالای چینی نخرید که وارد ایران نشه
تمام ماشینای چینی اشغالن بازم میگم مرگ بر چین
حسین اولیایی
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱اقا ارمان سلام :
من هم جنس چینی وارد میکنم و تمام لوازمی که وارد میکنم از جنس درجه یک (اورجینال) و درجه دو (های کپی)هستند .
چطور مردم ما جنس درجه یکو از من میخرند ولی های کپی ها رو نگاه نمیکنند .
به نظر من این یه توجیه غیر منطقی هستش که خودمون برای خودمون مثال میزنیم ….
به قول دستمون همون کالای چینی که ما ازش بد میگیم تو امریکا و اروپا داره استفاده میشه ،اونوقت ما میگیم اشغاله!!!! چرا؟؟؟؟؟؟
چون اقایون محترم تاجر ما بیشتر به طرف سود کالا میرند ،نه خود کالا…
البته یه طرف داستان بر میگرده به ارزش پول ما که تو این چند ماه واقعا ……….
کیارش
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱جناب اولیایی منم حرفم اینه که باید خودرو سازی چین رو از کالاهای بیکیفیتی که توسط افراد سود جو وارد میشه جدا کرد
من گفتم و بازم میگم ما باید ماشینهای چینی رو با هم رده های ایرانیش مقایسه کنیم نه با امریکایی و ژاپنی
بعنوان مثال کارخونه لیفان که تا 10 سال پیش موتور سیکلت میساخ ببینید ظرف 10 سال چه پیشرفتی کرد حالا مقایسه کنید با سایپا که 18 ساله پراید تولید میکنه ولی دریغ از یک تغییر بدرد بخور هرچند خودش مدعیه دها تیپ پراید تولید میکنه (البته فرقشون در حد تغییر چند تا پیچ و مهره است)
دوستان کسی که بدلیل انحصار بازار از طرف ایران خودرو و سایپا نمی تونه ماشین شاسی بلند کره ای یا ژاپنی بخره یا اگه بخواد بخره باید تا چند نسلش بره زیر قرض پس تنها گزینه موجود به اجبار ماشین چینیه
امید
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱سلام من یک سال این ماشین رو دارم از سمند و پزو
خیلی بهتره و خیلی هم صدای کمی داره نسبت به انها قیمت ان هم در مقابل سوزوکی و دیگر شاسی بلند ها خیلی مناسبه وکلا این ماشین را با شاسی بلند هامقایسه کنید و تک دیفرانسیل هست خیلی برای شهر و خاده مناسب است چو من قبلا پاترول داشتم شاید 2 ساعت با کمک کار نمی کردم اصلا چهار چرخ به درد نمی خوره رانندگی با دودیفرانسیل خیلی سخته داخل خودرو خیلی جذابه سرعتش هم خوبه کلا به درد ایران میخوره و اونهای که دم از ماشین خوب میزند الان تو بازار jep هیوندا بنز و غیره هست که قیمتش در مقایسه با x33 نیست و کیفت هم…….. تازه در مورد کیفیت هم کسی نمی تونه بگه بد چون سه سال گارانتی داره 60 هزار کیلو متر در این سه سال هم می شه با خیال راحت رانندگی کرد من پیشنهاد می کنم کسی که دوست داره ماشین شاسی بلند بخره و سبک و کم مصرف و کارش هم داخل شهر و جاده هست خیلی ماشین خوبیه
علیرضا
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱باسلام
آقا امید شما فرمودید ماشین 4wd خوب نیست
باید برای افزایش اطلاعات خدمت شما عرض کنم تقریبا مرده اون زمانی که شما برای استفاده از 4wd یا باید از ماشین پیاده میشدید یا تو اتاق توسط اهرم یا دنده ای اون رو فعال میکردید
اتومبیل های 4wd الان همیشه در حالت 4چرخ متحرک هستند و بسته به میزان چسبندگی هر چرخ توسط دف مرکزی نیرو بین محورها و چرخ ها تقسیم میشه که این یه حالا عالیه
شما انواع پورشه و لامبورگینی که سواری محسوب میشن رو هم میبینید که دو دف هستند
