چری

فالوین 2 کراس عضو تازه خانواده چری

چری فالوین ۲ که در ایران با نام ام وی ام MVM 315 مونتاژ می شود، علاوه بر دو مدل فعلی هاچ بک و سدان، بزودی شاهد برادری به نام کراس خواهد بود.

Chery Fulwin 2 Cross
Chery Fulwin 2 Cross

شباهتهای زیادی بین مدل کراس و مدل هاچ بک دیده می شود. چری برای ساخت این شبه آفرود یا مینی کراس اور یک فرمول ساده را انتخاب کرده و آن هم استفاده از قطعات برجسته مشکی رنگ در اطراف گلگیرها و رکاب خودرو برای شبیه کردن آن به کراس اورهایی نظیر فولکس پولو کراس و توران کراس است.

Chery Fulwin 2 Cross
Chery Fulwin 2 Cross
Chery Fulwin 2 Cross
Chery Fulwin 2 Cross
Chery Fulwin 2 Cross
Chery Fulwin 2 Cross
هنوز معلوم نیست که فالوین ۲ کراس کی به خط تولید خواهد رفت و آیا به برادران ام وی امی خود در ایران هم اضافه خواهد شد یا خیر.
Fulwin 2 Cross interior
Fulwin 2 Cross interior
Fulwin 2 Cross interior
Fulwin 2 Cross interior
Fulwin 2 Cross interior
Fulwin 2 Cross interior

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۲ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (167 ديدگاه)

    خداییش خوشگله !!!!!!!!
    ولی اگه بیاد ایران قیمتش معلوم نیست چند بشه !!!!

    فککن مثلا بشه 70 تومن !!!! D:

    1. عشق ماشین

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (118 ديدگاه)

      هر کاریش کنن باز چینیه

      1. sean

        ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲
        سوابق: (87 ديدگاه)

        مشکل اینجاست که چینی ها در زمینه مهندسی مشکلات زیادی دارند و به خاطر سرعت عمل و ارزان بودند ، کیفیت را فدا می کنند و البته هر چقدر پول بدهید آش هم می خورید

        این خودرو ها به خاطر بی فکر بودن تمامی مسئولین ما هستش که اینقدر گرانند و گرنه توی آمریکا هم هر کسی نمی تواند 150 میلیون نقد پول ماشین بده مانند وضعی که توی ایران شاهدش هستیم

      2. جاوید

        ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲
        سوابق: (55 ديدگاه)

        Sean حرف های جالبی گفت.
        اینقدر که تو ایران پولدار هست و راحت با پول نقد ماشین م یخرند تو اورپا و امریکا نیست.
        اگه دلار ارزون تر بود و تعرفه و تحریم نبود چه ها که نمی دیدیم.
        بیشترین فروش پورشه تو منطقه مال ایران بوده.

      3. فرامرز

        ۴ خرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (1590 ديدگاه)

        چیزی که من تو آلمان دارم میبینم اینه که بیش از 90 درصد ماشین ها ساده ترین مدل های بی ام و و آئودی و انواع فولکس، اوپل، فورد آلمانی (فورد فقط منحصر به آمریکا نیست مخصوصاً مدل های سادش و من این رو اینجا فهمیدم!!!)، ولوو، فیات و …. هستن! یعنی واسه خود اینا هم نمی صرفه حداقل 30000-40000 یورو پول ماشین های کلاس بالای بی ام و، آئودی و …. بدن! پورشه و مرسدس هم که از ایران بیشتر نیست! اونم با این همه شرایط و اقساط تقریباً بدون سود اینجا، که مثلاً 10000 یورو میدی 50000 یوروی باقیماندش هم تو 100 فسط 510 یورویی میدی!

      4. hadi

        ۹ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        هرچی باشه بهتر از خودرو های ایرانیه اگه بیای با خودروهای اونوریا مقایسه کنی اره ولی با ایران نه

    2. پويا

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (51 ديدگاه)

      خییییییییییییلى خوشکلههههههههههه اگه بیاد ایران 315صندوق دار واسه برادرم و این نوعشو واسه خودم میخرم

    3. محمدرضاحبیبی

      ۱۹ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      داداش فکر کردی اگه بیاد ایران همین شکل تولیدش می کنن؟
      نه واقعا؟عایا؟
      100%نه خیلی چیز هاشو بر میدارن

  2. محسن

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (35 ديدگاه)

    یعنی نمیدونم با چه نوع وسیله ای باید به این چینیا حالی کرد ماشین به این خوشگلی که میسازی یه فضای داخلی خوب و تهویه اتوماتیک هم براش تدارک ببینی جای دوری نمیره!

  3. حسین

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (2949 ديدگاه)

    همچین نوشته میاد ایران یا نه انگار همه منتظرش هستن!

  4. ضعیف قلب

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    MADE IN CHINA

  5. احسان

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (256 ديدگاه)

    قشنگه
    دیگه باید تولیداتشون را جدی گرفت و چند وقت دیگه هم تحسین کرد و تا چند سال دیگه هم شاهد برندهای با کیفیت و استاندارد چینی مانند هیوندای و کیا و… باشیم.
    دقیقا همون راهی که ژاپنی ها و بعدش کره ای ها رفتند
    و ما همچنان اندر خم ……….

  6. محمد

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    اقا جان من نمی گم جنسای چینی خیلی خوبن اما خداییش این وضعیت داره درس عبرتی میشه ایران خودرو و سایپا که بفهمن هر چیزی یه دوره ای داره و الان دیگه دورشون داره به سر میاد.

    1. علي

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (9 ديدگاه)

      سلام امیدوارم این دوخودروساز بزودی تغییر روش دهند وباشایعه سازی علیه خودروهای خاری به فکرارتقاع خودروهای خودشان باشند.

  7. sunmartin

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (1879 ديدگاه)

    نه دوست گرامی چین هیچگاه سیاست ارتقا کیفیت رو در برنامه های خود مثل کره جنوبی نمیگنجونه چرا که با یک ملیارد و 600 ملیون نفر گرسنه طرفه…و کشوری هست که داعیه کمونیست پروری روداره چین با مهندسی معکوس سعی در پیاده سازی محصولات اروپایی و یا امریکایی با آزمون و خطا داره که در نهایت محصولی تست نشده و بی کیفیت رو به مشتری با رنگ و لعاب چند بار مصرف میده حتی برخی از تولیدات که تحت لایسنس در چین تولید میشن مصرف کنندگان در سراسر دنیا تمایل دارند که محصول اصلی رو بجای چینی شده خریداری کنند این مبحث درجه بندی فقط در چین وجود داره چرا که محصولات اروپا و آمریکا بهمراه 3 کشور آسیایی ژاپن -کره جنوبی-. ترکیه از استاندارد های اروپا تبعیت میکنند و نیاز به درجه بندی ندارند

    1. بهنام

      ۱۶ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (25 ديدگاه)

      البته باید خدمدت عرض کنم که چون فکر میکنم یه مقدار اطلاعاتتون در مورد ماشینای چینی کمه×! به این دلیل که همین ec 7 که یه ماشین چینی هستش در ازمون کیفیت و ایمنی ان سی کاپ که از معتبر ترین شرکتهای دنیاست موفق به کسب 4 ستاره از کل 5 ستاره این تست شده که متعاقب اون اجازه ورود به بازار اروپا رو تونسته بگیره!!! پس میبینیم که سیاست این خودروسازای چینی در مورد ارتقای کیفیت ماشیناشون مثبته که هیچ تازه تو سرشون به فکر ورود به بازار امریکا و فتح این بازار بزرگ رو هم دارن جانم!!!….این فکر غلط تنها مقصرش تاجرای ایرانی هستن که تو این چند سال برای سود کلان اقدام به وارد کردن جنسای خیلی خیلی ضعیف و بی کیفیت کردن که الان این طرز فکر اشتباه رو تو مخ اکثر ایرانیها جا کرده!!.. میبینیم اینجا هم باز از ماست که بر ماست جانم…

    2. علي

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (9 ديدگاه)

      دوست گرامی اگرنگاهی به سابقه خودروهای چینی وتاریخ تاسیس انها بیاندازید یقینا نظرتان عوض خواهد شد.

      1. بهنام

        ۲۰ خرداد ۱۳۹۲
        سوابق: (25 ديدگاه)

        اخه دوست گرامی مشکل از همین جاست که این عدم اعتماد واسه همون تاریخچه قدیمی که فرمودید مگه کشورهای کره و
        ژاپن هم همین طور از اول تولیداتشون که خوب نبودن هیچ مشکل هم داشتن اما الان دیگه به یه جایگاه مورد قبولی رسیدن چین هم داره همون راه رو مره پس باید از اون فکرای قدیمی بیام بیرون و با منطق تولید های الان چین رو ببینیم که چه بسا تا چند سال دیگه هم ایکی از کشورای برتر کیفت باشن فعلا هم که از نظر کمیت رتبه اول دنیا رو داره…

    3. نويد

      ۲۷ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (6 ديدگاه)

      بعنوان کارمند فروش مدیران خودرو کاملا با شما موافقم.

      1. ناهید

        ۸ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (2 ديدگاه)

        مدیران خودرو چند تا کارمند فروش داره من نمیدونم !!! همه جا هم دارن نظر میدن !!!

