mvm x33 محصول شاسی بلند شرکت چینی چری است که در بازار ایران نیز اکنون شناخته شده و محصولات مختلف آن کم و بیش دیده می شوند. این خودرو که بنام MVM Tiggo و در ایران X33 نامیده می شود، اکنون در شرکت مدیران خودرو مونتاژ می شود.
این محصول با موتور چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ ۲۰۰۰ سی سی توان ۱۳۹ اسب بخار را تولید می کند که به چرخهای جلو منتقل می شود. X33 همچنین دارای گیربکسی ۵ دنده دستی است و قرار است سال آینده مدل اتومات آن نیز وارد بازار کشور شود. حداکثر سرعت آن ۱۷۰ کیلومتر اعلام شده اند اما در سایت سازنده خبری از اعلام شتاب نیست.
این خودرو با باک بنزینی ۵۷ لیتری خود در هر ۱۰۰ کیلومتر سیکل شهری، بالای ۱۱ لیتر بنزین می سوزاند. مصرف سوخت این شاسی بلند در سیکل اتوبان نیز به ۷ لیتر می رسد و در حالت ترکیبی نیز حدود ۹ لیتر بنزین را می بلعد.
تجهیزات ایمنی و امکانات این خودرو شامل سیستم ترمز ضد قفل ABS، کیسه ایمنی هوا (ایربگ) برای راننده و سرنشین جلو، سیستم ضد سرقت الکتریکی، فرمان هیدرولیک، چراغ های مه شکن، سانروف (سقف متحرک) برقی و آینه های جانبی برقی اشاره کرد.
X33 هم اکنون با قیمتی معادل ۲۹ میلیون تومان در نمایندگی و ۳۰ میلیون در بازار فروخته می شود.
مسعود
۳۰ فروردین ۱۳۹۴من ایکس 33 اتوماتیک دارم خیلی راضی ام -از نظر گیربوکس -قدرت موتور در سربالائی و شتاب -همچنین آبشن های بسیار خوب و عال داره و نصبت به خیلی از چینی ها برتر است -اینو جدی میگم و هیچ حساسیتی ندارم -تست کنید و خودتون قضاوت کنید گیر بوکس 7 دنده جلو و 1 دنده عقب -سوئیچ در برف و یخبتدان -دنده ال دارد که در کوهستان و سراشیبی خیلی عالی است .
ASTON MARTin
۸ شهریور ۱۳۹۴آپشنه مسود جان! آپشن
امیر
۲۵ خرداد ۱۳۹۴من خودم نمایشگاه دارم و همه مدل ماشین سوار شدم . از هر ماشینی باس اندازه پولی که دادی توقع داشته باشی ! هرچقد پول بدی همونقدر میخوری ! متاستفانه یه عده اومدن اینجا نظراتی دادن که ادم خندش میگیره ! عزیز من اینی که تو ازش داری بد میگی خیلی ام ماشین خوب و به صرفه ای هستش . پول یه سوزوکی 2006 یا رونیز 86 و میدی یه ماشین صفر سوار میشی ! که نصف امکاناتی که این داره رو اونا ندارن . شما انتظار داری این ماشین کارایی لندکروز یا هامر و واست داشته باشه ؟؟؟ هه !! این یه ماشین شاسی بلند شهریه که اتفاقا به همین دلیل که دو دفرانسیل نیست سواری انرودش خیلی نرم و راحت ! خلاصه کلام نسبت به پولی که میدی خیلی ماشین خوبیه اپشناش که حرف ندارن و سواریشم قابل قبوله حداقل از سوزوکی و رونیز یا همین کاپرا بهتره !!!
سجاد
۲۷ خرداد ۱۳۹۴سلام دوستان.بنده قصد خرید خودرو دارم و با پولی که دارم و از نظر ظاهری فقط به x33 اتومات وjac s5فکر میکنم اما شدیدن دو دل هستم.جک زیباتره(از نظر بنده) اما x33 اتومات بودنش وسوسه انگیزه .تورو خدا صادقانه راهنماییم کنید یک دنیا ممنونم
فربد
۲ بهمن ۱۳۹۴جک خیلی بهتره تازه توربو و مانیتور فابریک داره
رامين
۹ اسفند ۱۳۹۴سلام من خودم پارسال ایکس33 نیو خریدم و تازه جک اومده بود به راستی همان زمان ترجیح دادم ایکس 33 نیو بخرم ،درسته کمی جک زیباتره ولی ابشن های ایکس 33 نیو خیلی بیشتره با توجه به اینکه اتومات هم هست و7 دنده دستی داره ورخ خوشگلی داره من در کل راضیم
AHMADREZA
۱ تیر ۱۳۹۴x33 بهتره
vahid
۱ تیر ۱۳۹۴ماشین های چینی عامل دندان درد هستند .آقا بی خیالش شود
نام شما (ali
۱۵ تیر ۱۳۹۴نظر…سلام به همه .من یک ماهی هست x33خریدم از همه چیش راضیم فقط صدای موتور داخل میاد.من هم 206 داشتم هم L90ولی شتاب و راحتی در رانندگی مخصوصا هدرولیک فرمان اصلا قابل مقایسه با x33 نیستن .نصبت به قیمت x33 عالیه
محسن
۲۸ تیر ۱۳۹۴سلام من یه هفته ای می شه این ماشینو خریدم و باهاش تا شمال رفتمو برگشتم قبلا هم سمند داشتم به نظرمن ماشین خوبیه هم فرمونش خوبه هم ترمزاش و هم تعادلش توی پیچ ها تو سر بالایی های جاده هراز هم با پنج نفر سرنشین و کلی بار با دنده 3 و 4 خیلی خوب می رفت فقط کیفیت پلاستیک داخل اتاقش ضعیفه و کولر که می گرفتم تو هوای شرجی شمال سمت شاگرد جلوی پا خیس می شد که باید ببرم و درستش کنم با صداشم خیلی زود کنار اومدم در کل نظرم مثبت بود.
سجاد
۴ مرداد ۱۳۹۴سلام دوستان عزیز
از تمام دوستانی که اطلاعات مفیدی را در باره ایکس 33 اتومات ارایه کردند سپاسگزارم.
بنده حدود یکماه پیش یکدستگاه ایکس 33 اتومات خریدم. قبل از این من 405 و پارس سال و دوو سیلو داشتم و الان نیز یکدستگاه دوو سیلو دارم و دلیلش هم اینه که دوو اولی را بعلت کوچک بودن کابین فروختم و یکدستگاه پارس سال صفر گرفتم فقط یک سفر تا ارومیه رفتم برگشتم فروختمش و دوباره یک سیلو مدل 79 گرفتم. چون دیگر این ماشین خسته بود تصمیم داشتم یک شاسی بلند بگیرم باتوجه مشکل نقدینگی که داشتم تصمیم گرفتم یک ماشین چینی با تسهیلات بگیرم. هم مکانیک ماشین های قبلی که رفقیم بود و هم بقیه می گفتند ماشین چینی نگیر که بی خود پولت را دور می ریزی.
با توجه به اینکه من خودم پژوهشگر در حوزه مسایل علوم انسانی هستم و عادت دارم بصورت علمی به موضوعات نگاه کنم ابتدا یک بررسی مفصل از ماشین های چینی موجود در بازار ایران از طریق اینترنت انجام دادم. وسپس با توجه به شرایط خودم و تسهیلاتی که مدیران خودرو می داد روی ایکس33 اوتومات متمرکز شدم. تمام نظرات کاربران را دراین سایت و سایر سایت ها مطالعه کردم و بعد به سایت اصلی در چین مراجعه کردم و یک سایت چینی که رنکینگ خودرو های چینی را مشخص می کرد و همچنین کشورهایی که این خودرو در اون تولید می شود را بررسی کردم. بعد از جمع بندی همه اینها تصمیم گرفتم که این ماشین را بخرم. گرچه نه بنده و نه شاید اکثریت دارندگان ایکس 33 اتومات اگر شرایط مالی بهتری داشتند می رفتند سراغ ماشین های ژاپنی و یا کره ای و یا اروپایی.
در هر حال ضمن عذرخواهی از طولانی شدن مقدمه نتایج حاصله را تقدیمتان می دارم:
هفته پیش با این ماشین از تهران تا ارومیه رفتم و دیروز برگشتم. انصافا فراتر از انتظارم ظاهر شد.
1- کنترل کروز در سربالایی و سرازیری گردنه قوشچی ارومیه بدون نقص عمل کرد. ضمن اینکه تقریبا مسیر اتوبان قزوین تا تبریز را از کروز استفاده می کردم. در گردنه قوشچی سرعت را روی 110 تثبیت کرده بودم که کم نمی آورد.
2- عملکرد کولر و تهویه اتومات عالی بود بدون اینکه ماشین داغ بکند و یا کم بیاورد تقریبا تمام وقت روشن بود.
3- قدرت موتور در سربالایی خوب ظاهر شد.
4- عملکرد ترمز ها خوب بود.
5- ماشین نرمی هست و رانندگی با اون خسته کننده نبود.
6- موتور تا دور 3 خیلی نرم و کم صداست ولی در 3.5 وبالاتر بیشتر می شود که کمی برای افراد حساس می تونه آزار دهنده بحساب بیاد.
7- در طول سفر هیچ مشکل خاصی پیش نیامد.
امیدوارم مورد استفاده دوستان قرار بگیرد.
Just Mercedes
۸ آبان ۱۳۹۴بله پراید صفرهم شش ماه اول خوبه ولى بعد از اون مثل این ماشینهاى بنجل چینى به سروصدا اذیت کردن میوفته.
بعدهم این ماشینهاى ارزون ارزش نقد و بررسى ندارند؛همهشون لنگه ى همن.لگن
من با نظر ناشناس کاملاً موافقم.
امیر
۴ مرداد ۱۳۹۴بهترین ماشین در حد قیمت خودش واقعا عالیو واقعا خوبه-من این ماشین,,دارم از ایرانخودرو که خیلی سرتره
باسم
۱۵ مرداد ۱۳۹۴سلام یک ماهه که X33 نیو گرفتم در حد خودش عالیه ولی در مقایسه با 206 کم میاره چون خودم قبلا 206 داشتم از نظر شتاب ، مصرف بنزین و صدای موتور و کیفیت تهویه از 206 در سطح پایین تر قرار داره ولی میتوان گفت که ماشین نرم و جاداری هست قدرت و شتابش هم خوبه اگه بشه صدای موتورش رو تو 140 کیلومتر به بالا کم کرد ماشین جالبتری میشه، مصرف بنزین خودروی صفر در حد صدی ،10 لیتر میباشد خودم حساب کردم .
راستی ضبط صوت فابریکش جای یواسبی کوچک میخوره که اصلا یواسبی بهش نمیخوره حتی رابط گذاشتم ولی جواب نداد.
مورد بعدی:ترمز دستی و دنده جاشون اصلا مناسب نیست و بعضی وقتا چون خیلی بهم نزدیکن بهم برخورد میکنن.
ناشناس
۲۲ مرداد ۱۳۹۴شاسی بلندی که زیر 100 میلیون قیمت داشته باشه شاسی بلند نیست توی شاسی بلند ها آشغالترینش x60 x33 است که اسم شاسی بلند را خراب کرده اند ما خودمون سانتافه 2015 تمام فول داریم که یه چرخش برابر با کل این به اصطلاح شاسی بلنده است
Just Mercedes
۸ آبان ۱۳۹۴باهات کاملاً موافقم؛لایک
ناشناس ۲
۲۸ آبان ۱۳۹۴ما خودمون هم یه لندکروزر هشت سیلندر فول ششصدتومنی داریم که آچارچرخشو
با سانتافه صد و هشتاد تومنی تو عوض نمیکنم!!!!!!!!!!!
مرد مومن این شد تحلیل؟؟؟ ماشین دویست تومنی رو با ماشین شصت تومنی مقایسه میکنی؟؟؟؟ بابا ایول داری تحلیلگر!!
طرف
۲۳ آذر ۱۳۹۴اخه بزرگوار ادم عاقل سانتافه رو با x33 مقایسه میکنه؟اونوقت با 200 میلیون پول ماشینت بیکاری اومدی تو فروم x33.اقا تو پولدار تو قوی تو ماشین دون تو حرفه ای.ماها که اینجا هستیم از صبح تا شب کار میکنیم 4 قرون جمع میکنیم که از نظر خودمون یه ماشین خوب سوار شیم.دستمونم تو جیب باباهامون نیست.
خدایا اگه به کسی پول میدی جنبه و فرهنگشم بده.نوکرتم خدا
رضا
۱۸ دی ۱۳۹۴پس شما که ملاکت قیمته بایدم آشغالای داخلی رو گرون بهت بدن که فکر کنی خییییلی ماشین خوبیه
عرشیا
۲۹ مرداد ۱۳۹۴سلام ب همه دوستان
مدتی میخام ماشینمو ک سمند عوض کنم دو دلم بین x33 و لیفان x60لطفا راهنمایی کنید.
رضا مشایخی
۱۷ مهر ۱۳۹۴خودروMT mvm 550 که در تاریخ 8/4/94 تحویل مالک گردیده است در همان روزهای نخستین مشخص شد که به جهت کیفیت پایین قطعات و مونتاژ ضعیف آن ایراداتی دارد که این ایراد ها به شرح ذیل می باشد:
الف: ایرادات ناشی از مونتاژ ضعیف :
1- برخورد اتصالات شیلنگ ها با بدنه خودرو:
برخورد اتصال لوله (HOSE FITTING ) مربوط به گاز کولر با شاسی سمت راست خودرو که منجر به تولید صدای ناهنجاری در سمت راست خودرو می گردید که نمایندگی ها پیشنهاد باز و بست داشبورد را جهت پیدا کردن منشاء صدا می دادند ولی مالک خودرو پس از جستجوی فراوان عیب را در داخل موتور پیدا کرده و با نصب چند عدد لاستیک ضربه گیر مشکل را حل نمود. (تصویر شماره 1)
2- لق بودن چرخ دنده ها در داخل دیفرانسیل:
صدای لق بودن قطعه ای در زیر خودرو به گوش می رسد که به جهت مشکل ذکر شده در بالا صدای این دو مورد به سختی قابل تمیز دادن بود تا اینکه با حذف صدای مورد 1 مشخص شد صدا از دیفرانسیل و داخل گیربکس است و لقی چرخ دنده ها ی آن تا حدی است که با وجود گرفتن کلاچ و قطع اتصال موتور با جعبه دنده و افزایش دور موتور تا 2000 rpm صدا به وضوح به گوش می رسد که با گرفتن دو محور پلوس ها در دست صدا کاهش می یابد که این حاکی از معیوب بودن دیفرانسیل می باشد.
3- عمل نکردن دزدگیر و POWER WINDOWS :
پس از تحویل خودرو ریموت درب ها به درستی عمل نمی نمود به طوری که دزدگیر غیر فعال بوده و صفحه آبی جلوی خودرو ساعت ها روشن می ماند و power windows عمل نمی کرد که با مراجعه به چند نمایندگی اعلام گردید این خودرو فاقد POWER WINDOWS می باشد با این حال وقبل از باز و بست بی مورد بعضی سیستم ها مشخص گردید کاپوت جلوی خودرو کج نصب شده و شاسی زیر درب را رد می نماید که با گذاشتن لاستیک زیر درب مشکل حل گردید.(تصویر شماره 2)
4-شل بودن مهره سر باتری :
چراغ چک خودرو چندین بار خاموش و روشن گردید که خوشبختانه به مدد یک کارشناس برق مشخص گردید مهره سرباتری خودرویی که شدیدا حساس به نوسانات برق می باشد کاملا شل بوده و با دست سر باتری بر داشته می شود که رفع عیب گردید.
ب: ایرادات ناشی از کیفیت پایین قطعات :
1-تشکیل منافذ ریز در گردگیر پلوس :
در کیلومتر 3000 مالک خودرو متوجه پاشش گیریس از منافذ ریز تشکیل شده بر روی گردگیر پلوس گردید درصورتی که نباید گردگیرپلوس حتی به فرض نامرغوب بودن جنس در چنین کیلومتری و مدت زمان کوتاهی که از مصرف آن می گذرد با چنین ایرادی مواجه شود .متاسفانه در کمتر از یک هفته بعد از اتفاق ذکر شده گردگیر پلوس سمت دیگر خودرو دچار عارضه مشابه گردید.(تصویر شماره 3)
2-نامرغوب بودن قطعات لاستیکی زیر و بند خودرو:
نامرغوب بودن قطعات لاستیکی زیر و بند خودرو منجربه تولید صدا از زیر و بند و همچنین کمک فنر سمت راننده می شود.
با توجه به باقی بودن ایرادات اساسی از جمله مشکل در دیفرانسیل خودرو که عدم رفع آن و یا حتی تعمیر آن می تواند مشکلات عدیده ای برای گیربکس بوجود آورد و رفع عیب آن فقط با تعویض گیربکس امکان پذیر است همچنین کیفیت پایین قطعات و اینکه ایرادات مذکور پس از دو ماه در یک خودرو صفر کیلومتر ایجاد شده خودرو مذکور از کیفیت مطلوب – با لاخص با توجه به قیمت آن- برخوردار نمی باشد.
اینجانب به تعمیرگاه مرکزی مدیران خودرو نیز مراجعه نمودم و با مشورت با صاحبان خودرو مشابه خود متوجه شدم حداقل مشکل دیفرانسیل آن حالت عمومی دارد و پس از تعمیر نیز بهبود نمی یابد که از لحاظ منطق نیز می توان گفت مجموعه گیربکسی که در کارخانه و بی شک تحت اصول خاصی اسمبل شده و این مشکلات را دارد … تعمیر آن نیز حتمی بی ایراد و راضی کننده نخواهد بود….
البته خرید این خودرو شما را از سر در گم شدن نجات می دهد چرا که بعد از مشاهده این همه عیب در یک خودرو نمی توانید آن را بفروشید و مشتری اول و آخر آن خودتان هستید و باید از این پس با نمایندگی های این خودرو ساز سر گرم بشید…
09132040498
Abbas
۲۳ مهر ۱۳۹۴با سلام دوست عزیز جناب مشایخی مدتی بود که قصد خرید ام وی ام 550 داشتم و با اطلاعاتی
که به دست آوردم اکثر خریداران ناراضی هستند و منصرف شدم باید
حواسمان کاملا جمع باشه تا دردام این شرکتهای متقلب چینی گرفتار نشویم
رامین
۲۳ مهر ۱۳۹۴سلام”?من خودم خیلی ماشین عوض میکنم ولی تاحالا ماشین چینی نداشتم”ولی به نسبت
قیمتش خوبه”’البته بازار فروش خوبی نداره”بخواین عجله ای بفروشیم ‘نمایشگاه اصلا از شما نمیخرند یا خیلی مفت میخرن”’ولی جالب اینکه لوازم یکیشان راحت گیر میاد”ولی نگهداری بالای سه سال دردسره”’هم به سر وصدا میرفته هم خیلی خرج میاره
فرشید
۳۰ مهر ۱۳۹۴با سلام بنده از سال 90 این خودرو را دارم و زیاد استفاده نکردم (40000) اما مشکلات اساسی دارد که بشرح ذیل می باشد
1- مشکل سنسور سرعت که به هزینه شخصی تعویض کرم و شرکت به علت گذشت گارانتی زیر بار نرفت جالبه بعد از 40000 کیلومتر این همه خرابی ؟؟؟؟؟؟
2- خرابی آمپر بنزین که باز هم شرکت زیر بار نرفت و گفت باید سیستم پمپ بنزین کامل تعویض شود (مبلغ 450000تومان)گفتم این ضعف طراحی گفت زمان گارانتی گذشته بازم بعد از 35000 کیلومتر
3- از پشت خیلی صدا میآد (صدای جیر جیر)اگر ضبط روشن نباشه دیونه می شی گفتند همشون این ایراد و داره بعد از گذشت 30000کیلومتر طبیعی؟؟؟؟؟اینقدر هم راحت صحبت می کنند که باور میکنی این امر طبیعی از صدای بد متور که نگو
4 -کولر هم تو گرمای تابستون وسط ظهر به علت طراحی بد لوله ها کم می آره
5- تو حرکت اولیه ماشین حالت د ل زدن دار ه که می گن اگه یک کم گرم بشه درست میشه که کاملا درسته
6- برای بررسی خرابی خودرو فقط باید بری تعمیرگاه مرکزی تا چند روز از کار و زندگی بیافتی
حسین
۲۲ آبان ۱۳۹۴سلام
من دوماه ایکس 33 گرفتم،نسبت به پولی که دادم خوب کیفیت پایین بعضی قطعات توجیه داره ولی از نظر شتاب اولیه ضعیفه صدای موتور صدای تق تق دنده عقب یا برخی ایرادها و از همه بدتر صدای باد در سرت بالای 120متاسفانه کلافه کننده اس که بخاطر طراحی مشکل دار سقف واتاق وشیشه جلو وجالبه اینکه از هیچ کجای ماشین باد داخل نمی اید.
Reza
۷ آذر ۱۳۹۴من 3ساله هست که x33دارم.ماشین قبلی من207بود.از لحاظ قدرت موتور و شتاب و امکانات خیلی بهتر از اون هست. واقعا تا سرعت 140همپای مگان، تویوتا کمری، مزدا 3، میره. کلیپارو سرچ کنید میبینید. البته من فقط کلیپ درگ با مگان رو گذاشتم. نسبت به ماشین های ایرانخودرو خیلی بهتر هست. امکانات خیلی خوبی داره مثل سانروف، پاور ویندوز، گرم کن، صندلی های جمع شونده. و صندوق عقب خیلی بزرگ صندوق عقبش از جک اس5 و لیفان x60بزرگتر هست.علاوه بر 4نفری که صندلی عقب میشینن صندوق عقب 3نفر میتونن بشینن. یعنی با راننده1+8نفر.خوب بعضی وقت ها من با دوستان وقتی جایی میریم یه ماشین میبریم. خیلیم خوبه :))، اما یه مشکلی که داره صدای موتورش هست و اینکه دقیقا وقتی دنده 4میزنی شتاب زیادی نداره. از لحاظ تیپ باید بگم از لیفان خیلی خوشتیپ تر هست.ترمز های خیلی قوی هم داره. نرمیشم بستگی به لاستیک و اسفالت داره. من که راضی هستم.
Reza
۷ آذر ۱۳۹۴دوستان شما فکر میکنید با این قیمت چه ماشینی با این امکانات میتونید سوار بشید!!! بعضی ها انتظار دارند با این 50میلیون کیفیت و امکانات تویوتا لندکروز 600میلیونی داشته باشه. واقعا با صرفه هست با 50تومن شما سوار ماشینی میشی که گرمکن صندلی، سانروف پاورویندوزموتور 200016v، فرمون خوب، صندلی چرم، جادار، بزرگ، ایمنی داره،….،بله درسته هیچ ماشینی بی عیب نیست.فعلا با این وضعیت بازار و گزینه های پیش رو و نقدینگی که داریم مجبور هستیم با این خودروها کنار بیایم. اینو بهتون بگم واقعا پشتش که بشینین دیگه دلتون نمی خواد بشت پژو ال نود سمند… بشینین،هرچی که هست سواری بهتری و دید بهتری داره. صادقانه گفتم. من الان 3سال شده دارمش.در مقایسه با x60تعادل بهتر تیپ بهتر و گرمکن صندلی و فضای بزرگتر صندوق عقب. اماx60داخلش مشکی هست و فضای سرنشین های عقبش بزرگتر.
ارسلان
۱۲ آذر ۱۳۹۴من حدود یک ماه است x33 خریدم تا حالا هیچ مشکلی باهاش نداشتم قبل از خرید با کسانی که داشتند و چندین سال استفاده کرده بودند مشورت کردم همه راضی بودند رانندگی باهاش خیلی راحته دید کافی داری مخصوصا برای خانمها وسایل یدکیش همه جا هست نمایندگی توی همه شهرها داره نسبت به قیمت با این امکانات مقرون به صرفه است برای خانواده های پر جمعیت بسیار مناسب و شکل ظاهری خیلی خوبه .موتورش خیلی قوی در حالت ترکیبی حدود 9 لیتر بنزین مصرف میکنه ولی در اتوبان به 7 لیتر هم میرسه صدای موتورش کمی از ماشینهای دیگه مثل 405 بیشتره که خیلی مهم نیست زود عادت می کنید
احمد
۶ دی ۱۳۹۴سلام دوستان مصرف بنزین م وی ام 33 داخل شهر 12/65 با اینکه شمعها وانژکتور رو شسته ونو کردم هیچ تاثیری نداشت و جاده با سرعت 120الی150مصرفش10لیتر و صدای اگزوزش هم دقیقا بعد از شش ماه میاد تو کابین ولی در کل سگش به سوزوکی و رونیز میارزه …
سحر
۱۶ دی ۱۳۹۴سلام دوستام یکسال میشه این ماشینو خریدم .عالیه عالی.مدل 91 .فقط ایرادی که هست اینه که اگه خراب بشه حتما باید ببری نمایندگی.الانم افت قیمت پیداکرده من خریدم48 الان شده 38.دارم از غصه میمیرم.
کامران
۱۹ دی ۱۳۹۴من که خجالت میکشم ماشینم خودش کپی ویتارا باشه اسمش ;کپی X3 اگه همچین ماشینی داشتم روم نمیشد کسی منو باهاش ببینه.
زیر 50 ملیون فقط 206
بالای 50 تا 80 ماکسیما
80 به بالا آپشن ها خوب میشه…..
Ali jj
۲۵ دی ۱۳۹۴منم کلی تحقیق کردم و مطالب زیادی راجع این خودرو خوندم و تصمیم گرفتم و صرفا این تجربه برای دوستانی است که مانند من خواهان این خودرو هستند اما تا به حال تجربه رانندگی با این ماشین رو نداشتن و خدا وکیلی کاملا بی طرف هستم
سلام بالاخره رفتم این ماشین رو بخرم قبل از خرید خواستم ببرم کارشناسی سوار شدم و استارت زدم ماشین خوب و معقول روشن شد در حالت d شروع به حرکت کردم پدال رو تا آخر فشار دادم که حداکثر قدرت و سرعت ماشین رو به چالش بکشم و در کمال ناباوری دیدم ماشین عین مینی بوس شروع به حرکت کرد باورم نمی با این همه تعریف از گیربکس 7 سرعته و موتور 2000 این قدر شتاب گیری افتضاحی داشته باشه یک بار دیگر با تیپ تونیک امتحان کردم شتاب همین بود اما وقتی دور موتور بالای 3000 رسید همه چیز عوض شد در همین حال موتور استعفا داد آمد تو اتاق نشست بغل دستم یعنی بوررره موتور این قدر آزار دهنده بود که شتاب رو فراموش میکردی همون جا بود سر و ته کردم ماشین رو برگشت دادم به نمایشگاه مدل ماشین 94 با کادکرد 9000 و بسیار تمیز و خوش رخ و قیمت 60 تومن اما بعد از سواری خداشاهده آگه 50 هم میداد نمیخریدم
اما آگه از صدا و شتاب بگذریم ماشین زیبا و جادار و با سواری نرمی داره ترمز خوب و شتاب ثانویه نسبتا خوبی داره
تصمیم با شما
سعید
۳۰ دی ۱۳۹۴آقا جواب این سوال رو به من بدید
علت حالتی شبیه خفگی یا ریپ زدن بوجود میاد( درایکس33) که البته هنگام سبقت خطرناک هم هست . کسی میدونه علت و راهکار چیه؟
اهی اوقات به هنگام حرکت – به ناگاه ماشین دیگر گاز نمیخورد با اینکه پای من هنوز پدال را پایین نگه داشته و لذا مجبور هستم برای ادامه حرکت ، پدال را رها کنم و دوباره گاز بدهم تا ماشین به حرکت خود ادامه دهد. یک حالتی مثل خفگی به ماشین دست میدهد. یا انگار یک سیستمی اجازه تند رفتن را ندهد . آقا جواب این سوال رو به من بدید
ابوالفضل
۱۳ بهمن ۱۳۹۴سلام
x33 واقعا ماشین خوبیه.نسبت به پولی که میدید ارزش خریدنش رو داره .منم اول فکر میکردم ماشین های چینی کارایی خوبی ندارن.ولی الان میفهمم که اتفاقا خیلی هم خوبن.حداقل صد برابر از ماشین های ایرانی سرتر هستن.خودروهای ایرانی با اینکه کیفیت و امکانات خوبی ندارن ولی قیمتشون خیلی بیشتره.ولی خودرو های چینی نسبت به قیمتشون عالی هستن.اگه واقعا ماشین رو درست استفاده کنیم ماشین های عالی هستن.
امید
۱۴ بهمن ۱۳۹۴با سلام .. به نظر من این ماشین در مقایسه با خودروهای داخلی خیلی بهتره چون استانداردهای کشور چین برای یه ماشین از ایران 100 درصد بیشتره ایران فقط به فکره پولو سوده بیشتره اگه این ماشین تو ایران تولید بشه کیفیتش پایینتره قیمتشم نسبت به قیمت گزاری پراید باید از سایپا بخریش 300 میلیون من که خودم در حصرت یه دونشم والا ما الان پوله یه پرایدشم نداریم که واقعا تو ایران بی انصافی میشه اما نسبت به سواریه که من ازش گرفتم از تولیدات درون فرو کنی خودمون بهتره..
رضا
۱۴ بهمن ۱۳۹۴دوستان سلام
به نظر بنده که از سال 91سه مدل ماشین چینی از خانواده ام وی ام را به مدت سه سال سوار می شم ماشینهای مقرون به صرفه ای هستند برای نگهداری به مدت حدود پنج سال.
(530-x33-315new) در طی این سه سال از نظر فنی هیچکدام ایرادی پیدا نکردند.
با ایکس 33 چندین بار از روی دست اندازهای بزرگ با شدت پریدم به طوری که زیر ماشین کاملا با زمین برخورد کرد و اگزوز آسیب زیادی دید ولی با این حال تا شش ماه که همینطوری باهاش راه رفتم اصلا” آزار فنی داشت.
تنها مشکل این ماشینها جو روانی زیادی است که رقیبان برای آن ایجاد کردند و برخی هم به آن دامن می زنند این درحالی است که همین مردمی که بدون استفاده از این خودرو پشت سر آن بد گویی می کنند تا سوارش میشن یه چیز دیگه میگن.
در کل به نسبت قیمت و شرایط فعلی کشور ما خودروهای مناسبی برای خانواده هاهستند.
بااحترام
مرتضی
۱۶ بهمن ۱۳۹۴سلام.واقعادوستان x33اتومات خوبه.من یکساله دارم راضی ام.وخیلی آبشن داره که جک نداره.کروز اتومات دنده اسپرت وتنظیم نورچراغهاوگرمکن ها ودیلایت وآینه الکترومیک و…داره که جک نداره.یه مانیتورهم با۸۰۰بادوربین برات میگذارن حالاانتخاب باشما
zorg
۲۵ بهمن ۱۳۹۴یک نگاه زیرچشمی و گذرا به زیر کاپوت هر 3 مدل جدید اتومبیل کادیلاک، بیوک و ولوو به هیچوجه برچسبی که روی آن «Made in China» یا ساخت چین حک شده باشد را آشکار نمیکند.
اما چه موافق باشید چه مخالف؛ این اتومبیلهای جدید حصارها را شکسته و وارد سرزمین اختصاصی صنعت خودرو شده و با حضورشان در حقیقت تبدیل به نخستین محصولاتی شدهاند که در جمهوری خلق چین تولید و به امریکا صادر میشوند.
ولووی سوئدی که به وسیله اتومبیلسازی جیلی چین خریداری شده اکنون متعلق به این چینی بلندپرواز است و در گام نخست، جیلی تعداد یکهزار دستگاه از خودروی جدید نشان(برند) ولوو یعنی مدل «S۶۰Inscription» (کتیبه اس۶۰) را تولید کرده و مشغول حمل آنها به مقصدشان است. بیوک امریکایی هم بهناچار و با از خودگذشتگی با رفع ایرادها و نواقص خودروی کراس اوور جمعوجور جدیدش یعنی مدل «انویژن» یا رویایی که بیشترین توجه و نگاهها را به خود جلب کرده، محصولات آماده شده خود را در نقطه پایانی خط تولید کارخانه که بهتازگی در چین راهاندازی شده است، تحویل گرفته و بهزودی این مدل «رویایی»را وارد بازار امریکا میکند.
و بالاخره در ماه جاری، خودروسازی کادیلاک هم اعلام کرد که در آینده بسیار نزدیک ـ و شاید در همین ماه ـ اتومبیلهای پیشرفته الکتریکی ـ هیبریدی جدیدش یعنی CT۶ را که در واقع گل سرسبد سدانهای کادیلاک محسوب میشود پس از تولید و خروج از خط تولید کارخانه نوساز خود در سرزمین چینیهای سختکوش و تکمیل زنجیره تولید این سدان در چین مطابق با نسخه استاندارد این مدل که در کارخانه اصلی کادیلاک واقع در دیترویت تولید میشود، اقدام به صادر کردن این محصولات به بازار مصرف امریکا خواهد کرد.
خبر ورود قریبالوقوع این اتومبیلهای امریکایی ساخت جمهوری خلق چین، بخشی از جامعه امریکا را غافلگیر و شگفتزده کرده است، بهویژه برای رهبران جمعیت کارگران متحد شاغل در کارخانههای خودروسازی امریکا که پیشتر اعتراضهای رسمی خودشان را نسبت به تصمیم جنرال موتورز مبنی بر اعلام رسمی زمان فروش سواریهای بیوک جدیدش مدل «انویژن» یا رویایی ـ که ژوئیه امسال (۱۰ تیر تا ۱۰ مرداد ۹۵) تعیین شده است ـ شدت این غافلگیری بهمراتب بیش از سایرین است.
اما این شرایط ایجاد شده را باید نقطه اوج وعدههای طولانیمدت، چشماندازهای تصویر شده بیسرانجام و در تضاد کامل با سخنان و اظهارنظرهای گذشته گردانندگان این شرکت خودروساز در نظر گرفت که در سال ۲۰۰۷ میلادی بارها و به روشهای گوناگون بیان کرده بودند، یعنی هنگامی که خودروسازان چینی به سوی نمایشگاههای خودرو در امریکا هجوم آورده بودند و سران خودروسازی امریکا این وعده را به شکل برجسته مطرح میکردند که با این استقبال، چینیها به زودی مراکز عرضه و فروش خودروهایشان را در نقاط مختلف امریکا راهاندازی خواهند کرد.
از آن زمان تا امروز تغییرات بسیار زیادی به وقوع پیوسته است. خودروسازان جهان و چینی تیمهای متخصص و مجهزی را برای تولید هر چه بیشتر مدلهای پیچیدهتر و پیشرفتهتر خودروها تشکیل داده و راهاندازی کردهاند که از آنها میتوان به بیوک و بامو اشاره کرد که چهرههایی آشنا در سراسر جهان به شمار میروند. جایزه شرکت خودروسازی جیلی چین برای خریدن شرکت ولوو در حقیقت بهدست آوردن عنوان و لقبی شناخته شده در سطح جهان است (ولوو) که همواره مترادف با ایمنی و اطمینان بالا در انواع خودروهای این شرکت سوئدی بود.
حجم تولید و بازار فروش خودروهای ساخت چین از نظر کمیت و تعداد محصولات تولیدشده، برای مشتریان بازار خودرو هنوز مشخص نشده و همچنان نامعلوم است، همان مشتریانی که هنگام واردات نخستین خودروهای خارجی به سرزمین چین ـ که از ژاپن به مقصد این کشور صادر شده بود ـ با نگاهی پرسشبرانگیز، مشکوک و بدگمان، به این کالاهای وارداتی غریبه خیره میشدند و این تازه آغاز ماجرا بود زیرا به دنبال ژاپن و خودروهای صادراتیاش، مشابه همین رویه با واردات خودروهای تولید مکزیک و کرهجنوبی نیز تکرار شد.
مایکل هارلی، سردبیر مجله اینترنتی
Auto web معتقد است که تولیدکنندگان برتر خودروی دنیا توانستهاند معمای پازلگونه تولید جهانی خودرو را حل کرده و علاوه بر آن، آنها موفق شدند شرایط قمارگونه فعالیت در بازار خودروی امریکا و حضور در نمایشگاههای خودروی این کشور را درک کرده و از زیر و بم مجموعه عوامل تاثیرگزار بر این بازار آگاهی پیدا کنند.
هارلی میگوید: «هنگامی که هیوندای نخستین اتومبیلهای ساخت کرهجنوبی را به امریکا آورد، آنها (مدیران هیوندای) به هیچ وجه متوجه نگاهها و تحقیقات موشکافانه امریکاییها بر روی خودشان نشدند و درک نکردند که عملکرد و محصولات شرکت تحت امرشان تا چه اندازه زیر ذرهبین بررسی و تحقیق آنها قرار دارد. به همین دلیل من اعتقاد دارم که کیفیت پایین تولیدات هیوندای موجب نابودی (اعتبار) نشان (برند) تجاری این شرکت در بازار امریکا شد. » به گفته سردبیر مجله Auto web، برخلاف هیوندای خودروسازانی نظیر ولوو و جنرالموتورز به خوبی میدانند (و فهمیدهاند) که برای حضور طولانیمدت در بازار مصرف امریکا، آنها باید خودروهایی با کیفیت بالا و در سطح کلاس جهانی تولید کنند و سوای این اقدام، هیچ راه گریز یا مسیری ویژه برای دور زدن این اصل مهم در اختیار نخواهند داشت.
در نوامبر سال گذشته (آذر ماه ۹۴) آرون ازریلوف تبدیل به یکی از نخستین شهروندان امریکا شد که با یک اتومبیل ساخت کشور چین در امریکا رانندگی کرد، هر چند که او تا زمان امضای قرارداد خرید لیزینگ اتومبیل (ولووی اس۶۰ مدل رویایی) خود که فروشنده خودرو، به وی گفت خودروی خریداری کرده او ساخت چین است، از این موضوع کمترین اطلاعی نداشت. آرون در بدو امر از آنجا که یکی از طرفداران قدیمی اتومبیلهای با استحکام ولوو است از شنیدن خبر چینی بودن خودرواش تا حدودی عصبانی شد اما با نگاهی دقیقتر به تمامی اجزاء و فناوری روزآمد خودروی یاد شده، بار دیگر دلباخته آن اتومبیل ولوو شده و با رضایت خودرو را تحویل گرفت.
کاترینا فوردینگ، قائممقام فروش و تولید ولوو در امریکا کمک زیادی جهت احداث کارخانه تولید خودروهای ولوو در کشور چین و در شهر چنگدو کرده است. او میگوید: «هنگامی که به چین رفتم، در تردید بودم که با شهر محل احداث کارخانه با توجه به اینکه در منطقهای دورافتاده است، شرایط مناسبی برای راهاندازی خط تولید خودروهای ولوو را نداشته باشم اما برای چندمین بار به من اثبات شد که تصویر اشتباهی از موقعیت و شرایط چنگدو داشتهام. »
برای دیگر خودروساز تازهوارد به چین اما شرایط به گونهای دیگر بود. برای جنرالموتورز و نشان(برند) بیوک این شرکت ـ که در چین تولید میشود ـ کشور جمهوری خلق چین یکی از بهترین بازارهای فروش محصولات این کشور در طول تاریخ ۱۱۲ ساله حیات آن به شمار میرود. وضعیت خوشایند بازار فروش خودروهای جنرالموتورز در چین تا به امروز همچنان ادامه دارد به گونهای که براساس آمار رسمی فروش محصولات این شرکت در پایان سال گذشته میلادی(۲۰۱۵) در شرایطی که میزان فروش خودروهای جنرال موتورز در خود امریکا به ۲۲۳ هزار دستگاه رسیده بود آمار تولید و فروش اتومبیل بیوک جنرالموتورز در چین از مرز یک میلیون دستگاه عبور کرد.
هارلی، سردبیر نشریه اینترنتی «Auto web» در بخش دیگری از مصاحبه خود با نیویورکتایمز میگوید: «آلمانیها مدتهاست که در ایالت کارولینای جنوبی مشغول تولید خودرو هستند اما تا به حال هیچکسی نگفته است که من اتومبیل ب امو کارولینای جنوبی را میرانم.
این خودروها همچنان اتومبیلهایی آلمانی هستند و در طول زمان کیفیت تولید آنها یا بدون تغییر و مانند گذشته بسیار عالی است و یا بهتر و عالیتر شده است و مشتریان آنها کمترین دغدغه و نگرانی در اینباره نداشته و ندارند. »
به هر صورت برای خودروسازانی مانند ولوو راهاندازی خط تولید اتومبیل در چین نیز چالشی دیگر است مشابه چالشی که هنگام ساخت کارخانه این خودروساز در امریکا با آن مواجه بود ضمن اینکه مدیران این خودروساز سوئدی اطمینان دارند که رقابت دو کارخانه ولوو در چین و امریکا در نهایت به نفع همه تمام شده و موجب ارتقاء و بهبود بیش از پیش کیفیت تولیدات هر دو کارخانه خواهد شد.
emran
۱۰ اسفند ۱۳۹۴سلام دوستان من یک ام وی ام ایکس33 دارم و دو ساله خریدم من خودم 210 تا گازش دادم و راحت رفت دوسش دارم بنظر من سگش به تمام ماشین های ایرانی مثل پارس و سمند و…. میرزه راستی با سمند درگ دادم ازش برنده شدم فقط وقتی میخرین تنظیم لاستیک یادتون نره