چرا چون دو دف بودن باعث چسبندگی بهتر به سطح مسیر میشه حتی توی زمین های خشک و هنگام مانور دادن! پس از نقطه ضعف این ماشین نقطه قوت نسازید
در مورد اینکه این ماشین از سمند و پژو بهتره بله در موارد زیادی بهتره شکی توش نیست اما در موارد زیادی هم که مهمه مثل ایمنی در سطح خیلی پایین تریه(پژو405 و سمند که روی همون پلت فرمه 24سال پیش هستند 2ستاره ایمنی توی کانون ایمنی اروپا کسب کرده ولی چری تیگو یا 1 ستاره)
موفق و پیروز
اکبر
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱قابل توجه آقا علیرضا که x33 هم صاحب دو ستاره ایمنی شداین تست در استرالیا انجام شد و پس از آن کشور مصر این ماشین را بعنوان ماشین پلیس استفاده نمود لطفا لینک زیر را ببینید:
http://www.youtube.com/watch?v=VZSkAwLQ8yY
این هم منبع خبر خرید ماشین توسط مصر جهت استفاده پلیس مصر:
علیرضا
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱اکبر آقا از ماشین چقدر میدونی؟شده از زندگیت یک ماه رو فقط بزاری برای تحقیق در مورد خودرو؟من 10سال از زندگیم گذاشتم
شغلت چیه؟بگو حداقل من توی تخصص شما ازتون راهنمایی بگیرم شما که از تخصص من فقط ایراد میگیرید حداقل من از شما یه چیز جدید یاد بگیرم
ای بابا! این ماشین توی تست های چین 5 ستاره اورده چون محصول خودشونه و باید تبلیغش رو کنن دلیل میشه که عالی باشه!
توی دنیا 2 مرکز معتبر هست که فقط به اون ها استناد میشه
1.کانون ایمنی اروپاEURO NCAP
2. NHTSA در آمریکا که سختگیر تر از اروپاست
میدونید این مرکز تست کرش چی هست اصلا؟
تورو خدا دیگه در این مورد بحث نکنید
حرف حسابی رو قبول کنید دیگه!چقدر آیه و تفسیر میچینید؟
خودتون رو نمیتونید گول بزنید که!
جوووون خودتون و خانوادتونه خدا نکنه زبونم لال تصادف شدیدی بکنید با مرگ و مصدومیت دیگه نمی شه چونه زد!
علیرضا
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱مقایسه کنید و دیگه حرف نزنید
تست در شرایط استاندار و سرعت 64 بوده
جا خوردگی درها و ستون ها
جمع شدن سقف
آسیب شدید به پاهای سرنشینان جلو(قطع شدن)
بلند شدن چرخ عقب در این سرعت که باعث آسیب و فشار بیشتر به کابین میشه
http://up98.org/upload/server1/01/z/62ym50dnl77x5v5n6l9u.jpg
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/206-crash.gif
آرش
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱برام عجیبه که اصلا چرا این همه باید وقتمون رو صرف بحث درباره آشغال های چینی بکنبم. به خدا لیاقت مردم ایران کمتر از بی ام دبلیو و بنز نیست. اگه دولت محترم مرز گمرگی و تعرفه ها رو بر داره مطمئن باشید این آشغالها 1 دقیقه در بازار ایران دوام نمی یارن. بی خیال شین شما رو به خدا
اکبر
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱آخه آقا علیرضا این چیزایی که نوشتی کجای این فیلم بود که من لینکش را گذاشته بودم و ندیدم این شکستگی پا را از کجا آوردی شما اصلا فیلم را دیدی اینجا که تست شده بود که چین نبود عزیزم مرکز تست بین المللی استرالیا بود در ضمن لینک فیلم تست تصادف هیوندا ix35 را نیز برات میزارم ببین و مقایسه کن که آن هم دو تا چرخ عقبش بلند میشه با همون سرعت x33 :
http://www.youtube.com/watch?v=4e7UhRHTg00
علیرضا
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ای بابا به شما توی روز بگن روزه یا شبه میگی شبه!
عزیز من اکبر آقا برو ده صفحه در مورد این مراکزی که بهت گفتم بخون بعد بیا نظرات تخصصی بده
سوال من این بود
شما تخصص خودرو داری یا نه؟
یه لطفی کن اگه انگلیسی بلدی برو مقاله هایی که در مورد تست کرش این ماشین نوشته شده رو بخون تا بدونی اون آدمکهای داخل ماشین دقیقا مثل یک آدم واقعی هستند و میتونن شدت ضربات وارده رو بسنجن
این قطع شدن پاها توی نتایج آزمون خود اروپا بود
درضمن میخونی که توی همین تست میبینی که رولزرویس شما 1 ستاره اورده که خیلی فاجعست و ix35 نونسته 5ستاره بگیره که خیلی عالیه
بیا این دوتا رو مقایسه کن ببین ضربه به چری تا کجا میره ستون های جلو ستون وسط دربهای جلو داغون میشه درب های عقب هم ضربه میبینه سقف هم تا حدودی تا میشه
تا آخر فیلم نگاه کن دقیقه 2:48 ببین فرمون چجوری میره توی سینه راننده
http://www.youtube.com/watch?v=VZSkAwLQ8yY
حالا ix35 رو نگاه که ضربه به درهای جلو هم نمیرسه
سقف هم تکون نمیخوره
5ستاره
http://www.youtube.com/watch?v=4e7UhRHTg00
البته بعید میدونم شما قبول کنی چون مرغتون یه پا داره
علیرضا
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱خواستید بگید توضیح بدم
نقاط سبز امنیت خوبه و نقاط قرمز امنیت خیلی ضعیف و ضربات شدید
206:
http://www.euroncap.com/tests/peugeot_206_2000/72.aspx
چری تیگو:
http://avtopoligon.info/sites/default/files/imagecache/galleryformatter_slide_wol/gallery/2011-11-03/crash_test_chery_tiggo_chery_j11.jpg
زانتیا:
http://www.euroncap.com/tests/citroen_xantia_1997/16.aspx
407:
http://www.euroncap.com/tests/peugeot_407_2004/189.aspx
ix35:
http://www.euroncap.com/results/hyundai/ix35/2010/406.aspx
i30:
http://www.euroncap.com/results/hyundai/ix35/2010/406.aspx
هر ماشینی رو هم بخوایید تو همین صفحه میشه انتخاب کرد
آقا برو با خیال راحت سوار شو ایشاالله که 100سال برات اتفاقی نمیافته ولی اگر زبونم لال افتاد متوجه میشید که دیگه دیر شده برای قبول این مطلب
چری شما پیشتاز امنیت توی جهان و از ولوو هم سرتر
اصلا شما تانک سوار با 200 هم بزنی به تریلی به راهت ادامه میدی متوجه ضربه نمیشی
فرزاد
۱ خرداد ۱۳۹۱آقا علیرضا داری انرژی زیادی صرف میکنی به قول طنز برره هااینا هیچی نوفهمن……..چرا حرص میخوری
اکبر
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱آقا علیرضا بازم که میگی 1 ستاره عزیز دل برادر من که گفتم 2 ستاره آورده توی فیلم تست هم هست برو بخون تا انگلیسیت هم خوب بشه مثل اینکه قبولش برات سخته خوب یادم نبود شما توی ایران خودرو کار میکنی حقم داری این روزها کار گیر آوردن سخت شده شما هم که نمی خواهی کارت را از دست بدی.
علیرضا
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱عزیز من برای یار چندم کن یک ساله که کارمند ایران خودرو نیستم و توی کار املاک هستم
به خاطر نقدهای تند که امثال شما هیچ وقت نمیخوان قبول کنن طاقت نیاوردن نگهم دارن
امثال شما هستن که ایران خودرو،سایپا، مدیران، زامیاد و هر شرکتی هر زباله ای رو میده توی بازار چون مردم زود عاشق این زباله ها میشن
درضمن شما از مصر حرف زدی؟
مصر همون کشوریه که ایران خودرو این سمندش رو با فروش بالا به خورد مردمش میده! مصر هم شد افتخار
حرف از یه کشوری مثل آلمان،فرانسه،انگلستان،آمریکا،ژاپن،کره و … بزنید
بهتون گفتم هروقت دیدید این ماشین توی کشورهای غرب اروپا اجازه فروش پیدا کرد تونست در سال 1000دستگاه بفروشه من این ماشین رو در حد پورشه از شما قبول میکنم
اکبر
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱در ضمن ix35 اگه قرار بود 2 ستاره داشته باشه که الان قیمتش 84 میلیون نبود تقریبا 2.5 برابر x33 پس مقایسه این دو خودرو اصلا عقلانی نیست.
اکبر
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱یک چیز دیکه اینکه آخرین تست x33 توی استرالیا که یکی از مراکز معتبر بین المللی تست کراش هست بوده و دو ستاره آورده حالا شما هی بگو اروپا که در سال 2011 انجام شده و حدود یک سال قبل از آخرین تست بوده.
علیرضا
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱206 چند ستاره داره؟4
ال نود چی؟3
ریو چی؟3
مگان چی؟5
پژو 405 با تکنولوژی 24سال پیش و بدون ایربگ چی؟ 2
آوانته چی؟4
ورنا چی؟3
توسان نسل قبل صفرش 38 بود چی؟ 4
فقط 2تا ماشین ایمنیش از ماشین شما پایین تره
پراید و زانتیا
شما بخون که ایمنی این ماشین رو با رنگ قرمز پررنگ نوشته poor معنیش رو هم حتما میدونی
اکبر
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱عجب بلاخره قبول کردی که 2 ستاره داره آقا علیرضا جان
امیر
۲۸ بهمن ۱۳۹۵واقعن افرادی مثل اقا اکبرفرق 1 ستاره با 2 ستاره واسش از زمین تا اسمونه . واقعن خنده داره که 1 ستاره رو با 2 ستاره از زمین تا اسمون میدونه . اونم 1 ستاره اروپا کجا و 2 ستاره ی استرالیا که هی چسبیدین به 2 ستاره بودنش توی استرالیا که توی خودروسازی چی هست معلوم نیست . بابا این بنده خدا حرف از اروپا میزنه نه استرالیا . اونم تازه 1 ستاره اروپا با 2 ستاره ی استرالیا . اقا اکبر بسه دیگه نپیچون و خجالت بکش 1 اروپا 2 استرالیا خنده داره واقعن . همچین طرفداری میکنی انگار که شما میخوایی فرق 1 ستاره بودنش با 5 ستاره بودنش رو ثابت کنی
محمد
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱با سلام وخسته نباشید خدمت شماوممنون از سایت خوبتان اگر امکان دارد قیمت های ماشین های مدل بالای را درسایت خوبتان بگذارید با تشکر
احمد رضا داودیان
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ما که داشتیم و راضی هستیم . ماشین عالیه و قسمت مهم امکانات خوب در حد 32 میلیونه. مقایسه یک شاسی بلند با سواری درست نیست . البته کسانی که ظاهر شاسی بلند تر می خوان گارد و رکاب هست که نزدیک به دومیلیون میره .همچنین همین رنویی که می گیدکولیوس داره که مدل 2FW هم داره پس زیاد گیر ندید .درسته چینیه ولی تو همون اروپایی که مگید مگه جنس چینی کم هست تو لندن که هست. ولی در کل برای مردم بد تموم نمیشه .چون هم راحته و هم خوش دست . ولی میتونست جنس فرمان بهتر باشه . برای ردیف عقب جای خوبی داره و صندوق جاداری هم داره .در کل خوبه و به صرفه است و GPS و نمایشگر که نزدیک 000/300 می ره می تونه طراحی داخل را به ماشن های کره ای و ژاپنی نزدیک کنه .
مجنون
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱حضرت عباسی یه طوری بگین ببینم بایت بخرم یا نه …
ایمان
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱سلام من تعمیر کار ام وی ام هستم تو نمایندگی البته 530 و ایکس 33 به خدا بالای 10 پول بدید پولتون حرام شده این ماشینا تا 100000 کیلومتر ماشینه بدش فقط دردسره حتی یکی از این مدلا هم استسنا بعده 100 هزارتا خوب نبوده و هر هفته تو تعمیر گاهه البته 110 های سه سیلندرش واقعا بی خرجه
اکبر
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۱آخه آقا ایمان x33 حدود 2 ساله که آمده توی بازار ابران اگه این ماشین را بعنوان تاکسی هم استفاده میکردند الان 100000 کیلومتر هم توی دو سال راه نمی رفته یعنی سالی 50000 کیلومتر دوندش پس یک چیزی بگو که بگنجه و حرف الکی نزن