  8. محمد

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    سانمارتین عزیز…
    حتی اگر نتوانیم به محصولات چینی اعتماد کنیم چه دلیلی داریم که به سمند ایرانی اعتماد کنیم؟

    1. علي

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (9 ديدگاه)

      سلام دوست عزیز درود برشما

  9. یه پسل باهوش

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (1123 ديدگاه)

    فیس لیفت ماژور 315 خودمونه

    به روی خودمون نیاریم ها ولی خیلی خوشگله

    البت به 206 نمی رسه D:

    1. تينا

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      206 چه آشغالیه پول ندارى حرف نزن

  10. VP

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (6 ديدگاه)

    من اگه 40 میلیون داشته باشم (صرفا فقط برای خرید ماشین ) ام وی ام 315h و ترجیح میدم به ماشینای تکراری ایران خودرو و سایپا

  11. علي

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (9 ديدگاه)

    سلام دوستان
    من شش سال هست ماشین چینی دارم ترجیح میدهم ماشین بعدی روهم چینی بگیرم متاسفم برای خودروسازان ایرانی بعد ازحدود50سال هنوز مونتاژ میکنند وبااینکه ازقطعات چینی استفاده میکنند درباره انها بدمیگویند.

  12. shahrooz

    ۸ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دوستان هر چه قدر بی کیفیت باشه بهتر از پرایدی هست که قاتل 70% ما ایرانیها در سال هست و تا حالا هم بیشتر از هیتلر و چنگیز ادم کشته وتازه اونم که دیدید ایرانی نیستو 90% قطعاتش از بیرون میاد اسمش هم شده صنعت خودروسازی….وقتی اونها قطعاتو وارد میکنند دولت کاری نداره که خارجیه و بیکیفیت ولی وقتی یکی از مردم می خواد وارد کنه دولت 80% عوارض می خواد معنیشم کاملا روشنه….به خاطر سود عدهای کم که فقط اسم صنعتگر رو یدک می کشن 70میلیون نفر قربانی میشن معنیش بازن روشنه….دولت مرزها رو میبنده و مردم رو مجبور به خرید ماشین بی کیفیت با قیمت گزاف میکنه پس میبینید که دلیلی نداره ایرانخودرو و سایپا به فکر تغییر باشن چون خود دولت به زور محصولاتشون رو به ملت قالب میکنه..

  13. amin

    ۱۷ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این بیاد نزدیک 70 قیمتش…خب کسی که میخواد 70 بده 10 تومن بذاره روش هیوندا i30 بخره حداقل ماشین چینی سوار نشه….

    1. علی

      ۱ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      داداش 70 نیس .39 میلیونه ک م خودم ی دونشوو ثبتنام کردم

  14. الیاس

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان نسبت به قیمتش در چین ماشین بسیار عالی ای هستش.عزیزی ک گفتی حدود 70 درمیاد قیمتش اشتباس و باید بگم هیونداI30 ،
    110 میلیون هستش ! نه 80 میلیون×
    بعدشم این ماشین تا شهریور با قیمت 50میلیون وارد ایران میشه!
    مرسی !

    1. Ehsan Mirzayi

      ۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (3 ديدگاه)

      اقا الیاس از کجا میدونی تا شهریور میاد تو بازار؟
      واقعا خوشگله، رنج قیمتش اگه 50 باشه میگیرم حتما

  15. اسی

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام خدمت همه دوستان با احترام به همه نظرات باید بگم الان حدود2 ماهه شدید در جستجوی ماشینی در حد40-50-60میلیون هستم باور کنید از مگان 2000تا مزدا 3که هردو جونشون در اومده در ضمن ما توی شهرستان نیشابور هستیم و امکانات نمایندگی ولوازم هم توشهرستان که معلومه
    واسه همین ترجیح میدم با داشتن یه کم پس انداز(که تو این زمونه از همه چی واجب تره) یه ماشین به گفته دوستان چینی ولی صفر بخرم .درضمن یه نگاهی به دوروبرمون بکنیم تا چند روز دیگه روحانی هم از چین میارن

  16. نويد

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (6 ديدگاه)

    بعنوان کارمند فروش مدیران خودرو ام وی ام 315 را بدترین محصول چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ طراحی می دانم.
    صفحه کلاچی که بسیار زود پای شما را به تعمیرگاه باز می کند، بعلاوه مونتاژ افتضاح این خودرو در بم که باعث می شود به سرعت بویژه در قسمت درب و پنجره ها به سرو صدا بیفتد.
    عدم رعایت فاصله اجزا بیرونی بدنه در هنگام مونتاژ که باعث شده دو 315 شبیه هم پیدا نشود! تنها نمونهای از این مشکلات است! وقتی 38 میلیون پول بدهی و توی سربالایی ماشینت به نفس نفس بیفتد حرف من را درک می کنی!
    اگرچه ایران خودرو و سایپا سالهاست با تولیدات خود به مردم خیانت می کنند ولی با این پول به هر چیزی جز 315 فکر کنید.

  17. نويد

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (6 ديدگاه)

    ضمنا این خودرو (315 فیس لیفت) دیروز (92/06/26) مراحل بازدید در پلیس راهور را گذراند و در برنامه تولید مدیران خودرو قرار دارد. البته قبل از آن دو مدل دیگر بنام های E5 و TNew Tiggoیا همان X33 جدید توسط م وی ام به بازار می آید.
    E5 روی پلتفرم 530 طراحی و ساخته شده و دارای ویژگیهای فنی مشابه آن است با این تفاوت که مدل دارای گیربکس اتوماتیک نیز دارد.

    1. Ehsan Mirzayi

      ۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (3 ديدگاه)

      یعنی اقا نوید 315 نیو فیس تو ایران هم تولید میشه بزودی!؟
      من موتوریشو کار ندارم ، ولی ظاهرش از نطره من عالیه…
      بنپرت بیاد رنج قیمتش چقدره؟!

    2. عطا

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      برنامه تولیدش از کی شروع می شه؟

  18. پارسا

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (16 ديدگاه)

    سلام آقا این ماشین کی میاد تو بازار بابا خسته شدیم اینقد مگان پراید پژو شمند تکراری آشغال دیدیم واقعا خاک تو سر اونایی که از ایران خودرو سایپا که 30 ساله بهمون خیانت میکنند دفاع میکنند

  19. تالیا

    ۱۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان بهتون قول شرف میدم اگه این بیاد ایران فروش مگان هیونداi30 و خودرو های لوکسی مـثل تویتا کمری سوناتا گرند ویتارا کلی پایین میاد

  20. amir.t.

    ۱۶ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (533 ديدگاه)

    خیلی شیک و جوان پسند …

  21. هومن

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان
    بحث الکی واسه قیمت این ماشین خداییش 20 ملیونم واسش زیاده تورو خدا ببین به چه روزی انداختن این مردم ساده رو کلا داریم همه ماشینارو گرون می خریم با هزار جون کندن پول در بیار بعد بیا این اشغالای خز از رده خارج شده رو بخر یه خودروی درسته حسابی تو خط تولید نداریم متاسفم که تو این ایران ویران زندگی می کنم
    سربلند باشین دوستان

  22. عطا

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دوستان از کی تولید می شه؟

  23. مرتضی

    ۲۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    راستش یه عیب بزرگ ماایرانی ها تنگ نظری وزودباوری است.چین شده یه تولیدکننده بزرگ دردنیاتوهمه وسایل.مااومدیم میگیم خوبه ولی چینیه.اره خوبه چون چون چینیه.ایران که هیچ.خواهشامادیگه درحدی نیستیم که ازچین بدبگیم.اول جایگاهمونوپیداکنیم،بعدانظربدیم.ماکه هنوزپرایدروکامل نمیتونیم تولیدکنیم یاصادرکنیم چطوردرموردبزرگترین صادرکننده نظربدیم.اگه همین چین نباشه اول ازهمه مابدبخت میشیم.حالا….

  24. محمد

    ۲ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این ماشین باید به تولید برسد چون ماشین قشنگی هست

  25. ناهید

    ۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    خشگله !یعنی با چه قیمتی میاد ؟؟!!!

  26. وحید

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (9 ديدگاه)

    داشپورت مخصوصا کیلومترشو خیلی خوب شده
    البته نوع طراحی کیلومترش منو یاده کیلومتر پژو308 انداخت

  27. پرهام

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    امروزتوی روزنامه زده بود 4 روز دیگه رونمایی میشه

  28. رضا

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ترکیبی از مزدا 3 نیو و پژو 308 است

  29. علی قطبی ورزنه

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام
    خیلی حیرت انگیزه !!!!!!!!!!!!!!!!
    خوشگله ///
    قیمتش چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  30. م

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من مقایسه کردن خودروهای چری که تو ایران با نام ام وی ام شناخته شده خیلی زوده با کمپانی های ژاپنی و کره ای باید ببینیم در آینده چری از چه تکنولوژی استفاده خواهد کرد تا در مقایسه قرار گیرد اما به جرات میتونم بگم اگر ایرانخودرو و سایپا در کیفیت و مهندسی و تکنلوژی محصولات خود تجدید نظر نکنند به زودی شاهد جایگزینی محصولات ام وی ام و به کل خودروهای چینی جای محصولات خود خواهند بود و با زیان هنگفتی روبرو میشوند. کما اینکه صدای نارضایتی مردم بلند شده که قیمتهای محصولات ایرانخودرو و سایپا بی جهت بالا رفته و کیفیت محصولات روز به روز سیل نزولی دارذ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا