ام وی ام MVMچریخودروهای چینی

نگاهی به ام وی ام X33

mvm x33 محصول شاسی بلند شرکت چینی چری است که در بازار ایران نیز اکنون شناخته شده و محصولات مختلف آن کم و بیش دیده می شوند. این خودرو که  بنام MVM Tiggo  و در ایران X33 نامیده می شود، اکنون در شرکت مدیران خودرو مونتاژ می شود.


این محصول با موتور چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ ۲۰۰۰ سی سی توان ۱۳۹ اسب بخار  را تولید می کند که به چرخهای جلو منتقل می شود. X33 همچنین دارای گیربکسی ۵ دنده دستی است و قرار است سال آینده مدل اتومات آن نیز وارد بازار کشور شود. حداکثر سرعت آن ۱۷۰ کیلومتر اعلام شده اند اما در سایت سازنده خبری از اعلام شتاب نیست.


این خودرو با باک بنزینی ۵۷ لیتری خود در هر ۱۰۰ کیلومتر سیکل شهری، بالای ۱۱ لیتر بنزین می سوزاند. مصرف سوخت این شاسی بلند در سیکل اتوبان نیز به ۷ لیتر می رسد و در حالت ترکیبی نیز حدود ۹ لیتر بنزین را می بلعد.


تجهیزات ایمنی و امکانات این خودرو شامل سیستم ترمز ضد قفل ABS، کیسه ایمنی هوا (ایربگ) برای راننده و سرنشین جلو، سیستم ضد سرقت الکتریکی، فرمان هیدرولیک، چراغ های مه شکن، سانروف (سقف متحرک) برقی و آینه های جانبی برقی اشاره کرد.

X33 هم اکنون با قیمتی معادل ۲۹ میلیون تومان در نمایندگی و ۳۰ میلیون در بازار فروخته می شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲,۶۱۲ دیدگاه‌ها

  1. ARYAN_GTR

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (55 ديدگاه)

    دوستان به کارخانه ی بزرگ اسباب بازی های موتور دار توحین نکنید! کارخانه ی بزر گی که استاد کپی کردنه! کارخانه ی با اصالتی که مواد بکار رفته در داخلش پلاستیک اصله!کارخانه ای که برای شما سدان می سازه که اسمش شاسی بلنده! تعجب نکنید!!!!!!!!!

  2. محمد

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    باسلام
    بعدازتحقیقات زیاد من یک x33خریم بسیارماشین خوبیه
    قبلاهم سوناتا داشتم.

  3. علی

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به همه . به نظر میرسه همه موافق ها بر اساس تجربه رانندگی و یااطلاعات حرف میزنند.ولی مخالف ها بر اساس ذهنیت “جنس چینی” یا رد بی اساس صحبت می کنند . اونهایی که سوار شدن بهتر میتونن قضاوت کنند . من خریدم و نسبت به قیمت خیلی راضیم. فرمان عالی – امکانات داخلی عالی – شتاب قابل قبول – صدای موتور بد نیست – صندلی راحت نیست – جا دار – کمی سروصدا ( زیر و بند).

    1. خالد

      ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (2 ديدگاه)

      من میخوام بخرم شما میگین پس خوبه ؟

      1. MATIN

        ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
        سوابق: (208 ديدگاه)

        امروز با یکی از اینا 95 کیلومتر رانندگی کردم…
        بالای 130 میرفتم صدای باد میومود که به شدت به ماشین میخورد این یعنی ایرودینامیک نداره … موتورش قوی نیست (نسبت به اونی که گفتن)…سرتونو درد نمیارم کلا خوب نبود…ولی بهتر از ماشینای داخل بود

  4. سهیل

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من یکسال هست ام وی ام سوار هستم و امروز هم برای یک ام وی ام هاچ بک مدل سیصدوپانزده ثبت نام کردم.
    به یک نکته تاسف بار میخوام اشاره کنم و اون دروغی بزرگ به اسم اسب بخار یا توان خودرو در شرکت مدیران خودرو هست.
    تمامی ارقام ارایه شده در باره توان بر حسب اسب بخار توسط شرکت مدیران خودرو کذب محض هست چون موتورهای چری ساخت چین هیچکدام همچین اعدادی رو تولید نمیکنه! برای اثبات مطلب فوق به سایت شرکت چری و همچنین مدیران خودرو مراجعه کنید.
    http://www.mvmco.ir/
    http://www.cheryinternational.com/

    1. پدرام

      ۸ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (2 ديدگاه)

      دوست عزیز شما که ادعا میکنی ام وی ام داری نمی دونی مدلی که تو ایران تولید می شود از نوع 2000 هستش و توسایت خود چری هم همین مشخصات را داره
      فقط یه سری آمدم بیکار که ماشینی را سوار نشدن اینجا اظهار نظر میکنند من x33 دارم و خیلی هم راضی ام

    2. پدرام

      ۸ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (2 ديدگاه)

      در ضمن برای شما عرض کنم در سایت چری قدرت بر واحد کیلووات می باشد که نوشته 102 و از آنجایی که قدرت ماشین ها بر اساس اسب بخار می باشد 1 KW = 1.34 HP
      پس 102KW=137HP یعنی اسب بخار

  5. فرشید

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من سه ماهه ام وی ام سوار هستم . اون هم ایکس 33 . چند مورد رو قبل ذکر می دونم :
    1 – صدای موتور زیاد است
    2 – قدرت موتور نسبت به اسمش ( 139 اسب بخار )زیاد نیست .
    3 – خدمات پس از فروش افتضاح و قطعات یدکی ان تقریبا ناپیدا است .
    تقریبا در جاده های بین شهری از نظر شتاب قابل تحمل تر است و البته با تمام این اوصاف از خودروهای وطنی با کیفیت تر است بطوری که نسبت به قیمت پرداخت شده امکانات خوبی دارد

  6. امیر

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (53 ديدگاه)

    افشین رو ترکوندین از بس بهش منفی دادین
    کلی خندیدم

  7. امیر

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (53 ديدگاه)

    عکس سفید اول بیشتر شبیه ون هست

    حجم باکش کم نیست ؟ 57 لیتر با مصرف داخل شهر 11 لیتر ؟

    چون دو دیفرانسیل نیست به هیچ دردی نمی خورد مگر داخل شهر و داخل شهر هم 11 لیتر میسوزونه پس به صرفه نیست

    تویوتا قدیمیا که تو جبهه هم بودن دو دیفرانسیل بودن!!!

  8. shahin

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (5 ديدگاه)

    چرا همه می خوان این ماشین دو دیفرانسیل باشه یا قدرت موتورش بیشتر باشه عزیز خود چری هم رو این ماشین:
    1- ادعای شاسی بلندی نداره
    2-این ماشین یک NCV or MPV هستش
    3-در ضمن ماشین شاسی بلند شهری هست
    خود مدیران هم همینو میگه و قابلیت های شهری رو تنها میگه
    تازه این ماشین شهری هست نمیدونم چرا دوستان اسرار دارند این ماشین بدرد نمی خوره این ماشین در استفاده در شهر یکی از بهترین گزینه هاست.

  9. zorg

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (30 ديدگاه)

    دنیای‌خودرو- مهندس مانی حدادی: خیلی وقت است آبی از ژاپنی‌ها گرم نمی‌شود. تویوتا در ایران به شدت تلاش می‌کند رکورددار اولین خودروسازی باشد که ‌هم‌قیمت رولزرویس می‌شود. سوبارو هم گفت می‌آیم ولی نیامد. سوزوکی دنیای خودش و مشتریان خودش را دارد. حرف و حدیث آمدن هوندا هم مطرح شد. همان بهتر که نیامد و اعتبارش زیر سوال نرفت. لکسوس هم که فقط برای ساکنین مریخ محصول تولید می‌کند. می‌ماند کره‌ای‌ها. کیا و هیوندای. آنها هم خیلی زرنگ باشند، نهایت بتوانند بازار خودشان را نگه دارند. آخر سر می‌رسیم به همین چینی‌ها. چینی‌های پر حرف و حدیث. آنقدر مسخره‌اشان کردید و کردیم که بالاخره درست شدند. درست که نه. بهتر شدند. خبر می‌رسد یکی دیگرشان تا 2 ماه آینده می‌آید. خبر جدی است. پای خودروسازان راین وسط کشیده شده است. Great Wall که بیاید در کنار Chery و Lifan مثلث خوبی تشکیل می‌دهند. همت کنند بازار را دو قبضه خواهند کرد. البته همت خشک و خالی نه…

    دیوار بزرگ چین
    کمپانی خودروسازی دیوار بزرگ چین با مسئولیت محدود به طور خلاصه GWM. نام پرمسمایی که قرار است وارد سرزمین پارت‌ها شود. سالانه 500 هزار دستگاه می‌سازد. تیراژی که با توجه به جمعیت چین، مانند تیراژ تولید مرسدس‌بنز Eکلاس در ایران‌خودرو است. اعتبارش بد نیست. بیشتر شاسی‌بلندهای مطرحی دارد تا مدل‌های سواری. خیلی هزینه کرد تا بتواند تنها برندی از چین باشد که محصولاتش را در بازار اروپا می‌فروشد. حالا چی می‌فروشد و چقدر می‌فروشد، مهم نیست. مهم این است که الان می‌گوید در اروپا هم طرفدار دارد. البته لازم به ذکر است تخصص عجیبی در کپی‌کاری پیدا کرده است. مدل Peri خود را چنان از فیات Panda زیباتر ساخته که حرف ندارد. یک مدل دارد به نام Florid که استادانه از روی تویوتا Yaris تقلید شده است. اما برسیم به داستان Voleex C30. کسی که می‌خواهد وارد بازار ایران شود. خبر خوب این است که در نگاه اول چهره‌اش به دل می‌نشیند. یعنی آن برجستگی‌های خاص محصولات چینی را ندارد. خیلی عجیب است که این خودرو از نظر CCTV تلویزیون ملی چین به عنوان بهترین مدل سایز متوسط سواری انتخاب شده است. مثل اینکه سایت موتورترند، «ستایش» را به عنوان پربیننده‌ترین سریال انتخاب کند. C30 می‌تواند بازار را بترکاند. هم جعبه‌دنده دستی دارد و هم CVT. کاری نداشته باشید که از لحاظ فنی CVT‌ چه کار می‌کند. فقط به آن فکر کنید که چیز راحتی است. مصرف خوبی که دارد. حداقل از چینی‌ها چنین انتظاری داریم. از نظر آلایندگی استاندارد یورو 4 را دارد. وضعیتش در بین نمونه‌های داخلی مثل یک پسر بچه پاستوریزه بین شاگرد تنبل‌ها است. طراحی داخلی‌اش انصافاً زیباست. کپی‌، تقلید و یا هر چه که می‌خواهد باشد. زیباست. مواد به کار رفته درون کابین اصلاً قابل مقایسه با نمونه‌های حتی داخلی نیست. همه‌چیز داد می‌زند که با کیفیت 2 و یا پایین‌تر هستند. سیستم تعلیقش با استفاده از مکانیزم مک‌فرسون چیز جالبی از آب درآمده است. چهار ایربگ آن هم به صورت استاندارد دارد. یک پدیده تکرار نشدنی در ایران. این ایربگ‌ها از آن مدل‌هایی است که واقعاً کار می‌کند. پنجره‌های برقی، ورودی USB، پخش Mp3 و تنظیم ارتفاع چراغ‌ها را نیز به امکاناتش اضافه کنید. شاید جالب‌ترین آپشن استاندارد آن آینه‌های تاشوی برقی باشد. سان‌روف و صندلی‌های برقی جزو آپشن‌های درخواستی C30 هستند. بر اساس نمونه سفارش داده شده، تعداد اسپیکرها بین 2 تا 6 عدد تغییر می‌کند. ABS (سیستم ترمز ضدقفل) و EBD (توزیع الکترونیکی نیرو ترمز) هر دو از شرکت بوش آلمان روی آن نصب شده است. از نظر ایمنی هم از موسسه C-NCAP 5 ستاره کامل گرفت. یادتان باشد موسسه فوق اساساً چینی است و فقط چینی‌ها را تست می‌کند و یک دنیا تفاوت با یورو NCAP‌ دارد. کار برای کرمان موتور و خودروسازان راین خیلی آسان می‌شود اگر قیمت این محصول را کمی منطقی‌تر تعیین کنند. بازار خودروهای زیر 25 میلیون تومان آنقدر فشرده نیست که نتوان پیروز شد. تصور بر این است که کسی چینی نمی‌خرد. بله ولی درستش این است که کسی چینی گران نمی‌خرد. فرض که این خودرو نه به اندازه قیمت جهانی‌اش بلکه نزدیک با آن شود، بدون تردید فروشش رکورد پراید را می‌زند. البته این فقط یک فرض بود.
    چری و دخترش
    Viana،‌ Cowin و یا A15. نام‌های متفرقه این خودروساز. جای ناراحتی نیست. اجرای قانون کپی‌رایت برای شرکتی که خودش تا زیر گلو متهم به نقض آن است، یک شوخی بزرگ است. ویانا از فاصله 500 متری فوق‌العاده زیباست. نزدیک‌تر که شوید چشم‌درد می‌گیرید. از بس که فریبنده است. جایی خواندم اتاق ویانا حس طراوت و شادابی می‌دهد. از من به شما نصیحت روی این طراوت و شادابی خیلی حساب نکنید. کاپوت را بالا بزنید تا ببینید این همه دبه سن‌ایچ چگونه باعث آرامش روح می‌شود. همانجا که آن جمله را خواندم این را هم خواندم که طراحی این خودرو به سبک محصولات فولکس‌واگن است. همینجا بود که دریافتم یکی دیگر از هم‌خانواده‌های کلمه کپی چیست. ترمزهای جلو آن دیسکی و عقب کاسه‌ای است. بخواهید رویش سان‌روف و CD چنجر هم نصب می‌کنند. عجیب است اصلاً به قیافه‌اش نمی‌خورد ولی فضای داخلی بسیار خوبی دارد. کشش پیشرانه‌اش هم بر خلاف تصور در حد خودش راننده راضی می‌کند. خیلی با افتخار وقتی توسط موسسه تست ایمنی یورو NCAP‌ تست شد،‌ نشان داد که حتی نمی‌تواند یک ستاره را بگیرد. ولی این چیزی از ارزش‌های این خودرو کم نمی‌کند.
    چری و پسرش
    به او می‌گویند ام‌.وی‌.ام صندوق‌دار. نام اصلی‌اش A5 است. چری هم ایرادی نمی‌گیرد چه کسی او را چی صدا می‌زند. فقط محصولش را بفروشد همین کافی است. خوب یا بد قوی‌ترین چینی‌های حال حاضر است. خوشبختانه درونش از هر نظر کامل است. تا حدی که حتی سرنشینان عقب هم کمربند ایمنی سه نقطه‌ای دارند. برای مدل‌های سفارشی پخش DVD هم نصب می‌‌شود. مثل نمونه‌های مدرن‌تر،‌ سیستم صوتی‌اش را می‌توان از روی غربیلک فرمان هدایت کرد. به نسبت توانایی‌هایی که دارد، قیمت مناسبی هم دارد. اگر گریت‌وال نخریدید روی این چری حساب کنید.
    لیفان پدر
    خودروی لیفان 620 در ارگ جدید بم رونمایی شد. خبری که حضور این خودرو را در ایران نوید می‌داد. لیفان از روبرو شبیه ب‌ام‌و سری 3 است و از پشت سر شبیه هیچ‌چیز. استاندارد یورو 3 را پاس می‌کند. باز هم بد نیست. طراحی داخلی‌اش به نسبت رقبا پیشرفته‌تر است. خوبی‌اش این است می‌شود زیرش به جای آن قالپاق‌های کذایی، رینگ‌های آلومینیومی انداخت. Auto Light دارد. یعنی به صورت خودکار نور محیط را تشخیص می‌دهد و چراغ‌ها را فعال می‌کند. با 650 لیتر فضایی که در صندوق عقبش دارد یک ماشین لباس‌شویی دو قلو را به راحتی درون خودش جای می‌دهد. قیمتش کمی تند و تیز است و مشتری را به شدت بین انتخاب او و 206 SD تحت تاثیر قرار می‌دهد. ولی یادتان باشد هزینه نگهداری از محصولات پژو بخصوص 206 زیادی بالاست. حال آنکه اگر با چینی‌ها درست تا کنید غیر از آب روغن و بنزین چیز دیگری نمی‌خواهند!
    لیفان پسر
    چشم بسته سوارش شوید و چشم بسته پیاده شوید. یعنی بویی از زیبایی نبرده است. چراغ‌های جلواش به قاعده یک کفگیر و چراغ‌های عقبش همچون یک بیل. اما خیلی عجیب است که کابین شیکی دارد. رنگ‌بندی سقف، کنسول، کف‌پایی و چرم صندلی‌ها خداییش زیبا است. هرچند ساده ولی حداقل زننده نیست. کاپوت 0.8 میلی‌متری و روکش 1.2 میلی‌متری فولادی اصلاً به چینی‌ها نمی‌خورد ولی این مدل دارد. کرمان خودرو اگرچه این مدل را به اسم جانشین دوو سی‌یلو آورد ولی این کجا و آن کجا.

  10. zorg

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (30 ديدگاه)

    پرشین خودرو: دولت آمریکا قصد دارد علیه واردات قطعات خودروی چینی به این کشور دست به اقدام بزند.

    به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از ایسنا، یک مقام ارشد تجاری دولت آمریکا در این باره گفت:‌ ما قصد داریم گزینه‌های مختلفی را برای مقابله با واردات قطعات خودرو از چین بررسی کنیم.
    تیم ریف افزود: واردات بی‌رویه قطعات خودرو از چین می‌تواند آینده صنعت خودروسازی آمریکا را تهدید کند.
    اوایل سال جاری میلادی اتحادیه فولادسازان آمریکا خواستار اعمال تعرفه روی واردات فولاد و محصولات فولادی چینی به آمریکا شد.
    به گزارش رویترز، چین و آمریکا چند سالی است که بر سر روابط تجاری فی‌مابین در حوزه‌ قطعات خودرو با یکدیگر مشکلات جدی داشته و حتی از یکدیگر به سازمان جهانی تجارت شکایت نیز کرده‌اند.

    1. كوروش

      ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (25 ديدگاه)

      چه ربطی به ما داره؟

  11. مریم

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من یدونشو دارم. ازشم راضی هستم.

  12. جعفر

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام
    من یک مرغدارم میخوام ایکس 33بخرم واسه مرغداری کارام باهاش بکنم میگن ماشین خوبیه

  13. ملی

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    اگه تیگو خریدی یه روزه نمتونی بفروشیش دست کم یه ماه باید پاش بخابی حالا کی پولشه برات خدا عالمه طفلکیا اونایی که پول ندارن همیشه مجبورن جنسی بخرن که وقت فروش با هزار التماسو ضرر ردش کنن برعکس مایه دارا همیشه سوبله سود میبرن پس همیشه باید پولو به پول داد نه به علافیو ضرر!

  14. محمد

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    نسبت به قیمتش ماشین خوبیه

  15. محمد

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من یه مشکیشو داشتم ، بد نبود عالی هم نبود ، یک ماه سوار بودم و ردش کردم و یه جیزی هم روش گیرم اومد . اما خداییش به قیمتش نسبت به سمند و پرشیا و بقیه آشغال های ایرانخودرو می ارزه …

  16. آرش

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (28 ديدگاه)

    سلام
    من از تیرماه پارسال ایکس 33 خریدم و آپشن کامل کردم. توی این یکسال سر سوزنی کیفیت قطعاتش افت نکرده. سیاست مدیران خودرو این بوده وزن ماشین را به نسبت قدرت موتور پایین بیاره تا استهلاک و شتاب بالا بره.
    زیر ماشین را حتما با نوار آلومینیومی عایق کنید. هر سه بار یک بار بنزین سوپر بزنید
    برای بالابردن عمر ماشین لاستیک پهن 25 بیاندازید
    داشبورد را حتما با اسپری مرطوب نگه دارید
    هر بیست هزارتا سرویس کامل انجام بدید
    خبر جالب اینکه بعد از یکسال آب بندی صدای ماشین موتور فوق العاوه کم شده
    من خیلی از این ماشین راضی هستم. هرچند با بدبینی خریدمش.
    کیفیت قطعات حرکتی بر عکس قطعات داخل خیلی بالاست
    سعی کنید با دنده سه و چهار برید تا مصرف پایین باشه
    من هم زمان سمند ال ایکس هم دارم. هر وقت با اون میرم زانوهام به خاطر سفتی کلاچ ا درد میگیره
    به هر حال ماشینی که سه سال گارانتیه مسلما ماشین امن و خوبی حساب میشه
    در ضمن تا آخر تیر قیمت صفرش یک میلیون بالا میره. اونم به دلیل بازار مصرفش هست که از کارشناسان کرمان خودروشنیدم.

  17. آرزو

    ۱ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من که یکسال و نیمه که دارم وخیلی خیلی راضیم .

  18. حسین میرالی

    ۱ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام.اگه این x33ها اتومات باشه بهتره.

  19. تیگو.

    ۱ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    عنصرx33 در انتهای جدول مندلیوف نشسته.

  20. يوسف

    ۴ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    باید عرض کنم در این مملکت یک فیلم کمدی تهوع اور در جریانست بنام صنعت ملی خودرو!! که از دم بر مبنای سوء استفاده مرد رندان و حماقت ما مصرف کنندگان که در حقیقت از روی نیاز است میباشد شکل گرفته که در هیچ نظام اقتصادی محصول عمده با تیراژ بالا از مواد اولیه و قطعات تهیه شده از بازار خرده فروشی سمبل و سر هم نمیشود و این یعنی شیپور را از سر گشادش زدن شما فکر میکنید این مسئله را بزرگان و مسئولان این حیطه نمیدانند؟؟ پس انتظار پیشرفت و ترقی در این صنعت بیش از اندازه خوشخیالیست و تمام این نمایشها برای سیادت برادر بزرگ از پدر جدا و از مادر سوایمان چینیهای گرامیست.

  21. masoud

    ۵ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستانه عزیز!
    من مسعود هستم 29 ساله
    مهندس مکانیک
    و 2 سال هست که تیونینگ ماشین رو به صورته حرفه ای انجام میدم!
    نظرات همه دوستان درسته
    من به عنوانه کوچیک شما یه سری چیز هارو میگم شاید به دردتون بخوره!
    اول بدنه یاbody kit
    :
    طراحیه جلوی اون یا front body
    کاملا شبیه کیا اسپرتیج هست که تقلیدی به حساب میره!
    طراحیه پشته اون شبیه گرند ویتارا هست!
    بدنه ماشین از جنس اهن که از فلز های رسانای گرما و سرماست!پس امتیازه برودتی رو از دست میده!
    وزنه زیاده بدنه ی ماشین نسبت به قدرته موتور بسیار بالاست!که لذت کاذب رانندگی میده!
    یعنی وزنه زیادش باعث استقرارش روی جاده میشه(جلوگیری از لرزشهای کوچیک) ولی توانه کافیه موتوری نداره!یعنی ماشین لش محسوب میشه!ولی مصرف کمتری داره!
    کنسوله ماشین شبیه ماشین های اروپا هست!
    ولی جنس از پلاستیک وروکش چوبی هستش×
    مقاومت کم ولی سبک!
    حجمه موتور 2000 cc هست!
    4wd نیست!
    استفاده از الیاز ها و عنصرهای ضعیف در موتور
    که باعثه جامپ کردنه موتور ماشین در طول مدت زمانه طولانی میشه!
    توانه ترمزیه قوی که برایه این ماشین زیادیه!
    وباعثه افته سرعت میشه نسبت به شتابه ضعیفه ماشین!
    قیمته مناسب تر
    کیفیت پایین تر!
    و خیلی اشکالاته دیگه که در صورته لزوم میگم!
    در کل بازاره ماشین های SUV توی ایران ضعیفه
    و قیمت فوق الاعاده بالا!
    ناچارا به دنباله این میریم!
    اگر در حده 30 تا 40 هزینه کنیم ماشینه خوب اوانته هست
    کاملا ماشینه استانداردیه
    ومن تاییدش میکنم!

    1. farhad736

      ۲۶ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (5 ديدگاه)

      سلام دوست عزیز مسعود ( مهندس مکانیک) .
      دوست من میشه بگی جنس بدنه ماشینای دیگه چیه که امنیاز برودتی ! رو از دست نمیده ؟ لابد یونولیته .
      در مورد وزنش هم بهت بگم که سبکتر از suv های هم رده خودشه(1375 )کیلو .یعنی 150 تا 160 کیلو از سمند سنگین تره . یعنی تو سمند 2 تا مسافر بشینه میشه ایکس 33 . تازه اون 95 اسبه و این 139 اسب . البته سمند رو برای مثال گفتم . شما معلومه که اصلا ایکس 33 رو ندیدی که میگی کنسولش روکش چوبیه !! .
      اولین بار هست که میشنوم ترمز قوی ضعف محسوب میشه و برای ماشین زیادیه ؟! ولی این جامپ کردن موتور رو کجا دیدی جناب مهندس ؟؟

  22. rambod

    ۵ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من دارم mvm x33 عالیه ارزش داره پول بهش بدی

  23. احمدرضا داودیان

    ۵ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    برین نگین خودرو نمایندگی محصولات رنو ببینید که هم مدل 2fw هم داره. درکل ماشین خوبیه ومن برای شما چند مورد منفی ومثبت میگم
    1-طراحی داخلی عالی
    2-راحتی برای سرنشینان عقب
    3-فضای بزرگ
    4- طراحی بسیار نزدیک به هیوندا ix35 در نمای داخل با نصب dvd نمایندگی
    5-کم عرض بودن
    6- صدای موتور به داخل اتاق راه پیدا می کند
    و برخی امکانات
    1-سانروف دوحالته تمام برقی 2-کنسول عالی
    3- چنجر4-کنترل سیستم صوتی از روی فرمان
    ما این ماشین رو خریدیم ود کل راضی هستیم

  24. علی

    ۵ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (45 ديدگاه)

    اخه این چیه اگه 18 میدادن خوب بود
    حیف پول

  25. m.b

    ۶ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (17 ديدگاه)

    همتون به جنگ هم رفتید به خاطر…!!!
    فقط چیزی که من میدونم چین همه جور جنسی داره .هم آشغال هم عالی و همه جوره کار میکنه.
    الان اکثر قطعات ماشین ها چه خوب و چه بد چینه فقط کیفیت هاش فرق میکنه.
    اگر تاجرای ما و مسئول های ما میرن ماشین های آشغال چین رو میخرن و باهاشون قرارداد میبندن نمیشه گفت جنسای چینی بده
    چین از یه مدل کار از یک دلارش داره تا 1000 دلار.انتخاب با خریداره!

  26. امیر

    ۶ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام
    انیشتن می گه دو چیز پایانی ندارد
    1 – جهان هستی
    2- جهالت آدمها
    از اولی مطمئن نیستم شاید پایانی داشته باشد
    با یکم مطالعه وتحقیق میفهمید که ماشینها با چه کیففیتی تولید می شوند ماشینها معمولاً بعد از هزاران کیلومتر تست راهی بازار می شوند بعد ما میخواهیم یه ماشین بی کیفیت بعد از 4 ماه خودشو نشون بده اگر چه دوستان اگر تجربه رانندگی با ماشین های دیگه رو داشته باشن و یکم اطلاعاتشونو زیاد کنن مطمئناً به یه ماشین آشغال چینی که فقط یکم ارتفاعش از زمین زیادتره نمیگفتن ماشین خوب
    اگر ما یه سر به مجلات ماشین بزنیم میفهمیم که توی آمریکا که مملکت کفاره ماشینی تولید میشه به اسم تسلا که با یه بار شارژ تا 480کیلومتر راه میرهبعد منو شما میاییم تولیدات چینی رو با آب و تاب برای همدیگه تعریف میکنیم آخه فرمان هیدرولیک جزئ امکانات ماشینه که میگیم ؟
    ماشینهای قیمت پایین دنیا در حد 10 تا 15 هزار دالر رو برید ببینید که چه آپشنهایی دارند که جزئ ادوات اولیه ایمنی اینها به حساب میاد نه اینه آینه برقی رو جزئ آپشن حساب کنیم خواهشن عقب مونده فکر نکنیم الان دهه 60 نیست

    1. حسین اولیایی

      ۱۵ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (44 ديدگاه)

      اقا امیر سلام.
      تمام صحبتهاتو قبول دارم … ولی تومملکت ما جایی سراغ داری که ماشینهای 10یا 15 یا 25 هزاردلاری ام ر ی ک ا ی ی به ما بده؟
      اگر داری به ما هم بده شاید من خریدم…
      دوستتون دارم .

  27. شایان

    ۶ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (9 ديدگاه)

    اقا سهیل شما که فرق اسب بخار و کیلووات نمیدونی نظر نده.

  28. فرح

    ۷ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ببینین من الان یکساعته دارم این کامنتا را می خونم آخر نفهمیدم این ماشین خوبه یا نه.
    من یه خانمم که هر روز می خوام باهاش حدود 40 کیلومتر تا محل کارم برم و برگردم. سالی دو بار هم باهاش می رم مسافرت .بنظر شما این ماشین برای این کاربری خوبه یا ممکنه منو تو جاده بزاره و مشکل ایجاد کنه.

    1. اهورا

      ۷ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام خانوم.ماشین در کل خوبیه من همه نوع ماشین داشتم خودم ماکسیما دارم خانومم x33ازش راضی هستیم نسبت به قیمتش.

  29. حمید رضا

    ۸ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (5 ديدگاه)

    بابا چرا شلوغش می کنید این x33 از پیکان که بهتر هست ؟ والسلام ختم کلام.

  30. عليرضا

    ۸ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام هرکی میدونه صفر کیلو متر این ماشین روکجا میشه به صورت فوری و ارزون تهیه کرد من رو راهنمایی کنه تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا