ام وی ام MVMچریخودروهای چینی

نگاهی به ام وی ام X33

mvm x33 محصول شاسی بلند شرکت چینی چری است که در بازار ایران نیز اکنون شناخته شده و محصولات مختلف آن کم و بیش دیده می شوند. این خودرو که  بنام MVM Tiggo  و در ایران X33 نامیده می شود، اکنون در شرکت مدیران خودرو مونتاژ می شود.


این محصول با موتور چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ ۲۰۰۰ سی سی توان ۱۳۹ اسب بخار  را تولید می کند که به چرخهای جلو منتقل می شود. X33 همچنین دارای گیربکسی ۵ دنده دستی است و قرار است سال آینده مدل اتومات آن نیز وارد بازار کشور شود. حداکثر سرعت آن ۱۷۰ کیلومتر اعلام شده اند اما در سایت سازنده خبری از اعلام شتاب نیست.


این خودرو با باک بنزینی ۵۷ لیتری خود در هر ۱۰۰ کیلومتر سیکل شهری، بالای ۱۱ لیتر بنزین می سوزاند. مصرف سوخت این شاسی بلند در سیکل اتوبان نیز به ۷ لیتر می رسد و در حالت ترکیبی نیز حدود ۹ لیتر بنزین را می بلعد.


تجهیزات ایمنی و امکانات این خودرو شامل سیستم ترمز ضد قفل ABS، کیسه ایمنی هوا (ایربگ) برای راننده و سرنشین جلو، سیستم ضد سرقت الکتریکی، فرمان هیدرولیک، چراغ های مه شکن، سانروف (سقف متحرک) برقی و آینه های جانبی برقی اشاره کرد.

X33 هم اکنون با قیمتی معادل ۲۹ میلیون تومان در نمایندگی و ۳۰ میلیون در بازار فروخته می شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲,۶۱۳ دیدگاه‌ها

  1. فرخ

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    من بدون غرض ورزی صحبت میکنم.عموم یدونه خریده بنده خدا حسابی شاکیه از ماشین.رفته بودن که برن دیزین واسه اسکی اما ماشین نتونسته بود تا مقصد برسونتشون.خیلی شاکیه از ماشینه و کلی غر میزنه که از قسمت لاستیک درهای ماشین نو زوزه باد میاد .میگه اصلا ارزش نداره.من فقط حرفاشو نقل قول کردم.خودم شخصا عموم رو که دیدم باعث میشه اصلا این ماشین رو پیشنهاد نکنم.دلسوزانه بود حرفام.

  2. zaer

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آقا گیرم این ماشین لگن، فرقون و هزارتا چیز دیگه که شما می گید. بی خیال بزارین ما الکی خوش باشیم و شما سوار ماشین های لوکس تون الکی خوش تر.

  3. مرصاد

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (3 ديدگاه)

    من که ممکن نیست هیچ وقت 30 ملیون بابت این ماشین بدم.هنوز وارد ایران نشده سرو صدای همرو درآورده.دوستم داره راضی نیست، همسایمونم گرفته بود 2 ماهه فروختش،میگفت راضی نبوده و ماشین تعادلش رو توی برف و بارون از دست میداده.نمیدونم با این همه مشکل و اینکه دنده ای هست چطوری روشون شده بدنش این قیمت!پروتون gen 2 فول یا مگان تصادفیشون به ایکس 33 میارزه.

  4. آرش

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مرسی آقا میثم که کاملا حقیقت این خودرو رو در صفحه قبل بیان کردن.واقعا لذت بردم.خیلی ازین ایرادات کاملا در مورد این خودرو صادق هست.من روی حرف ایشون صحه میزارم.بیشترین چیزی که در این خودرو آزارم میده جنس مواد بی کیفیت و نازک پلاستیکی اتاق این خودرو هست.یک نمونش جعبه کنس که کاملا بی کیفیت نشون میده.خرید خودرو داخلی ازین نظر بهتره که همین کیفیت ایکس 33 یا 530 رو میشه در خودروهای سفارشی خودمون پیدا کرد بدون اینکه بابتش 90% هزینه گمرک مونتاژ شده یا قطعات بخوایم بدیم.خیلی خودرو کوچیک و جمع و جوری هست.به نظر میاد سیاست ام وی ام ساخت خودروهای کوچیک و جمع وجور باشه که البته با این نرخ فروش خریدش منطقی نیست.البته صحبت من در تایید خودروهای داخلی نیست.

  5. بهزاد

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به همگی.
    اول از همه خواستم یه خسته نباشید اساسی به اصغر آقا بگم آخه طفلی فکر میکنه ایکس 33 ماشینیه که آدم بتونه باهاش پز بده.اگه اینه منم با پی کی پز میدم،در ضمن مگر شما مشکل توجه داری!با ایکس 33 بیشتر بخاطر انتخاب اشتباهت مورد توجهی تا ماشینت!(از بقیه عذر میخوام ایشون حقش بود).
    از نظر من وقتی دستمون برای انتخاب ماشینای دیگه توی این رنج بازه چرا ایکس 33؟ در عمل که نمیشه به ایکس 33 گفت اس یو وی چون همگی اتفاق نظر داریم که بیشتر سدان هست تا اس یو وی.پس مگان یا زانتیا یا جن تو یا کرولا یا سرانزا یا رونیز میتونن انتخابهای دیگه ما باشن که دوستان به درستی صفحات قبل فرمودن.بنده از نظر فنی اطلاعات گسترده ای ندارم اما از اونجا که توی گمرک کار میکنم از نظر ارزشی نظر دادم و اولویت رو به اون خودروها میدم.همه از نظرات آقا میثم تعریف کردن منم راقب شدم نظرشون رو که فنی بود خوندم در صفحه قبل و منم به تبعیت از جمع میگم که لذت بردم.ایشالا ازین نو نقدهای سارنده بازم ببینیم چون خریدار رو خیلی راهنمایی میکنه.

  6. امیر

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (16 ديدگاه)

    ashooجان خودتم نمیدونی چی میگی چون من هرجا سرزدم یه پیام گذاشته بودی فکر کنم به درس ومشقت برسی بهتره

    1. ALI

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
      سوابق: (4 ديدگاه)

      دوستان ناراحت نشید اینashoo حالش خوب نیست. یا از ادبیات خودش استفاده کنم و بنویسم که نوشته هاش شناسنامشه.
      این فرد ناخواسته از خودرو های چینی تمجید می کنه!!
      یکی هم نیست به این کارشناس!! محترم بگه اگه انگلیسی بلد نیستی بنویسیNISSAN به زبان شیرین فارسی بنویس نیسان.

  7. امیر

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (16 ديدگاه)

    هرجا در مورد یه خودرو نظرات متفاوت بود بدونید که یه چیزی هست که تا مثلا از ماشینهای چینی تعریف میکنی یه عده که فکر میکنم خودشون نمایندگی ایران خودرو یا سایپا دارن میان بد میگن.عزیزان خودرو که همراه عمرمون نیست .نهایت یه چند سالی رانندگی بعدش فروش.هر خودروی که دارین مبارکتون باشه برید حالشو ببرید.آدمی با این همه ادعا میمیره.یاحق

  8. بنیامین

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (46 ديدگاه)

    دوستان قیمت واقعی این خودرو بدون گمرک چنده ؟؟؟

    1. محمود

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
      سوابق: (38 ديدگاه)

      از قیمت تیبای ایرانی ارزونتره.در حده پراید 132 فول در میاد

  9. بنیامین

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (46 ديدگاه)

    دوستان در رده بندی خودروهای داخلی این خودرو نمره منفی75 گرفته پس به نظر شما می ارزه من که میگم نه اخه سمند یا پارس نمره منفی 65 گرفتن

  10. امین

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (25 ديدگاه)

    ممنونم امیرخان از آدرسی که دادی.
    راستی بعضی از دوستان در مورد بنزین مجانی اونهم به مقدار 400 لیتر گفتند، به ما که چیزی ندادند، آیا این واقعیت داره؟

  11. فرشید

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من سه ماه هست که ایکس 33 دارم از لحاظ زیر و بند محکم وجونداره فرمونش بسیار نرمه و ترمزهای بسیار خوبی دار بخاریش عالیه ولی صدای موتور داخل اتاق نه اونقدر زیاد ولی حس میشه گیریبکسش در حد متوسط هستش و کمی صدا میده از درهاش اصلا باد نمیاد ولی توی بده بستونها جریق جریق میکنه مصرفش تو 100 کیلومتر با سرعت 95 الی 100 به ازای هر 100 کیلومتر من گرفتم حدود7.3
    گرمکن صندلیش خوبه در کل اگر از صدای موتورش بگذری وضعف گیریبکسش به قول نمایندگی توی سرویس اولیه بر طرف بشه برای من ماشین خوبی بوده البته تا امروز بعدشو خدا میدونه راستی جدایه از صحبت دوستمون که میگه بعضی ها برای کلاس سوار این ماشین میشن اصلا اینجور نیست اخه مگه با 30 میشه کلاس گذاشت همه دیگه مرده باشن 30 میلیون نداشته باشن ولی رانندگی باهاش حس بدی نداره خوبه

  12. امین

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (25 ديدگاه)

    دوستان عزیز سلام
    ضمن تشکراز تذکری که بعضی از دوستان در مورد ضعف این ماشین در شرایط برفی دادند، باید عرض کنم یکی از دوستان در پیام خودشون گفته بودند با تعویض لاستیک واستفاده از 235 مشکل کمترمیشه پیگیری کردم خصوصاً درسایت mymvm خوندم که اصل این خودرو در چین دارای لاستیک 235 ولیکن در ایران 215 نصب کردند!
    بهرحال من امروز میخوام لاستیک ها رو عوض کنم اگر کسی واقعا خبرداره که مشکل ضعف در شرایط برفی با این کارکمتر میشه ممنون میشم بمن بگه.

    1. ALI

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
      سوابق: (4 ديدگاه)

      امین جان دقیقا متوجه نمیشم منظورتون از ضعف در شرایط برفی چیه؟ اگه منظورتون حرکت در برف عمیق و دست نخورده باشه، این ماشین تک دیفرانسیله ودر همین حد باید ازش انتظار داشته باشی ولی اگه منظورت جاده های یخ زده و با برف کوبیده شده باشه من به تجربه پی بردم که جنس و عاج لاستیک و در کل چسبندکی لاستیک مهمتر از عرض لاستیکه.
      در مورد لاستیک های پهن افزایش مصرف سوخت و کوبش بیشتر ماشین رو هم باید در نظر داشته باشی.
      در ضمن یکی از مهمترین عوامل در حرکت خوب در مسیرهای لغزنده وزن قرار گرفته بر روی چرخ های محرک (در این مورد چرخهای جلو هست) وشما هرچه قدر عقب ماشین رو سنگین تر کنی چون دیفرانسیل جلو هست برعکس خودروهای دیفرانسیل عقب، بیشتر لیز می خوره.
      اگه این تیگو دیفرانسیل عقب بود باز قابل تحمل تر می شد!

      1. شهریار

        ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
        سوابق: (33 ديدگاه)

        سلام دوست عزیز///من این ماشین را با زانتیا پراید //اردی وویتارا مقایسه کرد هام در یخبندان وسربالایی وامدن از سرازیری/
        تالارهای خودرو • مشاهده مبحث – چری تیگو – Chery Tiggo – X-33 – محصول مدیران خودرو.
        در صفحه 85 و84 گذاشتم //
        اما برخلاف انتظار من که امیدداشتم که شاید راه حل این عجز شدید تیگو دربرف مشخص بشه متاسفانه دوتا فیلم از تیگو دو دیف رانسیل در برف را گذاشتند که اصلا اون ماشین قابل قیاس با تیگو ایرانی نبود وبجای جواب دادن به مشکلمون اولا ریس تا پیک اخطارم داد وگفت بحث مقایسه ای نکنید چون ابروی تیگو میرفت/بعدش اون یکی گفت حرف اینو جدی نگیرید بلاخره توی این تاپیک ها چاره وراه حل مشکلات ماشین را بیان نمی کنند تنها بفکر بازاریابی یا مبارک گویی یا تحریک مردم به خریدند//من اصلا خوشم نمی اد چون امنیت نداره ولاستیکشو حتی من زنجیر دار کردم بخدا از سربالایی نمیرفت چون سبک هست//لیز مخوره حالا 235 یا 245 هم فایده نداره//

  13. شهریار

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (33 ديدگاه)

    کپی یک تست دقیق وحرفه ای اکس 33 یا تیگو بشرح ذیل
    سلام//دوستان تیگو سوار////الحمداله که شورش اخیر وکل کل های تعصبی به خاتمه رسید //هرچند که برخورد وادعاهای غیر منصافانه ادم را به پای لجاجت وتعصب غیر منطقی میکشاند امیدوارم که مدیر محترم نظارت کامل داشته باشند چون ماها اینجا عضو شده ایم که از تجربیات خود در مورد حل مشکلات بروزی بهره مند بشیم..انشاله..
    اما امروز تست 5نوع خودرو در یک سراشیبی یخبندان امتحان میکردیم (زانتیا //تیگو اکس33//ویتارا//روا آردی /پراید
    1-زانتیا در سراشیبی یخبندان با سرعت 30 بعد از اشاره ترمز کامل بعد ازطی 7/40 سانتی متر توقف میشد/
    2-ویتارا بادنده بدون کمک سبک (حالت تک دیفرانسیل)بعداز ترمز کامل بعدازطی12/80سانتی متر توقف میشددر حالت (دو دیفرانسیل هم بعداز 11/35 سانتی متر
    3-رو اردی بدون ای بی اس باهمون سرعت بعداز ترمز کامل 13/90 سانتیمتر توقف میکرد البته بخاطر ای بی اس نبودن کمی انحراف هم میشد
    پراید 132 باای بی اس بعداز اشاره ترمز کامل تا 14/10 سانتی متر با حفظ تعادل توقف میشد
    4- اما تیگو من با همون سرعت بعداز ترمز کامل بجای کاهش سرعت اول 5 تا اضافه میشد تا 35 آمپر سرعت میرفت وبعداز طی 36/23 سانتیمتر توقف میشد البته موقع ازدیاد خودبخود سرعت تعادلش را ازدست هم می داد/
    امااااااااااااااااااااااااااااا تست سربالایی رفتن از همین جاده یخبندان
    ویتارا با تک دیفرانسیل از ته سربالایی تا 90 متر میرفت (البته با دودیفرانسیل همشو میرفت/
    زانتیا تا 67 متر بالا میرفت
    رو اردی تا 66 متر میرفت/
    پراید تا 64متر میرفت
    تیگو تکون نمیخورد از جاش(شاید 20 سانتی متر)
    مراحل فوق را 3 بار تکرار کردیم ومیانگینش را نوشتم البته در مورد تیگو کمی پارت بازی کردیم به مولا قسم 12 سانتیمتر عقب نشینی داشت/ برای مدیران خودرو متاسفم که چرا بفکر این مشگل ماشین نیست یک سری به سایت پدال بزنید اونجا هم ازاین مشگل همه داد وفریاد میکشند/
    بدون هیچ غرض وتعصب مطالبها را صادقانه نوشتم همونطوریکه درمورد کمی استهلاک تیگو با خیلی ها هفته پیش کل کل داشتیم واما راه چاره؟چیست؟؟
    وبلاخره زنجیر انداختم ومن هم از سراشیبی برگشتیم//
    تیگو ماشین خوبی هست ولی در یخبندان خیلی خطرناک هست اگه من بجای ریس استاندارد یا گواهی کیفیت یا نمیدونم ازاین مقامات که اجازه تولید ماشین را میدند اگه بجای اونها بودم ریس سازنده این ماشین را سوار تیگو میکردم وبش میگفتم ازاین سربالایی برو بالا ویا ازاین سراشیبی برو پایین وبعد مجوز تولیدشو میدادم//اما حیف که درایران ما بویی از قضاوت عادلانه نیست(درمورد تولید خودرو)
    من مطمن هستم که اونموقع ریس تولیدی تیگو چنان میترسید که دیگه عمرا سوار تیگو نمیشد//
    واقعا خیلی خطرناک هست علی الخصوص در سراشیبی ویا موقعیکه تو سربالا گیر کرد ترمز کنی وا نمی ایسته برمیگرده عقب //که اون خیلی خطرناک هست //این مطلب را به گوش مدیران خودرو برسونید که این مردم که اینقد خواهان ومشتری دائمی شما هستند لااقل کمی بفکر امنیت جانی این عزیزان باشند//

    1. شهریار

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
      سوابق: (33 ديدگاه)

      منظورم ازتک دیفرانسیلی تیگو همون حالت تقسیم نیرو که دونوع هست یکیش تک دیفرانسیل واون یکی دو دیفرانسیل تلقی شده //

    2. سحر

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
      سوابق: (32 ديدگاه)

      یه تست کوه نوردی هم میگرفتی ازش بد نبود؟!آقا شما نخر دیگه چرا اینهمه زحمت به خودت میدی؟؟؟؟؟؟

      1. شهریار

        ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
        سوابق: (33 ديدگاه)

        سحرخانم//من الان 7 ماهه خرید هام//من ایراد ماشینو گفتم تا راه حلشو بیابیم///ممنون ازشما که کوهنوردی را راه حل نشون دادید افرین راهنمای قشنگ//
        بغیر از گمراهی ازدست ما ایر انیان کاری بر نمی اید//
        برات بااینهمه شاهکاری درحل مشکل تیگووراهنمایی ارزنده فقط متاسفم

  14. بنیامین

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (46 ديدگاه)

    سلام اقا شهریار عزیز خیلی ممنون بابت تست و اینکه با این که خودت این ماشینو داری حقیقتو گفتی امیدوارم راه حلی پیدا بشه واسه این مشکل و از همه مهمتر مشکلات به گوش مسولان به خصوص مدیران خودرو برسه

    1. شهریار

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
      سوابق: (33 ديدگاه)

      سلام///ممنون ازاینکه صادقانه نظر دادید به امید روزی که مشکل اساسی این ماشین حل گردد/انشاله

  15. ALI

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (4 ديدگاه)

    بادرود- آقا شهریار کاش همه ما روحیه ای مثل شما داشتیم و بدون تعصب به فکر حل مشکلات و کمک به دیگران بودیم.
    اگه همه ما نسبت به کیفیت کالا ها سخت گیر باشیم، سود اون به همه ما میرسه چه از نظر قیمت و چه مرغوبیت.

    1. شهریار

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
      سوابق: (33 ديدگاه)

      سلام//ممنون از شما وهمه دوستان!!
      خوشحالم برین که درمحفل یک عذه دوستان قدرشناس قرار گرفته ام وازینکه وقت برای مطالعه مطالب طولانی گذاشته اید از همه تون تشکر میکنم//شماها بر خلاف اعضای سایت تاپیک چری که همگی بجای اینکه راه حل مشگلمو بگند ریختن تو سرم //که اطلاعات شما درست نیست وچندتا فیلم رانندگی تو برف از تیگودو دیفرانسیل مدل خارجی گذاشتند ودفاع سختی بجای راهنمایی وحل معما گرفته بودند/نمیدونم چرا حقیقت اینقد تلخ هست؟؟امیدوارم بجای کل کل وجر بحث وتعریف وتمجید بی اساس وبحث های تعصبی همگی دست دردست هم دهیم تا راهی برای حل مشکل این خودرو پیدا کنیم //چون اگه بفروشیم کلی ضرر وکمی زمانبر هست وبااون مبلغ پول شاسی بلند مانندی مثل این تیگو که نرمیت وراحتی داشته باشد نمیتونیم بخریم پس مجبوریم راه حلی براش پیدا کنیم//متشکر از همه دو ستان

  16. سحر

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (32 ديدگاه)

    اولا واسه خودت متاسف باش دوم اینکه شما که دنبال یک شاسی بلند ارزونی که باهاش توی برف هم بری خوب پاترول که هست!!!x33 بفروش 2 تا پاترول بخر سوم اینکه این روزا توی هر خونه ای کم کمش 2 تا ماشین هست پس مجبور نیستید که توی برف حتما با این ماشین برید بیرون چهارم مگه شما این ماشینو میساطی که میخوای مشکلشو رفع کنی؟؟؟؟؟

    1. شهریار

      ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
      سوابق: (33 ديدگاه)

      سحرخانم!!!!چرا حرف حق را قبول نمکنید؟؟!!!در ضمن 3تاماشین دارم//اما مخوام مشکل این ماشین را بقیه شیفتگان که ارزوی خریدشو دارند بفهمند وبدونند که این چنین ماشینی هست//عجب راهنماییهای میکنی؟؟؟(کوهنوردی-خرید پاترول)واقعا یک ابتکار زنانه هست/

  17. davod

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام بهترین شاسی بلند رونیزه من که هرجای باهاش رفتم

  18. سحر

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (32 ديدگاه)

    امیدوارم مدیر این سایت x33 رو از سایتش حذف کنه بلکه به این وسیله مشکل بقیه ماشینا هم حل بشه با این همه کارشناس حیفه که همه وقتشونو فقط صرف یک ماشین بی کیفیت کنن…بخدا

  19. FARHAD

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (25 ديدگاه)

    دوستان لطفا بفرمایند به چه دلیلی ما باید این ماشینو بخریم؟
    سازندش معتبره؟ کیفیتش مطلوبه؟ قدرتش زیاده؟ به قیمتش می ارزه؟کاری ازش ساختس که از بقیه ساخته نیست؟ با این پول ماشین بهتر نمیشه خرید؟ پولمون خیلی زیاده؟
    خیلی عاقلیم؟

    1. افشین

      ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
      سوابق: (117 ديدگاه)

      هیچ اجباری نیست.

  20. امين

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (25 ديدگاه)

    سلام خدمت دوستان عزیز
    همچنین از آقاشهریارگل بسیارممنون وسپاسگزارم بابت اطلاعات خوبى که دراختیاربقیه میگذارند.
    راستش رو بخواهید بایدبگم من هم وقتى براى باراول نظرات شهریار رو خوندم کمى عجله کردم و فکرکردم شاید حرفاش خیلى دقیق و درست نباشه اما از اونجا که دیدم بالاخره مطلبى که گفته درجهت امنیت ودرکل خیرخواهانه بوده حساس شدم وپیگیرى کردم؛ بله دوستان ایشون درست میگن پس بهتره کل کل نکنیم و به فکرچاره باشیم، ضمناً به فرض که اصلاً حرف ایشون درست نباشه ( که هست) خوبه کمى هم بتونیم نظرات همدیگر رو تحمل کنیم. اینکه درشرایط برفى ماشین دیگه اى سواربشیم یا چه میدونم پاترول بخرین!! که نشدجواب!
    ودرآخرازآقا شهریار گل میخوام که بگه آیا باتعویض لاستیک 215 واستفاده از 235 مشکل کمترمیشه یانه، چون یادم میادیک نفراظهارکرده بودکه بااین کارمشکل حل میشه.

    1. شهریار

      ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
      سوابق: (33 ديدگاه)

      سلام//اقای امین سرور مون//با تعویض لاستیک تنها ترمز و پایداری اون خوب میشه ولی دربرف هم ده درصد فرق میکنه البته با تو جه به تجربات یکی ازدوستان ونقل از فرمایشات او//دربرف فقط سنگینی طرف اهرم محرک موثرهست که درتیگو با مقایسه با سایر خودرو ها جلوش سبک هست وزنجیر هم 50 درصد حل میکنه چون وزن خودرو سبک هست ویک نوع مشکل که بامقایسه با خودرو های دیگر موقعیکه یک چرخ در خلاصی یا لیز خوردگی قرار گرفت اون چرخ حرکت میکنه واون یکی که ارتباط کامل با زمین داره از حرکت وا می ایسته تیگو کمی زودتر در برابر لیز خوردگی یک چرخ اون یکی چرخ رااز حرکت باز میداره و20 ذرصد مشکل هم از اینه /چون من با زنجیر یک سربالایی رابا زانتیا میرفتم ولی با تیگو نمیتونستم در قسمت صندلی های جلو کمی بار(پلت صفحه ستون اهن)درزیر صندلی جلو هر کدام 100 کیلو گذاشتم تازه باون وضع 80 درصد راه سربالایی را پیمودم وان کمیت 20 درصد اززانتیا همون مشکل میل هرزه گرد هست که باوزن سبک خودرو طراحی شده هست//اما دوستان با تعویض لاستیک با نوع لاستیکی که خودکارخانه سازنده پیشنهادداده ازنوع زمستانی که علامت خاص m//نوشته شده گه گل وشیارهای ان کمی بزرگتر هست استفاده کنید تا نواقص 80 درصدی به 30 و40 بیاد واونو چون بودجه کم بوده وانتخابمون همین شده باید تحمل کنیم ولی انشاله روزی فرارسد که ببریم دو دیفرانسیل کنیم//اونموقع عالی میشه//ممنون از لطف همه دوستان وامین اقای گل

  21. امين

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (25 ديدگاه)

    مجدداً سلام.
    آقاشهریارگفتى وقتى زنجیرانداختى تونستى سراشیبى رو برى، درسته؟ منظورم اینه آیا با همین لاستیک ولیکن استفاده از زنجیرمشکل حل میشه؟

    1. شهریار

      ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
      سوابق: (33 ديدگاه)

      سلام //من دریک شرایط خیلی سخت وسربالایی زیاد این ازمایشو انجام دادیم /بازنجیر بهیچ عنوان در جاده مشکلی پیش نمی ادوخوب میتونه راه بره البته من هشتاد درصد راضی هستم/وباهمون لاستیک کارخانه چون چهار فصل نیست در پایداری پشت خودرو که فاقد زنجیره بایستی ازنوع زمستانی بیندازیم دیگه خیالمون راحت میشه//ولی باز میگم کاش دو دیفرانسل میشد ومن به هر بهایی که شود دو دیفرانسیل خواهم کرد جون شتاب وراحتی این ماشین را بااون مبلغ 30 تومان هیچ ماشینی ندارد//ممنون از شما ودوستان/

  22. افشین

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (117 ديدگاه)

    دنیای خودرو-شرکت خودروسازی چری اعلام کرد که 14 هزار و110 دستگاه خودرو در ماه می (خرداد) صادر کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 75.21 درصد رشد داشته است. در همین حال در ماه می امسال100 هزار دستگاه تیگو در بازارهای خارجی فروخته شده است که فروش جهانی آن را به بالغ بر 300 هزار دستگاه رسانده است. به گزارش ایسنا، طبق اعلام چری، تیگو تاکنون در بیش از60 کشور دنیا به فروش رفته است. در سال 2008 هنگامی که این خودرو برای اولین بار وارد بازار کشور مصر شد، مورد توجه مصرف کنندگان طبقه متوسط مصر قرار گرفت و رتبه نخست را در میان خودروهای SUV موجود در بازار مصر از آن خود کرد و تا آنجا پیش رفت که 40 درصد از فروش خودروهای SUV در این کشور را به خود اختصاص داده است.

    در حقیقت شاسی بلند Tiggo رتبه نخست را از MG و Hyundai در مصر ربود. در آرژانتین تیگو در رقابت تنگاتنگی با SUV های ژاپنی است وآرژانتین هم به سرعت به یکی از بازارهای مهم بین المللی چری تیگو تبدیل شد. در سال 2009 عنوان بهترین SUV در کشور برزیل به این خودرو اعطا شد. در سال 2011 چری برنده جایزه اسکار بهترین SUV سال شد. در اروپا، تیگو اولین خودرو چینی بود که پیش از ورود به بازارهای کشور ایتالیا موفق به دریافت 50 تائیدیه اروپائی از WVTA و دیگر موسسات مرتبط شد.

    در عین حال تیگو اولین خودروی چینی است که از بازرسی های هنگام صادرات معاف است.

    کیفیت عامل موفقیت تیگو در بازارهای خارجی ذکر شده است، چراکه طبق اعلام مسوولان شرکت چری، طراحی بیرونی و داخلی خودرو و سیستم ایمنی و کنترل آن همه مطابق با استانداردهای بین المللی و همگام با خواسته های مشتریان از نظر کیفیت و مقرون به صرفه بودن خودرو طراحی شده است.

    آنان معتقدند که تیگو دارای طراحی مدرن و پویا است و جزئیات به کار رفته در این خودرو آن را به روزتر ساخته است. همچنین این خودرو مجهز به موتور ACTECO است که برنده عنوان 10 موتور برتر چینی شده است. این موتور قابلیت ویژه ای را برای افزایش گشتاور موتور (با همان حجم یکسان) در دورهای بالا و دورهای پائین سرعت موتور داراست و موجب بهینه سازی مصرف سوخت و قدرت خودرو می شود.

    سازندگان این خودرو عقیده دارند که جدای از طراحی مدرن و قدرت کارآمد و بهینه، تیگو همچنین دارای مشخصات ویژه ای به منظور راحتی خودرو است و احساس راحتی و آسایش فوق العاده ای را درهنگام رانندگی به مصرف کنندگان منتقل می کند. شاسی خودرو تیگو پس از تنظیم توسط شرکت لوتوس بریتانیا عملکرد فوق العاده ای را در آسایش، استحکام و قدرت ارائه می دهد و حتی هنگام رانندگی در جاده های ناهموار راننده تیگو به سادگی این آسایش و استحکام را لمس می کند. به همین دلیل است که تیگو خودروی محبوبی در میان مردم مصر، روسیه و برزیل شناخته شده است. چرا که وضعیت جاده ها در این کشورها ضعیف است و رانندگی با خودروهای شاسی بلند معمولی در آنها مشکل است و چنین راحتی را در این جاده ها تجربه نکرده بودند.

    در حال حاضر چری بزرگترین صادر کننده خودرو در چین است.

  23. بنیامین

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (46 ديدگاه)

    دوستان ایشالا چرخ همه ی ماشیناتون به چرخه هرکی هر ماشینی سواره مهم اینه که خودش راضی باشه

  24. سحر

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (32 ديدگاه)

    واقعا موافقم آقا بنیامین قبول کنید هر کس بنا به سلیقه و بودجه ای که داره یک ماشینو در بین گزینه هایی که هست انتخاب میکنه من حرفم اینه که کسی که اینقدر از این ماشین بدش میاد که میگه حاضر نیستم واسه این ماشین پول بدم پس اینجا چیکار میکنه(اگر با من نبودش هیچ میلی چرا ظرف مرا بشکست لیلی)ضمن اینکه تکلیف خودتونو مشخص کنید که چه انتظاری از ماشینتون دارید که بعد مثل بعضیا به زحمت نیفتید

  25. افشین

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (117 ديدگاه)

    ایمنی Tiggo امنیت TIGGO را می توان کاملا در سطح استانداردهای یک ماشین شاسی بلند (SUV) در نظر گرفت. عملکرد امنیتی موثر و فعال آن ، پا را فراتر از سدانهای معمولی گذاشته است. نسل جدیدی از ترمزهای ABS + EBD ی TEVIS آلمان ، دیسک های ترمز با قطر بسیار بالا در چهار چرخ و چراغ های ترمز LED با نور خیره کننده ، مفهوم جدیدی از امنیت را در صنعت اتومبیل خلق می کند. طراحی ظاهری Tiggo مجموعه چراغ های جلوی کریستالی پیشرفته بزرگ با طراحی خاص زوایا، جلو پنجره کرومی با خطوط موازی و نشان کرومی بزرگ آن با یکدیگر همخوانی چشم نوازی داشته که باعث شده این خودرو بیش از پیش ظاهر یک خودرو سدان پیشرفته را به خود بگیرد و سیمایی مدرن از خود ارئه دهد. عملکرد Tiggo بر اساس طراحی فضای MPV ، TIGGO به شما اجازه استفاده از ترکیب ها و حالات مختلف ، جهت استفاده از صندلی های جلو و عقب را می دهد. با وجود اینکه ظرفیت خودرو برای سرنشینان و بار ، بصورت قابل توجهی بیشتر از سایر سدان ها می باشد ، فضای داخل خودرو قابلیت تغییر و ترکیب با انعطاف پذیری بالا را داشته تا فضای بیشتری را در اختیار شما قرار دهد. TIGGO مجهز به شاسیی پیشرفته که مورد استفاده در سدان های مطرح حال حاضر جهان است می باشد که توسط شرکت بریتانیایی LOTUS طراحی شده است. این خودرو در ضمن استحکام و پایداری ، بهترین ترکیب از سرعت و راحتی را تامین حسی جدید در رانندگی که به مراتب بهتر از سدان های معمول است ، تضمین میکند. طراحی Tiggo کنسول نقره ای-خاکستری این خودرو با طراحی موجز، بسیار مدرن و پیشرفته است و احساس قدرت و استحکام را به راننده القا می کند. طراحی قوس بدنه این خودرو، بسیار ملایم و ساده بوده و جلو آمپر مشکی آن تضاد زیبایی با اجزای سفیدش ایجاد کرده است. مشخصات موتور ۲٫OL(ACTECO) گیربگس ۵MT انتقال حرکت FWD موتور نوع موتور SQR484F تعداد سیلندرها ۴in Line مکانیزم سوپاپ ها ۱۶ Valve SOHC سیستم سوخت انرژی Electronic Multipoint injection حجم موتور (سی سی) ۱۹۷۱ کورس پیستون * قطر داخلی سیلندر (میلی متر) ۸۳٫۵*۹۰ ضریب تراکم ۱۰ حد اکثر قدرت(دور در دقیقه/کیلووات) ۹۵/۵۷۵۰ حداکثر گشتاور(دور در دقیقه / نیوتن متر) ۱۸۰ / ۴۳۰۰ – ۴۵۰۰ حجم باک ۵۷ مصرف سوخت در ۱۰۰ کیلومتر ۷٫۵ حد اکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت) ۱۷۰ ابعاد وزن ارتفاع*عرض*طول (میلی متر) ۴۲۸۵*۱۷۵۶*۱۷۰۵ فاصله دو محور(میلی متر) ۲۵۱۰ فاصله دو چرخ جلو(میلی متر) ۱۵۲۴ فاصله دو چرخ عقب (میلی متر) ۱۵۱۹ حداکثر فاصله با زمین(با حد اکثر بار و مسافر)میلی متر ۱۳۲ حداقل شعاع گردش (متر) ۵٫۵ وزن خالص (کیلو گرم) ۱۳۷۵ سایز چرخ ها ۲۱۵/۶۵R 16 98H سیستم تعلیق و ترمز تعلیق جلو سیستم مستقل مک فرسون با فنر پیچشی و میله نگهدارنده و ضد لغزش تعلیق عقب سیستم تعلیق کشنده چندگانه با فنر پیچشی سیستم ترمز سیستم مداری دوگانه اریب،تقویت شده با EBD. ABS ترمز جلو دیسکی (با سیستم خنک کننده) ترمز عقب دیسکی خودروی تیگو با بهره برداری از یک شاسی حرفه ای که توسط کمپانی لوتوس انگلستان به صورت ایده آل برای تطبیق با موتور این خودرو تنظیم شده، نهایت لذت از رانندگی را به راننده القا میکند. هینطور این خودروبا استفاده از تکنولوژی سبک سازی خودرو در بهره گیری از آلیازهای مرغوب آلمینیومی و دیگر مواد و اجزای پیشرفته است ۸% از مصرف سوخت خود کاهش داده و به این ترتیب از هدف خود که همانا خلق سبک جدیدی از زندگی است، دفاع کند.

  26. افشین

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (117 ديدگاه)

    سلام دوستان :
    چند روز پیش قول داده بودم که تجربیات یک سال رانندگی با خودروx33 را برای شما دوستان بنویسم .
    امروز که دارم این مطالب برای شما می نویسم دقیقا یکسال تمام از این ماشین دارم استفاده میکنم .
    نمی دانم از کجا شروع کنم واز چی بنویسم ؟ از مسخره کردن دوستان یا اونهایی که ندیده تعریف تمجید میکنند! مخصوصا اولین نفری باشی تو استانت این ریسکو کرده باشی و یه ماشین 31 میلونی ، اونهم چینیشو خریده باشی ! خلاصه همه این یکسال با تمام خوبیها و بدیهاش تمام شد و ما همچنان از این خودرو داریم استفاده و حالشو می بریم .
    ماشین از جهاتی هم زیبا هم خوش رخ بنظر میرسه و از یه جهاتی هنوز اصطلاحا فیسش کامل نیست ، که این برمیگرده به طراحی سال 2006 این ماشین در شرکت چری.
    چراغ های بزرگ شفاف کریستالی و مه شکن های جلو، پرنور و قوی که واقعا مثل یک پروژکتور بهت نور میده ، که در شب کمک بزرگی برای راننده است
    کیفیت رنگ بدنه نسبتا خوبه مخصوصا روی سپرهای جلووعقب که من با فشار ابپاش کارواش امتحان کردم (چندین بار) کنده یا پوسته نشد ، البته کیفیتش عالی نیست .
    از بیرون ماشین که بگذریم به داخل خودرو می ریم ، رنگ داخل کرم و دربعضی نقاط از رنگ نقره ای استفاده شده که یه حس خیلی ملایم و ارامش بخشی به ادم دست میده ، که این حالت داخل اتاق کابین ماشینو بزرگتر نشون میده که فضای داشبورد خیلی کوچیکه ولی تا دلت بخاد جای اشیائ و وسیله های دیگه داره بخوای جاسازی کنی ، کنسول وسط هم حجمش خوبه ، کلیدهای گرمکن صندلی در جای مناسبی قرار نگرفته ولی بقیه کلیدها تقریبا جاش خوبه .
    چیزی که منو کمی اذیت میکنه و همیشه از شرکت سازنده اینومیپرسم ؟ که چرا برای سیستم تهویه مطبوع (کولر) این ماشین 30ملیونی ، سیستم دستی کار گذاشته شده !!
    البته کولرش انصافا خوبه و من اکثر مواقع از کولر استفاده میکنم تاثیری دردور موتور و قدرت و شتاب نداشته.
    قسمت سقف خودرو سانرف نصب شده که دو وضعیتی است و کارائیش نسبتا خوبه و هیچگونه صدای اضافه ویا اب ازان شنیده و دیده نشده .
    صندلی ماشین تمام چرم ، رنگ کرمه وتا حالا پوسته ویا کنده نشده، از نظر ارگونومیک و حالتهای تنظیم برای راننده خوبه ، صندلیهای عقب چهار حالت تنظیم داره و فضای صندلی عقب برای سرنشینان متوسط قد خوبه ولی عالی نیست .
    یه چیزی که من باهاش حال میکنم ، وسعت دید اینه بقل ماشین و دید خودرو است ، واقعا عالیه نقطه کور در شیشه جلو و ائینه بقل خیلی کمه ، ولی برعکس اینه وسط، پشت خودرورا خوب نشون نمیده و دید عقب خیلی محدوده ، البته من با یه سیستم dvd و مونیتور و دوربین عقب مشکلو حل کردم .
    سیستم دزدگیر ماشین فابریکی و نصب شده کارخونه ای است و دیگه نیازنیست شما دزدگیر نصب کنین و سیستم پاورویندوز برای شیشه های چهارتا درب انصافا خوب کار میکنند و تا حالا مشکلی نداشتند .
    ماشینو وقتی استارت میزنیم صدای خاص موتور این ماشین(X33)نشون میده که موتور قوی و پر زوری باید باشه ، که البته تو موتورهای 2لیتری هم ردیف خودش صدای موتورش بیشتر از همه است ولی ازار دهنده نیست .
    پدال کلاچش نرم و در این یک سال تغیری در وضعیت کلاج بوجود نیومده (سفت نشده).
    تو روند حرکت جا انداختن دندهها واقعا نرم وبی صداست و حس خیلی خوبی داره .ماشین از نظر شتاب و قدرت به نسبت وزنش خوبه ، ولی عالی نیست .
    فرمان ماشین خیلی نرمه ولی زاویه چرخشش کمه ودر سرعتهای بالا سیستم هیدرولیک خارج شده و سیستم EPS فعال میشه و فکر کنم چینیها بخاطر اینکه مصرف سوختو کمی پائین بیارند این سیستم بهش اضافه کردند.
    ماشین در سرعتهای 80تا 110 خیلی با وقار وحس خیلی خوبی در رانندگیش وجود داره . چسبندگی ماشین در سر پیچهای تند خوبه و اگر تعداد سرنشینان ماشین بیشتر باشه(4نفر) این حالت فوق العاده است .
    در سرعتهای 110 به بالا قدرت و قرش موتورو کاملا راننده احساس میکنه و برای سرنشین این حالت خیلی کمه و از عمده نقطه ضعف این ماشین قرش و صدای موتور در سرعتهای 120 به بالاست ، اگر کمی ولوم سیستم صوتی را بلند کنید این حالت (صدای موتور)ازار دهنده نخواهد بود .
    ترمزهای ماشین X33 خوبه این حالت در شرایط سخت جاده ، همه جوره ودر برف و لغزندگی جاده من تست کردم خوب جواب میده مخصوصا سیستم EBD این ماشین واقعا در بعضی مواقع به داده من رسیده ، دوستانی که تازه ماشینشون رو تحویل گرفتن ترمزهای ماشین خوب نیست ولی یه مقداری که باهاش رانندگی کنند خودشو جامیندازه و خوب میشه .
    جنس لنت ترمز ماشین خوبه ، من خودم لنت چرخهای جلو ماشینمو خواستم عوض کنم ، بعداز 25500 کیلومتر، هنوز 40% از لنت استفاده شده بود و این نشون میده اصطحلاک ماشین پائینه.
    3نکته: اول اینکه لنت ترمزجلوی ماشین جنتو(پروتون) به این ماشین (X33) میخوره .
    دوم اینکه فیلترهوای تهویه مطبوع داخل ماشین، با مدل سراتو(کیا) یکیه و اگر کمی بزرگ بود میتونین با قیچی یه کوچولو فیلترو ببرین ، قشنگ جواب میده .
    نکته سوم اینکه:هرچقدر ازاین خودرو استفاده کنین ، ماشین نرمتر،روانتر و خوشدست تر میشه و اصطلاحا ماشین خودشو ول نمیکنه .
    در مورد گیربکس ماشین X33 ، والا من در مورد گیربکس ماشین خودم اگه بخوام نظر بدم ، میگم خوب نیست! صدای زوزه یا سفت جارفتن دنده اصلا وجود نداره ولی زمانی که پدال گاز ماشینمو تو هر دنده ول میکنم صدایی شبیه پول خورد یا دوتیکه فلز بهم سایده میشه ،شنیده می شود. چندین بار این مشکل را به تعمیرگاه مرکزی ارجاع دادم ، ولی جواب قانع کننده ای ندادند. البته این مورد ممکنه در ماشینه من اینطور باشه ، شاید تولید داخل خوب شده باشه! ولی دوستانی که این مشکلو دارن بیائیم مثل ام وی ام 530 (تعلیق عقب)به شرکت مدیران خودرو فشار وارد کنیم تا یه فکری به حال گیربکس X33 بکنه.
    البته تا این زمان ماشین منو اذیت نکرده حتی صدای خاصه گیربکسشم بیشتر نشده ، در کل هم خوبیها و بدیهای ماشینو بطوری که تو ذهنم بود براتون نوشتم .
    کلا هیچ ماشینی تو دنیا نیست که عیب نداشته باشه من هم چندتا ازنقطه ضعفهای این ماشینو در کنار خوبیهاش که وجود داره نوشتم تا بگم این خودروهم بی عیب نیست و چیزی از ارزش خودرو کم نمیشه .
    در اخر ببخشید که روده درازی کردم ووقت شما دوستان را گرفتم ، به بزرگواری خودتان ببخشید. مخلص تمام دوستان TT مخصوصا بروبچه های X33 سوار، هستم .
    یه نکته جدید یادم اومد بگم ، اینکه اگر مقداری پول بیشتر برای خرید نقدی این ماشین بدین خیلی خوبه ! چون میتونین ماشینو امتحان کنین ویه تست ازش بگیرین و خدای ناکرده اگر مشکلی داشت همون جا پس بدین و …

    1. افشین

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
      سوابق: (117 ديدگاه)

      دو مطلب بالا نقل از سایت تیونینگ تاک

  27. محمود

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (38 ديدگاه)

    آقا افشینمون بنده خدا چه حرص و جوشی میخوره واسه تیگو.نگران سلامتیشم.الآن دیگه خودروهای ژاپن و کره و اروپا زمین میخورن پس با این حساب،نه؟خوب که چری(کارخانه درجه 4 چینی در رتبه بندیه کارخانجات چین سال 2011)این تیگو رو زد،بنز و بی ام دبلیو سالها بود میخواستن روی همو کم کنن نمیشد تا اینکه چری تیگو رو تولید کرد و به این مشکلات پایان داد.اینا چیه نوشتی برادر من؟ام جی و هیوندای بیچاره شدن؟!!!!!!!!!!!!!!!!نه بابا؟سایت چی چی؟آقا تورو خدا اطلاعات درست بدین،اینارو که واضحه هر کودکی میدونه اینجوری نیست!نکنین تورو خدا.زوری میخواین ماشینتونو توی دل مردم جا کنین که خوبه؟وقتی نیست نیست دیگه.اونایی که دارن و واقع بینن اذعان کردن همینجا ایراداشو،راست گو باشین.این تبلیغات چه معنی میده؟!!!!سرشار از ایراده ریز و درشته ک دوستان این صفحه و صفحه قیل بهش اشاره کردن.سحر و افشین یکم مشکوک میزنن، به نظر یه نفر میان!! :-)

    1. افشین

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
      سوابق: (117 ديدگاه)

      دیدی مشگل داری داداش. مشگل هم از خودتونه. جفت این مطالب نقل قول بود از سایت تیونینگ تاک که منبع پست ها رو هم اعلام کرده بودم. فکر می کنم اکثر کسانی که از این ماشین بد می گن اساسا با تمام ماشین ها غیر از ماشین های خودشون مشگل دارن.راجع به بعضی از ماشین ها روشون می شه حرف بزنن راجع به بعضی ها نه. چون رسما به عقلشون شک می کنیم. اما اشگالی نداره. همین آقا شهریار خودمون بنده خدا معلومه ماشینشو دوست داره که اینقدر دنبال عیب و ایرادشه. دمش هم گرم که داره بقیه رو هم تو جریان کارهاش می ذاره. اما شماها چی؟ ندید واسه خودتون رو هوا یه چیزهایی وز وز می کنید که میشه فهمید واسه چیه.(در رو باز کن بو سوختگی می یاد بابا) بگرد شاید تو هم واسه ماشینت یه جایی مطلب پیدا کردی یه دل سیر دردو دل کن. چیکار به اینجاها داری؟ نون و ماستتو بخور بابا.

  28. محمود

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (38 ديدگاه)

    آقا میثم و آقا شهریار مرسی از شما 2 نفر که راستگو هستین،حتی محاسن خودرو رو هم بدون اغراق گفتین.بعضیا فکر میکنن مردم شوتن یه حرفایی از فلان سایت در میارن میزنن که انسان حس میکنه به شعورش توهین شده.من نمیدونم چی گیرشون میاد آخه.الآنم حجمه توهینا از طرفشون به خاطر گفتن حقایق در مورد صحبتاشون سمته من سرازیر میشه.بشینید نگاه کنید که چقدر حقیقت تلخه.من که ممکن نیست این همه ماشین که آقایون گفتن از جمله جنتو و سرانزا و رونیزو مگانو ول کنم اینو بخرم

    1. افشین

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
      سوابق: (117 ديدگاه)

      خب نخر فکر کردی کسی اهمیت می ده؟ خوب حالا اشکات رو پاک کن طوری نشده که. تو هم یه روزی پولت می رسه می خری انشا الله. حالا بخند. آ باریکلا

  29. محمود

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (38 ديدگاه)

    این ماشین حسن داره نه اینکه نداره اما نه تا این حد که افشین گفت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. شهريار

      ۲۸ بهمن ۱۳۹۰
      سوابق: (33 ديدگاه)

      تویکی خیلی باحالی داداش//
      زندگی درانتخاب خلاصه میشود
      انتخاب برتر
      زندگی بهتر

  30. سحر

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (32 ديدگاه)

    آقا افشین خیلی ممنون…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا