mvm x33 محصول شاسی بلند شرکت چینی چری است که در بازار ایران نیز اکنون شناخته شده و محصولات مختلف آن کم و بیش دیده می شوند. این خودرو که بنام MVM Tiggo و در ایران X33 نامیده می شود، اکنون در شرکت مدیران خودرو مونتاژ می شود.
این محصول با موتور چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ ۲۰۰۰ سی سی توان ۱۳۹ اسب بخار را تولید می کند که به چرخهای جلو منتقل می شود. X33 همچنین دارای گیربکسی ۵ دنده دستی است و قرار است سال آینده مدل اتومات آن نیز وارد بازار کشور شود. حداکثر سرعت آن ۱۷۰ کیلومتر اعلام شده اند اما در سایت سازنده خبری از اعلام شتاب نیست.
این خودرو با باک بنزینی ۵۷ لیتری خود در هر ۱۰۰ کیلومتر سیکل شهری، بالای ۱۱ لیتر بنزین می سوزاند. مصرف سوخت این شاسی بلند در سیکل اتوبان نیز به ۷ لیتر می رسد و در حالت ترکیبی نیز حدود ۹ لیتر بنزین را می بلعد.
تجهیزات ایمنی و امکانات این خودرو شامل سیستم ترمز ضد قفل ABS، کیسه ایمنی هوا (ایربگ) برای راننده و سرنشین جلو، سیستم ضد سرقت الکتریکی، فرمان هیدرولیک، چراغ های مه شکن، سانروف (سقف متحرک) برقی و آینه های جانبی برقی اشاره کرد.
X33 هم اکنون با قیمتی معادل ۲۹ میلیون تومان در نمایندگی و ۳۰ میلیون در بازار فروخته می شود.
reza
۱۳ مرداد ۱۳۹۱من بابام ایکس 33داره خیلی باهاش حال می کنیم ماشین خوبیه زیباست جاداره محکمه راحته وخیلی خوبه!!!!!!
حتما بخرینش!!!!!!!
به قیمتش می ارزه!!!
حسین
۱۴ مرداد ۱۳۹۱کلا ماشین مزخرفیه . یکیو دیدم رینگ لاستیک انداخته بود به چه بزرگی .پرینت رنگی FAST جونم به خدمتتون کلی خندیدیم . پشت چراغ قرمز کنار یه L90 دیدم که ارتفاع x33 یکیه. بازم کلی خندیدیم . چینیه دیگه واقعا توقعی نیس به نظر من توهینه اینجور ماشینا رو نمیزارن یه متر تو اروپا راه بره
AZADE
۱۴ مرداد ۱۳۹۱بابا بخدا من x33 داشتم عابرو ریزی بود هر جا باهاش میرفتم مسشخرم میکردن وقتی سر چراغ قرمز ی شاستی بلند مثه سانتافه یا … بغلم جفت میکرد از خجالت رومو میداد اونور واقعا مزخرف بود کلاس که نداشت هیچ از همه نظر مزخرف بود زیر پاشم که فرقی با موتور گازی نداشت با اون صدای ناهنجارش وای بر من که پارس سال و با اون همه ابهت با 17 م پول نقد دادم جا mvm x33 با این کارم 5م ضررشش هیچ عابرو پارسم ریختم . دوستان منم خر شدم خرررررررررر
AZADE
۱۴ مرداد ۱۳۹۱x33 یعنی گرفتن اعتمادد به نفس جوانان در مقابل حتی سانتافه
سجاد
۱۴ مرداد ۱۳۹۱سلام دوستان-من 18 سالمه بابام برام x33 مشکی خریده.خداییش روم نمیشه سوارش بشم ولی چکار کنم دیگه باید باهاش ساخت.انشاالله هروقت بزرگ شدم یه ماشین خیلی خوبتر میخرم.به نظر شما با خط روی در قشنگتره یا بی خط.در ضمن نمیشه شاسیش رو بالا برد؟
مهران
۱۵ مرداد ۱۳۹۱قیمت ام وی ام اگه 70-80 میلیون بود بازم میگفتین بده؟
فریبا
۱۵ مرداد ۱۳۹۱x33از همه خوشششششششششگل تره.
چنگو
۱۸ مرداد ۱۳۹۱خیلی خوشگلن راس میگی
محسن
۱۵ مرداد ۱۳۹۱اگر ویتارا هم مثل x33 دوهزار سی سی است قبول.اما ویتارا برای ژاپنه و کیفیت امکانات بسیار زیاده و طرز چیدن امکانات بسیار عالیه.در مورد موتورش هم من داخل ویتارای اتومات نشستم صدای موتور تو دنده 3 خیلی عالیه انگار تو ماشین 3800 سی سی نشستی و تو سرعت بالا هم ادم حس امنیت داره و فکر نکنم این حس به سرنشینان یک ماشین پلاستیکی القا بشه اونم x33.
نیما
۱۵ مرداد ۱۳۹۱واقعا دوستان وقت گذاشتین واسه یه همچین ماشینی بحث کردین؟
بیخیال کلی کار مفید میشد کرد.
آرتين
۱۵ مرداد ۱۳۹۱سلام
من از دوستان عزیز تقاضا دارم که کارشناسانه تر در مباحث شرکت کنند وسعی کنند منطقی گفته های خود رو مطرح کنند
عزیزان ما میدونیم که مردم کشور ایران لیاقت این رو دارند که بهترین محصولات با کیفیت بالا رو استفاده کنند و خودروی خوب هم یکی از این محصولات می باشددر حال حاضراکثر کشورها سعی دارند از تکنولوزی روز عقب نیفتند از جمله کشور چین ولی از آنجایی که اسم کشور چین در ایران بد جا افتاده و مردم دید بدی نسبت به محصولات دارند آیا به واقع همینطور است،باید در پاسخ بگویم که اینگونه نیست چین از نظر کیفیت محصولات در اروپا و آمریکا جز پنج کشور برتر است پس چرا در ایران اینگونه نیست حتما شرکتهای ایرانی اینگونه نمی خواهند منظورم کسانی هستند که بدنبال منافع خودشون هستندو سعی دارند با تولید این محصولات با مواد درجه 2 تقصیرات رو به گردن چین بیاندازند فقط کافیست کمی به اطراف نگاه کنید ببینید چه تعداد از وسایل مصرفیه ما چینیست ..
در حال حاظر بحث ما در مورد خودرو ام وی ام x33است
کافیست اون خودرویx33 که در روسیه ،ترکیه،ایتالیاو .. تولید می شود رو بررسی کنید آیا مردم این کشورها هم در انتخاب خودرو با قیمت مناسب ناتوانند یا مجبورند این خودرو را انتخاب کنند …
به عقیده من این خودرو که در چین یا کشورهای دیگر تولید می شود نمی تواند کیفیت بدی داشته باشند ،ما باید به قیمت این خودرو توجه کنیم و در مقایسه با دیگر خودرو ها در این باره نظر بدیم،هیچ خودرویی نیست که دارای نقص نباشد پس باید به سازندگان این خودرو فرصت بدیم که نواقص رو برطرف کنند و چون با شرایط تحریم و عدم ساخت این مدل خودرو توسط ایران با کیفیت بالا پس باید به نحوی اعتماد کنیم و از شرکت مدیران خودرو خواهش کنیم یه کم از منافع خود جهت بهبود کیفیت خودرو بکاهد.
در پایان x33می تواند خودریی با کیفیت باشد در صورتی که که مدیران خودرو به شعور مردم ایران احترام بگذارد و همان کیفیت اصلی را عرضه کند.
حسین
۱۶ مرداد ۱۳۹۱ما نفهمیدیم برای 33 میلیون پول ماشین خوبی هست یا نه لطفا یکی نظر کارشناسی تر بده
سهیل
۱۶ مرداد ۱۳۹۱دوستان سلام لطفا این قدر درباره ایکس 33 بد حرف نزنید وکمی هم مطالعه کنید این ماشین در هیچ مغالعه به عنوان یک ماشین شاسی بلند نام برده نشده وهیچ انسان عاقلی نباید این ماشین را با ماشین هایی مثل سانتافه مقایسه کند چون یه سدان بلند است نه یه شاسی بلند
AZADE
۱۶ مرداد ۱۳۹۱بخدا من بدی x33 رو نمیگم واقعیت بود
parsa
۱۶ مرداد ۱۳۹۱آقا سلام
لطفا بگید این که کامپیوتر سفری داره یعنی چی ؟؟؟؟
یعنی منیتور پشت صندلی؟؟؟
جدا باید بخریم یا روش هست؟؟؟؟
parsa
۱۶ مرداد ۱۳۹۱آقا این که کامپیوتر سفری داره یعنی چی؟؟
یعنی پشت صندلی ها مانیتور داره؟؟؟
خودش داره یا باید خورمون بخرم؟؟؟؟
روش داره؟؟؟؟
عليرضا
۱۶ مرداد ۱۳۹۱با سلام.به نظر من هر ماشینی که وارد بازار میشه همه به ظاهرش نکاه میکنن بعد به کیفیتش,رنو مکان,رونیز,بارس,اینا دیکه کمبلت قدیمی شدن,ایکس 33 یه اتومبیل جدیده حالا از نظر کیفیتی نمیدونم جطوره واکه کسی دنبال ماشین با کیفیت میکرده بره بی ام و ایکس3 یا ایکس5 یا ایکس 6 بخره که همه بالای 100 م قیمت دارن که مطمعنان راضی خواهند بود
خاطره
۱۶ مرداد ۱۳۹۱دوستان ، من نظرات همگی رو با دقت خوندم ضمن اینکه معتقدم هر خودروئی با یک خودرو همتراز با خودش مقایسه بشه از نظر قیمت ،کشور سازنده و آپشن هاو …. منل لیفان 620 سواری خریدم و با توجه به قیمت و … فعلا ازش راضیم – حالا سوال من اینه که شاسی بلند لیفان یا ام وی ام کدوم بهتره؟! مشخصه که من امکان خرید اسپورتیج یا ویتارا ندارم و بغیر از تهیه مبلغ اولیه هزینه نگهداری هم تو این مملکت بحث جداگانه ایست به همین دلیل فکر میکنم مقایسه دو ماشین لیفان و ام وی ام شاسی بلند عاقلانه تر و تامل برانگیزتر از بحث های مغرضانه باشد. لطفا راهنمائی کنید. متشکرم
سروش
۱۶ مرداد ۱۳۹۱به نظر من یه همچین ماشینی با این امکانات ضعیف و پیش پا افتاده 30 میلیون تومان زیادش اگر من قدرت انتخاب داشتم تو این رنج قیمت بدون شک ماشینی مثل 206sd می خریدم که هم فرانسوی هم کولرش از mvm فوق العاده قوی تره و بسیار بسیار خوب میتونی صندلیهاش گودی کمرو بگیره در صورتی که mvm صندلیهاش بسیار بسیار نامناسب و خشک
ariya
۱۶ مرداد ۱۳۹۱شما که میگی 30 میلیون زیادشه برو 206 تیپ 6 بخر با طراحی دهه 80 و گیربکس 2 دهه 90(میلادی) تازه اگه اکس 33 رو 33 میلیون میدن اونو 32 میلیون میدن ما خودمون یکی ثبت نام کردیم تا آخر این هفته میدنش
اصلا هم به حرف این آدمایی که ندیده و بدون تجربه نظر میدن امیت نمیدم.الآن تو ایران نباید یه ماشینو با هم کلاسش مقایسه کرد باید با هم قیمتش مقایسه کرد.اگه ایکس 33 خوشتون نمی آد برین 206 بخرین که تا 2 ماه پیش 0 تومن بود.ده برین ده اگه دلتون می آد 32 تومن بدین به 206.
ariya
۱۶ مرداد ۱۳۹۱من نمی دونم کی به شما گفته 206 فرانسویه تمام چینی نهایتا ایرانیه
واقف
۱۷ مرداد ۱۳۹۱ای کاش دوستان بازاریاب ایران خودرو و سایپا اینهمه اسپم تو این سایت تولید نکنند.با این رنج قیمت ایکس 33 ماشینی به مراتب بهتر از ماشین های لکن این دوستان است.
علی
۱۷ مرداد ۱۳۹۱حجم موتور 1971 سی سی ، رینگ اسپرت ، ضبط و باند ، امکانات:
کمربند ایمنی 3 نقطه ای برای سرنشینان جلو و عقب
سیستم ترمزABS + EBD-سیستم ضد سرقت الکتریکی immobilizer-مه شکن جلو و عقب – سیستم مستقل Mc Pherson با فنر پیچشی و میله نگه دارنده و ضد لغزش – گرمکن صندلی – صندلی با روکش چرمی – سان روف برقی – سیستم پخش MP3 با پورت USB و مجهز به 4 بلندگوی استریو – تنظیم صندلی راننده در 6 جهت – رینگ آلومینیومی- قفل مرکزی با ریموت – آینه های جانبی برقی
این امکانات با کیفیت تقریبآ قابل قبول برای یک خودروی شاسی بلند و با کلاس در رنج قیمت 33میلیون ارزش داره و نباید مقایسه نا عادلانه با خودرویی که دو برابر این قیمت داره بشه در ضمن تامین لوازم یدکی و آپشن ها به راحتی امکان پذیره وباز هم قیمت های مناسب تری نسبت به خودروهایی با این رنج قیمت داره وباید اضافه کنم مصرف سوخت قابل قبول ودارای برچسب انرژی D که در ایران 95درصد خودرو ها زیر این رده انرژی هستند
احمد
۱۷ مرداد ۱۳۹۱سلام یه حقیقتی هست که هر کس بهش فک کنه میفهمه اولا با 30 میلیون پول الان بغیر از x33 و مگان چی هست مگان هم که نه قطعات داره نه موتوره 2000cc اگر هم بخوای یه ماشین بهتر بخری حداقل باید 10 میلیون بذاری رو پولت در ضمن این ماشین موتورش که چینی تحت لیسانس پاجرو هست سیستم تعلیق و فنرا شم مک فرسون هست که روی جنسیس کوپه استفاده شده دندشم ماله تویوتا کرولا دستی هست که قیمتش 60 تاست پس فقط تنها مشکلش صداشه که اگر 150 هزار تومان بذاری کنار میتونی منبع اگزوزو عوض کنی که باعث میشه هم از پشت زشت نباشه هم صداش واقعا مس یه v6 بشه پس هزینه ماشین میشه 32 مایونو 150 هزار تومان و دیگه نه پشتش اونجوریه نه صداش.
محسن
۱۷ مرداد ۱۳۹۱به نظر من x33 یا همان پراید شاسی بلند نباید اینقدر قیمت داشته باشه.من فکر کنم پلاستیکی که توی ماشین های اسباب بازی بکار بردن باکیفیت تر پلاستیک های بکار رفته در x33 باشه.البته ما حق را میگوییم امکانات x33 خوب است و کمتر کسی است که بگوید x33 زیبا نیست.ولی کیفیت ساخت x33 واقعا افتزاح است.در هنگام رانندگی{بیش از 60کیلومتر}اگر پایتان را از روی گاز بردارید گیربکس صدا میدهد.معلوم شاسی این ماشین رو چه جوری بردن بالا. به نظر شما این ماشین میتونه خوب باشد؟
ariya
۱۸ مرداد ۱۳۹۱اگه کالایاب خودرو نبود معلوم نبود شما اینا رو از کجا آوردی حداقل منبع ذو ذکر کنید
zorg
۱۸ مرداد ۱۳۹۱گروه بین الملل: دانگ فنگ هوندا – چهارمین خودروساز بزرگ چین – اعلام کرده که توانسته با موفقیت بیشترین سهم فروش خودروهای شاسی بلند کشور چین را به خود اختصاص می دهد.
به گزارش خبر خودرو ، دانگ فنگ هوندا ضمن اشاره به فروش 700 هزار دستگاه خودروهای CR-V گفت: این آمار نشان می دهد که توانسته ایم ظرف مدت سپری شده از رونمایی اش بیشترین مقدار فروش خودروهای شاسی بلند کشور را به خود اختصاص دهیم .
گفتنی است سال گذشته فروش خودروهای شاسی بلند در چین 20% افزایش یافت و بعد از مدل های سواری دومین بازار بزرگ خودروی این کشور تبدیل شد.
نسل چهارم خودروی شاسی بلند CR-V اواخر فوریه با افزایش فروش مواجه شد و به گفته لیوهونگ – معاون دانگ فنگ هوندا – تولید آن به متوسط ماهانه 16 هزار دستگاه رسید.
طبق اعلام انجمن خودروسازان چین فروش این خودرو در شش ماهه نخست بازار چین از مرز 100 هزار دستگاه گذشته است.
بایستی گفت که چندی است که بازار چین موفق شده وضعیت خود را احیا کند و از رکود ناشی از قطع یارانه های دولتی خارج شود به گفته انجمن خودروسازان چین اگر چه بازار این کشور سه ماهه اول را با رکوردی 3.9 درصدی پشت سر گذاشت ولی توانست رشدی 10 درصدی را در سه ماهه بعدیش داشته باشد.
zorg
۱۸ مرداد ۱۳۹۱دنیای خودرو-شرکت خودروسازی چری اعلام کرد که 14 هزار و110 دستگاه خودرو در ماه می (خرداد) صادر کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 75.21 درصد رشد داشته است. در همین حال در ماه می امسال100 هزار دستگاه تیگو در بازارهای خارجی فروخته شده است که فروش جهانی آن را به بالغ بر 300 هزار دستگاه رسانده است. به گزارش ایسنا، طبق اعلام چری، تیگو تاکنون در بیش از60 کشور دنیا به فروش رفته است. در سال 2008 هنگامی که این خودرو برای اولین بار وارد بازار کشور مصر شد، مورد توجه مصرف کنندگان طبقه متوسط مصر قرار گرفت و رتبه نخست را در میان خودروهای SUV موجود در بازار مصر از آن خود کرد و تا آنجا پیش رفت که 40 درصد از فروش خودروهای SUV در این کشور را به خود اختصاص داده است.
در حقیقت شاسی بلند Tiggo رتبه نخست را از MG و Hyundai در مصر ربود. در آرژانتین تیگو در رقابت تنگاتنگی با SUV های ژاپنی است وآرژانتین هم به سرعت به یکی از بازارهای مهم بین المللی چری تیگو تبدیل شد. در سال 2009 عنوان بهترین SUV در کشور برزیل به این خودرو اعطا شد. در سال 2011 چری برنده جایزه اسکار بهترین SUV سال شد. در اروپا، تیگو اولین خودرو چینی بود که پیش از ورود به بازارهای کشور ایتالیا موفق به دریافت 50 تائیدیه اروپائی از WVTA و دیگر موسسات مرتبط شد.
در عین حال تیگو اولین خودروی چینی است که از بازرسی های هنگام صادرات معاف است.
کیفیت عامل موفقیت تیگو در بازارهای خارجی ذکر شده است، چراکه طبق اعلام مسوولان شرکت چری، طراحی بیرونی و داخلی خودرو و سیستم ایمنی و کنترل آن همه مطابق با استانداردهای بین المللی و همگام با خواسته های مشتریان از نظر کیفیت و مقرون به صرفه بودن خودرو طراحی شده است.
آنان معتقدند که تیگو دارای طراحی مدرن و پویا است و جزئیات به کار رفته در این خودرو آن را به روزتر ساخته است. همچنین این خودرو مجهز به موتور ACTECO است که برنده عنوان 10 موتور برتر چینی شده است. این موتور قابلیت ویژه ای را برای افزایش گشتاور موتور (با همان حجم یکسان) در دورهای بالا و دورهای پائین سرعت موتور داراست و موجب بهینه سازی مصرف سوخت و قدرت خودرو می شود.
سازندگان این خودرو عقیده دارند که جدای از طراحی مدرن و قدرت کارآمد و بهینه، تیگو همچنین دارای مشخصات ویژه ای به منظور راحتی خودرو است و احساس راحتی و آسایش فوق العاده ای را درهنگام رانندگی به مصرف کنندگان منتقل می کند. شاسی خودرو تیگو پس از تنظیم توسط شرکت لوتوس بریتانیا عملکرد فوق العاده ای را در آسایش، استحکام و قدرت ارائه می دهد و حتی هنگام رانندگی در جاده های ناهموار راننده تیگو به سادگی این آسایش و استحکام را لمس می کند. به همین دلیل است که تیگو خودروی محبوبی در میان مردم مصر، روسیه و برزیل شناخته شده است. چرا که وضعیت جاده ها در این کشورها ضعیف است و رانندگی با خودروهای شاسی بلند معمولی در آنها مشکل است و چنین راحتی را در این جاده ها تجربه نکرده بودند.
در حال حاضر چری بزرگترین صادر کننده خودرو در چین است
zorg
۱۸ مرداد ۱۳۹۱دو شرکت خودروسازی جگوار و لندرور به دنبال گرفتن تاییدیههای لازم برای مشارکت با شرکت خودروسازی چری چین هستند. سه شرکت قصد دارند جوینت ونچری را به ارزش 2.78 میلیارد دلار در شرق چین ایجاد کنند. جگوار و لندرور قصد دارند از طریق مشارکت با چری حضور خود را در بزرگترین بازار خودروی جهان گسترش دهند. این دو برند بریتانیایی به ویژه روی بازار خودروهای دودیفرانسیلی و سدان چین حساب باز کردهاند. پیشبینی میشود تولید مشارکتی این سه خودروساز در نزدیکی شهر شانگهای و پس از دریافت تاییدیههای لازم از دولت چین آغاز شود. کمیسیون ملی توسعه و اصلاحات چین در حال بررسی درخواست این سه خودروساز برای تولید مشارکتی در چین است. به گزارش رویترز، جگوار و لندرور در حال حاضر توسط شرکت خودروسازی تاتاموتورز هند اداره میشود.
آرش
۱۸ مرداد ۱۳۹۱با سلام خدمت تمام دوستانی که نظرات خودشونو بصورت کارشناسانه و یا احساسی بیان میکنن اول اینکه خودرو وسیله ای برای راحتی خانواده است نه قیافه گرفتن و شخصیت یک فرد و مرتبط با جیب و سلیقه خریدار انتخاب میشه و اگر قرار باشه همه یک طرز فکر و سلیقه در انتخاب داشته باشند باید خیابونها از یک مدل خودروی خاص پربشه و بقیه شرکتها هم ورشکست بشن به نظر بنده بیایید ادبیات خودمون را در مورد نظرات هم تغییر بدیم و هرکسی خارج از احساسات در مورد این مدل خاص نظر بده تا کسانی که تمایل به خرید این خودرو را دارن در موردش آشنایی بیشتری پیدا کنن و بتونن در انتخابشون بهتر تصمیم بگیرن نه اینکه کسی که حتی یکبار هم سوار این خودرو نشده به این شکل باعث گمراه کردن بقیه بشه . به امید روزهای خوب برای همه
سمندر ال نود
۱۸ مرداد ۱۳۹۱با سلام
اول قصد داشتم سمند بخرم بعد رفتم ایران خودرو مدیرش گفت آقا تموم سمندای ما مشکل کاسه نمد و روغن ریزی دارن برو یه ال نود پارس خودرو بخر من البته خیلی تحقیق کردم حتی گفتند از ال نود ایران خودرو بهتره پشت هر دوشم نشستم واقعا بهتره بالاخره رفتم تو روزای آخر ارزونی یه ال نود پارس خودرو خریدم 16 تومن که تا آخر هفته شب عید 91 شد 19200 من انصافا از ال نود راضی ام شتاب کم نظیری داره و توسینه کشیا خیلی عالیه اما اشکال داشبردش اینه که درب داشبوردش خیلی بی خوده و همش یک طرفش کجه.
با 95 تا تو جاده 4 و 8 دهم مصرف بنزین داشتم البته فقطم سوپر می زنم نه ازین بنزین آشغالیا با کولر نزدیک 7 تا با 100 مصرف داشتم
ماشین خوبیه اما قصد دارم اگه دنا اومدو مشکل ستونای سمند را نداشت بخرم آخه می گن رو پلتفورم سمنده
راستی در مورد تزیینات ال نود نمدی داخل موتور و صندوق عقبشو نمی ذارن روش باید خودتون بخرید حتی نوار دور درب کاپوتو نداره و بدتر حتی فیلتر هوای اطاق رو نداره من شاید 500 هزینه تمام تزییناتش کردم یه قفل انگلیسی استاپ لاک هم از تهران براش خریدم خیلی ایمنه نزدیک 180 هزار تومان برافرمونه یه چشمی دزدگیرم برا گول زدن دزدا روش نصب کردم 25 هزار تومان که وقتی ماشین خاموشه نور می ده وقتی ماشین روشنه خاموش می شه
نتیجه گیری:
تو ماشینای زیر 20 میلیون تومان ال نود را ترجیح می دم هم تو شهر باهاش راحتم با حداکثر سوخت 8 لیتر در شهر و هم تو جاده فاز می ده وهم مثل سمند خیلی کامپیوتر بازیش نکردن که اگه خراب شد بیچارم کنه.
با تشکر از همتون
سید مهدی
۱۸ مرداد ۱۳۹۱سلام خدمت تمام دوستان. مهم اینکه سوار از ماشین خودش راضی باشه بقییه داستان به من و شما ربطی نداره. تا اونجایی که من میدونم بغیر از ترمز ایکس33که یه شرکت المانی سازنده اون هست خود ماشین تحت لیسانس انگلستان میباشد….. ماکه نداریم اونایی که دارن مبارکشون باشه حالشو ببرن
محمد امین
۱۹ مرداد ۱۳۹۱حدود یکی دو سال پیش که x33 قیمتش 28 ملیون بود و سوزوکی ویتارا 40 ملیون. اختلاف قیمتشون فقط 12 ملیون تومن بود. ولی الان حدوده 30 ملیون اختلاف قیمت دارند.
به عبارتی در وضعیتی که بخاطر مسئله تحریم ها و افزایش قیمت دلار اکثر خودروها افزایش قیمت 45 تا 60 درصدی داشته اند ، افزایش قیمت X33 فقط 17 درصد بوده ،
یعنی واقعا توجیه اقتصادی داره که ما بخاطر افزایش کاذب قیمت خیلی از خودرو ها باج بدیم؟
من شخصا به این نتیجه رسیدم که X33 افزایش قیمت کاذب نداشته ، و تقریبا معادل پولی که میدم کیفیت و امکانت میگیرم.مسلما یکی از علتها متناسب بودن قیمت خودروهای چینی دور زدن تحریم ها در معاملاتمون با چین هست.خوب چرا منه مصرف کننده از این قضیه نفع نبرم؟!!!
دوست عزیزی که اعتماد به نفست رو از دست دادی وقتی در کناره یه سانتافه بودی
اگه با 206 بودی خجالت نمیکشیدی؟ 206 که از 17 ملیون به 31 ملیون رسیده؟
هر وقت که بخوای میتونی ماشینت رو عوض کنی و دیگه خجالت نکشی!
امیر
۱۹ مرداد ۱۳۹۱من نه ویتارا دارم نه ام وی ام اما هم با ریو هم206 ویتارا خوردم شتابش از موتو گازی هم کمتره اما هر دو ماشین های خوبین توجه داشته باشین ویتارا قیمتش دو براره هر چقدر پول بدی همون قدر آش میخوری.